Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Pinligt og uintelligent Jeppe Kofoed!

26. marts 2008 09:40
Visninger  [1630 ]   Debat  [48 ]

Det er strafbart at lade en flirt gå længere end til flirt; læs; sexuel omgang med en under 18 år, når pågældende Underviser. Dette er Jeppe Kofoed udmærket klar over.Derfor er det ualmindeligt uintelligent og skødesløst at han vælger at følge sin slatne rygrad og dyrker sex med en 15-årig.

Den havde gået ude i "samfundet" HVIS han som den offentlige person han nu er, havde kunne holde det skjult.Men dette drejer sig nu engang om en fremtrædende Politiker der grundet en bunke påskebryg eller whatever det er, kaster sig over en ung pige på 15 somre  - i undervisningsøjemed-  og forfører - eller lader sig forføre -

 DET er forkert venner og det ved Jeppe godt, han kender om nogen godt loven.Så det Jeppe påstår med " jeg var ikke tilstede" er godt nok langt ude og løgn.  Hvis han skal undgå at blive "forhørt" er han jo allerede ude med en af de eneste retsmæssigt brugbare undskyldninger, og det ved Jeppe (nu) på Bjerget godt, så derfor siger han sådan. Han har brændt nallerne og må tage konsekvensen, dyrebare "lærerpenge!

Del på Facebook
26.03-2008 | 10:00 af Laila laix
Nu viser det sig i følge professor at Jeppe på Bjerget ikkuns hat trådt i spinaten og højest får en bøde, ja ja det kan godt være siger jeg så man pinligt stadig når han kommer som en underviser, så er det da naturligt nogle ser op til ham og så bør han være den voksne og afvise.Forkerte sted forkerte tidspunkt Jeppe.

Og hvis det nu ikke ER noget særligt det Jeppe har gjort hvorfor så smide ham i skammekrogen? Dvs. hvis en lærer havde haft sexuel omgang med en  elev under 18 år havde det MULIGVIS været straffenart i følge #223 - meeeen da Jeppe (på Bjerget) KUNS hat været f-o-r-e-d-r-a-g-s-h-o-l-d-e-r må han sliiiippe, NÅ!
 
 
26.03-2008 | 10:12 af Laila laix
prøv at tænke på pigen der nu ved hun har været skyld i Jeppe på Bjerget er vippet ud - stakkels hende, håber nogle virkelig tager sig af den piges skyldfølelser så de ikke hober sig op.
 
 
26.03-2008 | 10:16 af roede
Undskyld.. Jeg tror ikke at jeg helt forstår dit indlæg.Kunne du "stramme" det lidt? Jeg synes du skyder lidt hist og pist( Det er jeg selv slem til:) )
 
 
26.03-2008 | 10:19 af Lars Nunnegaard
Man må sige, at ledelsen i partiet har handlet resolut.
 
 
26.03-2008 | 10:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.03-2008 | 10:23 af Laila laix
Jamen Roede, jeg starter da med at skrive paragraf #223 er overskredet, det Min mening - og ja så er jeg så pokkers assertiv så jeg indrager en professors ord om at det ikke ER strafbart, men jeg fastholder at jeg synes Jeppe på Bjerget er pinlig og sluttelig er det da osse synd at det går udover pigen Hun ved da om nogen Den furore dette har skabt.Om det så er min ALTID inputtede ironi du ej kan forstå ved jeg ej? læs det igen :D
 
 
26.03-2008 | 10:24 af Laila laix
@unne

Ja det blir de nødt til grundet pigens alder. Ærgeligt det skulle ske jeg så gerne at S Og SF fortsat blev stærkere.:D
 
 
26.03-2008 | 10:31 af Laila laix
@Johnsen;

Tror næppe pigen selv besvarer dette og skulle der komme en høring hvilket der IKKE gør _ tjaa så går DETTE osse bare hen i glemmebogen.
 
 
26.03-2008 | 10:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.03-2008 | 10:39 af roede
Hmmm.. Måske har jeg drukket af natpotten... Jeg er ihvertfald ikke skarp nok til helt at være på højde med dit vid!!!! Og til Johnsen: Er det ikke fuldstændig ligegyldigt i denne sammenhæg hvad pigens rolle er? Eller er du også ironisk?
 
 
26.03-2008 | 10:48 af Lars Nunnegaard
Jeg tror at pigen og hendes forældre ikke vil i offentligheden, hvilket er forståeligt.
 
 
26.03-2008 | 10:49 af Lars Nunnegaard
Ps.

Partiafd. på Bornholm står bag Jeppe.
 
 
26.03-2008 | 11:02 af Eva Adamsen
Come on d herrer her på siderne et godt stykke over de 18 år, der ikke kan tåle at se kavalergange eller få et par babser i bevælgelse foran øjnene, uden at forestille sig man skal lade sig lede i fristelse, og at man kan springe på ved første givne lejlighed.

Gamle koner kan heller ikke bare kaste sig over potente ungersvende eller nogen med et sammenrullet lommetørklæde i lommen, hvis lysten skulle være tilstede.:-)

Det er blevet hævdet, at man så i gennem fingre med Simon Spies udskejelser, men mig bekendt var han ikke medlem af Folketinget, og pigerne, der bagte morgenboller, over 18, som han involverede sig med, i sin egenskab af chef.

Men at lovgiverne i Folketinget  drikker sig så tilpas fulde, at de glemmer lov og ret, og især § 223, er der ligesom ikke nogen undskyldning for, han må ta det som en mand, selvom diverse debatterende mandfolk har svært ved at indse det.

Han har kort sagt kvajet sig.
 
 
26.03-2008 | 11:09 af Lars Nunnegaard
Jamen, selvfølgelig er det forkert af ham. Det må bare ikke ske, men alligevel gør det,det. Han er ikke den første og ikke den sidste. Kødet er skrøbeligt.. desværre.
 
 
26.03-2008 | 11:15 af Eva Adamsen
Ja, guderne skal vide, at kødet er skrøbeligt...men ånden er ikke altide redebon;-))
 
 
26.03-2008 | 11:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.03-2008 | 11:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.03-2008 | 11:26 af Eva Adamsen
Nu skal vi jo ikke gøre hverken pigen gravid i utide her på NA, eller Jeppe pædofil, vi ved jo hvordan fristende og nysgerrige teenagepiger opfører sig, og det er jo påvist, at en mand ikke kan styre både den øverste og nederste del af kroppen, selvom han havde burde lade være med bruge den klamme undskyldning om, at det hele var sket i fuldskab og tænkt på, i hvilken egenskab han var tilstede ved festen bagefter.
 
 
26.03-2008 | 11:28 af Erik Willumsgaard
For mange år siden, da JEG var ungkarl, holdt jeg introduktionskurser for nye partimedlemmer.

Her var en gang en smuk kvinde, som havde taget sin datter på 16 med. Et par dage efter ringede datteren på min dør med en flaske vin under armen, som hun foreslog vi skulle hygge os med. Stort dilemma: Skulle man afvise et nyt og initiativrigt partimedlem eller udsætte sig for offentlig forargelse? Politik er en svær ting!
 
 
26.03-2008 | 11:41 af leon lerche
Hej. Laila Kragh, nu er jeg jo efterhånden en ældre herre, men jeg kan da godt sætte mig ind i hans sted og inden jeg fortæller mere, vil jeg forholde mig til realiteterne, han var fuld og hun var vild i varmen, kort og godt, den kære Jeppe Kofod, har ikke gjort nået ulovligt, personligt holder jeg mig langt væk, fra kåde piger, jeg vil da også sige. Vi er ikke dommer, hilsen fra. Leon, som håber Jeppe Kofod, er inde i varmen endnu. Husk der skal to til en tango.
 
 
26.03-2008 | 11:52 af Eva Adamsen
Hvem pokker siger, Willumsgaard at pigen var ude på at blive andet end med lem og helt uden tanke for medlemsskab i et politiske.;-))

Men det er forbudt, når man har de unge i ens varetægt, enten som plejefar, underviser o.l. er det forbuden frugt.

Men når partiet ikke lagde lokale til udskejelserne, som i dit tilfælde, vil jeg gerne se det mandfolk, der siger nej tak til fristende tilbud.;-)

I min omgangskreds, var der engang en købmandssøn på 30 år, der boede på et kvistværelse, hvor tjenstepigen på 16 år klatrede splitterfornøjet ind i hans kammer ved nattetid, og mig bekendt afslog han vist heller ikke, selvom det var under farmands tag.:-)
 
 
26.03-2008 | 11:54 af Eva Adamsen
Jo marsterleon, det er forbudt, da Jeppe var i en ungdomafdeling som foredragsholder, og lod det ske i al offentlighed, uanset HVOR kåde pigerne er.
 
 
26.03-2008 | 11:55 af Karin Bennedsen
@Erik Willumsgaard

Din lille historie antyder, at du hellere ville have den smukke kvinde end hendes datter.

Jeg vil gætte på, at du hjalp pigen med at tømme flasken med vin, men.......
 
26.03-2008 | 12:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.03-2008 | 12:59 af Erik Willumsgaard
@Karin Bennedsen

Tja, det var nok hende jeg havde set mest efter i første omgang, meeen...

@Husvild

Da mange her nok ved, at jeg ind til for nylig var medlem af SF gennem 35 år, kan jeg jo lige så godt oplyse det. Men jeg har været medlem af rigtigt mange forskellige afdelinger, og i øvrigt skiftet navn undervejs, så jeg tror enhver chance for genkendelse vil være udelukket.

Mht. historiens videre forløb må jeg erkende, at jeg ikke rigtigt husker, hvor god min dømmekraft var efter indtagelsen af vinen....
 
 
26.03-2008 | 13:01 af Erik Willumsgaard
@Madonna

Du har nok ret. Så vidt jeg husker blev der ikke talt så meget politik ved den lejlighed (eller ved senere lignende...)

Men tilbage til sagen, Jeppe Kofoed!
 
 
26.03-2008 | 13:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.03-2008 | 13:22 af Eva Adamsen
Næe, det anede mig nok, Willumsgaard, og så det der dejlige bekvemme hukommelsessvigt.;-)

Gode minder plejer man jo ellers at huske til sine dages ende, og nu er du jo snart i dén alder, hvor man skal leve på minderne, og så kan du ikke huske en pind?!

Sørgelige tilstande.:-)
 
 
26.03-2008 | 13:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.03-2008 | 13:32 af Karin Bennedsen
@Erik Willumsgaard

Men tilbage til sagen, Jeppe Kofod, så er der en væsensforskellighed mellem dit (sikkert ikke eneste) lille eventyr med en 16 årig og Jeppes med den 15 årige, nemlig den, at Jeppe udnyttede en situation, der kom i forlængelse af en munter og måske våd fest, hvorimod din forfører havde haft et par dage til at tænke over sagen i.
 
26.03-2008 | 13:35 af Laila laix
Ja ultradårlig undskyldning at frasige sig ethvert ansvar til sine nedre kønsdele; " og pludselig ophørte al kommunikation til mine nedre dele-jeg kan ikke huske hvad vi lavede...Det er faktisk ret   tragikomisk samtidig og ufattelig uintelligent, Jeppe (på Bjerget)Kofod må have røde kinder.For at dyrke sex? Nej det da naturligt,- nææ Røde kinder for at have dyrket sex med en partifælle på kun 15 år - hun er stadig et barn uanset hvor meget makeup hun propper på, og Jeppe Kofod er om nogen stadigvæk en mand der bør kunne tænke OSSE når han har drukket - dårlig undskyldning - er hørt for tit fra mænd før; " Det gik ligesom helt galt da jeg havde drukket, lysten begyndte at stige, og vi flirtede, og SÅ kan jeg sørme ikke huske andet end lille mand blev store mand og min hjerne koblede helt fra jeg ku ikke gøre for det" - Godaw sir jeg bare, det er  ikke sådan en Rigtig Mand opfører sig.
 
 
26.03-2008 | 13:37 af Laila laix
@vild;

Det kommer vel ikke bag på dig, sensationsstof.
 
 
26.03-2008 | 13:50 af leon lerche
Når., laila Kragh, jeg har jo mødt dig i blogsne og vi er normalt enig, men jeg ville først sige, hvormange gange, har kvinder/piger, råbt voldtægt og så var det en(and)det går jo så udover, andre kvinder/piger, men hvis du tror at kvinder/piger er meget bedre, så må jeg skuffe dig, nu gidder jeg ikke at tale om det, jeg har fortalt og kunne da godt gentage mig selv og jeg kan da også andre historier, men jeg fortæller kun hvis det er nødventig, hilsen fra. Leon, som altid holder fanen højt og aldrig lyver.
 
 
26.03-2008 | 13:59 af Laila laix
@Marsterleon;

Der er fra min side ikke blevet nævnt voldtægt eller om evt. svangerskab.Jeg siger at det er uintelligenyt ohg pinligt at Jeppe drak, og meldte ud at så var hans hjerne stået af og hans egenkontrol med nedre dele osse stået af. Det synes jeg wer pinligt meget pinligt endda.

Og ja jeg kan give dig ret i at båden gynger mere jo flere der er i den haha - pigen var nok osse med på den.

The point er at Jeppe skulle ha lade det bli ved flirten, så havde han såmænd stadig siddet i sin stol varmt og trygt.:D
 
 
26.03-2008 | 14:29 af Laila laix
Til Jeppe kan jeg ikke sige: " Op på hesten " - " får istedet sparket"

Selvforskyldt - kort og kontant.
 
 
26.03-2008 | 14:35 af Erik Willumsgaard
@KB

Ja, det har du ret i. Der ER tale om forskellige siutationer. Og der ER god grund til, at Jeppe Kofoed får en tænkepause til at hanke lidt op i sin dømmekraft. Men at gøre ham til en færdig mand i dansk politik efter denne sag synes jeg vil være alt for drastisk en konsekvens.
 
 
26.03-2008 | 14:37 af Laila laix
@arsten Holbeck:

Den måde alt blir kørt frem på i medierne(og mer og mer herhjemme nu) - må man tænke sig om bruge sin etik og fornuft.At således derefter som S - ordfører soge at det var gjort i fulskab og man- ikke-helt-ku-gøre-for- det - holdning er da for langt ude fra Jeppe Kofods side.
 
 
26.03-2008 | 14:39 af Laila laix
@EW:

De må jo til at lave nogle regler om i Folketinget hvis dette skulle gå alle ram forbi(#223):D
 
 
26.03-2008 | 17:21 af Karin Bennedsen
@EW

Helt enig! Selvfølgelig skal JK ikke være færdig i politik, fordi han har opført sig idiotisk, men dog som en helt normal ung mand ;o))
 
26.03-2008 | 19:18 af Laila laix
Jeppe er i skammekrogen - han sku ha tænkt sig om.

Hvor længe må tiden vise, straffet er han allerede blevet, og flov så han ud da han kom i Folketinget for at "tale" sin sag.
 
 
26.03-2008 | 19:30 af Laila laix
rettelse 14#29:

Til Jeppe kan jeg ikke sige:"Op på hesten" - istedet sir jeg:"du får sparket" Jeppe, ak...
 
 
26.03-2008 | 23:34 af Laila laix
Og et spark igen Jeppe for at være skyld i at der er klapjagt på en familie ligenu, ak..
 
 
27.03-2008 | 08:33 af Erik Willumsgaard
Jeg kan se debatten om JK er ebbet ud. Ca. et døgn varede den historie!
 
 
27.03-2008 | 09:06 af Laila laix
Ja , det er VAND ved siden af Dagens værste hændelse i Dagens DK- en kun 12-årig er blevet sexuelt misbrugt- det kan jeg næsten ikke tage.

Jeg får kvalme - dette er ovre i den værste boldgade, tre år til forskel - Jeppe var blevet lynchet hvis pigen havde været under 15 år.Så konklusionen må være at Folket i det store og hele over Jeppe (på Bjerget) Kofod ikke forargede Dagens DK så meget som jeg havde troet han ville.
 
 
27.03-2008 | 09:21 af Laila laix
Alder har derfor meget at sige ved Folkets dom.

Kvinder synes generelt at piger under 17 er "kriminelt" og  derfor IKKE er iorden at  sexuelle eskapader udfoldes allerede.

Hos mænd derimod virker det som om 85% synes det er iorden med"kuvøseguf" (klamt udtryk) en 15 -årig-scoring.

Gad vide hvad mændene havde Gjalpet/ytret hvis pigebarnet var 14??
 
 
27.03-2008 | 11:58 af Erik Willumsgaard
@laila kragh

Så vidt jeg kan se ud af debatterne, har der ikke været den synderlige forskel på fordelingen af kønnenes reaktioner. For mig at se er der relativt lige så mange kvinder som mænd, der siger vorherrebevares eller fy-føj.

Jeg tror i øvrigt, ikke at forestillingen om kuvøseguf er særlig udbredt blandt mænd. Jeg tror langt de fleste i højere grad har drømt om at blive kuvøseguf for modne kvinder.
 
 
27.03-2008 | 12:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
27.03-2008 | 21:32 af Laila laix
@EW og Bitten:

Det jo ikke til at vide, jeg synes at den sexuelle lavalder ikke må blive lavere, vi sgu´da ikke et U-land.
 
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl
Laila laix

Kristen, men ikke gammeldags bundet af det , mener godt at andre religioner kan forenes i det, i bund og grund er religion det samme i MIT univers;):):)

 SFèr

 

 

 Buddhist og Krishna og Indianer og Eskimotilhænger og...tilhænger af lykkelige folk med deres kulturbaggrunde intakt med sig så længe de ikke omhandler ; vold,forskelsbehandlinger,kvindeundertrykkelse etc.

Jeg HADER når der sker grusomme ting..

Jeg holder et vågent øje med alt ondt, forargeligt, forkasteligt, uintelligent.

Det er NU Vi skal gøre noget når hændelser der klart strider mod menneskerettigheder sker, og det sker dagligt og hele tiden på vor jordklode.

Jeg er en  assertiv kvinde, med mange meninger,sommetider lidt FOR impulsiv - arbejder på at bli mindre:D.Læs; i mine udtryksformer skriftligt.Dermed forstås jeg osse bedre, for jeg kan virke lidt for sarkastisk og feministisk, arbejder på det;)

Ønsker og håber at flere vil åbne for muligheden af en bedre verden ved større tiltag i form af; komme hinanden ved - mærke óg stå ved sine følelser-samt handlinger-læs: brug hjerne-->hjerte--->sjæl--->hjerne gør noget ved tingene- for det nytter ikke i  længden med den typiske Danske laissez-faire model -dvs. om-at-det-vedkommer-ikke-mig-og--det-skal-vi-sove-på-imorgen-finder-vi-ud-af-hvad-vi-bør-gøre-holdning..Og så er det tit for sent. DEN holder ikke længere, vi blir nødt til at rykke osse selvom vi er et lille Folkefærd - tænk på Tibet.ex.vis,  De Rykker - men hvad hjælper det når Verden er så fyldt med angstfyldte, hadopdragede Folk. Oplysning og oplysning til voldelige samt undertrykkende regeringer vil hjælpe på Folkets egenopfattelse og udmøntes i øget selvværd:)

Peace - pleace:()

Jeg VED at,-

jeg nogle gange ,-

føler FOR meget,-

Og det er IKKE så godt.--.

(Laila Kragh)

 

Må Viden og Ånd forenes allerede fra Barnsben.

Noget må gøres når noget kan gøres:D

At sove igennem nogle gange er Alfa og Omega, for Alle:D

Vi er ALLE FØDT LIGE.

Lad OS OSSE DØ LIGE - samt lykkelige:D

Indlæg | 91 | 62.039 | 1262
Siden | 20. februar 2008 09:01
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites