Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt
Pædofili og Satanisme
4. marts 2010 14:23
 [1254 ]    [50 ]   Anbefal

Pædofili og Satanisme

Der skal efterhånden meget til for at overraske mig
angående menneskers handlinger mod andre mennesker.
Men efter at have oplevet det der præsenteres via dette
link, må jeg sige, at hvis blot en lille del af de oplysninger der her præsenteres er sande,så er det vigtigt at dette "blik ind i et regulært Helvede" bliver kendt i hele verden.

At nogle vil afskrive oplysningerne som værende en syg
Skræmmekampagne er nogenlunde  sikkert - og det på trods af at der er navns nævnelse og fotografier med mere  til at underbygge oplysningerne.

Men her er historien, som nu er ved at blive kendt rundt om i verden.

http://www.davidicke.com/articles/child-abuse-mainmenu-74/31148-paedophilia-and-satanism-the-fabric-of-the-web

Send til
Debat  50
Anbefal
For at kommentere et blogindlæg skal du være logget ind. Har du ikke en bruger kan du oprette en her.
04.03-2010 | 15:19 af Lars Nunnegaard
Gruopvækkende historie! Jeg er lamslået.
 
04.03-2010 | 15:54 af Ole Halvorsen
Hej Lars

Ja, det er jeg også og jeg er faktisk skidt tilpas endnu - og jeg tør simpelthen ikke begynde at tænke på, at noget sådant efter sigende foregår i alle lande, så eh...

Ole
 
04.03-2010 | 16:07 af Lars Nunnegaard
Men hvis det foregår, er det måske risikabelt at rode i? Og dog burde man!
 
04.03-2010 | 16:21 af Ole Halvorsen
Ja, men den "man" bliver nok svær at finde. Ikke mindst fordi den slags "roden" efter sigende allerede har kostet nogle livet og andre deres job. Men du har ret: Det burde ske!
 
04.03-2010 | 16:23 af Lars Nunnegaard
Vi håber på de frygtløse!! :o)
 
04.03-2010 | 20:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
04.03-2010 | 20:23 af Ole Halvorsen
Kommentar er blevet slettet.
 
04.03-2010 | 20:26 af Ole Halvorsen
@Storfornuften

Nej, men det ville jeg. Og så er den jo ikke længere.
 
05.03-2010 | 08:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
05.03-2010 | 10:17 af Ole Halvorsen
"Satanister er altid ulve i fåreklæder, mennesker, som under fromheds maske prøver at få deres misgerninger til ligne velgerninger."

Jeg helt og aldeles enig i det du her skriver.
 
05.03-2010 | 10:36 af Steen Hansen
Hvad mon egentlig den oprindelige årsag var til BLODPØLSE

Et appendix fra "dyre-riget"??
Præ-religiøs adfærd og ritualer godtgjorde - blodskålen, der måske den dag idag stadig eksisterer. Nødsaget til heroisme kastede den udstødte sig selv i slange-hullet for ej skulle hans "skål" drikkes..

Når det kommer til stykket - er der vel en smule kannibal i os alle. Bare se mig ved et Garden-party :o)
 
05.03-2010 | 10:45 af Steen Hansen
Vi må med gru konstatere, at hvor "oplysnings-tidens" klare lys skinner, er det ikke altid venner vi finder. Derimod nogle rigtige Dæmoner, der i evighed skal på straf-lektioner.
 
05.03-2010 | 10:58 af Ole Halvorsen
"Vi må med gru konstatere, at hvor "oplysnings-tidens" klare lys skinner, er det ikke altid venner vi finder."
Nej, Steen det er bestemt ikke altid venner vi finder, hvor den slags "lys" skinner. Og jeg forstår godt din "galgenhumor" da disse forbrydelser ikke er til at holde ud at blive konfronteret med. Men er der noget disse forbrydere er bange or, så er det at der kastes lys over deres ugerninger.
 
05.03-2010 | 12:42 af Ole Halvorsen
Forsiden af AVISEN i Dag:

"Vatikanet rystet af sexskandale"

Tjae, Per, her er endnu et bevis på hvor ret du har, i dit indlæg: "Tænk bare på, hvordan katolske præster i årtier har misbrugt børn og vel især drenge etc." Mere aktuelt kan det vist ikke være.
 
05.03-2010 | 12:44 af Lars Nunnegaard
Kan være , det var derfor at den katolske kirke havde brug for deres kirkemøde i Nichea, hvor de luede ud i skrifterne og vedtog jomfrufødslen!
 
05.03-2010 | 13:00 af Ole Halvorsen
Det ved jeg ikke Lars, men hvilket hykleri vi her - endnu en gang - blivere vidne til.Og jeg bliver mere og mere overbevist om at omfanget af disse skandaler er langt større end jeg frygtede.
 
05.03-2010 | 13:06 af Lars Nunnegaard
Jeg må medgive dig, at tanken ikke er mig fjern!
 
05.03-2010 | 14:14 af Ole Halvorsen
Det ved jeg ikke Lars, men hvilket hykleri vi her - endnu en gang - blivere vidne til.Og jeg bliver mere og mere overbevist om at omfanget af disse skandaler er langt større end jeg frygtede.
 
05.03-2010 | 13:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
05.03-2010 | 13:28 af Ole Halvorsen
@Storfornuften
"det lyder mere som en plat beskyldning imod dem, der er mere end en selv..."

Okay, det er din mening og den du naturligvi ret til. Men hvis ovenstående er, hvad du har fået ud af informationerne på det link jeg bragte, så undrer det mig, at du skriver under pseudonym, du gør, PoulS.
 
05.03-2010 | 15:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
05.03-2010 | 15:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
05.03-2010 | 15:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
05.03-2010 | 15:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
06.03-2010 | 00:11 af hans andersen
Ole Halvorsen

Burde du som journalist ikke bore i, hvem der har forfattet artiklen?

Hvis det viser sig, at du ikke kan komme igennem til personen, så kan alle, der bliver nævnt heller ikke, hvilket betyder, de ikke kan rejse injurie-sager og derfor ikke har mulighed for at blive renset!

Indtil du kan vise, hvem der har forfattet artiklen, anser jeg den for at være en psykopats måde at gøre sig bemærket på!
 
06.03-2010 | 08:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
06.03-2010 | 08:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
06.03-2010 | 08:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
06.03-2010 | 14:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
06.03-2010 | 21:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
10.03-2010 | 14:44 af Ole Halvorsen
Til alle der har kommenteret artiklen vil jeg lige sige,at jeg beklager ikke at have været ved computeren i nogle dage - men tak for alle indlægene. Adressen på omtalte artikkels forfatter er ovenfor i besked til Hans Anderse.
 
10.03-2010 | 14:46 af Ole Halvorsen
 
10.03-2010 | 14:56 af Lars Nunnegaard
Vatican on Defense as Sex Scandals Build
http://www.nytimes.com/2010/03/10/world/europe/10pope.html?ref=global-home
Selv Pavens broder synes involveret i skandalerne omkring pædofili.
 
10.03-2010 | 15:06 af Ole Halvorsen
Tak for linket, Lars. Det bliver mere og mere tydeligt, i hvilket omfang dette misbrug finder sted.
Ole
 
11.03-2010 | 14:24 af Lars Nunnegaard
 
11.03-2010 | 14:53 af Ole Halvorsen
Hej Lars

Ja, tak for linket og samme historie er nu også dukket op her på AVISEN. Det er som om der er ved at vise sig en reaktion - både mod overgreb mod børn og mod nogle af de ting der foregår i 'ly' af religion med mere. Og se en gang på hvad der står i BT i dag på dette link:
http://www.bt.dk/krimi/boerneporno-sigtet-omgaas-mary-laudrup-og-bendtsen
 
11.03-2010 | 15:38 af Lars Nunnegaard
Artig ( ironi) Historie.. Men der er måske ved at gå hul på bylden
 
11.03-2010 | 15:50 af Ole Halvorsen
Ja, Lars, det håber jeg virkelig der er.
 
27.05-2010 | 15:09 af kim hansen
Til Poul og de andre dis-belivers se denne:
http://video.google.com/videoplay?docid=866739408240639313#
 
27.05-2010 | 15:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
27.05-2010 | 15:56 af kim hansen
Ja det er bedre at vende det blinde øje til, ligesom politiet gør når der afsløres internationale porno ringe på flere tusinde via overvågning af forskellige IP adresser men intet foretager sig, de skal da nok være stoppet de tusindevis af pedofile, og at foreslå at de pedofile ligefrem har et internt netværk der er hemmelig, hvorfor skulle de da have det..?

Men har du set noget af dokumentationen, f. eks den video discovery ikke fik lov til at vise du kan direkte debunke, eller er du bare en af de klassisk "bevis-benægter, angrib med sølv-papirshat retorik, når bevis ikke er vist på tv endnu"?
 
27.05-2010 | 18:22 af Ole Halvorsen
@Pjotr Lawrance
...hvem det så end er. For din profil er uden info.

Hvad angår din opfordring, så den jo ligeså givende som din profil og i en debat - som for mange af os er særdeles virkelig - er det jo ikke lige den slags vi kan bruge til noget positivt - men det er vel heller ikke hensigten - vel?
 
01.08-2010 | 03:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.08-2010 | 08:46 af Isabelle Mandel
Jeg ved, at der sker gruopvækkende ting i verden - og dækkes over gruopvækkende ting. Men jeg har altså svært ved at tage denne David Icke helt alvorligt, når han kæder pædofili og satanisme sammen. Der er lige lovlig meget konspirationsteori over ham. Han har fx også skrevet en bog om "mordet" på Diana - og om hvordan en eller anden okkult sydafrikaner kan kontrollere hele verden med en portion hokus pokus. Hmmm.
 
01.08-2010 | 09:52 af Isabelle Mandel
David Icke kom frem i 80'erne, har jeg læst, hvor han mente, at han var Gud. Han tror også på, at der findes øglemennesker. Alt i alt en lidt bizar mand.
 
01.08-2010 | 09:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.08-2010 | 09:58 af Isabelle Mandel
Pokkers, så vi er enige i disse dage, Pjotr :o)
 
01.08-2010 | 10:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.08-2010 | 13:42 af Ole Halvorsen
Da denne tråd igen er blevet aktiveret, vil jeg prøve at svare på indlæggene.

Med hensyn til Davis Icke, så er han bestemt en om diskuteret mand. Og grunden til, at jeg brugte hans oplysninger var og er, at der henvises til links med oplysninger om pædofili, som jeg syntes flere skulle kende.

At David Icke så sammenkæder dette med 'Satanisme' etc. betyder mindre for mig - endkønt vi vel for eefterhånden har erfaret meget om Kirker og præster og næsten 'diabolske' handlinger.

Men for en sikkerheds skyld, sender jeg lige nogle links,hvor der ikke skulle være nogen væsentlig 'anstøds sten' til at forhindre alle i at indse, hvor omsig gribende disse handlinger er.'

http://www.davidicke.com/articles/child-abuse-mainmenu-74/31148-paedophilia-and-satanism--the-fabric-of-the-web


http://www.redicecreations.com/radio/2010/03mar/RIR-100323.php

http://stolenkids-hollie.blogspot.com/

http://sacl.info/

http://www.redicecreations.com/article.php?id=3057



http://www.redicecreations.com/article.php?id=1895
 
02.08-2010 | 17:02 af Ole Halvorsen
Her er et link, som jeg ikke fik med forleden.

THE FRANKLIN COVER-UP -- CHILD ABUSE, SATANISM, AND MURDER IN NEBRASKA

http://www.american-buddha.com/franklincoveruptoc.htm
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl