06.09-2007 | 20:09
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
06.09-2007 | 21:13
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
06.09-2007 | 22:02
af
Steffen Nielsen
| Åbenbart har Naboer på Nørrebro alias Martin Stahl en helt anden dagsorden, og spørgsmålet er, om Martin Stahl overhovedet kan skrive på deres vegne |
|
|
|
|
06.09-2007 | 22:30
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
06.09-2007 | 22:43
af
Steffen Nielsen
| Hvorfor i alverden skulle jeg slette det. Du har bare en anden mening, og så længe, at det ikke er personangreb, så sletter jeg ikke kommentarer. |
|
|
|
|
06.09-2007 | 23:00
af
egon hansen
| Jeg tror nu, at de fleste naboer ville blive sure med tiden, hvis de blev udsat for det, som beboerne på Nørrebro oplever. Det skriver jeg, selv om jeg selv har benyttet huset jævnligt i dets unge dage. |
|
|
|
|
06.09-2007 | 23:12
af
Steffen Nielsen
| Derfor mener jeg også at politikerne må finde en løsning NU, istedet for at lade beboerne være i gidsler i deres politiske spil |
|
|
|
|
06.09-2007 | 23:17
af
HI-JEN
TAK til Steffen Nielsen for at slette min kommentar!
Tak til dig, Censur-Steffen, for så resolut at slette min kommentar, og dermed afsløre for læserne, hvem du i virkeligheden er: En tilhænger af totalitarisme, og en udøver af censur!
AT du føler dig ude af stand til at svare på mit indlæg, og at du helst vil stikke hovedet i busken som en vis fugl, forstår jeg i og for sig godt.
Men nu lever vi altså i et frit land, hvor du og dine ikke har magt som I har agt, så vi ta´r den lige én gang til:
Intet nyt under solen:
AT de hadefulde voldsberusede såkaldt "autonome" DØDNINGEHOVED-fetichisters lige så hadefulde prædikant, Steffen Nielsen kaldet, forskrækkes og forarges over, at mange Nørrebroborgere har fået nok af de sorte Storm Afdelingers hærgen og hærværk, kan ikke undre.
Enhedsekstremist Nielsen følger nemlig blot den strategi, som ALLE ekstremister hylder, og som de tyske nazister i sin tid formulerede således:
Die Strasse FREI,
den BRAUNEN BATAILLONEN!
Die Strasse FREI,
dem STURMABTEILUNGSMANN!
I DAG råber de DØDNINGEHOVEDprydede "autonome" Storm Afdelinger i deres "demonstrationer" op om, at gaderne i de danske byer er "VORES GADER"...og hadprædikant Steffen Nielsen støtter dem i deres magtstræb...!
MÅ JEG VÆRE FRI for sådan en NAZI-mentalitet, ekstremist Steffen:
De danske byers gader er ikke kun dine og dine yderligtgående voldsbøllers tumleplads, de er VORES ALLES fælles ejendom!!!
VI DEMOKRATER har lige så meget ret til at demonstrere i disse vores ALLES gader, som du og dine antidemokratiske meningfæller har!!!
Og hvis det skulle være dig ubekendt, så hjelmer Dansk Lov enhver borger ret til at forsvare sig selv og sin ejendom imod overfald og overgreb.
At forsvare sig selv er ikke selvtægt. Selvtægt er, hvis man påtager sig, selv at straffe misdæderen, i stedet for at overlade strafforfølgelse til politi og domstole.
Men det forventer jeg naturligvis ikke, at du, ekstremist Nielsen, som svoren fjende af vort retssamfund har sat dig ind i...
Afslutningsvis vil jeg "glæde" dig med dette ræsonnement, Enhedsekstremist Steffen Nielsen: HVIS dit Sorte Korps af bølle-venner skulle have held med at true Borgerrepræsentationen i København til kapitulation, vil det i høj grad yderligere svække din politiske fløj på Valgdagen:
Tror du måske, at vælgerflertallet vil bryde sig om at se en samling snotforkælede overklasseunger komme godt fra at spytte på de love og regler, der gælder for alle os andre...?
Dine "autonome" venner er grundigt forhadte hos vælgerflertallet, kan jeg betro dig...
ERGO: Vinder I i København, taber I med garanti på landsplan. Men det gør I såmænd nok alligevel...
"Solen er så rød", Steffen - men det er AFTENRØDE, og ikke morgenrøde, for dig og det du repræsenterer, Steffen Bandit-ven...
HELDIGVIS!
Henrik Ilskov-Jensen |
|
|
|
|
06.09-2007 | 23:21
af
HI-JEN
Det, Censur-Steffen mener, er:
"Derfor mener jeg også, at politikerne må kapitulere NU, og tigge "autonom"-ekstremisterne om at modtage et gratis hus helt på deres egne betingelser"...
Det var bare det, Censur-Steffen ville sige...
Henrik Ilskov-Jensen |
|
|
|
|
06.09-2007 | 23:25
af
egon hansen
@steffen
Så må gidseltagerne altså være de autonome? |
|
|
|
|
06.09-2007 | 23:38
af
HI-JEN
Jeg har hele tiden betragtet Steffen Nielsen som Debattens komiker...
...en opfattelse, som han bekræfter, ikke blot gennem det han skriver; men også ved det fotografi, der øverst i højre hjørne pryder hans Blog-forside...
Henrik Ilskov-Jensen |
|
|
|
|
06.09-2007 | 23:49
af
Steffen Nielsen
@Olfer
Efter min mening er både de unge og bydelen gidsler i et politisk spil. |
|
|
|
|
06.09-2007 | 23:55
af
egon hansen
| Gidseltagere plejer at presse nogle andre - typisk magthaverne - for at få opfyldt deres krav. Det er svært at se, hvordan politikerne i Københavns Kommune kan være gidseltagerne i den her konflikt. De vil vel helst bare have, at hele sagen går i glemmebogen. Ergo må gidseltagerne være de autonome, hvis man skal følge din logik |
|
|
|
|
07.09-2007 | 00:03
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 00:07
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 00:12
af
Steffen Nielsen
| Jeg tænker netop på signalet til andre bloggere, at der findes mennesker her på debatten, som man blot skal ignorere |
|
|
|
|
07.09-2007 | 00:15
af
Steffen Nielsen
Ilskovs personangreb kender jeg fra DR-debat, hvor han er permanent udelukket pga hans meget voldsomme og vedvarende forfølgelse af andre debattører.
Nu har jeg ikke rigtig fulgt med i hans gøren og laden her på Avisen, men det ville ikke undre mig, at han holder "ferie" det meste af tiden. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 00:18
af
egon hansen
@steffen
Hvis du kun vil diskutere med dem, der er enige med dig, så forsvinder jeg da med største fornøjelse. Men jeg er glad for, at du ikke sletter - netop af hensyn til andre bloggere. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 00:21
af
Steffen Nielsen
| Iøvrigt burde jeg takke ham for hans reklame for min blog. Det er ikke alle, der ligefrem får en artikel om sine indlæg. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 00:26
af
Steffen Nielsen
@Olfer
Jeg har aldrig haft noget imod, at andre har modsatte holdninger.
At Ilskov ikke kan finde ud af debattere uden at nedgøre modparten viser mere om ham end dem han nedgører.
Hvis jeg kender ham ret, så kommer der snart smædedigte, så det kan vi jo så glæde os til. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 00:46
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
07.09-2007 | 08:20
af
Bjarne Thyregod
Henrik Ilskov og L.Nielsen alias Strangelove
Kunne I ikke forsøge at argumentere uden alle mulige svinerier.
Prøv nu at forholde jer til indholdet.
PS som l.Nielsen (Strangelove) som konservativ burde du måske overveje at undlade at trække nazi-kortet, du kender vel din egen historie. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 08:40
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 08:42
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 09:08
af
Steffen Nielsen
@Shansen
Jeg gider ikke engang at slette hans barnlige kommentarer, for de siger mere om ham end om emnet |
|
|
|
|
07.09-2007 | 09:27
af
Naboerne på Nørrebro
Jeg tror at gårsdagens demonstration beviser at dette ikke er et "martin stahl" projekt. Vi var 500-600 mennesker. Det er mig der har taget initiativet til "naboerne på nørrebro" september sidste år. Og mig der redigerer http://naboerne-norrebro.blogspot.com/
Efter vores etablering forsøgte enhedslisten at kabre vores netværk og mailingliste ved at sende falske pressemeddelser ud i vores navn. siden hen fik vi smidt den på porten og nu sidder de og surmuler over på deres eget website - hvor de eftersigende er 3 mennekser.
Og så er der de gamle bidragydere på bloggen:
# Lars Andersen
# Barbara Nobbio
# Sune Andersson
# Grace Jacobsen
# Trine Askholm
# Tobias Larsen
# Nadia Andreasen
# Michael Torben Hallundbæk
# Kristian Brask Thomsen
# Ole Mikkelsen
# Signe Kongebro
# Anders Kristiansen
Og så er der alle lokalpolitikkerens bidrag på bloggen:
http://politik-norrebro.blogspot.com/ |
|
|
|
|
|
|
07.09-2007 | 09:48
af
egon hansen
@steffen
Så diskuterer vi igen, hvordan vi skal diskutere. Men hvis udelukkelsen ikke gælder mig, så ville jeg da sætte pris på et svar :-) |
|
|
|
|
07.09-2007 | 09:57
af
Steffen Nielsen
@Olfer
Nu forstår jeg ikke. Har du ikke læst mit svar til dig, eller hvad vil du have af svar.
Jeg sletter ikke kommentarer blot fordi nogen er uenig med mig, men jeg gider ikke at forholde mig til kommentarer, der udelukkende kører på min person og intet har med emnet at gøre.
Jeg har ladet Ilskovs kommentarer være, fordi de siger mere om ham end om mig. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 10:44
af
egon hansen
@steffen
Se min post 06. september 2007 23:55 |
|
|
|
|
07.09-2007 | 10:46
af
egon hansen
@steffen
Er i øvrigt helt enig i, at man ikke skal være forpligtet til at svare på personangreb og afsporende indlæg. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 11:13
af
Steffen Nielsen
@Olfer
Undskyld, jeg glemte helt din kommentar pga Ilskovs spam.
Jeg mener, at det er politikerne, der dels bruger Nørrebroborgerne og dels de unge i et politisk spil.
Ritt har manet sig op i et hjørne ved at stå fast på nogle principper, som aldrig vil kunne gennemføres, og den borgerlige blok fastholder hende i dette hjørne.
Giver hun efter kan de med "god" grund påstå, at hun er eftergivende overfor voldsmænd, og fastholder hun sin indstilling, er hun ansvarlig for, at en stor flok frustrerede unge ikke føler sig hørt uanset hvor fredelige de forsøger at være.
De har i det sidste halve år holdt fredelige demonstrationer uden at blive hørt.
Da der blev ballade i weekenden blev de hørt. Det er signalet til de unge efter min mening. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 11:51
af
HI-JEN
Er Steffen Nielsen mon sortseer...?
Interessant at se, at Steffen Nielsen mener, at Overborgmester Ritt Bjerregaards principper - AT LOVEN GÆLDER FOR ALLE, og at RETTENS DOM skal følges (kort sagt RETSSAMFUNDETS PRINCIPPER) - er principper, som aldrig vil kunne gennemføres...
De sortklædte "autonome" Storm Afdelinger skal, efter banditvennen Steffen Nielsens mening bare have lov til at kræve ind og kræve ind - fra det samfund, som de HADER - og have stillet et hus GRATIS til rådighed af det offentlige...
Man skal kunne NYDE, uden at YDE - det er Steffen Nielsens princip, i hvert fald når det gælder hans meningsfæller blandt de Sortklædte...
Meget vel, lad os da bare allesammen følge det noble Nielsensk-"autonome" princip, og NYDE, uden at YDE...
Hvorfor ikke blive sortseer...?
Det er Steffen Nielsen vel allerede...!?
For han følger vel selv sine egne ædle principper...?
Henrik Ilskov-Jensen |
|
|
|
|
07.09-2007 | 12:11
af
HI-JEN
Steffen Nielsen Fejlinformerer:
Jeg gider egentlig ikke; men for god ordens skyld vil jeg alligevel gøre læserne opmærksom på, at jeg absolut ikke er udelukket fra P1-debat, som Steffen Nielsen og hans ekko, Shansen, hævder.
Jeg deltager af og til stadigvæk på P1-debat og DR-debat (som dog er ret "døde" for tiden), og jeg har f.eks. i dag skrevet en kommentar til gårsdagens P1-debat om: "Imamer og radikalisering i danske fængsler".
(Mit "debatnavn" er Vissehvasse; men jeg underskriver naturligvis altid med mit eget navn).
Jeg vil dog ikke bebrejde Steffen Nielsen og Shansen deres uvidenhed, for hvor skulle de kunne vide, at jeg stadig deltager på P1-debat...?
Det er nemlig Steffen Nielsen og Shansen, der er blevet permanent bortvist fra P1-debat p.g.a. deres dårlige "debat"-stil, og deres uvane med at beskylde alle og enhver, der måtte være uenig med dem, for at være "racister" eller "nazister".
Derfor er de her på Nyhedsavisdebatten...
JEG har selvfølgelig protesteret imod Steffen Nielsens og Shansens udelukkelse fra P1-debat, for i modsætning til de to ekstremister går jeg som DEMOKRAT ind for FULD YTRINGSFRIHED til enhver.
OGSÅ til Shansen og Steffen Nielsen.
I øvrigt har Steffen Nielsen også været ude for at være blevet sendt på "ferie" fra Nyhedsavisdebatten.
Jeg husker som fast debattør på Læserdebatten på Religion.dk, hvordan Steffen Nielsen for en tid gjorde sin entré derovre, fordi han i en periode var blevet smidt ud her...
Steffen Nielsen blev ikke længe på Religionsdebatten: Han fik ikke et ben til jorden på dette debatforum, der fortrinsvis frekventeres af akademikere og andre VIDENDE mennesker, som ARGUMENTERER, og som forventer at blive mødt med saglige argumenter begrundet i indsigt og VIDEN - et krav, som Steffen Nielsen slet ikke kunne leve op til...
Men fornøjelig var S. Nielsens gæsteoptræden på Religionsdebatten da...
MEGET fornøjelig...!
Henrik Ilskov-Jensen |
|
|
|
|
07.09-2007 | 12:15
af
egon hansen
@steffen
Du har ret i din vurdering af den fastlåste situation, tror jeg. Og det kræver, at mindst en af parterne giver køb på nogle principper. Som jeg ser det, er det mest oplagt, at de unge opgiver kravet om, at huset skal være gratis og i stedet lader fonden købe et hus. For de har jo ikke nogen naturgiven ret til et ungdomshus.
Og i øvrigt tror jeg, at de unges strategi med at tage beboerne som gidsler i kampen, kun vil føre til nederlag, fordi de mister de sidste rester af sympati og gør situationen endnu mere fastlåst. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 12:17
af
egon hansen
@henrik
Kunne I ikke flytte jeres debat om debatformen m.m. til en dertil indrettet blog? |
|
|
|
|
07.09-2007 | 12:26
af
Steffen Nielsen
Jeg synes, at fonden skal skære igennem og købe det hus, men som jeg har forstået det, er det jo den ikke eneste problemstilling.
Hvem skal køre huset, og der er det efter min mening vigtigt, at de unge selv får muligheden for at køre det.
Rundt om i landet blev adskillige huse i sin tid overtaget af unge i 70 erne, men kommunerne gik ind og overtog styringen, hvilket betød, at det blev den politisk "korrekte" (læs socialdemokratiske) form for ungdomshuse, der blev resultatet. De unges behov for eksperimenteren og tage ansvar blev negligeret. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 12:29
af
Steffen Nielsen
@Olfer
Henriks formål med at skrive her er udelukkende at sabotere enhver mulighed for, at debattører med anderledes meninger end ham selv bliver forhindret i at debattere.
I virkeligheden er det en form for cencurering, fordi han kan ikke slette mine indlæg, hvilket er hans egentlige mål. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 13:28
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
07.09-2007 | 13:37
af
egon hansen
@Steffen
Så er vi vist temmelig enige om huset.
Jeg vil ikke anbefale at følge Poul anbefaling. Han vil slette alle mulige indlæg, der generer ham, uanset om de er seriøse eller ej.
Tak for denne gang |
|
|
|
|
07.09-2007 | 22:15
af
HI-JEN
SKARPSINDIGE Steffen Nielsen!
(Steffen Nielsen-citat): "Henriks formål med at skrive her er udelukkende at sabotere enhver mulighed for, at debattører med anderledes meninger end ham selv bliver forhindret i at debattere." (Citat slut).
HELT KORREKT observeret, Kvikke! (For Kvikke må jeg vel have lov at kalde dig, kvikke Steffen?).
Et af formålene med min debatdeltagelse er netop at "sabotere" (der er den igen, den krigsterminologi, som I venstreekstremister ynder) - jeg ville nu bare sige "modvirke" - at debattører bliver forhindret i at debattere. Det gælder - som du helt korrekt skriver, Kvikke - også debattører med anderledes meninger end mig selv...!
Derfor har jeg som nævnt også protesteret mod din og Shansens udelukkelse fra P1-debat.
Det glæder mig, at du omsider forstår samt værdsætter min mission som forkæmper for det Frie Ord...!
ELLER GØR DU...?
Jeg har en lumsk fornemmelse af, at du ikke aner, hvad du selv har skrevet...
Du synes mig nemlig jævnt hen at være lige så dårlig til at udtrykke dig i ord, som din veninde Shansen er elendig til til at forstå en læst tekst.
I er i sandhed en spøjst makkerpar, Shansen og dig...
En slags venstrefløjens "Gøg og Gogge".
Men ordet skal være lige så frit for dig, som for enhver anden. Brug det flittigt, Steffen Nielsen, for øvelse gør mester...!
Henrik Ilskov-Jensen
P.S.: Ved du i øvrigt hvorfor jeg kalder dig Kvikke?
Fordi du er kvik nok til at indse, at det ikke hjælper dig spor at forsøge at slette mine kommentarer. De dukker bare op alligevel...
Tag en lære heraf: Censurtilhængere som dig og Solrart Sørensen kommer altid til kort over for os frække og forvorpne brugere af det frie og respektløse ord.
Det måtte magthaverne i den gamle Sovjetblok også sande, og det får islamister og "autonome" bøller også at mærke! |
|
|
|
|
|
|