Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Terrorgruppe: DF handler med danskernes blod

Start et spil på Spigo.dk
Spil

Terrorgruppe advarer DF på grund af valgplakat. Pia Kjærsgaard er rystet.

4. nov. 2007 kl. 09:50 Kalika Bro-Jørgensen
Del på Facebook

Dansk Folkepartis valgplakat, der viser profeten Muhammed, vækker vrede blandt stadig flere muslimske organisationer. Nu kommer terrorgruppen al-Aqsa Martyrernes Brigader med en advarsel til DF: 

- Dette parti handler med den danske befolknings blod. Det er farligt, siger en talsmand for al-Aqsa Martyrernes Brigader, Khaled al-Jabbari, til Jyllands-Posten.

Skal dette opfattes som en trussel?

- Nej, jeg truer ikke, jeg advarer. Vi ønsker ikke at se det danske folk som en fjende, men dette kan skubbe til handlinger, siger Jabbari, der er parat til at deltage aktivt i angreb mod danske institutioner for at forsvare profeten.

Al-Aqsa Martyrernes Brigader er kendt for at stå bag selvmordsangreb, kidnapninger og raketangreb mod Israel og regnes for en terrororganisation af såvel EU som USA og Israel.

DF s partiformand, Pia Kjærsgaard, er rystet over udtalelserne:

- Det er bindegalt, og vi vil under ingen omstændigheder bøje os for en terrororganisation. Det er ikke os, der har lavet tegningen, men det er en 400 år gammel tegning af Muhammed, som vi bruger til at symbolisere ytringsfriheden, siger hun til Jyllands-Posten.

Også statsminister Anders Fogh Rasmussen (V) og udenrigsminister Per Stig Møller (K) tager skarpt afstand fra al-Aqsa Martyrernes Brigader såvel som organisationens advarsel.

I sidste uge blev valgplakaten fordømt af den internationale muslimske organisation OIC og senere af stormuftien af Jerusalem.

NYHEDSBREV
 
Interesserer du dig for nyheder om job og arbejdsliv, så prøv Avisen.dk's nyhedsbrev!
separator
Du kan naturligvis altid framelde dig igen, og vi deler ikke din mail med andre.
Læs vores forretningsbetingelser.
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
04.11-2007 | 10:10 af Steen Uffe Tommerup
Hvis en af de tosser så kommer herop og sprænger sig i luften i et tog, bliver man så martyr, hvis man dræbes af sådan en terrorist?

:-D
 
 
04.11-2007 | 10:16 af Karin Bennedsen
Har Jyllands Posten virkelig sendt en journalist til Gaza for at finde ud af, hvad al-Aqsa Martyrernes Brigader mener om Pia s valgplakat?

Man må lade dem (JP), at de sjældent lader nogen lejlighed gå fra sig til at minde læserne om deres stunt med Muhammedtegningerne.
 
04.11-2007 | 10:18 af karenmarie
Har islamisterne kontakter til folk her i Danmark?
 
04.11-2007 | 10:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 10:25 af Peter Andersen
Nu lukker vi afviste asylansøgere ind i landet, der så kan blive vrede, og lave vold, p.g.a af en tegning der er lavet for 400 år siden.

Vi må støtte Israel i at bekæmpe de mulimske svin, og de må gerne sende flere kamphelikoptere afsted og bombe terroristerne, samt deres familie, og venner.
 
 
04.11-2007 | 10:26 af Kalika Bro-Jørgensen
@ Karin Bennedsen

Advarslen kom angiveligt i forbindelse med et interview om en helt anden sag.
 
 
04.11-2007 | 10:33 af karenmarie
Jeg er enig med Debatmanden. Vi skal derfor fortsat have en stram flygtninge og indvandrerpolitik. Jo flere indvandrere fra mellemøstlige lande jo større pres på vores frihedsrettigheder får vi.
 
04.11-2007 | 10:35 af karenmarie
Debatmanden

Jeg er dog ikke enig i at vold og krig er løsningen på noget som helst.
 
04.11-2007 | 10:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 10:36 af Steen Uffe Tommerup
@NomdeGuerre

Verdamt!
 
 
04.11-2007 | 10:41 af Karin Bennedsen
@Kalika Bro-Jørgensen

Jeg kan se, at min ironi var spildt på dig :o)

Men forøvrigt fremgår det heller ikke af JP s egen artikel, hvad den egentlige baggrund for interviewet var.
 
04.11-2007 | 10:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 10:44 af Lars Nielsen
al-Aqsa Martyrernes Brigader og alle andre islamistiske organisationer kan rende og hoppe.

Dene ene dag vil de bestemme over Danmark og dansk politik, den næste dag tigger de os om at levere mad, penge og andet.

Det værste er dog for mig, at i brændte vores flag af, så for miun skyld kan i rådne op i 1000 år, jeg betaler ikke med min gode vilje.

Jeg er ikke Dansk Folkeparti, men jeg er dansk - vi er mange danske, ca. 4.5 millioner, og vores hukommelser er satdig som elefanters.

Vi slås stadig med resultatet krigene i 1658 og 1864 uden at være kommet videre , så nu har i ligesom et tidsperspektiv.

I hører ikke fra os, med gaver de næste 4-500 år.

Don t call us, we ll call you, til den tid skal vi vel bare ringe til Israel.
 
 
04.11-2007 | 10:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 10:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 10:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 10:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 10:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 10:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 10:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 10:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 10:58 af Lars Nielsen
Det må være bestilt arbejde af Dansk folkeparti, bedre gave kan de vel næppe få.
 
 
04.11-2007 | 11:17 af SLETTET SLETTET
Det er Qvortrup og Se & Hør der laver en afledningsmanøvre....... *ironisk*
 
04.11-2007 | 11:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 11:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 11:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 11:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 11:36 af Mulle
Kampen om Danmark er allerede tabt. Med den fødselsrate de muslimske rugemaskiner popper små Al-qaeda sympatisører ud med er det kun et spørgsmål om tid før vi danske frihedselskende borgere bliver en minoritet i dette land. Men hvis man ikke vil kæmpe for det man har kært så er man vel dømt til undergang. En stemme på DF kan måske rette op på fortidens fejl
 
04.11-2007 | 11:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 11:40 af Joee-15
Hvorfor i alverden er alle så skide krigsliderlige for tiden???
 
04.11-2007 | 11:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 11:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 11:45 af Christian Olesen
Pia er da lykkelig! hvis ulykken skulle være ude, det gir stemmer, det er det eneste hun går op i!

hvorfor skulle hun ellers ha lavet den plakat/annonce.

Hun har jo set tallene de er kraftigt for nedadgående 4% siden valget blev udskrevet, så er der måske hjemmehjælper jobbet at komme tilbage til, hvis de vil ha hende, jeg turde ikke ha hende i mit hjem!
 
 
04.11-2007 | 11:55 af Mulle
Det er så symptomatisk for alle pladder-humanisterne at benægte er der foregår en veritabel kulturkrig her i lille Danmark. Vi har modtaget mange bekvemmeligheds flygtninge og en lille gruppe af reelle flygtninge. En del af disse bekvemmeligheds ”flygtninge” er reaktionære muslimer som insisterer på at indføre muslimske tilstande.
 
04.11-2007 | 11:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 11:56 af Mulle
De udsultede afrikanske børn, der hvert sekund dør som følge af sult og AIDS er Venstre-fløjen fuldstændig ligeglad med, for de har så travlt med at lefle for deres rabiate muslimske venner.
 
04.11-2007 | 11:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 12:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 12:13 af Peter Jespersen
Hun er ikke en skid chokeret - det var lige præcis det som hun og de andre landsbytosser på højrefløjen håbede på.
 
04.11-2007 | 12:16 af Peter Jespersen
@Mulle

Og hvem er det der har eleveret det til en kulturkrig ?

Det er dig og alle de andre landsbytosser på højrefløjen. De svage borgerlige midterfløjspartier er af paranoid frygt for at miste deres ministertaburetter hoppet med på vognen som de nyttige idioter de er.
 
04.11-2007 | 12:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 12:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 12:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 12:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 12:35 af Morten Dreyer
Ifølge lektor i politisk kommunikation Klaus Kjøller er annoncen et eksempel på en genial valgkamp. Det skyldes, at Muhammedkrisen er et stærkt symbol, som alle har en holdning til.

»Det er ret kløgtigt. De har alt at vinde med denne annonce. Al erfaring viser, at jo højere indvandrere og kultursammenstød kommer på dagsordenen, jo flere stemmer får DF,« siger Klaus Kjøller fra Københavns Universitet.

Især det fif med at bruge en tegning fra slutningen af 1600 årene. Det er skarpt set. Netop fra perioden med slaget ved Wiens Porte.

Der har gennem historien været 3 store muslimske stormløb på Europa.

Det første stormløb blæste op igennem Spanien og op i Frankrig. I Mellemfrankrig lykkedes det at stoppe fremmarchen ved Slaget ved Poitiers, den 10. okt. år 732.

Det tog derefter franskmændene og spanierne ca. 750 år at få dem smidt på porten igen. De sidste blev fordrevet af kong Ferdinal og dronning Isabella i året 1492. Man kan faktisk sige, at Amerika blev opdaget med muslimske penge, da det var krigsbyttet, der finansierede Columbus´s færd.

Det andet stormløb mod Europa kom fra sydøst gennem Tyrkiet. Her erobrede de store dele af Østeuropa. Her stoppede fremgangen ved Wiens Porte i 1683.

Det tredje stormløb er i gang i dag – det startede for lidt over 30 år siden. Denne gang med en erobring indefra via indvandring.

Det går ret godt for tiden for denne anderledes erobring. I Frankrig har man allerede nu 750 områder, hvor fransk lov og ret ikke længere gælder. De kaldes for ZUS – på dansk står det for: "Følsomme Bymæssige Områder". De ligger spredt ud over Frankrig og der bor i dag skønsmæssigt 5.000.000 personer indenfor områderne, hvor Sharia lovgivningen gælder.

Ved at bruge en tegning fra 1600 årene trækkes en parallel fra fortiden til i dag.

Også i dag er vestlige holdninger under pres. Ikke mindst er ytringsfriheden klemt. Personlig har jeg for få dage siden vundet en retssag, hvor jeg blev stævnet for ca. 100.000 kroner i erstatning for at skrive et debatindlæg.

Så plakatens tekst er klar og præcis:

Ytringsfrihed er dansk, censur er det ikke.

Morten Dreyer

Folketingskandidat for Dansk Folkeparti, Østjyllands Storkreds.
 
 
04.11-2007 | 12:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 12:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 12:45 af Karin Bennedsen
@Morten Dreyer

Var det ikke snart på tide at sætte en ny plade på? Nu har du efterhånden brugt det indlæg op til flere gange - incl. JP.
 
04.11-2007 | 12:52 af Peter Jespersen
@Carsten Holbeck

Ytringsfriheden gælder kun for dem der har den rette mening.
 
04.11-2007 | 13:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 13:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 13:02 af Peter Jespersen
@Per Johansen

Jeg har ikke noget forklaringsproblem - men du har åbenbart et problem, siden du febrilsk forsøger at dreje væk fra hovedvejen.

Jeg har på intet tidspunkt påstået at DF er grunden til terrorproblemerne, men DF lukrerer meget kynisk på det. Ved at der dukker en sådan trussel op kan DF bringe deres store fobiske tromme i spil.
 
04.11-2007 | 13:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 13:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 13:11 af steffeng40
At bruge gamle krige, hvor adskillige mange små etniske grupper kæmpede indbyrdes om land, i tiden op til middelalderen, er latterligt.

Romerriget var faldet sammen, der var grøde i verden.

Iøvrigt var det jo Isabella og Ferdinand, der udviste alle jøder fra den iberiske halvø - men det er måske et projekt, Morten Dreyer gerne ser gentaget?
 
04.11-2007 | 13:23 af E. Bill.
Er det ikke lidt eller meget søgt, at et parti, der siges at stå for danskheden, benytter en valgplakat med Muhammed.

Hvor meget dansk mon det parti egentlig er. Morten Dreyer, der et tvungen renegat, idet han blev ekskluderet af Venstre, pynter i samme grad som den tidligere venstresocialist Søren Espersen.

Dansk Fjolleparti er et balladeparti - ikke noget "dansk" parti - danske partier benytter sig ikke af Muhammed i reklameøjemed. Ynkeligt.
 
04.11-2007 | 13:31 af E. Bill.
Dansk Fjlleparti og Jyllands Pesten får ikke ændret noget på de valgemner, som alle andre politikere ønsker at tage frem i valgkampen.

Dansk Fjolleparti er kørt ud på et sidespor af alle andre de partier.
 
04.11-2007 | 13:35 af Mulle
Kære E. Bill

Tak for din ophøjede visdom O du store orakel. Du har åbenbart patent på den objektive sandhed.

Så fik vi cementeret at DF ikke er noget dansk parti.. Det er dejligt at den politiske korrekte elite altid er villig til at forklare os dødelige hvordan tingene hænger sammen..
 
04.11-2007 | 13:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 14:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 14:16 af Karin Bennedsen
Jeg kan godt forstå, at DF går STÆRKT tilbage i meningsmålingerne, for de fleste fornuftigt tænkende mennesker ønsker da ikke at blive sat i bås med Dansk Front typer som dem, kommenterer her og andre steder på lignende vis.

Men fortsæt endelig, måske er vi så heldige at DF så ryger under spærregrænsen på valgdagen.
 
04.11-2007 | 14:16 af Henrik Clausen
Trusler af den art hører hører hjemme i mafiaen. Ikke i religion.
 
 
04.11-2007 | 14:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 14:32 af Peter Jespersen
@Hussum

Nej - det kunne være kønt hvis danske præster blandede sig i rigets politik og for eksempel lod sig vælge til folketinget - nej vent!!!
 
04.11-2007 | 14:33 af Peter Jespersen
@Karin Bennedsen

Ja. det bliver en lykkens dag :o)
 
04.11-2007 | 14:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 14:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 15:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 17:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 17:42 af Bruce1
Muslimer opfører sig - især i de underudviklede udlande - som robotter, de kan ikke forstå et angreb på Muhammed er LOVLIGT i Vesten. Det skal ingen mullah eller terrorgruppe lykkes med at ændre på, vi ville så skrue tiden tilbage, og det er ikke en option eller til debat overhovedet. Hvis muslimer mener det er den form for respekt de skal have, kan de godt tro om igen, den får de ikke. Skik følge eller land fly.
 
 
04.11-2007 | 17:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 18:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 18:10 af sdasd asdasd
Ja det noget hø med de muslimer, så derfor vil jeg stemme DF fremover. ^^
 
04.11-2007 | 18:14 af Erik Willumsgaard
Ja for fanden dog, Abdul, de muslimer, med alle deres minaret og halvmåner, hvad skal det gøre godt for!
 
 
04.11-2007 | 18:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 18:19 af Mulle
Kære Pif

Et mere intetsigende indlæg skal man lede længe efter…
 
04.11-2007 | 18:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 18:55 af Mulle
Kald mig bare fascist I anakronistiske socialister. Så vil jeg betegne mig selv som realist. Hvad er det med jer? I har altid leflet for totalitære kræfter.

Påstanden om at alle kulturer er ligeværdige er sludder opfundet af den politiske korrekte elite. En kultur der i yderste konsekvens stener kvinder for utroskab er ikke "lige så god" som en kultur der hylder ligeberettigelse mellem kvinder og mænd.

Hvis herboende muslimer ikke vil eller formår at lade sig integrere så er det sku ud af vagten.

Et demokrati er skrøbeligt fordi det ikke kan skride ind overfor modstandere på måder som man ser det i lande med despoti eller teokrati. Hvis Danmark og resten af Europa skal forblive frit så er vi nødt til at handle. Og nej jeg er ikke racist. Min bedste ven er vietnameser. Faktum er at al international terrorisme udelukkende bliver udført af muslimer. I alle vestlige lande findes der muslimske fundamentalistiske organisationer hvis endemål er at indføre Kalifat stat. Koranen er det mest fascistiske manuskript man kan tænke sig.
 
04.11-2007 | 19:10 af Karin Bennedsen
"Den politisk korrekte elite" er blevet patrioternes nye, foretrukne udtryk for de mennesker på venstrefløjen, de er i opposition til.

For mig lyder det mest af alt, som om patrioterne har nogle gevaldtige mindreværdskomplekser overfor mennesker, som de (ikke helt urigtigt) uddannelsesmæssigt og intellektuelt har svært ved at måle sig med.
 
04.11-2007 | 19:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 19:20 af Mulle
Uha Karin du er da et analytisk geni. Hvordan kan du være på efterløn, din ekspertise må da være efterspurgt af Asma eller andre fra Enhedslisten her i valgkampen.
 
04.11-2007 | 19:41 af Bruce1
Muslimer tror fejlagtigt deres tro gælder overalt, og de dermed har ret til at angribe dem der kritisere Møghammed, deres bog giver dem lov til det. Man kan jo ikke diskutere med den slags udemokratisk nonsens, kom igen om et par århundreder, når I er blevet voksne som os i Vesten og har smidt jeres religiøs lænker. Forfærdeligt som partiet EL lefler for den slags fascistiske og undertrykkende gammeldags ideer.
 
 
04.11-2007 | 19:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 19:58 af Andreas Trägårdh
Kom bare an, så vidt I kun nakker df. og deres vælgere, så har danmark jo ikke mistet noget.

Kan ik kome nu, får valget? Tak :)
 
 
04.11-2007 | 19:58 af Andreas Trägårdh
Kom bare an, så vidt I kun nakker df. og deres vælgere, så har danmark jo ikke mistet noget.

Kan I ikke komme nu, før valget? Tak :)
 
 
04.11-2007 | 20:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 20:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 20:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 20:41 af Mulle
Kære Tragardh

Dit stupide indlæg illustrerer meget godt problematikken med dig og dine indavlede trosfæller.

Du taler om at slå demokratiske borgere ihjel. Du burde være taknemlig for at leve i et frit og demokratisk land. Til dit forsvar skal siges at du garanteret fra barnsben af er blevet indoktrineret med islamistisk intolerance.

Det vil for fremtiden være at foretrække, at du lader os intelligente mennesker debattere på et sagligt niveau.
 
04.11-2007 | 20:55 af E. Bill.
Hvem er de intelligente personer, du taler om???

Det er bestemt ikke Mulle og nogle fra Dansk Fjolleparti; men Dansk Fjolleparti har jo Muhammed,

ham er de også glade for.
 
04.11-2007 | 21:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 21:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 21:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 22:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 22:30 af Mulle
E. Bill

Nu må du styre din infantile stupiditet.

Tragardh taler om at slå folk ihjel fordi de stemmer på DF og du vælger at tage afstand fra mig når jeg påpeger at en sådan udmelding er uintelligent.

Du er jo klar til at blive indlagt på den lukkede.
 
04.11-2007 | 22:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 22:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 22:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.11-2007 | 23:04 af Mulle
Jacques d Biann

Jeg har igennem det sidste stykke tid læst et par af dine indlæg og jeg må tilstå at du er en retorisk begavelse udover det sædvanlige. Dine iagttagelser er altid knivskarpe og saglige.

Tak for mange gode indlæg : )
 
05.11-2007 | 02:10 af Andreas Trägårdh
De militære krige, der ude, er forlængelser af det der forgår inde i jer.

- Hvorfor raser der en krig inde i dig?

Fordi du søger efter fred!

Det instrument du bruger i dine bestræbelser på at opnå fred med dig selv, er krig.

Men der er allerede fred i mennesket. Der er ingen grund til at søge den!

Den levende organisme fungere i en extraordinær fredelig sammenhæng.

Menneskets søgen efter sandhed er født ud af denne selv samme drift efter fred. Det leder kun til forstyrelse og voldelige indgreb i den fredelige exsistens der allerede hersker i kroppen.

Så det vi får ud af vores fredelige bestræbelser og står tilbage med, er en krig i vores indre og en krig i vores ydre, i vore omgivelser.

Det er en forlængelse af den samme ting.

Vores søgen i verden efter fred, baseret på krig, vil kun lede til krig, mod uendelige rækker af voldelige straffe ekspeditioner og endelig undergang.

Menneskeheden har forurened, ødelagt og destrueret

alt, i sine hævd og bestræbelse på at være universets centrum, centrum for al skabelse.
 
 
05.11-2007 | 03:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.11-2007 | 10:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.11-2007 | 10:50 af Bjarne Thyregod
Og hurra - DF laver en latterlig plakat.

Jyllandsposten forsøger at finde en eller anden galning de kan hidse op.

Det lykkes DF s budbringer fra Jyllandspesten at finde en af DF s medgalninge og så er ringen sluttet.

DF-tosserne og de små bange mænd og kvinder fra den danske forening og opland får noget at skrive om.
 
05.11-2007 | 11:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.11-2007 | 16:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.11-2007 | 16:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.11-2007 | 18:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.11-2007 | 22:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.11-2007 | 22:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.11-2007 | 22:23 af Henrik Clausen
Lars, har du ikke bedre argumenter end at kalde dine modstandere dumme ?

Vi kunne da godt prøve at gå dybere ind i det. F.eks. ved at konkurrere om, hvem der læser flest bøger, eller noget i den retning?
 
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites