Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt
Artiklen er skrevet af
Udgivet søndag den 30. aug. 2009, kl. 14:18
     
Mail artiklen
     
SMS artiklen
     
Print artiklen
     
Add this
Præsten fra Brorsons Kirke, her ved en demonstration, mener, politiet bør offentliggøre sidste del af videoen fra rydningen af kirken.
 Foto: Peter Hove Olesen / POLFOTO
Præsten fra Brorsons Kirke, her ved en demonstration, mener, politiet bør offentliggøre sidste del af videoen fra rydningen af kirken. Foto: Peter Hove Olesen / POLFOTO ()

Brorson-præst: Politi skjuler resten af video

"Jeg mangler at se afslutningen, hvor irakerne bliver arresteret," siger præsten i Brorsons Kirke om politiets video af kirke-rydningen.

Præsten i Brorsons Kirke på Nørrebro i København, Per Ramsdal, undrer sig over, hvorfor Københavns Politi ikke har offentliggjort optagelserne af selve anholdensen af 18 irakere for to uger siden.

"Jeg mangler at se afslutningen, hvor irakerne bliver arresteret, og hvordan det går for sig. Jeg mangler også at se noget fra bussen, der kører her fra Brorsons Kirke og op til asylfængslet (ved Sandholm-lejren, red.). Irakerne påstår, de er blevet slået meget voldsomt med knipler i bussen," siger Per Ramsdal til Nyhedsbureauet Newspaq.

Søndag formiddag har justitsminister Brian Mikkelsen (V) beskyldt ham for at tegne et usandt billede i medierne af en voldsom rydning med kampklædte betjene.

På politiets video, der blev offentliggjort på bt.dk, står en række betjente inde i kirken med skjorter og kasketter - og altså ikke med skjolde, hjelme og knipler.

"Det ville være interessant, hvis politiet også ville frigive resten af videoen og ikke kun den fredelige opstart," siger Per Ramsdal.

Han kunne selv konstatere helt konkret, at det var gået hårdt for sig, da han besigtigede skaderne i kirken efter politiaktionen.

F.eks. var alle stolene smidt op i en bunke, hvilket tyder på, at anholdelsen ikke var så fredelig, som politiet giver indtryk af, mener Per Ramsdal.

"Jeg kan se, da politiet har forladt stedet, at det er gået ret hårdt ud over alteret og orgelet og nogle stole nede i kirken. Så det kunne også være rart at vide, hvad der er sket med dem. Alle stolene er smidt op i en bunke i siden for at få plads til politiet. Jeg er ret overbevist om, at det er politiet, der har gjort det," siger han.

30.08-2009 | 14:25 af ann trolle
Per Ramsdal har fået en hjerneblødning
30.08-2009 | 14:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 14:48 af ann trolle
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Før skrev du at du tog fejl....du må da være radikal GGGGGGGGGGGG
30.08-2009 | 14:54 af Henrik Jørgensen
Selvfølgelig er Kaja på lovbrudets side.
 
30.08-2009 | 15:17 af egon legaard
Politiet skjuler aldrig noget ! Bare tænk på de fem betjente med periodisk " hukommelsessvigt ! " Og amokløbet med kniplerne mod de siddende demonstranter er umulig, at løbe fra. Om Brian lyver ? Tjaaah ! Og racisterne fra DF bakker selvsagt op, hvad ellers ?
 
30.08-2009 | 15:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 15:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 15:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 15:41 af Helle Nielsen
@ Kaja der er dette link på Modkraft, men jeg synes ikke det viser andet end at politiet har været neddæmpede i deres adfærd.

http://modkraft.dk/spip.php?article3884&var_recherche=%C3%85rhus%20Filmv%C3%A6rksted
30.08-2009 | 15:42 af ann trolle
Justitsminister Brian Mikkelsen er ikke i tvivl om, at sognepræst Per Ramsdal taler usandt efter B.T. har vist ham hele politiets timelange video fra rydningen af Brorsonskirken torsdag den 13. august.

http://www.bt.dk/krimi/se-bt-tv-brian-m-praesten-taler-usandt
30.08-2009 | 15:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 15:44 af ann trolle
og sådan her har folk stemt indtil nu...
Hvilken version af forløbet i Brorsons Kirken tror du på?

91% - Politiets
9% - Præstens
5145 stemmer

det beviser vi har færre naivister end man umiddelbart skulle tro
30.08-2009 | 15:52 af ann trolle
Kvaja

Har du også fået en styrt blødning ??? Skynd dig at hive i snoren inden du mister bevistheden
30.08-2009 | 15:54 af Lise Mikkelsen
Bitten..Hvad er det for et link, du leder efter??
30.08-2009 | 15:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 15:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 15:58 af morten mortensen
kaja
ja det er altid alle andre der er de dumme.
præcis som ham der hører i radioen at der er en spøgelsesbilist. hvilket får ham til straks at ringer til politiet for at fortælle der ikke kun er en.
30.08-2009 | 15:59 af egon legaard
Hvad med at finde ud af sandkassen ? Kammertonen tak !
 
30.08-2009 | 16:01 af Helle Nielsen
@ Kaja, hvad mener du egentlig med BEDRE, når det er film fra Brorsonskirken
30.08-2009 | 16:07 af Lise Mikkelsen
Bitten..Jeg prøver om jeg kan finde det.
30.08-2009 | 16:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 16:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 16:30 af ann trolle
Kaja Larsen (kajalarsen)

en politi video der KUN varer 40 miniutter dvs hele aktionen
30.08-2009 | 17:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 17:59 af ann trolle
Kaja Larsen (kajalarsen)

prøv noget nyt, evt at løsrive dig fra pcen og så sæt dig hen og se TV avisen om en halv times tid. Husk også at skue op for lyden ik !

Hvis de danske idioter ikke havde forsinket politiet arbejde havde aktionen taget 40 minutter.

De irakiske asyl ansøger hævder også at politiet gav dem knippelsuppe i bussen heeeeeeeeeeele vejen til fængslet.
Det vil du garanteret få meget tid med at gå med GGGG
Der er bare ingen der kunne fremvise blå mærker.

Nå du det er madtid
30.08-2009 | 18:21 af Jan Christensen
Kaja Larsen (kajalarsen)


Det jeg kan finde på you tube er noget tamt. Jeg VED der findes en bedre film.

Hold kæft hvor er du en hjerneblødning, i rødfascister er sgu for viderkommende, du skriver jo direkte at du vil finde video der er redigeret af de autonome, så den passer ind i din lille lyserøde verden med skyklapper på, kom da ud af den svampe-rus
30.08-2009 | 18:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 18:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 18:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 18:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 18:48 af Victorias Verden
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 18:50 af peter jensen
her er link til modkrafts tvoptagelser på youtube.

Syns ham brorsonpræsten er utroværdig.
Han indrømmer at have taget fejl af brandvæsen med hjælme og politi.

Og hvordan følger han den indrømmelse af egen fejl op?
Han fremsætter da bare nye beskyldninger....

Efter den indrømmelse fra præsten er det altså politiet der sidder med troværdigheden og præsten der må komme med en art sandsynliggørelse.
 
30.08-2009 | 18:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 18:53 af peter jensen
her er link til modkrafts optagelser omkring brorsonkirken.
De optagelser blev lagt online dagen efter rydninger så vidt jeg husker:

http://www.youtube.com/watch?v=sUcIalaYTrk&feature=channel_page
 
30.08-2009 | 18:54 af Victorias Verden
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 19:04 af Victorias Verden
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 19:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 19:14 af peter jensen
PS syns ligefrem det er underligt at politiet ikke altid optager video af større aktioner.
Alle ved jo at der efter aktioner kommer et slagsmål i medierne om sympatien i befolkningen.
Og hver gang er der beskyldninger om politivold.

Gør det til alm praksis at optage video hos politiet.
 
30.08-2009 | 19:30 af Vagn Jensen
30. august 2009 18:51 | af Kaja Larsen (kajalarsen)
De første omforhandlinger ER sat i værk.

Ret underholdende.
Pludseligt skifter Larsen emne, nu er det pludseligt omforhandlinger der er interessante.
Larsen kan ikke finde de3t "rigtige" videoklip, altså det ikke eksisterende der viser politibrutalitet.
Først efter at nogle irakere via SMS havde tilkaldt De Røde Brigader, blev der ballade.
Og nu har en "expert" fundet frem til at politiet ikke må vise egne videooptagelser af politiforretninger.
Underforstået: "Experten" stoler ikke på politiet, i "expertens" verden vil der nemlig kun blive vist redigere film af politiforretninger.
Larsen har det med at korrekse andres stavefejl/ordstilling mv.
Hvad mon OMFORHANDLINGER betyder?
Hvorfor interesserer de i kirken anbragte brosten, ikke Larsen og co.?
Hvorfor er der ingen der spørger den sorte præst hr. Ramsdal om disse brosten?
Jeg har netop set TVA klokken 1830.
Hende der journalisten, der interwievede JM. afbrød denne konstant.
Nu er Brian Mikkelsen åbenbart et høfligt menneske, så han accepterede disse ubehøvlede afbrydelser.
Samme TVA vært kan da også i visse andre sammenhæng vise følelser.
Tårer i øjnene og medfølende stemmeføring.
Gæt hvornår
30.08-2009 | 19:52 af Johannes Aagaard
Brorsons åndemager fra Nørrebro mener iflg. artiklen, at politiet bevidst skjuler resten af videoen; jeg tror nu mere på, at politiet havde travlt med at ordne forholdene udenfor over for de de konfrontationssøgende aktivister.

Åndemageren kunne jo også vælge at forholde sig til det, som flere af de afviste asylansøgere selv har udtalt, nemlig, at de til sidst gik gik fredeligt med ud i bussen, og da var der faldet ro på situationen inden i kirken.

Åndemageren kunne jo også have valgt at blive i kirken, men dertil rakte hans tro åbenbart ikke, og han fik det "dårligt".

Sådan en slapsvans. Patetisk.
30.08-2009 | 19:53 af Johannes Aagaard
Vagn,

Helt enig. Journalisten opførte sig næsten lige så idiotisk som åndemageren fra Nørrebro.
30.08-2009 | 20:55 af peter jensen
fornuften forsvinder når følelserne tager over
 
30.08-2009 | 21:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 21:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 21:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 21:20 af Lykke Johansen
Hej Kaja!
Du har virkelig en pointe med hensyn til at politiet har "klippet og klistret" i deres "dokumentation" om den "fredelige" aktion i Brorsons Kirke.
Aktionen tog flere timer, og kun én times "dokumentation" er frigivet til ofentligheden.
 
30.08-2009 | 21:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 21:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 21:34 af peter jensen
hvad gør Brorson præsten når hans løgne om politiets opførsel inde i kirken afsløres som løgn ?

Han fremsætter da bare nye påstande om politivold.

Sikke en præst, hva med om han istedet gik ind i politik for radikale !
 
30.08-2009 | 21:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 21:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 21:50 af Vagn Jensen
Larsen & co har det som skidtfisk i råddent vand.
Yubbi hvor det kører.
Konspirationsteorier, men stadig:
Hvad med disse i kirken anbragte brosten?
Og hvad betyder OMFORHANDLINGER?
Svarene blæser i østenvinden.
30.08-2009 | 21:53 af Kaj Jensen
Til trods for at både præsten og Kaja tror/gætter/er helt sikre på, at der var en masse politibrutalitet uden for de 40 minutter vi ser, så er der altså ikke indkommet en eneste klage fra de involverede irakere i følge deres advokater.
Mon ikke Kaja og præsten skulle stifte en ny forening?
F.Eks. "Lalleidioter mod indbildt politibrutalitet"?
30.08-2009 | 21:55 af Nikolaj Damgaard
Kaja
Som erklæret ateist burde du ikke smykke dig eller dine synspunkter med kristne værdiord.
I visse kredse kunne det jo forveksles med hykleri :-\
30.08-2009 | 21:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:03 af Kaj Jensen
Kaja,
Det er et faktum at ingen har indgivet klage over politiets opførsel.
Og nej - det skete ikke uden en del vold fra irakernes side.
Det kan man nu engang ikke belaste politiet for.
30.08-2009 | 22:04 af Nikolaj Damgaard
Kl. 21:13 tillægger du for mig at se en kristen repræsentant en særlig troværdighed, fordi han er kristen.
Er der andre religioner, hvor repræsentanternes troværdighed er ringere?
30.08-2009 | 22:08 af Nikolaj Damgaard
Det er næppe sandsynligt, at landets justitsminister, som vi må formode er fuldt underrettet om sagens forløb, sætter SIN troværdighed på spil om begivenhederne.
30.08-2009 | 22:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:15 af Vagn Jensen
30. august 2009 21:13 | af Kaja Larsen (kajalarsen)
Dyret det JEG ser er nogle irakere, der er desperate. De blev vækket om natten til et mylder af politi. Og aner faktisk ikke hvad der skal ske, eller hvordan deres fremtid vil se ud.

Larsen
Undtagelsesvis direkte til dig og dine mange aliaser.
Jo, trakerne viste UDMÆRKET hvad der skulle ske.
Og den sorte præst hr. Ramsdal, var IKKE til stede.
Han var så langt væk, at hans hellighed forvekslede brandvæsen og politi.
Og det ifølge ham selv.
Men går den, så går den.
Typisk venstrefløjs taktik, at forsøge at køre andre trætte.
Her er iøvrigt et foto af en MÅSKE kommende finansminister, og en lille artikel.
Jeg søgte på bl. a. STASI DANMARK (Google), og fluks dukkede dette link frem.
Dengang Kaja Larsen hed Bitten (1 eller 2), oplyste denne figur mig om at en af mig anvendt kilde, var utroværdig.
Nå, men sådan er der så meget, og jeg venter stadig på en forklaring om nogle brosten.
Nu kommer sikkert en forstenet forklaring om at man ville bygge en stenhytte til de irakiske børn. (legehus).
SKIDE godt Ole Sohn.http://www.danskfolkeparti.dk/pictures_org/DF_1_2009_lav.pdf
30.08-2009 | 22:16 af Vagn Jensen
Linket viser indledningsvis P. Kjærsgård.
Det er en fejl, gå til side 2.
30.08-2009 | 22:21 af leon lerche
Kaja Larsen, præsterne sage jo heller ikke sandheden hvis Tyskerne under 2.verdenskrig spurgte og Jøderne eller ligende, men ellers så søg på kejserens skæg.
 
30.08-2009 | 22:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:28 af Kaj Jensen
Kaja,
Der er kun en der har løjet i denne sag og det er din kære præst.
Alle hans anklager om politibrutalitet har vist sig at være sort løgn.
Han erkender jo gladelig, at han vendte blikket bort, da irakerne angreb politiet og først så op igen, da politiet var iklædt visir og hjelm.
Ville du måske ikke tage hjelm og visir på hvis nogen kastede glas mod dig?
30.08-2009 | 22:30 af Nikolaj Damgaard
Kaja
Hvad mener du med "Hvor jeg får mig selv ind i forhold til din kommentar" ?
Fremgår det ikke temmelig tydeligt?
30.08-2009 | 22:34 af Nikolaj Damgaard
Så må jeg hellere tydeliggøre det.
Jeg mener, du tærsker langhalm på en afsluttet sag, der faldt anderledes ud, end det bekom dig!
30.08-2009 | 22:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:37 af Vagn Jensen
Søde Larsen
Vise at bl. a. dit ynglingsparti har en STALINIST (forbenet) i spil som finansminister.
Hvad siger du til planøkonomi?
Eller ved du ikke hvad begrebet planøkonomi dækker?
Hvordan med en forklaring på bro stenene?
Eller rettere NØRREBRO STENENE.
30.08-2009 | 22:37 af Nikolaj Damgaard
Nu bliver du et nummer for latterlig, hvis ikke det da var nået dertil allerede.
30.08-2009 | 22:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:42 af Vagn Jensen
30. august 2009 22:34 | af Kaja Larsen (kajalarsen)
Damse nej, det gør det ikke. Med mindre du har dobbelte profiler og også kalder dig selv Dyret. Den slags er jo set før.
Larsen, ja - den slags er set før.
Det ved du bl. a. en del om.
Har du iøvrigt givet noget til kirkeasyl?
Ligesom disse kunstnere der jo har prostituret sig selv.
Men det har jeg spurgt dig om på en anden blogtråd, men intet svar modtaget.
Du har i lighed med øvrige venstrefløj, selektivt syn, hørelse og forståelse.
Nå, nu kommer dine muslimske venner sikkert efter mig.
30.08-2009 | 22:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:45 af peter jensen
præsten og kirkeasyl er afsløret i at overdramatisere hændelser som de troede der ikke var video af.

Og nu kommer præsten og kirkeasyl med nye anklager om politivold i bussen hvor de heller ikke mener der er optaget video.

Præstens og Kirkeasyls troværdighed er skudt i sænk.
 
30.08-2009 | 22:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:51 af Nikolaj Damgaard
At afsløre hykleri gør ikke anvendelse af dobbelte profiler nødvendig, Kaja.
Det har jeg gjort mange gange før uden at skifte ham.
Det forholder sig anderledes med visse bortviste.
30.08-2009 | 22:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 22:56 af Nikolaj Damgaard
Men nu har du da afsløret mig godt og grundigt, kan jeg se.
I virkeligheden ender det sikkert med, at der kun er os to herinde!
Lol.
30.08-2009 | 22:58 af Nikolaj Damgaard
Jeg holder lige en pause.
Jeg bliver nødt til at se, hvad dyret skriver nu.
Noget kunne jo tyde på, at han er meget fornuftig.:-)
30.08-2009 | 22:59 af Nikolaj Damgaard
Arrrrrhhh - han har sq for mange stave- og kommafejl til, at jeg vil kendes ved det, han skriver.
30.08-2009 | 23:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
30.08-2009 | 23:01 af Hans Hansen
Det generer mig nu en del, at man ved IKKE efterkomme myndighedernes afgørelser kan opnå en fordel i forhold til dem, der gør det. Men på den anden side har vi længe levet i det juridiske grænseland ude på Christiania og i ungdomshuset, og det har jeg egentlig ikke noget imod. Den er lidt svær at konkludere på, men jeg tror nok, at mit gode hjerte vil løbe af med mig og lade de få tilbageblevne lovbrydere blive i landet, hvis jeg var diktator. Ikke fordi der er nogen rimelighed i det, men bare fordi det er synd for dem. - Ja, sådan kan man have det en søndag aften.
30.08-2009 | 23:11 af Nikolaj Damgaard
Jeps Hansen. Lad os lukke politiet og nedsætte skatten med provenuet. Så gider vi heller ikke at tale om roadpricing og den slags længere.
Vi kunne undvære det pissedyre fængselsvæsen, skaffe os af med det omkostningstunge justitsministerium, bruge nogle af de frigjorte ressourcer til at udrydde sygehusenes ventelister, og resten på at skaffe bedre vilkår for børn og gamle.
Det er jo bare omprioriteringer, og hvis det ikke er nok for nogle, står det dem frit for at danne enklaver rundt om i landet a la Christiania, melde sig ud af ydesamfundsdelen og ind i nydedelen.
30.08-2009 | 23:20 af Hans Hansen
Ja, jeg forstår godt din kommentar, Nikolaj, og kan ikke gendrive den.
Men omme bag millimeter retfærdigheden kan der skjule sig en accept af at lade andre være mere utilpasede end en selv. Det har jo aldrig kunnet forsvares at lade Chirstiania leve som priviligeret enklave, men jeg har nu ikke noget imod at blive taget i røven for at de tossede flippere kan gå et åndehul. Måske jeg bare mener, at alle ikke behøver være som os andre? Men allerede her har jeg et problem, for jeg er mere stram i masken, når det gælder muslimske afvigelser. Forstå det hvem der kan.
30.08-2009 | 23:22 af Hans Hansen
De skulle selvfølgelig have stået "...de stossede flippere kan få et åndehul".
30.08-2009 | 23:23 af Hans Hansen
Jeg kan sgu ikke ramme de taster ordentligt, så jeg må hellere finde sengen. sov godt derude.
30.08-2009 | 23:31 af Nikolaj Damgaard
Jamen så godnat og i lige måde, Hansen.
31.08-2009 | 10:13 af Nikolaj Damgaard
@kaveh khorsandian
Hvorfor udtrykker du dig ikke på dansk i en dansk debat, når du tydeligvis både forstår og anvender sproget?
Deltager du så tilsvarende på dansk i engelske eller arabiske debatfora?
Dine indlæg forekommer mig ensidigt hadske og er vist ikke andet end proklamationer.
31.08-2009 | 10:19 af Carsten Svendsen
kaveh khorsandian
'Fedme' hedder 'Obesity' på engelsk! :o)
31.08-2009 | 12:34 af elin holgersen
ja nu ved jeg ikke helt hvor jeg skal stare, men har nu læst alle de synspunkter fra den 30/31 august.
til katja vil jeg bare sige, få da øjne op og se hvad der sker omking dig, hvad kan du bruge det til, om der så var vist de 40 min fuldt ud.
problemet er jo at der er nogle personer som tro at når de er danmark gør de som de har lyst til, for det mener de er ok og opholde sig i en offentlig kirke og så ødelægge en offentlig ting som et meget dyrt orgel, hvad ligne det, hvordan tror i vi ville blive modtaget i deres land.
vi skal selvfølgelig hvor vi kan, men det der sker lige er jo helt og holdent min mening de gør som de har lyst til og derfor griber politiet ind det er jo det vi har dem til, for hvis de ikke passede deres arbejde klager vi jo også.
og ja og angående den præst som bruger kirken til sin egen politiske beslutnig er jo helt oppe hvor alt ting ophører.
vi har et frit land og skal hjælpe hinanden, nem vi kan altså ikke huse alle du forskellige mennesker som kommer vadende ind i lille danmark.
jeg har ikke noget mod personer udefra, men jeg mener bare at de må indrette sig efter det lands love og normer som vi andre skal og så vidt muligt gør, for ellers kan jeg ikke se hvad vi skal med love og lign, og politi hvis det hele bare skal ende med og ligne en slagmark
31.08-2009 | 12:38 af elin holgersen
jeg var lidt ivrig og kan se at der er lidt stavefejl , og der skal stå at vi selvfølgelig skal hjælpe hvor vi kan
31.08-2009 | 12:40 af Lise Mikkelsen
Bitten hat ret!!
Det er ikke hele aktionen der vises. Kun JP har haft format til at undersøge beskyldningerne.


http://jp.dk/arkiv/?id=1799102&eceExpr=Ramsdal%20lyver&eceArchive=o
31.08-2009 | 12:56 af Lise Mikkelsen
Bitten..Her er et billede,hvordan kirken så ud dagen efter, men også en god artikel om sagen.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/336561:Kirke---tro--Haard-kritik-af-praesten-i-Brorsons-Kirke?page=2
31.08-2009 | 13:33 af Nikolaj Damgaard
Lise Mikkelsen
Hverken JyllandsPosten eller Kristeligt Dagblad kaster nyt lys over begivenhederne.
At fantasere sig frem til ønskede begivenhedsforløb, udgør ikke en bevisførelse.
Anvendtes og anerkendtes denne fantaserende fremgangsmåde af anklagerne i landets retssale, ville de kunne drive det vidt.
Det samfund, der derved ville skabes, kaldes et retsløst samfund.
31.08-2009 | 14:01 af Vagn Jensen
Damse
Enig.
Men visse debattører VIL have deres ret.
Det uagtet at dokumentationen går DEN SORTE PRÆST imod.
Her kan man tale om en SORT PRÆST.
Fuld af løgn, og i politisk ærinde.
Men lur mig Damse, der sker ikke manden noget, han kan fremover til stadighed støtte en voldsreligion/mennesker der er afviste.
Men mon danske hjemløse kan besætte en kirke, og få samme opbakning?
Næppe.
Hr. pastoren bør konvertere til ISLAM.
FØJ
Samme gælder diverse medløbere.
Gad vide hvad disse agenda er.
Mon de selv ved det?
Næppe.
31.08-2009 | 14:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
31.08-2009 | 14:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
31.08-2009 | 14:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
31.08-2009 | 14:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
31.08-2009 | 14:35 af Nikolaj Damgaard
Medmenneskelighed og empati er ikke forbudt fra præster.
Se dét har du helt ret i Kaja - Godt, der alligevel er noget ....
Og selv de mennesker, der er i uniform burde være omfattet af vores altfavnende empati og medmenneskelighed.
Men det ligger tilsyneladende uden for de det, de kan tilbydes.

Men du har fat i noget centralt.
Det centrale i denne diskussion har nemlig fjernet sig fra kendsgerninger og kolde facts til et spørgsmål om, hvem der har behov for og/eller er berettiget til at udvise størst empati, og hvem der gerne vil have patent på at kunne sole sig i medmenneskelighedens badende neonlys.
Kan den rettighed ikke opnås på reel vis, kan den altid søges fremmes ved
at uddele sorte satankasketter til andre. Det er jo altid effektfuldt, når banditterne kan identificeres.
Sjovt nok går disse banditter ofte i uniform, og mange ønsker deres tilstedeværelse, når noget eller nogen truer dem.
31.08-2009 | 14:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
31.08-2009 | 14:51 af Nikolaj Damgaard
Næh-nej, lille Kaja. - Den kan du ikke vende 180 grader.
Se nu blot, hvor nedladende, du bliver, når nogen forsøger at give dine banditter lidt medvind.
Skal man virkelig stå for skud for hvad som helst, fordi man bliver betalt for sit arbejde? Vi er da vist mange, der får penge for at arbejde, så med den bemærkning har du dømt frit slag under bæltestedet på de fleste.
31.08-2009 | 14:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
31.08-2009 | 15:04 af Nikolaj Damgaard
Faja så vidt jeg kan se, har jeg ikke med et eneste ord nævnt præsten.
Som det fremgår, er det derimod brygmestereffekten, jeg angriber.
31.08-2009 | 15:08 af Lise Mikkelsen
Bitten..Har du været på denne side.Der er så meget dokumentation der modbeviser at Per Ramsdal lyver.

http://www.facebook.com/group.php?gid=121247621025#/group.php?gid=226868420253&ref=mf
31.08-2009 | 16:10 af Thomas Proctor
Politi havde visir på:

http://modkraft.dk/IMG/jpg_2009polikirke.jpg

MVH
ESP
 
31.08-2009 | 16:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
31.08-2009 | 16:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
31.08-2009 | 20:12 af ann trolle
Kvaja
Hvis ellers du engang imellem så TVA så kunne du spare dig selv for mange fejltagelser. Her til aften, så blev der faktisk vist Irakernes anholdelse hvor de fik plastic strips om håndledene...og tænk ! Det gik rigtig fredeligt for sig ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ang det rod irakerne har efterladt sig, kunne du bede kirke asyl og den sorte præst om at rydde op.
Det var jo deres inviterede gæster der kylede med inventaret som også vises på videoen. Ikke noget nyt, sådan opfører de sig også ude i samfundet når de HAR fået asyl.


ESP
Ville du ikke udskifte din bløde hat med en hjem hvis nogen kastede glasskår efter dig ? Tror lige du skulle se den video en gang til. Hele videoen varer 60 min.
31.08-2009 | 20:15 af ann trolle
Ps kvaja
Sorte Per har selv indrømmet at han tog fejl af politi og brandvæsen.
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Endnu en god grund til at du dagligt følger med i nyhederne
31.08-2009 | 23:14 af Vagn Jensen
Larsen
Husk lige mine spørgsmål om disse hersens brosten.
Du ved dem der var opstillet INDE I den SORTE PRÆSTS kirke.
Hallo Larsen, er du der?
31.08-2009 | 23:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
31.08-2009 | 23:21 af Nikolaj Damgaard
Jeg har ikke set Cuba, men jeg tror da på, den nok skal være der alligevel.
02.09-2009 | 13:23 af Vagn Jensen
31.08-2009 | 23:17 af Kaja Larsen
Vagn jeg har som sagt ikke set nogle brosten i den kirke.

Ann det er din påstand. Kan du underbygge den med dokumentation fra en SAGLIG kilde?

Larsen
På den video BT bragte, ses en dynge brosten i kirken.
Nu har DEN SORTE PRÆST fundet ud af at brostenene har været benyttet til at stille stearinlys på.
Så der ER brosten i kirken.
Kun Larsen vil ikke se, ikke høre, ikke forstå.
DEN SORTE PRÆST's forklaring er noget dubiøs - ikke?
03.09-2009 | 21:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
05.09-2009 | 16:03 af leif rasmussen
Hallo! Er der nogen som ved hvor Abdel Jabar befinder sig? Eller hvem han er?
06.09-2009 | 10:48 af Jan Christensen
Præstens troværdighed er vist på 0% efter alle hans løgnehistorier, de eneste der tror på dem er venstrefløjen, som laber det i sig som fløde
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.