Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Overfaldet for at tale med muslimsk kvinde.

30. juli 2009 22:40
Visninger  [2543 ]   Debat  [58 ]

endnu engang ser vi  sjakaler, overfalde i  flok.

Mændene kastede sig over en 35-årige, som er af dansk herkomst. han blev så hårdt medtaget af slag og spark, at han blev ført til Rigshospitalet, hvor han umiddelbart blev vurderet til at være i livsfare.

en opfordring. sørg for at sikre dig og din familie best mulig når i kommer i nærheden af hvor sjakalerne færdes. og ved det første angreb/forsøg på angreb  af de utilpassede.  skal der slåes hårdt og hensynsløs ned på fører sjakalen.

Del på Facebook
30.07-2009 | 22:57 af Erik Willumsgaard
Har du et link til den nyhed du omtaler, MM? Så man kan blive lidt mere klog på, hvad det drejer sig om.
 
 
31.07-2009 | 00:00 af Steffen Mortensen
 
31.07-2009 | 01:24 af leon lerche
Ja morten mortensen nu er jeg jo ikke racist men forstår godt dit budskab men husk det er ikke alle nydansker som er sådan VEL, hilsen fra. Leon, som er pæredansk.
 
 
31.07-2009 | 01:35 af Hajji Malik
Her har du din sjakal som du leder efter. Han stak en gravid kvinde ned 18 gange. Jeg skal måske holde mig væk fra hvide mennesker nu?

http://edition.cnn.com/2009/WORLD/europe/07/06/egypt.woman.killed/
 
 
31.07-2009 | 02:08 af william soelberg
Man tænker med ubeskrivelig gru
på dét foto her i Avisen og andre aviser
af syreødelagt mandsperson
i London såvidt huskes,
og hvor kvinden forventes ÆRE-dræbt.
 
31.07-2009 | 03:03 af peter jensen
arh, lad os nu få lidt mere info om det der overfald i Kokkedal

indtil videre lyder det helt gak hvis oplysningerne stemmer.
Altså at kvinden i toget ringer efter tæskeholdet.
Med video på stationen og mobilselskabers optegnelser over samtaler skal sagen nok blive opklaret, hvis der er noget om det.
 
 
31.07-2009 | 09:45 af morten mortensen
Malik
det mord du henviser til i tyskland er ligeledes begået af en indvandrer.
leon.
nej heldigvis er det ikke alle indvandrer/efterkommere der er sådan. men hvor er dem der ikke er sådan, forbavsende stille omk fordømmelse af deres landsmænd.
 
31.07-2009 | 10:18 af Isabelle Mandel
Endnu et indlæg med et sprogbrug, der i uhyggelig grad minder om nazisternes. Alle tyskere skulle frygte og afsky jøderne, så ingen gjorde anstalter, da jødeforfølgelserne satte ind. Nu forsøger en kriminal bande med en morder i front, at få danskere til at gøre det samme i forhold til muslimer. Hvor stupid er det egentlig tilladt at være?
Meningsløs vold er afskyelig. Misbrug af meningsløs vold er ligeså afskyelig.
Hvis du har børn, Morten, skal du nok være mere på mærkerne overfor, om de bliver HA'ernes kommende kunder til køb af hash og narkotika, end du skal være for at de bliver overfaldet af nogle voldsmænd.
 
 
31.07-2009 | 10:29 af S. Nielsen
Isabelle
Du har fuldstændig ret, men nu er Morten Mortensen også tidligere medlem af det hedengangne Dansk Front, der i dag fungerer i Århus under navnet White Pride.
Morten Mortensen har jævnligt pralet herinde med at han vidste mere end politiet i forbindelse med fodboldvold og overfald på brugere af Huset.

Morten Mortensen lyver her i denne tråd, når han påstår, at det var en indvandrer i Tyskland, der dræbte en ægyptisk kvinde. Manden hedder Alex A. og er 28 år ifølge CNN og dræbte kvinden efter at have kaldt hende for terrorist og luder, da hun legede med sit barn på en legeplads.
 
31.07-2009 | 10:31 af Stig Winther Petersen
@ MortenMortensen

Kunne du løfte sløret for hvordan du kunne ønske dig samfundet indrettet, så hændelser som disse undgås? Det er vel ikke nok at blive sur på muslimer?
 
 
31.07-2009 | 10:35 af S. Nielsen
Med hensyn til overfaldet i Kokkedal vides det endnu ikke hvad der har fået kvinden til at tilkalde et tæskehold. Noget kunne tyde på, at svenskeren havde generet hende, men forhåbentlig bliver de fundet og afhørt.
Man kan læse om overfalddet noget mere fyldestgørende på http://politiken.dk/indland/article760505.ece eller her på avisen
http://avisen.dk/mand-taesket-til-lirekassemand-paa-station_111324.aspx
 
31.07-2009 | 11:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.07-2009 | 11:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.07-2009 | 11:46 af S. Nielsen
Morten Mortensen har aldrig interesseret sig for kriminaliteten som sådan, men kun om det er en etnisk dansker eller andre.
Da en mulat for et par år siden blev beskyldt for pædofili samtidig med at en etnisk dansker blev taget på fersk gerning for fuldbyrdet pædofili, var det kun mulatten, der havde Morten Mortensens interesse.
 
31.07-2009 | 11:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.07-2009 | 13:04 af Hajji Malik
@Morten

Hvorfra ved du hun er muslim? Hvorfra ved du det var tæske hold? Hvorfra ved du kvinden ringede til dem? Men lad os da tale om dansker (fleretal) overfaldt en muslimsk kvinde i gladsaxe....hvor blev medie dækningen af? Eller om Dansk kvinde der konventerede til islam, og blev overfaldet på nørrebro, for ca 3 måneder siden? hvor blev medie dækningen af? Eller lad os tale om cykelbudet der blev dræbt af danske racister på amager? eller om danske racister der dræbte en muslim med køller og knive på amager ca 6 måneder siden. Eller lad os snakke om alle de sagesløse børn der bliver forulempet af beskidte danske pædofile. Er det jereskulturs skyld? Eller er det fordi i er Danskere? Eller er det individer i det Danske samfund? Eller skal jeg være lige så overfladisk som jer og sige det er de kristnes skyld!!!??
 
 
31.07-2009 | 13:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
31.07-2009 | 13:16 af leon lerche
Kaja Larsen jeg sad og så din tale og tænkte på om homoseksuelle er et problem for mange hvordan er det lige med friheden i Danmark hvor alle burde være lige eller hvad....siger Leon som ej er til mænd men da gerne støtter voksne menneskers frihed og der er sku da ingen særregl som siger at homoseksuelle skal have tæv.
 
 
31.07-2009 | 14:43 af morten mortensen
s.nielsen
morderen var russisk indvandrer. det mindste du kunne gøre var sku da at undersøge tingene.
http://www.information.dk/197195
kaja når gerningsmanden er dansk er der ingen grund til jeg skriver om sagen da du og flere andre skal nok sprede nyheden... fordi jeg forholder mig til indvandrer/efterkommernes vold og ballade er da det ellers vil blive tiet ihjel.
malik de danskere du snakker om.. mon de har lære noget af muhammed som jo giftede sig med en 6 årige og fuldbyrdet ægteskabet da aicha blev 9.
s.nielsen...du får den også lige.. forfærdelig også det tingene begåes af danskere.. lige præcis i den sag du nævner. sagen om mulatten blev kun nævnt i en avis.. en lille spalte.. hvilket bekræftede mig i at de små notitser skal spredes.
og det med white pride bekræfter mig blot i du ikke aner en klap om hvad du indimellem skriver om.
 
31.07-2009 | 16:56 af Jakob Schneider
Hvis en dansker eller en svensker ikke må tale med en muslimsk kvinde, hvem er det så der indfører apartheid ?.
 
 
31.07-2009 | 18:45 af Hajji Malik
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/14731:kirke---tro--seksuelt-misbrug-i-kirkeligt-miljoe--er-dobbelt-svigt

http://www.biblen.info/Bibelen-paedofili.htm

Pædofile katolske præster
Fik du set Horisont i går om katolske præster talrige seksuelle overgreb mod børn? Ellers kan du se udsendelsen her.

Der er to skandaler. Den ene er, at der er en meget mere end almindelig forekomst af homopædofile præster i den katolske kirke. Ifølge udsendelsen drejer det sig om 10.000 præster, der er blevet afsløret gennem de seneste år. Den anden skandale er, at den katolske kirke har dækket systematisk over disse præster. Ja, og så spiller paven en central rolle, det er også en skandale, men kun en følgeskandale, for han er jo bare én af gutterne.

Den katolske kirkes reaktioner på overgrebene har været centralt koordineret. Siden 60'erne har der eksisteret et hemmeligt dekret, "Crimen sollicitationis", der bla. beskrev, hvordan den katolske kirke skulle lave damage control, når en pædofil katolsk præst blev opdaget. Når et misbrug kom til kirkens kendskab, skulle man dække over gerningsmanden. Ofret blev pålagt tavshed under trusler om udstødelse fra kirken. Ofrene fik simpelthen et religiøst påbud om aldrig at tale om overgrebet igen.

For de pædofile præster havde overgrebene ingen konsekvens. De blev flyttet fra gerningssted til gerningssted med kirkens velsignelse; fra kirke til kirke, fra kostskole til kostskole, et rigtig udmærket liv for en pædofil. Omgivet af en hel kirke fuld af gode, pædofile venner.

Se udsendelsen.

Det er ikke noget personligt til jer andre..... Men morten må sku være glad for dette siden han konstant snakker om Muslimer og Ikke Kristne?

Morten du du er ikke værd at bruge tid på, skriv dit had til SCHNEIDE som er Jøde.... Han er hadefuld og du er hadefuld..... det kunne være i skulle lege sammen? SCHNEIDE vi kan også snakke om Zionistiske Jøder nu referer jeg ikke tilbage til de Arabiske Jøder der har det godt med Muslimerne. Men de jøder der er efterkommere af kongen der tog Jødedommen til sig fordi han var bange for at tabe krigen. Spis lykkepiller, det lindrer smerten har jeg hørt.
 
 
31.07-2009 | 18:54 af Isabelle Mandel
Til Jakob
"Hvis en dansker eller en svensker ikke må tale med en muslimsk kvinde, hvem er det så der indfører apartheid ?."

Hvornår er religion blevet en nationalitet?

Til Morten
INTET muslimer gør bliver tiet ihjel. Det bliver blæst op og op og op af Dansk Fremmedforskrækkede og mennesker som dig. Hvor må I være stolte af, at jeres projekt har virket: Danmark er blevet et stadigt mere koldt, unuanceret, ubegavet og fjendtligt samfund samtidig med at minimalstaten indføres af bagvejen. "Det er muslimernes skyld", råber I. Det er 200.000 mennesker skyld, at et land med 5,1 million mennesker, mister alle de værdier, vi engang hyldede. KORS, hvor er der meget dumhed til blandt alt for mange.
 
 
31.07-2009 | 19:04 af Hajji Malik
@Isabelle Mandel (Isabelle)

Du har fuldstændig ret. Jeg bor på Nørrebro, spørg om Danskerne har et problem med muslimerne, de ville sige nej. De har aldrig boet et bedre sted, før Ak-erne og Banderne begyndte at skyde på uskyldige udlændinge og Danskere og pludselig blev Jønke Integrations minister. Men der er begyndt at ske et skælv mellem Danskere og Muslimer i det Danske samfund på grund af det hadefulde klima der er blevet skabt, bla på grund af mennesker som DF og Morten.

(Morten du lever ikke engang op til de Danske værdier, jeg synes du skulle integreres )
 
 
31.07-2009 | 19:13 af Erik Willumsgaard
@Malik

Du skriver om skel mellem danskere og muslimer. Men mange danskere er jo muslimer, og mange muslimer er danskere. Hvad med at benytte nogle andre begreber?
 
 
31.07-2009 | 19:30 af Isabelle Mandel
Enig, Erik. Skynd dig, Malik at lade være med at følge DF's (og visse islamisters) sprogbrug. Vi er danskere - danske kristne, danske muslimer, danske ateister, danske budhister etc.
 
 
31.07-2009 | 19:47 af Helle Nielsen
Ja der er jo åbenbart et definitions problem mellem gamledanskere og de tilflyttede muslimer.
 
31.07-2009 | 19:50 af Erik Willumsgaard
@HN

Jeg mener nu mest, at det er DF, der forsøger at skabe en modsætning mellem det at være dansker og muslim.
 
 
31.07-2009 | 20:18 af Helle Nielsen
Jeg mener at det ligesåvel er imamerne, der laver et skel.
 
31.07-2009 | 20:47 af Jakob Schneider
@ Isabelle Mandel (Isabelle)

Hvis en ateist, en kristen eller en jøde ikke må tale med en muslimsk kvinde, hvem er det så der indfører apartheid ?

I øvrigt bor der reelt 800.000 muslimer i DK.
 
 
31.07-2009 | 21:22 af Erik Willumsgaard
@JS

Det er selvfølgeligt sindssygt og dybt forkasteligt, hvis nogle idioter forsøger at skabe den slags regler. Det er jo heldigvis ikke almindeligt.
 
 
31.07-2009 | 21:50 af Hajji Malik
Det kan være i bliver klogere af det her.

http://www.livssyn.info/mainfiles/main.php?section=2
 
 
31.07-2009 | 23:51 af Jan Christensen
Malik . (Imeranovic)

Hvis vi skulle smadre en invaderer hver gang de havde forulempet en dansk pige, hold kæft, sikke et blodbad der ville blive i de danske gader
 
31.07-2009 | 23:54 af Erik Willumsgaard
Nej, Malik, ingen bliver klogere af religiøs eller anden form for propaganda, for ingen andre end de i forvejen indviedede tager den til sig.

Det eneste man bliver klogere af, er at udveksle tanker med hinanden, fordomsfrit på skrift eller i tale!
 
 
01.08-2009 | 00:58 af Jan Christensen
Malik . (Imeranovic)

Islam = Nazimse
 
01.08-2009 | 01:05 af Erik Willumsgaard
hvad er nazimse for noget?
 
 
01.08-2009 | 02:52 af Jan Christensen
Erik Willumsgaard (Willumsgaard)

Dette er nazi og islam

http://www.youtube.com/watch?v=IBFBvceJvIU&feature=player_embedded
 
01.08-2009 | 21:04 af kirsten hansen
Morten Mortensen, hvorfor skrev du at han var af dansk nationalitet, når han er svensker?
Mon ikke manden har forsøgt at få en aftale i stand med kvinden, og derfor følte sig truet?
Man kan jo sige det er sammenhold, mon HA ville gøre det samme, hvis en dansk kvinde ringede til dem om, at hun blev passet op af en udenlandsk mand?
Nå spøg til side, jeg bryder mig heller ikke om den slags bander!
Men hvad nu, hvis hun ren faktisk var blevet voldtaget?
 
 
02.08-2009 | 15:17 af morten mortensen
kirsten.
manden bor i danmark men har åbenbart svensk statsborgerskab..
du mener altså man skal tilkalde et tæskehold hvis man føler sig truet. noget af et samfund det kunne blive.
og hvad så hvis han forsøgte at få en aftale i stand. er du imod blandede ægteskab.
----------
hvad mon du have ment hvis det var en indvandrer/efterkommer der var blevet overfaldet blot fordi han havde kontaktet en dansk pige.
i det tilfælde vil vi uden tvivl have fået ørerne tudet fulde af racisme.
 
02.08-2009 | 15:23 af kirsten hansen
Jo Morten, det var lidt ironisk ment, men rent faktisk ved vi jo ikke hvad manden havde sagt til hende!
Desuden sker det jo, at danske piger bliver voldtaget, fordi de klæder sig ret udfordrende!
Mon ikke det er derfor de beskytter deres piger?
En helt anden ting, er at de muslimer ikke passer ind i vores livsstil!
 
 
02.08-2009 | 15:54 af morten mortensen
kirsten
nej det ved vi ikke. men det er vil også underordnet.
at danske kvinder bliver voldtaget, fordi de klæder sig udfordrende. er sku en dårlig undskyldning. der findes sku ingen undskyldning for at tvinge en anden person til sex.
mener du også at vi skal gå og banke muslimer ned, hvis vi vil beskytte "vores kvinder".
 
02.08-2009 | 16:48 af kirsten hansen
Mener du deres egen mor, Morten?
Det tror jeg dog næppe!
Men danske kvinders påklædning kan virke anstødelig på muslimer, når man tænker på, hvor tildækkede mange muslimske kvinder er!
Når Danske piger går i byen, er de meget "afdækkede", og ber, efter min mening, selv om at blive voldtaget!
Men nu er jeg jo også af den gamle skole, hvor vi var mere anstændige i påklædning, i min ungdom!;-))
 
 
02.08-2009 | 16:58 af leon lerche
Morten Mortensen, man ser du skal have vasket din mund i brun sæbe:)))
 
 
02.08-2009 | 17:03 af morten mortensen
leon.
ja det er ok. så længe jeg ikke får hældt syre i munden. ;o)
 
02.08-2009 | 17:07 af leon lerche
HA HA Morten Mortensen, ja det er da forståligt og så lige din tale til Kirsten H, om 3 vidner ja der er også nået i din tale der.
 
 
02.08-2009 | 17:18 af gitte rasmussen
Hvorfor introduceres begrebet integration først efter tyrkiske gæstearbejderes ankomst i 1970′erne og ikke ved de første kinesiske buddhistiske indvandreres bosættelse for ca. 100 år siden, ved modtagelsen af katolske ungarske flygtninge i 1956 eller af de polske jøder i 1968? Hvorfor forandredes begrebet ret hurtigt til “manglende integration”, da Danmark derefter gav asyl til flygtninge fra Irak, statsløse palæstinensere, libanesere og somalier? Og hvorfor finder lektor på Københavns Universitet Jørgen Bæk Simonsen det nødvendigt at tage integration med i et leksikon om islam?
 
 
02.08-2009 | 17:23 af kirsten hansen
Morten, jeg kan love dig, at jeg er pæredansk men en årgang 1937!
Men de fleste voldtægter foregår efter midnat, når de er på vej hjem fra diskoteket!
Det er i det hele taget dumt, at gå alene i byen!
Det jeg mener er, at de unge piger er meget letsindige!
Desuden er der sjældent vidner til disse voldtægter, og mange tør ikke henvende sig til Politiet, for de vil blot spørge, om de ikke selv er ude om det!
Jeg ved ikke om jeg er alene om den opfattelse, men engang, hvor jeg besøgte en af mine sønner, og hans steddatter var på vej i byen, udbrød jeg spontant: hun er jo et oplagt voldtægtsoffer!
Hun og hendes mor er fra Columbia, og havde endnu ikke lært dansk, så min søn oversatte, hvorpå hun hurtigt fik skiftet til noget der var lidt mere tækkeligt, inden hun skiftede tøj, var hun meget nedringet, både for og bag!
 
 
02.08-2009 | 17:24 af leon lerche
HUM, gitte G, godt talt og den have jeg ikke tænkt på.
 
 
02.08-2009 | 17:26 af leon lerche
Kirsten H, der er vel også der vi ikke høre om????
 
 
02.08-2009 | 17:29 af leon lerche
Kirsten H, vi skal vel ikke entre på Danskernes gæstfrihed på grund af andres menneskers dårligdom.
 
 
02.08-2009 | 17:33 af leon lerche
Ja skal man ikke respekter folks gæstfrihed når man er gæst sådan gør man hos mig.
 
 
02.08-2009 | 17:36 af kirsten hansen
Gitte, man kan også spørge, hvorfor de grupper ikke bliver integreret ordentligt?
Det er jo ikke let hvis de bør i en flygtningelejr, hcvor de hverken må gå i skole eller have arbejde!
Polakkerne kom herop for at arbejde og tog hjem, når arbejdet var slut, det samme tror jeg Tyrkerne gjorde, men mange bosatte sig også i Danmark, for det var ikke så besværligt dengang som det er nu!
Men for at blive integreret, kræver det at de kan sproget, og det lærer de jo ikke i en flygtningelejr - mon det er på beregning?
 
 
02.08-2009 | 17:46 af kirsten hansen
Jo Leon, man skal respektere andres gæstfrihed, men jeg tror, at mange af de unge 2.gere, har glemt hvorfor de er her!
Jeg har 2 overboere, en mor og søn, hun 67 og han i fyrrene!
De kommer fra Armenien, har boet i Danmark i 3 år, men kun sønnen kan lidt dansk!
Desværre kender jeg ikke så meget til deres baggrund, udover at faderen til sønnen er blevet myrdet i Armenien!
De er absolut venlige og gæstfrie, og utrolig taknemlig, fordi jeg forsøger at tale med dem!
Jeg tror heller ikke de har muslimsk baggrund, det er der intet der tyder på!
Men selv muslimer er forskellige, og heldigvis er de fleste fredelige!
 
 
02.08-2009 | 17:50 af leon lerche
Ja Kirsten H, men hvem er skyld i hvad????
 
 
02.08-2009 | 18:12 af kirsten hansen
Leon, vi ved jo at Armenere er et forfulgt folkefærd i Tyrkiet!
Vist en gammel krig, hvor man forsøgte, og vist stadig forsøger, at udrydde Armenerne!
 
 
02.08-2009 | 18:14 af leon lerche
Kirsten H, ja Europas og verdens historien er grim.
 
 
05.08-2009 | 23:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.08-2009 | 00:09 af kirsten hansen
Ruth, Who is this mail send to?
this room is not for marrieds Contakt!
 
 
13.08-2009 | 21:32 af Hans Hansen
Hørt !
Sjakaler skal stå til ansvar for deres gerninger.
Mærkeligt jeg aldrig har haft problemer med dem. Det er nok fordi jeg ligner
en der ikke finder mig noget. Det er ellers ærgeligt, jeg kunne godt tænke mig lidt lir i gaden, bl.a brække et ben ellers to på sådan et dyr.
Onkel Hans
Tidligere voldspsykopat ...gider ikke mere...folk og sjakaler smider sig i rendesten og beder om nåde...jeg gider ikke engang sparke på dem, de er sgu så ynkelige.
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl
Indlæg | 37 | 40.556 | 448
Siden | 5. juli 2009 14:10
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites