|
25.03-2008 | 18:51
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 16:44
af
(Slettet bruger)
Jeg sikkert på at der nok skal være en DSUer, som bliver velhavende, når nu vedkommende sælger en mobiltelefonoptagelse til Ekstra Bladet og Se&Hør af den fhv. toppolitikers saftige udskejelser blandt næsten mindreårige DSU piger.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 16:50
af
(Slettet bruger)
Går ud fra det kun bliver en formsag at Jeppe Kofods immunitet i Folketinget ophæves, så der kan indledes en straffesag mod efter straffelovens § 223.
Hvordan kan man sygemelde sig fordi man haft ulovlig sex med en pige som kunne være ens datter.
Det er vist der kaldes pjækkeri.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 16:52
af
leif poulsen
Hvordan kan Jeppe Kofoed blive sygemeldt fra folketinget. Det var bedre at bortvise ham UDEN LÖN
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 16:54
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 16:54
af
Frika Delle
@ Kalundborgjyden
Så vidt jeg har forstået, holdt Jeppe Kofod foredrag for DSU er, og det har intet straffelovens § 223 at gøre medmindre, at han har drukket hende kanonfuld.
|
| |
|
|
|
25.03-2008 | 16:55
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:04
af
(Slettet bruger)
@Frikadellen
Lad os nu læse lidt om de saftige detaljer når Ekstra Bladet og SeHør har lavet lidt ressearch i sagen.
Selvfølgelige har pigens forældre forventet at det var betroede voksne, som skulle undervise på DSUernes påskekursus.
Overtrædelsen af straffeloven er ganske åbenlys. Det ved manden jo godt. Det er derfor S-spindoktorerne har rådet ham til at trække sig sig og selv udsende en pressemeddelelse om det.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:06
af
Allan Frederiksen
Han var foredragsholder, ikke underviser. Han hverken kan eller bør straffes.
Jeg vil nu ikke kalde sex med en ung pige for "perverst". Der var jo, som pigen selv siger, ikke tale om voldtægt. Hun var jo selv med på den.
Moralsk forkasteligt måske, men ikke ulovligt. Under alle omstændigheder er hans politiske karriere slut, og han vil de næste mange år blive genkendt og husket for det. Så mon ikke han bliver straffet som det er?
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:09
af
Bruce1
Jeppe faldt lige ned fra bjerget...
|
| |
|
|
25.03-2008 | 17:14
af
(Slettet bruger)
Socialdemokraterne forsøger nu bevidst at give pressen forkerte oplysninger: Se dette link på sossernes hjemmeside: http://socialdemokraterne.dk/default.aspx?func=article.view&id=55575 hvor man i eftermiddag har rettet Jeppe Kofods alder ned til 30 år. Jeppe Sebastian Kofod er født den 14. marts 1974 og er altså 34 år, og altså ca. 20 år ældre end den unge pige han dyrkede sex med og som kunne være hans datter.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:14
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:16
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:33
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:38
af
Slet Mig
hvad folk gør i dobbeltsengen må være deres egen sag - det er da rent ynk at socialdemokraterne og alle de moralske herrefolk puster sig op. Intet ulovligt er foregået.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 16:43
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 16:49
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:12
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:13
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:43
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:51
af
(Slettet bruger)
Hvad rager politikernes sex-eskapader os?
Men det er måske et led i den modbydelige amerikanisering af DK?
|
| |
|
|
|
25.03-2008 | 17:52
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:52
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:54
af
Daniel Lind
"hvad folk gør i dobbeltsengen må være deres egen sag - det er da rent ynk at socialdemokraterne og alle de moralske herrefolk puster sig op. Intet ulovligt er foregået."
Fanme store ord fra een, der har travlt med at hetze regering og støtteparti for stort set alt det personfnidder der kan graves op.
Men at du er en galoperende hykler er jo knapt nok en nyhed.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:57
af
Slet Mig
daniel: tortur, en krig m en million døde - den slags betyder noget - eller burde i dansk politik - om Pia K scorer en 15 år til en DFU-fest kunne ikke rage mig en høstblomst.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:57
af
Slet Mig
karin mfl : velkommen i år 2008
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:59
af
Henrik Clausen
"Det er faktisk ulovligt at have sexuel omgang med sine elever før de er fyldt 18.
Hm. Det var dog en besværlig regel, for der er da ikke noget i sig selv galt i det - kun hvis det udgør misbrug af lærerens position.
|
| |
|
|
|
25.03-2008 | 18:00
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 18:08
af
(Slettet bruger)
Er Socialkammeraternes fordømmelse af Jeppe Kofods forhold til en 15-årig pige ikke lige lovligt hård?
Burde man ikke forsvare sine partifæller, når de ikke har gjort noget decieret ulovligt?
Man kan selvsagt mene, at han har handlet upassende, hvad jeg ikke kan vurdere, da jeg intet ved om hans forhold og den 15-årige piges modenhed eller eventuelle mangel på samme.
Men måske var det, nogen kalder upassende, bare skønt?!
Og Jeppe har da i hvert fald ikke gjort noget ulovligt, da pigen jo er over den "kriminelle lavalder" og har været indforstået med forholdet.
Hun er jo ikke blevet voldtaget, vel?
NB. Hvis man hælder til den anskuelse, at Jeppe Kofod har handlet upassende, vil man vel finde det endnu mere upassende, hvis havde et fast forhold til en anden, mens forholdet til den 15-årige stod på, for så er der jo tale om utroskab. Uha, da, da da! Så er der kun en vej: eksklusion fra det gamle, hæderkronede "arbejderparti"!
Med venlig hilsen
Per H. Christiansen
Dalskrænten 50
Græse Bakkeby
3600 Frederikssund
|
| |
|
|
|
25.03-2008 | 18:11
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 18:12
af
Daniel Lind
"daniel: tortur, en krig m en million døde - den slags betyder noget - eller burde i dansk politik - om Pia K scorer en 15 år til en DFU-fest kunne ikke rage mig en høstblomst."
Flot stråmandsforsøg, men nu var det ikke det jeg talte om.
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 18:17
af
(Slettet bruger)
Ja, lad os få nogle "snavsede" detaljer på bordet! Ellers ender vi jo bare med at tro, historien er en and.
Med venlig hilsen
Per H. Christiansen
Dalskrænten 50
Græse Bakkeby
3600 Frederikssund
|
| |
|
|
|
25.03-2008 | 18:21
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 18:23
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 18:26
af
Henrik Clausen
Forresten er der en ting, vi ikke-S ere kan glæde os over:
Det var deres udenrigsordfører, der røg - det er en tung post. Hvis de bliver ved med at behandle deres unge talenter på den moraliserende måde, vil deres styrtdyk i meningsmålingerne fortsætte. Det har jeg ikke tænkt mig at røre en finger for at rette op på :)
|
| |
|
|
|
25.03-2008 | 18:33
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 18:35
af
(Slettet bruger)
Nej, det er ikke særligt smart af Socialdemokraterne, Henrik, at de kræver så megen moralsk rygrad af deres toppolitikere, når de nu så gerne vil ligne VKO: http://forbryderalbum.dk/ Med venlig hilsen Per H. Christiansen Dalskrænten 50 Græse Bakkeby 3600 Frederikssund
|
| |
|
|
|
25.03-2008 | 18:41
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:18
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:19
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:21
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:27
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 19:13
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 19:29
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 20:30
af
(Slettet bruger)
Ja, der er tydeligvis tale om et forsøg på at konspirere mod Jeppe Kofod fra højrefløjens og dens ludermediers side:
Har lige hørt en kommentator udtale i TV, at Jeppe Kofod næppe har en fremtid blandt DSU erne efter "at have INDLEDT et forhold til" den famøse 15-årige pige.
Forinden havde DSU-formanden netop udtalt, at detaljer vedrørende forholdet havde man valgt at hemmeligholde af hensyn til pigen og hendes familie, som ønskede den mørkelagt etc.
Men hvordan kan kommentatoren så konkludere, at det var Jeppe Kofod, der INDLEDTE forholdet? Hvem, af de, der kun har nyheden fra medierne, ved, at det ikke var pigen, der indledte forholdet, dvs. "forførte" Stakkels Jeppe?
Han har næppe forsøgt at komme i kanen med en tilfældig fremmed efter en enkelt dags gæsteforelæsning, medmindre han blev "inviteret"! Hvilken idiot kan forestille sig det, når det hele er foregået så relativt offentligt?
Og hvis Kofod nu er blevet upopulær blandt DSU erne, er det vel, fordi han har gjort "de unge hanløver" i organisationen jaloux med sin optræden og desuden mistet anseelse blandt "hunnerne", fordi han efterfølgende var fej nok til offentligt at tage afstand fra sin egen affære ved at kalde denne for en umoralsk fejltagelse etc.
Thi hvilken kvinde kan have respekt for en mand, der efter at have haft sex med hende eller andre kvinder offentligt kalder det hele for en umoralsk fejltagelse og dermed ikke vil vedkende sig sin egen lidenskab og fascination, fordi han er bange for at miste anseelse i partiet og eventuelt ryge ud?
Næh, politiske kommentatorer er sgu ikke, hvad de har været. Enten er de købt eller betalt til at fabrikere nyheder, der tjener bestemte politiske interesser, eller også er de blottet investigative evner og psykologisk sans.
Med venlig hilsen
Per H. Christiansen
Dalskrænten 50
Græse Bakkeby
3600 Frederikssund
|
| |
|
|
|
|
25.03-2008 | 20:30
af
(Slettet bruger)
Ja, der er tydeligvis tale om et forsøg på at konspirere mod Jeppe Kofod fra højrefløjens og dens ludermediers side:
Har lige hørt en kommentator udtale i TV, at Jeppe Kofod næppe har en fremtid blandt DSU erne efter "at have INDLEDT et forhold til" den famøse 15-årige pige.
Forinden havde DSU-formanden netop udtalt, at detaljer vedrørende forholdet havde man valgt at hemmeligholde af hensyn til pigen og hendes familie, som ønskede den mørkelagt etc.
Men hvordan kan kommentatoren så konkludere, at det var Jeppe Kofod, der INDLEDTE forholdet? Hvem, af de, der kun har nyheden fra medierne, ved, at det ikke var pigen, der indledte forholdet, dvs. "forførte" Stakkels Jeppe?
Han har næppe forsøgt at komme i kanen med en tilfældig fremmed efter en enkelt dags gæsteforelæsning, medmindre han blev "inviteret"! Hvilken idiot kan forestille sig det, når det hele er foregået så relativt offentligt?
Og hvis Kofod nu er blevet upopulær blandt DSU erne, er det vel, fordi han har gjort "de unge hanløver" i organisationen jaloux med sin optræden og desuden mistet anseelse blandt "hunnerne", fordi han efterfølgende var fej nok til offentligt at tage afstand fra sin egen affære ved at kalde denne for en umoralsk fejltagelse etc.
Thi hvilken kvinde kan have respekt for en mand, der efter at have haft sex med hende eller andre kvinder offentligt kalder det hele for en umoralsk fejltagelse og dermed ikke vil vedkende sig sin egen lidenskab og fascination, fordi han er bange for at miste anseelse i partiet og eventuelt ryge ud?
Næh, politiske kommentatorer er sgu ikke, hvad de har været. Enten er de købt eller betalt til at fabrikere nyheder, der tjener bestemte politiske interesser, eller også er de blottet investigative evner og psykologisk sans.
Med venlig hilsen
Per H. Christiansen
Dalskrænten 50
Græse Bakkeby
3600 Frederikssund
|
| |
|
|
|
|
25.03-2008 | 20:51
af
(Slettet bruger)
Kommentatoren hed Anders Krab-Johansen, hvis nogen skulle være i tvivl!
Med venlig hilsen
Per H. Christiansen
Dalskrænten 50
Græse Bakkeby
3600 Frederikssund
|
| |
|
|
|
25.03-2008 | 21:29
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 21:34
af
Erik Willumsgaard
@Winkler
Der er 15-årige, som stadig er legebørn, mens andre 15-årige kan smide med brosten, besætte huse, stå i spidsen for politiske ungdomsorganisationer, og tage seksuelle initiativer over for personer, som er meget ældre.
|
| |
|
|
|
25.03-2008 | 21:48
af
Jakoba
Lol!
"25. marts 2008 20:30 af Per H. Christiansen
Ja, der er tydeligvis tale om et forsøg på at konspirere mod Jeppe Kofod fra højrefløjens og dens ludermediers side:"
Min ven, konspiratoren i det her tilfælde hedder Per H. Christensen. Du må snart blive gammel nok til ikke at give højrefløjen skylden for ALT. Det begynder at blive ekstremt pinligt.
Det er Jeppes sag, og derefter er det hans eget parti der slår fast at der er en stor sag (hvilket jeg IKKE mener). Hold op med at tørre den af på andre, tak.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 22:07
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 22:23
af
Elisabeth Nylander
Jeppe Kofoed har vel ikke voldtaget pigen?
Hun er over den kriminelle lavalder, så snerperne kan vel finde noget andet, at blive forarget over.
Jeg synes da, at det er rart med politikere af kød og blod, de skal vel ikke være overmennesker?
|
| |
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 22:29
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 22:36
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 23:09
af
(Slettet bruger)
Din argumentation overbeviser mig ikke, Jakoba! Når Jeppe og hans parti øjensynligt mener, der er en sag (hvilket jeg heller ikke mener), skyldes det i høj grad mediernes behandling af sagen, hvilket jeg har argumenteret uførligt for ovenfor. Hvilke dele af min argumentation køber du ikke?
Men jeg er da helt enig i, at S og Jeppe også selv bærer en stor del af ansvaret ved ikke at stå fast på, at der ikke er nogen sag! Det har jeg da vist også sagt? Eller har du svært ved at forstå, hvad jeg skriver?
Med venlig hilsen
Per H. Christiansen
Dalskrænten 50
Græse Bakkeby
3600 Frederikssund
|
| |
|
|
|
|
25.03-2008 | 23:12
af
(Slettet bruger)
Karen marie!
Du bekræfter, at jeg har ret i min antagelse om, at Jeppe næppe er populær blandt kvinder herefterdags.
Med venlig hilsen
Per H. Christiansen
Dalskrænten 50
Græse Bakkeby
3600 Frederikssund
|
| |
|
|
|
25.03-2008 | 23:27
af
Jakoba
DU skriver latterligt nok at det er højrefløjens skyld. Per H. og det er latterligt.
ENhver der lavede sådan noget her ville blive ristet. Flemming Opfelt blev det i den grad. (og jo den sag var værre, men det ændre ikke på at medierne ALTID vil kaste sig over moralske emner med sex involveret)
Og som jeg har læst det er det Jeppe selv der er bragt nyheden, og det er S. selv der var ude meget tidligt og forkaste alt omkring Jeppe.
Jeg kan virkelig godt lide at du mener at det kan (også) blive højrefløjens skyld og samtidig mener "andre" er konspiratoriske.
Men det er klart hvis man insisterer på at EB er en klar borgerlig avis, eks, så vil man jo også punktere debatten. JEg kan også sige at Politiken er SFs avis, og at de kun bringer nyheder der passer i SFs kram men det bliver det ikke mere sagligt af.
Aviserne(og ISÆR formiddagsbladene) vil sælge FØRST OG FREMMEST - og Sex sælger.
Det er Soc. dem alene der er nogle tøsedrenge. Det er det du kan vinkle på i stedet for at mene at højrefløjen er skyld i at Jeppe Kofoed mister sin indflydelse. Det tror jeg faktisk godt selv du kan se er _for_ konspiratorisk.
Har du nogensinde overvejet at tænke den tanke at hvor du kan give højrefløj skyld for alt, ja der findes der andre der giver muslimer skylden for alt der ikke går godt for dem. Andre igen jøderne.
Skal vi ikke prøve at hæve vores debatniveau derop hvor vi i stedet prøver at diskutere HVORFOR er DAnmark ved at blive så nypuritanske at denne sag er en sag. OG nej det er ikke højrefløjen der i særdeleshed kan siges at være dette. Det er bla. SF der vil forbyde prostitution og "pornofrit miljø" og andre feminister har også meget ofte hjemme på venstrefløjen.
Det er et generelt problem med sex-forskrækkelsen i Danmark. Det er tværpolitisk. Og det ville være interessant at diskutere fremfor "æh-bæh-buh, det er også bare de borgerliges skyld"
|
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 23:29
af
(Slettet bruger)
"Jeg har en pige, der skal konfirmeres i næste måned. Jeg har svært ved at forestille mig hende og hendes veninder som ligeværdige sexpartnere til voksne folketingsmedlemmer/lærere. Men der er jo også et års tid til de bliver 15 - til den tid er de sikkert helt klare, og det er så bare mig, der er lidt gammeldags."
Kommentar:
Jeg kunne forstå, hvis du ikke kunne forestille dig disse piger som ligeværdige debattører i en debat med voksne folketingsmedlemmer/lærere vedrørende emner, der kræver stor livserfaring, men det kan da godt være, at lige netop de piger, du nævner, heller ikke vil kunne matche eksempelvis en "voksen lærer" på et lagen. Beklager sprogbrugen, hvis den støder dig. Men måske hænger det sammen med, at den ene af pigerne er din datter. Fædre fatter jo ofte for sent, at deres døtre ikke længere er små uskyldige piger, de har været vant til at betragte dem som etc.
I øvrigt kan rollerne hurtigt skifte i et forhold mellem to, hvor den ene er ældre og mere erfaren end den anden. Jævnfør f.eks. Per Flys film Drabet.
Med venlig hilsen
Per H. Christiansen
Dalskrænten 50
Græse Bakkeby
3600 Frederikssund
|
| |
|
|
|
|
25.03-2008 | 23:45
af
(Slettet bruger)
Hvad diskuterer vi her, Jakoba? Vil du i ramme alvor hævde, at især de borgerlige medier ikke har en åbenlys interesse i at om ikke fælde Jeppe, så i det mindste hjælpe ham med at fælde sig selv?
Og de undlader da heller ikke at give ham dødsstødet. Jeg har ikke hørt nogen formildende ord fra den kant eller forsøg på at forsvare ham!
Men ellers kan jeg da kun anbefale dig at høre, hvor forskelligt sagen trods alt fremstilles i hhv. TV2 og TV2 NEWS på den ene side og så DR1 og DR2 på den anden.
Men tag endelig ikke fejl. Det er først og fremmest Jeppe, der fælder sig selv, ved ikke at stå op og forsvare, hvad han har gjort! Det er jeg helt enig i.
Jeg er lige ved at sige, at havde han været et mandfolk, så havde han giftet sig med pigen (ahn er jo enlig) efter at have anmodet hendes forældre om hendes hånd etc.
Hvis det så havde vist sig, at hun bare var interesseret i et engangsknald (i dag hedder det vist a one night stand), så havde han kunnet klare frisag over for enhver, og så havde der ikke været nogen sag!
Med venlig hilsen
Per H. Christiansen
Dalskrænten 50
Græse Bakkeby
3600 Frederikssund
|
| |
|
|
|
26.03-2008 | 00:38
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 00:45
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 06:07
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 06:07
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 06:07
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 08:15
af
Kim Zornig
Tænk at socialkammeraterne ikke kunne dysse den her ned! Det er FANDME ringe - der må mindst fyres én spindoktor.
Jeg er selv 32, og har børn, men jeg kan kun sige til alle jer forskrækkede mødre: Unge piger på 15 i dag opfører sig IKKE, som jeg husker det da jeg var 15! Så tag lige og styr jer, og indse at jeres døtre ikke altid er nogle bly violer. Men fuck hvor har du dog været torske dum JEPPE!!!!!
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 08:20
af
Disertus
Konklusion af debatindlæggene fra socialdemokrater og derss sympatisører: En pige, der er over 15, er lovligt bytte for enhver mandlig socialdemokrat, der er gal i pikken. Hvis pigen mener, at hun har været genstand for et overgreb kan hun jo bare stå frem og sige det. Dem, der kritiserer Jeppe Kofoed og andre socialdemokrater, der konkurrerer med hinanden om at tage flest mødomme, er bare ny-puritanske og snerpede, og i øvrigt var det sikkert pigens egen skyld. Hun kunne bare have ladet være med at indlede forholdet. Pigerne kan jo bare have sagt nej til at deltage i bunkepul, også i øvrigt kræve, at lærerne bruger det kondom, som alle mænd skal medbringe ifølge DSUs SEX RIGTIGE OM KÆRLIGHED, hvis første bud lyder:
Sex er sjovt!
Ja, sikkert! Især for de piger, det går ud over. De får med tiden får samme forfrosne, udslukte udseende som Helle Thorning-Schmidt!
PS. Læg i øvrigt mærke til, at punkt 2:
Sex og undervisere er ikke ok!
ikke blot er suspenderet, men møder ringe sympati grænsende til foragt fra enkelte debattører. Pigens situation interesserer dem stort set ikke.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 08:25
af
Daniel Lind
Han blev fældet af sine egne.
JK har været berygtet for sin hang til unge piger i det politisk miljø i MINDST 10 år, første gang jeg hørte om et klinch var i 1997 med ham. Det ved alle der har været ungdomspolitisk involverede eller blot interesserede på Bornholm.
Konspirationsteorierne om de "borgerlige" medier (hvem er det, JP ??? Hverken TV2 eller BErlingske er borgerlige men højst salon-radikale) er decideret latterlige, men vel endnu et udtryk for venstrefløjens problem med grundlæggende frihedsrettigheder i samfundet; Medierne skal fremme jeres sag, hvis de fremmer andre sages end jeres, så skal de motivanalyseres og ergo bliver denne sag så til "medier der forsøger at fælde" JK. Historien er altså intet værd i sig selv. Hvorfor? Fordi den er skadelig for venstrefløjen. Hvis det havde været en borgerlig, så havde manglende fokus på den jo været "censur" og "hvisvaskning" af en for befolkningen relevant oplysning om politikerne.
Niveauet herinde er skræmmende lavt, og det ses, når man opdager at folk selv faktisk tror på deres tåkrummende konspirationsteorier.
Facts:
I) JK havde et seksuelt forhold til en 15-årig.
II) JK valgte selv - eller blev skubbet af S til at offentliggøre det. Der er således IKKE afsløret noget og ej heller er nogen hængt ud .
III) De borgerlige medier havde ingen andel i at offentliggøre nyheden. Det gjorde S selv på deres website.
Hvis de værste keyboard-partisaner kunne holde sig til de tre grundlæggende facts, så skulle det ikke være nødvendigt med yderlige valium til at kontrollere raseriet over de onde borgerlige interesser, som jo har skabt denne skandale, ahrem....
*himler øjne*
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 08:45
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 08:52
af
Kristian Mortensen
Sjovt som JK minder om JFK, gad vide om Jeppe også har et mellemnavn med F, JFK var også til andre damer, måske ikke så unge, men hvem ved
|
| |
|
|
|
26.03-2008 | 09:17
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 09:34
af
Laila laix
@Frikadellens Flugt:
Der henvises til paragraf#223 ; sex med en mindreårig.
mvh Laila
|
| |
|
|
|
26.03-2008 | 09:42
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 10:38
af
Daniel Lind
"Så kommer moralens vogtere frem igen. Herregud pigen er over den seksuelle lavalder. Og der var ikke tale om tvang..
Hvad med alle de kendisser som har unge koner..
Lad dem dog hygge sig...."
Jeppe selv og S er tilsyneladende enige.
Men nydeligt at du kommer med ENDNU en motivanalyse. Så fik du da bragt "noget nyt" til debatten ...
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 11:29
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 17:55
af
Slet Mig
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 18:14
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 18:16
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 19:25
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
25.03-2008 | 19:41
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 09:30
af
(Slettet bruger)
Kommentar slettet af Avisen.dk.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 11:35
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 12:08
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 12:10
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 12:31
af
(Slettet bruger)
Konspirationsteorierne er meget fantasifulde.
Jeg vil godt vædde med at Socialdemokraterne er under 15% til pinse.
Villy Søvdal er oppositionens ubestridte åndelige leder.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 12:34
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 13:46
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 14:09
af
Laila laix
Er du fremme i medierne gør det ikke noget at forstanden blir taget i brug osse selvom der lystig drikkes i S-folden.
En pige opå 15 sku jeg hilse og sige er nu engang ikke voksen.
|
| |
|
|
|
26.03-2008 | 15:58
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 16:00
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 16:33
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 16:56
af
Jakoba
well, Per H. Kommentaren omkring at der skulle blandet noget som helst højreorienteret indover generede mig, for der er altså ingen på den side, der har noget skyld i sagen.
Akkurat som det naturligvis heller ikke var venstrefløjens skyld at Hans Engell måtte vige pladsen efter hans pinlige opførsel med sprutdom.
At der så måske kan være noget om at berlinske og JP evt måtte bore mere i denne sag end hvis sagen berørte en borgerlig politiker kan der muligvis være noget om - ligesom politiken og information nok er hårdere ved borgerlige politikere. Jeg synes dog bare ikke rigtig at der har været nogen forskel i denne sag, hvor fløj-kommentarer er irrelavante her.
Lad os nu bare slå fælles front mod nypuritanerne, uanset hvor de kommer fra. Frivillig sex mellem mennesker over 15 år(og som vel at mærke ikke rammes af nogen "lærer-paragraffer", skal ingen som helst blande sig i, og det er dybt kritisablet at det sker, og at det får politiske konsekvenser.
|
|
|
|
|
26.03-2008 | 17:05
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
27.03-2008 | 12:45
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
28.03-2008 | 13:18
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
28.03-2008 | 15:37
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
29.03-2008 | 14:40
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
29.03-2008 | 20:45
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
30.03-2008 | 19:07
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
30.03-2008 | 19:07
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
01.04-2008 | 13:19
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|