20.06-2008 | 11:35
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
20.06-2008 | 11:37
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
20.06-2008 | 11:37
af
Else Thomsen
Ja, - danskerne er i vid udstrækning åbne og tolerante...
... men de fleste danskere mangler i høj grad et flertal af politikere med ligeså tolerante holdninger til ALLE borgere i landet - etniske såvel som ikke-etniske danskere |
|
|
|
|
20.06-2008 | 11:48
af
Hans Devantier
Jeg blev da også glad, da jeg læste om undersøgelsen i avisen, men ..
Så længe dagsordenen for debatten sættes af Pia K. og DF, så har integration trange kår her i landet og det kan CEPOS ikke lave om på - men det kunne resten af det borgerlige Danmark, hvis de tog sig sammen til at fortælle DF, at prisen for at holde regeringen ved magten IKKE indebærer, at DF har vetoret overfor alt, hvad der er mørkere end mælkechokolade. |
|
|
|
|
|
|
20.06-2008 | 11:57
af
Michael Hammers
Lady in Red
Jeg giver gerne gode velunderbyggede svar på de kommentarer, jeg får, men det kræver, at kommentarerne indeholder et minimum af relevans og saglighed.
Det gør din kommentar ovenfor ikke!
Michael Hammers |
|
| |
|
|
|
|
20.06-2008 | 12:15
af
Michael Hammers
soerjens
Du påstår, at CEPOS undersøgelse konkluderer, at de 19 % tørklædemodstandere omfatter alle DF'ere.
Det konkluderer undersøgelsen slet ikke!
Den beskæftiger sig overhovedet ikke med "hvilke danskere", men med danskerne generelt. Og konklusionerne er altså, at danskerne er tolerante, ikke diskriminerer og at de ikke accepterer, at du og andre pjattehoveder vil sætte lighedstegn mellem menneskerettigheder og sharia.
Mhp. din påstand om, at DF er fuldt repræsenteret i gruppen af modstandere imod tørklæder blandt kollegaer, så er påstanden udover - som fremgået - at være fuldstændig u-underbygget også decideret irrelevant.
Hvad har overhovedet motiveret dig til at skrive et indlæg, hvor du bringer DF på bane i denne sammenhæng?
Michael Hammers |
|
| |
|
|
20.06-2008 | 12:33
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
20.06-2008 | 12:40
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
20.06-2008 | 12:55
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
20.06-2008 | 13:05
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
20.06-2008 | 13:26
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
20.06-2008 | 13:45
af
Michael Hammers
Hej Karin
Tak for dine ord og heroiske forsvar for min ytringsfrihed ;-)
Og angående velformulerethed og soberhed, så må jeg gengælde dine ord. En fornøjelse at se, hvordan du præcist, sagligt og roligt modargumenterer Abraham, afslørende ham som intet andet end en tom tønde, der bare buldrer løs.
Bedste hilsner Michael |
|
| |
|
|
20.06-2008 | 13:57
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
20.06-2008 | 14:02
af
Else Thomsen
Det er fint at forsvare andres ret til ytringsfrihed - ikke blot når man er enig i ytringerne - men OGSÅ når man IKKE er enig.
MEN at kalde andre debattører for "pjattehoveder" er både useriøst og usympatisk, Michael Hammers. |
|
|
|
|
|
|
20.06-2008 | 14:25
af
Michael Hammers
Abraham, du stiller følgende spørgsmål:
”Michael H Er indvandrere, tørklæde, muslimer, nydansker, det eneste emner du kan? Der findes mange andre gode fornuftige emner at diskutere, hvorfor er du altid efter en gruppe mennesker ?”
Af dette fremgår tydeligvis, at du desværre – og som sædvanlig – har misforstået emnet!
Mit indlæg handler ikke om ”nydanskere”, men om OS: danskere. Dette turde jeg ellers nok mene fremgår helt klart alene af overskriften: ”DANSKERNE – et tolerant og imødekommende folkefærd” .
Det handler om, at vi ikke er et intolerant og diskriminerende folkefærd, således som den uhellige alliance af slappe venstreorienterede og offerrollesøgende muslimer vil vide det.
Derimod er danskerne, tolerante og imødekommende overfor indvandrere og muslimer (læs CEPOS undersøgelse).
Det er stærkt forundrende, at du i stedet for at forholde dig til dette positive budskab, har valgt at kaste dig ud i en total fordrejning af emnet og en personlig vendetta imod mig.
Herunder fabulerer du om, ”at nogle skælder alle udlændinge/muslimer ud”.
Dette er grebet ud af den blå luft og udtryk for den sædvanlige offergørelsesmentalitet som nogle indvandrere benytter sig af, for at slippe for at tage ansvar og blive integrerede.
Du bedes derfor igen sætte dig ordentligt ind i det stof, du kommenterer på. Mit indlæg har intet med at skælde ud på muslimer at gøre!
I øvrigt har jeg skrevet om flere andre ting end lige indvandrere. Så hvis du virkelig er så interesseret i det, hvorfor har du så aldrig læst eller kommenteret det ??
Endelig: Ønsker du fortsat at deltage i indeværende tråd, så bedes du stoppe dine ubehjælpsomme og debatafsporende kommentarer og forholde dig til emnet.
Michael Hammers |
|
| |
|
|
20.06-2008 | 14:40
af
John Andersen
Min konklusion på undersøgelsen er, at der findes en intolerance.
Og hvor er det lige, man er stødt på sådan en anti-tolerance?
Det er nogen der kalder sig anti-et eller andet. Hvis jeg skal hjælpe lidt.
Jaaahh..........
Sådan er vi så forskellige. I vores konklusioner. |
|
|
|
|
20.06-2008 | 15:23
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
20.06-2008 | 16:13
af
Michael Hammers
soerjens
Vi tager den lige for sidste gang. Du påstår, at CEPOS' undersøgelse konkluderer, at gruppen på 19 % der ikke ønsker tørklædebærende kollegaer, omfatter alle DF'ere.
Din påstand udspringer imidlertid af din frie fantasi og er skrupforkert. CEPOS undersøgelse angår overhovedet ikke hvilke danskere, der grupperer sig hvor, men taler om danskerne generelt. Det kan du forvisse dig om ved at læse undersøgelsen, som jeg tidligere har linket dig til.
Hvad mere er, så er resulatet af undersøgelsen helt i overensstemmelse med den officielle linie, som anlægges af DF.
Dvs. en nuanceret holdning til tørklædet, hvorefter dette ikke kan accepteres repræsenterende de danske menneskerettigheds- og demokrativærdier (offentlige embeder). Men på den anden side i overensstemmelse med trosfriheden accepteres som en ret i privatlivet.
Ønsker du at fortsætte diskussionen må jeg bede dig fremsætte noget substantielt, der kan underbygge dine påstande. Din nuværende argumentbasis: "vrøvl", "bedrager", m.m., slår ganske enkelt ikke til.
Michael Hammers |
|
| |
|
|
20.06-2008 | 16:23
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
20.06-2008 | 16:54
af
Else Thomsen
Søren - Vi er helt enige i, at der kun kan være EN korrekt måde at nærlæse omtalte undersøgelse på, nemlig den du giver udtryk for.
Michael Hammers er absolut ikke dum; men han prøver på alle mulige måder at bortforklare den kendsgerning, at DF i den grad er fremmedfjendske og anti-muslimer. |
|
|
|
|
|
|
20.06-2008 | 16:55
af
Michael Hammers
soerjens
Undskyld mig kære ven! "Dum" !! - hvad bilder du dig ind!
Denne tråd er skabt til debat, ikke til at hoste sin argumentatoriske magtesløshed og dybe frustrationer over ikke at have ret ud på.
Kommer der mere af den slags fra dig - så er det sletteknappen! Pronto!
Og lad mig så sige, at det da trods alt er godt, at det er lykkedes dig at komme så langt, at du nu kun "formoder" og ikke længere fastslår og påstår, at der er tale om noget så himmelråbende forkert som en direkte konklusion i CEPOS undersøgelse! Det var du fandentagemig længe om!
Sluttelig gør du i dine formodninger regning uden vært, idet det tydeligvis fremgår af DF's politiske linie, at partiet ønsker tørklæderne væk fra de offentlige embeder, men anerkender den enkeltes ret til at tænke og tro, som vedkommende vil.
Dette helt i overensstemmelse med undersøgelsesresultatet. Tag og forhold dig til det!
Så er den ikke længere!
Michael Hammers |
|
| |
|
|
|
|
20.06-2008 | 17:22
af
Michael Hammers
soenjens
Dit niveau er jo i særklasse rent bundskraberi og din sidste stærkt perfide og personlige kommentar, er hermed slettet.
Det er noget ærgerligt for debatten, at den skal lide under uligevægtige personer som dig, der ikke kan kende forskel på op eller ned, for eller bag, og som – når I ikke kan klare jer i debatten – begynder at slynge om jer med ukvemsord, i stedet for at se fornuften i øjnene.
Til avisen.dk vil jeg nu som tidligere gøre opmærksom på, at det ville tjene den gode debat om avisen fjernede muligheden for at være anonym.
Hvis de der nu gemmer sig under anonymitetens beskyttende vinger, som nu denne soenjens, skulle stå frem med navns nævnelse og identitet, så ville de være for store krystere til at fortsætte med deres perfiditeter, personangreb og øvrige ubegavetheder.
Michael Hammers |
|
| |
|
|
20.06-2008 | 19:37
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
20.06-2008 | 19:43
af
Michael Hammers
Hej NormdeGuerre
Jeg har ikke slettet dine svar, men marsterleons og soerjens.
Det må være avisen.dks klassiske sletteproblematik, der atter spøger. Ser meget gerne dine kommentar, så send den endelig.
Michael Hammers |
|
| |
|
|
|
|
20.06-2008 | 19:43
af
Bruce1
| Det søren kalder 'klapjagt' er ren information! Nødvændig information om det diabolske i tørklædets funktion, noget få muslimer vil tale om - det viser abrahams reaktioner overalt her på Avisen jo også - man vil ikke tage den vigtige debat. Men samfundet er faktisk nødt til det, og DF taler måske mest om det, men det kun fordi andre er så sløve i optrækket. |
|
| |
|
|
20.06-2008 | 19:59
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
|
|
20.06-2008 | 20:47
af
Bruce1
| Ja John, jeg er stolt af at være anti-muslimsk! Jeg gider ikke dele landet med den uindbudte gæst islam, denne aktuelle situation er ikke acceptabel eller holdbar i længden. Og det kan næppe være os den oprindelige befolkning der skal trække det korteste strå, så idioter som f.eks. HuT kan få lov at være her. Nixen bixen. |
|
| |
|
|
20.06-2008 | 20:52
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
20.06-2008 | 20:57
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
20.06-2008 | 21:07
af
Michael Hammers
søren soerjens
Jeg gider ikke se på flere af dine dårligt begavede og grove kommentarer, hvorfor de sidste 5-6 gebrokkenheder, som du har forsøgt at elendiggøre denne tråd med, er blevet slettet.
Evner du ikke fremover passende debatadfærd er næste skridt at indberette dig, så må vi sgu se om blogredaktionen vil tage affære.
Igen vil jeg opfordre Nyhedsavisens blogredaktion til at påbyde avisens bloggere at offentliggøre deres navn og identitet, så vi slipper for det alt andet end mandige kujoneri, som f.eks. ynken soerjens er storeksponent for.
Michael Hammers |
|
| |
|
|
|
|
20.06-2008 | 21:10
af
Michael Hammers
Haha, ja NdG, elektronikkens veje er uransagelig, men det er sgu irriterende at komme til at slette folk man sympatiserer med i kampen mod de mange idioter, der færdes på avisen.dk.
Og så er der fodbold!
God aften!
Hilsner Michael |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 00:13
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 00:16
af
Michael Hammers
21. juni 2008 00:13 | af Michael Hammers (MichaelHammers) abraham, det rager overhovedet ikke dig, hvad jeg skriver om og hv or meget jeg skriver om det!
Det er ikke et emne til diskussion!
Herunder er dine bestandige personangreb fuldstændigt uacceptable.
Din tænderskærende mangel på debatniveau og almindelig pli og forståelse for almindelige sociale konventioner, kan debatten ikke bruge til noget overhovedet!
Endelig finder jeg din kujonagtige anonymitet fuldstændig uacceptabel givet ovennævnte forhold.
Din kommentar fra 20. juni 2008 18:25 er derfor slettet!
Michael Hammers |
|
| |
|
|
|
|
21.06-2008 | 00:36
af
Michael Hammers
abraham i din kommentar 20. juni 2008 22:47 fabulerer du fuldstændig ubegrundet om noget så forvrøvlet og meningsløst, som at jeg skulle være anti-demokrat og at jeg kun er glad, når jeg selv og andre udtrykker os anti-muslimsk.
Dette er så dumt, så primitivt, så forkvaklet og så grundløst et billede af min person, at der er tale om decideret ærekrænkelse.
Derfor er din kommentar selvfølgelig slettet.
I din eventyrlige dumhed bilder du dig i øvrigt ind, at man som anonym har samme ret til ytringsfrihed, som hvis man ikke var anonym.
Det har man ikke. Ytringsfrihedens grundlag bygger på fuld gen- nemsigtighed, dvs. på en offentlig kendt identitet.
Således skal man kunne stilles til regnskab for sine udtalelser og peges ud, så alle kan se, hvem det er, der sagt har dette eller hint.
Ellers kunne enhver jo sige hvad som helst til hvem som helst.
Altså præcis sådan som du gør det om mig skjult bag din kujonagtige anonymitet! I den anledning opfordrer jeg igen Nyhedsavisen til at kræve at bloggerne tilkendegiver deres identitet. Dette ville helt sikkert skabe et bedre, mere sagligt og spæn dende debatklima, end den ødelæggelse af samme, som man ser ved folk, som abrahams og andres mellekomst (jf. denne tråd).
Michael Hammers |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 00:44
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 00:45
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 00:58
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 00:59
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 01:25
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 09:29
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 10:56
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 11:04
af
Michael Hammers
Nej, nej, da, abraham, det er skam mig, der ”takker”.
Tak fordi du har fundet det relevant for emnet: ”DANSKERNE – et tolerant og imødekommende folkefærd”, at beskæftige dig med det fuldstændigt irrelevante og dig aldeles uvedkommende om, hvor meget jeg skriver eller ikke skriver om forskellige emner.
Tak for din offerrollesøgende ønskedrøm om og totalt ubegrundede identifikation mellem mig som kritisk tænkende dansker og så det at være anti-demokrat.
Tak for dine gentagne personangreb og beskyldninger mod mig for kun at være glad, når folk sender anti-indvandrer kommentarer.
Og endelig det store afrundende TAK fordi du har medvirket i forsøget på fuldstændig at afspore debatten i denne tråd og søgt at gøre den til en personsag, frem for at forholde dig til CEPOS’ rapport, der giver et korrekt billede af danskernes forhold til udlændinge. Et positivt billede som offerrollesøgende indvandrere, der har behov danskerne som fjendebillede – desværre – kun kan opleve som negativt.
Og så med hensyn til at ytringsfrihed og identitets gennemsigtighed hænger sammen, siger du:
” Enig ( nu vil du blive glad, fordi jeg vil for engangs skyld være med dig). Her er jeg fra min profil
klippet fra min profil
Muslim Dansker, født som statsløs palæstinenser, opvokset i en flygtningelejre i Libanon, har været i DK siden 1990
og ovenikøbet hedder jeg Abraham
så, sig mig, er jeg anonym mere, vil du have mit cpr-nr, vil have mit pas-nr, vil du vide hvor min stemme gå ?
HVAD GØR DIG GLAD OG TILFREDS ? ”
Det er, som du helt sikkert også ved (andet ville i hvert fald ikke være nogen cadeau til din intelligens) ikke nok, at skrive et fornavn og et ophav. Jeg kunne jo bare kalde mig Michael, skrive at jeg var vokset op i København og har boet i Tåstrup siden 1985. Nej, vel! Det fjerner ligesom ikke anonymiteten.
Dit cpr.nr. er fløjtende ligegyldigt for dine blog-kollegaer.
Det relevante er, at du offentliggør hele dit navn og et billede af dig selv. Det vil jeg kunne respektere, ligesom din tone med garanti ville blive helt anderledes saglig. Det ville gøre mig ”GLAD OG TILFREDS”.
Altså lad os få dit fulde navn og et billede på din profil.
I øvrigt, hvordan kan du hedde ”abraham”, når du er palæstinenser ??
Michael Hammers |
|
| |
|
|
|
|
21.06-2008 | 11:35
af
Michael Hammers
Per H. – din gamle arrige trold fra Hakke-bakke skoven. Hvis du for en enkelt gangs skyld lod de små grå (med hvilke du formentlig ikke ligefrem er overbebyrdet) arbejde og læste den tråd, som du giver indtryk af at ville kommentere, så ville du have opdaget, at flere ØNSKEDE kommentarer desværre er blevet slettede i takt med, at det SELVFØLGELIG! har været nødvendigt at slette direkte debatafsporende, direkte perfide, direkte grove og irrelevante og direkte personangribende kommentarer.
Sletningen af de ØNSKEDE kommentarer skyldes den nok så bekendte brist i avisen.dk’s IT-system, hvorefter flere kommentarer risikerer at følge med, når man sletter én bestemt.
Inden jeg sletter gør jeg i øvrigt altid synderen opmærksom på, at hvis han/hun fortsætter som hidtil, så falder hammeren. Når jeg derefter sletter, gør jeg yderligere synderen opmærksom på, at vedkommende nu er slettet og vil blive det fremdeles i den givne debattråd, hvis personen fortsætter sit niveau under lavmålet (se min sletteprocedure ovenfor i denne tråd).
Jeg har således ikke slettet din kommentar. Men sletningen skyldes altså bekendte IT-brist.
Hvis du finder, at din kommentar fortsat er relevant, synes jeg, du skal sende den igen.
Og så bare til sidst. Intet kunne være mig mere ligegyldigt end om du respekterer mig eller ej! ! For fanden da, mand! Hvor er jeg dog bare skide ligeglad!
Fame ufatteligt, at flere af jer kæmpeidioter her på bloggen, tror I er så allerhelvedes vigtige, når det modsatte åbentlyst er tilfældet ! !
Michael Hammers |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 12:18
af
Else Thomsen
Michael Hammers, - du afslører din EGEN mangel på evne til sober og seriøs debatstil - lige så snart du bliver sagt det mindste imod.
Se blot din seneste bemærkning:: - "Fame udatteligt, at flere af jer kæmpeidioter her på bloggen...o.s.v" |
|
|
|
|
21.06-2008 | 12:26
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 12:36
af
Michael Hammers
Else Thomsen
Ærlig talt. Din mening om mig er alt andet end neutral.
Dette understreges af, at du i en kommentar ovenfor karakteriserer mig som "useriøs og usympatisk", fordi jeg har kaldt nogen for "pjattehoveder".
Et prædikat, der, mildt sagt, er uskyldigt sammenlignet med alt det, jeg er blevet kaldt for og udsat for af forvanskninger og fordrejninger af dine medkombattanter i denne tråd.
Jeg giver derfor ikke fem flade øre for din stærkt farvede vurdering af min person.
Find på noget andet, Else. Forhold dig f.eks. til debatemnet!
Michael Hammers |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 12:38
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 12:47
af
Michael Hammers
abraham du skriver:
"OFFERROLLESØGENDE - det er forventet ord fra som som dig, jeg vidste fra strten og inden jeg begynde at skrive til, jeg jeg vil blive skældt ud med al mulig tikng, og jeg er rigtig glad for det, fordi det er et bevis at jeg har nået mit måt, altså et måt som beviser at du en af dem som ikke ønsker andre end dem der er uenig med dig i dit område."
Venligst peg konkret på, hvor du finder bevis for, at jeg ikke ønsker kommentarer fra andre end dem jeg er enig med! Så længe du ikke gør det, fremstår din påstand som et bevis på, at du er offerrollesøgende!
Så skriver du:
"Og det er en tegn på du har en skjult dagsordning, hvad er det for noget dagsordning, vides ikke, men som sagt før, alle dine indlæg handler om den negativ side om udlændinge/invadnrer/muslimer/og dem der er ikke enige med dig."
Denne grundløse påstand underbygger yderligere, at du påtager dig en offerrolle overfor den onde dansker, her i form af mig!
Med henblik på navnet "Abraham", så er dette udtryk hebraisk - ikke arabisk!! - Derfor får du endnu engang spørgsmålet:
Hvordan kan det være, at du hedder det hebraiske Abraham, når du er palæstinenser ??
Endelig var snakken her væsentligt om anonymitet. Men symptomatisk nok har du undgpået at komme ind på det!
Jeg vil respektere dig, når du viser mig, hvem du er, ligesom jeg viser dig, hvem jeg er!!
Kommer der så et billede og et navn !!?
Michael Hammers |
|
| |
|
|
|
|
21.06-2008 | 12:58
af
Michael Hammers
Hov og så iøvrigt, abraham, du taler om Tyrkiet sejr i går, som om jeg skulle føle mig sur over det.
Men det fortæller mere om dit skæve syn på mig, end det jeg er.
Det synes at være særligt dansk og meget positivt træk, dette med i sin psyke at kunne rumme tilsyneladende modsætninger.
F.eks. både det at kunne sympatisere henholdsvis ikke sympatisere med forskellige sider hos en anden person, kultur, samfund. Mange andre folkeslag har særdeles svært ved at rumme sådanne ambivalenser. For dem er det enten eller. Sort eller hvidt!
For så at vende tilbage til det Tyrkiske holds sejr igår, så glædede den mig. For Tyrkiet er sammen med Holland mine favoritter ved EM.
Måske du skulle tænke lidt over det, og eventuelt overveje om der ikke er noget særdeles godt, menneskeligt og berigende for verden ved danskernes evne til at rumme modsætninger og se nuanceret på tingene. Fremfor at se sort og hvid på det hele og have behov for at slå alt det ihjel som ikke lige ligner det, man selv står for.
Michael Hammers |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 13:07
af
Else Thomsen
Michael Hammers, - jeg HAR fra starten forholdt mig til debatemnet...
HVIS du ønsker du en sober og seriøs debatstil af andre, burde du altså SELV praktisere en sådan, det er min mening. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 13:17
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 13:22
af
Michael Hammers
Else Thomsen
Jeg har forstået, hvad din mening er, og som sagt kan jeg ikke forholde mig alvorligt til, at du betegner mig som usympatisk og useriøs fordi jeg har kaldt nogle af dine medkombattenter for noget så uskyldigt som "pjattehoveder".
Mens disse omvendt har kaldt mig ting, der næppe vækker associationer til uskyldighed, herunder decideret har forsøgt afspore debatten.
Så kommer vi vist ikke længere her,Else.
Michael Hammers |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 13:23
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 14:47
af
John Andersen
Måske man skulle advare eller informere den spændte og forventningsfulde debattør om den særlige debat-kultur, der gør sig gældende for netop DENNE blog. I "ærlighedens tjeneste" og som lidt ekstra forbrugerblogoplysninger.
Der kunne feks. stå :
"Fortæl mig hvem du sletter, og jeg skal sige dig hvem du er! Jeg elsker den sletteknap! Det lukker munden på mine "modstandere". Nåh, men det er en anden historie. Og husk nu at jeres modargumenter IKKE vil blive forsøgt gendrevet. Her er det MINE synspunkter og konklusioner, der er til debat ikke JERES.
Held og lykke med det, og selvom jeg mener nogen af jer er nogle kæmpeidioter, så synes jeg da helt sikkert i skulle besøge min blog (Tror jeg nok.)".
CEPOS`s undersøgelse fortæller da ikke noget, vi ikke ved i forvejen. Nemlig at der findes et politisk parti i dette land, hvis idelogi er at være antimuslimsk, og som meget ihærdigt og nærmest hysterisk forsøger at sprede "budskabet" ud i alle afkroge af landet, så endnu flere kan slutte op om INTOLERANCEN!
Det ved vi da godt! Desværre. Og de nydanskere der overvejer at forlade landet (jf. mit tidligere link) ikke blot VED det. De MÆRKER det (den) også. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 15:30
af
Brylle
Per Græseby og Januette... Jeg kan godt forstå Michael Hammers sortere ud, for Abraham over spammer hele siden til, i stedet for at sige hvad han vil ud med på en gang.
Abraham Du skriver Muslim Dansker, født som statsløs palæstinenser, opvokset i en flygtningelejre i Libanon, har været i DK siden 1990 og ovenikøbet hedder jeg Abraham
Hvis du for det første hed abraham, så hedder jeg Ali. Du skulle nok have kaldt dig Ibrahim :O) Muslims believe that Ibrahim is a prophet of God, in accordance with the ... blah blah blah
Gør det dig til en offentlig person ved at skrive ovenstående du har skrevet om dig selv ?
Det ville være det samme som jeg skrev Kristen Dansker med Dansk statsborgerskab opvokset i et hus i Danmark. Har været i Danmark siden jeg blev født. Og så hedder jeg ovenikøbet Brylle
Hvad kan du udlede af det ? Syntes du ikke selv du er lidt små åndsvag at høre på. Hvordan gør det mig til en offentlig person ???
Få dig et liv i stedet for at sidde herinde i døgndrift med alt dit spy! |
|
|
|
|
21.06-2008 | 16:19
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 16:37
af
Brylle
af abraham Hvad er det du tror du ved om demokarti og dialog ? Hvis vi er et samfund med diktatur, hvad f....er du så flygtet fra ? Hvorfor tager du ikke bare hjem hvis der er bedere der hvor du kommer fra ??? Er der det Abarham ???
Endvidere, så er det temmelig udansk a præsentere sig på den måde du gør. Mit navn er Abraham jeg er muslim... helt ærligt, hvis du vil mødes med danskere på ligefod, kunne du nøjes med at præsentere dig ved navn.
På den måde muslimer præsenterer sig signalerer de allerede, at "Du skal ikke sige det jeg ikke vil høre, for så føler jeg mig krænket og så bliver jeg manisk og adfærdsvanskelig tillige med jeg spiller min offerrolle fuldt ud! Sådan har jeg ikke lyst til at mødes med mennesker. Og sådan er der masser af danskere der har det !!!!
Så skriver du også at du ikke vil sætte billede i af dig selv, da du ikke vil dømmes på dit udseende. Sig mig er du et andet synonym for SarahA ??? Det er nemmelig hendes nationalsang når vi snakker tørklæder :D
Og så til sidst, hvis det i modsat fald skulle vise sig du ikke er SarahA, så har du måske mindreværdskomplekser ved at skulle vise dig frem i selskab med en flot fyr som Michael Hammers og derved skullle måles :) Tror du virkelig det er derfor Michael spørger til dit foto ??? Hvis det er tilfældet, så er der endnu en ting du har misforstået.
Hvilke beskyldninger er det lige du vi have mig til at kommentere ??? At du ikke hedder Abraham ??? ROTFL........ |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 16:49
af
Michael Hammers
Abraham
Du argumenterer ikke! Du påstår bare! F.eks. siger du:
”jeg spiller ikke offerrolle, du må meget gerne slette allle min kommentar, jeg har aldrig spillet offerrolle, det er ikke mig i hvert fald”
Som det er fremgået flere gange i løbet ”debatten” i denne tråd påtager du dig helt INDISKUTABELT en offerrolle. Det er tydeligt nok for enhver!
Således fremgår det direkte, at du mener, at alle de danskere, som f.eks. undertegnede, der kommer med en velbegrundet indvandrer kritik, bare hele tiden skælder ud på indvandrere/muslimer.
Herunder synes din offerrolle mentalitet i den grad at have grebet om sig og sendt dig en fremskreden paranoia på halsen, idet du fuldstændig ubegrundet påstår, at jeg skulle være anti-demokrat, ja, at jeg ligefrem har en skjult dagsorden ??
Jeg har bl.a. i min kommentar fra 21. juni 2008 12:47 helt konkret angivet to steder, hvor du spiller offerrollen.
Hvis du vil videre her, så skal vi sgu have nogle argumenter på bordet, abraham.
Fortsætter du med bare at fremsætte påstande på tværs af alle argumenter, så er der tale om et brud på god debatskik, hvorfor dine kommentarer selvfølgelig vil blive slettet som dybt useriøse. PRONTO!
Michael Hammers |
|
| |
|
|
|
|
21.06-2008 | 16:51
af
Michael Hammers
Abraham, du skriver:
”Du taler iøvrigt om "respekt", et spm til dig, Respekter du folk ?? og hvis ja hvorfor sletter du deres indlæg, respekten betyder ikke at man sætte mundkurv på andre som kommer med kritik.”
”du skriver Jeg vil respektere dig, når du viser mig, hvem du er, ligesom jeg viser dig, hvem jeg er!! sikke en logik, din respekt til mig afhængig af mit billede (hvordan jeg ser ud ....),” Begge disse påstande er af så barnagtig og af så bevidst fordummende karakter, at jeg ikke gider forholde mig til dem, blot ønsker jeg her at gøre dig opmærksom på, at hvis der kommer flere af disse bevidst undergravende og dybt useriøse kommentarer, så bliver de slettet. PRONTO!
Michael Hammers |
|
| |
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:17
af
Michael Hammers
Hej Brylle
Skønt at se dig på ”banen”. Præcist og skarpt talt til den såkaldte abraham. Fandme rart at se ;-)
Og ja, den såkaldte abraham kunne være SarahA. Under alle omstændigheder er vedkommende fuld af løgn og kan ikke både hedde abraham og være muslim.
Med hensyn til den såkaldte abrahams potentielle frygt for sammenligning, så har jeg sgu sjældent set bedre argumentation ;-)
Hilsner Michael |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 17:18
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:18
af
Brylle
abraham Er du civiliseret ?
Gisp...Jeg har lige læst din profil og må sige det trak smilebåndene helt op til ørene.
Det minder mig om en sang vi skrålede som børn.
Jeg er Dansker født i Norge Sverige er mit fædreland, taler Russisk som en Tysker skønt jeg er en Engelsk mand. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:22
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:23
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:24
af
Michael Hammers
den såkaldte abraham skriver flg.:
"hvad hvis, jeg skriver at jeg er enig med dig om alt hvad du skriver og påsrår, bliver mine kommenaterer ikke slettet ? "
Ja, selvfølgelig! PRONTO!
Kommentaren ville i så fald falde under kategorien: "dybt useriøs", som er en væsentlig sletteårsag i samtlige andre nævnte tilfælde (Jf. ovenfor).
Utroligt at det skulle være nødvendigt at forklare dig noget så simpelt.
Michael Hammers |
|
| |
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:25
af
Michael Hammers
den såkaldte abraham skriver:
"Brylkle , kan du overhovedet læse ?????????? "
abraham, kan du overhovedet skrive ???????? |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 17:30
af
Brylle
Hej Michael I lige måde :O) Jeg har haft så travt den seneste tid, så det er kun blevet til en kommentar hist og pist en gang imellem :(
Jeg syntes også det er kujonagtigt at lyve på den måde. Men Abraham og Sarah A har også det til fælles at de begge to kalder sig pæistinensere der er danske :)
Jeg er næsten sikker på at Abraham bærer tørklæde ..... næsten... GGGGG
Hilsen Brylle :O))) |
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:31
af
Brylle
den såkaldte abraham skriver:
"Brylkle , kan du overhovedet læse ?????????? "
abraham, kan du overhovedet skrive ????????
ROTFLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Aiiiiiiiiiiii altså...ligger flad af grin GGGGGGGGGGGGGGG |
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:37
af
Brylle
postscriptum Folk uden humorisk sans burde nægtes adgang til debatten !!!!! Forstod du den ? |
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:44
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:45
af
Michael Hammers
efterskrift
Hvad er det for noget vrøvl at komme med.
Hvad med om du selv holder tungen lige munden og forholder dig sagligt til tråden her!? Fremfor fuldkomment forudindtaget af dine sympatier til alle dine medkombattenter, der hver og en er kommet til at ligge nøjagtigt som de selv har redt!
Michael Hammers |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 17:46
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:49
af
Michael Hammers
efterskrift
- da du kalder dig selv for postscriptum må du antages at gøre dig udi latinen.
Hvordan i himlens navn kan det så være, at du ikke ved, at det er god latin at tale ordentligt til en kvinde (brylle).
Må jeg derfor lige bede om kammertonen. Ellers står den på sletning næste gang, du fremturer, dit skarn. |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 17:52
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:54
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:55
af
Michael Hammers
21. juni 2008 17:54 | af Michael Hammers (MichaelHammers) nej, hør nu hr. efterskrift
et er, at du ikke kan opføre dig som en gentleman, men det er sgu næsten lige så slemt, at du er fuldstændig blottet for humor.
Du må sgu da være røvkedelig, mand. Tænk at kalde skøn latter, for "en barnagtig overreaktion"!!
Du får mig til at tænke npå SHUBIDUA, der i en sang synger: "Jeg er en kedelig klud, når jeg kommer ind, går blomsterne ud. Nu har jeg fundet mig en pige, vi begge lige kedelige".
Sgu ikke noget under, at du kalder dig "efterskrift". Du er altid blevet valgt til sidst. Altså "efter". Bagefter! |
|
| |
|
|
|
|
21.06-2008 | 17:59
af
Michael Hammers
efterskrift
vedr. sletning. så sletter jeg ikke bevidst dine kommentarer. De er simpelt hen doe kedelige og intetsigende til at frembringe den slags reaktioner.
Men jeg bliver løbende overspammet af en anonym blogger ved kaldet soerjens, der lider af dybt pinagtige mindreværdsfølelser over manglende mod og mandighed.
Når jeg sletter en af hans perfide komm entarer sker det, at andre ryger med i købet, hvilket skyldes avisen.dks IT-system.
Bare rolig dig sletter jeg ikke. Som sagt det er du sgu for kedelig til! |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 17:59
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:02
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:05
af
Michael Hammers
postscriptum
som et lille EFTERSKRIFT til min kommentar ovenfor (21. juni 2008 17:59), så kommenterer jeg den kommentar, som avisen.dks system har slettet.
Som sagt sletter jeg ikke dine gabende kedelige kommentarer. Det lover jeg. Amar, halshug og måtte jeg gå på gloende kul en røvsyg dag med postscriptum ved min side. |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 18:07
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:10
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:11
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:13
af
Brylle
NomdeGuerre ROTFLOOOOOOOOOOOOOOOOOL hahahhahahaha ja det husker jeg godt :O))) Og vedkommende har jo også tungen lige i røven på frk S...så måske derfor synger hun med på samme melodi GGGGG Nogen mennesker er jo letpåvirkelige :(
Ja man skal som kvinde godt nok have nogle ordentlige ansigtsløft for at få fuldskæg og nakkekrøller..... GGGGGGGGGGGGGGGGG
postscriptum Du fattede det altså ikke ????? nej det var vel også lidt meget forlangt GGG Pas nu på det ikke også støver når du fiser....jeg mener ...du er temmelig tør!!! |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:18
af
Brylle
postscriptum hop ud på gaden og kast lidt sten efter politiet sammen med vennerne...det er vel det eneste du finder fornøjelse i. Du er simpelhen en tør indskrunket pest her på bloggen!!!
du skriver til MH Nej jeg forestiller mig ikke at du gør noget bevidst
Pas nu på med alle de vrangsforestillinger.. du lyder jo helt grænse psykotisk efterhånden. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:20
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:23
af
Michael Hammers
Haha, ja, NdM "skøre kugler" forslår ikke helt. Der er tale om deciderede idioter.
Særligt en af slagsen, en mindreværdsfyldt anonym, der kalder sig soerjens, spammer helt vildt meget løs. Har overvejet om han er bøsse og har valgt hellere negativ kontakt end ingen kontakt.
Jeg synes noget tyder på det.
Og ja NdG det I ser her på bloggen er vand ved siden af det jeg sidder og sletter.
hilsen Michael |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 18:25
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:26
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:29
af
Michael Hammers
Postscriptum skriver:
"Okay, - avisen.dk har slettet mit indlæg. Jamen det giver da fint mening"
som et lille EFTERSKRIFT kan jeg fortælle dig, at umotiverede sletning af kommentarer er et klassisk problem på avisen.dk.
Så blev du det klogere. Hvilket måske ikke var så klogt endda. For med klogskab følger ælde og med ælde ofte støv. Og ja for at slutte ringen: med ælde og støv følger kedelighed, og det har du da ellers nok af i forvejen skulle jeg mene.
Og så alligevel. Fortvivl ikke, postscriptim. For på den anden side er du jo alligevel så kedelig, at ingen lægger mærke til lidt mere eller mindre. |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 18:30
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:30
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:32
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:35
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:36
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:37
af
Brylle
NomdeGuerre Jeg er godt klar over hvem du snakker om måske skulle vi kalde dem SS LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Bitten (Bitten1) Har du heller ikke fået sex i denne uge !!! Kan du ikke bare holde snotten ude af denne blog hvis du kun skal personfnidre overfor mig som du plejer...i såfald du ikke kan lade være, kan du stejlema bare kridte op hvor du vil ligge. Gider simpelhen ikke dit præmenstruel klimakteriemakrel fnidder evig og altid !!! |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:39
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:40
af
Michael Hammers
soerjens
du har i din sidste kommentar ud af de 20-30 stk du vil efterhånden har spyttet afsted formået at ramme et minimum af noget man kunne kalde argumentation. Så ja, jeg gør sgu en undtagelse og lader kommentar stå.
Ret skal være ret, som min gamle oldefar Alfred von Qualen altid sagde det. Også da han havde tømt banken, hvor han var direktør, for penge.
Ja en klog mand, den gamle, det var han sgu ;-) |
|
| |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:44
af
Michael Hammers
NdG, ja du har set helt rigtigt hvad denn e soerjens angår.
Han lider formentlig af voldsomme mindreværdsfølelser. Utvivlsomt som følge af egen manglende mod og mandighed, hvorfor han i rasende misundelse og jalousi giver sig til at angribe andre, som han tiltror at besidde det. |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 18:46
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:48
af
Brylle
søren Er det ulovligt at vare antimuslim eller være intolerant ???? Hut og andre Islamist halvaber er jo også intolerante og Anti demokratiske !!!
Du må også godt kalde mig intolerant og antimuslimsk, for jeg vil ikke være venner med folk der binder deres religion sammen om hovedet for at kunne rumme den. Jeg er en stor beundre af den Iranske flygtning farshad kholghi og det han siger. Men fordi han siger som han gør har han fået trusler fra det Islamiske miljø. Hvad vil du kalde det ??? |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:49
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 18:49
af
Brylle
Bitten (Bitten1) Hoooooooooooooold kæft kælling du er Uliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidelig |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 19:12
af
Michael Hammers
Ahhh, Bitten, det er nu alligevel blevet til par stykker af slagsen gennem tiden.
Så meget mand er jeg, at det tør jeg godt stå frem og indrømme ;-) |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 19:35
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 19:40
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 20:15
af
Brylle
søren (soerjens) Jeg syntes det er under lavmålet at du kalder Hammers Uærlig...syntes du i stedet skulle stikke næsen i dine regnskaber og grimme dig noget så jammerligt :( Hvis ellers det er muligt. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 21:12
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
21.06-2008 | 21:48
af
Bruce1
| Jeg er anti-muslimsk, søren, ikke anti-muslim. Dvs. ikke modstander af personen som sådan men personens religiøse gerninger der måtte dominere vedkommendes hverdag, og regler der ulykkeligvis får indflydelse på os andre. Derfor er netop islam så problematisk og farlig, jo mere og større jo farligere. Det er klart vi endnu ikke har et muslimsk samfund i Danmark, men jo flere ændringer vi går med til jo mere ændres alting, og vor personlige frihed til sidst. Derfor viste JPs tegninger på fornemste måde at ytringsfriheden allerede pt. er i fare. Ang. anonymitet, jeg afventer udviklingen af situationen på Avisen. |
|
| |
|
|
21.06-2008 | 22:08
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
21.06-2008 | 23:31
af
Brylle
Søren Hvorfor er det du vil have at folk ligefrem skal gå og være bange ???? og hvis de ikke er bange, så kalder du dem kyllinger. Kunne du ikke bare flætte næbet i stedet for alle de barnlige platheder.
Jeg vil godt have du svarer mig på hvad godt Islam har bragt med sig til vesten Søren. Det er der ingen der til dato har svarret på herinde. Du må gerne få en tænkepause til i morgen......
Siden Islam kom til vesten har vi fået en fandes masse kvaler, som koster det blege ud af øjnene. Du kan benægte herfra og til dommedag.
Bare kik på NA hvor meget Islam fylder op.
Tænk om vi danskere kunne få den tid tilbage hvor vi kun bekymrede os om det nu blev regnvejr når vi skulle på ferie. |
|
|
|
|
22.06-2008 | 00:46
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
22.06-2008 | 14:10
af
Michael Hammers
Brylle og NdG
Meget enig i, at soerjens burde græmme sig noget så eftertrykkeligt og holde sig til regnskaberne. At debattere ligger tydeligvis ikke liiige til hans højreben ;-)
Men på den anden side, hvis han behandler tal, som han skriver i debatten, så skal det da gå helt galt. Og man må i så fald håbe, at det kun er hans eget personlige bogholderi, han uden mål eller med sidder og nørkler rundt i.
For tænk på de sagesløse stakler, der kunne være involverede. De risikerer både at få rædsomme besøg af Told og Skat og ryge en tur i Hotel Gitterly, fordi soerjens er alt andet end talekvilibrist, herunder ude af stand til at gennemskue forskellen på nok så vigtige forhold som debet og kredit.
Puha, man får sgu helt sved på panden på eventuelle ofres vegne og alt andet end trang til at være i deres bukser.
- Så meget desto mere som, at de – efter soerjens ”regnskabs” aflæggelse – formentlig slet ikke mere har nogen bukser ;-) |
|
| |
|
|
|
|
22.06-2008 | 14:13
af
Michael Hammers
Soerjens
Igennem dine mindreværdståger giver du dig til at rette brylle, idet du midt i debatten fuldstændig irrelevant skriver til hende:
”Det staves flette og ikke flætte”
Imidlertid er du selv storleverandør i sproglige fejl. En af dem er f.eks. følgende, der ikke just er bekendt i dansk retskrivning:
”Krysteren er en forløgnet narcissist”
Der er ikke noget, der hedder ”forløgnet”. Det hedder ”forløjet”. Altså L-Ø-J-E-T.
Og en passant så også lige denne
”Men jeg kan godt få tid til at gå hårdt til uærlige narrerøve som den lille hammer"
Her er den altså gal med din forståelse af pluralis, idet du - på gebrokken vis – har sat en dobbelt pluralis, når du skriver: ”narrerøve”.
Men "narre-" skal her, selvsagt, være singularis, dvs.: ”nar”. Således skal pluralis alene lægges på det sidste ord i det sammensatte ord. Udtrykt som følger og ved mellemkomst af vokalen ”e”. Altså: ”-røv e”.
Det korrekte er derfor kort: ”narrøve”.
Jeg skal i denne sammenhæng undlade at kommentere dine noget primitive og ikke just stuerene udtryksformer, som f.eks. ordet ”narrøv” jo er et udmærket eksempel på.
Dog føler jeg mig stærkt foranlediget til at påpege den umådelige overensstemmelse, der synes at være mellem betegnelsen ”narrøv” og så dig og dine kvababbelser.
Endelig kommer det gode gamle ord om, at man ikke skal kaste med sten, når man selv bor i glashus her helt til sin ret, men det formår en narrøv som dig ganske givet ikke at forstå. |
|
| |
|
|
22.06-2008 | 14:29
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
22.06-2008 | 14:32
af
Michael Hammers
Soerjens, skriver følgende:
”vores muslimske invandrere er i almindelig omgang ofte mere nærværende og mindre uspolerede end os vesterlændinge”
(…)
Vi hviler ikke så sikkert i os selv som muslimerne ofte gør...
(…)
Derfor... Har jeg det fint med at de er kommet til vesten”
Lad mig først sige, at jeg har ikke noget problem med, at soerjens mener således om muslimer. Ligesom jeg ikke ville have et problem med, at andre mente således om århusianere i forhold til københavnere (hvor jeg er opvokset).
Jeg synes det fint nok, at man kan have sådanne meninger. Det er simpelt hen helt naturligt og jeg bifalder det som udtryk for de forskelle, man som subjekt oplever mellem mennesker og kulturer og har behov for at udtrykke uden at, der er noget ondt ment i det. Og ligesom alle andre foretrækker også jeg noget frem for noget andet, gør bedømmelser og kommer med værdiudtalelser i tilsvarende sammenhænge.
Ligeledes skal det tilføjes at soerjens lægger afstand til alle religioner, herunder islam, så der er ikke tale om, at han er sagligt motiveret, men simpelt hen om, at han som menneske slet og ret har fundet nogle karaktertræk, som han nu engang sympatiserer med og vel godt kunne tænke sig, at vi danskere måske havde lidt mere af.
Og det er, som sagt, kun naturligt og menneskeligt at udtrykke sig på den måde om sine oplevelser, erfaringer og opfattelser.
Altså: fint nok! Men læs så følgende:
”VI VESTERLÆNDINGE er i almindelig omgang ofte mere nærværende og mindre uspolerede end muslimerne
(…)
DE hviler ikke så sikkert i sig selv som VI, VESTERLÆNDINGE, ofte gør...
(…)
Derfor... Har jeg det fint med at de IKKE kommer til vesten”
Jeg ILER med straks at gøre opmærksom på at ovennævnte er en parafrase over soerjens udsagn og altså ikke udtryk for, at jeg her har givet mi n mening til kende!
Men allerede når jeg føler mig foranlediget til at tage dette forbehold, så er det jo fordi jeg per erfari ng ved, at hvis jeg udtrykte dette, så ville fanden være løs i laksegade. Således ville jeg straks have en halv snes anonyme ”soerjenser” til at bombardere min blog med, at jeg var racist, intolerant, m.m.
Og netop soerjens skal derfor have følgende spørgsmål:
Mener du, at dit udsagn, som citeret ovenfor og min parafrase over samme, er ligeværdige udsagn?
Dvs. er de to udsagn lige acceptable og har man derfor samme ret til at udtrykke begge?
Hvis du ikke mener dette, så bedes du venligst begrunde!
Michael Hammers |
|
| |
|
|
22.06-2008 | 15:02
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
22.06-2008 | 15:25
af
Brylle
Har du Søren ?????? Hvor ???
Du skrev >jeg behøver ingen tænkepause... >Islam er mig ligegyldig ligesom krinstendommen og alle andre >religioner... For mig er tro der ikke er vidensbaseret det rene nonsens
Jeg vil stadigvæk gerne vide hvad godt/tposetivt Islam har bragt med til vesten siden du forsvare Islam med næb og kløer !!!!!
Så kom nu bare...læg nu på bordet hvad denne kultur/ideologi har beriget os med !
Du behøver kun at nævne een ting :D |
|
|
|
|
22.06-2008 | 15:27
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
22.06-2008 | 17:58
af
Brylle
abraham din lille grimme behårede sure abe. Kan du så se at hoppe over på debatten om muslimhader familer før du bliver censureret væk.
af søren (soerjens) Ok...Godt svar...Jeg kan nemlig heller ikke finde noget posetivt LOL |
|
|
|
|
22.06-2008 | 18:13
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
22.06-2008 | 18:15
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
22.06-2008 | 18:16
af
Brylle
Abraham ???? Tror du at du har særregler her på avisen også ???? Hvorfor skulle du ikke censureres bort når du syntes dete r helt i orden at jeg bliver det !!!
22. juni 2008 12:49 | af abraham Jacob A. michael hammers er en anti-demokrat person, han er imod ytringsfrihed, han er værre end Mugabe.
22. juni 2008 01:31 | af Anders Drejer (Anders_Drejer) ==> abraham Hej, har du noget i mod jeg sletter nogle af Brylle’s gylle indlæg. Jeg mener det er spild og overflødigt fyld. Kan de ryge ud, sammen med enkelte af dine – brylle virker lidt som ”et barn man ikke kan nå”?
22. juni 2008 01:45 | af abraham Hej Anders, det er helt fint ;-))
og så lad være med at kalde folk noget som du selv anser for at være urent! kalder du nogen for svin kalder jeg også dig svin. Kalder du nogen for abe så kalder jeg også dig for abe. |
|
|
|
|
22.06-2008 | 18:18
af
Brylle
søren (soerjens) Har jeg gjort, og kan se du finder ZERO GOOD ligesom mig :) |
|
|
|
|
22.06-2008 | 18:20
af
Brylle
NomdeGuerre Jeg havde altså også svært ved det...det er jo pisse synd for aben GGGGGGGGGG |
|
|
|
|
22.06-2008 | 18:23
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
22.06-2008 | 18:24
af
Brylle
Søren Citat Vi er viklet mere ind i snærende bånd og strømlinede adfærdscodex synes jeg... Mere udviklet for stress og angst og ubehag... Vi hviler ikke så sikkert i os selv som muslimerne ofte gør... De ligner mere vores bedsteforældre end vi selv gør, fordi vi har mistet noget i farten... Derfor... Har jeg det fint med at de er kommet til vesten... Islam er ikke noget problem
Jeg spørger...er det noget vi kan måle på kriminalstatistikken Søren ? Er det noget du har dokumentation for ? Er det noget der er gavligt for vores samfund ? |
|
|
|
|
22.06-2008 | 18:25
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
22.06-2008 | 18:26
af
Brylle
abraham og hvad med ham den nyttige idiot du var enig med i går om at censurere mig bort ??? Du kan jo bare skrive på din egen blog og censurere det bort du ikke gider se på. Ide ???? |
|
|
|
|
22.06-2008 | 18:26
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
22.06-2008 | 18:28
af
Brylle
søren Nej men jeg tror du har et forklaringsproblem.
NomdeGuerre ROTFLOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Jaaaaaaaaa den er ligeså go som muslmdansker GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Jefg har vendt vrangen ud af mit kørekort for at se om der stod noget om at jeg var kristendansker ..hihi |
|
|
|
|
22.06-2008 | 18:33
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
22.06-2008 | 20:21
af
Michael Hammers
Hej lma
Og tak for dine dejlige og søde ord ;-)
Kunne til tider godt bruge en til at hjælpe mig med at slette noget af al den spam, som mere eller mindre forrykte bloggere vælter indover min blog.
Jeg har dog klaret den selv i denne omgang, men tænker ofte på dit tilbud om at være min sekretær ;-)
Hilsen Michael |
|
| |
|
|
22.06-2008 | 23:49
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.06-2008 | 00:44
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
23.06-2008 | 07:31
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
26.06-2008 | 00:57
af
Ove Christiansen
@ Lady-in-red, søren (soerjens), Hans Devantier (Falster) og andre integrationssultne nydansk immigrationselskere (eller DF-fobe).
Hvis spørgsmålet i stedet havde lydt: Jeg vil bede dig forestille dig, Mosdaffah, at du er i botek og ansætter ny kollega. Der er to ansøgere, som begge er lige kvalificerede. Hvilken person ville du umiddelbart foretrække? Svarmuligheder:
1. Person A, der er dansker 2. Person B, der er indvandrer eller muslim. 3. Jeg foretrækker ikke den ene frem for den anden. 4. Ved ikke.
Her vil Mosdaffah'ere svare person B for 100 % vedkommende. |
|
| |
|
|
26.06-2008 | 01:09
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
27.06-2008 | 17:24
af
Michael Hammers
Hej NYHEDSAVISENS BLOGREDAKTION
Jeg har et problem: Ca. hver anden gang jeg sletter kommentarer, så ryger der nogle med, som ikke skulle være slettet.
Således slettede jeg i morges 10 spamkommentarer, men systemet har slettet yderligere en kommentar fra DksødmeningDk (rapowa) og en af mine egne.
Hvis I læser indeværende blog, vil I se, at jeg flere gange har måttet gøre opmærksom på forholdet overfor bloggere, der ikke har kunnet forstå, at de er blevet slettet.
Jeg er ved at være lidt af træt af dette og beder jer derfor om I ikke kan prøve at gå jeres IT system nærmere efter i sømmene??
Venligst Michael Hammers |
|
| |
|
|
20.10-2008 | 08:16
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
20.10-2008 | 11:53
af
Michael Hammers
Hej Per H.
Denne kommentar er vist ikke til mig?:
"Hvem er de feje mennesker, der gemmer sig bag navne som xxxxxx etc.?"
Michael Hammers |
|
| |
|
|
20.10-2008 | 12:10
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
20.10-2008 | 12:12
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
20.10-2008 | 12:14
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
20.10-2008 | 12:30
af
Michael Hammers
Hej igen Per
Har skimmet trådene? Bølgerne går sandelig mere end højt, selv med den almindelige målestok for Avisen.
Jeg har ikke lyst til at deltage i personstridighederne, så venligst hold mig udenfor. Hvorfor blander I overhovedet mig ind i det?
Og jeg er ikke Hagbard Larsen/Henry Hanegal, og kan ikke se koblingen.
Tak for din tillid!
Hilsen Michael Hammers |
|
| |
|
|