Hvis du gerne vil bruge dine marketingkroner fornuftigt, handler det om at sætte sig ind i tingene og lægge den helt rette strategi, så du ikke ender med at hælde penge ned i et stort sort hul uden at få noget ud af det.
Det kan dog være svært at sætte sig ind i tingene og skabe sig et godt overblik over muligheder, strategier og så videre i en moderne tidsalder, hvor internettet byder på et enormt udvalg af forskelligt retninger inden for markedsføring.
Men du behøver heldigvis ikke selv sætte dig ind i det vigtige stof, for det er der andre, der har gjort for dig. Ved at hyre et Ads bureau, får du en professionel spiller på holdet, som ved alt om, hvordan du får mest muligt ud af de penge, du bruger på annoncering på Google.
Google og virksomhedens forskellige platforme giver et væld af muligheder for effektiv markedsføring, men det kræver naturligvis, at der lægges en strategi, der passer ind i systemerne.
Men hvis du gør det rigtigt, har Google Ads et stort potentiale, der bl.a. byder på fordele som:
* Kom øverst på side 1 i Google: Med Google Ads kan din virksomhed og dine produkter få en placering øverst i Googles søgeresultater, når en kunde søger efter et produkt, du sælger. Og da mange forbrugere i dag starter deres købsrejse på netop Google, er det effektivt, når det er dine produkter, der møder kunden først
* Fart: Google Ads kan hurtigt sættes op, hvorfor du kan få en placering øverst i Googles søgeresultater på under 24 timer
* Mange platforme: Google er ikke bare Googles søgemaskine. Google er eksempelvis også ejer af YouTube, hvor du med Google Ads får adgang til at lave målrettede annoncer, som vises i forbindelse med afspilning på den populære videoplatform