Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Khader beskyldes for sort arbejde

Start et spil på Spigo.dk
Spil

Ugebladet Se og Hør beskylder Naser Khader for at have brugt sort arbejde. Du er et svin , lyder Khaders svar til chefredaktør Henrik Qvortrup.

• Blog | Simon Andersen: Khader i knibe trods fuld skrue på spinnet
• Qvortrup tvivler på Khaders politiske råstyrke
• Aller: Fuld opbakning til Qvortrup

31. okt. 2007 kl. 14:15 Jesper Helmer
Del på Facebook
Mail artiklen
Print artiklen
JOURNALIST
Jesper Helmer
• Email: jehe@avisen.dk

• Telefon: 7240 7295

• Februar 2002: Uddannet journalist fra Journalisthøjskolen i Århus

• Februar 2002 - maj 2004: Journalist på Frederiksborg Amts Avis

• Juni 2004 - Juli 2...

- Du må citere mig for én ting: Du er et svin, et svin, et svin! 

Sådan lyder det i dag fra Ny Alliances frontfigur Naser Khader, da TV 2 beder om en kommentar til at Se og Hør - og dermed chefredaktør Henrik Qvortrup - i morgen torsdag bringer en historie om, at Naser Khader har brugt sort arbejdskraft i forbindelse med opførslen af et hegn og en port ved Khaders bolig.

Ifølge Se og Hør er der tale om et byggearbejde til 80.000 kroner. Artiklen i Se og Hør er baseret på overvejende anonyme kilder, men ifølge TV 2 News holder Se og Hør trods Khaders udfald fast i, at historien holder. De fakturaer, som Khader og firmaet De Hellige Håndværkede, der er ejet af Ekstra Bladets bagsideskribent Michael Jeppesen, giver Qvortrup ikke meget for. Den slags kan nemt forfalskes, mener redaktøren.

Naser Khader er mildest talt vred.

- Jeg kunne ikke drømme om at bruge sort arbejde. Jeg har en aftale med registreret firma. Der er betalt moms og det hele. Det er en smædekampagne. Jeg synes, at Qvortrup er dybt utroværdig. Hvordan kan han fortsat være chefredaktør, når han kommer med sådan en svinestreg midt i en valgkamp. Jeg har en regning med moms, og der er intet at komme efter, siger Khader til TV2 News.

Ifølge Khader bør Aller-koncernen, der udgiver Se og Hør, fyre Qvortrup. Det samme bør DR i øvrigt gøre, mener Khader.

- Hvad med DR? Hvordan kan Qvortrup om et par dage sidde i Jersild og Spind og fortælle om den løgnehistorie, han selv står bag? Han må da være inhabil, fortsætter Khader.

NYHEDSBREV
 
Interesserer du dig for nyheder om job og arbejdsliv, så prøv Avisen.dk's nyhedsbrev!
separator
Du kan naturligvis altid framelde dig igen, og vi deler ikke din mail med andre.
Læs vores forretningsbetingelser.
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
31.10-2007 | 16:02 af AndersM
Jeg skrev:

"Jeg kan for øvrigt ikke forstå at håndværkeren er kan det vel bevises, om de ansatte i et bestemt firma har modtaget sygedagpende i den nævnte periode."

Der skulle have stået:

"Jeg kan for øvrigt ikke forstå at håndværkeren er anonym. Men det kan vel bevises, om de ansatte i et bestemt firma har modtaget sygedagpende i den nævnte periode."
 
31.10-2007 | 16:03 af Erik Haaest
har jeg misforstået noget. Men når Naser Khadar kalder andre Svin betyder det så ikke bareMåske   vantro ?
 
31.10-2007 | 16:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:01 af karenmarie
Det går ikke så godt i Kendis partiet. Spejderagtige kan de vel ikke mere kaldes.
 
31.10-2007 | 15:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 15:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:23 af AndersM
"...selvfølgeligt er håndværkeren anonym. Han skulle da være noget af en tosse at stille sig op med navn og fortælle om socialt bedrageri i Se & Hør."

I så fald kan Se & HØR få sig et problem, hvis det eneste sandhedsbevis de kan fremføre er et anonymt vidneudsagn fra en person, som selv må have overtrådt loven. Hvis det er det eneste bevis HQ kan fremlægge, håber jeg at bladet taber.

På den anden side må bordet jo fange, hvis Khader ikke kan/vil fremlægge dokumentation for sin egen påstand om, at alt er i sin skønneste orden.

Det er en lidt vanskelig sag, for på den ene side bør pressen jo kunne beskytte sine kilder, men på den anden side bør en kildes interesse  i anonymitet ikke være et

skalkeskjul for fremsættelse af ærekrænkende [falske] beskyldninger.
 
31.10-2007 | 16:25 af På Spydet
31. oktober 2007 16:17 af   karenmarie

"Kan man have tillid til en potentiel minister der kalder en journalist for et svin?"

--

Jamen dog. Er Qvortrup virkelig journalist ...?

vh PS
 
 
31.10-2007 | 16:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:29 af AndersM
"...Kan man have tillid til en potentiel minister der kalder en journalist for et svin?"

Hvis du uberettiget blev beskyldt for kriminalitet som led i en smædekampagne, tror jeg ikke mange ville bebrejde dig at du i et øjebliks ophidselse kaldte budbringeren for noget meget grimt.

Hvis du derimod var skyldig, ville sagen være en anden.

Det hele kommer vel så an på, om der er kød på sagen.
 
31.10-2007 | 16:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:38 af AndersM
Khader kunne godt trække en injuriesag i langdrag, men hvis han vælges til Folketinget og midt i en valgperiode retsforfølges og dømmes for skatteunddragelse, har Folketinget i teorien mulighed for at erklære ham for uværdig.

Grundloven åbner faktisk mulighed for eksklusion af folketingsmedlemmer dømt for strafbare forhold f.x Mogens Glistrup.
 
31.10-2007 | 15:53 af AndersM
Skulle vi ikke lige falde lidt ned? Det er ret usmageligt at bruge mod Khader, at han er araber, blot fordi han bruger et skældsord i en samtale med HQ.

Måske er historien sandfærdig, eller måske er den plantet eller resultat af en misforståelse.

På den ene side virker det usandsynligt at nogen politiker ville foretage sig noget så tåbeligt som at betale for sort arbejde. På den anden side er politikere ikke hævet over menneskelige svagheder, så det er en mulighed men også kun en mulighed.

Jeg kan for øvrigt ikke forstå at håndværkeren er kan det vel bevises, om de ansatte i et bestemt firma har modtaget sygedagpende i den nævnte periode.

Jeg kunne aldrig drømme om at stemme på Ny Arrogance, men dem som allerede begynder at lugte blod bør nok styre deres begejstring til sagen er tilstrækkeligt belyst.

Jeg håber, Pia K. og DF holder hovedet koldt og undlader at misbruge sagen. Khader fortjener ikke at blive martyr men derimod total latterliggørelse for sin populistiske politik.
 
31.10-2007 | 16:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 17:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 17:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 17:16 af Palle Stig Nenzer
Er det mon Nemesis "who strikes back" ?

http://kortlink.dk/nemesis/4cz2
 
31.10-2007 | 17:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 17:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 17:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 17:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 17:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 17:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 17:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 18:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 18:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 18:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 18:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 19:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 19:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 19:17 af Erik Willumsgaard
Jeg tror fuldt ud på, at sagen set fra Nasers side har været 200% i orden!
 
 
31.10-2007 | 19:20 af Erik Willumsgaard
Naser Khader er nok blevet kaldt vantro lidt for mange gange til, at han selv overhovedet kan finde på at mene noget som helst andet end det vi andre mener, når vi kalder nogen for et svin!
 
 
31.10-2007 | 19:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 19:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 19:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 19:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 19:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 19:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 19:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 19:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 19:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 15:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 15:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 15:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 15:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 15:23 af Bruce1
Er Naser en nasser...?
 
 
31.10-2007 | 15:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 15:16 af Karin Bennedsen
Se & Hør lever jo af at grave smuds frem, og skelner ikke mellem kongelige, politikere, stjerner eller andre kendte, som mange mennesker ælsker at snadre om.

At Khader er sur, er der da ikke noget at sige til, men hvis han ikke har noget at skjule, er der da ingen grund til at råbe svin efter en redaktør, der bare passer sit arbejde.

At Khader så også går ind for berufsverbot mod dem, der træder ham over tæerne, synes jeg da er lidt betænkeligt.
 
31.10-2007 | 15:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 15:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 15:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 15:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 15:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 14:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 14:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 14:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 14:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 14:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 14:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 14:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 14:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 16:17 af karenmarie
Kan man have tillid til en potentiel minister der kalder en journalist for et svin?

Er det ok med den tone for politikere?
 
31.10-2007 | 16:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 19:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 20:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 20:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 20:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 20:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 20:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 20:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 21:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 21:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 21:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 21:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 21:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 21:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 21:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 21:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.10-2007 | 21:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 01:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 02:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 02:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 02:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 07:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 09:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 09:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 09:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 11:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 11:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 11:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 12:19 af Michael Hansen
Når en så dygtig politisk analytiker som HQ samtidig er chefredaktør for et smudsblad, der nu har leveret en meget tynd (røver)historie om Khader, er det naturligvis yderst tvivlsomt om Qvortrup kan virke fremadrettet som objektiv analytiker.

Men det er natuligvis en skam at han på den måde er blevet part i den politiske arena, når han samtidig er ubetinget den skarpeste politiske analytiker vi har i Danmark.

Kaare R. Skou (der er belastet af at han eksempelvis har meget svært ved at skjule sin foragt for et bestemt politisk parti) og Thomas Larsen (Berlingske og DR), der for det meste er leveringsygtig i mere eller (for det meste) mindre betydningsfulde almindeligheder er mildest talt ikke et kvalitativt alternativ.

Det er derfor trist at vi nok har mistet HQ som politisk analytiker.
 
01.11-2007 | 14:03 af Brylle
Khader er jo racist !!!!! woooooooooooow !!! Tænk om nogen kaldte ham for svin så har vi hele det pladderhumanistiske hylekor til at forsvare.

Jeg så det hele på TVA i går, og det er sabsjakema lusk i allerhøjeste potens med de faktura.

Godt goet Qvortrup...også selvom jeg ikke altid er enig med dig !
 
01.11-2007 | 14:09 af Brylle
Karin

Helt enig...Det er magtmisbrug i allerhøjeste potens !

Og selvsamme Khader siger jo ellers at vi værne om vores ytringsfrihed i Danmark.

Bare ikke når det gælder ham.

Det minder lidt om Muhammedkrisen, hvor mullaer troede at statsministeren kunne lukke kæften på vores aviser.

Khader har længe været udbrændt, han mister tråden hele tiden, og nu er han så desperat at han går hvorsom helst for at misbruge sit embede
 
01.11-2007 | 14:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 15:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 15:53 af Brylle
AllanJensen

og du kunne sikkert aldig stille op *Griner*
 
01.11-2007 | 15:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 15:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 16:06 af Brylle
AllanJensen

Det hedder GÅR ikke GÅ ROTF
 
01.11-2007 | 17:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 18:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 18:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 18:46 af Basta
hvorfor kun falde over Khader??

Enhedslisten går også ind for sort arbejde

http://www.tv2fyn.dk/article/142261
 
01.11-2007 | 19:02 af Brylle
jøb

Pas nu på din livlige fantasi ikek løber helt af med dig ! Du lyder desperart
 
01.11-2007 | 19:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 21:21 af Brylle
Basta

haha....ja det er ski utroligt at de tør, når de sitter på så sårbare positioner.
 
01.11-2007 | 22:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
01.11-2007 | 22:22 af Brylle
Hejdu

Aiiiiiiiii men jeg er kløgtig Øbo :O)
 
02.11-2007 | 11:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites