22.05-2009 | 19:37
af
Helle Nielsen
| Det er en utrolig energi de mennesker bruger på det pjat,, du har lige overset Sumsum, det er nok også en fed gammel mand der debatterer i babysprog. |
|
|
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 08:27
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 09:16
af
Søs Hansen
| Faktisk er det sådan Kim Møller, at adskillige af dine tilhængere her på avisen har henvist til din s.k. "dokumentation" på, at Shansen og LIR var samme person. Den "dokumentation" du nu benægter. Der er endda blevet skrevet hele indlæg om det. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 09:27
af
Søs Hansen
| Men jeg håber da, at din nye "afsløring" og "dokumentation" kan vise dem, der hoppede i med samlede ben, hvor meget tillid man kan have til dine "afsløringer" |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 11:54
af
Isabelle Mandel
| Tillad et (måske naivit) spørgsmål: Hvorfor er det egentlig så vigtigt, hvem der er hvem? Handler debatter ikke om holdninger? Men bortset fra dette, har jeg selvfølgelig mest respekt for debattører, der står frem med navns nævnelse - sit eget :o) |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 12:25
af
Nikolaj Damgaard
Det er altid godt med en spændende agenthistorie. Denne her er for langtrukken, og mere i kategorien: "Vi leger hat og blå briller". Måske er tiden inde til, at vi i den måbende omverden præsenteres for den absolutte og uomtvistelige sandhed, så vi alle slipper for den ydmygelse, der ligger i at "hoppe i med begge ben". Det turde jo være unødvendigt, når vi har den allerstedsnærværende og universielt velorienterede blogger, Søs Hansen (!), der med den baggrund kan afgøre ret og vrang for alle. Så nå nu hun om lidt deler ud af sin viden og kundgør, at Juliea er Juliea, at LIR er LIR, at Søs er Søs, at mie er mie, at rie er rie, at shansen er shansen, osv. osv. osv., så er den sag lukket én gang for alle, og vi kan hver især sove trygt igen. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 12:28
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 12:54
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 13:09
af
Kim Møller
Ovenstående kommentar (12.50) var til 'Søs Hansen'.
-> Mandel
"Hvorfor er det egentlig så vigtigt, hvem der er hvem? Handler debatter ikke om holdninger?"
Du giver selv forklaringen. Visse personer evner ikke at adskille politiske holdninger, og personen bag. Det er derfor Zølck mfl. kan...
1) Postulere jeg svigter mine børn (pga. skilsmisse, vellykket iøvrigt) 2) Nævne Balders kone arbejdsplads inkl. kontaktadresse. 3) Give Leons afdøde mor et grisehoved på i en post 4) Bruge Gates of Vienna's afdøde datters foto som profil (hun begik selvmord for nogle år siden; Fru GoV har beskrevet sorgen i lange posteringer)
- og meget mere.
Derudover mener jeg også det er underlødigt, at skrive lange blogposter om 'venners venner' baseret på en facebook-profil. Man kan sagtens gå til biddet, uden at gå i ekstremer. Jeg har 273 venner på min facebook, de har i gennemsnit 100 hver - hvis en af de 27.300 personer har en racismedom, hvor racistisk er jeg så? |
|
|
|
|
23.05-2009 | 13:16
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 13:52
af
Søs Hansen
HA HA HA :-D)))))))))))
"Til gengæld har jeg - som du nok husker - bevist, at du, Bitten, er Shansens bedstemor!
Så "det bli'r i familien", som man siger...
Venlig hilsen Henrik Ilskov-Jensen " |
|
|
|
|
23.05-2009 | 14:00
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 14:03
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 14:03
af
Søs Hansen
| God weekend til dig Illskov med to ll :-D) |
|
|
|
|
23.05-2009 | 16:20
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 16:45
af
Isabelle Mandel
"1) Postulere jeg svigter mine børn (pga. skilsmisse, vellykket iøvrigt) 2) Nævne Balders kone arbejdsplads inkl. kontaktadresse. 3) Give Leons afdøde mor et grisehoved på i en post 4) Bruge Gates of Vienna's afdøde datters foto som profil (hun begik selvmord for nogle år siden; Fru GoV har beskrevet sorgen i lange posteringer)"
Jeg bryder mig absolut ikke om Uriasposten, Kim - men hvis ovenstående står til troende er jeg godt nok chokeret over mennesker, jeg jævnligt er enige med. Hvis fotoet på Julieas profil er ét, der ikke er givet tilladelse til at bruge, kan det umuligt være lovligt. Stor undren herfra. |
|
| |
|
|
|
|
23.05-2009 | 17:01
af
Lars Nunnegaard
Isabelle fuldstændig enig i at de bruger lettere svinske metoder. Det du nævner er rigeæligt. Dertil kom at jeg på et tidfspunkt blev beskyldt for nazisme fra samme kant. Derfor! |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 17:16
af
Nikolaj Damgaard
Isabella Jeg kender ikke samtlige de 4 angivne historier, men kan dog bekræfte de 3 af dem. Yderligere kan jeg tilføje, at den klamme mie/rie/lir/zølk med stærk opbakning fra støtte- og heppekoret (de i bloggen nævnte m.fl.), har ofret ressourcer på at "vide, hvem du er, og hvor du bor" for bloggere, der har talt dem imod, for som det næste at fremlægge det som en slags trusel med foto's af de pågældende med en klat lort, eller noget, der ligner det, på hovedet. Herunder bl.a. af undertegnede - bortset fra, at billedet og adressen var på en helt uskyldig navnebroder, hvilket slænget tilsyneladende fandt ud af efter et par dage. Det var i samme periode, at Leons afdøde mor blev tilsvinet. Formålet med deres nederdrægtigheder er tilsyneladende at skabe et sammenhold gennem svineriet, der så kan udstrækkes til nogle politiske manifestationer. Det vækker ubehagelige minder om en mørk europæisk højreorienteret fortid. Her er redskaberne blot anvendt i venstreorienteret øjemed - fulgt af halleluja-råb fra "koret". Flokmentalitet er en kvalmende adfærd, uanset hvor den kommer fra. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 17:35
af
Kim Møller
De to første eksempler er vist stadig online (finder gerne link til dig). Det 3. eksempel kom online via en nu slettet alias-blog (jeg har kopi, sender gerne). Det sidste eksempel var kun online på en alias-blog en enkelt dag i starten af november sidste år - fotoet er herfra: http://gatesofvienna.blogspot.com/2007/05/love-triumphs-over-death.html.
Diverse alias-blogs har konsekvent taget fotos fra politiske modpoler og brugt dem desuagtet copyright (Juliea bruger pt et af mine fotos - klar lovovertrædelse). Jeg kan ikke komme på en net-etikette der ikke er blevet groft overtrådt - alle kneb gælder tilsyneladende. |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 17:40
af
Lars Nunnegaard
| Nu har jeg aldrig, jeg skriver aldrig brugt noget fra andre , endsige fotos. Men det tyder på at metoderne til at nedgøre andre bliver barskere og barskere. |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 17:49
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 17:52
af
Isabelle Mandel
Flokmentalitet er vist en del af det at være menneske - i og med at vi er flokdyr - MEN - mennesket er udstyret med såvel hjerne som muligheder for at tænke og handle selvstændigt. Det kan være meget utrygt at gøre det, hvorfor vi fx ser det stærke broderskab i rockerklubber, men intet samfund udvikler sig uden selvstændigt tænkende mennesker. Selv vil jeg forbeholde mig retten til at både rose og rise mennesker til såvel højre som venstre. Dog vil jeg nok rise folk til højre mest :o) fordi denne regering har....................................og så synes jeg at.................... samt at alle af borgerlig observans gerne må læse min seneste blog og kommentere. PS: HVEM er pigen på Julieas profilbillede? |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 17:55
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 18:12
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 18:15
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 18:58
af
Flemming Jensen
Jeg er da fuldstændig ligeglad med, om Juliea er en pige, kvinde eller gammel mand.
Der er linie i det der skrives, og pågældende bekæmper inderligt den yderste ekstreme højrefløj, og takken for det, kommer promte herfra. |
|
| |
|
|
|
|
23.05-2009 | 19:06
af
Lars Nunnegaard
EFJensen Fint nok, bare de ikke angriber mig igen, for at være nazist.! |
|
| |
|
|
|
|
23.05-2009 | 19:12
af
Flemming Jensen
Nunne
I så fald er du en ulv i fåreklæder.......
Hvis det sker vil jeg kaste alle mine 102 kg. ind i forsvaret af dig |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 19:13
af
Kim Møller
-> Flemming Jensen
"... pågældende bekæmper inderligt den yderste ekstreme højrefløj, og takken for det, kommer promte herfra."
Hvem definerer hvem det er i orden at hetze? Hvor går grænsen - er der en grænse? |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 19:15
af
Lars Nunnegaard
EFJensen Tak. men det sket i vinters på samme tidspunkt, de satte et billede ind af Leons mor med et grisehoved.... Men tilgivelsen må man jo lære.:) |
|
| |
|
|
|
|
23.05-2009 | 19:19
af
Flemming Jensen
Kim Møller
Den ekstreme højrefløj har overskredet alle tidligere normer for anstændighed både i forhold til at hetze i forhold til muslimer, men også til at hetze i forhold til deres modstandere.
Set i det forhold bliver både Shansen og Juliea små engle. |
|
| |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 19:24
af
Flemming Jensen
Nunne
LOL
Bortset fra det - så kan jeg godt blive noget træt af Leon - især når han tænder af. Jeg har accepteret, at sådan er det, men det berettiger under ingen omstændigheder at genere hans mor.
Uden det skal blive en roseklub, så sætter jeg pris på dine underfundige kommentarer. |
|
| |
|
|
|
|
23.05-2009 | 19:26
af
Flemming Jensen
| Underfundige og ofte sjove kommentarer |
|
| |
|
|
|
|
23.05-2009 | 19:27
af
Lars Nunnegaard
EFJensen Leon prøver vi alle at lære dybe indåndinger og at tælle til ti. Men OK, jeg accepterer gerne vilkårene og som du ser roser jeg også Linea ind imellem, jeg prøver som nævnt at lade mine mulige fordomme være gemt. |
|
| |
|
|
|
|
23.05-2009 | 19:31
af
Lars Nunnegaard
| Og Juliea får også en del, når jeg er enig............:o) |
|
| |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 19:49
af
Nikolaj Damgaard
EF Jensen De pågældende, du her forsvarer - i øvrigt ikke til nogens overraskelse, idet du er en del af heppekoret - angriber jo ikke udelukkende højrefløjen, men alt og alle, der ikke lige synger med på sangen. Er der en særlig velsignelse, der gør deres uhumskheder bedre tålt end andres? |
|
|
|
|
23.05-2009 | 19:51
af
Kim Møller
-> Flemming Jensen
Du svarede ikke på spørgsmålet. |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 19:53
af
Flemming Jensen
| Jeg har ikke yderligere kommentarer til ovenstående. |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 19:55
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 20:00
af
Flemming Jensen
Den ekstreme højrefløj bliver ikke stueren
Med faren for at blive blokeret
A Pig with Lipstick - is still a Pig |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 20:06
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 20:06
af
Nikolaj Damgaard
Er det poesi, eller prøver du på at fortælle os, du bruger læbestift? Du vejer sikkert ikke 102 kg. så men lidt under pari. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 20:07
af
Kim Møller
-> Flemming Jensen
Enhver kan definere politiske modpoler som 'ekstrem', og herefter godtage/bifalde hetz mod samme. Det kaldes fascisme.
Hvad er der blevet af Voltaire i Det Radikale Venstre: "I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." |
|
|
|
|
23.05-2009 | 20:11
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 20:18
af
Flemming Jensen
Det handler ikke om holdninger, men om, at vi ser endnu en gang tilsvining af Shansen mv. Hun er her ikke til at forsvare sig selv, og de øvrige kan jeg heller ikke svare for - jeg kender dem ikke.
Hvis man ikke kan kalde et sammenrend til højre for DF for den ekstreme højrefløj - hvornår fan... bliver det så ekstremt?
Men jeg opfatter det som et stort problem, at Vog K ikke tager aftstand fra de kommende facister, der er igang med at formere sig på den yderste højrefløj. |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 20:21
af
Kim Møller
-> Poul
"Man behøver ikke forsvare alting"
Det handler ikke om at forsvare (acceptere/bifalde) holdninger, men om at forsvare retten til at tilkendegive holdninger. Retten til uenighed, så at sige.
Flemming Jensen takker Zølck for at bekæmpe politiske modstandere med anonym hetz. Demokrati er samtale. Det andet er fascistoid. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 20:24
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 20:24
af
Kim Møller
-> Flemming Jensen
"Det handler ikke om holdninger, men om, at vi ser endnu en gang tilsvining af Shansen mv."
Mener du der er noget usandt i det jeg fremlægger her i denne postering, så konkretiser - jeg har skrevet denne postering for lige præcis det. |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 20:34
af
Flemming Jensen
Ved du hvad - hvis du mener, at dine modstandere har begået uret ,mod dig - så brug retten. Og lad da være med at bruge avisen.dk, hvor ingen af dine modstandere ser ud til at være .
Tør øjnene - anmeld dem, hvis du mener du har noget på dem.Men fri os andre for dit tuderi |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 20:52
af
Kim Møller
-> Flemming Jensen
Hvis du ikke anerkender debattens nødvendighed, så lad være med at kommentere. Du har allerede blotlagt dit anti-demokratiske sindelag. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 20:52
af
Nikolaj Damgaard
| Dit eget tuderi er vel ikke bedre, eller hvad, hr. Jensen? |
|
|
|
|
23.05-2009 | 20:56
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 21:06
af
Flemming Jensen
| Jeg kan forstå, at det var udemokratisk, da vesten forlod salen, da Irans præsident for nylig talte på Durham 2 konferencen. De forstod åbenbart heller ikke debattens nødvendighed |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 21:11
af
Nikolaj Damgaard
Flemming Jensen Jeg huskede lige på, at jeg havde lagt et fuldstændig relevant indlæg i din blog om bankpakke 2.. Jeg checkede lige nu, - det var ikke på nogen måde fornærmende. Jeg kan vist endda tillade mig at mene, at mit indlæg havde en mindre strejf af professionalisme, da det er et område, jeg blandt almindelige mennesker menes at have en ganske pæn portion specialviden om. Alligevel er mit indlæg slettet! Du burde jo på den baggrund være den sidste til at tale om hyleri og debatevne - Du var måske direkte bange for, at andre skulle se indlægget, eller hvad? |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 21:13
af
Flemming Jensen
23. maj 2009 21:11 | af Nikolaj Damgaard (Damse)
Jeg har aldrig slettet et indlæg |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 21:16
af
Nikolaj Damgaard
| Men væk er det dog, selv om det i hvert tilfælde stod der et par dage. |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 21:21
af
Flemming Jensen
| Prøv at kikke under "Lene Espersen og bankpakker" |
|
| |
|
|
|
|
23.05-2009 | 21:38
af
Flemming Jensen
Jeg skal heller ikke undlade at gøre opmærksom på, at den ekstreme højrefløj i den grad mener, at muslimer skal finde sig i "hån, spot og latterliggørelse"
Det gælder åbenbart ikke for dem selv. |
|
| |
|
|
|
|
23.05-2009 | 21:45
af
Flemming Jensen
Jeg sletter ikke indlæg.
Skulle vi ikke gætte på, at det var dette indlæg Damse ledte efter, som han ikke har skrevet under overtitlen "Bankpakke 2", men under "Lene Espersen og bankerne"
16. maj 2009 12:27 | af Nikolaj Damgaard (Damse) Flere og flere banker melder sig som ansøgere til Bankpakke 2. Jeg tror, det er blevet et "forsikringsspørgsmål" for bestyrelserne. Hvem tør stå udenfor, hvis Verden går af lave, og man har haft muligheden for statslig ansvarlig lånekapital? Det kunne meget vel gøre passive bestyrelser erstatningsansvarlige, hvis indlånere lider tab. I øvrigt burde langt flere banker have sagt nej til statslig hybrid kernekapital. Det er en dyr løsning for de banker, der har kapitalgrundlaget på plads, men alligevel finder sig tvunget til at deltage. For mig at se, lægges der et politisk pres på bankerne for at gå med i pakken. |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 21:48
af
Kim Møller
-> Flemming Jensen
Absurd sammenligning, der sådan set taler for sig selv. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 21:50
af
Nikolaj Damgaard
Jo - du har ret, Flemming Jensen. Dér må du have en undskyldning. |
|
|
|
|
|
|
23.05-2009 | 21:57
af
Flemming Jensen
23. maj 2009 21:50 | af Nikolaj Damgaard (Damse)
Jeg deler i øvrigt den opfattelse, du giver udtryk for i "bankindlægget" |
|
| |
|
|
23.05-2009 | 22:23
af
Søs Hansen
Sjovt med Kim Møllers beklagelser. Kim Møller, som sætter navn ud med påstand om, at den mand skulle være LIR. Har forfulgt samme mand for at fotogafere ham og lægger billede ud af manden på uriasposten. En mand som sandsynligvis ikke aner at han figurerer på den side med både navn og billede. Eller at han anklages for de mest absurde ting. Mht Leon så har han afgjort ikke holdt sig tilbage. Men SNØFT, og KLYNK når nogen giver igen. Af en eller anden grund har de forskellige moderatorer der har eksisteret på avisen holdt hånden over ham, uanset HVOR svinsk han end har opført sig. Det er ikke mere end 1 - 2 uger han sidst kalde blogger for pikslikker og en del andre ukvemsord. Hængte bloggere ud på sin hjemmeside med påstand om, at de havde skrevet ting, der i virkeligheden var skrevet af andre MOD dem. Hvis nogen har været svinsk har det været Leon.
Shansen er ikke her på avisen, og har ikke været det i lang tid. Det er mere end topmålt at debattere en blogger der end ikke kan forsvare sig. Ufatteligt at denne blog ikke er lukket og Kim Møller blokkeret. Jeg håber den fejl bliver rettet, når weekenden er slut.
Den her blog er simpelthen topmålt. Og det skuffer mig at se en del af dem, der gerne deltager i fnidderet. Det er jo også nemt at fnidre om folk der ikke kan forsvare sig. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 22:44
af
Søs Hansen
"Jeg kan ikke komme på en net-etikette der ikke er blevet groft overtrådt"
Som når DU Kim Møller sætter navn og billede ind på Uriasposten af bl.a. mihanep? Billede du har hentet fra facebook
Som når DU Kim Møller plukker citater ud her fra avisen, og sætter ud på uriasposten?
Er det DEN slags netetikette du mener Kim Møller? |
|
|
|
|
23.05-2009 | 23:03
af
Søs Hansen
| Eller når du udspionerer og forfølger en fremmed intet ondt anende mand for at fotografere ham og sætte billeder af ham ud på uriasposten med diverse gætterier og påstande om hvem han er. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 23:37
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.05-2009 | 23:38
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
24.05-2009 | 00:25
af
Kim Møller
-> 'Søs Hansen'
"Sjovt med Kim Møllers beklagelser. Kim Møller, som sætter navn ud med påstand om, at den mand skulle være LIR. Har forfulgt samme mand for at fotogafere ham og lægger billede ud af manden på uriasposten. En mand som sandsynligvis ikke aner at han figurerer på den side med både navn og billede. "
"Eller når du udspionerer og forfølger en fremmed intet ondt anende mand for at fotografere ham og sætte billeder af ham ud på uriasposten med diverse gætterier og påstande om hvem han er."
Vrøvl fra ende til anden, men lad os bare få afklaret det.
Kort før Urius Oregon opstod, var Lady-in-red blevet bannet her på siden, og de spamkommentarer Uriasposten tidligere fik fra Lady-in-Red kom fra samme domæneområde som dem der nu kom fra Urius Oregon. Det var oplagt at Lady-in-Red var involveret i hadeprojektet Urius Oregon.
Tidligt kom jeg på sporet af Carl-Erik Zølck. Lady-in-Red havde adskillige blogs, herunder en på et iøvrigt tomt domæne (granslam.dk) købt af en person der deler adresse med en Camilla Zølck. På Shansens liste over støttere til søgsmålet mod Rikke Hvilshøj, er der flere avisen.dk-bloggere efter hinanden - midt i det hele står Carl-Erik Zølck. Nummer to på listen er iøvrigt Birgit Bergløv. Se evt. http://www.uriasposten.dk/netfiles/Anmeldrikke-2006.jpg
Det endelige bevis kom efter den pro-israelske demonstration på Rådhuspladsen d. 10. januar i år. Urius Oregon offentliggør mere end tyve fotos af bloggere og meningsdannere - billeder der samme dag ender på Shansens blog.
Det tog ikke mange minutter at finde et foto af Carl-Erik Zølck med et kamera i hånden. Se evt. http://www.uriasposten.net/?p=6487
Billedernes såkaldt exif-data viser iøvrigt at kameraet er et Canon Powershot A530. Samme kameramodel Shansen brugte, da hun i marts tog billeder af ligtoget i København og lagde dem på radikale.net.
Ang. min postulerede forfølgelse. Jeg deltog ikke i demonstrationen. Jeg var slet ikke i København.
Carl-Erik Zølck er i løbet af april og maj spottet flere gange i færd med registrere publikum til Trykkefrihedsselskabets offentlige konferencer. Eks. til Ytringsfrihed i Rusland-mødet tidligere på måneden: http://www.uriasposten.net/?p=6789
"Som når DU Kim Møller sætter navn og billede ind på Uriasposten af bl.a. mihanep? Billede du har hentet fra facebook"
Lad os lige få konteksten med. Zølck anvender facebook-alias'et 'Per Jensen' til de manipulerede billeder af mig og andre. Jeg dokumenterer at denne 'Per Jensen' har fire venner, der må kende rette sammenhæng. Det er som tidligere skrevet bl.a. Margrethe Monika S. Hansen og MihaneP. To af den gode tones forsvarere. Jeg bringer også et udklip fra MihaneP's engelske blog, fordi hun som den eneste overhovedet har Urius Oregon på sin blogroll:. http://www.uriasposten.dk/netfiles/UO/Mihanep-blogspot.jpg
Ingenting er gratis. Ingen tvang MihaneP til at linke til en perifær side der går efter mig. Hun linker iøvrigt også til Shansens blog og Lady-in-Red.
Havde jeg ikke dokumenteret forbindelserne med grafik, ville diverse alias'er på diverse netfora uden tvivl påstå jeg løj.
Jeg har iøvrigt givet alle facebook-fotos en gang sløring i photoshop (gausian blur). Den kan man ikke ligefrem sige Zølck og Shansen gør i disse dage. MihaneP's avatar er iøvrigt i ikon-stilen - dvs. ikke et foto.
"Som når DU Kim Møller plukker citater ud her fra avisen, og sætter ud på uriasposten?"
Ja, 'Søs Hansen' - det kaldes politisk debat. Man citerer modparten. Jeg citerer blandt andet Bitten Bergløv, der flere gange har påstået, at alle der har en hjemmeside på blogspot har samme ip-adresse. |
|
|
|
|
|
|
24.05-2009 | 00:29
af
sumii sumsum
hallo jeg vil lige sige en ting jeg er sumsum har altid været sumsum og forbliver sumsum jeg er ikk en eller anden gammel fed mand der udgiver mig for at være en anden.!!!!
som okaj1 skriver øvers ja så er jeg en ægte person.. okaj 1 det er dejligt vi kan være enige om noget for wen gangs skyld hehe.!!
jer der betvivler min ægtehed så fortæl mig hvorfor fordi jeg kan vikrelig ikk se hvordan jeg skulle virke som en falsk bruger?
jeg har haft denne konto på avisen.dk i lang tid har bare ikk været aktiv i længere tid da jeg ikk har haft tid til det...
min bruger har altid været her aldrig været slettet og jeg er ægte end of story |
|
| |
|
|
24.05-2009 | 00:57
af
Søs Hansen
"Lady-in-Red havde adskillige blogs, herunder en på et iøvrigt tomt domæne (granslam.dk) købt af en person der deler adresse med en Camilla Zølck"
Se allerede der kikser den Kim Møller. Hvor ved du fra, at der skulle være tale om en, der deler adresse med en Camilla Zølck. Nu kaster du ENDNU en privatperson ind i debatten. Jeg håber godt nok, at der snart kommer en moderator på banen.
At en Carl - Erik Zølck har skrevet under på en politianmeldelse dokumenter pokkerme da ikke noget. Andet end at han har skrevet under på en politianmeldelse ligesom så mange andre.
Og intet af det her ændrer ved, at du har forfulgt en person for at fotografere vedkommende og lagt billeder af personen ind på uriasposten.
Ligesom du har taget kopieret billede af mihanep fra facebook ind på uriasposten. Og jo, det ER et foto.
Per Jensen? Dem findes der mange af på facebook. At mihaneP er ven med en af dem, hvad mener du, at det skulle dokumentere? Og berettiger det dig til at sætte hendes billede ind sammen med diverse løgne, som at hun skulle være gift med en iraker? Noget hun ALDRIG har været. Og nej, at plukke citater ud her fra avisen og sætte dem ind på uriasposten er ikke politisk debat. Debatten foregår her, og hovedparten af dem, du har citeret, har aldrig debatteret på uriasposten.
De ip- adresser du i sin tid lagde ud som dokumentation på, at Shansen og LIR var samme person, gik til blogspot.coms server. Ikke til private ip- adresser. De ip- adresser blev tjekket Kim Møller. Derfor ved jeg det. Men nu bnægter du jo at have påstået, at de var en og samme person. |
|
|
|
|
24.05-2009 | 01:00
af
Søs Hansen
| Martin Sørensen det er slet ikke nødvendigt. Der florerer rigeligt på nettet når det gælder Gravers & co. De udstiller jo sig selv. |
|
|
|
|
24.05-2009 | 01:02
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
24.05-2009 | 01:03
af
Søs Hansen
| Okaj hvis du tjekker på debatter rundt omkring på nettet, vil du opdage, at rigtig mange linker til Shansens side. Fordi rigtig mange synes det skal frem i lyset, hvad Anders Gravers og SIAD står for. |
|
|
|
|
24.05-2009 | 01:07
af
Søs Hansen
| Martin Hansen Anders Gravers vil være politiker for et nyt parti. Det er fuldt ok at gå ud med, hvad det parti står for. SIAD vil jo ikke gerne selv fortælle om det. Det skal hales ud af dem. Anders Gravers har som politiker opført sig tåbeligt. Ligesom hans medtalsmand Kai Mikkelsen. De er nogle amatører. Desuden er der forskel på sandfærdige ting, der oven i købet ER dokumenteret, og så deciderede løgne. |
|
|
|
|
24.05-2009 | 01:09
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
24.05-2009 | 02:35
af
Kim Møller
Til Orientering
Zølck går atter til angreb: http://avisen.dk/blogs/juliea/min-76-blog_21953.aspx
Han fremhæver to fotos af Shansen fra ligtogsdemonstration, velsagtens med den underliggende pointe, at Shansen ikke kan have taget billederne når hun selv er på fotoet.
Min pointe var selvfølgelig at det var samme kamera, og Zølck har kontakt til Shansen privat. Det er hermed bekræftet - billederne er taget af Zølck, men oploadet på Shansens radikale.net-profil. Hvad har de ellers gang i - jeg har en ide... |
|
|
|
|
24.05-2009 | 03:35
af
Kim Møller
-> 'Søs Hansen'
Du citerer mig for:
""Lady-in-Red havde adskillige blogs, herunder en på et iøvrigt tomt domæne (granslam.dk) købt af en person der deler adresse med en Camilla Zølck"
- og svarer:
"Se allerede der kikser den Kim Møller. Hvor ved du fra, at der skulle være tale om en, der deler adresse med en Camilla Zølck."
Det er ikke raketvidenskab. Alle domæner skal have tilknyttet navn og kontaktadresse. Da jeg tjekkede granslam.dk blev der henvist til en 2100-adresse og navnet Allan Vagn Vestergaard - på samme adresse (og telefon) var en Camilla Zølck (jeg har kopi), Granslam.dk henfører stadig til A.V. Vestergaard, men nu en co-adresse hos en Vestergaard i Gentofte.
http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=granslam.dk
"At en Carl - Erik Zølck har skrevet under på en politianmeldelse dokumenter pokkerme da ikke noget. Andet end at han har skrevet under på en politianmeldelse ligesom så mange andre."
Alle indicier skal selvfølgelig ses i sin kontekst. Men altså, efter Zølcks postering her til aften er det jo en ren tilståelsessag.
"Og intet af det her ændrer ved, at du har forfulgt en person for at fotografere vedkommende og lagt billeder af personen ind på uriasposten."
Husk lige kronologien. Den 10. januar bloggede Urius Oregon og Shansen tyve fotografier af højrebloggere, flere af dem folk der ønskede at forblive anonyme - fotografen var Carl-Erik Zølck. Han har siden taget flere billedserier af publikum til offentlige arrangementer. En stalker kalder man det.
Hans ageren vil jeg også fremover dokumentere.
"Ligesom du har taget kopieret billede af mihanep fra facebook ind på uriasposten. Og jo, det ER et foto."
At dokumentere en forbindelse, med et screencap af en facebook-profil med et lille to-farvet foto i Che-stilen tilsat gausian blur kan vel ikke støde personer der bifalder politisk hetz der inkluderer manipulerede fotos af moddebattøreres afdøde familiemedlemmer.
"Per Jensen? Dem findes der mange af på facebook."
Det gør der, men Urius Oregon-billederne var ikke bare hostet af en 'Per Jensen', men af facebook-profil nr. 1127068106.
Hans vennekreds er svundet lidt ind siden sidst - Shansen er smuttet, Birgit Bergløv og MihaneP er der stadig (jeg har selvfølgelig kopi).
http://www.facebook.com/people/Per-Jensen/1127068106
"At mihaneP er ven med en af dem, hvad mener du, at det skulle dokumentere?"
Ven med blogger der skriver i falsk navn. Hvorfor oprette profil i falsk navn? Tænk lidt videre.
"De ip- adresser du i sin tid lagde ud som dokumentation på, at Shansen og LIR var samme person, gik til blogspot.coms server. Ikke til private ip- adresser. De ip- adresser blev tjekket Kim Møller. Derfor ved jeg det..."
Jeg har ALDRIG påstået Shansen og Lady-in-Red var samme person, og hvis du tror danske bloggere kan skrive fra IP-adresser tilhørende blogspot.com's server, så har du misforstået noget. Det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre... med mindre de fysisk sad i blogspot.com's hovedkvarter i USA.
Besynderlig dokumentation du forsøger at frikende Shansen med. Ikke-eksisterende så at sige. Der er flere måder at genindlæse ældre indlæg.
Det pågældende indlægs adresse kan kun være: http://www.uriasposten.net/?p=6062
Jeg oploadede den første udgave i slutningen af august sidste år. Intet er ændret - ej heller IP-adresserne.
1) Find en person der læser Uriasposten med rss-feed, og som dermed kan have indlæggets førsteudgave liggende i sin Outlook.
2) Brug internet-arkiverne
3) Kig i pc'ens cache-filer
Har du jøvrigt bemærket den manglende opbakning til din teori blandt de IT-kyndige. Tavsheden er larmende.
Din kritikpunkter er generelt besvaret på min dokumentationsside: http://www.uriasposten.net/?p=6062 |
|
|
|
|
24.05-2009 | 08:15
af
Søs Hansen
"En stalker kalder man det."
Jamen så ved vi jo, hvad du er Kim Møller. |
|
|
|
|
24.05-2009 | 08:17
af
Søs Hansen
"Min pointe var selvfølgelig at det var samme kamera"
Hvilket du selvfølgelig også kan "dokumentere" |
|
|
|
|
|
|
24.05-2009 | 09:39
af
Flemming Jensen
Et eksempel fra Uriasposten, ----------------------------------------- Hvad med at pudse geværet og åbne kampen, vi kommer alligevel ikke udenom den.
falkeøje
Kommentar af falkeøje — fredag 22. maj 2009 @ 14:18
http://www.uriasposten.net/?p=6852 ---------------------------------------------------
Et samlingssted for den yderste ekstreme højrefløj |
|
| |
|
|
|
|
24.05-2009 | 09:40
af
Flemming Jensen
Fra samme side ---------------------------------
Fantastisk god artikel.
Jeg tror bare ikke vi kommer videre ved at skamme os.
Vi skal derimod bruge fantasien til at bekæmpe de to fronter samtidigt. Den ene islam, den anden venstrefløjen.
Og inden vi griber til våben er der to former:
Passiv: Ved ikke at deltage eller støtte eller financiere.
Aktiv: Ved at deltage i modsatrettet aktivitet, ved at udelukke, ved at arrangere.
Der er tre faldgruber: Offerrollen, skamrollen og ,,råbe befolkningen op,, rollen.
Med andre ord: Ikke mere brok, sig din mening og aktiver din nabo og dine venner.
Og hvis du skulle blive alene af det, så er der jo mere tid til kamp og våbentræningen.
Kommentar af Rendegraveren — fredag 22. maj 2009 @ 22:43 --------------------------------------------------------------------------- Jeg håber PET holder øje med dem. |
|
| |
|
|
24.05-2009 | 09:44
af
Søs Hansen
| EF Jensen det håber jeg også. Og kigger man på Kim Møllers s.k. dokumentation, så er det hele en syndigt forvirrende gang rod. Der er ingen grænser for, hvor mange mennesker han mener, der deltager i denne "komplot" mod ham. Det ligner samme paranoia som den der udvises i forhold til muslimer. |
|
|
|
|
|
|
24.05-2009 | 09:45
af
Flemming Jensen
Mere fra den yderste ekstreme højrefløjs overdrev ----------------------------------------------------------- Hans Martens er syg. Det Hvide Snit vil være en passende behandling.
falkeøje
Kommentar af falkeøje — fredag 22. maj 2009 @ 15:50
http://www.uriasposten.net/?p=6849 |
|
| |
|
|
24.05-2009 | 10:42
af
Kim Møller
-> 'Søs Hansen'
Du virker ikke som en særlig reflekterende person.
Du citerer mig for:
""Min pointe var selvfølgelig at det var samme kamera"
- og kommenterer:
"Hvilket du selvfølgelig også kan "dokumentere" "
Indicie kalder man det. EXIF-data (skjulte oplysninger i billedfiler) viser at det er samme relativt sjældne kameramodel Zølck brugte da han tog billeder af bloggere til demonstration d. 10. januar , og som blev brugt til at tage billeder af Nørrebro-ligtoget i marts. Billederne fortløbende nummerering understøtter det.
Igår aftes pointerer Zølck i en selvstændig postering, at det var ham der tog billederne til Shansens radikale.net-profil. Det gør din mistænksomhed til skamme - idet det således er bevist, at Zølck og Shansen samarbejder.
Første der reklamerede for Urius Oregon skrev fra Shansens IP-adresse. Første der reklamerede for Urius Oregon på Uriasposten skrev fra Lady-in-Reds IP-adresse - en person vi nu ved er Carl-Erik Zølck.
"Og kigger man på Kim Møllers s.k. dokumentation, så er det hele en syndigt forvirrende gang rod. "
Det gør det ganske givet for en person, der baserer sit samlede forsvar for Shansen og Zølck på egen hukommelse. Jeg bad om dokumentation, og gav dig en 3 punkts-vejledning for fremskaffelse af samme. Intet der understøtter din kritik er fremlagt, og jeg må konstatere at du enten ikke evner, og/eller nægter at sammenholde stadig flere indicier der peger i samme retning.
Flemming Jensen er i det mindste ærlig. Har du ikke undret dig over, at Shansen allerede i august sidste år truede mig med sagsanlæg, efterfølgende er blevet venligere, trods det forhold, at jeg nu formulerer mig langt mere uforbeholden.
Jeg følger beviserne - du er en fodboldfan der ser dit hold tabe to-cifret og herefter snakker i timevis om de dårlige kameravinkler der ikke entydigt beviser at ham der leverede den målgivende aflevering til 5-0 var onside. |
|
|
|
|
24.05-2009 | 10:50
af
Søs Hansen
OK nu begrænser du så din "dokumentation" til "indicier".
Du VED??? Du taler vel igen om INIDICRER?
Jeg kender ikke til, at Shansen skulle være blevet venligere mod dig. Det er længe siden jeg har set hende omtale dig overhovedet. Er det derfor du skriver det her smædesindlæg? For at igen få hendes opmærksomhed? Eller er det for at fjerne fokus fra hendes dokumenterede afsløringer af Anders Gravers og dermed SIAD? Tanken er nærliggende. |
|
|
|
|
24.05-2009 | 10:53
af
Kim Møller
-> Flemming Hansen
Når nu du citerer Falkeøje, og lader ham tegne Uriasposten, så burde du vel også citere hans truende svar, da jeg slettede en af hans kommentarer dagen forinden.
"17. Hr. redaktør. Var vi i august 1943, så ville jeg ikke satse meget på dit liv. Det er vi ikke, men jeg er overbevist om, at den tid kommer. Det bliver en dejlig dag.
falkeøje"
Jeg henviser iøvrigt til min moderationsvejledning, hvorfra jeg her citerer:
"Jeg godkender pr definition alle indlæg her på sitet, ofte ulæst, men altid helt uden hensyntagen til det skrevne. Derfor vil der forekomme indlæg jeg personligt finder absurde, barnlige, racistiske, tåbelige, ubehagelige og en hel del blandingsformer. Holdninger skal bekæmpes med holdninger, og er der nogen der mener jeg er nazist/fascist/racist og skriver det her på sitet, så ændrer de næppe holdning fordi jeg sletter kommentaren."
http://www.uriasposten.net/?page_id=3797
Det betød at jeg eksempelvis ikke slettede Lady-in-Reds utallige offtopic-spam-kommentarer, diverse hadske onelinere fra Allan Lindemark eller ham den voldsdømte fynbo der tidligere på året skrev følgende vers.
"Jeg håber du dør og at din død kommer snart Jeg vil være i ligfølget en bleg eftermiddag Jeg vil nøje overvåge at din kiste sænkes ned Og jeg vil stå på din grav til er sikker på at du er død"
Det betyder, ligeledes, at jeg heller ikke slettede denne racistiske kommentar fra i forgårs i en ældre Trillegården-postering:
"...i danskere er for meget, i har så ondt i røven, i sidder også der ved fakta og drikker jer fucking stive dagen lang i gør sku også stedet helt utrygt...." (Mariam) |
|
|
|
|
|
|
24.05-2009 | 10:55
af
Flemming Jensen
Jeg har nu heller ikke helt forstået formålet - ud over at svine Shansen mv. til.
Dte er en diciplin, som den eksteme højrefløj ellers selv mestrer til fingerspidserne. Også på disse sider.
Jeg gentager - Uriasposten.net er ikke stuerent, bliver forhåbenlig aldrig stuerent og er i sin enkelthed tumleplads for den yderste ekstreme højrefløj. |
|
| |
|
|
24.05-2009 | 10:57
af
Kim Møller
Kære 'Søs Hansen', Flemming Jensen og andre.
Jeg holder mig fra debatten de næste 8-10 dage. Herefter vil jeg kommentere enhver form for kritik af min dokumentation i en selvstændig postering.
Zølck kan kommentere i sit Juliea-alias, Shansen via proselytterne.
Bring it on.
Nu har i chancen |
|
|
|
|
|
|
24.05-2009 | 10:58
af
Flemming Jensen
Kim Jørgensen
Jeg kikkede bare lidt på indlæggene.
At du har fjernet noget, der er endnu værre fortæller vel mere om, hvor ekstremistiske deltagerne på Uriusposten er. |
|
| |
|
|
24.05-2009 | 11:01
af
P. Jensen
| Fantastisk, med disse tråde behøver jeg hverken se og hør eller mine krimier. Der er både sladder og drama nok til et helt år. |
|
|
|
|
|
|
24.05-2009 | 11:01
af
Flemming Jensen
| Det værste er, at Uranusposten udelukkende emmer af had had had had had og atter had over for indvandrere og flygtninge. Og så "løsninger" som dokumenteret ovenfor |
|
| |
|
|
24.05-2009 | 12:37
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
24.05-2009 | 12:52
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
24.05-2009 | 12:59
af
Flemming Jensen
Til Henrik Ilskov-Jensen
Respekt for din undskyldning til Shansen. Jeg ønsker dig stadig tilbage på disse sider, og generelt burde vi vel begge koncentrere os om emnet og så overlade det personfikserede til andre.
God tur med hunden. |
|
| |
|
|
24.05-2009 | 22:54
af
Vagn Jensen
Henrik Ilskov Jensen: Velkommen tilbage. Kim Møller: Jeg kan ikke lide at bande, slet ikke på offentligt tilgængelige sider. Alligevel tillader jeg mig, i lighed med bandechef Egon Olsen, at udbryde: Skidegodt Kim. Flot, sobert, velunderbygget og faktisk venligt skrevet. Fint med et politisk tilhørsforhold, fint med politisk engagement. Men jeg forstår ikke at partiet Det Radikale Venstre, kan/vil acceptere at en tillidsperson, som Shansen jo er i dette parti. |
|
|
|
|
05.06-2009 | 19:46
af
Kim Møller
Som lovet tilbage. Ingen yderligere kritik af min dokumentation siden sidst. Kort opsummering.
Flemming Jensen bifalder Zølcks hetz mod politiske modstandere,og nægter iøvrigt at forholde sig konkret til emnet.
'Søs Hansen' har fået grundige svar på letbenede spørgsmål, men det virker ikke som om hun følger logikkens love, og så kommer vi næppe videre.
Zølck (Julia-aliaset) påstår jeg lyver, men uddyber desværre ikke. Det tætteste man kan komme en uddybning fra den kant var nok følgende postering på Urius Oregon: 'Møller på drukferie' (som jeg undtagelsesvis linker til): http://kendantimuslimerne.blogspot.com/2009/05/mller-pa-druk-i-sverige.html |
|
|
|
|
|
|
17.06-2009 | 18:30
af
kirsten hansen
Kim Møller, sagen om Shansen er ved at være gammel, og en ting er sikkert, at der er en sammenhæng mellem L.I.R. og Shansen samt alle de øvrige du nævner! Jeg blev selv udelukket fra avisen, da jeg begyndte at google på Shansen i sin tid, og der opdagede hetzen mod dig, samt alt det DU havde fundet ud af! kendantimuslimerne - vi puster dig i nakken, blev også lagt ind på min hjemmeside, hvor Mie mener, lagde billeder af mig ind på andres blog, samt fremlagde indlæg fra en anden debatør, med navns nævnelse, der havde skrevet på min hjemmeside! Så jeg kan dokumentere, at du har ret! Nogle har troet, at Bitten og Shansen var den samme, men da jeg har mødt Bitten personligt og set Shansen på Tv, ved jeg, at Bitten kun er Shansen tilhænger, af hvem hun har lært nogle trick! Nu er denne blog ved at være gammel, men det er stadig af interesse for nogen! Man skal lære sine lus at kende på gangen! (O) med venlig hilsen Kirsten |
|
| |
|
|
|
|
17.06-2009 | 18:46
af
leon lerche
| Ja sikke en historie, men jeg har læst det meste og vil da husk på nogle navne og jeg takker for alle de oplysninger, hilsen fra. Leon, som smiler. |
|
| |
|
|
18.06-2009 | 11:12
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
18.06-2009 | 13:09
af
Kim Møller
-> Kirsten og Leon
Tiden har overhalet min dokumentationsside, og engang hen over sommeren omskriver jeg den til 5 komprimerede A4-sider med slutnoter.
Iøvrigt. Lars Olsen i kommentaren efter jer, er Carl-Erik Zølck - manden der sidste uge under LIR-alias'et indrømmede han var bagmand for diverse pseudo-blogs her på siden.
http://www.uriasposten.dk/netfiles/UO/Zolck-100609-vigiraldrigop.gif |
|
|
|
|