Terrorister går med stetoskop eller lommeregner

Send til
Debat  76
Anbefal
Det vrimler med læger og ingeniører blandt islamistiske terrorister. En af forklaringerne er, at folk i toppen af de islamiske samfund oftest er dem med flest skuffede forventninger til deres eget liv, vurderer forskere.

Onsdag den 30. januar 2008, 20:11

Osama bin Laden og resten af hovedpersonerne i terrorangrebet i New York i 2001 har læst til ingeniør.

Det samme har Ramzi Yousef, som bombede World Trade Center i 1993. Og de to mænd, der blev anholdt for at forsøge at bombe Glasgow lufthavn sidste år, havde begge læst til læge.

Terroristernes uddannelse er slet ikke tilfældigt – snarere tværtimod. Næsten halvdelen af islamistiske terrorister fra Mellemøsten og Sydøstasien er nemlig ingeniører, og læger er også voldsomt overrepræsenteret i grupperne. Det viser en undersøgelse af 300 kendte medlemmer af voldelige islamistiske grupper i 30 lande, som forskere fra Oxford University i England har foretaget.

Andelen af ingeniører i de voldelige grupper er sig selv mindst ni gange højere i forhold til, hvor stor en andel de udgør af den almindelige arbejdsstyrke i deres hjemlande.

Prestigefyldt

En mulig forklaring på de mange terror-ingeniører og -læger kunne være, at deres tekniske og medicinske færdigheder gør dem oplagt at hverve for terrorledere, som gerne vil udføre avancerede angreb med for eksempel bomber og gift.

Men det tilbageviser forskerne. En af årsagen er i stedet, at ingeniør og læge er de mest prestigefyldte job i mange muslimske lande, og det gør, at netop mennesker i disse job føler den største skuffelse over, at korruption og undertrykkelse i deres hjemland har frataget dem de muligheder, som folk i toppen af rige, demokratiske lande har.

Den konklusion overrasker ikke Martin Harrow, ekspert i islamistisk terrorisme ved Dansk Institut for Internationale Studier.

»Man ved generelt, at dem, som går ind i sådanne bevægelser, sjældent er ressourcesvage mennesker. Forskning har tidligere vist, at folk, der bliver terrorister, ofte har haft høje forventninger til deres eget liv, men er blevet skuffet. Det passer godt med, at hvis man er en ung læge i Egypten og dårligt har råd til at flytte hjemmefra, så bliver man skuffet og forbitret, når man ser på lægers muligheder i Europa,« siger Martin Harrow, om rapportens konklusioner.

Han understreger, at undersøgelser af denne type er enormt vigtig, fordi videnskaben ved utrolig lidt om islamistisk terrorisme.

 SKRIV KOMMENTAR
Du skal være logget på for at kommentere.
30.01-2008 | 20:47 af Bruce1
De fatter åbenbart ikke at det der ivirkeligheden holder dem tilbage, både mentalt osv., netop er islam. Nazismen trives i bedste velgående i vore dage, nemlig i Mellemøsten, se bare på perverse regimer som SArabien og Iran, hvor man bliver henrettet fro at skrive disse kritisk om islam. Nul ytringsfrihed beviser de er en slags nazi-lande, faktisk værre.
 
30.01-2008 | 20:56 af (Slettet bruger)
Det skulle Haarder lige have vidst...
 
30.01-2008 | 21:00 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 21:01 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 21:09 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 21:17 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 21:20 af SLETTET SLETTET
Der findes ikke islamiske terrorster. Medborgere der griber til militante handlinger er ofre for den  vestlige verdens racisme, kapitalisme, materialisme, kolonisme og forhånelse af Profeten Mohammad - Må Fred Være Med Ham. De er fattige og har ingen uddannelse. Det er Kjærsgaards skyld.
30.01-2008 | 21:28 af SLETTET SLETTET
Det er også tandlæger:

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=506841&in_page_id=1770

"When he was stopped at Heathrow, dentist Sohail Qureshi claimed he was flying to Pakistan to celebrate the Muslim festival of Eid with his family.

The haul of weapons, cash and terror handbooks he was carrying however told a much more sinister story.

An Islamic extremist, the 30-year-old was in fact on his way to fight for the Taliban against British troops."
30.01-2008 | 21:30 af Jørgen Larsen
Det vil altså sige de er bedre uddannede end DFere, ikke forbavsende, når man læser kommentarerne, og så er de ovenikøbet nazister, herrejemini hvad kan det ikke føre til.

Tænk hvis ham Hansen nede fra Greve af opdager det, så er han omgående på nakken af den første flyver til Mekka.

For er der nogen der mangler folk med omløb i pæren, så er det ham.
30.01-2008 | 21:34 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 21:46 af Torben Petersen
Jørgen Larsen

Jeg var slet ikke klar over, at du kunne taste fra din svært rustangrebne, frikørte gamle disel-taxa, mens du sad og ventede på Autohjæl?

Men selvfølgelig var det langt bedre, at de skuffede veluddannede havde læst humanistiske fag i stedet for alle de mediciner-og teknikerfag. Så havde grøften mellem guds falske løfter om egen storladenhed måske lettere kunne accepteres, når man eksempelvis rundede diskussionerne blandt filosofferne fra 18-hundredetallet der handelede om guds død. Eller Charles Darwin...

Men den slags begavede overvejslser, når selvsagt aldrig frem til disse farligt uddannede koransoldater...De er i sandheden langt størrer omvandrende missiler end Venstres forhenværende ordfører, Jens Rhode, nogensinde blev.
 
30.01-2008 | 21:46 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 21:46 af (Slettet bruger)
"Ud af landet, ud af landet, ud af landet"

SUK!

- 1000 kr. til den der finder steder i artiklen, hvor der står, at det omhandler muslimer, der er bosatte i Europa...!

Teorien går altså på, at det handler om forbitrede muslimer bosat i muslimske lande! Så hvor vil I hen med al den "ud-med-dem-snak"?
 
30.01-2008 | 21:49 af Jørgen Larsen
Chrissy er i krigshumør, her er der både elefanter og lussinger i luften.
30.01-2008 | 21:36 af Bruce1
Og tænk så på hvor ekstreme dem uden midler er, en skræmmende tanke, islam i en nøddeskal. Den slags racistiske/nazistiske tanker burde boykottes, men da det behændigt flyver under religiøst flag gør vi ikke noget. Nazisme er forbudt i Tyskland, vi burde også se på religion, en bestemt trosretning er jo ligeså slem.
 
30.01-2008 | 21:40 af Jørgen Larsen
Det jeg tænkte på peter, var, måske kunne vi bytte dig væk for en med mere uddannelse end min gamle Velo:-)
30.01-2008 | 21:43 af SLETTET SLETTET
"peter" - Tænk ikke så meget på Jørgen Larsen og andre af de venstreradikale røde herinde. Når de har siddet nede på bænken foran Aldi og drukket deres elefantøl og er blevet godt gejlet op hopper de herinde på nettet og kommer med deres virtuelle bøvs. Her risikerer de ikke at få en på siden af hovedet som i deres lokalmiljø i ghettoen.
30.01-2008 | 21:45 af Jørgen Larsen
Hmm.

Hvis Islamister er nazister, er nazister så også Islamister?
30.01-2008 | 21:50 af traveler
Man kan ikke alene psykologisere islamisk terrorisme som skuffelse over korruption og undertrykkelse i deres hjemland.

Det er velkendt, at islamisk terrorisme i høj grad er teoretisk funderet gennem religiøse teoretikeres tanker og skrifter og baseret på tolkning af Koranen og Muhammed som forbillede.

Når også veluddannede muslimer opfostret i vestlige lande som England, Danmark og Tyskland kan udvikle sig til islamiske terrorister, så bekræfter det bare, at skuffelse og bristede forventninger over landets dårlige regeringer ikke kan være en hovedårsag.

Overrepræsentationen af læger, tandlæger og ingeniører er interessant. Det er fag, der kræver en vis blanding af teori og praksis. Altså måske en profil af teoretikere, der ikke er de rene upraktiske teoretikere, men mennesker, der søger velfunderet teori omsat i praksis, der kan gøre en "forskel".
30.01-2008 | 21:55 af Jørgen Larsen
NEJ, peter, min far er gammel bokser.

Og som svar på dit spørgsmål:

Det ville være langt bedre hvis vi kunne sende alle de ubegavede religionsfikserede klaphatte ud, så kunne vi andre måske få fred til at leve en tålelig tilværelse.
30.01-2008 | 21:58 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 22:01 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 22:04 af SLETTET SLETTET
traveler:

Det er blandt islamiske terorister i muslimske lande undersøgelsen er lavet - men det er igen Vestens skyld - inddirekte måske.

"Det passer godt med, at hvis man er en ung læge i Egypten og dårligt har råd til at flytte hjemmefra, så bliver man skuffet og forbitret, når man ser på lægers muligheder i Europa,« siger Martin Harrow, om rapportens konklusioner."
30.01-2008 | 22:06 af SLETTET SLETTET
JL: Savner du Shansen ? :-]
30.01-2008 | 22:06 af (Slettet bruger)
-peter-

Tror aldrig, vi har debatteret med hinanden. Ej heller henvendte jeg mig til dig - medmindre du står for alle kommentarerne, der repræsenterer DF. Men fint nok. Du viser med al tydelighed, hvordan man debatterer, når man er løbet tør for argumenter!
 
30.01-2008 | 22:12 af faakdanmark
"Hvorfor skal vi acceptere at der er risiko for terror i vores land?"

Fordi du acceptere at Danmark er i krig.

Fra deres egen lovgivning:

"En befolkning under angreb har en hver ret, til at slå igen mod en fjendtlig stat"
 
30.01-2008 | 22:18 af (Slettet bruger)
Onkel Jørgen.

"Det ville være langt bedre hvis vi kunne sende alle de ubegavede religionsfikserede klaphatte ud"

He he. Jeg har altid haft det mantra i forhold til ismer: Stol aldrig på den, der tager sig det betalt... :)
 
30.01-2008 | 22:18 af Jørgen Larsen
Jo da peter, men sig mig en ting, heddet du Plyds til efternavn?.

Nu er det vist dig der religionsfikseret, og dog, der er observeret flere muslimlignende personer, der med stetoskoper har angrebet ældre damer der var igang med at pifte cykler udenfor Tandlægehøjskolen.

Her kan man virkelig tale om terrorbekæmpelse, det viste sig nemlig at flere af de gamle duller var i besiddelse af lommeregnere, man mener de var blevet anvendt til at tælle luftlommerne i de danske racisters hjerner.

Det kan man kalde et angreb mod den danske folkesundhed, om noget.
30.01-2008 | 22:19 af (Slettet bruger)
Synes kommentarerne bevæger sig langt væk fra indlægget. Faktisk HELT væk. Igen er der tale om "de" og "dem". Faktum er at med tanke på, hvor mange muslimer der findes, så er det mikropromiller der bliver terrorister. Det er en MEGET lille gruppe der er tale om.
30.01-2008 | 22:23 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 22:23 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 22:23 af (Slettet bruger)
Jeps Bitten.

300 (hvoraf 150 altså har høje uddannelser) ud af 1.3 milliarder... WAUW
 
30.01-2008 | 22:26 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 22:31 af Jørgen Larsen
peter, jeg har sgu godt set hvad Bush har haft på lager til mig, og resten af verden.

Faldende aktiekurser, en verdensøkonomi der snart ligger i ruiner, arbejdsløshed i USA, stigende kriminalitet.

Titusinder af døde, og flere på vej.
30.01-2008 | 22:33 af (Slettet bruger)
peter det er jeg da temmeli sikker på. Jeg behøver bare at læse aviser for at konstatere hvor sjældne terrorangreb er. Og så veje det op mod de 1.3 miliarder muslimer der er. Du har vist ikke belæg for at påstå noget andet peter.
30.01-2008 | 22:38 af SLETTET SLETTET
Jørgen Larsen - Ro på - Du skal nok stadig få din kontanthjælp så der er råd til elefantøllerne nede på bænken ved Aldi og da du ikke har aktier behøver du ikke at tænke på OMX indekset :-]]
30.01-2008 | 22:41 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
31.01-2008 | 00:03 af (Slettet bruger)
Zoolander.

"Håber fandme i mister nogen i har meget kært, når det første terrorangreb finder sted i Danmark"

Så du erkender det enorme traume ved krig og terror? Og du kan definere terrorbegrebet og bruge det, hvor det hører hjemme?
 
31.01-2008 | 00:05 af (Slettet bruger)
ChristianLindhardtLarsen det kan diskuteres hvem terroristerne er. Alt er relativt. Lande hvor VI går til angreb er det OS der er terroristerne.
31.01-2008 | 00:14 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
31.01-2008 | 00:26 af Jørgen Larsen
Qvertum.

Det er jeg helt sikker på du ved mere om end jeg gør.

Æblet faldt vist ikke så langt fra stammen?
30.01-2008 | 22:51 af Bruce1
NEJ faak, vi skal ikke acceptere en risiko for terror fordi vi er i krig, du godsiger det og afslører hvor din sympati er.
 
30.01-2008 | 23:13 af faakdanmark
-peter->>

Lad os ikke begynde at samligne intelligens da din kvote er hørt op. Jeg har på ingen måde truet. Og prøv lige og slå øjnene op! Der har IKKE været terror på dansk jord siden 1992 hvor det oven i købet var højreekstreme, som stod bag. Det forgangne var 22 juli 1985. Det har altså ingen forbindelse til nutidens nu. Fjols.

Bruce1>>

Min sympati går til dem, som kæmper for retfærdighed. Og lad mig hjælpe en gang; det er ikke vores nations statsterrorister og allierede statsterrorister. Ej heller fundementalistiske islamister, kristne, hinduer, katoliker eller hvad fanden! Terror er et ord, der kun bliver brugt når det rammer hvide folk fra vesten. Når vestens bomber hagler ned over mellemøsten kaldes det for krig.
 
30.01-2008 | 23:13 af Jørgen Larsen
ChristianLindhardtLarsen.

Det var da svært som du stikker din snabel i det der med mine elefantbajere.

Jeg tror slet ikke du selv er i stand til at sidde på en bænk, det har du alt for ondt i røven til.

Men tykhudet, det er du, jeg ville bare ønske du havde lidt mere mellem dine store blafrende ører.
30.01-2008 | 23:13 af Bruce1
Vesten har simpelthen sovet i timen og lukket religiøse fanatikere ind, man gjorde det i god tro og fik terror tilbage. Så troende mennesker har f.eks. Danmark ikke råd til at huse, vi må sige sorry, I må desværre rive teltpælene op igen og forlade os, jeres religion er farlig for os, vi har ikke længere religionsfrihed .
 
30.01-2008 | 23:15 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 23:17 af Jørgen Larsen
Bruce1 kan meget bedre lide hvis de andre tager risikoen, så kan Bruce1 sidde hjemme på divaneseren og gnaske Popcorn.

Det er derfor Bruce1 er så modig.
30.01-2008 | 23:18 af faakdanmark
Bruce1>>

Du burde rive teltpælene op og flytte under vandet. Din mentalitet er farlig for alle!
 
30.01-2008 | 23:21 af karenmarie
Endnu en artikel der gør det til Vestens skyld at der er radikale islamistiske terrorister. Men det er noget vrøvl. Det er ikke Vestens skyld. Vesten er gavmild og idérig.

Hvad med at kigge på de radikale islamisters kultur.

Hvad er det der gør mange islamiske lande fattige?

Det er kultur der sætter teokrati/tro højere end viden, selvstændighed og fortagsomhed, som Vesten har masser af.

Vesten skal holde mere øje med hvilke udenlandske læger og ingeniører der ansættes i vestlige hospitaler.

Det er rigtigt hvad Peter skriver:

Hvorfor skal vi acceptere risikoen for terror i Danmark/Europa?
30.01-2008 | 23:29 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 23:31 af Jørgen Larsen
Jeg tror, at hvis man invaderer et land på den anden side af kloden, så må man nok regne med en modreaktion.

Men at tro at det skulle blive forstået af den grå masse i Danmark, der lykkeligt har glemt deres egen besættelse i 1940, er nok for meget forlangt.
30.01-2008 | 23:37 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 23:38 af (Slettet bruger)
Tænk at det kan blive ved at overraske, at der findes mennesker der slår igen. Og som oven i købet bliver dybt indignerede over det faktum. Det er børnelærdom at sådan er tilværelsen.
30.01-2008 | 23:53 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
30.01-2008 | 23:59 af (Slettet bruger)
Goldian.

Nu er det ikke alle, der har behov for at blive båret rundt af råbende, skulderklappende grupper vel? Gad vide hvordan man får dig fra at se det som den eneste mulighed for holdningstagen???
 
31.01-2008 | 00:00 af SLETTET SLETTET
Bitten, din sympati for terrorister er patetisk. Du er en ynkelig person.
31.01-2008 | 00:43 af (Slettet bruger)
@faakdanmark:

"Min sympati går til dem, som kæmper for retfærdighed."

Ja, refærdiggheden er jo virkelig noget alle ikke-muslimer mærker til, alle de steder i verden hvor sharia er den fremtrædende, foretrukne jurdiske model.

Og lad mig hjælpe en gang; det er ikke vores nations statsterrorister og allierede statsterrorister. Ej heller fundementalistiske islamister, kristne, hinduer, katoliker eller hvad fanden! Terror er et ord, der kun bliver brugt når det rammer hvide folk fra vesten. Når vestens bomber hagler ned over mellemøsten kaldes det for krig.

Vrøvl! Skellet gåt imellem dem der konsekvent nægter at skelne imellem civile og militære mål - og endda BEVIDST gør milttære mål ud af civile med fuldt overlæg og så dem der i videst mulige omfang forsøger at undgå civile mål med det absolut fremmeste højteknologi vi overhovedet har. Tror du islamiske styrer ville gøre sig lige så meget umage i dén retning? Nej - for alle ikke-muslimer er nemlig skyldige i, ikke at være muslimer.

Og derudover er det jo også temmelig svært at undgå civile ofre, høj teknologi eller ej, når de teokratfascistiske møgsvin du lefler for med vilje stabler kvinder, gamle og børn i hobetal oven på bygninger de VED skal bombes, og bruger lange kæder af civile foran sig, når de avancerer imod fjenden - civile ofre som de derefter også kan bruges i en skyld-propaganda krig imod civilisationsprovinsielle, gumbegode multikulturalistiske fjolser som dig, der er villig til at købe den evige muslimske offerrolle til hver en tid, så længe det frie vesten står på den anden side.

En vantro der slår en rettro ihjel, uanset hvor meget den rettro selv har fremproviokeret sin egen skæbne, vil altid have været "den der gik overs stregen" - ligegyldigt hvad. Det er deres "retfærdighed".

En strøtanke: De ville måske heller ikke med fuldt overlæg producere så satans mange civile ofre i propagandaøjemed, hvis de vidste at små civilisationsikofibiske bærere af snotafstivede partisantørlæder som dig, alligevel ikke reagerede på det i konstant herlig forenelse med en venstresnoet presse, der konstant overeksponerer det fordi offerrolle-følelsesporno sælger.

Sikke nogle helte du holder dig.
31.01-2008 | 00:48 af (Slettet bruger)
civilisationsikofibiske = civilisationsoikofobiske.
31.01-2008 | 01:14 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
31.01-2008 | 01:31 af Bruce1
Vesten klarede sig perfekt uden islam, se balladen vi nu har. Muslimer kom så igang med at kritiser islam, hvis I vil bo her!
 
31.01-2008 | 01:45 af Fatma
Bruce1

hvorfor skal muslimer, der ikke er terrorister kritisere Islam? Der findes mange moderate muslimer, der er dødtræt af den debat. Hvis du ville se en smule nuanceret på det, ville det hælpe dem en del. Der findes så mange der yder og bidrager til Danmark, som faktisk føler sig danske, selvom deres religion er islam og du kritiserer da vældig godt og meget, er der behov for mere:))
31.01-2008 | 03:46 af (Slettet bruger)
DTU skal være forbudt område for muslimer
 
31.01-2008 | 04:58 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
31.01-2008 | 08:57 af (Slettet bruger)
Sørgeligt at se, at så mange i denne tråd der forsøger at negligere de fakta, artiklen lægger på bordet.....
31.01-2008 | 08:57 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
31.01-2008 | 09:01 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
31.01-2008 | 09:51 af faakdanmark
"Vrøvl! Skellet gåt imellem dem der konsekvent nægter at skelne imellem civile og militære mål - og endda BEVIDST gør milttære mål ud af civile med fuldt overlæg og så dem der i videst mulige omfang forsøger at undgå civile mål med det absolut fremmeste højteknologi vi overhovedet har. Tror du islamiske styrer ville gøre sig lige så meget umage i dén retning? Nej - for alle ikke-muslimer er nemlig skyldige i, ikke at være muslimer."

Prøver du at bilde mig ind at US Army tænker over om der er civile de pågældende stedet de bomber? Så er de fandme dummere end jeg troede. 1 mio. døde irakere vil nok give mig ret...
 
31.01-2008 | 10:16 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
31.01-2008 | 11:13 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
31.01-2008 | 12:32 af (Slettet bruger)
@faakdanmark:

"Prøver du at bilde mig ind at US Army tænker over om der er civile de pågældende stedet de bomber?"

Hvis det virkelig er nødvendigt at udredde for dig, så er samtlige skolepenge der er brugt på din synapsefattige roe totalt spildt.

Amerikanerne har NETOP udviklet precision guided munitions for at undgå at missiler osv. forvilder sig ind i civile områder. Ellers ville de jo bare tæppebombe hele lortet.

Du KAN umuligt være særlig gammel. Din argumentation og forståelse for virkelighedsforhold minder mest af alt om det man kan forvente fra en snottet teenager.
31.01-2008 | 23:09 af Torben Petersen
...Som at kaste perler for svin...!

Må jeg venligst anmode om fortsat opretholdelse af debatten - HVOR OND DEN END MÅTTE VÆRE - ELLER BLIVE!

Herhjemme kan vi trods alt præstere ombringelse, udskæring, transport og afsætning på henved 23 milliioner svin om året.

Lad os holde debatten åben - trods Uffe Ellemann-Jensen, Tøger Seidenfaden, Jørgen Bæk Simonsen og Det Radikale Venstre og deres ubeskrivelitgt mange idiotiske socialdemokratiske og SF ske proselytter.

Samdala framme forståelsen trods generationers cirkus-dansk! - Sk u jeg mene!

Og så det evigt tilbagevendende: Ville du - som god muslim - nogensinde selv - eller som forældre, tillade dine børn, at indgå ægteskab med en vantro?

JA eller NEJ?
 
01.02-2008 | 01:44 af P. ågaard
Det er helt utroligt som så bange mange af Nyhedsavisens læsere tilsyneladende er for ALTING.

Personligt vil jeg gerne stå i spidsen for en landsindsamling til bygning af en kæmpe betonbunker til husning af alle de xenofobe, paranoide medborgere som er gået i selvsving i angsten for alt fremmed - fra muslimer til russisk salat og kinakål.

Selve DEBATTEN om de fremmede har skabt mere splittelse og gjort mere skade på Danmark end nogen udlænding nogensinde har været i nærheden af. Ser I ikke, at I med jeres retorik og had i virkeligheden går de extremt få, extremt farlige extremisters ærinde?

Og du, Torben Petersen, beder om opretholdelse af debatten "hvor ond den end måtte være eller blive".

Derefter fortsætter du med at kalde alle socialdemokrater og SF ere idioter.

Kalder du det en debat? Jeg kalder det at anbringe sig selv på hulemandsniveau. Oprethold endelig din debat, men gør os andre den tjeneste at nøjes med at snakke med dig selv inden vi drukner i gylle.
01.02-2008 | 08:54 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
01.02-2008 | 12:53 af faakdanmark
"Amerikanerne har NETOP udviklet precision guided munitions for at undgå at missiler osv. forvilder sig ind i civile områder. "

Har de afprøvet om den virker? Allerede nu har de dræbt flere civile end nogen anden terrorgruppe ville kunne præstere de næste 400 år.
 
02.02-2008 | 13:10 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
03.02-2008 | 18:21 af faakdanmark
hm>>

A og B har lige fuldført et væbnet røveri i en Danske Bank på Østerbro. Robocoppene A, B, C og D er kommet på sagen. På en almindelig patrulje ser A og B én, som de formoder er røver B, som passer på signalementet. Ved at bevæge sig nærmere ser de at det er vekommende, som er eftersøgt for røveriet. Han går for at være en farlig forbryder. Robocop A og B trækker deres pistoler, som de skydegale psycos de er, og sigter efter mistænkte. Deres manglende træning gør at de rammer civil A, B, C, D og E, som ryger juks på hospitalet med skudsår. Vil du bilde mig ind at Røver B har ansvaret for de civile, som ryger på hospitalet?

Du er squ ikke for klog...

(Og jo. Det er nøjartig samme retorik, hvis nogle af jer fjolser *HOST* Bruce1, Strangelove, Poul SS*HOST* skulle være i tvivl..)
 
 SKRIV KOMMENTAR
Du skal være logget på for at kommentere.
Gratis nyhedsbrev
Vejret i dag | Danmark 18°
Powered by AccuWeather
Annonce
MEST POPULÆRE PÅ AVISEN.DK forrigenæste