Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Anstændighedens fortrop

25. august 2009 04:55
Visninger  [3294 ]   Debat  [112 ]

Urius Oregon-kampagnen fortsætter på andet år.

Den første der reklamerede for siden, skrev fra Margrethe Monika S. Hansens IP-adresse.

Nogle få dage efter reklamerede en person med anden IP-adresse, for samme side på Uriasposten. Kommentarene kom fra samme IP-område som Lady-in-Red tidligere skrev fra.

Den 13. januar 2009 bloggede Urius Oregon en række billeder af højrefløjsbloggere fra en demonstration på Rådhuspladsen. Billederne kom samme dag online på Shansens blog (blogspot). Fotografen var Carl-Erik Zølck - billedernes exif-data røbede, at kameraet var et Canon Power A530.

Den 15. marts 2009 offentliggjorde Margrethe Monika S. Hansen en række billeder på radikale.net, fra et ligtog på Nørrebro. Billederne var taget med et Canon  Powershot A530.

Flere gange i april og maj, fotograferede Carl-Erik Zølck gæster til Trykkefrihedsselskabets arrangementer. Billederne kom online på Lady-in-Red (granslam.dk) og Shansens blog (blogspot).

Den 26. maj 2009 uddelte Margrethe Monika S. Hansen løbesedler mod Stop Islamiseringen af Danmark foran Christiansborg, ved en uanmeldt happening. Carl-Erik Zølck var tilstede, og tog billeder med et Canon Powershot A530.

Den 13. august 2009, forrige torsdag, demonstrerede 25.000 danskere i et Kirkeasyl-arrangement. Herfra et foto af ovennævnte.


Foto; Kirkeasyl.

Dokumentationen kan studeres her, men jeg uddyber gerne her på siden. Ingen spørgsmål er for dumme.

Del på Facebook
25.08-2009 | 06:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 12:28 af Kim Møller
Ovenstående kommentar af 'Frank Steffensen' (25. august 2009 06:06) er skrevet af Carl-Erik Zølck. Manden bag diverse alias-blogs her på siden, oprettet med det eneste formål at skaffe opmærksomhed til hans anonyme blogs Urius Oregon, Uriasposten (kopiside, blogspot) samt diverse Lady-in-Red blogs, herunder det på granslam.dk - et domæne oprettet af en C. Zølck.

Næste kommentar fra hans hånd vil blive slettet.
 
25.08-2009 | 13:17 af Isabelle Mandel
OK. Så stiller jeg lige et spørgsmål - dumt eller ej: Hvad vil du egentlig med dette blogindlæg?
Hvad har de nævnte personer egentlig gjort dig?
 
 
25.08-2009 | 14:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 14:10 af Lars Nunnegaard
Hvem ved?, jeg er lettere forvirret!
 
 
25.08-2009 | 14:36 af Kim Møller
-> Isabella Mandel, Peter Forchhammer, Lars Nunnegaard.

Som det gerne skulle fremgå af mit indlæg, så har benævnte personer iværksat en personlig hetz mod undertegnede. En hetz der inkluderer familieforhold, postulater om alkoholisme, insinuationer om voldelighed og pædofili, foruden diverse associationer til nazisme, psykisk sygdom etc.

De kalder sig anstændige, men er alt andet.
 
25.08-2009 | 14:39 af Lars Nunnegaard
Kim Møller
Det er jo usmageligt!
 
 
25.08-2009 | 14:45 af Kim Møller
-> Lars Nunnegaard

Helt enig.
 
25.08-2009 | 16:05 af Isabelle Mandel
Nu har jeg ikke orket at læse hele din dokumentation - men collagen er uanstændig.
Hvad er det egentlig, der har fået Shansen m.fl. til at reagere så voldsomt?
 
 
25.08-2009 | 16:53 af Kim Møller
-> Isabella Mandel

Collagen er lavet af mig med grafik fra diverse Urius Oregon-posteringer.

Jeg kender ikke baggrunden for hetzen, men hadesiden opstod nogle få dage efter jeg bannede Lady-in-Red fra Uriasposten. På daværende tidspunkt var der allerede oprettet en række blogs med identisk tagline (inkl. en af Shansens karakteristiske stavefejl).

Målet var vel nok at imødegå politiske modstandere hårdere og mere systematisk end tidligere. Urius Oregon var formentligt overbuddet på den kampagne.

Det har haft konsekvenser. Trusselsniveauet for højreorienterede bloggere er steget gevaldigt det seneste år. Jeg er blevet fysisk antastet på Nørrebro, og anden blogger har fornyligt fået lagt sin privatadresse ud på hjemmeside for erklærede militante venstreradikale.

Jeg har intet problem med anonym netdebat, men er anonymiteten en bevidst strategi, for at føre hetz mod privatpersoner, så er det nødvendigt at gå tættere på. Flere har anbefalet mig at gå i retten, men lovgivningen er utidssvarende - nettet er et paradis for energiske debattørerer med dårlig moral.

Injurier gider politiet ikke beskæftige sig med, med mindre den ledsages af gentagne konkrete trusler, og så er der kun civilt søgsmål tilbage, og politiets IT-afdeling har ganske givet vigtigere ting at beskæftige sig med.

Efter at jeg var fokuspunktet for kampagnen, gik den over på Trykkefrihedsselskabet, og har de senere måneder fokuseret på SIAD (oprettelsen af SIADInfo på blogspot og utallige SIAD-videor på alias-blogs her på siden).

Ligenu foregår kampen delvis på Facebook, hvor en 'Kim Øller' forsøger at blive venner med SIAD-formand Anders Gravers venner. Resultatet så vi i sidste uge på foregængeren til Carl-Erik Zølcks FrankStein-alias, hvor privatpersoner hænges ud med fotos stjålet fra private albums.

Under netdebat kommer bølgerne nemt til at gå højt, og det skal der også være plads til. Men det er klart, at gør man modstanden anonym, personlig og perfid, så må man acceptere et vist niveau af dokumentarisk modspil.
 
25.08-2009 | 18:07 af kirsten hansen
Kim Møller, jeg husker godt den debat for Lææænge siden, jeg blev selv involveret!
Jeg ved ikke hvor mange personer der står bag eller hvor mange der kører på falske aliasser, men billedet viser Shansen og jeg tror hun er en af de mest aktive!
Grunden til at de lige falder over dig, ved jeg ikke rigtigt, men når de skriver noget i retning af: Muslimhadere - tag Jer i agt - vi puster dig i nakken!
Så kan man jo selv gætte sig til, hvad emnet handler om!
Jeg fik selv sådan en hilsen på min hjemmeside for et par år siden, tror jeg!
Hvis jeg skulle råde dig, så ignorer dem, så længe du forsvarer dig mod deres grandslam, bliver de ved, for at få dig ned med nakken!
 
 
25.08-2009 | 18:22 af Kim Møller
-> Kirsten Hansen

Min log på Uriasposten, viser at begge læser Uriasposten flere gange om dagen, fra tidlig morgen til sen aften. De er begge meget aktive, men Zølck er uden tvivl den mest blogaktive, bl.a. her på siden.

Jeg overvejer ikke et øjeblik at stoppe den løbende dokumentation. På et tidspunkt ender det jo nok med en retsag, og så er jeg velforberedt.
 
25.08-2009 | 18:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 18:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 18:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 18:53 af leon lerche
Hej. Kim Møller, jeg må siger at det du har fundet ud af var fantastisk og det står jeg ved, hilsen fra. Leon, som smiler og du ved nok hvorfor.
 
 
25.08-2009 | 19:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 19:09 af leon lerche
Kaja Larsen, jeg tror at Kim Møller er en person som har egen mening og om han er hacker er mig ligegyldigt.
 
 
25.08-2009 | 19:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 19:12 af leon lerche
Kaja Larsen, jeg så jo hvordan der var mennesker som satte min tålmodighed på prøve og du husker jo nok hvordan min mor og anden person blev udstillet.
 
 
25.08-2009 | 19:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 19:16 af kirsten hansen
Bitten, det viser jo bare, at Shansen blander sig i alt der angår muslimer!
Jeg kan heller ikke lide den sag, men aner ikke hvad man skal tro!
At det ER Shansen er ingen af os jo i tvivl om!:-))
Jeg har på fornemmelsen at Shansen ind imellem optræder på avisen, men under et andet alias!
Men Orius Oregon ER grove!
 
 
25.08-2009 | 19:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 19:25 af leon lerche
Kaja Larsen, din tale om kirminalitet må stå for egen regning det ender sku nok med at jeg er den mest ædel person du nogle sinde kommer til at debatere med.
 
 
25.08-2009 | 19:29 af kirsten hansen
Jaja Bitten det ligner da meget godt det billede hun bruger som sin profil, desuden har hun også været på TV, men det er jo også underordnet!
Hvis du mener det er ulovligt at hacke, hvad jeg er helt enig i, så har Urius Oregon og dermed Shansen, da ikke holdt sig tilbage, netop ved at lægge billeder ud, både fra Leons og min hjemmeside!
Men kan du bevise, at Kim Møller har hacket nogen?
 
 
25.08-2009 | 19:36 af Kaj Jensen
Kaja,
Du er da landets største hykler. Der er vist få andre, der bifalder kriminalitet mere end du gør - det skal bare være den anstændige kriminalitet: Bilafbrændinger, vold mod embedsmand i funktion, molotovcocktails mod politiet .....etc/etc.
Og ifølge dine egne oplysninger, så er du jo i tæt kontakt med SHansen, så du må jo selv vide om det er rigtigt.
 
25.08-2009 | 19:38 af Vagn Jensen
25. august 2009 13:17 | af Isabelle Mandel (Isabelle)
OK. Så stiller jeg lige et spørgsmål - dumt eller ej: Hvad vil du egentlig med dette blogindlæg?
Hvad har de nævnte personer egentlig gjort dig?
Isabelle, er du blind?
Eller skyldes dit spørgsmål til Kim Møller at du er enig i metoderne?
 
25.08-2009 | 19:41 af peter jensen
forstår godt den kontrovers som beskrives men må indrømme jeg syns de involverede har for megen fritid ! Ved dog hvor nemt man fanges ind i tidsrøvende netfejder. Mit råd: KÆMP IMOD.

PS er kaja larsen shansen? Syns hun blander sig meget i noget hun først skriver hun ikke kan finde hoved eller hale i ?

PPS min holdning til folkmed mange aliasser er at de da selv må bestemme om de vil spilde deres tid.
 
 
25.08-2009 | 19:42 af Vagn Jensen
Kaja Søs Bitten 1 & Bitten 2 Larsen
I virkeligheden er du jo Bitten Berløv.
Du mener at alle andre skal være anstændige.
Hvad med dig selv?
Hvorfor blogger du under falsk flag?
Er det fordi du utallige gange er smidt ud af avisen.dk?
Og hvad med den der om dine muslimske venner, som du var "lige ved" at konsultere?
 
25.08-2009 | 19:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 19:44 af Kaj Jensen
Kaja,
Jeg har aldrig set dig fordømme den slags - og ellers er dit tastatur jo ikke mundlamt.
 
25.08-2009 | 19:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 19:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 19:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 19:51 af leon lerche
Kaja Larsen, du får mig sku til at smile og jeg tror at du er misundelig og at jeg skulle hache billeder ja jeg sidder sku nok med verdens støtste smil.
 
 
25.08-2009 | 19:52 af leon lerche
Kaja Larsen, det nærmeste jeg hakker er purløg eller gulerødder.
 
 
25.08-2009 | 19:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 19:57 af leon lerche
Kaja Larsen, jeg er og bliver et vrøvle hoved men det har vi vel været enig om meget længe og spørgsmålet er ikke om jeg kan finde ud af at hacke det er nået jeg af princip aldrigt vil tænke på at gøre.
 
 
25.08-2009 | 19:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 20:01 af leon lerche
Kaja Larsen, jeg behøver ikke at anstrenge mig i talen om anstændighed den lærte jeg af min mor.
 
 
25.08-2009 | 20:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 20:13 af leon lerche
Kaja Larsen, først må jeg sige stop med talen om anstændighed og din tale om at hacke-kriminalitet-afspore debat og din tale om at Kim Møller skulle have et forklaringsproblem når du nu siger sådan har du så pudset din glorie????
 
 
25.08-2009 | 20:14 af kirsten hansen
Bitten ulovligt eller ej, så er det uetisk, at gå ind på folks hjemmesider, hente ting der er skrevet eller personlige billeder og lægge dem ind i en åben debat, og ovenikøbet ændre billeder, som med Leon mor!
Det er så sjofelt og beskidt, så det ikke kan beskrives!
 
 
25.08-2009 | 20:20 af Kaj Jensen
Kaja,
Hacking - forstået som at hente en ip-adresse på en fremmed side er ikke en skid mere ulovligt end at hente et billede på en fremmed side.
Du trænger i høj grad til at genopfriske straffeloven.
 
25.08-2009 | 20:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 20:27 af kirsten hansen
Forsvarer hvad Bitten?
Det er da dig der forsvarer noget ret uhumsk!
 
 
25.08-2009 | 20:28 af leon lerche
Kaja Larsen, hvad du tror og ved er en sag andet er hvordan historien er også du brotus.
 
 
25.08-2009 | 20:30 af kirsten hansen
Jeg husker endnu billedet af Kim Møller med en lort oven på hovedet, hvor der stod: Billedet er Kim Møller, men Lorten er min! Skrevet af Shansen!
Så velbekomme!
 
 
25.08-2009 | 20:31 af leon lerche
Kaja Larsen, læs nu hvad det var Kim Møller skrev om den historie som du prøver at vaske af som løgn et er at der var flere om det men det er og har aldrigt været nogle hemlighed.
 
 
25.08-2009 | 20:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 20:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 20:36 af leon lerche
Kaja Larsen, jeg debater i denne debat og du må have et meget stort problem med de ip-adresser og jeg smiler stadigt og tænker på din harme.
 
 
25.08-2009 | 20:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 20:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 20:39 af Jens Sørensen
Godt gået, Shansen!

Jens Sørensen
 
25.08-2009 | 20:39 af leon lerche
Kaja Larsen, du må sku erkende at du selv nævnte Shansen og ellers går du bare tilbage i debatten og ser.
 
 
25.08-2009 | 20:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 20:41 af leon lerche
Ja men du må jo så have nået at skjule siden du råber op.
 
 
25.08-2009 | 20:42 af Jens Sørensen
"Næste kommentar fra hans hånd vil blive slettet."

Ja, Kim, kan man ikke klare sig på anden måde, kan man altid slette diverse krtikere og/eller politiske modstanderes kommentarer.

Jens Sørensen
 
25.08-2009 | 20:43 af kirsten hansen
Bitten, det VAR skrevet af Shansen, hvordan kunne man ellers vide hvor lorten kom fra?
 
 
25.08-2009 | 20:44 af leon lerche
HUM hvem bliver slettet og ellers ser jeg da frem til en forklaring om ikke her så andet sted da der vel stadigt er ytringsfrihed på avisen eller hvad.
 
 
25.08-2009 | 20:58 af kirsten hansen
Ja Per, du sletter jo aldrig - vel? Grin!
 
 
25.08-2009 | 21:01 af leon lerche
Kaja Larsen, husk jeg tier aldrigt:))))
 
 
25.08-2009 | 21:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 21:05 af leon lerche
Kaja Larsen, tænkte du på ordet anstændighed eller tålmodighed.
 
 
25.08-2009 | 21:06 af leon lerche
Kaja Larsen og jeg som troede at du vat atist.
 
 
25.08-2009 | 21:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 21:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 21:57 af Kim Møller
Mit liv er for kort til Bitten Bergløvs (alias Kaja Larsen) absurde bortforklaringer og underlødige associationer. Så her blot svar på nogle af dem jeg nåede at læse.

1) Jeg har taget billedet af Shansen og Zølck

Under billedet linker jeg til Kirkeasyl, og det pågældende foto på deres Flickr-konto. Det album kan jeg i sagens natur ikke oploade til.

http://www.flickr.com/photos/kirkeasyl/3839690422/sizes/l

2) Det er ikke Shansen på fotoet (??)

Absurd. Carl-Erik Zølck (alias Lady-in-Red) bloggede rent faktisk et foto af Shansen med samme tøj på senere på dagen.

http://ladyinred.granslam.dk/Blog/?p=548

3) Jeg er hacker, kriminel

Ingen af delene, men uriasposten.net har logfiler, og som en konsekvens af hetzen fik jeg sidste år sat et overvågningsplugin på. Det gør det muligt for mig at se hvilke IP-adresser der skriver hvad.

Jeg må konstatere, at den IP-adresse Shansen har kommenteret på Uriasposten er identisk med den IP-adresse Urius Oregon reklamerede for hadeside sekunder efter første opload sidste år.

-> Bitten Bergløv (Kaja Larsen)

Hvis ikke det var fordi du gav debat der er med til at fastholde denne postering højt på listen, så var du blevet slettet. Du prøver tydeligvis at drukne debatten med tvetydige postulater.

Hvorfor er du aldrig konkret. Oprids manglerne ved min dokumentation i punktform, kort og præcist.

-> Jens Sørensen

Jeg accepterer selvfølgelig ikke at Carl-Erik Zølck fortsætter med at sprede linket til en hjemmeside, hvor han hænger mig ud på alle tænkelige måder. Mener du der er huller i min dokumentation, så kom frem med det.
 
25.08-2009 | 22:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 22:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 22:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 22:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 22:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 22:25 af Jens Sørensen
"Jeg accepterer selvfølgelig ikke at Carl-Erik Zølck fortsætter med at sprede linket til en hjemmeside, hvor han hænger mig ud på alle tænkelige måder. Mener du der er huller i min dokumentation, så kom frem med det.".

Du påstår, du bliver hængt ud, Kim Møller. Mig bekendt er der ingen, der hænger dig mere ud, end du/Uriasposten selv hænger folk ud.

Hvorfor kommer du ikke med nogle eksempler på, hvor uretfærdigt du er blevet behandlet, så folk har noget konkret at tage stilling til i stedet for at diske op med dine evindelige beklagelser og beskyldninger mod Shansen?

Alternativt kan jeg anbefale dig at spise en tudekiks! Det skulle være godt mod klynkeri.

Jens Sørensen
 
25.08-2009 | 22:26 af Kim Møller
Jeg svarede dig således på din modpost:

"Bitten, Bitten, Bitten...

Jeg har flere gange forsøgt, at forklare dig sammenhængen, men selvom du ikke handler i god tro, så gentager jeg gerne.

For det første. Shansen kommenterede første gang på Uriasposten 11. juni 2007. Hun underskrev i eget navn. Umiddelbart efter Urius Oregon-siden oploadede sin første postering, august sidste år, reklamerede fiktive Urius Oregon for den nye side med samme IP-adresse - på tre forskellige sites. For nogle måneder siden kommenterede Shansen atter på Uriasposten, guess what - stadig samme IP.

Det første indlæg fra 2007, omhandlede copyrightsagen, og hun gentog faktisk indlæggets pointe på egen blog. Kommentarene blev også gengivet på egen blog.

Med andre ord. Der er direkte vej fra den kommenterende Shansen og Urius Oregon til Shansens egen blog på blogspot.

Du skrev konkret:

"Så hvor i al verden har Kim Møller den ip-adresse fra, der opdaterede Shansens blog på avisen.dk?"

Den eksakte forklaring, fremgår af min dokumentationsside, som du burde have læst, også selvom det it-tekniske falder dig svært.

Gå 2/3 ned på siden under overskriften: Statpress-plugin og udtræk fra database.

Min logfil viser hvor besøgende kommer fra, og registrerer dato/klokkeslet og den slags. Den 7. december 2008 linkede Shansen på sin avisen.dk-blog til min dokumentationsside. Posteringen blev oploadet til avisen.dk Kl. 14.17.

For at kunne linke, må bloggere først kopiere linket, hvad kræver siden først indlæses. Det skete fra Shansens IP-adresse to gange den dag Kl. 14.11 og 14.21.

http://www.uriasposten.dk/netfiles/UO/Log-Shansen-071208-IPtilpost.png (udtræk fra Uriaspostens database).

Hun åbnede siden for at kunne kopiere over, og tjekkede efter opload om linket var ok - normal blogprocedure.

Case close, og det er jo egentligt også en pseudo-debat, alt den stund at Shansen jo ikke benægter hun har kommenteret på Uriasposten, eller benægtet ejerskabet til de to blogs (på blogspot og avisen.dk)."

Dine sidste fem kommentarer er skrevet kl. 22.04, 22,.05, 22.09, 22.16 og 22.22. Du får en kommentar mere her i denne tråd - resten vil blive slettet.
 
25.08-2009 | 22:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 22:32 af Kaj Jensen
Kaja,
Der er altså ikke noget mystisk eller ulovligt i Kim Møllers forklaring.
Min egen hjemmeside logger også alle besøg med ip-adresse og tidspunkt.
Det er ret simpel PHP kode.
 
25.08-2009 | 22:35 af Jens Sørensen
Får vi ikke snart nogle eksempler på, at den stakkels Kim Møller er blevet hængt ud? Enhver kan jo komme og postulere at være blevet hængt ud af andre og samtidig gøre et stort nummer ud af, hvordan det rent "it-teknisk" er foregået. Kom dog til sagen og lad os høre, hvad du er så utilfreds over, Kim.

Jens Sørensen
 
25.08-2009 | 22:38 af Kim Møller
-> Jens

Klokken 20.39 skrev du "Godt gået Shansen!", og så ser jeg ingen grund til at spilde tid med finde eksempler. Links til Urius Oregon og Uriasposten kopi-bloggen er overalt på avisen.dk - dag ud og dag ind.
 
25.08-2009 | 22:38 af Kaj Jensen
Per,
Nu er det vist dig, der er en hykler. Som fast varmestuerepræsentant på avisen.dk burde du være up-to-date med alle de svinagtigheder SHansen & co har opført på Kim Møller og ligesindede.
(Med mindre morgenbajerne har sløvet synet for meget - s'følida).
 
25.08-2009 | 22:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 22:52 af Jens Sørensen
Du vil ikke "spilde tid med at finde eksempler", siger du. Men Kim, hvordan vil du så overbevise mig og andre om, at du bliver hængt ud mere end godt/retfærdigt er? Jeg mener blot, Shansen giver dig og dine ligesindede jeres egen medicin. Det er åbenbart det eneste, I forstår.

Jens Sørensen
 
25.08-2009 | 22:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.08-2009 | 22:53 af ann trolle
Kim Møller (Uriasposten2)

Gisp! At du gider, kvinden med de mange alias fatter nada og vil altid være nada :D

Jeg har ligesom dig også et system der gør jeg kan se folks IP adresse på min HP. Det gør mig ikke til hacker kriminel, men giver mig bla mulighed for at blokere folk fra mit site oma.
Nøjagtig som Avisen DK. Gad vide om de også er kriminelle GGGGGGGG

Men et godt råd Kim Talk to the wall, den har mindre puds mellem ørene en kvinden med de mange navne :)))
 
25.08-2009 | 22:54 af Jens Sørensen
Hvad siger du, Oh, Store K(v)aj? Ug, Ug, Ug! Hvad er det for nogle svinagtigheder, du fabler om? Du er måske heller ikke i stand til at komme med eksempler?

Jens Sørensen
 
25.08-2009 | 22:54 af Kaj Jensen
Kaja,
Der er næppe nogen der forventer at du forstår Kim Møllers forklaringer. Jeg forstår dem ganske udmærket - selv om jeg kun er IT systemudvikler og ikke kommende SOSU medarbejder.
Men hvis du ikke fatter hvad der tales om, hvorfor kommenterer du overhovedet i tråden?
Er det efter aftale med SHansen - eller hur forstås det?
 
25.08-2009 | 22:56 af Kaj Jensen
Per,
En dag du er ædru kan du jo huske tilbage da SHansen lagde et billede af Kim Møller op med en lort på hovedet.
Og ja, jeg ved godt eksempler er spildt på dig.
 
25.08-2009 | 22:57 af Jens Sørensen
"men giver mig bla mulighed for at blokere folk fra mit site oma."'

Definer: oma. Jeg går ud fra, det betyder: og meget andet, ann trolle.

Jens Sørensen
 
25.08-2009 | 22:59 af Kaj Jensen
Kaja,
Hvad er din begrundelse for at poste samme indlæg adskilrige gange?
Håber du på at blive bannet eller slettet?
 
25.08-2009 | 23:00 af kirsten hansen
Ja Kaj, den scanner jeg havde før, gav også mig besked på, hvem der forsøgte at locke sig ind, men ingen ville tro mig!
Så derfor er systemet udskiftet!
Per Græse Bakkeby, du ved udmærket hvordan Kim møller er blevet hængt ud, og der var ingen tvivl om hvor det kom fra!
Når jeg nævner LIR, Mie mener, Rie mener, havde de alle en form for kontakt med Shansen! Altså denne Zølck som Kim nævner!
Jeg har selv haft fornøjelsen!
Bitten du mente, at jeg forsvarede kriminalitet! Se dig lige i spejlet! ;-)))
 
 
25.08-2009 | 23:01 af Jens Sørensen
"En dag du er ædru kan du jo huske tilbage da SHansen lagde et billede af Kim Møller op med en lort på hovedet. Og ja, jeg ved godt eksempler er spildt på dig."

Jamen, Herregud! Snøft, snøft, snøft. Er Kim Møller virkelig ikke kommet over det endnu? Han og hans ligesindede holder sig da ikke selv tilbage, når det gælder om at karrikere diverse minoriteter og andre, de elsker at hade, dvs. være på nakken af.

Jens Sørensen
 
25.08-2009 | 23:03 af Kim Møller
-> Kaj

Kajas taktik er kendt i blogverdenen, men jeg har aldrig set den så rendyrket tidligere. I starten troede jeg hun forstod min dokumentation, men det er åbenbart en bevidst strategi at gentage absurde allerede besvarede spørgsmål igen og igen.

Husker en tidligere debat her på siden, hvor hun afviste en nyhedshistorie, fordi den var fundet af debattøren på min siden. Da min kilde så kom frem, benægtede hun artiklen fandt i den pågældende avis, da hun ikke kunne finde den på hjemmesiden.

Det er jo barnligt.
 
25.08-2009 | 23:03 af Jens Sørensen
"Kaja, Hvad er din begrundelse for at poste samme indlæg adskilrige gange? Håber du på at blive bannet eller slettet?"

Svar nu på Kajas spørgsmål, Kaj, og spar os for dit udenomssnak!

Jens Sørensen
 
25.08-2009 | 23:08 af Jens Sørensen
"Da min kilde så kom frem, benægtede hun artiklen fandt i den pågældende avis, da hun ikke kunne finde den på hjemmesiden."

Øh, hvad fandt artiklen i den pågældende avis, og hvordan kan en artikel finde noget i en avis?

Ha, ha, ha, ha, ha.

Jens Sørensen
 
25.08-2009 | 23:08 af ann trolle
Jens Sørensen (JensSørensen)

"men giver mig bla mulighed for at blokere folk fra mit site oma."'
Definer: oma. Jeg går ud fra, det betyder: og meget andet, ann trolle

Jens Er der noget bestemt du skal bruge den viden til ? For ellers ville jeg mene det var tidsspilde at forklare dig om.
 
25.08-2009 | 23:13 af Jens Sørensen
Jeg vil bare gerne vide, hvad du bruger det nævnte "system" til udover at blokere folk fra dit site, ann trolle? Men det er måske en hemmelighed?

Jens Sørensen
 
25.08-2009 | 23:14 af Kim Møller
Du har en kommentar tilbage Jens.
 
25.08-2009 | 23:22 af ann trolle
Jens Sørensen (JensSørensen)

Jeg må godt nok bedrøve dig, hvis du tror systemet kan hacke.
Jeg kan ikke hacke mere end avisen dk gør GGGGGG
 
25.08-2009 | 23:53 af John Andersen
Og det hele handler om, at Kim Møller fik en lort på hovedet. Uha – uha -uha.

Jeg troede faktisk, dig og dine var så glade for ytringsfrihed, Kim. Eller karrikaturfrihed. Det gælder måske ikke, når det går ud over dig/jer? Se dog at komme videre.
 
25.08-2009 | 23:56 af kirsten hansen
Kære John, og du var selvfølgelig helt uskyldig, ikke?
 
 
26.08-2009 | 00:15 af kirsten hansen
Jeg holder altid med de mest forurettede Bitten, og den sag glemmer jeg sent!
Jeg husker også Johns medvirken!
Men hvad med at i fik den sag afsluttet på en pæn og ordentlig måde?
Kim har krav på en undskyldning, for alt der han blev beskyldt for!
 
 
26.08-2009 | 02:21 af Kim Møller
-> John

Havde du læst dokumentationssiden, som jeg linker til i denne her postering, så ville du vide, at det på ingen måde handler om "en lort på hovedet".
 
26.08-2009 | 02:29 af kirsten hansen
Kim, det ved John alt om, han var en af dem der bakkede Shansen op!
 
 
26.08-2009 | 11:16 af Kim Møller
Min næste dokumentationspost her på avisen.dk vil blive uden mulighed for at kommentere. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig flere personer, systematisk ville forsøge at sabotere debatten. Taktikken er så vidt jeg kan se, at gøre tråden ulæselig og drukne konkrete svar på de 10+ identiske spørgsmål.

John Andersen og Jens Sørensen gør en hetz der har stået på i mere end et år til en petitsag, og kræver dokumentation for det de tydeligvis ikke ser som et problem.

En pixi-udgave af min dokumentationsside vil næppe gøre en forskel, når Jens Sørensen indleder sin debat med at rose Shansen, og John Andersen mener det hele er omfattet af det han kalder 'karikaturfrihed'. Kurt Westergaard er i lighed med personerne bag Urius Oregon også omfattet af injurielovgivningen og loven om copyright.

Bitten Bergløv (alias Kaja Larsen, tidl. Søs Hansen) linker selv til dokumentationssiden, hvor svarene på hendes spørgsmål fremgår. Og selvom hun flere gange har fået svar under debatter, så blev spørgsmålet gentaget 20+ gange over midnat natten til idag.

Det er uvist om hun ikke evner at læse og forstå let-komplicerede sammenhænge, men fremgangsmåden smadrer enhver form for debat.

Ovennævnte vil få slettet alle efterfølgende beskeder i denne her tråd, men vi har at gøre med folk der har mere tid end moral, og jeg agter ikke at overvåge debatten slavisk.

Min indboks her til morgen:

http://www.uriasposten.dk/netfiles/UO/FBprofil-260809.gif
 
26.08-2009 | 16:58 af Vagn Jensen
25. august 2009 22:52 | af Kaja Larsen (kajalarsen)
Okaj det er MEGET mystisk, hvordan Kim Møller kan vide hvilke ip-adresser der logger ind på andres blogge på avisen og blogspot.com. Der er jo netop IKKE tale om Kim Møllers hjemmesider.
At han sletter dette siger vist alt om, at han ikke har rent mel i posen.

Kaja Bitten 1 & Bitten " Søs Hansen Larsen

Det er der intet mystisk ved.
Kim Møller har jo minituøst beskrevet at have modtaget hjælp udefra, forstået således at Kim Møller INTET ulovligt har foretaget sig.
Hjælpen gik på f. eks. hvorledes teleselskaber opdeler IP adresser, disse områdedækninger osv.
Enhver kan med en smule snilde, indlæse et program, hvoraf man efterfølgende kan se hvilke IP adresser der har været oploaded på et link eller lign.
Det mystiske er at du vedbliver at mistænkeliggøre Kim Møller.
Kim Møller har været MEGET langmodig.
At blive tilsvinet på en møde KM er blevet, er aldeles utilladeligt.
Selv KM's familie er inddraget i denne tilsvining.
Men du er mystisk, men venstrefløjens stormtropper er altid mystiske.
Og med stormtropper, mener jeg den voldelige, det være sig fysisk hhv. psykisk.
Du husker nok: Jeg har lige ved at benytte mine muslimske venner osv. Ikke?
Alene det at du fortsat blogger under falsk flag, i lighed med ha ha ha ha ha Jens (Per H. Christensen fra Græse Bakkeby.
 
26.08-2009 | 17:00 af Vagn Jensen
Dette program til overvågning, kan hentes på nettet, og er tilladt.
Der er IKKE foretaget hackning - overhovedet.
Kun i din hjerne?
 
26.08-2009 | 22:42 af Kaj Jensen
Kaja,
Sikkert forgæves :
"Min logfil viser hvor besøgende kommer fra, og registrerer dato/klokkeslet og den slags. Den 7. december 2008 linkede Shansen på sin avisen.dk-blog til min dokumentationsside. Posteringen blev oploadet til avisen.dk Kl. 14.17.

For at kunne linke, må bloggere først kopiere linket, hvad kræver siden først indlæses. Det skete fra Shansens IP-adresse to gange den dag Kl. 14.11 og 14.21."
Kim Møller har sammenholdt sine logninger (som er aldeles legale) med posts foretaget inden for samme minut indeholdende link fra den besøgte side.
Hvis det er for kompliceret, så prøv at spørge en netværksspecialist.
Kim har brugt hovedet til at gennemskue scenariet. Intet forhindrer dig i at gøre det samme - bortset fra den onde vilje.
 
26.08-2009 | 23:22 af Nikolaj Damgaard
Kaja
Det er da vist ikke DET, der er spørgsmålet her.
Men måske er det dig, der sætter dagsordenen på denne blog, eller kan det tænkes at være dig, der forvirrer begreberne?
 
27.08-2009 | 14:13 af Jan Junél frederiksen
Ja det er faktisk komisk Birgit Bergløv. Hvor mange nye og falske profiler har du i grunden haft herinde?
 
27.08-2009 | 14:27 af Jan Junél frederiksen
hvem jeg tror du er?? - jeg ved sgu hvem du er, du er Birgit Bergløv Horsens. Hvorfor opretter du i grunden falske navne/profiler herinde?

Det hænger måske sammen med at du er blevet blokkeret på alle de andre.
Der er ikke oprettet nye venner for at bakke Kim Møller op. Det klarer han udmærket selv. Dig derimod gør dig selv til grin med dine benægtelser af fakta.
 
27.08-2009 | 14:40 af Jan Junél frederiksen
Som jeg skrev før Du gør dig selv til grin ved din benægtelse af fakta.

LÆS DIG HVAD MANDEN SKRIVER på hans dokumentationsside..

Slut herfra.
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl
Indlæg | 2 | 8.908 | 57
Siden | 21. maj 2009 18:33
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites