Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Fall Of The Republic : The Presidency Of Barack H Obama, filmen er landet

22. oktober 2009 14:03
Visninger  [2565 ]   Debat  [33 ]

Oprfølgeren til den mest sete film på nettet 09(The Obama deception) udkom her til morgen, og jeg syntes den er værd og dele ..

 

 

 

Lars Nunnegaard og Lottomunken 1977 .... har anbefalet dette indlæg.
Del på Facebook
22.10-2009 | 16:14 af Lars Nunnegaard
Jeg ser den i nat! Tak for linkene. Husker godt The Deception..............
 
 
22.10-2009 | 16:36 af Lottomunken 1977 ....
Fantastisk nunne, så er en god og inforrmativ aften sikret..
 
 
22.10-2009 | 17:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
22.10-2009 | 17:55 af Lottomunken 1977 ....
Hej Poul
Jeg syntes absolut ikke at der hverken er højre og venstre i denne film, men du er vel også bedre til at genkende det bedre end jeg er, da jeg ikke går op i sådanne ting. Parnoid kan jeg godt med til, da
denne film handler om bankernes bailout, Obama's brudte valgløfter, hans måde at give patoitlovene sterorider, tv påvirkning, måden man ikke må sige Al Gores miljøfilm imod osv osv, altså basisk opdateret konspirartions terioer,
 
 
23.10-2009 | 11:29 af Lottomunken 1977 ....
Jeg så lige igen for at se hvad du mente poul med højreorienteret, og du burde nok lige se et lidt videre da de efterfølgende forklare hvorfor det ikke handler om højre og venstre...
 
 
23.10-2009 | 11:39 af Lars Nunnegaard
Indrømmer, den handler om , hvad magten bliver brugt til . Obama er nødt til at sælge ud, da USA er svækket. Selv Bush veto mod salg af aktier i boreindustrien til Kina, er under pres, da Usa skylder Kina et års nationalprodukt.
 
 
23.10-2009 | 13:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.10-2009 | 19:37 af Lottomunken 1977 ....
Poul
Jeg ved ikke om man kan forsvarer disse konspiration gutter, jeg ser dem som systemkritikere, altså den anden side af mønten hvad hvad de bilder os på tv, og evt. folketinget.. Der er mange ting som jeg ingen anelse eller viden har til at vide om deres version er i nærheden er at være sandt, men de tager
stadig mange emner op som jeg selv er kritisk overfor så derfor min interesse.. Og tit og ofte er det "vent se" princippet med disse gutter, hvilket gør det svært når de så får ret, som fks finanskrisen og labortorie influenzaen, som var emnerne i hans(Alex Jones) film for 2-3 år siden...
Med hensyn til bandekrigen herhjemme kunne jeg godt tænke at vide om den også havde været der, hvis staden ikke var blevet "lukket", og om det ikke burde politikker kunne havde forudset inden de startede med at træne til politistat ude på øen..
 
 
24.10-2009 | 14:12 af Ove Nielsen
Goddag lottomunk

Det er noget tid siden jeg har skrevet noget til dine indlæg, eller debateret/ført dialog med dig,jeg håber at det går dig godt og at du har fået mere ro i dit sind.

Lidt kort om dit indlægs emne

Hvis man frasiger sig mulige tings væren da frasiger man det der kan holde noget sandt i sig, mener jeg

Men skal ikke tænke på konspirationer i alt, men erkender men ikke at historisk set så bygger menneskets handlinger vedr magt og matrialisme op igennem tiderne på at delvsamme hoistorie er fuld af konspiratiriske handlinger og således og af værende og mulige konspirationer.

Mennesker kan således handle konspiratorisk og det både gør nogle og andre tænker på at gøre det, hvor igen andre ikke vil handle således. Så at konspirere med sine ligesindede til stadighed over magt og værdier, er en del af de handlinger nogle mennesker foretager sig, på det der er i mennesket af både det mulige grådige og det mulige begærlige.

Det sker af den enkle grund at alt er i m...
 
 
24.10-2009 | 14:20 af Ove Nielsen
fortsættelse..

Det sker af den enkle grund, mener jeg, at alt er i mennesket,
som værende mulige handlinger på mulige drifter, forståelser sanser m.m

Mennesket er:
Det mulige grådige og det mulige egoistiske

Præmissen er, mener jeg
Nogle gør, andre gør ikke
Alt afhængigt af en mulig specifik situation
Alle kan gøre, men ikke alle vælger at gøre.

mvh Confucius
 
 
24.10-2009 | 17:05 af Lottomunken 1977 ....
Hej confusisus
Tak for kommentarene jeg svare lige på emnet senere når lillemanden er puttet. Men jo tak det går bedre disse dage da jeg hen over sommeren fik samlet tankerne omkring en masse ting, jeg fik lavet mit "konspiration projekt"
http://lottomunken.urbanblog.dk/ færdigt og fik via sp pengene fjernet en del frygt for livet på gaden.. Og fremskridtet startede faktisk med den støtte som du og de dejlige mennesker gav, så klap dig selv på skulder:-) og vi skrives lige ved
 
 
24.10-2009 | 21:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.10-2009 | 23:38 af Lottomunken 1977 ....
Confusius
Jeg må sige dit indlæg passer godt til dit nick, for jeg er blevet lidt forvirret om jeg forstår dig rigtigt...
Men jeg har haft masser af tid til lure hvad dette emne er, og ja jeg har skam hørt dem alle og har nærmest fået en omskrivning af verdenshisorien, men det er jo ikke relevant, det er ikke noget jeg kan bruge til i min hverdag.. Men jeg har skam svært ved at forstå den boks man labler konspirations teoratikerene med, alle er enige om at ligemeget hvad disse systemkritikler kommer med, så kaster vi dem over i deres tosse kasse sammen med ufoer, JFK og andre ligegyldige emner. Jeg er skam ligeglad om en person mener at de royale er reptiler, så længe personen har en mere logisk forklaring på det vi bliver fodret med dagligt, såsom miljøet der næsten kun kan reddes via lovgivning og beskatning. I det mindste har jeg fået hørt versionen på den anden side af mønten, og er oppe tre versioner hvis jeg tæller min egen med , hvilket gør at jeg er to versioner rigere end fl...
 
 
24.10-2009 | 23:40 af Lottomunken 1977 ....
(Fortsat) ...end de fleste
 
 
25.10-2009 | 00:17 af Lottomunken 1977 ....
Poul
Der har jeg nok bare mere tiltro til at man ikke kan være så inkompotent, jeg kan simpelhen ikke tro at næste valgkamp er så vigtig .. Selv mig som knap og nap klarede en tag & facade udannelse(den mindre akedemiske del af vvs udd.) kunne fra dag 1 se at lukke staden, ville sprede hashmarket, på samme måde som mr Bean maler lejlighed kanonslag. Og den efterfølgende politiregning/overarbejdspukkel burde være forudset, jeg nægter at tro at lommeregner blev i lommen inden man starter et så langtvarig projekt.

Jeg har på ingen måde sat mig ind den bandekrig, og har ikke en skid forstand på hvorfor de skyder hinanden, men hæfter mig ved en sætning jeg tit støder på når man mener regeringen står bag "problem reaktion løsning" . De skaber selv problemmet, venter på folket kræver de gør noget ved det, og i dette tilfælde kommer med løsningen politistat, som de tilfældigvis fik god erfaring fra ude på staden.
 
 
25.10-2009 | 00:57 af Ove Nielsen
fortsat....
Deri er jeg ganske enig - Dette er bestemt ikke altid en fornuftig handlng at bedømme konspirations kritikerne således som i dit citat, mener jeg.
Måske er det nogle gange dem der bedømmer de "tossede" -der selv i nogle tilfælde måske er tossede.
Den mulighed er tilstede, mener jeg

Ang det sidste du skriver, om flere versioner.
En version ang. en mulig begivenhed vedr. mennesker er sjældent nøjagtig eller sand i sin fulde udstrækning, nogle gange er den endda direkte usand og i modstrid med det der således måske er foregået, mener jeg

Det er ikke for ingenting at man siger :
Vinderen skriver historien, for deri kan det iagtages at det skrevet oftest er til fordel for : Vinderen
Det er så ofte ej heller sandhed men nærmere "manipuleret sandhed", som har til formål at fremhæve vinderen overfor taberen, som bedre.

mvh confucius
 
 
25.10-2009 | 00:58 af Ove Nielsen
Re lottomunk

Ja jeg skriver ofte ikke letforståeligt erkender jeg.
den korte forklaring på det er at jeg ønsker at man reflekterer over det jeg skriver. ment som : Hvad mon han mener ? for de "lette" forståelser kan have misforstået det "indlysende" og det der kan syntes som værende ligetil og let at forstå og deri være enten enig eller uenig.

Derfor venligt ment.
Prøv at læse mit kommentatorindlæg igen, for jeg taler faktisk om det du taler om, blot på et rent menneskeligt plan vedr mulige reaktioner/handlinger og mulige (mis) forståelser.

Lad mig prøve at illustrere dette med dit eget citat.
" Men jeg har skam svært ved at forstå den boks man labler konspirations teoratikerene med, alle er enige om at ligemeget hvad disse systemkritikler kommer med, så kaster vi dem over i deres tosse kasse"


fortsættes....
 
 
25.10-2009 | 09:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.10-2009 | 09:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.10-2009 | 10:33 af Lottomunken 1977 ....
confusius
Det er jo det, når du giver noget folk selv kan reflektere over, ender de måske frem til noget andet end det du mente, heraf min usikker om jeg forstod dig rigtigt, og syntes til tider det er svært at kommentere på ting man er enig i..

Med angående halve-hele-fraværende sandheder i vores informationsstrøm, så er det til tider lige så let som det er umuligt at gennemskue, så må man selv sørge for at tage sine egne forbehold for hvordan man bedst kan gennemskue det evt emne.. Jeg tager mine såsom ikke at stole på en politiker, eller læne mig op folk der mener de har svaret, da jeg heller læner mig op ad dem der søger svaret..

Men på bundlinien er jeg egentligt bare interreseret i hvorfor vi insistere på dette nuværende system som generer massemord(hverdag) i form af fattigdom, blind lydighed til bevistlig utroværdig politikere, og troskab til en firkantet kasse osv osv...
 
 
25.10-2009 | 10:40 af Lottomunken 1977 ....
Hej poul
Jeg vender lige tilbage senere da jeg har en lillemand der er skal have mine fulde opmærksomhed....
 
 
25.10-2009 | 21:59 af Lottomunken 1977 ....
Poul
Jeg ved egentligt ikke hvad skal skrive til dit indlæg, så ja til det hele da jeg er helt enig...
http://www.youtube.com/watch?v=7nP3UC1liX8

http://www.ustream.tv/recorded/1317803
 
 
26.10-2009 | 13:28 af Ove Nielsen
Re Brian Klysner

Du overser noget væsentligt , mener jeg
Citat
"Det er jo det, når du giver noget folk selv kan reflektere over, ender de måske frem til noget andet end det du mente"
NETOP !
Se dette er også en vægtig pointe ang hvorfor jeg skriver som jeg gør - denne holder "muligheder"

Jeg ønsker da klart at man helst skal forstå min mening med mit skrevne, men :
Hvem siger at det jeg skriver er rigtigt ? mig selv ?
Min erkendte subjektivitet.
Der har jeg selv den erkendelse at fordi jeg mener det måske er rigtigt er det ikke sikkkert at det er det.
Således er dette så OGSÅ noget jeg ønsker andre helst skal tænke om deres egen mulige subjektivitet.

Dermed siger jeg at mit skriveri går ikke på at overbevise nogen , men på at skabe en mulig forståelse også ang egne mulige fejl. Samt ang. at kunne lære og lære fra sig, både vedr. mig selv men også ang andre mennesker.
Jeg søger således at skabe forståelse for hvad forståelse og erkendelse, kan være

mvh confucius
 
 
26.10-2009 | 16:21 af Lottomunken 1977 ....
Confusius
Jeg ved ikke hvad det er jeg overser det må du desværre lige forklare igen..
 
 
26.10-2009 | 18:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.10-2009 | 18:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
27.10-2009 | 16:13 af Ove Nielsen
Re brian klysner

Forstod du ikke denne komm. 26.10-2009 | 13:28 af Ove Nielsen ?

Hvis. du forstod den, hvad ser du så som mulig mening og forståelse ?

mvh confucius
 
 
27.10-2009 | 16:23 af Ove Nielsen
26.10-2009 | 18:23 af Poul Sørensen

Det er jo netop det der er en mulig essens, mener jeg

Alle vil da gerne vide hvad essens er, generelt set, men en essens i det er at det vil de helts vide set i lyset af det de selv forstår og mener er essens

Således er noget essens for et menneske , men ikke essens for et andet
Således er noget sandt for et menneske, men usandt for et andet menneske
Således ser virkelighed ikke ens ud for alle, da nogle har en opfattelse af det de mener er virkelighed og andre haver en anden opfattelse af det de mener er virkelighed.

Der er så pointen, -- Hvad er en mulige esssens ??

Og hvem har så måske sandhed, sidder med noget muligt sandt, hvad i information kan bekræfte at denne er en del af noget muligt sandt. ?
essens ?
Dette er reelt problematikken , når informationer vægtes/vurderes, mener jeg

mvh confucius
 
 
27.10-2009 | 20:00 af Lottomunken 1977 ....
Jeg forstod godt hvad du mente med i teksten, beklager det skulle jeg lige havde skrevet...
Jeg er bare i tvivl om hvad det var du mente jeg havde overset..
 
 
07.11-2009 | 06:23 af Johannes Bjarmarsson
Alex Jones er ofte portreteret som konspirations teorist men det er langt fra virkligheden, han er en af de få mennesker som tør at ytre sig om sandheden og den er at kun 0,1% af verdens befolkning styrer over 90% af verdens finanser og en håndfuld af dem (Bilderberg gruppens medlemmer) ejer over halvdelen, mens "vi" de andre, over 99% af verdens befolkning slås om resten som ligevel er i fleste tilfælde lånt fra en bank. Det som Alex og andre Frihedskæmpere gør, er at separere sandhed og Fakta fra alt det "bullshit" vi bliver fodret med til dagligt.
Denne film ville forstås meget bedre hvis du så filmen "Money Masters" (findes på Google video) hvor de forudså dagens hendelser for et ti år siden, med sådan en nøjagtighed at det kunde være opskrift på dagens finanskrise og hvad vil ske fram over hvis vi ikke tog fat i problemet nu med det samme..,
Det er hvad Alex Jones gør, værner om vores menneske rettigheder. Det burde vi alle gøre!
 
07.11-2009 | 06:25 af Johannes Bjarmarsson
Kommentar er blevet slettet.
 
08.11-2009 | 19:45 af Lottomunken 1977 ....
JB
Jeg har skam set money masters(godt nok for lang tid siden), og rigtig mange af de slags film. Jeg har det dog svært med Alex Jones's ekstramistiske og tit psykotiske måde at være på, trods hans ellers nyttige informationer og fremragende film og radioshow...
 
 
08.11-2009 | 22:36 af Lottomunken 1977 ....
Kommentar er blevet slettet.
 
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites