Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Politichef ville kæle med 13-årig pige

Start et spil på Spigo.dk
Spil

53-årig politichef afsløret som børnelokker. Flygtede da han blev mødt af journalisterne bag falsk børneprofil på nettet.

• Rejseholdet undersøger politichef

26. maj 2008 kl. 07:29 Niels Kristian Holst
Del på Facebook
Mail artiklen
Print artiklen
JOURNALIST
Niels Kristian Holst
Journalist

- Nyhedsredaktør på Avisen.dk fra marts 2007-

- Jourhavende på DNY fra august 2006 til marts 2007

- Reporter på metroXpress fra september 2001 til august 2006

- Reporter på Ritzaus Bureau fra maj 2001...

Ekstra Bladet kan mandag afsløre, at en politichef fra København har forsøgt at lokke en kun 13-årig pige til at mødes med sig.

Avisen havde via en falsk profil på børnesitet Arto.dk fået kontakt med politimanden og udgivet sig for at være pigen. Efter et års skriverier på nettet aftalte de at mødes hjemme hos pigen. Forinden havde politichefen ikke lagt skjul på, at han gerne ville mere end blot at snakke med hende.

I en besked skrev han således, at han gerne ville kramme og kæle med hende, hvis hun havde lyst.

Da politichefen dukkede op på den adresse, han troede, at pigen boede, blev han mødt af Ekstra Bladets journalister. Han flygtede og har siden forsøgt at forhindre avisen i at bringe historien. Fogedretten har dog afgjort, at det er væsentligt, at historien kommer frem. Det samme mener psykolog Kuno Sørensen fra Red Barnet, som peger på, at det også er mennesker fra samfundets øverste lag, der søger sex med børn.

- Mange har en forestilling om, at det er en bestemt, nørdet personlighed, der søger seksuel kontakt med mindreårige. Men den slags har hverken små horn i panden eller skæve tænder, siger Kuno Sørensen til Ekstra Bladet.

NYHEDSBREV
 
Interesserer du dig for nyheder om job og arbejdsliv, så prøv Avisen.dk's nyhedsbrev!
separator
Du kan naturligvis altid framelde dig igen, og vi deler ikke din mail med andre.
Læs vores forretningsbetingelser.
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
26.05-2008 | 21:38 af Denise E
Hvis den politimand var dommer, ville han lade alle pædofile få en så lav straf som overhovedet muligt. Hm, spændt på hvem den næste afsløring vil vise frem.
 
26.05-2008 | 23:10 af eftertanker
Tænk at sådan en idiot er hvem vi har til at passe på os. Tænk at man kan arbejde med forfærdelige ting som mishandling af børn til hverdag, og så gå ud og gøre den slags svinestreger.

Lad os nu se hvad der sker med ham i det senere forløb- garanteret ikke noget!

I øvrigt NBI_News slap dog lige af. Denne gang var det jo faktisk dig der bragte race-adskillelse på banen ved at skrive sådan. Det har jo ikke noget med dette at gøre.
 
27.05-2008 | 01:37 af absabs Rugis
Hofreporteren: "Der har godt nok været fremsat mange løse påstande om Leth´s forhold til den 17 årige pige, men voldtægts-vinklen har selv de værste puritanske mandehadere fundet for syg og tosset, indtil nu..."

Jeg er slet ikke ude på at hetze Jørgen Leth. Men problemet var, at den seksuelle lavalder på Haiti er 18 år. Og Jørgen Leth var dansk konsul i Haiti. Det var lidt problematisk.
 
 
27.05-2008 | 02:01 af NBI news
-> Asta

Jeg tror ikke du har forstået det Asta, for Hofnaren har den holdning at når det kommer til "fremmede" så er de selv ude om det. Nu håber jeg det er klart for dig Asta, så du ikke kommer med latterlige beskyldninger om at pigen var under den seksuelle lavalder. For det betyder ikke en skid, her er der tale om at en hvid herremand, der havde nogen lyster som han skulle have tilfredsstillet, så betyder sådanne detaljer som lovgivning ingenting!

At den stakkels pige, hvis mor arbejdede for herrefolket, kunne være bange for at sige nej til den hvide overmenneske, fordi hun frygtede at moren blev fyret, betyder ingenting for Hofnaren. Nej, nej for vi ved jo alle at, og jeg citerer Hofnaren, at "Piger på Haiti er bevidste om de strenge de kan spille på, og gør det med fuldt overlæg." Sådan! Bravo Hofnaren Bravo.

Det er jo bare lovgivning på en eller anden hulubulu-land ikke Hofnaren? Hvad rager det os!

Tak Hofnaren for at vise den kristne næstekærlighed, for os alle.

Bedste hilsner,
 
26.05-2008 | 07:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 07:57 af Lars Nunnegaard
Fyr ham!
 
 
26.05-2008 | 08:14 af NBI news
Uha, nu håber jeg ikke at bloggerne: anettebetjent, RettenTilSelvforsvar, johanne, leif poulsen, Brynje, Itzak, Bruce1, johnsen, Hofreporteren også kendt som Hofnaren, og alle de andre anti-muslimske ser denne her nyhed, for så bryder deres verden sammen, for sådan noget her kan jo ikke være rigtig, sådan noget gør vi ikke her i Danmark, ham politimanden må sgu være muslim!!!

Lad os se om de gribbe, der normalt er så hurtig ude, når nyheden involverer en person med anden etnisk baggrund end dansk, også i denne her sag vil være lige så hurtige, nu når det er en pæredansk politimand?

Jeg er sikker på at hvis de overhovedet skriver en kommentar her, så vil de på en eller anden måde prøve på at flytte fokus på "de fremmede", men vi er jo vant til at de bruger enhver undskyldning til at propagandere imod dem vi har inviteret.

Bedste hilsner,
 
26.05-2008 | 08:24 af Slet Mig
lad os se alle overvågningsfanatikerne foreslå mere overvågnings- og magtmidler til politiet efter denne omgang. De pædofile betjente kigger også med.
 
26.05-2008 | 08:37 af gitte rasmussen
Jeg syntes der kommer flere og flere pædofile sager er samfundet blevet mere sygt eller er samfundet blevet bedre til at spotte dem ud.
 
 
26.05-2008 | 09:02 af Lars Nunnegaard
Havde det været en pædagog, så.....havde man rigtigt været ude med bål og brand. Men heldigvis bliver sagen overdraget til en anden station.
 
 
26.05-2008 | 09:08 af Morten Olsen
Mon ikke ARTO skulle lave et chatrum for voksne og et for børn, der er desværre snart mange dårlige eksempler omkring ARTO.
 
 
26.05-2008 | 09:15 af Hofreporteren
Modsat hvad den stakkels studerende NBI_news havde håbet på, glæder det mig overordentligt meget at en panser er blevet taget på fersk gerning. Alt magtmisbrug fra staten som politivold, overvågning, civile agenter, isolation, tvangsmedicinering og videre hører ikke et retssamfund til. Og modsat studenten bider jeg ikke på historien om, at 19 muslimer stod bag 9/11 2001 i USA, hvoraf 7 stadig er i live og bor i deres respektive lande.

Så stakkels naive student, dit vrangbillede og forvrængede menneskesyn må vist være moden til en gennemgribende renovering.

Og man må ikke tale kritisk om andres religion, men forvandle andre bloggeres identitet om til et nedladende ordspil er helt iorden.

Vorherre bevares for en dobbeltmoral.
 
26.05-2008 | 09:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 10:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 11:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 11:17 af the bitch
til gitte

der kommer ikke flere pædofile - det har været der hele tiden. nu er vi bare så heldige at flere og flere bliver afsløret
 
26.05-2008 | 11:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 11:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 12:15 af Hasse.Nielsen
hmmmm såen et svin skulle sgu da have den skåret af i skiver
 
26.05-2008 | 12:19 af jette andersen
Ja så kan man jo levende forestille sig at sager der er landet på hans bord, ikke er behandlet objektive

Pædofile er i alle samfundslag,fint der er kommet så meget fokus på det emne,så mangler man bare en ordentlig behandling af ofrene
 
26.05-2008 | 12:19 af jette andersen
Ja så kan man jo levende forestille sig at sager der er landet på hans bord, ikke er behandlet objektive

Pædofile er i alle samfundslag,fint der er kommet så meget fokus på det emne,så mangler man bare en ordentlig behandling af ofrene
 
26.05-2008 | 12:19 af jette andersen
Ja så kan man jo levende forestille sig at sager der er landet på hans bord, ikke er behandlet objektive

Pædofile er i alle samfundslag,fint der er kommet så meget fokus på det emne,så mangler man bare en ordentlig behandling af ofrene
 
26.05-2008 | 13:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 13:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 13:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 14:06 af Hofreporteren
Uanset hvad lovgivningen siger om den seksuelle lavalder, ville "folket" under alle omstændigheder være blevet forarget.

Havde den fiktive pige været 15 år ville begrundelsen til "folkets" dom have været en anden, men at "folket" nok skulle finde noget at hænge manden op på og være forarget over ville være helt sikker:

1. han var politimand - og hvis ikke,

2. han var en gammel gris på 53 år - og hvis ikke,

3. har sikket børn på samme alder - og hvis ikke,

4. det var tvang - og hvis ikke...

Som nævnt med tilfældet Leth, var det jo en ren heksejagt. Der var bla. en veninde til Leth som omtalte hans "slatne tissemand". Den skulle der ske noget med, hvad husker jeg heldigvis ikke.

Men godt for alle forældre at den 53 årige mand ikke nåede at fuldbyrde sine intentioner, og at han blev grebet inden det var nået så vidt.

Glæder mig til en ny afsløring, hvor europæiske modne kvinder tages på fersk gerning på strandene ved Afrikas kyster, når 17 årige sorte drenge gerne vil smøre dem ind i solcreme senere oppe på hotelværelset.
 
26.05-2008 | 14:27 af Jakoba
NBI-News - du har en meget meget dårlig sag hvis du er nødt til at påpege hver gang gerningsmanden IKKE har været en muslim.

Tænk dig lidt mere om, for ovennævnte bidrag fra dig var da godt mere dumt end næsten muligt.

Jeg er spændt på hvordan sagen ender. Hvis vi ser udelukkende på juraen tvivler jeg på at det bliver nemt at komme af med politichefen
 
26.05-2008 | 14:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 14:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 15:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 15:22 af Jakoba
Bare vent, Andrea.

Børneporno er altid første skridt. Når det svære første skridt er taget er det langt nemmere at tilføje andre ting som skal gøres strafbart at komme forbi.

Hvad med bombeopskrifter? Hvad med piratsoftware-sider?

Straf dem der vover sig ind på sådanne sider.

Eller - tag en dyb indånding og genovervej situationen.

Det er lige før man kunne håbe på at Andrea fik en klikket på et forkerte links, bare så hun fik en smule mere kritisk sans.
 
26.05-2008 | 15:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 15:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 16:32 af Thomas Bruun
Lars Nunnegård skriver:

Havde det været en pædagog, så.....havde man

rigtigt været ude med bål og brand. Men heldigvis bliver sagen overdraget til en anden station.

Mener han, at pædagogerne skal overtage sagen - det er da et glimrende foreslag. Hørt
 
 
26.05-2008 | 16:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.05-2008 | 17:13 af Kristian Mortensen
Han får det ikke sjovt i fængslet!
 
 
26.05-2008 | 17:38 af K. Svejgaard
Hvorfor skal Jørgen Leth nu trækkes ind i det her?

Jørgen Leth tvang en ung pige til "frivillig" sex. Den slags er = voldtægt, og voldtægt er både afskyeligt og strafbart, uanset om pigen/kvinden er 13, 17 eller 87.
 
26.05-2008 | 18:38 af Jakoba
hold da op svejk fik da smadret enhver debat med sådan en omgang idioti.

Der er ingen af os der overhovedet kan tillade sig at konkludere sådan noget bullshit som det du fyrer af.
 
26.05-2008 | 19:08 af Hessing
Hold da kæft.

Prøv lige at læse lidt tilbage i denne debat. Har I ikke andet at lave? Få Jer et liv.

Politimanden, sku hænges op i pikken
 
26.05-2008 | 19:26 af Hofreporteren
Der har godt nok været fremsat mange løse påstande om Leth´s forhold til den 17 årige pige, men voldtægts-vinklen har selv de værste puritanske mandehadere fundet for syg og tosset, indtil nu...

Pigen´s kæreste, mor, omgangskreds og byens sladdertanter kendte alle til forholdet med Leth.

Men selvfølgelig ifølge dansk middelmådig logik kan befolkningen på Haiti ikke være andet end viljeløse underkastede individer. Intet kunne være mere forkert.

Piger på Haiti er bevidste om de strenge de kan spille på, og gør det med fuldt overlæg. Mange danske piger skal helst have en 10 genstande inden de kan åbne sig op og befri sig fra bitterheden og de mandlige hormoner..Sådan lidt groft sagt.
 
26.05-2008 | 20:40 af helen12-Helene..
warning++++++

Prøv at ligge mærke til hvordan der nu bliver lukket af omkring hele sagen, hvem der udtaler sig og hvem der ikke gør, nu kommer der mundkurv på nogle og andre forsvinder med navneforbud, jeg syntes det er ineterssant at se hver gang der er noget fremme om overgreb på børn , så bliver det lynhurtigt tysset ned af rigtig mange...det er som om der gemmer sig en masiv gruppering af mennesker som forsvarer disse afsporede handlinger fordi de selv har noget i ærmet der ikke tåler dagens lys, kan i følge mig??

Det skal frem i lyset, børn skal ikke lide overlast FÆRDIG, og precis hvad fanden laver en politimand privat, på et børnesite .

Der er ingen straf der hård nok til den slags.

Jeg glæder mig over EB,s fælde, lig nogle flere af den slags.
 
26.05-2008 | 20:43 af Laila laix
pinligt, forkasteligt og forargeligt!!
 
 
27.05-2008 | 15:19 af Esben Nørklit
Der var en gang, der skulle være begået en forbrydelse, før nogle havde gjort noget ulovligt.
I dag er det tilsyneladende tilstrækkeligt, at man skaber en fiktiv situation og lokker en "forbryder" til at hoppe på limpinden.

Den her politimand har nu fået ødelagt sit liv - også selv om han tilsyneladende ikke har foretaget sig noget ulovligt.

Er der slet ikke nogen, der kan se det problematiske i det?
 
27.05-2008 | 17:04 af poul soele
EsbenN
Ganske rigtigt betragtet, manden er ikke dømt endnu, og før hen evt er det skal offentligheden heller ikke dømme ham. Men i mit univers er pædafolidømte fredløse, de smadrer en ung pige eller en drengs liv for evigt helt bevidst bare for at leve deres egne perversioner ud et kort øjeblik. Så kastrer dem medicinsk eller fysisk det er mig lige fedt.
 
 
27.05-2008 | 17:09 af poul soele
Ps. Det samme gælder soldaten fra Korsør, selv om han mere eller mindre har skudt sig selv i foden.
 
 
27.05-2008 | 17:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
27.05-2008 | 17:51 af poul soele
Hej anettebetjent
Jeg forstår godt dit indlæg, men hvad har en voksen mand på 53 år overhovedet at gøre inde på en chatside for børn, uanset om han er betjent eller ikke?
 
 
27.05-2008 | 18:16 af poul soele
en til til anettebetjent
JEG ER IKKE ENIG! Alle kneb gælder hvis det kan stoppe en pædofil, uanset hans stilling. Og hvis et barn udstiller sig selv på nettet så vær voksen og ryst på hovedet og sig til dig selv, herregud det er et barn han/hun skal nok blive voksen en gang. MEN hvis du bliver fristet over billeder af netop et barn så er det dig der er syg!
 
 
27.05-2008 | 18:38 af NBI news
Hørt! Hørt! Fuldstændig enig med djursland.

HVAD lavede en 53årig POLITIbetjent på en chatside for børn?

DU skulle skamme dig anettebetjent, at prøve på at undskylde og fjerne fokus, Pyha hvor det stinker.

Citat fra anettebetjent "For det første har manden IKKE dyrket sex , han ville mødes et sted med mennesker , mens denne "pige" ville mødes privat..." helt seriøst anetteB come on...
 
27.05-2008 | 19:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
27.05-2008 | 21:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
27.05-2008 | 21:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
27.05-2008 | 22:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
27.05-2008 | 22:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
27.05-2008 | 22:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
27.05-2008 | 22:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
28.05-2008 | 01:11 af Torben Petersen
Kunne politichefen ikke - sådant lidt voksenagtigt - have spurgt forsigtigt, om ikke tøsen enventuelt skulle være i besiddelse af en mor der måske kunne udlejes til eventuelle erotiske udlevelser?

Voksne mænd boller voksne kvinder. I kravlegården skal de såmænd nok selv finde hoved og hale på hverandre, panserbasse!
 
 
28.05-2008 | 01:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
28.05-2008 | 09:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
28.05-2008 | 10:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
28.05-2008 | 17:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
28.05-2008 | 20:50 af Laila laix
Pædofili bli'r der talt mere og mere om hos menige folk og det synes jeg er kanon - endelig.!
Så kan Vi alle vel blive enige om at hvis man kikker på børnebilleder, chatter med børn omkredsende sex, forbryder sig med børn i større el. mindre grad så skal alt dette straffes i mindre til større strafferamme. Men alt i alt bør pædofile straffes med en langt større strafferamme end det nuværende. Straffene er for "slatne", og bør i snarlig fremtid strammes væsentligt.
At forbryde sig mod børn er afskyeligt, sygt og bør straffes hårdt.
Disse (som regel) mænd ødelægger jo små børns forestilling om fred og ro og barnlige tanker og drømme på et sekund når de som voksne vildleder, lokker ,el. som slet og ret som sadister dyrker forskellige former for sex med en lille pige på eksempelvis 9 år.
Jeg kan kaste op el. næsten når jeg tænker på det, det er simpelthen så forfærdeligt og en skamplet på Samfundet.
Så selvfølgelig skal der endelig slås HÅRDT ned på pædofili, UANSET hvem der gør el. har gjort det!
 
 
28.05-2008 | 21:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.05-2008 | 13:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.05-2008 | 15:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.05-2008 | 17:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.05-2008 | 18:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.05-2008 | 18:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.05-2008 | 18:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.05-2008 | 19:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.05-2008 | 19:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.05-2008 | 19:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.05-2008 | 20:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.05-2008 | 22:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.05-2008 | 23:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.06-2008 | 00:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.06-2008 | 11:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.06-2008 | 11:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.06-2008 | 11:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.06-2008 | 12:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.06-2008 | 12:59 af Driver
Fuldstændig enig med NBI_news

Og nu så jeg lige, at MortenOlsen tog ARTO med.
Arto.dk er et paradis for pædofile.

Så burde vi måske få de voksne ud derfra?
Nå'nej, den dur sgu' ikk lige. Arto er for alle. Fra din engle-nabo ude i blomsterhaven til dit væreste marridt inde i den der sorte varevogn.

Så burde politiet måske LUKKE for den meget populere chathjemmeside helt, så småpiger på 13 - 14 ikke blev voldtaget af alle mulige ukendte f.eks en politichef, eller endnu værre?

Nej, det kan vi ikke. Så tjener arto.dk jo ingen penge?

Konklusion?
Tjaaaa... Vi kan starte med at få nogle betjente til at kigge med inde i vores indebakker osv.. Det kan måske hjælpe lidt..(?)
 
 
01.06-2008 | 13:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.06-2008 | 13:46 af Driver
Ja, det er også rigtigt nok anettebetjent.

Men hvis en legeplads er for børn, så er det ikke meningen at ham fætteren skal komme og have seksuelle tanker og lyst foran 8 årige piger.

Nu er det sådan når en pige allerede er 8 - 10 år gammel, for hun en mobiltelefon med 3.2 megapixel til fødeselsdag og en e-mail og en profil på vores alles yndlings, mest elskede, uunværelig chathjemmeside... Arto.dk.

PC'en skal være der, men der skal grænser, som forældre og ikke mindst folkene bag arto.dk (Som burde være rimelig stolte af deres voldtægts rekord) der burde tage lidt ansvar, istedet på at tænke på at 11 årige piger køber VIP profiler.

Skam jer Arto.dk.

Hilsen D.
 
 
01.06-2008 | 14:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.06-2008 | 14:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.06-2008 | 14:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.06-2008 | 14:57 af Driver
Selvfølelig har børn på 8 - 10 år hverken brug for mobil eller pc.

Forældre bør tage ansvar og tænke over deres handlinger.
Dvs. Er det nu en god idé at jeg giver Lille Lisa min Nokia med indbygget GPS navigation?

Men som 'menneske' ville jeg skamme mig utroligt meget over, at jeg, som er arto.dk skaberen, ser glæden i pengene fra profilerne end ødelagte liv og familier.
 
 
01.06-2008 | 15:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.06-2008 | 22:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
02.06-2008 | 07:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
02.06-2008 | 22:37 af Driver
- anettebetjent

Vi kan begynde at tage hele WWW med, men alle og enhver ved godt at arto.dk er den er er mest popular blandt unge.

Piger som udstiller sig selv på Jubii osv. er en lidt anden sag.

Husk at popkulturen har overtaget SCreenagerne og hjernevasket dem.
Så hvis du ikke har en bruger på facebook og ikke har Miss Sixty Jeans og ikke har f.eks snavet med en fra en større klasse, er du bare ikke med på mode/alt for anderledes "..og derfor vil vi ikke have dig med i lyngby storcenter eller afterparty, hvor vi skal drikke os stive og...."

Det er de helt små detaljer som senere optræder som seriøse problemer blandt unge..Inkl. popkultur.
 
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites