Hjemmeværnet drevet på flugt i Gellerup

Send til
Debat  110
Anbefal
Bagholdsangreb og voldelige overfald betød, at en flok hjemmeværnsfolk måtte tage flugten fra Gellerup, da de var på march.

Søndag den 11. maj 2008, 11:01

En hjemmeværnsmand blev slået med knytnæve i ansigtet og fik at vide, at han skulle skride .

- Du hører ikke til her, lød det.

Sådan var modtagelsen af 60-70 hjemmeværnsfolk, da de i forbindelse med en 40 kilometer lang march ville marchere gennem Århus-forstaden Gellerup, skriver B.T.

En anden hjemmeværnsmand fik kastet noget i nakken - fomentlig en træklods - af nogle drenge, der også råbte efter ham.

Episoderne betød, at hjemmeværnsfolkene måtte trække sig fra området.

- Når vi oplever sådan noget, så kan jeg kun stoppe marchen. Så nogle blev kørt forbi Gellerup, indtil vi havde samlet så mange folk, at vi i samlet flok kunne færdiggøre det sidste stykke af vores march, fortæller kaptajn Rolf Steengaard Johnsen til B.T.

De to, der blev angrebet, røg på skadestuen, men var sluppet med overfladiske skrammer.
 

 SKRIV KOMMENTAR
Du skal være logget på for at kommentere.
11.05-2008 | 11:29 af (Slettet bruger)
Vores egne små bosættelser!
11.05-2008 | 11:33 af (Slettet bruger)
Tænk, jeg troede ellers hjemmeværnet var bevæbnede. 60 bevæbnede soldater må trække sig fordi en flok utilpassede kommende terrorister kaster sten efter dem?
11.05-2008 | 11:34 af Kaj jensen
Og det er dem som skal forsvare landet? Vi må håbe vi aldrig bliver invaderet...

Nå, ja...Havde de slået igen var de jo også bare blevet maltrakteret af ekstra bladet og venstrefløjen...
11.05-2008 | 11:34 af (Slettet bruger)
Det er eddermanme absurde tilstande.
11.05-2008 | 11:34 af (Slettet bruger)
Hvad skulle de også lige marchere der igennem for. Jeg er også anti millitarist og jeg kunne også have fundet på og råde et eller andet efter dem, hvis de jeg følte det var for provokere mig, at de marcherede igennem... der er nok af folk der gerne vil puste til ilden, men det kommer der ikke integration ud af. Vi er nødt til og forstå er der i stort stil allerede er etableret en dem og os situation og det ændre spillereglerne så man skal til og bedømme om man træder på ømme tær....
 
11.05-2008 | 11:35 af Brynje
Hvad skulle vi dog gøre uden kulturberigerne? Politiet og socialforvaltningerne ville jo ikke have en skid at bestille uden dem.
11.05-2008 | 11:35 af Hertha
Gad vide om ikke hjemmeværrnet blot skal vænne sig til de nye tider, hvor det ikke er en udefrakommende fjende man skal beskytte borgerne imod, men herboende, vi har næret ved eget bryst...
11.05-2008 | 11:39 af (Slettet bruger)
Det er også en fræk og racistisk provokation, at lade gammeldanske hjemmeværnsfolk marchere gennem et område der tilhører muslimerne.

Ordet muslimer bliver ikke nævnt i artiklen, hvilket viser, at Avisen.dk har respekt for islams kulturberigelse.

Jeg går ikke ud fra, at Hjemmeværnet tør politianmelde knytnæveslag i ansigtet.

Hvis jeg (der er gammeldansker) derimod overfaldte en hjemmeværnsmand, var jeg sikkert blevet politianmeldt, anholdt og dømt.
11.05-2008 | 11:44 af Carllor
Danmark 2008. Glæd jer til Danmark 2020.
11.05-2008 | 11:45 af Hertha
Når hverken politikere, politi eller hjemmeværnet kan stå distancen mod vor tids bærme, da ender det velsagtens helt ude i hampen.
11.05-2008 | 11:55 af Emeritus
Hjemmeværnet har blot vendt den anden kind til. Er der noget mærkeligt i det? Vort rige er (med Jesu let omskrevne ord) af en anden verden.
11.05-2008 | 12:11 af (Slettet bruger)
Carllor

Jeg glæder mig til 2020 i forhold til integration, fordi der er integrationen langt om lykkes og folk har fundet ud af og se de positive sider hos hver især.
 
11.05-2008 | 12:20 af johanne
Hjemmeværnet må huske på at vi har no-go zoner i Danmark. Områder der ikke mere opfattes som et sted hvor alle må være.
11.05-2008 | 12:24 af SLETTET SLETTET
"Vi skal styrke integrationen"
11.05-2008 | 12:28 af David Hansen
Det var da godt hjemmeværnsfolkne blæste til retræte - tænk hvilket ballade, der ville komme fra Enhedslisten, SF, De Radikale hvis hjemmeværnsfolkne havde sat sig til modværge.
11.05-2008 | 12:29 af SLETTET SLETTET
----->>Poul Solrart Sørensen

Carllor

"Jeg glæder mig til 2020 i forhold til integration, fordi der er integrationen langt om lykkes og folk har fundet ud af og se de positive sider hos hver især."

*LOL*
11.05-2008 | 12:36 af (Slettet bruger)
Hva faen ska vi med de latterlige øllede søndagssoldater *LOL*
 
11.05-2008 | 12:37 af NBI news
-> Poul Solrart Sørensen

Jeg er fuldstændig enig med begge dine kommentarer.

-> aladin,

Jeg ved ikke om du har hjernekapacitet til at forstå, at selv om det du har skrevet, er skrevet for sjov, så kan den opfattes som opfordring til vold og drab, som efter Danske normer og Dansk love er ulovligt. Du kan komme i fængsel for at skrive sådan noget.

Så hvis jeg var dig, ville jeg skrive et indlæg, hvor du fremhæver at din forrige kommentar var latterlig og undskylde hvis det er blevet opfattet anderledes.

Bedste hilsner.
11.05-2008 | 12:45 af NBI news
Lige en tilføjelse.

Det er underligt at vi i vores åbne og retfærdige Danske kultur, automatisk tænker på at det er personer med anden etnisk baggrund end dansk, der har stået for disse to episoder.

Hvis i læser artiklen, står der ikke noget om gerningsmændenes baggrund, så hvorfor har nogle åbne og retfærdige danskere automatisk den fordom med at det nok er børn med anden etnisk baggrund end dansk?

I er da ikke fordomsfulde vel? som minimum må man da forvente at i venter til det er klart hvem der har begået gerningerne, før i åbne op for jeres åbne og fordomsfrie hjerte.

Hvem siger ikke at dem i hjemmeværnet ikke selv var personer med anden etnisk baggrund end dansk? og at gerningsmændene var etniske danskere?

Jeg kender da personer med anden etnisk baggrund end dansk, der er med i hjemmeværnet, så det kan jo ikke udelukkes.

Bedste hilsner.
11.05-2008 | 12:48 af NBI news
-> Storm Petersen

Endnu en der bryder den Danske lovgivning, og opfordrer til drab.

Du beskylder og fordømmer at personer med anden etnisk baggrund end dansk, begår ulovligheder, mens du i selv samme linje selv begår en ulovlighed? Det må være hjerne kapaciteten der er blevet for overvældet ved at skrive den ene linje dér, hva Stommy? Det er jo også meget varmt idag, så måske er din hjerne blevet overophedet?

Bedste hilsner.
11.05-2008 | 12:51 af Tinne Stubbe Østergaard
Hjemmeværnet har lavet øvelser i området i over 25 år.

Politiet og repræsentanter for Hjemmeværnet bør besøge de voldelige unge og deres familier og få en undskyldning! (udover den anmeldelse, der selvfølgelig må foretages).

Det kunne være en ide at Politiet, Brandvæsnet, Falck, Hjemmeværnet og andre uniformerede samfundsbeskyttere deltog i temadage på skolerne med jævne mellemrum, så børnene lærer hvad de egentlig laver og står for.
11.05-2008 | 12:51 af NBI news
Nu kan jeg se at Storm s kommentar er slettet, men for de af jer der ikke nåede at læse det, vil jeg gerne gi en resume:

Storm Petersen opfordrede til drab på personer med anden etnisk baggrund end dansk.

Hvis nu brugeren aladin s kommentar også bliver slettet, så opfordrer han ligeledes til selv samme gøremål.

Bedste hilsner.
11.05-2008 | 12:53 af (Slettet bruger)
Jeg kan ikke se nogen storm Petersen ??

Og hvad har han skrevet ?
 
11.05-2008 | 13:00 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
11.05-2008 | 13:01 af (Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
11.05-2008 | 13:03 af Individualisten
"-> aladin,

Jeg ved ikke om du har hjernekapacitet til at forstå, at selv om det du har skrevet, er skrevet for sjov, så kan den opfattes som opfordring til vold og drab, som efter Danske normer og Dansk love er ulovligt. Du kan komme i fængsel for at skrive sådan noget.

Så hvis jeg var dig, ville jeg skrive et indlæg, hvor du fremhæver at din forrige kommentar var latterlig og undskylde hvis det er blevet opfattet anderledes."

Intet - jeg skriver det gerne igen, intet i aladin s indlæg opfordrer til drab eller noget andet. Så at du nævner hans hjernekapacitet i den sammenhængen, viser det vidst mere om dig, end om aladin.

"Hvis i læser artiklen, står der ikke noget om gerningsmændenes baggrund, så hvorfor har nogle åbne og retfærdige danskere automatisk den fordom med at det nok er børn med anden etnisk baggrund end dansk?"

Kodeordet er Gellerup :)

"I er da ikke fordomsfulde vel? som minimum må man da forvente at i venter til det er klart hvem der har begået gerningerne, før i åbne op for jeres åbne og fordomsfrie hjerte."

Absolut ikke og du har ganske ret :)

"Hvem siger ikke at dem i hjemmeværnet ikke selv var personer med anden etnisk baggrund end dansk? og at gerningsmændene var etniske danskere?"

Jeg kender da personer med anden etnisk baggrund end dansk, der er med i hjemmeværnet, så det kan jo ikke udelukkes."

Hvilken rolle spiller dette ?
11.05-2008 | 13:04 af Sheet Head
NBI-News

Man kan godt høre du ikke er fra Århus endsige Gellerup. Det er arabere der har stået for chikanen. Jeg vil opfordre dig til at gå en tur igennem Gellerup en aften efter kl 20 og så se om du kommer ud igen uden skrammer. Der skulle være en 70/30 chance for at du IKKE gør!
 
11.05-2008 | 13:05 af (Slettet bruger)
NBI_news  -det er ondt at fordreje andre menneskers udtalelser - og Storm Petersen det er ondt at opfordrer til drab.
 
11.05-2008 | 13:05 af Carsten Svendsen
@Poul S.S.

Dit indlæg kl.12:11 skulle vel ikke være inspireret af Libanon?

Hvis ikke, hvad så?
11.05-2008 | 13:13 af Carllor
@ Poul Solrart Sørensen

Alene i denne uge er 3 kvinder voldtaget på åben gade.

Der har været affyret skud 2 gange på gaden.

Hvor tit skete det i 1996 ?

Så Danmark i 2020, er et land hvor det vil være normalt at tilfældige kvinder vil blive voldtaget på gaden og hvor skuddueller vil være dagligdag.
11.05-2008 | 13:15 af (Slettet bruger)
Hvor er der sörgeligt at der er nogle områder her i dette land hvor almindelige mennesker ikke kan färdes frit.

Hvad vi disse velfärdsturister her ud over at nyde de sociale goder, dette er endnu en gang et bevis på at der er kommet nogle til landet på falsk grundlag og som fölge heraf skal ekspederes ud af landet hutigst muligt, med denne opförsel har de bevist at de har meldt sig ud af samfundet så der urde ligge en enkeltbillet klar sarrest muligt.
11.05-2008 | 13:19 af NBI news
Jeg har på ingen måde fordrejet nogens ord.

Det er jo nemt nu, for Storm og aladin-tilhængerne at sige at de ikke opfordrede til drab. hmmm... hvorfor mon deres indlæg så blev fjernet???

Bedste hilsner.
11.05-2008 | 13:23 af (Slettet bruger)
Super-naivisterne fra den af Nyhedsavisen promoverede blog "Follow the women" har endelig fået opnået deres  mål om multikulturalisme; en duft af Beirut i Danmark.

Og det bliver kun værre, medmindre vi får vendt udviklingen og det betyder en mindre andel muslimer fremfor en større andel muslimer i Danmark, samt en målrettet politik og krav om assimilering.
 
11.05-2008 | 13:25 af NBI news
-> Carllor

Nej, før 1996 skete der ingen ulovligheder.

Åååh det vare dage, ingen voldtægter, ingen vold, ingen tyverier, ingen drab. Ved I hvad jeg har også en mistanke om at det var DEM der bragte lus og rotter her til landet.

Tag der sammen Carllor, hvor senil skal man være for at skrive sådan noget sludder, og endnu mere senil hvis man overhovedet tager det du skriver seriøst. Hahahaa god joke Carllor, for du kan umulig have skrevet det seriøst?

Bedste hilsner.
11.05-2008 | 13:34 af Individualisten
"Det er jo nemt nu, for Storm og aladin-tilhængerne at sige at de ikke opfordrede til drab. hmmm... hvorfor mon deres indlæg så blev fjernet???"

Jeg nåede at læse aladins indlæg, ikke Storms.

Jeg er hverken fan eller tilhænger, men når du manipulere så åbenlyst bliver jeg nødt til at kommentere det.

"Åååh det vare dage, ingen voldtægter, ingen vold, ingen tyverier, ingen drab. Ved I hvad jeg har også en mistanke om at det var DEM der bragte lus og rotter her til landet."

Hmm - Det er da ærgeligt at du har det sådan!
11.05-2008 | 13:35 af Jakoba
Jeg er mere bekymret for Poul Solrarts kommentarer end så meget andet i artiklen. Når man er så optaget af undskylde overgreb i stedet for 100% at tage utvetydigt afstand, er man i den grad med til at gøde jorden for DF.

Det er ufatteligt at de her typer ikke kan få sig selv til at tage utvetydigt afstand, og i stedet nærmest tager voldspsykopater i forsvar. Dét er det bekymrende, for det siger lidt om hvad man er oppe imod.
11.05-2008 | 13:37 af Fynboen
Carlor skrev:

"Danmark 2008. Glæd jer til Danmark 2020."

FULDSTÆNDIG KORREKT, Carlor, omend jeg nu hellere vil sige: Glæd jer NU, for den multi-kaotiske fremtid bliver frygtelig - men mindre man er rig nok til at betale for privat vagtværn...

Derfor: NYD NUTIDEN, for vi lever nemlig i det, som vore efterkommere formentlig længselsfuldt vil kalde for "de gode gamle dage", alt imens de forbander vor tids naive multíkulturalister, og opstiller skamstøtter af BERNHARD BAUNSGAARD, en af de åndelige fædre til den liberale Asyl- og Indvandringslov af 1983...

Sørgmodig hilsen fra Henrik Ilskov-Jensen. (Som er glad for at han ikke er født i går...).
11.05-2008 | 13:43 af Carllor
@ NBI_news

Skal jeg forstå dit indlæg således at du mener, vold, voldtægt og affyring af skud i boligblokke er i orden?

Jeg mener bestemt ikke det er i orden, men modsat dig, mener jeg vi kan og skal gøre noget ved det.

Du mener sikkert at man ikke kan hjemsende denne type indvandere. Jeg er ret ligeglad hvad de kommer hjem til. Men hjem det skal de, når de begår sådanne forbrydelser.

Den eneste måde hvor vi får en ægte intigration i Danmark, er ved at sende dem hjem som ikke ønsker at indordne sig. Dette vil hjælpe de mange, som ønsker en fremtid i Danmark. Men det link fatter venstrefløjen ikke.
11.05-2008 | 14:03 af Brynje
Hvor Islam er, er der ballade. Kig ud i den store verden, (også i DK) og find milliarder af beviser på ovennævnte påstand. De, der ikke kan se dette, er enten mere end almindeligt dårligt begavede, eller også har de ganske enkelt ikke fattet en skid af, hvad der foregår. Håb om forsoning, integration, osv. med islam, er dødsdømt på forhånd. Hvis i absolut vil integration med islam, jer på venstrefløjen, så tag for helvede og flyt til et islamisk land. Der er rigeligt med steder, hvor i vil kunne føle jer hjemme, uden for Danmarks grænser, men tving ikke resten af den danske befolkning al jeres forpulede multikulturelle ragnarok nonsens ned over ørerne. Vi gider nemlig ikke alt det forbandede islam lort her i landet.
11.05-2008 | 14:05 af (Slettet bruger)
NBI skrev:

"Nej, før 1996 skete der ingen ulovligheder." (sarkastisk)

Styr stråmandsargumenterne, ingen påstår jo, at det er tilfældet. Du må dog forholde dig til virkeligheden - som er en meget voldsom overrepræsentation af muslimer i kriminalitetsstatistikkerne.

Det passer ikke, at volden ikke er steget de senere år. http://www.stopvold.info/33-statistik.html

Vold mod tjenestemand fra 1.318 til 2.259 på seks år.

Voldtægter fra 388 til 500 på seks år.

Vold i alt fra 8.589 til 10.330 på seks år

Grov vold fra 884 til 1.324 på seks år
 
11.05-2008 | 14:06 af (Slettet bruger)
NBI skrev:

"Nej, før 1996 skete der ingen ulovligheder." (sarkastisk)

Styr stråmandsargumenterne, ingen påstår jo, at det er tilfældet. Du må dog forholde dig til virkeligheden - som er en meget voldsom overrepræsentation af muslimer i kriminalitetsstatistikkerne.

Det passer ikke, at volden ikke er steget de senere år. http://www.stopvold.info/33-statistik.html

Vold mod tjenestemand fra 1.318 til 2.259 på seks år.

Voldtægter fra 388 til 500 på seks år.

Vold i alt fra 8.589 til 10.330 på seks år

Grov vold fra 884 til 1.324 på seks år
 
11.05-2008 | 14:07 af Danske-A
Radioholger sagde den 8. maj

"Mange danskere føler efterhånden det meget mærkelige misforhold, der er mellem den offentlige fattigdom, der føles i form af bestandige besparelser i den offentlige service, og så de helt uhyrlige store indbetalinger af skatter og afgifter til det offentlige. Hvorfor kan man ikke reparere veje, skoler og kloaker, og hvorfor kan man ikke have offentlige ydelser af en rimelig højde, når det offentlige indkræver milliarder af kroner om året? Hvad bruger det offentlige egentligt pengene til? Hvordan kan det hænge sammen? Hvordan kan det offentlige være så fattigt, når milliarderne vælter ind i kasserne? Der er naturligvis en forklaring på dette vanvittige misforhold, men forklaringen kommer ikke frem i offentligheden, da forklaringen er uhyre pinlig for politikerne.

Vore penge bruges nemlig af politikerne på de fremmede. Over en halv million fremmede forsørges nu i Danmark, og deres forsørgelse tømmer alle de offentlige kasser. Hvis danskerne behandles dårligt af det offentlige, så kan de altså takke de fremmede for det. Det et udgifterne til de fremmede, der gør livet surt for almindelige danskere, og intet tyder på, at der i fremtiden kommer færre fremmede til landet. Der strømmer hele tiden flere ind, og politikerne vil ikke stoppe indvandringen af fremmede, før man tvinger politikerne til det. Og det kan man tvinge politikerne til, hvis man konsekvent nægter at have noget med de fremmede at gøre, for giver tilstrækkeligt mange danskere de fremmede den kolde skulder, så har politikerne kun to valg, enten at sende de fremmede hjem eller at lade samfundet bryde sammen. Og så vil politikerne trods alt hellere sende de fremmede hjem, for ellers er det jo også slut med deres egen magt.

Vi skal simpelthen nægte at anerkende det multietniske samfund. Det er altså et spørgsmål om, hvor bevidste danskerne er, der er det afgørende, og skønt der naturligvis ikke allerede er så mange danskere, der er rede til at give de fremmede den kolde skulder, at man kan tvinge politikerne ind i denne valgsituation, så vil der en dag være mulighed for det. Men vi andre må allerede nu begynde at give de fremmede den kolde skulder og dermed sætte det gode eksempel for vore landsmænd."
11.05-2008 | 14:18 af NBI news
Igen skriver folk uden at tænke sig om.

-> Individualisten

Jeg er begyndt at tvivle på om du nu virkelig overhovedet har læst aladin s kommentar? For hvordan skal man ellers fortolke når han skriver, om hjemmeværnets våben var ladt med rigtigt skud, og at i det tilfælde er det ærgeligt at de ikke brugte dem mod (som han skriver) kulturberigerne. Hvordan kan man ellers fortolke, andet end at brugeren aladin, opfordrer hjemmeværnet til at bruge deres våben mod "kulturberigerne"?

-> Carllor

Jeg kan ikke se hvordan du kan misfortolke det jeg skriver så meget? Læs hvad jeg har skrevet så svært er det heller ikke.

Derudover bliver du ved med at skrive at "denne type indvandrere" skal sendes "hjem"??? Hvem siger ikke at de ikke er hjemme? Måske er de født og opvokset her? Måske har de Dansk Statsborgerskab?

Eller er disse fuldstændig ligegyldig? Skal man ifølge dig bare sende "denne type indvandrere" ud hvis de ikke har danske forældre? Hvad nu hvis "denne type indvandreres" forældre også har Dansk Statsborgerskab?

Bedste hilsner.
11.05-2008 | 14:28 af Jørgen Larsen
Måske bestod hjemmeværnet af Johnnis kulturberigere, han har jo sagt at nazisterne har infiltreret det, og de har efter hans udsagn også infiltreret Forsvaret, det virker som de er mere farlige end børn der kaster med byggeklodser.
11.05-2008 | 14:29 af SLETTET SLETTET
Pas på når du parkerer:

"Parkeret bil udløste skud"

http://ekstrabladet.dk/112/article1005991.ece

"Vi skal styrke integrationen"
11.05-2008 | 14:31 af SLETTET SLETTET
Så er drukbolten Jørgen Larsen stået op efter gårsdagens festligheder nede på bænken foran Fakta og er klar til at forsvare de voldelige typer på den yderste venstrefløj, eller som her mellemøstlige herkomster.
11.05-2008 | 14:33 af (Slettet bruger)
@Danske A

Jeg er uenig med dig i, at vi skal "nægte det multiETNISKE" samfund. Vi har mange etniciteter, og det er intet problem, sålænge de er kulturelt danske. Eksempelvis adoptivbørn med flere.

Det multikulturelle samfund er derimod en gigantisk katastrofe, og mere specifikt islam.
 
11.05-2008 | 14:36 af SLETTET SLETTET
Det er virkeligt sørgeligt at vi i Danmark har fået disse svenske tilstande, men Seidenfaden & Kompaner har jo i årevis ønsket at Danmark blev en underafdeling af dette kulturberigede land:

http://ekstrabladet.dk/112/article1006001.ece

"Malmø hærges af bilbrande"
11.05-2008 | 14:39 af Brynje
@ CLL.

Hvor er det dog berigende med alle disse fantastiske kulturer.:). Man kan jo kun håbe på, at de nøjes med at udrydde hinanden....... Nå, så heldige er verden nok desværre ikke:)....
11.05-2008 | 14:44 af Carsten Svendsen
@Jørgen Larsen

NBI_news skriver kl.12:45

Jeg kender da personer med anden etnisk baggrund end dansk, der ER med i hjemmeværnet, ...

Kender DU nogle af Jonnis kulturberigere, der ER med i hjemmeværnet?
11.05-2008 | 14:49 af Jørgen Larsen
Christina.

Jeg behøver skam ikke frekventere dine tilholdssteder, jeg har såmænd tilbragt formiddagen nede i vor Restaurant, med rengøring og forberedelser i køkkenet, og så har jeg heller ikke de samme muligheder som dig, med umådeholden indtagelse af Alkohol, husk på jeg skal styre min Mercedes.
11.05-2008 | 14:51 af Jørgen Larsen
CSvendsen.

Det syntes jeg du skal spørge Jonni om, han påstår der er 50.
11.05-2008 | 14:57 af SLETTET SLETTET
--->> Jørgen Larsen.

Tjek tilbudsavisen, måske er der tilbud på guldbajsere.

Så kan du sikkert få førtidspensionen til at række måneden ud :-]]]]]]]
11.05-2008 | 15:02 af Carsten Svendsen
@Jørgen Larsen

Så er Jonni frikendt.

I følge artiklen var der 10-20 for mange til at der kan være tale om hele Jonnis arme.
11.05-2008 | 15:03 af (Slettet bruger)
Fy da, for den da, slemme slemme ChristianLindhardtLarsen , leder du Jørgen Larsen ud i fordærv!
 
11.05-2008 | 15:08 af Jørgen Larsen
NomdeGuerre.

Tak Nommer, han vil have mig til at gøre det samme som han gør, og så er han sur, han har fået karantæne på bænken fordi han brækker sig i papirkurven.
11.05-2008 | 15:09 af (Slettet bruger)
Hvis hjemmeværenet besluttede sig til og marchere ned igenne Christiania eller stille op uden for det nye ungdomshus, så vil de fleste også kunne indse, at det kun var for sætte brand i gaden og forsøge og skabe konflikt. Jeg håber deres overordende undersøger denne sag til bunds. Man kunne også ønske avisen ville sætte en rapporter på til og få belyst sagen.

Jakoba

Jeg undskylder ikke voldpsykopater, men man skal lade være med og forsøge og håne andres religion, træde dem overtæerne, diskriminere på alle måder helt fra bens ben... det er nemlig psykopatisk. Der er lavet masser af undersøgelser der viser, hvordan det går hvis lære og andre autoritetsfigurere har fordomme om andre mennesker og ikke mindst når det er helt fra barns ben...

http://www.youtube.com/watch?v=1KXy8CLqgk4

http://en.wikipedia.org/wiki/Criminology

CSvendsen

Nej, men jeres retorik lyder som noget fra Libanon.
 
11.05-2008 | 15:11 af (Slettet bruger)
Jørgen Larsen , så har den da ikke været helt slem, når han kunne ramme papirkurven.
 
11.05-2008 | 15:16 af Jørgen Larsen
NomdeGuerre.

Det er kun fordi han sover med hovedet nede i den, han er flere gange røget med op i containeren, da skraldemændene ikke kunne se forskel på ham og skraldet.
11.05-2008 | 15:18 af Carsten Svendsen
@Poul S.S.

Vil DU være så anstændig(hvis muligt) at nævne blot èt eksempel på retorik fra min side, der lyder som noget fra Libanon?
11.05-2008 | 15:24 af SLETTET SLETTET
Jørgen Larsen, jeg beklager at du aldrig blev til noget her i livet, men kan du ikke opføre dig bare som alle andre normale suttere.

Måske ubehagelige at se på, men de generer ikke lovlydige borgere med deres støtte til voldelige grupper som dig.

Din adfærd er så social uacceptable, at den burde berettige socialforvaltningen til at tage din førtidspension fra dig.
11.05-2008 | 15:31 af Jørgen Larsen
Christian, du må gerne få min førtidspension, så er du fri for at arbejde sort, med indsamling af tomme flasker.
11.05-2008 | 16:09 af Daniel
Danmarks egen "Kosovo 2". Hvor hyggeligt. Dejligt at Per Stig var så hurtig om at acceptere kosovo, mon han gør det samme med nørrebro og gellerup om nogle år?
11.05-2008 | 16:45 af Jakoba
say what, poul Solrart?

Du er godt klar over at politi og brandvæsen har lignende problemer, ikke.

Hjemmeværnet er IKKE en politisk højreorienteret gruppering, som det lyder til at du opfatter det som.

Der er noget helt galt hvis vi er derhenne nu at det skide HJEMMEVÆRN ikke kan gå en simpel march uden at blive overfaldet. At give dem skylden for overfaldet er jo vanvittigt. Hvem må være i nærheden af Gellerup efterhånden? At vi har skabt parallelsamfund i Danmark er een ting - men at hævde at "det er logisk at det vil give problemer at marchere med hjemmeværnet i nærheden af gellerup" er da kun at sige at det står helt helt helt galt til i visse områder af Danmark.

At signalere at løsningen er at politi, brandvæsen, militær og andet autoritativt skal holde sig fra Gellerup er VIRKELIG at lægge sig på halen for parallelsamfundet.

Der skal marcheres, og der bør marcheres hver dag indtil disse sataner af nogle møgbørn lærer at respekterer fuldkommen almindelige danske normer ogregler.

Jeg er så målløs over at vi sidder i ramme alvor og  siger "ja det kunne man jo forudsige ville ske", og man endda gør det med den kasket på hovedet der vil give myndighederne skylden for en fucking hjemmeværnsmarch.

Jeg bilder mig selv ind at jeg er rimelig åben overfor indvandring, så længe vi samtidig gør det 100 % klart hvilke regler der gælder i Danmark. Hvis vi er derude hvor der skal gælde særlige regler og særlige fuldkommen absurde normer om at militær ikke må være i nærheden af indvandrerkvarterer, så begynder jeg at frygte de skrækscenarier for fremtiden som ellers primært er blevet malet af partier jeg under ingen omstændigheder ville røre med en ildtang

Du gøder jorden for DF, Poul Solrart, ved at insistere på at fejlen for overfaldet på nogen måde skulle ligge andre steder end i indvandrerkredse. Så står "den anden fløj"(som jeg efterhånden dog håber og tror kun dækker over et fåtal af enhedslistefolk og SFere) altså i en langt mere naivistisk og virkelighedsfjern forfatning end man troede muligt.
11.05-2008 | 16:49 af Jakoba
Og så ævler du løs om diskrimination, Poul. Som ikke har 5 øre døjt at gøre i denne sammenhæng. Eller ... Man kan dog sige at du forlanger en omvendt diskrimination når der er bestemte områder bestemte autoritetsfolk åbenbart aldrig må træde deres fødder i nutidens og fremtidens samfund.
11.05-2008 | 17:22 af (Slettet bruger)
@Jørgen Larsen

*LOOOOOL*
 
11.05-2008 | 17:49 af RettenTilSelvforsvar
Hold kæft hvor er det ynkeligt. Hjemmeværnet kan ikke en gang finde ud af at foreavare sig? Hvad i helvede er er galt med dette land, når selv Hjemmeværnet flygter fra den nye besættelsesmagt.

Man græmmer sig! Vi er blevet en nation af sutter og skvatmikler.
11.05-2008 | 18:05 af SLETTET SLETTET
--->> Jørgen Larsen.

Er du ikke mere opfindsom?

Du ved da godt at det er mig der gentagne gange herinde har orienteret om dine ture med de tomme dåser og flaske til ned flaskeautomaten.

Husk at tjekke åbningstiderne i morgen. Det er ikke sikkert at Fakta har åbent, men så kan du prøve tanken, selvom priserne ikke er i dit leje og de vist kun sælger almindligt øl :-]]
11.05-2008 | 18:15 af RettenTilSelvforsvar
@ NBI_news

Er du dum eller er du bare bundnaiv? Selvfølgelig er det muslimer som har begået volden. Det viser både statistikkerne omkring kriminalitet og handlingernes natur. Hvis du er med på den, sætter jeg gerne 10.000 danske kroner på at det er muslimer, eller 50.000 for den sags skyld.

Hvad angår kriminalitet, så kan du jo tage et lille blik på tal direkte fra Danmarks Statistik, kriminaliteten er steget helt ekstremt, men det har du vel ikke oplevet, fordi du med garanti lever trygt og godt i et eller andet islamfrit område. Tal til oplysning af naivister: http://rettentilselvforsvar.wordpress.com/2008/02/26/lidt-skrmmekampagne/
11.05-2008 | 19:15 af (Slettet bruger)
Jamen så lad os da få sat hegn op omkring Gellerupparken og nægte at lukke flere ind eller ud derfra. Så kan de leve i deres eget lille parellel samfund, men uden vi skal betale for det.
11.05-2008 | 19:26 af RettenTilSelvforsvar
@ Spencer

Vi kunne jo også tage vores land tilbage?
11.05-2008 | 19:29 af Jørgen Larsen
Christian.

Mon ikke du skulle begynde at tænke på din alderdom, om ikke så mange år ligger du på et plejehjem, med blèen fyldt med pøller, og den eneste der gider passe dig er en stor Bhurka-klædt Transvestit, der med dyb basstemme siger, så så lille skat, lig nu stille så skal Ibrahim vaske dejlige lille numse.
11.05-2008 | 19:31 af Daniel Lind
Hjemmeværnet trænger vist til nærkampstræning.
11.05-2008 | 19:34 af (Slettet bruger)
Vær så søde at love mig ALDRIG AT kommmentere "poul solrarts" særdeles underlige indlæg! I får INTET ud af at snakke med en person der er SÅ yderligtgående og iøvrigt ikke kan dansk overhovedet.
11.05-2008 | 19:36 af Daniel Lind
@ Poul selvmodsiger Sørensen

"Jeg undskylder ikke voldpsykopater"...

Nå da ... Hvad skrev du så ovenfor? Lad os se:  

"Hvis hjemmeværenet besluttede sig til og marchere ned igenne Christiania eller stille op uden for det nye ungdomshus, så vil de fleste også kunne indse, at det kun var for sætte brand i gaden og forsøge og skabe konflikt..."  

Nå da, skal folks MOTIVER nu analyseres når man skal finde ud af, om de har fortjent at blive overfaldet eller ej ? Sjovt, kan du uddybe det ?

Men du fortsætter i vanlig tåbelig stil :

"men man skal lade være med og forsøge og håne andres religion, træde dem overtæerne, diskriminere på alle måder helt fra bens ben..."

Hvordan forhåner Hjemmeværnet nogens religion ved at træne i ubevæbnet march (fysisk træning) på dansk territorium ?

Er der andre folk som ikke (for deres egen skyld bør gå nogen steder, da de ellers (af egen skyld) bør gennemtæves ?

Du er en infantil volds-forherliger og en skingrende hykler, Poul.
11.05-2008 | 20:42 af (Slettet bruger)
Hvorfor skulle det være logisk at hjemmeværnet blev overfaldet hvis de marcherede forbi Ungdomshuset eller Christiania? Hjemmeværnet har sgu da aldrig været involveret i nogetsomhelst omkring disse steder.

Deres opgave er, i tilfælde af krig, at støtte den regulære hær ved at stå for ting som bevogtningsopgaver f.eks. ved vigtige administrationscentre, kraftværker og hospitaler.

Man skal da være mere end ualmindeligt stor psykopat for at mene at en organisation der er skabt til sådanne opgaver fortjener at blive overfaldet.
11.05-2008 | 21:41 af Daniel Lind
"Man skal da være mere end ualmindeligt stor psykopat for at mene at en organisation der er skabt til sådanne opgaver fortjener at blive overfaldet."

Ja da ... men uheldigvis er netop de autonome og en del unge indvandrere netop lige det segment du beskriver.
11.05-2008 | 22:09 af (Slettet bruger)
19:29 af  Jørgen Larsen

Det var dagens bedste grin - Tak for det *FASAG*
 
11.05-2008 | 22:12 af SLETTET SLETTET
--->> Jørgen Larsen

Jeg accepterer dit nederlag. Det samme bør du og så undgå det latrinære sprog du fører dig frem med. Det kan du holde dig tl nede på bænken sammen med dine drukkammerater.
11.05-2008 | 22:51 af (Slettet bruger)
Vil I da ikke godt gøre mig og andre en tjeneste og lade være med at kommentere "Poul Solrart" s uhyrlige mails. Manden er helt, helt uden for al fornuft.  Og STAVE, formulere sig ja, det kan han heller ikke. Sandsynligvis er han indvandrer.

Og "NBI-news" gider jeg slet ikke at kommentere. Han vil nok erfare om nogle år hvad der sker med gamle danmark. (Iøvrigt er han sikkert også ligeglad). Sidste gang der var krig i DK var der også mange "medløbere", der ikke kunne se Hitlers syge meninger før det var forsent.
12.05-2008 | 00:19 af Brylle
Og så kalder muslimer sig for ofre, forfulgte og misforstået   !!!

Kæft mand...
12.05-2008 | 00:33 af Hertha
Desværre synes langt de fleste deltagende her i debatten, at være mindst lige så idiotisk hælesammenklappende tumper, som vores integrationsminister, Birte Rønn...
12.05-2008 | 00:55 af Jacob Vest
Her er en ide.

Følg forholdsordren som enhver soldat har fået udleveret (Soldaterbog). Hvis den ikke kan huskes står den på de første sider. Her beskrives kort og godt hvad der skal gøres. Der er ikke noget om hvordan angrebet skal tage sig ud. Forholdsordren gælder for alle angreb.

Så følg orden soldat.
12.05-2008 | 00:57 af Jacob Vest
Her er en ide.

Følg forholdsordren som enhver soldat har fået udleveret (Soldaterbog). Hvis den ikke kan huskes står den på de første sider. Her beskrives kort og godt hvad der skal gøres. Der er ikke noget om hvordan angrebet skal tage sig ud. Forholdsordren gælder for alle angreb.

Så følg orden soldat.
12.05-2008 | 01:25 af (Slettet bruger)
Sikke da den yderste højre får misbrugt denne artikel til lidt agitation for at muslimer skal skydes osv.

Tror næppe ret mange fornuftige danskere gider at hoppe på jeres ekstremistiske limpind.

I er til grin...
 
12.05-2008 | 08:24 af Henrik Kristensen
Det er da utroligt at der er så mange her inde der ikke kan se at den er riv ravnen gal her i Danmark med al den vold og blødsødenhed vi udviser over for dem der bare ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt!

Poul solrart Sørensen du er næsten en af de værste her inde med dine kommentarer om hvad der er rigtigt og forkert du skriver bla at vores alle sammes hjemmeværn skal tænke over hvor de øver sig eller opholder sig! der må jeg sige der er du helt galt afmarcheret hjemmeværnet skal øve sig over alt i Danmark for at kunde forsvare vort land! Så kan det sku ikke være rigtigt at Poul solrart Sørensen skriver at hjemmeværnet tænke over hvor de øver sig bare pga. nogen få utilrettet unge mennesker.

Der kun en ting at sige til Poul solrart Sørensen se dog at blive voksen og lad være med at modarbejd det land du burde elske frem for alt.  

Hilsen

Den Hvide Kanin
 
12.05-2008 | 10:06 af Morten Olsen
Det tegner ikke godt for fremtiden og den fredelige sameksistens.
 
12.05-2008 | 10:31 af (Slettet bruger)
Shansen skrev:

"Sikke da den yderste højre får misbrugt denne artikel til lidt agitation for at muslimer skal skydes osv."

Sikke Shansen hiver stråmandsargumenter ud ad den blå luft og taler udenom sagen og problemet.
 
12.05-2008 | 11:00 af Sheet Head
Shansen

Jeg er bange for at du træder selv over tæerne igen. Det er ikke kun i denne tråd eller på denne blog at folk får luft for deres sysnpunkter. Der er overalt på nettet, det må da være gået op for dig efterhånden. Så at det yderste højre som iflg. dig ofte er socialdemokrater med fremmedskepsis, lufter sine meninger, er det ikke værre end når du eller andre folk fra den evigt undskyldende og passive venstrefløj lufter deres.

Du præsterer i den grad af få luftet dine sysnpunkter som af rigtigt mange ikke bliver opfattet som andet end støj. Du er selv ude i et dæmoniserende ærinde, men mener din mål helliger midlet. Du føler dig bedrevidende end dem du opfatter som din modpol og anerkender ikke i dit eget sind, at de ikke nødvendigvis er onde og uvidende men at de så absolut kan have en pointe og intelligente argumenter.  

Jeg synes du mangler evnen til at se sammenhænge og en total mangel på evne til at erkende at der ER store kulturelle og religiøse problemer med en helt bestemt invandrergruppe. Har man adgang til de politisk ukorrekte statistikker, som bla. tandlæger og køreskoler ligger inde med, så tegner der sig et billede som DU om nogen nægter at erkende.

Den nødvendige indvandring som man taler om for at styrke arbejdsstyrken til fremtiden omfatter kvalificeret arbejdskraft, ikke fremtidige bistandsklienter. Og gør man som tidligere omtalt, konsulterer de politisk ukorrekte statistikker tegner der sig et meget alvorligt billede af hvor stor en omkostning indvandring fra muslimske lande i virkeligheden er. Forhåbentlig 5, 6 eller 7 generation kan assimilere sig fra deres dogmatiske ophav og glide ind og blive den arbejdsstyrke som vi sådan håber på. Men indtil videre tegner det ikke sådan, ligeså lidt som det gør det i Sverige, Tyskland, Frankrig, Holland og England.  

Du taler også imod alle historiske erfaringer. Hvis du kan pege på et eneste sted i verden hvor Islam og talrig muslimsk indvandring fungerer uden opdeling i muslimer og andre, så vil jeg og rigtigt mange andre meget gerne høre om det, så vi kan lære hvordan man takler de problemer som vi har herhjemme.

Man taler så meget om at Muslimer har ret til deres kultur og deres tro. Men hvis de som de fleste andre havde deres kultur i deres Mad og musik, istedet for religion, så er jeg sikker på at det ville fungere meget bedre.

Men når kulturen har rod i omskæring, religiøs afskærmning i form af beklædning og hjemmefængsel, tvangsægteskaber, mildest talt elendige sprogegenskaber hvor selv 3. og 4. generation ikke magter at tale ordentligt dansk, isolation, religiøs indoktrinering, religiøse love der kræver særhensyn osv osv. SÅ fungerer det bare ikke. Og derfor er det kun de muslimer der som os andre har assimileret os fra vores dogmatiske kulturelle og religiøse fortid og historie der evner at fungere sammen uden de store gnidninger.

Dér er en virkelighed de fleste folk på din side af midterskellet i dansk politik ikke vil vedkende sig offentligt. Selvom jeg er helt overbevist om at rigtigt mange mener det indadtil.

Jeres problem er at i ikke mener at man kan tillade sig at kræve nogetsomhelst af nogensomhelst (udover at aflevere deres penge til jeres egne projekter), I mener ikke man kan kræve at forældre der overhovedet ikke er i stand til at håndtere at få børn ikke må tvangsmedicineret imod at få børn, på trods af at forældrene lider af psykiske sygdomme - derfor venter man til ungerne der kommer af disse forhold er skadet for livet, bruger formuer på at placere dem og giver så kommunerne og det offentlige skylden for at det overhovedet sker. Men i kan ikke forholde jer til det kolde og kontante at undgå at børnene overhovedet kom til verden, fordi det rent filosofisk og etisk er for stort et overgreb at gå til den yderlighed det er fysisk at afmontere evnen til at blive gravid, hos de personer det drejer sig om. Dem man engang kaldte evnesvage men som sikkert har fået en eller anden politisk korrekt betegnelse jeg ikke kan huske.

Ligeså lidt kan i magte at forholde jer til at der er faktorer omkring invandring der kræver at vi stiller endog meget kontante krav til invandrerne.

Danmark ser således ud, det er dét i kan få her. Velkommen. Kan i ikke lide demokratiet, kan i ikke lide maden i skolerne, kan i ikke lide at man har åbne omklædningsrum, piger i bikini, et sekulært samfund, pligt til at betale skat og moms, ikke må slå børn osv. ja så har i friheden - friheden til at finde et sted der passer jer bedre.

vi skal værne om det lange træk vi har arbejdet os henimod igennem de sidste mange år. Kvinders vej mod ligestilling skal ikke afspores af religiøse dogmer og dyrvelfærden skal ikke ødelægges fordi nogle mener at man skal lade blodet løbe af dyret før det bliver slået endeligt ihjel.

Det er og bliver nogle faktorer i bare ikke bør undskylde jer ud af. Og det er på tide at i forholder jer til den virkelighed som i ellers ikke bryder jer om at forholde jer til - at man retteligt kan stille krav til tilflyttere - det er ikke være end at bede folk om at tage skoene af i garderoben og at der ikke ryges her. Sådan er det bare - man skal respektere traditionerne i det land man flytter til, som de fleste gør når man rejser udenlands.

Du Shansen vil heller ikke rejse igennem SaudiArabien eller Yemen uden tørklæde. Det kan muligvis være at du ville holde på din ret til at gå uden slør, men gjorde du det, så fik du med stokken! Sådan håndhæver DE deres traditioner. Vi gør det trods alt lidt mere human, men behøver ikke nødvendigvis at acceptere hvad som helst af den grund!
 
12.05-2008 | 11:33 af Daniel Lind
"Sikke da den yderste højre får misbrugt denne artikel til lidt agitation for at muslimer skal skydes osv."

Så skal venstrefløjen igen diktere hvordan ytringsfriheden skal og ikke skal bruges og misbruges.

Hvis nogen her har opfordret "til at skyde muslimer" så er det både racisme efter straffeloven samt opfordring til vold. Det er strafbart og det er din borgerpligt at poltianmelde det, hvis du mener du har set det.

Så jeg vil opfordre til, at du enten stikker piben ind med alle dine latterlige anklager, eller at du faktisk tager konsekvensen af dine egne postulater og politianmelder de pågældende debattører. Du er faktisk til en vis grad medskyldig, hvis du ikke anmelder det.

Put up or shut up, Shansen.

"Tror næppe ret mange fornuftige danskere gider at hoppe på jeres ekstremistiske limpind"

Er det ekstremistisk at blive overfaldet på gaden?

Uddyb endelig, store Orakel ROFL !!!!
12.05-2008 | 12:16 af Jakoba
Du bør gemme det fine svar, Pale og poste det på Shansens blog så vi er sikker på hun får det læst. Det er i hvert fald godt skrevet. Det dækker selvfølgelig præcist over en del personer, og ikke bare hende og så er det også skrevent i en ordentlig tone.
12.05-2008 | 12:24 af (Slettet bruger)
@Poul Solrart Sørensen

Drop dine skod holdninger du ændre dem jo lige så snart du blevet rullet og smadret af en nydansker eller din søster bliver gruppe voldtaget så tænk dig om klaphat
 
12.05-2008 | 12:50 af Brynje
Skide godt svar til dumme shansen og slæng kære Palle. Jeg er bare ret sikker på, at idioterne på venstrefløjen ikke fatter en skid. De må være født hjernedøde, eller også lide af en eller anden ukendt sygdom i hovedet.
12.05-2008 | 13:03 af Frika Delle
Helt usædvanligt reagerede Hjemmeværnet fornuftigt, men måske havde de ikke drukket ret mange bajere - endnu.
 
12.05-2008 | 13:15 af (Slettet bruger)
Pedersen og Brynje

Jeres debattone/sprogbrug lader meget tilbage at ønske!
 
12.05-2008 | 14:52 af Michael Ellegaard
Jeg errindrer en dag for ikke ret lang tid siden , hvor FRIT DANMARK og SIAD afholdt en lovlig anmeldt demonstration i Gellerup parken , hvor der blev smidt kasteskyts og krysantemum bomber efter politi og demonstranter - det var i den landsdækkende presse den pågældende dag.

Demonstrationen var ikke  10 minutter gammel , da vi blev bedt om af ordensmagten hurtigst muligt at fortrække ind i vores bus , og sætte kursen hjemad , fordi politiet ikke længere så sig i stand til at stå inde for vores sikkerhed.

ALTSÅ - vi var ikke på Dansk område , hvor den danske lovgivning gælder - vi befandt os på autonom grund , hvor det var gadens parlament der satte dagsordenen !.Demonstrationsretten - som er nedskrevet i lovgivningen gælder ikke i diverse ghettoer / besatte områder i Danmark mere !.

Denne gang gik det så ud over hjemmeværnets personel - SÆRDELES PINLIGT , kære politikere - dette bekræfter os bare endnu en gang i hvad vi i forvejen vidste - nemlig at Danmark er besat på ny!
12.05-2008 | 16:45 af Frika Delle
@ Michael Ellegaard - FRIT DANMARK

"at Danmark er besat på ny!"

Åh min bare, hvor morsomt!!! Mener du virkeligt det? Du må vist have rigtigt dårlige drømme om natten. Stakkels dreng!
 
12.05-2008 | 17:36 af Jørgen Larsen
Ellegaard.

Nu skal man enten være meget dum, eller ude på at at fremprovokere en reaktion, hvis man laver en racistisk demonstration i Gellerup parken.

I øvrigt får I samme reaktion i resten af landet, når I møder frem med de samme 30 landsbytosser, gang efter gang.
12.05-2008 | 18:13 af Sheet Head
Ja Jørgen Larsen

Det er meget sikrere at sidde lunt bag tasteturet når man sviner folk til, end at gøre det i fuld offentlighed. Klap dig selv på skulderen for dit fantastiske mod.
 
12.05-2008 | 20:10 af (Slettet bruger)
@Michael Ellegaard

Hvordan går det med at opruste den yderste højrefløj ? Får i skudt lidt efter aflagte øldåser, eller er der mon en ny hooligans kæreste som frivilligt leger skydeskive.(Sådan for at fremme den rette patriotiske ånd = Stank af billigt dåseøl).-)

Har hørt din "ven" Jonni Hansen bryste sig af at de har en del venner som sider både i hjemværnet og i den danske hær har du også den slags venner placeret i hjemværnet og var disse med på vandring i Gellerup ?

Hvordan kan man kalde sin forening for Frit Danmark samtidigt med at man socialiser sig med venner udefra den yderste yderste højrefløj også kaldt som det demokratifjendske overdrev hvor alt og alle hades blot de ikke har samme hudfarve som en nazist fra Greve.
 
12.05-2008 | 20:13 af (Slettet bruger)
@palle

"

12. maj 2008 18:13 af Palle

Ja Jørgen Larsen

Det er meget sikrere at sidde lunt bag tasteturet når man sviner folk til, end at gøre det i fuld offentlighed. Klap dig selv på skulderen for dit fantastiske mod."

palle kan du ikke også lige klappe dig selv på skulderen for du er jo også godt og lunt gemt bag dit tastetur hvor du fuldstændigt anonymt sider og langer ud på en vrissen og konfronterende ud efter folk der ikke lige lever op til dine egne meninger og forståelse af verdenssituationen.

Kom NU klap dig selv lidt på skulderen anonyme palle.

PS. og jeg har skrevet til dig i fuldt offentlighed.

mvh/Shansen
 
12.05-2008 | 20:19 af (Slettet bruger)
Der bliver jævnligt lavet racistiske demonstrationer imod menneskerettigheder og frihed på Nørrebro, af grupper som HuT og Islamisk Trossamfund.

Tilgengæld er det slut med de homoseksuelles flotte Mermaid Pride optog på Nørrebro. De tør simpelthen ikke mere efter unge muslimer er begyndt at kaste sten mod dem.

Så nu behøver man ikke rejse mere end et par kilometer fra Københavns centrum for at opleve hvordan der er i Libanon!
12.05-2008 | 21:00 af Hans Carsten
Shansen:

Du kom ikke med et eneste modargument til det Palle skrev i hans lange indlæg, vil du ikke have en debat? Eller skal det trækkes ned til det plan hvor man kan feje argumenter til siden fordi de er fremsat af en anonym?

Kom lidt ind i kampen og argumenter!
 
12.05-2008 | 21:36 af Sheet Head
Shansen

Var det virkelig hvad du kunne mande dig op til?! Det var sgu ikke meget.

Du vil ikke diskutere mit oplæg til dig, men går derimod i forsvar for megasvineren Jørgen Larsen der i dén grad demonstrerer at ham og virkeligheden er to ting der sjældent mødes.

jeg synes du skulle respondere på mit indlæg til dig, istedet for mit indlæg til Jørgen Larsen.
 
12.05-2008 | 22:07 af (Slettet bruger)
@Palle

Uanset længden af dit indlæg så gider jeg ikke svare på personangreb hvofor skulle jeg dog bruge tid på det ? Du forstætter blot dit angreb på mig selv om vi har diskuteret og udvekslet synspunkter til en guld medalje.

Alene det at du kalder mine indlæg for støj og skriver at jeg dæmoniser samt klogere dig på mine motiver til at skrive mine indlæg gøre at du diskvalificere dig til at modtage kommentar til din kommentar fra min side.

Du fokuser mere på formen i mine indlæg og mig frem for mit budskab som du totalt ignorer og generalsiser til dæmonisering.

Der er ikke ytrings pligt her på avisen.dk og jeg mener at din kommentar som jo blot er en ud af mange tidligere gentagelser fra din hånd til mig ikke er noget som jeg behøver at uddybe yderligere.

Jeg har før svaret dig også på mange af de ting du anklager mig for i din kommentar her.

Ønsker du svar kan du finde det i min blog i nogen af de indlæg hvor du og mig har udvekslet kommentar.

Fint at du får ros for dit næsten sober indlæg fra andre men det får du ikke fra mig i det jeg i det kan spore tendens til personfnidder.

Desuden skal du ikke bestemme over hvad jeg kan "mande" mig op til.

Debattyranni er en uskik som desvære ofte praktiseres her på avisen.dk
 
12.05-2008 | 22:22 af Sheet Head
Shansen

Jeg må så blot konkludere at jeg har ret i mine antagelser ang. dig. Og at der kun skal en til at bekræfte dem igen og igen - nemlig dig selv. Hvilket DU klarer til UG kryds og slange.

At du kalder mit indlæg til dig for personfnidder og frikender dig selv for selvsamme er mildest talt lattervækkende - her kan man virkelig tale om pælen i eget øje.

Virkeligheden er i dit tilfælde så sandelige selektiv.  Jeg må minde dig om at jeg aldrig er blevet hverken sendt på ferie eller har fået slettet indlæg af redaktionen. Hvorimod du har præsteret begge dele. Så jeg tror du skal hviske ganske sagte med dine insinueringer. tsk tsk........

he he he, det her er fanme morsomt....
 
12.05-2008 | 22:27 af (Slettet bruger)
"Debattyranni er en uskik som desvære ofte praktiseres her på avisen.dk" så sandt så sandt .

Måske er vi ikke helt enige om hvem debat tyranerne er ?

Men vi er jo heller ikke enige om noget andet?
 
12.05-2008 | 23:09 af (Slettet bruger)
@Nomde

Vi kan da være enige om følgende.

""Debattyranni er en uskik som desvære ofte praktiseres her på avisen.dk" så sandt så sandt ."

Så kan vi være enige om at være uenige om alt det andet.

@palle

Lad nu være med al det personfnidder og stop med at spille forurettet du har fået masser af svar fra mig, du stiller jo ingen nye spørgsmål men ønsker blot at jeg kommenter dine personangreb på mig det gider jeg da ikke.

Den kommentar du har skrevet herinde er jo blot gammel vin på nye flasker.

Derfor er det set fra mit synspunkt spild af tid at svare dig.

Jeg kan desuden oplyse dig om at jeg ikke har fået slettet nogen kommentar eller indlæg her på avisen.dk og angående ferie så er det vist efterhånden rigtigt mange der har prøvet at ryge på den ferie.

Jeg finder dine angreb på mig forklædt som et eller andet påstået sagligt forsøg på neutral debat hyklerisk især når det nu er sådan at det altid er dig der starter med at råbe efter mig herinde samt set i lyset af at jeg faktisk har svaret dig rigtigt mange gange ofte med lange uddybbelser af mine holdninger.

Find dig et andet offer at dyrke.

Du har fået de svar som jeg fandt nødvendige fra mig.
 
12.05-2008 | 23:11 af (Slettet bruger)
@Palle

Desuden er der ikke noget galt i at være selektiv engang i mellem, det er du jo også selv når du vælger at fokuser på mig som person og på formen af mine kommentar frem for indholdet.
 
12.05-2008 | 23:38 af Sheet Head
Shansen

Du kan virkelig få mig til at skraldgrine, det er der ikke mange der kan og slet ikke ufriviligt. Du formår virkelig at vende bøtten, men det er altså lige en tand for letkøbt og lige en tand for tydeligt.

Hvis du lagde mærke til mit indlæg, så fokuserer jeg netop på det du skriver og din facon - direkte udledt af dine indlæg og prøver derefter at påpege de fejl du begår gang på gang. Men det siver jo tilsyneladende slet ikke ind.

Ikke at jeg er overasket men at du ligefrem står og tåfiser bolden i eget net så mange gange i træk synes jeg er særdeles imponerende, der skal virkelige en insisterende ignorans til for at klare det, så flot som du gør det her.......

Jeg ved ikke om det kan betale sig at forklare dig det, men nu gør jeg det så for eventuelle tilskueres skyld. Når jeg siger selektiv, så mener jeg at du ikke opfatter alle indtryk der ryger i din retning, men grovsorterer inden virkeligheden når til hjernebarken. Hvilket du formår at demonstrere her til fulde. Så jeg kan i princippet bare læne mig tilbage og krydse armene og applaudere dine selvmål i stilhed, men det er sgu for fristende at kommentere på det...... for kæft det er sgu morsomt.... heeee he he he....

Mht. til kommentarer har jeg altså været vidne til et par der forsvandt - men ok, det kan jo være blogholderen, så gælder det jo ikke. Men mon ikke ferien blev indgået med en fin lille sletning, ellers ville det jo ikke give meget mening.

At der er mange der er blevet sendt på den omtalte ferie du også har været på, frikender jo ikke dig for den stil du lægger for dagen og som er den jeg kommenterer på. Men det er måske lige en tand for avanceret at forstå.
 
 SKRIV KOMMENTAR
Du skal være logget på for at kommentere.
Gratis nyhedsbrev
Vejret i dag | Danmark 18°
Powered by AccuWeather
Annonce
MEST POPULÆRE PÅ AVISEN.DK forrigenæste