James Bond slukker sin tørst, stiger ned fra barstolen og scorer den underskønne babe.
Du kender scenen, mens helt sikkert også mærket på heltens drink, Martini.
Det skyldes såkaldt produktplacering, en alternativ reklameform, som vi indtil nu mest kender fra Hollywood og det store lærred, hvor producenter af alt mellem himmel og jord betaler dyre domme for at blive set i selskab med filmstjerner.
Men nu kan den type reklame snart være på vej til dit tv.
VK-regeringen vil nemlig tillade produktplacering på TV2, erfarer Mediawatch, der har fået indblik i regeringens forhandlingsudkast til de verserende medieforhandlinger.
Produktplacering har altid været omdiskuteret, fordi annoncørerne ifølge kritikerne får din opmærksomhed, lige præcis når du har paraderne nede. Vi fatter simpelthen ikke, at vi er udsat for 'reklamens magt'.
"Jeg tror ikke folk, er klar over, at produkterne er placeret rundt omkring i sendefladen. Og personlig synes jeg, det er en form for uægte reklame, som er intelligent, og er en stærk måde at manipulere visse opfattelser på," siger reklameekspert Fernando Olsen, der er direktør i Sylvester Hvid & Co.
VK's forslag møder da også modstand på Christiansborg.
"Det er skjult reklame. Det er en omgåelse af forbuddet mod reklamer midt i udsendelserne, man kalder det bare noget andet. Men det er skjult reklame, og det er vi imod," siger SF's medieordfører, Holger K. Nielsen, til Newspaq.
Han forsøgte, inden han forlod medieforhandlingerne om fremtidens medielandskab, at bekæmpe de "skjulte reklamer".
Det fremgår af forhandlingsudkastet, at VK-samarbejdet vil fastholde det nuværende forbud mod reklamepauser på tv-kanaler, der sender fra Danmark.
Socialdemokraterne, SF og de radikale forlod onsdag eftermiddag forhandlingerne om medieforliget i Kulturministeriet.
Oppositionspartierne har flere gange udtalt, at de har svært ved at leve med, at regeringen vil lave private konkurrent til DR's radiokanal P1.