|
|
27.04-2007 | 13:24
af
Mr. Pedersen
Jeps, dette samarbejde med de nationale socialister bør ophøre med det samme.
»Danmark er ikke multietnisk og skal ikke være det.« (Poul Nyrup Rasmussen, Vejgårdshallen i Aalborg, oktober 1997)
Problemet er så bare at der ikke rigtigt er nogen andre end DF og S, som man kan samle et flertal med...
|
| |
|
|
|
27.04-2007 | 13:41
af
Karin Bennedsen
Det kan da ikke undre, at denne ariske klon af Søren Krarup, er så begejstret for nazismen, at han heiler og synger Horst Wessel.
Hvad er det man siger: Det er af børn og fulde folk, man skal høre sandheden!!!
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 13:50
af
Peter Hansen
Det er ikke lykkedes at få statsministeren til at forholde sig til begivenheden endnu, men man kan forvente følgende svar:
"Personligt ville jeg ikke selv have valg den slags sange og af frygt for at komme til selv at foretage noget mindre gennemtænkt drikker jeg mig aldrig fuld.
Men jeg erkender at han både har sin ytringsfrihed så han kan synge de sange han vil og at hans personlige frihed også omfatter retten til at drikke sig fuld."
Med en sådan udtalelse vil nok følge nogle trækninger, så eksperter ud i Fogh-tankegang - f.eks. Se og Hør-redaktører - kan tilføje at han egentlig fyldes ved væmmelse over den slags samarbejdspartner.
Herved er der som tidligere givet til både den ene og den anden fløj.
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 13:53
af
Peter Hansen
@Karin Bennedsen
Nu må du styre dig - så tit kan de da heller ikke være fulde i det parti.
|
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 14:01
af
Lars Nunnegaard
De drikker ikke, de er ædruelige, så derfor..
Min far sagde altid, at folk, der ikke nød spiritus, kunne man ikke stole på.
|
| |
|
|
|
27.04-2007 | 14:05
af
Karin Bennedsen
@Peter Hansen
Vil du dermed sige, at det er sjældent, man hører dem sige sandheden?
|
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 14:24
af
(Slettet bruger)
Mohammed/ Studenten Ole fra Norge
Smut med dig din fjeldabe hvad besørger du dig for herinde stueren er du ikke.
Hvad bilder du dig ind at kalde folk for alle mulige øgenavne bare fordi de ikke spiller med på din melodi.
Du er den mest udemokratiske og udanske person som har spammet alle blogs herinde med dit forvrøvlet sludder.
|
| |
|
|
|
|
27.04-2007 | 14:32
af
(Slettet bruger)
Jakob A. Andersen
Du stopper du ! Kan du forklare mig hvorfor Krarup startede den danske forening op sammen med en dansk nazist ?
Eller hvordan det kan være at Krarups forening sagede OK til at feks.Johnni Hansen kunne være medlem ?
Fint at Krarup far var modstandsmand men åbenbart er hans søn ligeglad med at han deler hus sammen med danske nazister sålænge de støtter hans nationalistiske mærkesager = Ud med indvandrer og muslimer = Danmark for Dansker.
Krarup er ikke ond han er et STORT FJOLS og alt for gammel til at sige noget fornuftigt.
Desuden er han på ingen måde en dansk national helt eller en som har betydning for vores kultur eller filosofi han er bare en ubetydelig nationalistisk romantiker som ikke engang kan skrive en ordenlig bog.
Hans semi -pesudo nationalistiske skriverier er der ingen der vil kende noget til om 15 år.
Hans skriverier i Tidehverv er det rene mumbo-jumbo og man gøre bedst i at fjerne det helt fra nettet hvis man ønsker at Tidehverv ikke skal blive til grin.
Du kan allerede nu få hans bøger for under en tyver.
Nævn mig bare en ting som Krarup har skrevet der berettiger ham til at blive sammenlignet med nogen af vores store dansk forfatter eller filosofer ???
INTET jeg mener INTET kan du finde frem.
|
| |
|
|
|
27.04-2007 | 14:32
af
Karin Bennedsen
@Jakob A. Andersen
Jeg behøver skam ikke forbinde Krarup med nazisme, det klarer han da ganske udmærket selv.
|
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 14:40
af
Lars Nielsen
@ Peter Hansen
Jeg tror ikke bare de altid er fulde i DF, det er sgu nok også noget de sniffer, eller det kan være sjov tobak fra Christiania.
Yderst påvirkede at et eller andet må man jo ligesom sige de er, hvem i DF mon overtrumfer Morten Messerschmidt. ?
Det varer ikke så længe.
|
| |
|
|
|
|
27.04-2007 | 14:42
af
Lars Nunnegaard
Er Messerschmidth ikke et tysk jaferfly fra II. Verdenskrig?
|
| |
|
|
|
27.04-2007 | 15:08
af
Peter Hansen
@Strangelove
Desværre tror jeg ikke at deres mærkelige udtalelser alene kan tilskrive druk, hyggetobak eller heroin.
Jeg tror desværre også der er for meget "indavl" hvor den stakkels flok er nødt til at gå rundt og snakke for meget med gruppefællerne.
Nogen burde måske inviterer dem ud i virkeligheden.
Men vi kan ihvertfald konstaterer at der gives lang snor til de landsbytosser der bare vil forulempe muslimer m.m. frem for dem som mener de har et forslag til vedtægtsændringer. De sidste bliver ekskluderet hurtigere end man kan nå at sige "DF".
|
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 15:21
af
(Slettet bruger)
DF har udsendt en pressemeddelese hvor den unge Messerschmit vaskes ren af mor Pia med at han er populær hos Young Jewis Americans :-)))))))
Som om det var et godt træk alle og enhver kan jo se at DF igen misbruger jøder til at vaske deres egen beskidte hænder rene.
Desuden er den jødiske forening vist ikke meget at råbe hurra for.
Hos DF kan man både være ven med jøderne og synge nazisange samtidigt eller være homoseksuel og hygge sig med en gammel antisemit og homofob som Krarup.
Eller være demokrat og glad for facismen som Mogens Camre eller gå indfor demokrati og ytringsfrihed samtidigt med at man vil begrænse religionsfriheden for muslimer i Danmark.
Som kære Poul Schluter siger DF er et meget underligt parti :-)))
LANDSBYTOSSER !
|
| |
|
|
|
|
27.04-2007 | 15:33
af
Lars Nielsen
Jawohl, ME (var typebetegnelsen for fly af type Messerschmidt)
Sangen gætter jeg på var Horst Wessel eller "Die Fahne hoch...."
|
| |
|
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 16:08
af
Thomas Bruun
Wouw! shansen m.fl.! FANTOMET er stolte af jer- I er virkelig på banen her!
Ja DF er et meget rummeligt parti! Det må vi ikke holde os for gode til at glemme at rose. At viljen til pluralisme - denne nærmest kulturradikalisme, ikke smitter af på den politiske virkelighed er svært at forstå. DF-agendaen er vel i dette roede billede en reminder os alle om, at DF jo blot er et parti opstået i sin tid pga. modstand mod indvandring! Dit har vel outdatet sig selv for længst! Mision Redgroed completed!
|
| |
|
|
|
|
27.04-2007 | 16:11
af
(Slettet bruger)
Tænkeren
Du har ret Krarup er en smålig farisære der altid har kanøflet de store tænker og forfatter i Danmark.
Tak for et godt input.
Husk frænde dør fæ dør ens eftermæle aldrig dør hvis det er velfortjent.
|
| |
|
|
|
|
27.04-2007 | 16:13
af
(Slettet bruger)
Thomas
Det er mere mission mudderbad og landsbytosse indavl der er competed.
Fremskridtspartiet er genopstået i DF.
Deres nye motto er hermed fremover Engang landsbytosse altid landsbytosse.
|
| |
|
|
|
|
27.04-2007 | 17:14
af
Thomas Bruun
Ja cut and paste er en skøn ting. Så kan man uden videre klone flotte, imponerende lange tekster, med indhold vi alle lærte i skolen.
Flot arbejde!
|
| |
|
|
|
27.04-2007 | 18:10
af
spækmand sam
Det er flovt for Danmark at vi har et racistisk/fascistisk parti som DF i nationalforsamlingen. Det betyder nemlig at vi har mange (13 pct.) racister i dette land som stemmer ud fra deres snæversynede jantelovs verdenssyn. Flovt, flovt og pinligt.
|
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 18:19
af
Mr. Pedersen
Det er flovt for Danmark at vi har et kommunistisk/islamisk parti som EL i nationalforsamlingen. Det betyder nemlig at vi har mange (6 pct.) kommunister i dette land som stemmer ud fra deres snæversynede jantelovs verdenssyn. Flovt, flovt og pinligt
|
| |
|
|
|
|
27.04-2007 | 18:41
af
Janne
I ødelægger debatten, når I bliver så personlige, det er vigtigt, at alle kommer til orde, man kan jo ikke være enig med alle, med mindre man har en dårlig hukommelse. Selvfølgelig er Krarup ikke nazist, han er modig, og sommetider får han måske sagt sine meninger lidt direkte, men Han er præget af sin opvækst, med en far der var stærk i kampen mod fjenden, så det er ikke saglig kritik. Det må stå for den enkeltes regning, hvorvidt man hylder nazismen, eller ej, men der skal ikke herske tvivl om, at i folketinget, har de ikke hjemme, det kan folket ikke være tjent med. Janne.
|
| |
|
|
|
|
27.04-2007 | 19:01
af
(Slettet bruger)
Det var flot klaret af Bjarne Thyregod at kende selve Hitlers fødselsdag d. 20. april.
Hvem er mest begejstret for nazierne ? Bjarne eller Morten ?
|
| |
|
|
|
|
27.04-2007 | 19:04
af
(Slettet bruger)
Til: Shansen
"Shansen rules"
- DF er flok landsbytosser og jeg tviler på, at de er blevet bryst ammet da de var små.
|
| |
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 19:45
af
Bjarne Thyregod
Jeanette Lund nu er jeg ganske rigtig historisk interesseret og ved at 20. april er Hitlers fødselsdag. Det har været vigtigt at vide bla. i forbindelse med mit arbejde i Folkebevægelsen mod Nazisme.
At du er historieløs er dit eget problem.
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 20:02
af
sdasd asdasd
@ Janette Lund
Er man begejstret for Nazisme fordi man vd hvornår Hitler blev født?
Aldrig haft historie i skolen, Janette?
Det sjovt. Din måde at debattere på er en speciel og lumsk kommunikation hvor du hele tiden flygter fra indholdet og prøver spille med "Omvendt psykologi".
Hver gang man skriver noget om DF, så skriver du "Jamen, du sidder jo bare og reklamerer for DF. Du er måske begejstret for DF?" , Samme retorik bruger du gang på gang. Men læser man dine blogs i din profil, så har du selv ganske travlt med muslimer og Islam. Skal jeg så spørge dig; "Overvejer du at konvertere til Islam?" :)
Du trænger til gruppe-kram af en kæmpe muslimsk flok :) Hvis du giver mig en dato og et sted, så lover jeg dig et kæmpe kram med fuld kærlighed og omsorg . Det uden pis. :D
Du har tydeligvis brug for det.
God weekend.
|
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 20:04
af
(Slettet bruger)
Lund bekræfter at DF er heilede >>Det tidligere socialdemokratiske folketingsmedlem Torben Lund bakker op om B.T.s historie om, at Dansk Folkepartis Morten Messerschmidt både heilede og sang nazisange under en fest i Tivolis Grøften i forrige uge. Torben Lund ønskede i første omgang ikke at kommentere historien, da han blev kontaktet af TV 2, men efter at have set at Morten Messerschmidt har udsendt en pressemeddelelse, hvor han omtaler Torben Lund som en ven, samt at han kræver et dementi fra B.T., vil Torben Lund alligevel godt bekræfte B.T.s udlægning af episoden. http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6798104.html?ikon
|
| |
|
|
|
27.04-2007 | 20:23
af
Bjarne Thyregod
@Kaj Vilhelmsen
Jeg har ganske rigtigt arbejdet med at udbrede kendskabet til de Danske nazister og de nærtbeslægtede rascister.
Det er gennem dette arbejde jeg kom til at lære dig at kende som værende en af de værste af slagsen.
Jeg skal her bringe en lille smagsprøve fra dine holdninger og dine udfoldelser:
Kaj Vilhelmsen var med til at stifte Den Danske Forening sammen med Krarup. Medlem nr. 8 i denne forening var Johnny Hansen formand for DNSB.
Kaj blev smidt ud af DDF pga af hans nære relationer til nazistiske kredse.
"Jeg er ikke i stand til at tage afstand fra Hitlers national-socialisme. Har der overhovedet eksisteret KZ-lejre? Der har været så mange løgne fremme i medierne, at ingen kender sandheden."
Kaj Vilhelmsen, Formand for NPD 1992
Ifølge Politiken har Kaj Vilhelmsen tidligere været aktiv i Danmarks National-Socialistiske Bevægelse, DNSB
Kaj Vilhelmsen har tidligere truet embedsmænd på Københavnsrådhus og sendt trusselsbreve til fagforeninger ifm planer om en moské på Amager Fælled/Njalsgde.
Kaj Vilhelmsen blev i 2006 idømt betinget fængsel for overtrædelse af racismeparagraffen
Kaj Vilhelmsens radiostation - Radio Holger har fået inddraget sendetilladelsen af radionævnet.
Så Kaj det med Nazist begejstringen og Hitlerfascinationen er helt på din side.
|
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 21:27
af
Janne
Det er helt utroligt, ar nazismen stadig spøger i folkemunde, efter så mange år, jeg spekulerer på, om det er mennesker, der har oplevet krigen, eller blot kigget med, og læst historien på sidelinien, for det er dog en helt utrolig interesse. Jeg bemærker ikke Hitlers fødselsdag, jeg glæder mig over, at foråret, viser sit milde ansigt, så hestene kan komme på græs, og vores kaniner kan spise mælkebøtter, og så er svalen kommet. Den mørke tid over Danmark, skal aldrig glemmes, men de tyraner, og demagoger, der gjorde livet så svært for millioner af mennesker, skal ikke nødvendigvis huskes på deres fødselsdag, lad dem bare hænge i historiens støvede bind, som repræsentanter for alt ondt. Jeg oplevede ikke krigen, men fik den tæt på fra mine forældre, som kæmpede næsten hele krigen. Hitler kan kun tiltrække sig en diskution, og den må handle om, hvorledes det var muligt, for en så afsporet fanatisk selvudråbt morder, at smide støvlerne ind i Danmark, men de marchgale støvleknægte, kravlede slukøret hjem, da slaget var tabt. Det er vel muligt, at finde et bedre emne, eller skal han for enhver pris huskes, og hædres. Janne.
|
| |
|
|
|
27.04-2007 | 21:41
af
Bjarne Thyregod
Kaj Vilhelmsen - du skriver at jeg er en svindler fordi jeg kan citere Politiken og Ekstrabladet for dine Nazi relationer.
Og jeg er også en svindler fordi jeg kan beskrive dine trusler til såvel kommunale embedsmænd som fagforeningsfolk.
Jeg er også en svindler når jeg kan oplyse om at din rascistiske radiostation Radio Holger blev lukket af Radio/TV nævnet.
Og din veneration for Nazisterne og Hitler det er da bare ren opdigtning.
Tør du virkelig ikke stå ved dine rascistiske og nazistiske holdninger.
Jeg vil gerne spørge dig om du ikke mener at holocaust er en realitet ?
Er det forkert at der blev myrdet 6 mio. jøder?
Har du været med i DNSB ?
Har du haft samarbejde med DNSB ?
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 22:07
af
(Slettet bruger)
Er jeg blevet blind eller hvad, Bjarne Thyregod? Jeg havde een eller anden kommentar til Karin Bennedsen. Den er forsvundet, men jeg ser at både Karin og shansen s kommentarer til mig stadigvæk er på denne blogg? Blev jeg virkelig censuret bort for første gang? Det er virkelig en ny følelse.
Må jeg godt kommenterer Karin og shansen s kommentarer til mig, eller skal jeg bede dig om lov først?
mvh
Jakob
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 22:08
af
(Slettet bruger)
Bjarne, vil det hjælpe på min sag, hvis jeg beder Karin om forladelse?
mvh
Jakob
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 22:37
af
Bjarne Thyregod
Jakob A Andersen, hvis dit indlæg er blevet slettet kan det være en fejl fordi der var en hel række enslydende indlæg som jeg forsøgte at tynde ud i, så der kun blev 1 tilbage.
Hvis dit er blevet uberettiget slettet efter en opfordring så undskyld.
Men undlad venligst personangrebene ellers ryger indlæg ud.
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 22:42
af
Bjarne Thyregod
@kaj Vilhelmsen Hverken EB eller Politiken har dementeret dine Nazi-relationer.
Og du dokumentere her at du er såvel racist som holocaustfornægter og revisionist,
|
|
|
|
|
|
27.04-2007 | 22:49
af
Lars Nielsen
Morten Messerschmidt - lyder osm en rigtig
"Dorfblöte" HJ ...(hvad hedder landsbytosse ellers på tysk), Hard wie Kruppstahl og altid et smil og en sang på læben..måske Horst Wessel
|
| |
|
|
|
|
27.04-2007 | 23:40
af
(Slettet bruger)
Kaj Vilhelmsen
Du er nazileder i Danmark og flere foreninger bla. Frit Danmark ønsker at sammenarbejde med dig.
Et kig i dine egne arkiver afslører ganske fint hvorfor du er dømt for racisme.
Du var også med til at starte DDF sammen med Krarup desuden har du flere grisetryner på samvittigheden du ved dem der hang på Amager engang:-)
Hvem er det du prøver på at lyve for stå dog ved hvad du står for frem for at hykle herinde er du en af Hitlers mænd så sig det dog ligeud frem for at fable om at du er ren som sne alle og enhver ved at du er tilhænger af en mand der har flere millioner andres liv på sin samvittighed er det noget du også er stolt af ?
Desuden så som jeg før har nævnt overfor dig er du med til at grave DFs grav men det er sikkert også dit formål med din tilstedeværelse her i debatten.
Jo mere du heiler op jo mere tager folk afstand fra DF for du sidder jo i samme båd som dem.
Bjarne Thyregod taler sandt og det er dig der lyver når du benægter egne citater men måske ønsker du at vi graver mere frem som om det var nødvendigt.
|
| |
|
|
|
|
27.04-2007 | 23:42
af
(Slettet bruger)
Kaj du er heldig at holocaust benægtelse er OK i Danmark ellers var du dømt for længe siden men du vækker afsky med dine holdninger:-(
Er du stolt af at lovprise en morder som Hitler der har flere millioner af menneskers liv på sin samvittighed ?
Hvordan har du det endeligt med at Hilter var en morder er det også noget som du går indfor.
|
| |
|
|
|
|
27.04-2007 | 23:58
af
Lars Nielsen
Det vil være spild af samfundets tid og penge at bure et "talent" som Kaj Vilhelmsen inde, han har sin ytringsfrihed ligesom hans underlige radio Holger, hvis den ellers må sende mere .
Han er jo bare en ubetydelig lille fisk...der gerne vil være stor. Træerne gror nu ikke engang ind i himlen, det måtte selv Adolf og hans 1000 års rige sande.
|
| |
|
|
|
|
|
|
28.04-2007 | 09:34
af
(Slettet bruger)
S.Rasmussen
Nu var det vel ikke noget vildt hvis Aaen sang nogen kommunistsange idet han er gammel kommunist.
Men såvidt jeg ved er Messerschmidt da ikke nazist hverken ny eller gammel eller har han skjult sin fortid for os?
Der er da ingen normale 25 årige der skråler Hitlersange på tysk i Grøften eller andre steder og går rundt og Heiler for sjovt.
Gøre du sådan noget hvis du skal more dig ?
|
| |
|
|
|
|
28.04-2007 | 09:37
af
(Slettet bruger)
Godmorgen Karin
Jeg fik kvalme da jeg så din video.
Den der synger ligner Morten Messerschmidt uhyggeligt meget.
Jeg tror godt at Morten ved at han ligner en Arier og det tiltaler ham på en eller anden syg måde.:-(
|
| |
|
|
|
28.04-2007 | 09:47
af
Karin Bennedsen
God morgen Shansen
Ja, han er lidt af en prototype, men det kan han selvfølgelig ikke selv gøre ved. Men som du siger, så kan man godt få en følelse af, at han spiller på det.
Når jeg ser på Folketingets talerstol, kommer jeg altid til at tænke på scenen i videoen, som stammer fra filmen Cabaret.
|
|
|
|
|
|
28.04-2007 | 11:36
af
(Slettet bruger)
Ekstra Bladet 17.9.1992.:
>>Jeg er ikke i stand til at tage afstand fra Hitlers national-socialisme. Har der overhovedet eksisteret KZ-lejre? Der har været så mange løgne fremme i medierne, at ingen kender sandheden.Kaj Vilhelmsen, Formand for NPD
|
| |
|
|
|
|
|
28.04-2007 | 12:59
af
(Slettet bruger)
Kaj, kan vi ikke lige få op på bordet hvad der propaganderes for i forhold til holocaust og hvem, der står bag denne propaganda og tilsidst, hvad er formålet med propagandaen.
mvh
Jakob
|
|
|
|
|
|
28.04-2007 | 13:02
af
(Slettet bruger)
Kaj Vilhelmsen
>>Og jeg mener egentlig heller ikke, at andre har nogen videre indsigt i den sag. Propaganda om sagen høres overalt, men det er temmelig småt med viden.Mener Kaj Vilhelmsen da, at alt det billedmateriale, tekstmateriale og den viden, vi har fra øjenvidneberetninger fra bl.a. Auswitz, kan drages i tvivl?? Mener han, at dette materiale ikke fortæller os noget, om Nazismens forbrydelser??
En del af den viden, vi har stammer jo dog fra Nazi-Tysklands egen administration, - lejrenes kommandanter var jo stolte af det, de foretog sig, det samme var folkene i Waffen-SS.
|
| |
|
|
|
|
28.04-2007 | 14:10
af
Janne
Der kan kun være en årsag til, at man ønsker at sminke tragedien omkring holocaust, og det er dårlig samvittighed, det kræver ikke mange talenter, at efterspore historien. Det er uanstændig argumentation, når der skal sættes spørgsmålstegn ved folkemord, men det ser vi jo også idag, så mennesker, er ikke blevet finere, de har bare mere moderne våben, og mange regeringer er korrupte nok til at retfærdiggøre selv de frygteligste forbrydelser. Hvis Morten Messerschmidt ynder at synge tyske slagsange, så må det tillægges at han er uvidende om realiteterne, og den skam bærer han selv. Der er nok heller ikke grund til at tro, at de mange optagelser, billeder og interwieu s med mennesker, der har deltaget på den ene eller den anden måde, i krigens helvede, skulle være et spil for galleriet, det ville være et uoverskueligt projekt, for eftertiden, og noget bekosteligt for dem, der overlevede. Hvis sandheden skal gøres til løgn, for at give nutidens fanatikere den tilfredsstillelse, at tvivle, så er millioner af mennesker døde forgæves, og i den vildfarelse, kan de nye skud, få råderum, til deres lyssky handlinger. Der er intet, absolut intet, under nazismens åg, der kan trækkes frem, som værende positivt, alt hvad de stod for, var indædt had, morderiske planer, udradering af hele folkegrupper, mishandling og herskesyge. Aldrig aldrig mere, skal disse sjakaler have fodfæste, med deres syge drømme, og i dette land, som mærkede deres ni-halede kat i fem lange år, der må det være enhvers ret, at sortere dem fra almindelig forstandighed, så denne altfortærende gift, ikke får mulighed for at sanere mellem mennesker igen. Af alle sygdomme, var denne dog den værste. Janne.
|
| |
|
|
|
|
28.04-2007 | 16:43
af
Thomas Bruun
Der burde vel her komme en liste kommunistiske
slagere. Så vi alle lige kan høre om de virkelig er ex-..., rigtige ex´ere!
Ligesom de konservative ex-fascister?
DF burde så vel stå frem og erklære åbent, at der er ex-nazister, men det trækker vel i denne sammenhæng ingen stemmer om man er ex- eller pro-
|
| |
|
|
|
|
28.04-2007 | 17:04
af
Janne
Hej Jepj.
De sidder i den samme rotterede, de kalder sig bare noget forskelligt. Janne.
|
| |
|
|
|
|
|
|
29.04-2007 | 10:07
af
(Slettet bruger)
Uanset holocaust eller ej.
Så er sandheden den at Kaj Vilhelmsen støtter og ser op til en mand som har sine egne landsmænds og andres liv på samvittigheden.
Jeg er ligeglad om man nægter at holocaust har fundet sted men man kan ikke ignorere at Hitler er en af de mest afskylige massemorder i verdenshistorien.
Stalin eller Hitler er lige fedt at sige lige ud at man ideologisk er enig med en massemorder berettiger enhver til at man kaldes for landsforræder for Hitler dræbte foruden jøder også tysker, dansker, polakker, osv..... Dvs. er enhver støtte til nazismen den største hån mod Danmark og danskerne især dem der led under den tyske besættelse af Danmark.
Kaj Vilhelmsen kalder sig for patriot jeg vil kalde ham for forræder af det danske demokrati.
At han bryster sig af at han er racist og flere gange dømt for ulovlige aktioner er slet ikke noget som han burde være stolt af.
Han bruger udemokratiske handlinger til at fremme sin egen beskidte dagsorden og det er det som samfundet og den danske stat har dømt ham for.
Der er ingen tvivl om at Kaj Vilhelmsen med flere af sin slags er Danmarks Udemokrater Nr.1
Uanset om vi har ytringsfrihed her i landet og Radio Holger Spammer internettet med sit nazi propaganda og had til Islam og opfordringer til væbnet kamp forandre det ikke den virklighed som Kaj tilhøre den virklighed at han er en uønsket person i det brede spektrum af dansk politik og jeg er sikker på at langt de fleste dansker vil nægte at side i stue med ham.
Nazismen er på ingen måde foreneligt med et dansk demokrati.
|
| |
|
|
|
|
29.04-2007 | 10:10
af
(Slettet bruger)
Thomas
Lad bare fjeldabe barnet lege der er vist ingen mor eller far der gider at passe ham.
At sige at Enhedslisten er facister og nazister er latterligt idet de befinder sig i den modsatte side rent politisk om de er kommunister ? Ja sikkert nok en del af dem.
Men nu har dem fra den yderste højrefløj en underlig forståelse for hvad kommunisme er det er som om de tror at kommunisme kun kan deles op i en ting og det er STALINISME AK ja det er bevist mange gange at dem der tilhøre den yderste højrefløj ikke har ret mange brikker at flytte rundt med oppe i hovedet.
Jeg vil vove at påstår at mange af dem kunne let kræve deres skolepenge tilbage for de ander ikke hvad de snakker om:-)
|
| |
|
|
|
|
29.04-2007 | 13:07
af
(Slettet bruger)
Kaj Vilhelmsen
Du må du sgu stoppe Nazismen = National Socialismen var Hitlers egen ideologi som han strikkede sammen ikke for at hjælpe nogen men for at selv komme til magten.
Han spillede på den antisemitisme som fandtes i Europa og på det at kommunismen tiltrak mange tysker den gang.
Hitler var nationalist og han benyttede sig bare af socialismen for at sælge sig selv og gøre sin ideologi let spiselig for det tyske folk.
Hvad hjælper en sygesikring når dem der har mest brug for sådan en blev slået ihjel.
Hitler benyttede sig af billige politiske kneb så som Sygesikring, jernbaner, vandrehjem osv...Men
Hvad nytter en ny jernbane når den først og fremmest bruges til at transporter soldater til fronten Tyske unge knægte der dødede som fluer pågrund af Hitler, eller tusindevis af ikke kun jødeder men alle mulige tyske statsborger som blev transporteret ud af Tyskland for at blive slået ihjel eller udnyttet som slaver i Hitlers tredje rige.
En offentlig sygesikring eller Folkeferier er ikke Hitlers opfindelser på nogen måde det er bare noget han huggede fra andre for at sælge nazismen til det tyske folk.
Desuden så kan du jo komme med nogen beviser på at millioner af mennesker ikke blev slået ihjel af nazisterne.
Har du sådan nogen beviser ?
Hvordan kan du få den ide at man kan kalde sig for dansk patriot og samtidigt være nazist ?
Nazisterne var jo fjender af Danmark har du slet ikke fulgt med i Historie timerne ?
|
| |
|
|
|
|
29.04-2007 | 13:21
af
(Slettet bruger)
Jeg forstår inderligt, hvorfor socialisterne gerne vil skubbe nazismen fra sig.
Det med det sociale og nationale hørmer jo langt væk.
Hvor mange fremmede er det nu, at de sociale fagforsteninger har taget til sig ????
Nationale sociale - godt klaret :OOOOOO
|
| |
|
|
|
|
29.04-2007 | 16:11
af
(Slettet bruger)
Never Again-The Holocaust se filmen her http://www.youtube.com/watch?v=l7WmxmxGuzk&mode=related&search= Så kan vi samtidigt efterlyse igen de beviser Kaj Vilhelmsen har på at alle de døde vi ser i filmen ikke er nogen som er slået ihjel af nazisterne. Bemærk desuden sidst i filmen at der nævnes at det ikke kun var jøder der blev slået ihjel men masser af andre mennesker og af alle mulige nationaliteter. Også mange dansker blev offer for nazisterne. Hvis der findes en fjende af Danmark så er det nazismen tænk at der findes dansker der bakker op om en politisk ideologi som har slået nogen af ens egne landsmænd ihjel.
|
| |
|
|