Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt
Man stener da kvinder
1. november 2008 16:46
 [2513 ]    [90 ]   Anbefal

Alt mens "debatten" på Avisen.dk i én uendelighed kværner løs med udgangspunkt i pattebarnsfornærmet had til Dansk Folkeparti og had til den borgerlige regering, kan man andre steder end på Avisen.dk læse om en somalisk kvinde, som forleden blev stenet til døde af islamister. Nå ja, kvinde og kvinde – en pige på 13 år var der tale om.

Man skulle synes, at det var noget for de mange "menneskerettighedsforkæmpere" her på stedet at kritisere og tage afstand fra. Men tavsheden larmer. Hellige køer må som bekendt gerne grise, og hvad betyder det, at "kulturberigende" islamister stener kvinder til døde, så længe deres folk i overvejende grad leverer stemmer af den "rette" observans og dermed næring til socialisternes håb om atter at komme til magten!

 

Send til
Debat  90
Anbefal
For at kommentere et blogindlæg skal du være logget ind. Har du ikke en bruger kan du oprette en her.
01.11-2008 | 17:02 af Karin Bennedsen
Har du et link til nogle officielle nyhedsmedier, som har bragt historien? For i de danske aviser, jeg læser hver dag, har historien ikke været bragt.
01.11-2008 | 17:10 af Nikolaj Damgaard
KarinB
Jeg kan bekræfte Krogagers historie. Jeg tror, den var i JyllandsPosten, hvor der også var en beskrivelse af, hvordan man begravede de dømte til livet, at der var regler for størrelsen af de sten, man måtte bruge, i hvilken rækkefølge børn, kvinder og mænd skulle kaste stenene, og at bevisbyrden altid påhviler kvinden i sager om utroskab - uanset om hun er den anklagede eller anklageren.
01.11-2008 | 17:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 17:32 af Ernst Krogager
Ja, søg, og du skal finde. Til Nikolaj Damgaards gengivelse kan føjes, at nogle tilskuere forsøgte at komme pigen til undsætning. Den lokale milits åbnede ild mod dem, hvorved en dreng mistede livet.
 
01.11-2008 | 17:41 af Karin Bennedsen
@Nikolaj Damgaard

Er du sikker på, at det er historien med den 13 årige pige, du beskriver, for det passer ikke helt med den ritzau-historie jeg fandt i JP (og Politiken).

Men ligegyldig hvad, så er det da en barbarisk historie. I det hele taget læser man om så mange forfærdelige ting og grusomheder i medierne, at det næsten ikke er muligt at rumme det alt sammen, for slet ikke at tage stilling til det alt sammen.

Historier fra Dafur og nu Congo er så forfærdelige, at det er svært at forestille sig, hvordan de stakkels mennesker dernede klarer sig.
01.11-2008 | 17:47 af Nikolaj Damgaard
KarinB
Den del af historien, jeg gengiver er jeg da ret sikker på. Det er dog kun et referat, men det kan vel række.
01.11-2008 | 17:49 af Karin Bennedsen
@Nikolaj Damgaard

Her linket til historien i JP

http://jp.dk/udland/article1501366.ece
01.11-2008 | 17:50 af Ernst Krogager
@ Karin Bennedsen: Det er muligvis ikke den samme historie, Nikolaj Damgaard har haft i tankerne, men det er jo heller ikke første gang, en kvinde er blevet stenet på denne måde. Når du nu skriver, at man i det hele taget læser om så mange forfærdelige ting og grusomheder i medierne, "at det næsten ikke er muligt at rumme det alt sammen, for slet ikke at tage stilling til det alt sammen", så vil jeg foreslå, at du og andre venstreorienterede finder noget mere grusomt end Dansk Folkepartis og den borgerlige regerings gerninger at jamre over.
 
01.11-2008 | 17:54 af Ernst Krogager
 
01.11-2008 | 17:55 af Nikolaj Damgaard
KarinB
Ja, det kan jeg se. Det er den rå udgave fra Ritzaus, og der står netop, at pigen er 13 år gammel.
01.11-2008 | 18:02 af Flemming Jensen
Jeg tager afstand fra stening af kvinder. Jeg tager også afstand fra dødsstraf generelt. Jeg tager afstand fra højreekstremister, der konstant forsøger at kæde enhver, der forsvarer retssikkerhed, tager afstand fra diskrimination og racisme sammen med den værste form for religiøs fanatisme.

Så Krogsager - tager du også afstand fra dødsstraf - er du også tilhænger af retssamfundet, som netop er bolværk mod religiøs fanatisme - f.eks. islamisme - eller er du tilhænger af den fortsatte nedbrydning af retssamfundet. som VKO står for.
 
01.11-2008 | 18:04 af gitte rasmussen
Nu er der jo masser af ting at jammer sig over i dagens Danmark. Når du beder de venstreorienterede om at klare verdens grusomheder, er det så fordi du mener, at de er de eneste der kan løse den opgave. Det de venstreorienterede kan gøre i den forbindelse er at støtte de organisation der hjælper mennesker i nød, og det gør de jo også på alle mulige forskellige måder, rundt om i verden. Så……. Hvad er det lige de skal gøre mere.
 
01.11-2008 | 18:04 af Karin Bennedsen
@Ernst Krogager

Den dag jeg har brug for forslag fra dig, skal jeg nok spørge. Så flet næbbet.
01.11-2008 | 18:07 af Nikolaj Damgaard
Det er egentlig nogle spøjse alternativer, du stiller op, Flemming Jensen. Det står ikke i min bog, at det ene, automatisk er modsat den mulighed, du opstiller.
Som her (forkortet citat): " Er du tilhænger af retssanfundet - eller er du tilhænger af den fortsatte nedbrydning af retssamfundet, som VKO står for".
Det giver jo ingen mening. Jeg håber da, du selv kan indse det.
01.11-2008 | 18:16 af Ernst Krogager
Enig, Nikolaj Damgaard, Flemming Jensens spøjse spørgsmål giver ingen mening.
 
01.11-2008 | 18:21 af Ernst Krogager
@ gitte rasmussen: De kunne for eksempel lukke øjnene op for alle de grusomheder, der er og bliver begået i socialismens hellige navn.
 
01.11-2008 | 18:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 18:29 af Karin Bennedsen
@Ernst Krogager

I virkeligheden er du en rigtig hykler og manipulator. Du misbruger en forfærdelig historie om en 13 årig pige, der på barbarisk vis er blevet stenet, til at lufte din sædvanlige klynkeri over, at DF og den borgerlige regering bliver kritiseret af medlemmer af oppositionen.

Hvorfor har du ikke selv med eet eneste ord givet udtryk for dine følelser overfor den forfærdelige skæbne, den stakkels pige fik?

Nej, for det interesserer dig overhovedet ikke. Det er nemlig slet ikke dit ærinde.
01.11-2008 | 18:30 af gitte rasmussen
Nu har jeg aldrig hørt at venstreorienterede stener piger på 13 år, og det var jo stening af en 13 åre pige , dit indlæg gik ud på. Jeg nægter også at tro at nogle venstreorienterede i Danmark sympatiserer med den slags grusomheder.
 
01.11-2008 | 18:36 af Nikolaj Damgaard
Gitte
Det tror jeg, du har fuldstændig ret i.
Krogager har dog også en pointe i, at DF-politikere de, der stemmer på dem, på samme måde uretmæssigt tillægges alverdens ondskabsfulde motiver.
01.11-2008 | 18:37 af Ernst Krogager
@ Karin Bennedsen: Man behøver ikke forfalde til følelsesporno for at udtrykke sin medfølelse. En kort konstatering kan sige det hele – som for eksempel denne i min tidligere kommentar: Den lokale milits åbnede ild mod dem, hvorved en dreng mistede livet.
 
01.11-2008 | 18:39 af gitte rasmussen
Damse
Så er det jo bare det han skal skrive om. Og ikke om stening af en pige, og bagefter give de venstreorienterede skylden.
 
01.11-2008 | 18:41 af Karin Bennedsen
@Ernst Krogager

Den sætning er jo ikke andet end et citat fra artiklen, og ikke engang en sætning, der er udtrykt med dine egne ord.

Nej, hele historien med pigen er kun et dække for dit egentlige budskab, nemlig endnu engang at angribe venstrefløjen, fordi vi er i opposition til VKO.
01.11-2008 | 18:49 af Ernst Krogager
@ Karin Bennedsen: Det er netop min egen forkortede gengivelse af det berettede og ikke blot et citat.
 
01.11-2008 | 18:50 af Nikolaj Damgaard
Gitte
Jeg ved ikke rigtigt.
Når det gælder eye-opening, har jeg set mangt og meget, hvor hver side bærer på sine skeletter.
Det er også klart, at forskelligheder i syn på islam og forældet praktisering af samme spiller en stor rolle i konflikten mellem DF og Enhedslisten.
Jeg synes ikke, der er overskredet en grænse i denne blog, al den stund, at der samtidigt eksisterer højt besungne indlæg under pseudonymer som f.eks. LIR/rie/mie.
01.11-2008 | 18:59 af Karin Bennedsen
@Ernst Krogager

Jeg vil så nøjes med afslutningsvis at konstatere, at du i lighed med Shebab-militsen kun er berørt af, at en lille dreng blandt tilskuerne blev skudt ved et uheld, mens henrettelsen af pigen lader dig kold.

" En dreng, som var blandt tilskuerne blev dræbt. Og det beklager al-Shebab-militsen."

http://www.berlingske.dk/article/20081101/verden/811010307/

Men uanset, så ændrer det ikke på dit misbrug af historien i dit eget hadefulde angreb på venstrefløjen. FØJ.
01.11-2008 | 19:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 19:04 af gitte rasmussen
Damse
Nu begynder vi jo, at blande en masse ting sammen. Det jeg forholder mig til er, det der står i denne Blog.
Med hensyn til DF og Enhedslisten og synet på islam, så er der nok langt til en fælles forståelse.
Og jeg vil give dig ret i, at alle har deres lig i lasten, men jeg er sådan indrettet, at vi skal se frem og ikke tilbage. Det gælder både for DF og Enhedslisten samt alle de andre partier i folketinget.
 
01.11-2008 | 19:13 af Nikolaj Damgaard
Gitte
Det kan jeg godt tilslutte mig, men jeg ved også, det ikke kommer til at ske.
01.11-2008 | 19:14 af Nikolaj Damgaard
Bitten
Krogager er vist mere bange for, at der gives asyl til ægtefællen.
01.11-2008 | 19:19 af John Andersen
Det er meget uhyrligt, at der stadig foregår stening, og så synes jeg at det er katastrofalt at 4,7 millioner irakere er på flugt. OG så synes jeg, det er langt ude i hampen, at unge mennesker tænder ild til biler, og at White Pride overfalder politiske modstandere, men jeg kan godt li` katte.

Og så er jeg temmelig træt af Krogagers mistænkeliggørelse af vælgere der stemmer som en del af oppositionen som går under betenelsen venstrefløjen, som er ca. halvdelen af den danske befolkning. Denne besættelse er jo sygelig, og spild-af-tid-spin, når du meget hellere skulle deltage i nogle grupper der forsøger, at gøre noget der RYKKER. Brænder du for sagen? Det lyder ikke sådan.

Forestiller du dig, at du forhindrer steningsprocesser ved at kaste dig over venstrfløjen? Som Gitte siger, er der ikke nogen fra venstrfløjen som går ind for stening. Hvad er det dog for noget røv sygt spin?
01.11-2008 | 19:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 19:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 19:26 af Karin Bennedsen
Du har ret, Bitten. Hvis denne pige stod ved Danmarks grænse og bad om asyl, ville Krogager og DF gladeligt have sendt hende tilbage til bødlerne.
01.11-2008 | 19:30 af Flemming Jensen
@1. november 2008 18:07 | af Nikolaj Damgaard (Damse)
@1. november 2008 18:16 | af Ernst Krogager (Krogager)

I kan ikke forstå mine spørgsmål - så lad mig skære det ud i pap

Jeg tager afstand fra stening af kvinder. Jeg tager afstand fra dødsstraf.

Pointen er, at jeg tager afstand fra dødsstraf - uanset om det sker ved stening, den elektriske stol, indsprøjtninger, skud eller lignende.

En del højrefløjstumper er tilhængere af dødsstraf - bare ikke det er islamister, der idømmer straffen. Det er dobbelt moral så det batter.

Så derfor spørger jeg til jeres generellle holdning til dødsstraf - men i er vel blot tilhængere af dobbeltmoral.

Samtidig er det venstrefløjen - inclusive en del lliberale mennesker, som mig selv - der forsvarer retssikkerheden og retssamfundet. Og det er venstrefløjen, der forsvarer samfundet mod islamisternes tåbeligheder, mens højrefløjen bruger islamisterne som begrundelse for at nedbryde retssikkerheden og retssamfundet, hvilket af islamisterne bliver brugt som argumenter for, at vi ikke mener retssamfundet alvorligt, men kun bruger det som skalkeskjul i en kamp mod muslimer.

Når I ikke kan forstå mine spørgsmål skyldes det måske, at I blot er besat af had og ikke evner at tænke - bare en lille smule
 
01.11-2008 | 19:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 19:57 af Nikolaj Damgaard
Flemming Jensen
Suk!
01.11-2008 | 19:58 af Nikolaj Damgaard
Lars Jørgensen
Sucker!
01.11-2008 | 19:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 19:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 20:05 af Flemming Jensen
@1. november 2008 19:54 | af Lars Jørgensen (viggosen)

Du skriver:

"Tavst ser man til mens Middelalderen genindføres/videreføres i mellemøsten og Afrika...."

Det er sku da den danske regering i en lille rolle og USA som bannerfører, der fjernede Saddam Hussein i Irak og dermed var yderst behælpelige med at indføre stadig mere religiøst inspireret lovgivning.

Det er samme USA, hvis bedste ven i mellemøsten er Saudi-Arabien og de rige oliestater. Alle islamistiske og dybt konservative.

Det er samme USA, der har været med til korrumpere Pakistan, så det inden for en kort årrække vil overgå til islamisk styre.

Og jeg kan blive ved. Og hvor var det lige, at venstrefløjen støttede de islamisterne?

Prøv at tænke i stedet for blot at lade dig styre af dit had til muslimer
 
01.11-2008 | 20:05 af Nikolaj Damgaard
viggosen
Langt ud' i skoven stod en lille mand
aldrig så jeg så lille en mand
ude i skoven
heiled' mod oven
sprudled' af flomme
som lærer Blomme
lille mand er laaaaaangt
ud' i skoven.
01.11-2008 | 20:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 20:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 20:26 af Karin Bennedsen
Tja, Kaj Jensen, sådan kan historie jo også forenkles. Men bare for lige at rette en enkelt faktuel fejl: Hirsi kom ikke til Holland fra Somalia, men derimod fra Kenya, hvor hun og familien havde boet i flere år.
01.11-2008 | 20:31 af Karin Bennedsen
PS til Kaj Jensen

Bare for fuldstændighedens skyld, så ville en kvinde som Hirsi Ali ikke få asyl i hverken Holland eller Danmark, hvis hun kom hertil idag, fordi hun ikke var personlig forfulgt, men angiveligt kun flygtede fra et tvangsægteskab.

Det var andre tider dengang, Hirsi fik asyl. Også i Danmark, hvor VKO endnu ikke var kommet til magten.
01.11-2008 | 20:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 20:37 af Karin Bennedsen
@Kaj Jensen

Hvad er det jeg ikke ved?
01.11-2008 | 20:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 20:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 20:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 20:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 20:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 20:46 af gitte rasmussen
Kaj Jensen
Du skriver. Min pointe er, at venstrefløjen lynhurtigt glemmer ofrene og solidariserer sig med bødlerne. De eneste bødler jeg læser om, er den borgerlige regering vi har i Danmark.

Hvad med retten til at søge og få asyl mod forfølgelse – som er sikret i Verdenserklæringen af 1948 i artikel 14. I FN-forbundet har de igennem længere tid været stærkt foruroligede over, at man fra danske myndigheders side har haft tendens til at sidde henstillinger fra UNHCR overhørig – det FN-organ som Danmark traktatmæssigt er forpligtet over for på flygtningeområdet. Når UNHCR med henvisning til Flygtningekonvention, Børnekonvention etc. opfordrer Danmark til en bestemt praksis, så burde det normalt være uden for
diskussion, at vi rettede ind. Sådan er det ikke længere.

Her kan man læse om Danmarks dårlige omtale. Efter vi har fået en borgerlig regering.

http://una.dk/commonimages/uploaded/Pol_beretn_08.pdf

Hvis der er nogle der er bødler, så er de borgerlige, hvad med at rette jer efter det FN-organ som Danmark traktatmæssigt er forpligtet over for
 
01.11-2008 | 20:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 20:55 af Karin Bennedsen
@Kaj Jensen

"Du ved da ikke om en Hirsi ville kunne få ophold i Danmark - eller om det kun er tunesiske fundamentalister der kan det."

Hvis en person som Hirsi kom til Danmark idag og søgte asyl, ville hun omgående bive afvist på grund af de stramme asylregler, der er blevet indført siden 2001. Så jo, jeg ved, at hun ikke ville få asyl.

Anderledes så det selvfølgelig ud i 1992, hvor hun kom til Europa. Da ville hun sikkert også få asyl i Danmark.

Og hvad har tunesiske fundamentalister med sagen at gøre?
01.11-2008 | 21:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 22:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 22:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 22:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 22:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
01.11-2008 | 23:39 af Ernst Krogager
Nå, men hvor vil du så hen med den YouTube-film, Bitten B? Og er der i øvrigt andet, vi skal have genopfrisket? I så fald bliver det nok ikke før i morgen for mit vedkommende.
 
01.11-2008 | 23:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 04:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 06:57 af Mads Bjergen Pedersen
Vi må jo have skilt kirke og stat...så ville fordømmelsen klinge mindre hult...vi kunne jo starte med at luge ud i præstepartierne...?

De venligste...Bellmann...
 
02.11-2008 | 10:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 10:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 10:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 10:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 11:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 11:07 af gitte rasmussen
Henni Penni
Jeg har læst BT. Hvor der står : Siden Rigspolitiet i 2007 begyndte at registrere æresrelaterede forbrydelser, er der på landsplan registreret 280 sager. Mange med flere ofre og næsten alle med flere medlemmer af familien som gerningsmænd.

Det er 280 sager for meget, jeg er venstreorienterede og tager (som jeg også ved andre venstreorienterede gør) afstand til æresrelaterede forbrydelser, Det er et problem som vi i samfundet, i fællesskab skal løse.
 
02.11-2008 | 11:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 11:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 11:54 af Karin Bennedsen
Lad mig høre: Hvad har en Krogager, en Janutte, en Henni, en Viggoson, en Damse og en Kaj Jensen gjort andet, end sidde passivt og bebrejde venstrefløjen, at vi ikke, efter deres mening, er tilstrækkelig fordømmende overfor de islamister, der stenede den stakkels pige?

Hvor ville I være, hvis venstrefløjen stillede forslag om, at Danmark skulle arbejde for, at en sådan pige, og andre lignende skæbner, skulle have asyl i Danmark?

Hvor ville jeres empati så være? Borte med blæsten?

Hyklere alle til hobe er I!!
02.11-2008 | 12:09 af Nikolaj Damgaard
KarinB
Den var langt ude, den dér, min kære Karin.
Også for langt for mit vedkommende.
Jeg ville byde hende hjertelig velkommen, men afvise steningsforbryderne ved kasse et.
I øvrigt er jeg ikke højreorienteret, og har aldrig været det.
Jeg vil derfor helst ikke lægges i nogen af fløjskufferne, da ingen af dem har ret meget, jeg kan bifalde.
02.11-2008 | 12:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 12:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 12:22 af Karin Bennedsen
@Henni

Jamen, fortæl, fortæl, hvad ville du selv gøre udover at sidde på din flade og forarges? Ville du gå aktivt ind for at Danmark i højere grad skulle give asyl til mennesker, der risikere en sharia-dødsdom, piskning eller langvarige fængselsstraffe for forbrydelser imod islam?

Og ville du gå udover de rammer på 500 FN-flygtninge, som Danmark årligt tager iimod?

Eller er det altsammen kun passiv forargelse og mundsvejr fra din side, og bebrejdelser imod venstrefløjen, fordi vi hellere vil handle, end støtte jeres formålsløse råberi?
02.11-2008 | 13:21 af Grethe R
Jeg må give Karin Bennedsen ret i, at det er for nemt at sidde og være forarget over uhyrlige hændelser i udlandet, hvis man samtidig aktivt går imod at hjælpe folk, der flygter fra de tilstande.
Hver dag foregår rædselsfulde ting verden over, og man kan da ikke forlange, at andre hele tiden skal udtrykke forargelse over det. Der er jo heller ingen mening i at forlange, at højrefløjen skal tage afstand hver gang en henrettelse finder sted i USA. Alle dem der her kaldes venstreorienterede har klart taget afstand fra alle former for dødstraf, og det må vel være nok. Især når den modsatte fløj ikke fordømmer at 47% af DFs vælgere i en undersøgelse har sagt, at de går ind for dødstraf. Hvorfor tager blogejeren ikke fat på dem?
02.11-2008 | 15:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 16:31 af Ernst Krogager
Tænk, har du fundet en pige, som er blevet stenet af kristne, Bitten B – og tilmed filmet og det hele – wow, hvilket scoop! Men hvem er det så lige – jf. nogle af kommentarerne ovenfor – der misbruger noget her? Fornemmer man ikke mellem linjerne en vulgær skadefryd snarere end empati?

Og helt ærligt, hvad beviser det for dig, Bitten B, andet end at disse barbariske middelalderkulturer trænger til at blive beriget med noget fra vores kultur – ikke omvendt!

For nu at bruge Karin Bennedsens udtryk, så kan du og mange andre passende flette jeres egne og hinandens næb og spare os andre for jeres evindelige leflen for fremmede kulturer og jeres evindelige nedgørelse af vort eget samfund og vor egen kultur.
 
02.11-2008 | 16:45 af Ernst Krogager
Med hensyn til asyl er det jo nok begrænset, hvor mange af de kvinder, vi her taler om, som overhovedet ville nå at få en chance for at søge asyl. De lever jo typisk i et psykopatisk jerngreb. Men jeg tvivler skam ikke på, at der næppe er grænser for, hvor mange penge og ressourcer venstrefløjen vil bruge på at få landet fyldt med nyt stemmekvæg – så længe det er for andres penge, og så længe der er udsigt til overvægt af stemmer til venstrefløjen. Hykleriet er ganske på venstrefløjens side, og det skriger til himlen.
 
02.11-2008 | 17:11 af Ernst Krogager
@ Janutte: Du slutter med dette intelligente spørgsmål: "Eller skal de blot smides i en krog UDEN indflydelse ?" – Jamen, det er da det, de skal. De skal bare levere varen – stemmerne til "de rigtige" – og så ellers være taknemmelige for almisserne, ghettoerne og gulerødderne, som vist i alt væsentligt er, hvad rødt stemmekvæg sådan formenes at have behov for.
 
02.11-2008 | 20:18 af Karin Bennedsen
@Ernst Krogager

"Med hensyn til asyl er det jo nok begrænset, hvor mange af de kvinder, vi her taler om, som overhovedet ville nå at få en chance for at søge asyl."

Og det er vel nok heldigt for jer på højrefløjen, der hykler medfølelse med disse mennesker.
02.11-2008 | 22:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
02.11-2008 | 22:31 af Karin Bennedsen
@Janette Lund

Har du en fornemmelse af, at der overhovedet er nogen, der tager dig og dine meninger alvorligt?
02.11-2008 | 23:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
04.11-2008 | 14:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
04.11-2008 | 14:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
04.11-2008 | 18:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl