Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

"Israel udførte 9/11 angrebene"

4. juni 2011 13:17
Visninger  [136178 ]   Debat  [41 ]

 

Sunday, 16 January 2011

Den tidligere leder af USA's Army War College siger, at Militæret ved, at Israel udførte angrebene.

"...Jeg har haft lange samtaler gennem de senste to måneder med kontakter på Army War College og i Marinekorpsets hovedkvarterer, hvor jeg har har gjort det helt klart , at det er 100 % sikkert, at det var Mossad der udførte 9/11 angrebene."

Videoen har været udsendt flere stedet på You Tube, men er fjernet omgående...det eneste sted jeg har fundet den igen er på det vedhæftede link og uanset hvilken site der viser videoen, så er 'budskabet' ikke til at tage fejl af.

Former Director of US Army War College Says 'Military Know Israel Carried out 9/11 Attacks'

http://www.theglobalconspiracy.org/2011/01/ex-director-of-us-army-war-college.html

 

 

 

 

 

 

 

 

Lars Nunnegaard har anbefalet dette indlæg.
Del på Facebook
04.06-2011 | 13:59 af Ole Halvorsen
Okay, der er en anden udgave,med lan Sabrosky, som stadig kan ses/høres på YouTube.

https://www.youtube.com/watch?v=rpdg-WDOPVA
 
 
04.06-2011 | 15:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 23:37 af L. Steen
Det er da USA selv, der har slagtet tårnene.
 
 
05.06-2011 | 03:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 15:35 af winnie eldrup
Den tidl. italienske præsident Cossiga sagde lige ud, at det er almindeligt kemdt i efterretningskredse at Mossad var indblandet.

24 juli 2001 underskrev Larry Silverstein /zionist) leje kontrakt vedr. de to tårne - og underetagen blev lejet af en australsk zionist - ligeledes WTC 7 som faldt sammen.......... uden at være ramt. var lejet i forvejen af disse to banditter i habitter.

Der forlangtes forsikringspenge i to omgange, da de mente det var to hændelser, altså,tårnene.
WTC 7 blev så en tredie hændelse


Overdragerne af lejekontrakterne var ligeledes en zionist og man bliver helt svimmel ved læsning af de pengemæssige transaktioner vedr. denne ulykkelige begivenhed. Forsikringspengene scorede nogle zionister også. Jeg har intet imod jøder, intet - men jeg har intet imod facts - og deres navne er på kontrakterne.

Mossad kendte til "det"
 
04.06-2011 | 15:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 16:11 af Ole Halvorsen
Ja, Winnie, og vi er vel også mange der kan huske, hvordan BBC i en direkte TV udsendelse fra området sad og fortalte, at også Larry Silversteins bygning var væltet mens vi i baggrunden -fem minutter før same bygning kollapsede- kunne den stå helt aldeles urørt. Så 'nogen' vidste det på forhånd.
 
 
05.06-2011 | 03:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 15:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 16:20 af Ole Halvorsen
"hvornår fatter man, at problemet ligger i fascisme som tillades at husere og regere i demokratiske regeringer!"
Ja, Jess, og hvor fatter man, at det at være jøde ikke er ensbetydende med at være zionist!!!
 
 
04.06-2011 | 16:06 af winnie eldrup
Jeg tror da ikke et øjeblik på at jøder er værre end andre - men zionisterne kan jeg ikke lide. De kører ligesom på frihjul fra anden verdenskrig - der døde altså langt flere ikke jøder - var det 20 mio. russere??? Og så alle de andre stakler.
Jeg bliver helt dårlig - SLUT
 
04.06-2011 | 16:16 af Ole Halvorsen
"...men zionisterne kan jeg ikke lide." Nej, nemlig Winnie, og det er forkasteligt at bruge ikke zionistiske jøder til et så perverst formål.
 
 
04.06-2011 | 17:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 17:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 18:21 af leif rasmussen
Zionisternes kynisme kan kun komme bag på mennesker som ikke kender jødernes historie, hvilket vil sige de fleste. Hvorfor hører man ikke om stormagten Khazar-khanatet og Radhanitenes blomstrende slavehandel i den tidlige middelalder?
 
04.06-2011 | 19:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 19:22 af Helle Nielsen
Det var ikke kun zionisterne, men alle Europæiske lande og mange flere, der handlede med slaver i den tidlige middelalder, de nordafrikanske muslimske lande nåede helt op til Island i deres menneskejagt.

Chr IV oprettede faktisk en stor slavekasse, dvs en konto kun beregnet til at frikøbe danskere, der var blevet taget af slavehandlere (sikkert kun for de af betydning), det stod på i ca. 300 år og samtidig var Dk ret aktiv i Afrika, det var simpelthen normalt.

De folk der var så heldige ikke at blive fanget af slavehandlere, havde det ikke stort bedre hjemme end hvis de var blevet slaver, også de blev pint og plaget med hårdt arbejde, fattigdom, straffet med pisk og træhesten, hvis de ikke makkede ret.

Den tid var rådden for småfolk.
 
04.06-2011 | 19:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 20:03 af Helle Nielsen
Vi lever ikke i et slaveri i dag, kun hvis vi selv har valgt det.

Mellem 1300 tallet og 1700 tallet, da menneskehandel var på det højeste, kunne folk gennemskue det nok så godt, men blev man fanget var ens skæbne afgjort og blev man ikke, var herremandens ord lov.
Et IKKE valg mellem pest og kolera.

I dag kan folk da vælge, også at indse hvad der foregår eller lade være.
Ift den tid har vi det som blommen i et æg.
 
04.06-2011 | 20:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 20:50 af Helle Nielsen
Ok du er opdraget til slaveri. De rettigheder vi havde dengang, hvad var de egentlig?
absolut ingen

jeg kan ikke engang gå ind i en skov og fange et rådyr at spise hvis jeg ville det


Og hvorfor egentlig ikke, tror du?
Dit syn på slaveri og frihed er nok et andet end mit.
 
04.06-2011 | 21:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 21:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 21:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 21:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 22:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.06-2011 | 03:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 21:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
04.06-2011 | 21:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.06-2011 | 07:38 af gitte rasmussen
Anbefalet.
 
 
05.06-2011 | 10:08 af Knud Sandbæk Nielsen
Den mulighed eksisterer, at den tidligere leder siger hvad han siger for at dække over Bush? Vi er allerede ude på den anden side af beskyldninger her, så hvorfor ikke bare lege med tanken.

Men igen: hvem havde økonomisk interesse i, at 'bygning 7' væltede? Follow the money trail - følg pengesporet.
 
 
05.06-2011 | 11:04 af Lars Nunnegaard
Intet kan forbavse mig mere. Selvfølgelig må Mossad være indblandet. Mossad er jo det smarteste efterretningsvæsen:
Anbefalet.
 
 
05.06-2011 | 11:06 af Ole Halvorsen
Tak for anbefalingen, Lars.
 
 
05.06-2011 | 11:05 af Ole Halvorsen
"Follow the money trail - følg pengesporet"
Ja, Knud, og det førte til Larry Silverstein, som ejede Building 7
 
 
05.06-2011 | 11:11 af Knud Sandbæk Nielsen
Også det der foregik i bygningen har interesse: Dokumenter fra undersøgelser af korruption og skatte- og mandatsvig. Nu også som aske og destruerede filer.
 
 
05.06-2011 | 11:52 af Ole Halvorsen
Silverstein - Mossad og PNAC

Larry Silverstein, som ejede Building 7
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/silverstein_pullit.html

Mossad og PNCA ( Project For The New American Century)
http://www.thewe.cc/contents/more/archive/mossad.htm
 
 
05.06-2011 | 13:27 af Knud Sandbæk Nielsen
Mossid, mossad, Mussorgsky, de har et notorisk samarbejde kørende fra sovjettiden, og der er naturligvis penge involveret - they do mix Business with pleasure. Or is 'confuse' more accurate?
 
 
05.06-2011 | 13:42 af Ole Halvorsen
..."og der er naturligvis penge involveret"
Ja, Knud, så meget er afgjort sikkert!:-)
 
 
05.06-2011 | 13:47 af Knud Sandbæk Nielsen
Magt korrumperer.
Den er et afrodisiakum,
såvel som et hallucinogen.
Det er næsten umuligt at holde sig tilbage.
Magt er som en slikbutik,
og magtmennesker som udviklingshæmmede børn.
 
 
11.06-2011 | 22:11 af kirsten hansen
Mon ikke Ben laden døde forgæves? hvis han er død? Af en eller anden grund, fandt jeg ham sympatisk - jeg har sådan en indre fornemmelse af, at han blev gjort til syndebuk! At han indrømmer på TV at han stod bag, kan nemt forfalskes! Der er for mange spørgsmålstegn i den sag!
Kunne han egne forældre ønske ham død? Hvorfor var de på besøg i det Hvide hus og hvorfor blev de fløjet væk i airforce one næsten samtidig med at tårnene faldt? Mon Bush ikke havde en aftale med Israel - men hvorfor - kan man så spørge? Var det for at holde krigsindustrien i gang!
Han og alle hans kumpaner har skabt en beskidt verden der kun handler om krig!
 
 
12.06-2011 | 00:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl
Ole Halvorsen

Uddannet journalist - Apressen - 1964 -1966 - Danmarks Journalisthøjskole 1965 til 1966 - Arbejdet siden på diverse dagblade og Lokal-TV.

Skrevet flere bøger samt tekst og musik til flere revyer.

Foredragsholder- via ARTE - fra 1974 til 1980.

Research, manuscript og indtaling af videoer - til henholdsvis Københavns Lufthavne og Vidcom Danmark - fra 1985 til 2004

Givet en hånd med som Journalist på Stevns Lokalradio siden 1996.

Indlæg | 246 | 450.542 | 1831
Siden | 4. april 2007 06:23
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites