Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt
Anonyme stymperes intimiderende krænkelser
8. november 2008 18:48
 [2365 ]    [139 ]   Anbefal

Den opmærksomme læser vil erindre, at 'Shansen' den 16. august i år skrev et blogindlæg, hvori vedkommende beklagede sig over Kim Møllers omtale af Shansen på http://www.uriasposten.net.

Shansen skrev blandt andet dette: "Jeg vil derfor opfordre Kim Møller til at få fjernet den slags kommentar samt mit foto fra sin side, et foto som han vil komme til at få en regning på hvis han ikke fjerner det inden 48 timer, det samme gælder alle andre som har hugget mit profil foto fra facebook, dem som står bag de anonyme sider vil jeg bede min advokat om at finde frem til hvis de ikke følger mit råd om at få det fjernet inden 48 timer."

Kanske Shansen vil være blandt de første til at bakke op, når jeg hermed anmoder om per omgående at få stoppet anonyme stymperes misbrug af mit foto både her og der:

http://avisen.dk/blogs/rie.mener/rie-siad-rita-med-sit-stemmekvaeg_18611.aspx 

http://kendantimuslimerne.blogspot.com/2008/11/urius-oregon-stter-her-spot-p-gruppen.html 

Anonyme venstrefløjsstympere mener åbenbart, det er helt i orden at misbruge andres billeder i åbenlyst intimiderende øjemed. Hvad mener du?

Send til
Debat  139
Anbefal
For at kommentere et blogindlæg skal du være logget ind. Har du ikke en bruger kan du oprette en her.
08.11-2008 | 18:52 af leon lerche
Hej kære. Krogager, når man liger sit billed ud på nettet, så må man jo nok være klarovre at det kan bruges, hilsen fra. Leon, som siger man gaver jo kun op hvis man er flov.
 
08.11-2008 | 19:15 af John Andersen
Måske bliver du et ”kendt” ansigt Krogager, og kommer i ugebladene. Og når du gør det, SÅ slår du til og nævner i forbifarten i et ekskusivt interview, at du faktisk sælger EL-biler. Og på den måde får du gratis reklame for din forretning. Det er da ikke så dårligt.
08.11-2008 | 19:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 19:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 19:39 af Nikolaj Damgaard
Jeg er spændt på, hvor mange, der ikke ser sarkasmen.
08.11-2008 | 19:53 af Steen Hansen
John
tror ikke anförte profil-billede kan sälge mange "biler".
Lidt slöret blik med höj cigarföring - sälger det biler?
 
08.11-2008 | 19:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 20:00 af Steen Hansen
hehe
 
08.11-2008 | 20:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 20:05 af Karin Bennedsen
Et profilbillede af en afdanket, halvskaldet, alkoholiseret ,ciagarrygende, midaldrende mand, er vist ikke det mest tiltrækkende, der findes. Og når det så også harmonerer med de synspunkter, Krogager bringer til torvs på sin blog, så er der vist ikke noget at sige til, at han har et image som yderst utiltalende.
08.11-2008 | 20:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 20:10 af Steen Hansen
@Karin
Det var godt nok noget af en "mundfuld".
 
08.11-2008 | 20:14 af L. Rasmussen
Nu må I altså holde op! Krogager var hovedattraktionen i Willumsgaards valgkamp. Han ER allerede berømt!
08.11-2008 | 20:15 af Karin Bennedsen
Tja, det er jo Krogager, der har valgt sit profilbillede. Om det er godt valgt, må han selv stå inde for :o))
08.11-2008 | 20:17 af Nikolaj Damgaard
KarinB
Har Krogager brændt dig af?
Det ligner en forsmået kvindes udgydelser!
Må jeg anbefale at få lavet en voodoo-dukke af ham, så du ordentlig kan pine ham in absentia.
08.11-2008 | 20:19 af Steen Hansen
Willumsgaard holder valgkamp hele tiden. Det mest interessante er for hvilket parti, idet han jo er sprunget flere gange fra gröft til gröft.
Men der er gode penge i det.
 
08.11-2008 | 20:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 20:21 af Karin Bennedsen
@Damse

Hehe, din sårede, maskuline forfængelighed på Krogagers vegne siger ret meget om dig selv :o)
08.11-2008 | 20:25 af L. Rasmussen
@ 8. november 2008 20:19 | af Steen Hansen (stenus)

Det kan du have ret i. Men det er vist ligegyldigt med parti - han fører valgkamp for sig selv. Men da han valgte at inddrage Krogager i sin seneste FV-kampagne begik han sit livs brøler. Han blev fuldstændig overskygget af sit side-kick. Fik ikke en stemme - ikke en gang sin egen - fordi københavnerne stod der i stemmeboksen og spurgte, så de valgtilforordnene måtte tysse på dem: "Hvor står ham den flotte fyr med elbilen?" Og han var der jo ikke, så de stemte på Villy i stedet for - der var jo noget med, at han også havde skiftet til en energirigtig bil.
08.11-2008 | 20:26 af John Andersen
Steen, et billede af en mand med en cigar i sin hånd. Sælger det el-biler?

Jeg ved det ikke. Rygning er jo lidt bandlyst for tiden, men el-biler er jo så til gengæld politisk korrekte. Mand - cigar – el-bil. Tja.......

Nej Steen, der er vist ikke noget der tyder på at kombinationen rykker, når man læser tråden igennem. Det overordnede indtryk er jo, hvem tør købe en brugt el-bil af denne mand?

Der skal noget andet til.
08.11-2008 | 20:27 af Nikolaj Damgaard
KarinB
Såeh- Hvordan siger det dog noget om mig - Det var da en gåde.
Jeg er en hverken hel- eller halvskaldet ikke-ryger.
Men det kan jo undre, hvad du underbygger dine ord som "afdanket" og "alkoholiseret" med, for det siger lidt om dig, at du tillægger folk, du er uenig med den slags egenskaber.
08.11-2008 | 20:31 af Karin Bennedsen
Kære Damse

Jeg ser såmænd bare på profilbilledet. Hvad synes du selv, det ligner?
08.11-2008 | 20:32 af Ernst Krogager
@ marsterleon: At et billede kan bruges, er ikke ensbetydende med, at det må bruges.

@ Bitten: Det er her, du kommer ind i billedet ... GRIN!

@ L. Steen (Tryllefløjten): Er det måske en anbefaling af dit eget? :-)

@ Shansen: Du aner vist meget godt, hvad det drejer sig om. Måske er det også begrænset, hvor meget tid jeg gider spilde på at gå på tossejagt – måske ...

@ L. Rasmussen: Hvorfra ved du, at Erik Willumsgaard ikke fik en eneste stemme? Så vidt jeg husker, fik han da hele fem – eller var det seks!
 
08.11-2008 | 20:34 af Nikolaj Damgaard
KarinB
Hmm - så må jeg være møller, for jeg er netop blevet fotograferet med Dybbøl Mølle i baggrunden.
08.11-2008 | 20:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 20:38 af L. Rasmussen
@ 8. november 2008 20:32 | af Ernst Krogager (Krogager)

Beklager fejlen - som medlem af hans valgkampagne har du jo inside information, som ikke er tilgængelig for almindelige dødelige. Men han har nu selv fortalt, at han ikke kunne få sig selv til at stemme på sig selv, når han stod på NA-listen. Piben får sikkert en anden lyd, når han får sin helt egen liste....
08.11-2008 | 20:38 af leon lerche
Hej. Krogager, ja der har du ret, for det er ikke et rigtigt billed, men til stadighed vil jeg sige hvad man smider på nettet vil kunne bruges af andre, folk må jo stå ved hvad de siger, hilsen fra. Leon, som bare venter på folks morsomhedder, husk fantasien sætter jo ikke retmange grænser.
 
08.11-2008 | 20:39 af Karin Bennedsen
Jamen, Damse, for at jeg kan udtale mig om dit profilbillede, forudsætter det jo, at du har det på din profil.

Men kom med det, så skal jeg da med største fornøjelse kommentere det :o)
08.11-2008 | 20:42 af Nikolaj Damgaard
KarinB
Næh du, jeg har ikke tid til at besvare alle de fanbreve, det ville afstedkomme.
08.11-2008 | 20:42 af John Andersen
Krogagers tråde altså! KÆFT de rykker!!!

Bagefter lukker man sin pc ned, og har fået noget at tænke over. Jamen dog.
08.11-2008 | 20:44 af Karin Bennedsen
Det tror jeg på, Damse, især med Dybbøl mølle som baggrund :o)
08.11-2008 | 20:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 20:45 af L. Rasmussen
@ 8. november 2008 20:32 | af Ernst Krogager (Krogager)

Nu må du ikke afskrække Krogager fra at oprette denne slags tråde. Han gør det jævnligt, og de ender altid med at blive ustyrlig morsomme. Helt sikkert ikke tilsigtet fra hans side, men de er altid de bedste oplæg til spas. Faktisk er han så god til det, at jeg vil trække den gamle pris frem igen og indstille ham til Hopla-nålen (måske kan vi denne gang finde en el-udgave).
08.11-2008 | 20:46 af L. Rasmussen
Ups, min sidste kommentar var til Shansen 8. november 2008 20:38 | af Margrethe Monika S Hansen (Shansen)
08.11-2008 | 20:47 af Nikolaj Damgaard
KarinB
Det var en lille hvid løgn.
I virkeligheden var det Jordbro Mølle :)
08.11-2008 | 20:56 af Karin Bennedsen
Jeg kender ikke Jordbro Mølle, Damse, men er den mere sexet end Dybbøl?
08.11-2008 | 21:03 af Nikolaj Damgaard
Ved det ikke - har aldrig set den.
08.11-2008 | 21:09 af Karin Bennedsen
Noget tyder på, Damse, at du ikke er i umiddelbar fare for at blive overfaldet af begejstrede fans, hverken foran Dybbøl eller Jordbro Mølle.

Gad vide, hvorfor jeg har en fornemmelse af, at selv en hvilken som helst mølle ikke kan skaffe dig nogen fanskare?
08.11-2008 | 21:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 21:16 af Nikolaj Damgaard
Det er jo det, at jeg har nok, KB.
Men du var jo lidt melet i mælet, da du startede med at blæse, og det bringer os jo tilbage til udgangspunktet, hvor du tillagde Krogager nogle personlige lidet flatterende egenskaber ud fra et foto alene.
Var det mon allerede dér, din kæde hoppede af?
08.11-2008 | 21:23 af Erik Willumsgaard
@Stenus

Jeg kan forsikre dig om, at det ikke er økonomisk givtigt at skifte parti, for man får ikke refunderet "ikke forbrugt kontingent", når man melder sig ud, mens man i et nyt parti skal betale lige fra dag 1!

Det er faktisk en meget traumatisk oplevelse at skifte parti, nok mere end at skifte nationalitet.

Hvad Krogager angår, så vil jeg gerne afkræfte, at han skulle være det mindste afdanket eller alkoholiseret! Midaldrende kan han nok ikke løbe fra, mens jeg vil gætte på, at cigaren højst er til ære for fotografen, og et eventuelt nytår.
 
08.11-2008 | 21:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 21:29 af Karin Bennedsen
Ser du, min kære Damse, nu var det jo ikke mig, der først bragte et billede ind i debatten, men derimod Krogager, hvem du så ivrigt, uvist af hvilken grund, går i brechen for.

Men man gør sig jo nogle tanker - om en 'mand', fotograferet foran en mølle :o))
08.11-2008 | 21:32 af Nikolaj Damgaard
KarinB
Det må være en erindringsforskydning, du har tilegnet dig.
Du bringer som den første billedet ind kl. 20,31.
U nøw.
08.11-2008 | 21:35 af Karin Bennedsen
Jeg kan da ikke udelukke, at jeg lider af erindringsforskydninger, men så er det ikke omkring billeder af midaldrende mænd med påtaget høj cigarføring.

Men prøv at læse Krogagers indlæg igen, så kan det være, du kan få øje på 'nissen'.
08.11-2008 | 21:36 af L. Rasmussen
Damse,

Glemte du at læse selve blogindlægget?
08.11-2008 | 21:37 af Erik Willumsgaard
@L. Steen

Jeg glemte vist en smiley. Her er den ;-)
 
08.11-2008 | 21:40 af Nikolaj Damgaard
Jeg har såmænd både læst og set linket. Problematikken i indlægget er en anden, end den billedlæsning, der bringes ind af KB.
Den er afsporet, under bæltestedet og unødvendig.
08.11-2008 | 21:43 af Karin Bennedsen
@Damse

Hvorfor mener du, at min billedlæsning er mere afsporet, under bæltestedet og unødvendig, end det fnidder, som Krogager lægger op til i sin indlæg?
08.11-2008 | 21:47 af Nikolaj Damgaard
KarinB
Du er måske stolt af dette indlæg:

"8. november 2008 20:05 | af Karin Bennedsen (KarinB)
Et profilbillede af en afdanket, halvskaldet, alkoholiseret ,ciagarrygende, midaldrende mand, er vist ikke det mest tiltrækkende, der findes. Og når det så også harmonerer med de synspunkter, Krogager bringer til torvs på sin blog, så er der vist ikke noget at sige til, at han har et image som yderst utiltalende. "
08.11-2008 | 21:49 af Steen Hansen
EW - har du skiftet nationalitet?
 
08.11-2008 | 21:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 21:51 af Erik Willumsgaard
@Stenus

Ja, fra jysk til københavnsk!
 
08.11-2008 | 21:51 af Karin Bennedsen
@Damse

Jeg synes faktisk, at min beskrivelse af profilbilledet rammer ganske godt. Og ligeledes af de blogindlæg, Krogager bringer til torvs.

Faktisk mener jeg, at jeg rammer ret præcist.

At billedet så måske ikke yder Krogager fuld retfærdighed, kan jeg jo ikke være ansvarlig for. Det er ham, der har valgt at bruge det.
08.11-2008 | 21:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 21:54 af Erik Willumsgaard
@L. Steen

En gammel ven sagde, man skal prøve alt her i livet undtagen folkedans og dyresex.
 
08.11-2008 | 21:55 af Karin Bennedsen
Tryl,

han kunne også have valgt at tage en sæk over hovedet :o)
08.11-2008 | 21:55 af Erik Willumsgaard
@L. Steen

Jeg synes anonyme burde spare sig for at kommentere ikke-anonymes billeder, ja og person i øvrigt.
 
08.11-2008 | 21:57 af Karin Bennedsen
@EW

Var der ikke noget med, at du var jydsk mester i 'Den toppede høne'?
08.11-2008 | 21:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 21:59 af Karin Bennedsen
@EW

"Jeg synes anonyme burde spare sig for at kommentere ikke-anonymes billeder, ja og person i øvrigt."

Vær nu ikke sådan en hykler, for hvor er din fordømmelse af Krogagers indlæg, som jo stort set ikke er andet end personfnidder?
08.11-2008 | 22:01 af Steen Hansen
EW - det kan väre närmest skadeligt :o)
Har boet ad flere gange i Jylland og Själland. Så egentlig "skifte" kan jeg ikke väre med på. Föler mig lige godt tilpas begge steder.
Nu bor jeg i Sverige - og det er også godt.

Faktisk i Skåne - så med lidt historisk hjälp - bor jeg stadig i Danmark. Taler dog Svensk i min hverdag - men det er også godt.

Nu er det snart vinter - det er også godt.
Julen banker på - det er godt - for så er nytåret ikke langt herfra.

Tro mig - der ligger en jyde begravet i alle köbenhavnere - og det er vel også godt nok.
 
08.11-2008 | 22:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 22:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 22:12 af Karin Bennedsen
Hej Margrethe,

Jeg så godt EW's indlæg, og selvom det taler til hans fordel, at han hurtigt slettede det igen, sank han alligevel et par grader i min agtelse.
08.11-2008 | 22:13 af L. Rasmussen
@ 8. november 2008 22:10 | af L. Steen (Tryllefløjten)

Nej, det er Biker-Jens med stråhat!
08.11-2008 | 22:15 af Erik Willumsgaard
@KB

Jo, men jeg var altså endnu bedre i "Totur til Vejle"
 
08.11-2008 | 22:18 af Karin Bennedsen
8. november 2008 22:13 | af L. Rasmussen (Stop-AFR)

Må jeg, med al respekt, korrigere dig, Ras, det er ikke en stråhat, men en panamahat :o)

Forskellen er jeg op til flere gange blevet belært om af EW.
08.11-2008 | 22:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 22:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 22:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 22:21 af L. Rasmussen
@ 8. november 2008 22:19 | af Steffen Nielsen (S.Nielsen)

Dagens perle!
08.11-2008 | 22:23 af L. Rasmussen
"Steffen melder du dig som frivillig dyrven :-) og afliver koen."

Måske skal vi lave en gruppe på Fjæset til at konkurrere med den om Krarup: "Udstop Krogager Nu" (eller er det KOager?)
08.11-2008 | 22:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 22:31 af Nikolaj Damgaard
Shansen
Du efterlyser kritik (underforstået nedsættende) af Uriasposten.
Det giver jeg gerne, for det er noget af det mest røvsyge pis, jeg længe har set!!
Og Urius Oregon ligger i den modsatte pisserende!

Så er den hundehale kuperet.
08.11-2008 | 22:32 af leon lerche
Nå, min kære. Krogager, de forskellige vil ikke jage tosser og jeg ser nogle tale om at du ikke kan give mælk, ja det fortæller jo alt om dem, hilsen fra. Leon, som griner af dem.
 
08.11-2008 | 22:34 af Nikolaj Damgaard
Ja Leon, på møddingen flokkes møgfluerne.
08.11-2008 | 22:35 af Erik Willumsgaard
Til alle

Jeg fortryder jeg blandede mig i denne personfnidder. Og jo, jeg synes bestemt også, at Krogagers indledende indlæg er fnidder.

Og jeg tilslutter mig Damgaards karakteristikker af diverse Urinuser.
 
08.11-2008 | 22:36 af Nikolaj Damgaard
Selv den facetøjede flerbrugerflue, Rie har lugtet noget.
08.11-2008 | 22:37 af Erik Willumsgaard
@KB

Sidste bemærkning i denne tråd: Tak fordi du har fulgt med i timen, og kan kende en Panama-hat fra en stråhat!
 
08.11-2008 | 22:39 af leon lerche
Hej kære. Damse, kan jeg ikke bare være en sommerfugl, hilsen fra. Leon, griner af det kaos.
 
08.11-2008 | 22:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 22:41 af Erik Willumsgaard
Aller-aller-sidste bemærkning: Og jeg fortryder også den tidligere tråd, som jeg selv lancerede. For internet-identitets-dikketiv-arbejde er i den grad udebane for mig, såvel af tilbøjelighed som faglighed. Jeg ville aldrig stille op på den udebane igen.
 
08.11-2008 | 22:41 af Nikolaj Damgaard
Du kan være Muhamed Ali, Leon.
Han danser jo som en sommerfugl og stikker som en bi.
08.11-2008 | 22:42 af Karin Bennedsen
@EW

Jojo, det kan skam være lærerigt at deltage i debatter :o)

Måske du så til gengæld får lært, at man ikke kan proppe tandpasta tilbage i tuben, når man først har trykket den ud.
08.11-2008 | 22:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 22:43 af Erik Willumsgaard
@KB

JO
 
08.11-2008 | 22:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 22:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 22:45 af Nikolaj Damgaard
Det er ikke rigtigt, KB. Min fysiklærer viste, hvordan det let kunne gøres.
08.11-2008 | 22:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 22:46 af Nikolaj Damgaard
Shansen
Tværtimod du. Det er jeres summen.
08.11-2008 | 22:48 af leon lerche
Nå kære. Damse, han stak som en bi, husk han er meget syg. Shansen, når du taler om Patter, så spekuler jeg på om du er omsværmet af fluer, netop på grund af Patterne og skør, husk jeg har aldig sagt andet, så. Shansen kom med nået bedre, hilsen fra. Leon, som glædre sig til din kamp(for Danmarks svageste), hvornår du begynder høres gerne.
 
08.11-2008 | 22:56 af leon lerche
Nå. Shansen-fru-komikationsekspert, du taler om retorik, jeg må jo så spøger hvad med motoriken er den ligeså god, hilsen fra. Leon, som siger, hvilken hhhp-dokter-med, har du.
 
08.11-2008 | 22:56 af Thomas Bruun
Navle-pilleri. Har folk ikke bedre ting at tage sig til?
 
08.11-2008 | 22:58 af Karin Bennedsen
@Rhombus

Hvad laver du selv en lørdag aften kl.22:58?
08.11-2008 | 23:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 23:05 af leon lerche
Ja. Shansen, du er jo nermest kun en skolepige endnu og lugten af kolort, det må være din parfyme, skift den ellers vil folk jo kunne lugte dig på lang afstand, hilsen fra. Leon, som tænkte på en bumarang.
 
08.11-2008 | 23:06 af John Andersen
Krogager, jeg fik tidligt i tråden det spørgsmål om kombinationen mand – cigar – el-biler kunne sælge biler? Well, jeg opmuntrede dig lidt i din sædvanlige hjælpeløshed med, at når du blev kendt pga. dit billede i Urius Oregon bloggen, var der en mulighed for gratis reklame for din forretning.

Jeg må desværre bryde sammen og tilstå eller konkludere, at det ikke er nok at blive kendt, det skal også være for noget godt. Også selvom det kun er biler man vil sælge.

Ps. Faktisk er jeg stolt over at blive kaldt Bitten, selvom jeg ikke forstår meningen med at du kalder mig Bitten.

Har du overvejet at smække et samfundsrelevant emne på bordet? Og ja, det er sgu sygt at blive ved med at hænge Shansen ud. Nu har vi set det i 1½ år eller lige siden Shansen debuterede herinde. Kom dog med de skarpe argumenter i stedet for. Og det gælder selvfølgelig også dig. Min humoristiske tilgang til tråden er nu pist væk.
08.11-2008 | 23:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 23:08 af Nikolaj Damgaard
Shansen
Nej Monika, jeg elsker din retfærdige møddingeanstændighed.
Hvad er der nu med dig - du fik min fordømmelse af Uriasposten. Forlange du allerede mere?
Glem nu ikke historien om konen i muddergrøften.
08.11-2008 | 23:09 af Ernst Krogager
Du altforbarmende! Jeg kan jo slet ikke følge med til hverken at læse eller svare på alt dette sådan en lørdag aften, hvor der også skal spilles med koner og børn. Men ét vil jeg dog sige, når nu Shansen selv (8. november 2008 21:59) har givet et hint i retning af at kigge i blogarkiv: Er der slet ingen, der har kigget i Shansens blogarkiv ...? :o)
 
08.11-2008 | 23:09 af leon lerche
Kære. Kaj Jensen, du ved godt man skal kalde tinge ved navns nævenelse, så hun må jo så være en sæk, hilsen fra. Leon, som ikke går på kompromis.
 
08.11-2008 | 23:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 23:13 af leon lerche
Kære. Krogager, det behøver man ikke, hun sætter selv sin dags-orden, men førstnår hun har læst lektier, hilsen fra. Leon, som siger du skal bare grine af det hele, da det jo nærmest er en stor mudderpøl.
 
08.11-2008 | 23:13 af Ernst Krogager
Jeg menter naturligvis: "kone og børn"!
 
08.11-2008 | 23:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 23:20 af leon lerche
Nå. Shansen, du taler om hjerne, ja jeg kunne jo spøger inde på Panum, da du jo ikke vil komme i betragtning med en skrumpe-hjerne, så ok du har måske ret, hilsen fra. Leon, som jo kan tænke og multitaske, det må da være et point værd.
 
08.11-2008 | 23:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 23:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 23:27 af Steen Hansen
Det kunne väre en mudderklire, der tilfäldigvis kom forbi
 
08.11-2008 | 23:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 23:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 23:48 af John Andersen
Er du så den rigtige Bitten, Bitten? :)
08.11-2008 | 23:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
08.11-2008 | 23:57 af John Andersen
Okay Bitten, du tager over. SKIFTER! :) Men jeg klarede den sgu da meget godt, hvis jeg selv skal sige det.
08.11-2008 | 23:59 af Ernst Krogager
@ John Andersen: Rolig nu! Det her er da særdeles samfundsrelevant, og her er ikke tale om at hænge Shansen ud. Jeg tænkte bare, at det kunne være godt at sikre sig lidt opbakning, hvis man nu skulle blive beskyldt for at være paranoid eller opmærksomhedssøgende eller noget i den retning.

Forvekslingen med Bitten stammer nok fra, at det jo er dig, der tidligere har foreslået at leje en venstreorienteret. Men tag det bare helt roligt. Det var ikke ondskabsfuldt ment, og jeg er naturligvis godt klar over, at der er andre venstreorienterede end Bitten.
 
08.11-2008 | 23:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
09.11-2008 | 00:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
09.11-2008 | 00:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
09.11-2008 | 10:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
09.11-2008 | 10:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
09.11-2008 | 10:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
09.11-2008 | 11:58 af Nikolaj Damgaard
Med Steffens entre blev ko-horden næste fuldtallig. Atter stod han parat i kulissen med en spand mylderbæ fra sit psykeledeliske univers.

Så er den afghaner røget.
09.11-2008 | 12:50 af Ernst Krogager
@ Damse: Du må huske på, at venstrefløjsere har nogle særlige rettigheder, fordi de simpelt hen er meget bedre mennesker – ja, nærmest fra en anden planet – i hvert fald når de selv skal sige det. Derfor kan de tillade sig at dømme folk på udseendet, og derfor er det (jf. Karin Bennedsens kommentar 8. november 2008 21:43) for dem at betragte som fnidder, når jeg påtaler misbrug af mit profilfoto, mens Karin Bennedsen & Co. formentlig fandt det fuldt berettiget, da Shansen klagede over Kim Møllers brug af Shansens profilfoto på Uriasposten.net.
 
09.11-2008 | 12:54 af Ernst Krogager
@ leon lerche (8. november 2008 20:38): Det er skam helt fint, at du hylder morsomheder og fantasi. Men dertil behøver man da ikke at gøre uretmæssig brug af andres billeder. Man kan jo for eksempel bare lave en tegning i stedet. Så ville der i det aktuelle tilfælde ikke have været noget at komme efter. Det skulle da lige være, hvis man kaldte koen Muhammed eller noget i den retning! ;-)
 
09.11-2008 | 13:03 af Ernst Krogager
@ L. Rasmussen (8. november 2008 20:45): Tænk, mener du virkelig det med en Hopla-nål? Hvem fik den sidste gang?

@ Rie Rasmussen: Du er måske også med i stalden hos John som udlejningsvenstreorienteret? I så fald kan vores "lille" mellemværende muligvis ordnes ad den vej.

@ Steffen Nielsen: Nej, jeg optræder skam fortsat i fuld åbenhed med angivelse af både navn og adresse. Det skulle du også prøve!
 
09.11-2008 | 13:04 af leon lerche
Nå kære. Krogager, hvis folk ville bruge mit billed i min profil så skulle de da være så velkommen, da jeg ikke har nogle hemlighedder, hilsen fra. Leon, som siger, jeg har set en masse af billeder og hvor folk skammer sig og billed blev væk, men jeg forstår du ikke står ved dine ord, så kan enværd jo tale, er man så ikke det man kalder for en hykler, husk du kan jo altid komme til min adresse og stå ansigt til ansigt, da jeg står ved ord.
 
09.11-2008 | 13:06 af leon lerche
Hovsa kære. Krogager, det taler jo for sig selv at du skal bruge ca.12-timer til at svare, hilsen fra. Leon, som skal på besøg hos venner.
 
09.11-2008 | 13:08 af Ernst Krogager
@ Erik Willumsgaard (8. november 2008 21:23): Tak for forsvaret! Ja, cigaren spiller vel nærmest samme rolle i det billede, som Bitten skulle spille i forbindelse med en CityEL, hvis ellers John ville leje hende ud til det formål. Man behøver vel også bare forestille sig, hvad Bitten selv ville sige, hvis nogen bagefter tillod sig at bruge sådan et billede med hende skåret væk. Hvormed ikke være sagt, at Bitten er en god cigar! :-)
 
09.11-2008 | 15:01 af Ernst Krogager
Og hvormed heller ikke være sagt, at Bitten i det hele taget er en cigar ...
 
09.11-2008 | 15:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
09.11-2008 | 19:49 af Ernst Krogager
@ L. Steen (Tryllefløjten) (9. november 2008 00:03): Hvorfra ved du, at Shansen ikke købte en "Ellert" hos mig? Er det i virkeligheden bare noget, du tror, ligesom L. Rasmussen troede, at Erik Willumsgaard ingen stemmer fik ved folketingsvalget sidste år?
 
09.11-2008 | 19:52 af Ernst Krogager
@ Bitten B: Det lader til, at du har fattet pointen, så jeg behøver vist ikke at stave den for dig.

@ leon lerche: Hvilke ord er det, du mener, jeg ikke står ved?
 
09.11-2008 | 20:06 af John Andersen
Tryl, har du købt en "tryllert" af Krogager? :)
09.11-2008 | 20:24 af leon lerche
Nå kære. Krogager, enten er du i båd med. Shansen og med løber, det er sådan jeg lige ser denne historie og din tale om eget billed bliver misbrugt, høre jeg gerne, ellers må jeg kalde denne historie for engang fis i en hornlygte, hilsen fra. Leon, som er klar sener til debat, husk der findes jo andet end PCer.
 
09.11-2008 | 20:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
09.11-2008 | 22:11 af Ernst Krogager
Tryllert ... ;-) Kært køretøj har nok mange navne.
 
09.11-2008 | 23:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl