Forestil dig Britney Spears i musikvideoen Hit me baby one more time - blot med endnu mindre tøj på. Nogenlunde sådan ser pigerne ud i en ny reklame for flyselskabet Ryanair.
Reklamen med teksten Hottest back to school fares viser letpåklædte skolepiger med knæstrømper, lårkorte nederdele og bar mave, og det har fået kritikere op af stolene.
Flere har kritiseret annoncen for at være sexistisk. ASA, der er en uafhængig instans i England, som skal sikre, at reklamer overholder retningslinjerne, mener, at Ryanair med de frække skolepiger bryder med almindelig anstændighed og socialt ansvar. De kræver, at reklamen bliver fjernet.
- Vi mener, at hendes fremtræden og posering, sammen med overskriften hottest forbandt teenagepiger med seksuel provokerende opførsel og var uansvarlig og sandsynligvis ville støde mange mennesker, siger en repræsentant fra ASA til BBC.
Men Ryanair er helt uenige i kritikken og kalder kritikerne for nogle inkompetente idioter .
- Det her er ikke annonceregulering - det er censur, raser kommunikationschef Peter Sherrard til Sky News.
Lavprisselskabet har dog alligevel valgt at trække reklamen tilbage.
Det er ikke første gang, at Ryanair kommer i modvind på grund af en kontroversiel reklame. Tidligere har selskabet nemlig vakt opsigt med billeder af sexede stewardesser.