Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Din Satans Kælling - du går for langt

16. april 2010 15:44
Visninger  [2892 ]   Debat  [132 ]

Det feministiske forsøg på - endnu engang - at knægte den mand, der skal og har penetrere dig - ved at søge at lovgive omkring forholdet mand/kvinde.

Hejsa alle - og tak for gode input. :o)

JEG VIL IKKE

Jeg vil ikke som mand iføre mig et kysk-heds-bælte, for at tilfredsstille kvinder, der i deres egen afmagt ikke kan oveskue forskellen mellem behovet for accepten af andres liv.
Fan'me er jeg en voksen mand, single og vil fan'me have rettten til at gå i byen, finde en kvinde og sammen med hende tilbringe en aften/nat i himmelsk begær og lyst til livet. Den aften havde jeg behov for "nærvær" af en anden karaktér og jeg mødte en kvinde, hvilken forstod mit behov og da behov altid understøttes af det modsatte - fandt vi også ud af det.
Vi er begge voksne og ved vores fulde fem - Hvad fanden bilder i jer egentlig ind.
Hvem fanden tror i - i er

Jeg er overbevist om, at den eksisterende lovgivning - til fulde - dækker alles behov - også politiet's - til at få dækket "os" ind, således vi ikke oplever disse "tragiske tilfælde", hvilke jo (i sagens natur) altid vil være til stede.
Nu må i fan'me høre op

Langsom afskæring af mine nosser - tilmed med en sløv kniv - I er jo sindssyge. Er det virkelig definitionen af "den Satans kælling".

Årh undskyld - det var sgu' den Satans Krage, der ikke kan holde sin kæft.

Del på Facebook
16.04-2010 | 16:24 af Steen Hansen
Faktisk synes jeg det er et ganske forstemmende "billede", der gives af det maskuline udtryk.
Føler mig - som mand - diskrimeret i debatten og erklæret inhabil, idet "kvinden" er offer.
Imidlertid er den "sandhed", der bliver fremstillet hverken dækkende eller empatisk nok, når det drejer sig om prostitution. Virker måske lidt prostitutions-agtigt ovefor prostitution. Men hvad fanden - vi skal jo alle leve.
Sådan skal det være - ikke bare fordi det altid har været sådan, men netop fordi det er sådan. Men kun mellem mand og kvinde, kan det udvikles, hvorfor mangel på sammenhæng fortæller "os", når noget er forkert.
Derfor - og KUN derfor; er en evt. forestående yderligere lovgivning omkring prostitution og retten dertil vigtig for magten og ikke mennesket.
 
 
16.04-2010 | 16:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.04-2010 | 17:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.04-2010 | 18:08 af Steen Hansen
Bitten - du er end ikke i nærheden.

Nu du slynger om dig med 86. Er det en sekt??
 
 
16.04-2010 | 17:41 af kirsten hansen
Steen -. godt brølt!
Vi skal alle være her og vi kan jo ikke alle være bøsser eller lesbiske!
Jeg bryder mig ikke om alle de fordomsfulde mennesker, der vil fortælle os hvad vi må og ikke må!
Om vi skal have Kongedømme eller ej og sviner andre til især Kongehuset!
De er faktisk mere uanstændige end de prostituerede og deres kunder! Nyd det gode vejr!
 
 
16.04-2010 | 18:13 af Steen Hansen
Enig - og selv om jeg er ganske op i årene - har jeg da stadig blod i årene og vil føle det som en krænkelse, såfremt jeg skulle kriminaliseres for at dyrke samkvem med det modsatte køn og herunder dyrke lidt retur-kommission.
Dette lovforslag er stillet af ganske åbenlyse.


Iøvrigt en gammel russisk/Kinesisk "avle-metode", der kan konstateres i Kommunistiske erklæringer.
 
 
16.04-2010 | 17:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.04-2010 | 17:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.04-2010 | 18:18 af Steen Hansen
@Bitten - jeg ved ikke - men din kommentar lyser langt væk af indestængt vrede og jeg føler ikke, at jeg kan besvare, idet vi er i 2 ganske forskellige verdner.
Vedr. dit svar til Kirsten - beviser du jo nærmest krystalklart, at det reelt er dig, der befinder dig i en situation med behov for oplysning om mennesket's adfærd.
 
 
16.04-2010 | 17:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.04-2010 | 18:23 af Steen Hansen
@Bitten
Prostitution og debatten om samme - kan da ikke koges ned til en kommentar ala "Lolita-dukken er opfundet". Videre et "følelses-liv" mellem menneske og dukke (kæreste med sin dukke) - vedr. din hentydning til evt. punktering, hvor du vel mener det mandlige eregede lem.
Årh - nu forstår jeg meningen med "lappe-grejet-frem".

TAK
 
 
17.04-2010 | 00:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.04-2010 | 18:31 af Steen Hansen
OK - ikke så meget blod endda, idet der skulle stå "erigerede".
:o)
 
 
16.04-2010 | 18:41 af Kaj Jensen
Jeg erindrer Bitten skrev (lidt triumferende) forleden:

Seksualforbrydelser skal forfølges for at styrke moralske antagelser, der stammer fra homofobiske og usunde religiøse synsvinkler.
Amen.
 
17.04-2010 | 00:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 07:48 af Kaj Jensen
Tjah, det er i hvert fald en holdning du tydeligt har udtrykt.
 
17.04-2010 | 09:15 af Steen Hansen
(Seksualforbrydelser skal forfølges for at styrke antagelser)
(Antagelser - der stammer fra homofobi og usund religiøs synsvinkel)
Disse 2 led er kogt ned, så de lige kan skimtes i Bitten's argumentation for lovgivning for seksuel adfærd.

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt Bitten reelt ved, hvad hun skriver
:o)
 
 
16.04-2010 | 18:45 af kirsten hansen
Bitten, du gør dig selv til grin!
 
 
17.04-2010 | 00:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.04-2010 | 19:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.04-2010 | 19:37 af Steen Hansen
Ups - der kom gryden vist i kog - :o)
Jeg synes Dansk politi gør et godt arbejde og som du selv anfører, er der jo ganske mange mulige målestokker. Udtrykket "uduelig" (gættet tydning) er efter min opfattelse en helt forkert analyse.
Vedr. fattigdom og dens udtryk, skal ganske mange andre faktorer - end populisme - til; for at starte en både menneskelig og retfærdig udveksling.
Jo mere åbenhed (dog ikke i akten) - jo mere afhjælper vi antallet af de tragiske skæbner, hvilke du en-tydigt henviser til - i debatten vedr. prostitution. Det er jo i de pgl.s hjemland hele "rejsen" starter og spar mig nu for en debat om globalisme.
Som debatten omkring prostitution har udviklet sig, tegner der sig et ganske uhyrligt billede af "kontrol". Nu begynder kontrollen at bevæge sig ned i individets ret til fri seksuel adfærd og med hvem.
Mit personlige synspunkt er det, at såfremt samfundet kan beskatte denne naturlige menneskelige adfærd, er det vel det eneste at gøre.
Det kan vi ikke afgøre ved antallet af "ind-ud-passage", hvorfor det må antages, at såfremt nogle vil tjene til dagen og vejen ved en sådan service, skal der moms på drengen. Problemet er så bare, at momsen bliver lagt oven på den i forvejen belastende pris, hvorfor både sex-kunde og sex-udbyder skal løbe stærkere for at tilfredsstille andre borgere, der som en hunde-kobbel, hver skal have en bid.
 
 
17.04-2010 | 00:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 02:43 af kirsten hansen
Bitten det sidste er jeg helt enig i! Det er også derfor, at vi skal have kontrollerede bordeller!
Jeg har da ikke benægtet, at jeg også kan lide sex, men med alderen falder lysterne altså lidt, men det har intet med sagen at gøre!
Du betragter alle mænd som sexgalninge, og det er jo ikke tilfældet!
Jeg kan ikke se noget forkert i, at en enlig mand går til en prostitueret, også uden, at det skal betragtes som kriminelt!
At der så er nogle brodne kar imellem, skal alle mænd vel ikke lide under!
Det er dig der er oldnordisk!
 
 
17.04-2010 | 03:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 08:15 af Isabelle Mandel
"JEG VIL IKKE

Jeg vil ikke som mand iføre mig et kysk-heds-bælte, for at tilfredsstille kvinder, der i deres egen afmagt ikke kan oveskue forskellen mellem behovet for accepten af andres liv."

Det er der da vist heller ingen, der har bedt dig om, Steen :o)

Spørgsmålet er, for mig at se, om du kan se ud over dit eget behov. Tusindvis af kvinder skades på sjæl og legeme af prostitution. Enhver kunde er med til at fastholde dette, uanset om I vil være ved det eller ej - uanset om den luder, DU lige var hos er/bliver skadet eller ej.
 
 
17.04-2010 | 09:06 af Steen Hansen
Derfor - og bla. derfor er det nødvendigt med et mere "voksent" syn på prostitution og efterfølgende legalisering af "retten til egen krop".
Dette kan kun foretages ved en mere Liberalistisk vinkel, hvor man kan sige, at også Samfundet vil kunne "få noget ud af det", såfremt prostitution blev et legalt erhverv og ikke mistænkeliggjort ved kriminalisering ved "handlens" ene part for ikke at nævne begge.
Mange prostituerede anvender den Lesbiske vinkel - :o) - tror du ikke??
 
 
17.04-2010 | 08:56 af Steen Hansen
Har har har har man hørt mage - skreg den Satans Krage
Så hvem kontrollerer så Kontrollens smukke datter - alt mens Kontrollen sådan går rundt og fører kontrol - hvad er det for nå'et - kan man sådan noget - Så mens Kontrollen kontrollerer - så det bliver næsten "tåget" - da har tøsen da også fundet ud af noget "någet" ......

@Bitten
Synes du virker "skinger" i dit Korstog mod mænds seksualitet og af og til virker det faktisk lidt "nedladende" overfor andres seksualitet, at sådan "springe rundt" mellem de forskellige motiver mænd evt. kan have, for at erhverve købe-sex. Det er min opfattelse, at kvinder sælger sin krop af 2 grundliggende årsager. Penge og nærhed. Årh selvfølgelig 3 - da også kvinder kan blive så balstyrisk liderlige, at de vil have op til flere ad gangen. Nogle endda på samme tid. De lesbiske har selvfølgelig fundet "kontrol-punktet", hvorfor gamle, hærdede lesbiske Ulve - forfører ganske unge piger og ødelægger deres naturlige seksualdrift.
Denne kommentar betyder så i al sin enkelhed, at såfremt kvinden "sælger" sin krop - og det ikke er egen fri vilje - er der tale om et forhold, hvilken politiet "tager stilling" til. :o) Selvfølgelig lige med undtagelse af de "stillinger", hvor udbetaling netop er afhængig af diverse og specielle "stillinger". Nogle påstår det bare bliver dyrere - men er det ikke det samme med maden ??
Spar iøvrigt dit "jammer" - tag en pille - find en mand - nyd livet og lad derfor være med at "vinkle" menneskelige processer til manglende personlig stilling-tagen.
Findes der ikke et specielt ord for sådanne kvinder??
Nu nævner du et medicinsk indtag til mænd for større seksuel "nydelse".
Findes der ikke også et medicinsk indtag for kvinder, der i større grad skulle motivere til seksuel "nydelse".
Sex er altså mere end bare "ind/ud" - men da du tilsyneladende ikke er så indsigtsfuld, skal jeg gerne bære over med din utroligt manglende kendskab til mænds seksualitet og videre manglende kendskab til kvindens psyke og retmæssige plads.
:o))))
Helst lidt foran - ude i marken og så lidt bagud - i byen.
:o))))
 
 
17.04-2010 | 10:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 10:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 10:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 10:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 13:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 10:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 11:28 af Steen Hansen
hehe - faktisk tror jeg det er en intern kvinde-kamp (kvinder mellem) da en større gruppe af selvfede, maskuline og særdeles strikse kvinder udi andres liv, ikke får så meget på den dumme, at de er nødsaget til at tage på ferie til de "mørke lande". I deres eget liv forekommer det ganske åbenbart, at egenopfattelsen skal ophøjes til generelle betragtninger, der så bliver understøttet af links, hvor man så bliver "begravet" på ganske mange fronter, såfremt man som mand - søger at komme med en betragtning.
En såkaldt psykisk feminin multi-taskning, der er ganske kendt af de fleste mænd.
Så for mit vedkommende må de godt beholde deres "evner" - der imidlertid er af ganske
destruktiv art.
Men de fleste er da ganske rare og nogle endda både sød og køn; dog ville det være en ekstra fordel, såfremt den enkelte kvinde vil stå ved sin kvindelighed og acceptere sin partner af det modsatte køn og udforske og leve det liv, der er givet.
Imidlertid er behovet for "tøjler" vel mere naturligt hos kvinden - end hos manden, hvilket jo afspejles i den lesbiske akt, hvor kvinden "spiller" manden ved penetrering. Den altoverskyggende sky er jo den efterfølgende re-socialisering.
Men på dette punkt er debatten ikke nået - og vil nok aldrig komme der - desværre.
 
 
17.04-2010 | 15:22 af kirsten hansen
Det undrer mig, at Bitten lyder så mandefjensk, da hun i en debat om Homosexualitet, mener at disse skal have lov til at adoptere børn fra bl.a. udlandet!
Er det den vej vi skal gå for at undgå prostitution? for så kan jeg fortælle, at også mænd prostituerer sig!
Herrens veje er uransageligde, og jeg tror, at selv Gud mener, at folk skal leve deres liv som de vil - hvis ikke man skader andre!
Pædofæli og slavehandel skal naturligvis forbydes, men de mænd og kvinder der selv vælger at leve som prostituerede, har nok deres grunde!
 
 
17.04-2010 | 15:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 15:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 15:39 af kirsten hansen
Bitten hvor mange mænd kender du, der enten er kunde eller selv er prostitueret?
 
 
17.04-2010 | 15:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 16:05 af Anne Rasmussen
Kirsten: Det er der faktisk lavet flere undersøgelser af - antallet af prost.kunder - i Norge før forbudet lå den på samme antal som i DK, Det samme med Sverige og jeg mener også, at England har samme antal 13 - 15 % af den mandlige befolkning. Det er først når man kommer længere sydpå at procenten stiger.

Jeg har set flere rapporter hvor mandlige kunder fortæller om deres syn på kvinder - det er chokerende læsning - at du forsvarer dem synes jeg ærligt talt er beskæmmende.
De hader kvinder. Victor Malarek er inde på det i sin bog The Johns: Sex for Sale and the Men Who Buy It - hvor han har samlet udklip fra kundefora. Han er overrasket over den vrede de har til kvinder: "In an interview, Malarek, a Toronto-based TV reporter who makes documentaries for W5, seemed genuinely surprised by the john’s anger. He noted that massive numbers of Canadian men from all economic classes and education levels patronize sex-trade workers. And he estimates that 90 percent of those who do are acting out of rage, rather than simple male horniness. "

90 % gør det mere af raseri/vrede end af simpel mandlig liderlighed.

http://www.straight.com/article-215500/victor-malarek%3F%3Fs-johns-links-sextrade-patronage-antifeminist-rage

Jeg kender mange mænd, der meget gerne vil have sig frabedt at blive slået i hartkorn med prost.kunderne.
Tøndersagen med den stakkels lille pige burde sige alt om hvorfor.
 
17.04-2010 | 18:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 18:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 18:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 18:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 18:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 18:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:23 af kirsten hansen
Haha, Tak for din støtte Per!
Bitten jeg har intet mod mænd, kom igen når du når min alder!
Naturen sætter til tider sine grænser, og jeg har ikke noget til gode!(D)
Jeg nyder at være mig selv - er der noget forkert i det? jeg ønsker nemlig ikke at prostituere mig!

Ja Per. Bitten har løsningen for alle mennesker - uden overhovedet at kende dem! Grin!
 
 
17.04-2010 | 19:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 19:54 af kirsten hansen
Bitten hvis Prostitution var så sjældent - hvorfor så forbyde det?
Jeg er bare af den mening, at folk må gør med deres krop og liv, hvad de har lyst til - når ikke det drejer sig om tvang!
Så mon ikke jeg ser mere realistisk på tingene end du?

Du henviser til statistikker - hvordan mon de har fået de statistiske tal? mon der er nogen der har kikket ind i soveværelse?
Som jeg skrev, har jeg ikke noget til gode og har bestemt levet et indholdsrigt liv!
Men jeg kan betro dig, at når folk kommer op i tresårsalderen foretrækker mange ægtefæller at have deres eget soveværelse - især hvis en af dem snorker!
Nu klan børn jo ikke lide at kende noget til deres forældres sexliv - og det gør du nok heller ikke, men har du nogensinde spurgt til det?
Da jeg var blevet gift, kom min mor og jeg til at tale om sex, og jeg sagde: Jamen gør i det da stadig? da jeg mente de måtte være for gamle til det!
Hvortil min mor svarede: Det kan jeg da ikke blive fri for!
Jeg vil altså ikke være tvunget til at leve sammen med en mand på de præmisser, så derfor nyder jeg min frihed!
At jeg stadig kan tiltrække mænd har jeg masser af eksempler på, men jeg foretrækker et godt venskab istedetfor!
 
 
17.04-2010 | 19:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:05 af kirsten hansen
Per jeg har læst de4 første 6 bøger af Jorgen Riel! Absolut bøger, hvoraf man får et godt ansigt!:-))
Han fortæller på en sjov og realistisk måde som man aldrig glemmer!
 
 
17.04-2010 | 20:14 af kirsten hansen
Bitten, du bedes om ikke at drage min svigerdatter ind i denne debat, da du udmærket ved, at hun blev kidnappet af den russiske Mafia, men heldigvis kun for en kotere tid!
Hun lever et normalt liv i dag og er ikke på stoffer!
Mon ikke du tænker på min steddater, som døde af en overdosis?
Hun valgte selv det liv, og var ikke til at overtale, da hun skulle have sine stoffer!
Og ja det er en af bagsiderne i denne sag, at mange havner der, men hvad tror du der sker ved et forbud - har du tænkt over det?
Så vil der blive mange flere lysky affærer!
Og EN GAN til for Bitten -. jeg har IKKE noget til gode og nyder mit otium!
 
 
17.04-2010 | 20:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:41 af Kaj Jensen
Anbefalet
 
17.04-2010 | 20:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 20:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:18 af Anne Rasmussen
Kirsten: Jeg så at den russiske mafia blev nævnt længere oppe i forbindelse med din svigerdatter - hvordan ind i hel.... kan du på nogen som helst måde så sidde her og forsvare prostitution hvor netop den russiske og estiske mafia er så dybt involveret bare fordi DU syntes det er bekvemt for dig ikke at have sex. Og så med din egen svigerdatter kan jeg forstå.

jeg synes du skulle sætte dig ned og læse lidt på de dybt ulykkelige skæbner der blandt andet befinder sig her i Danmark, gjort afhængige af narko og derefter sendt ud i prostitution. Samme skæbne som tusinde andre i Tyskland og Holland. Det her drejer sig om penge og menneskeskæbner - ikke om din magelighed, om du gider sex med din mand eller ej.
 
17.04-2010 | 21:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:38 af kirsten hansen
Bitten jeg synes du er ækel! Ang min stedddatter, så har hun vel været nysgerrig ligesom andreunge i den alder! Bitten hun var 14 år da jeg kom ind i familien og havde allerede haft sin sexuelle debut!
Men hun kom i dårligt selskab og ja jeg havde ondt af hende!
Jeg var hendes 4. mor, men efter hvad både hun og hendes søster sagde, den bedste mor de havde haft! De er begge døde nu, så lad dem hv ile i fred!
Hvad min steddatter angår, blev hun og to veninder kidnappet på vej til Kosovo for at soge arbejde!
De blev ført til et bordel Makedonien og det var ikke småting de var udsat for!
Så nej, det er ikke hvad jeg ønsker for andre, men derfor, at jeg mener der skal være mere åbenhed og disse hvide slavehandlere straffes!
Jeg synes det er meget ufølsomt af dig, at tale nedsættende om min familie, jeg synes de har lidt nok!
Den svigerdatter jeg taler om, er i dag skilt fra min søn. Hun kom til landet for ti år siden og har i den mellemliggende tid uddannet sig til kliniassistent og arbejder for en tandlæge!
Og så en anden ting, ingen af MINE børn har nogensinde gået for lud og koldt vand med en nøgle om halsen, Har dine det? Var din mund Bitten, da dine udgydelser minder om chikane!
 
 
17.04-2010 | 21:47 af kirsten hansen
Der skulle stå: Hvad min svigerdatte angår!!
OG Anne, jeg har selv tidligere fortalt hvordan den russiske Mafia fungere, så det ved jeg udmærket og er enig i, at der skal sættes en stopper for dem, bl.a. ved at genindføre grænserne!
Det jeg er modstander af, er et forbud, da< det blot vil blive meget værre!
Jeg er træt af at blive midforstået, mdn nu må I have godnat, jeg skaæl tidligt op!
 
 
17.04-2010 | 21:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 21:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:12 af Anne Rasmussen
Kirsten: Åbenhed i prostitution er utopi - hvilket de andre lande meget tydeligt har vist. Jeg ville sådan ønske, at folk der taler så meget om åbenhed og licenser og alt det andet fine teoretiske pjat, satte sig seriøst ned på deres flade og brugte tiden på at søge noget info om de andre landes fejltagelser i stedet for at bruge en masse tid her på at diskuttere noget de i bund og grund slet intet ved om - ikke en eneste af jer har sat jer ind i hvilke konsekvenser det har haft for de andre lande med deres legalisering - i stedet kører I konsekvent videre i samme ensiddige spor om licenser som det der løser alle problemer. Det har ikke løst et eneste problem i de andre lande - så fortæl mig lige hvordan det skulle hjælpe her.
Selv i New Zealand har foreninger der ellers støttede en legalisering fortrudt deres støtte.

Det eneste land der har haft success med at få stoppet mafiaen i ders land er stadig Sverige.

Og grænserne - jo det ville være fint med noget grænsekontrol men nu er vi altså i EU og dermed underlagt arbejdskraftens fri bevægelighed og det gælder også østlandene så det er ikke en mulighed.
 
17.04-2010 | 22:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:23 af Carl Nielsen
At nymfomani skulle være en sygdom kan vel kun komme fra en frigid.
 
 
17.04-2010 | 22:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:36 af Carsten Svendsen
Jeg er målløs!
Men jeg er jo også forlængst ophørt med at kommenterer blogs om prostitution! ! !
 
17.04-2010 | 22:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:45 af Anne Rasmussen
Per : "Mens du bliver ved at fable om konkrete licenser, som alle lider af forskellige mangler, taler jeg og flere andre om det alternativ, til et generelt forbud mod køb af sex, som består i at forbyde køb af sex fra handlede kvinder, men ikke fra ikke handlede kvinder" - og hvad fand.. tror du så lige de har forsøgt i udlandet Per.

Og hvad tror du dansk politi laver når de laver razziaer på bordellerne herhjemme med udenlandske kvinder.
 
17.04-2010 | 22:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 22:48 af Carl Nielsen
Lige som vi er forskellige psykisk, så er vi altså også forskellige fysiologisk, og den forskelligehed inkluderer også vores måde at opnå og opleve seksuel udløsning.
 
 
17.04-2010 | 22:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.04-2010 | 23:00 af Carl Nielsen
Hvis du mener det, så forklarer det jo alt. Jeg har dog aldrig hørt mage til vrøvl.
 
 
17.04-2010 | 22:48 af Carsten Svendsen
 
17.04-2010 | 22:57 af Anne Rasmussen
jo det gør jeg men du har gang på gang sprunget over med at forklare hvordan du havde forstillet dig, at det skulle kunne fungere i Danamrk når ingen som helst model har virket i noget andet legaliseringsland. Og du har heller ikke givet nogen fornuftig forklaring på hvordan du havde forestillet dig at dansk politi skulle finde de udenlandske handlede kvinder når du har læst hvilke problemer de er oppe imod.

Det eneste du er kommet med er en forfærdelig masse sludder og intetsvar. Ikke en eneste fornuftig kommentar til de andre landes fejlslagne forsøg på legalisering.
 
17.04-2010 | 23:01 af Anne Rasmussen
Men du kunne jo passende studere EL's forslag til en prost.lovgivning. Det tyder jo på at der er rimelig fodslag mellem dem og SF og S på det punkt og med de meningsmålinger der er fremme lige nu tyder det jo på at vi får en lov mod købesex.
 
18.04-2010 | 10:34 af Knud Sandbæk Nielsen
"[...]overskue forskellen mellem behovet for accepten af andres liv."
Hvad er forskellen mellem en and?

Nosser afskæres med et olieret, højglans-poleret, amerikansk forkromet rundjern.

Enhver har ret til at rive den af, men ingen har krav på en anden.
Penge er ingen moralsk berettigelse af noget som helst.
Men kan du finde en sælger, som ikke har det værre end en gennemsnitlig lavtlønnet, er det vel ikke lige præcis dér, det offentlige skal sætte ind.

Det offentlige burde sætte ind overfor ejendomsretten og rådighedsretten over andres liv. Hvis man ejer en Lolland-stor farm i Colombia, og alle andre colombianere er ved at sulte sig til en hjerneskade, så er det offentlighedens pligt at konfiskere jorden og fodre de fattige.

Det er hér, forargelsen har sin plads. Jesus, Buddha og de andre genier talte ikke uafbrudt om fy-føj-sex, men om hvordan man behandler andre mennesker. Og det er en skidt behandling at skaffe sig retten til at fornægte næsten hans levebrød - med et skaldet skøde i hånden.

Det er fattigdommen, der er prostitutionens ånd. Ikke omvendt. Al forargelse bør sættes i forbindelse med Jesu ord om at kaste den første sten, om at elske sin fjende og om at en rig mand har lige så svært ved at finde vejen til himmerrige, som en kamel har ved at bruge de fattiges port ind til Jerusalem.

Jesus, Buddha og de andre genier talte ikke uafbrudt om fy-føj-sex, men om penge (!) og den effekt, magten har over næsten. Og da kærligheden logisk set er moralens essens, må kærlighedsbudskabet være moralens rygrad. Altså: ret din forargelse imod dem, der gør luderen fattig (blandt andet dig selv, sandsynligvis, har du kastet den førsten sten endnu?), ikke imod hendes med-fattige, der køber hendes gunst.
 
 
18.04-2010 | 17:07 af Steen Hansen
@Knud - ganske rigtigt var det ikke "behovet" - men "behovene".
Af din efterfølgende "gydelse" - kan jeg udrede, at du har forstået både hensigt og mening.
Sjovt nok - af alle; vælger du lige en AND.
:o)

 
 
18.04-2010 | 16:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.04-2010 | 16:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl
Steen Hansen

 

Ønsker du nærmere uddybning så send mig en E-mail på nedenstående

stenus@mail.com

Ifögle dagspressen fremgår det, at DBU - Dans Boldspils Union - ikke önsker at starte "dagens match" (Danmark/Portugal) med militär-parade til äre og respekt for Danske Soldater. Både nulevende og aflidte. Samme argumentation var fremme ved Nazisternes Olympiade i Berlin. Lad os nu se, hvorvidt vi har udviklet os - og herved erfaret "krigens spögelse".
Indlæg | 454 | 327.909 | 7407
Siden | 15. oktober 2006 18:45
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites