Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Mange tror ikke på klima-problemer

Start et spil på Spigo.dk
Spil

Mens FN mødes i polske Poznan, så er fire ud af ti danskere stadig ikke overbevist om, at klimaforandringerne er menneskeskabte.

30. nov. 2008 kl. 13:49 Jonas Sahl
Hedegaard giver ikke meget for undersøgelse om danskerne holdning til klima Foto: Klaus Holsting
Hedegaard giver ikke meget for undersøgelse om danskerne holdning til klima Foto: Klaus Holsting
Del på Facebook
Mail artiklen
Print artiklen
JOURNALIST
Jonas Sahl

Journalist på Nyhedsbureauet Newspaq A/S

Om et år mødes FN's medlemslande i København for at udstikke de klimamål, der skal være med til at redde verdens klima.

En stor gruppe af danskerne tror bare slet ikke på, at det er os mennesker, der er skyld i klimaforandringer.

Det viser en undersøgelse fra Synovate Vildstrup, som Politiken bringer søndag.

Især klima- og energiminster Connie Hedegaards vælgere er langt fra sikre på, at klimaforandringerne er menneskeskabte.

41 procent af de konservative vælgere siger således i undersøgelsen, at de tror klimaændringerne er naturgivne.

Connie Hedegaard er dog langt fra rystet over undersøgelses resultater. Hun hæfter sig særligt ved, at blot 94 konservative vælgere er blevet hørt i undersøgelsen.

"Undersøgelsen resultater på enkeltpartier giver ingen mening," skriver hun i en mail til Politiken.

De vælgere der tror mest på, at vi mennesker står bag forandringerne, er nok ikke overraskende SF's. Her tror blot 12 procent at klimaet ændrer sig pga. naturlige forhold. SF har i mange år haft miljø som en mærkesag.

NYHEDSBREV
 
Interesserer du dig for nyheder om job og arbejdsliv, så prøv Avisen.dk's nyhedsbrev!
separator
Du kan naturligvis altid framelde dig igen, og vi deler ikke din mail med andre.
Læs vores forretningsbetingelser.
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
30.11-2008 | 13:58 af leon lerche
Ja. Dansk politik om, miljø. klima og ren-grøn energi, er så langt bagefter at man undres, hilsen fra. Leon, som glæder sig til det store grin, når den famøse klimakonforance, kommer.
 
 
30.11-2008 | 16:51 af Per Gøtterup
Selvfølgelig er klimaændringerne (hvis de da overhovedet er der) naturlige. Klimaet har varieret langt mere voldsomt end selv de værste dommedags-forudsigelser fra lemmingeflokken af selvbekræftigende 'klimaeksperter' forudsiger, og det længe før mennesket kom til, ja før livet overhovedet forlod havene, så hvis der er ændringer nu så det langt mere sandsynligt at de har samme oprindelse(r) som alle dem der gik før, end at det nu er noget helt andet, nemlig mennesket som gør forskellen (jvf. Occams Razor).
 
30.11-2008 | 17:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
30.11-2008 | 22:11 af Sheet Head
Det mest imponerende er at man har valgt Co2 som den store synder og stort set har glemt fokus på noget som helst andet.

Hvis man bestræbte sig på at arbejde imod bæredygtighed, ville miljøpolitikken give mening. Men som det er nu er det rendyrket dommedagsstemning med det ene formål at opkræve skatter. Men det har vi jo set før. Det handler om penge og ikke en kæfte andet.
 
 
30.11-2008 | 22:38 af leon lerche
JA JA de herre lados nu se, som jeg høre og ser er det blevet koldre, hilsen fra. Leon, som stadig siger man kan ikke tale økonomi og klima samtidig gør man det, så mener jeg man tænker meget kort-sigtet, da nogle har børn som skal kunne leve efter vores tid.
 
 
01.12-2008 | 03:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.12-2008 | 03:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.12-2008 | 14:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.12-2008 | 15:30 af Thomas Bruun
Det svarer vel lidt til når folk kører i trafikken. Man ved godt folk dør af det, men udelukker det bliver én selv.

Forskerne er stort set enige. Hvorfor så gå i mod det. Folk i flæng tror de er superkloge på emnet fordi de kan læse lidt hist og her. Et faktum er, at bl.a ameriaknske medier vægter con og pro 50-50, for at holde kog i medie-gryden til skade for de reelle facts.
 
 
01.12-2008 | 15:32 af Lars Nunnegaard
Tag smoggen over Los Angeles, den giver mange astamisk bronkitis, men man gør intet.
 
 
01.12-2008 | 18:00 af Avisen dk
Kommentar er blevet slettet.
 
01.12-2008 | 18:13 af Avisen dk
Kommentar er blevet slettet.
 
01.12-2008 | 18:25 af Avisen dk
Kommentar er blevet slettet.
 
03.12-2008 | 00:29 af Sheet Head
Hans Birgir
Sjovt nok er der ikke en kæft information om den globale opvarmning på det site du henviser til. Men der står en masse om hvordan i vil protestere.

Hvordan vil du forklare den globale opvarming af Mars i samme tidsrum som jordens?

I er ramt af samme massepsykose som resten af entusiasterne og kan ikke se at i bliver taget i røven af dommedagsprofeter.

Glem opvarmningen, arbejd på bæredygtighed i stedet. Det er den eneste sobre og fornuftige vej frem! Du kan ikke regulere temperaturen, men du kan svine mindre!
 
 
03.12-2008 | 06:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
03.12-2008 | 08:45 af Sheet Head
Du er åbenbart stadig en idiot Søren Sidevind!

Bæredygtighed handler om at efterlade sig et 0 aftryk på miljøet, opvarmningshysteriet er fokuseret på co2. Det betyder bl.a. at dine sparepærer er fyldt med kviksølv!

Prøv at trække hovedet ud af røven, inden du svarer en anden gang, klaphat!
 
 
03.12-2008 | 22:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
03.12-2008 | 23:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.12-2008 | 09:14 af Sheet Head
Per
Hovedet skulle ud af røven inden du svarede igen!

http://ing.dk/artikel/81509-frit-slag-for-elsparepaerer-med-for-meget-kviksoelv
 
 
04.12-2008 | 09:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.12-2008 | 10:06 af leon lerche
Jakob D, hvorfor vente, skal det koste flere meneskeliv end det har gjort nu og det er bare så let at, lave de rigtige ting derfor forstår jeg ikke dit budskab, hilsen fra. Leon, som spekuler.
 
 
04.12-2008 | 10:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.12-2008 | 12:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.12-2008 | 12:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.12-2008 | 12:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.12-2008 | 15:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.12-2008 | 15:19 af Lars Nunnegaard
Det er jo lige til et grineflip efterhånden. Jeg får latterkrampe. det gør oooooondt!
 
 
04.12-2008 | 15:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.12-2008 | 15:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.12-2008 | 15:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.12-2008 | 15:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.12-2008 | 21:21 af Sheet Head
Per
Få nu for helvede det hoved ud af røven på dig selv Per Kanin!
 
 
04.12-2008 | 23:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.12-2008 | 00:10 af Sheet Head
Man kan godt fornemme at din eneste udsigt er indersiden af din endetarm fænakke! Man kan jo ikke anklage dig for at være specielt velorienteret!
 
 
05.12-2008 | 00:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.12-2008 | 09:35 af Sheet Head
Du lever i din egen verden torskpande.

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Jeg har feks. aldrig brugt de to oldnordiske udtryk du blamerer dig med her.

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Prøv at få dig slæbt ind i nutiden og prøv at informere dig lidt bedre, så du ikke fremstår så forstokket og torskedum!

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Idiot!
 
 
05.12-2008 | 23:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.12-2008 | 23:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.12-2008 | 23:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 00:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 00:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 00:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 01:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 01:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 01:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 01:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 02:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 12:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 12:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 13:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 15:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 15:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 16:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.12-2008 | 18:51 af Sheet Head
Godt link

Det er jo en af venstrefløjens helt store numre at opfinde eller bøje et begreb og gøre det politisk ukorrekt at 'være' det begreb de nu har fundet på til lejligheden.

Det lærte de af Stalin og Karl Marx. Stalin kaldte alle han ikke brød sig om for fascister og Karl Marx måtte opfinde begrebet: 'kapitalisme', for at have et fjendebillede der kunne stå i opposition til socialismen.

Venstrefløjen opfinder sine egne fjender og agerer som de fascister de ellers så flittigt opponerer imod. Hykleriet er massivt på den fløj.

Desværre har højrefløjen lært af venstrefløjen og er begyndt at putte etiketter på folk på samme måde, så vi er endt op i et tåbeligt parole-råbekor der kører fra den ene side til den anden, med beskyldinger om at være et eller andet de har fundet på til lejligheden.

Vi har fået en politisk opportunistisk babelstårns-virkelighed, hvor ingen forstår hvad hinanden taler om, fordi begreberne er blevet omdefineret og ingen vil andet end at angribe personerne i stedet for at forholde sig til substansen.

For mener en person noget man egentlig er enig i, men tilhører en politisk fløj, man ser sig selv i opposition til, så er man uenig, af den ene grund at personen har et tilhørsforhold man ikke bryder sig om.

Derfor er bl.a. indvandrer/islam debatten blevet fuldstændig absurd, hvor en næsten samlet venstrefløj, er tæt på at gå op i limningen over kritik af helt åbenlys undertrykkelse og middelaldermetoder, alene af den grund at kritikken kommer fra deres erklærede politiske modstandere.

Nu hvor man i EU og på verdensplan har ladet sig forføre af levebrødsdommedagsprofeter og imod al sund fornuft har købt ideen om at CO2, altså vores udåndingsluft, skulle være en mere eller mindre ensidig årsag til en temperaturstigning, der meget svært lader sig påvise sig som andet end et helt naturligt udsving, der har været gentaget utallige gange igennem vores historie, så er det åbenbart blevet legitimt at tilsværte dem der ikke uden videre lader sig narre af de samme fjolser, der i 70'erne mente at vi nærmede os en ny istid med faretruende hastighed, fordi støvet fra landbruget ville danne et skjold mod solen og jorden ville blive nedkølet.

Nu er ideen om co2, så åbenbart lidt mere avanceret og dommedagsprofeterne kan med deres 'avancerede' computermodeller, vise os billeder af en jordklode der er farvet meget rød og pege på smeltende gletschere og afisning og påstå at det er menneskets afbrænding af fossile brændstoffer.

Ingen tør stille spørgsmålstegn til dommedagsprofeterne. Hvem er de? Hvorfra får de penge til deres forskning og hvilke interesser har de i at holde dommedagsprofetierne i live?

Er det ikke bare en skidegod forretning at lancere en ide, der får politikere og 'miljø' organisationer til at pumpe penge i de selvsamme forskere?!

Er det ikke enormt belejligt for politikere at få foræret et nyt område de kan bruge som undskyldning til at hæve skatterne?

Hvorfor bliver forskere med en anden mening, end Co2 teorien, tiet ihjel og latterliggjort over en bred kam? Og hvorfor er folk så stjernestupide, bare at købe ideen og selv latterliggøre forskere de intet kender til og blot bliver nyttige idioter for de politkere og organisationer der ser vinding i at holde live i frygten?

Det er jo ikke nogen hemmelighed at frygt er et vældigt effektivt instrument til at få folk til at hoppe på løgne med begge ben.

Terror og Co2 er nutidens store fjende af de vestlige befolkninger og politkere og organisationer er utroligt dygtige til hele tiden at holde live i den frygt som de to ting udløser. Man kan jo se at vi er rede til at gå på kompromis med rigtigt mange ting, hvis vi bliver skræmt nok.

Men spørger folk sig selv om hvorfor netop ophavsmændende til de to frygtscenarier, tjener styrtende på at holde dem i live?

Bush'es venner er jo storaktionærer i de firmaer der tjener tykt på Irak og Afghanistan krigen og miljø'forskerne' har jo kronede dage og får rigeligt med gryn til at holde historien om Co2 i live.


Der er kun én ting der kan skræmme politikerne og propagandamagerne, og det er hvis vi holder os underrettede og er kritiske overfor de informationer vi bliver fyldt med. De vil jo så gerne have kontrol over vores adgang til internettet, hvilket er tydeligst i bl.a. Kina og mellemøsten. Hvor metoderne i vesten er noget mere spidsfindige, bl.a. ved dæmonisering og tilsvining af mennesker der modsætter sig ensretning og politisk korrekthed.
 
 
06.12-2008 | 19:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.12-2008 | 04:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.12-2008 | 04:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.12-2008 | 04:21 af Sheet Head
Per Henrik Christiansen er den største narrehat på denne blog!

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Idiot!
 
 
07.12-2008 | 04:25 af Sheet Head
Idiotens kommentar: 'må han vel kunne fortælle os helt konkret, hvem fra venstrefløjen der startede med at sætte etiketter på folk'....

Hvis Per dummernik havde læst mit indlæg havde han fået svar på sit fjogede spørgsmål.

Men oldingen er jo for overfladisk til at gide andet end at gætte sig frem, mens han gang på gang gør sig selv til grin.

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Fæ!
 
 
07.12-2008 | 10:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.12-2008 | 11:36 af Sheet Head
ÆV BÆV, Du er selv et fæ Per Fjognakke!

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Enhver kan uafladeligt postulere at en anden postulerer.

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

At du er så pissedårligt informeret og ikke aner hvad der rør sig har vi fået bevist masser af gange. Senest da du ikke havde fået ind i knolden at der er kviksølv i sparepærer.

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Jeg kan ikke spilde min tid på at forklare dig verdens sammenhænge når du alligevel er for dum til at forstå dem dit fede kvaj!

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Fæ1
 
 
07.12-2008 | 19:07 af Avisen dk
Kommentar er blevet slettet.
 
07.12-2008 | 23:05 af Sheet Head
Jeg har læst så meget om klimateorier at jeg blev tør i øjnene.

Du kan ikke styre temperaturen overhovedet.

Men du kan svine mindre og dertil har du min fulde opbakning. Men drop paroleråberiet og vær et godt eksempel på bæredygtighed i stedet og udbred den viden du får. Dét er måden at være bæredygtig på. Ikke at råbe paroler og indgyde frygt i folk der er lette at manipulere med!
 
 
07.12-2008 | 23:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 01:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 09:57 af Sheet Head
Tak Hans

Det kan være at det nærsynede næsehorn Per Fæklovn Christiansen, så kan fatte at han igen er galt afmarcheret.

Men hvis idioten tror han kan styre temperaturen, så vil jeg gerne bestille en hvid jul og sommer fra sidst i februar.

Sådan et gigantisk kæmpefjols af en torsk, ham Per H. C.

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Fæ!
 
 
08.12-2008 | 10:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 10:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 10:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 10:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 10:45 af Sheet Head
Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Idioten og fænakken Per H. C. tror han er saglig....

Hvilket småtbegavet fæ, han er den klamphugger af en ordspasser!
 
 
08.12-2008 | 10:48 af Sheet Head
Jacob
Godt udtryk 'erstatningsreligion'. Det er jo ikke ligefrem rationelle argumenter der hersker i klimadebatten. Og dem der prøver at være det bliver dæmoniseret fra en kant.
 
 
08.12-2008 | 10:49 af Lars Nunnegaard
Så er grinebidderne på banen igen.
 
 
08.12-2008 | 11:00 af Carsten Svendsen
 
08.12-2008 | 11:04 af Sheet Head
Carsten
Tror du der var is i arktis de år hvor man kortlagde Nordamerikas kyster?
Tror du der var is der i vikingetiden?

Kig på temperaturmålingerne fra grønlands indlandsis, så kan du se hvor meget temperaturen har svinget op og ned igennem de sidste mange hundredetusind år!
 
 
08.12-2008 | 11:25 af Carsten Svendsen
@(Palle)

Må jeg anbefale dig at læse:
http://www.dmi.dk/dmi/timyterivejret.pdf
 
08.12-2008 | 11:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 12:38 af Sheet Head
Carsten
Jeg har læst den artikel.
Prøv at se grafen og se så inddelingen. Man får en stigning på under 0,5 grader til at se dramatisk ud.

Det fremgår også tydeligt at man faktisk ikke rigtigt ved hvorfor og hvordan, men stort set formoder sig til at det er menneskeskabt.

Det er derfor jeg plæderer for bæredygtighed i stedet for co2 overfokusering.
 
 
08.12-2008 | 14:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 15:59 af Sheet Head
Per
Du var en idiot før og du er stadig en idiot. Sluk støjsenderen fjognakke!

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Fæ!
 
 
08.12-2008 | 17:21 af Avisen dk
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 18:49 af Thomas Bruun
Alle ved jo, at vi blot skubber bolden videre til næste generation.

Og vi bliver så dem, der sad alt for længe på vores hænder og snakkede og snakkede - idioter, vil de kalde os!
 
 
08.12-2008 | 19:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 19:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 19:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 19:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 19:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 19:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 22:05 af Sheet Head
Per Fjoghat har aldrig en skid styr på fakta. Han aner ikke hvad FN's klimapanel har af statistikker at arbejde ud fra. Han tror han kan sidde og fundere sig til det hele ude i hans taberlejlighed i ydre bøvelse.

Mht. til Hans Birger Hansen er det interessant at han ikke giver en skid for bæredygtighed. der kan man virkelig tale om en person der ikke fatter to øre af nogetsomhelst.
 
 
08.12-2008 | 22:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.12-2008 | 22:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.12-2008 | 00:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.12-2008 | 02:21 af Avisen dk
Kommentar er blevet slettet.
 
09.12-2008 | 03:39 af Avisen dk
Kommentar er blevet slettet.
 
09.12-2008 | 04:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.12-2008 | 08:52 af Sheet Head
Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!

Hold nu kæft hvor barduntvilliingerne Per HC og Birgir, kæmper om at fremstå mest stupid, det er sgu en joke.

Jeg ved ikke hvad Birgir tror jeg mener med bæredygtige projekter, da jeg kun har omtalt 'bæredygtighed' som generelt begreb.

Men med hans småkonspiratoriske ide om virkeligheden er bæredygtigheden vel også en materialistisk konspiration.....

De må kede sig de to fupfantaster!
 
 
09.12-2008 | 11:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.12-2008 | 11:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.12-2008 | 11:49 af Carsten Svendsen
 
09.12-2008 | 12:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.12-2008 | 12:48 af Carsten Svendsen
Per, det pudsige er, at jeg ingen børn har og kunne som sådan være ligeglad med den del af fremtiden der ligger mere end 25år ude.
Men jeg er ikke ligeglad, jeg er glad for at nogle f.eks. fandt ud af, at et tilsyneladende vidundermiddel DDT var noget lort på sigt og ophørte med at bruge det.
 
09.12-2008 | 12:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.12-2008 | 21:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.12-2008 | 05:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.12-2008 | 10:56 af Sheet Head
Det bedste er at Per tror han argumenterer! :-)
 
 
10.12-2008 | 19:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
20.12-2008 | 00:22 af Andrej Korobejnikov
Citat: "I stedet skal vi slappe af og vente til der helt naturligt bliver udviklet ny konkurrencedygtig teknologi der ikke udleder CO2."

Hvad så hvis jeg siger, at jeg har den teknologi. Den duer ikke fordi jeg er Russer?? Hvad er det, fy fi og for satan?? I må sq gerne dø i alt det CO2 og 3 og alt andet så.
 
 
20.12-2008 | 10:04 af Andrej Korobejnikov
Jeg kan virkelig lide hans udtalelser. Ham der:
"Du er åbenbart stadig en idiot Søren Sidevind!

Bæredygtighed handler om at efterlade sig et 0 aftryk på miljøet, opvarmningshysteriet er fokuseret på co2. Det betyder bl.a. at dine sparepærer er fyldt med kviksølv!

Prøv at trække hovedet ud af røven, inden du svarer en anden gang, klaphat! "

Mon de bliver ved i "demokratiske kranker og grænser" skal det nok vare godt og lang på jorden...
 
 
20.12-2008 | 10:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
20.12-2008 | 11:07 af Andrej Korobejnikov
JakobDk
Nu vrøvler du.

Det er ikke hemelighed, men elementær fysik. Det er nemt som en cykel og alle brude vide det. Men hvis ikke så glæd Jer jeg vil bare se om nogen her lået så lang med at bruge det istedet stikke tankpistol for tjaa. 3-400 kroner hver gang bare fordi det er "nemmere" af et eller andet grund.
Men teknologi er "fremme" og er lige så nem og effektiv som en "cykel".
Hvad siger du til at køre dit nuværende bil næsten gratis eller halvgratis?

Men det er rigtig at det er mega dyrt bare at smide lortet ud.. ikke nævnt om om nye ændringer og vedtagelse. Og nå man kommer til en Ny koncept, så er det slet ikke en tale om ;)))))))))))))) Det undrer mig bare alle de "Nye koncept kontor lokaler, landet rund. Hvad for de penge fra og hvad er de igang med at "konceptere" ? ;)))) Nye moder på at holder gammelt lort bedre? "sqeeze and relaks" teknologier?

Her er par links:

http://www.youtube.com/watch?v=Ykl2PH2B-tM

her en koncept tingest.. Men det kan ogse fåes i andre varianter...

http://www.youtube.com/watch?v=lZQHCstF0U0&feature=related

Men måden jeg stiller det her op på er at igen hvem gider på det, når "JEG" har det bedste instillet personer her!

Plus det er var ogse retorik fra mig. Eller sorte humør, ja jeg griner ogse af og til. FFordi det vare godt her så længe du kommer ikke for tæt på den elektriske hejn ;) Have det godt så længe Demokrater
 
 
20.12-2008 | 11:10 af Andrej Korobejnikov
Jeg mener hvor godt kan det go i "det bedste" da du køber børne mobler uden garanti på her i landet......... F eks.
 
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites