Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Ikke alle muslimer er selvmordsbombere, men alle selvmordsbombere er muslimer

5. april 2008 21:40
Visninger  [2226 ]   Debat  [83 ]

Jeg kastede en bold i luften om duske vs. barbering og der har virkeligt været gang i den. Min første blog og masser af kommentarer. Herligt.Jeg har en anden bold, jeg fyrer afsted her:Ikke alle muslimer er selvmordsbombere, men alle selvmordsbombere er muslimer.Modsat mange halalhippier, Naser egen formulering, har jeg været i muslimske lande to gange, så jeg har noget at have min mening i. 

Del på Facebook
05.04-2008 | 21:59 af Erik Willumsgaard
Mødte du mange selvmordsbombere de (sølle) to gange du besøgte muslimske lande, Jan?

Har du i øvrigt aldrig hørt om ande selvmordsbombere, hvad f.eks. med kamikaze-bomberne under 2. V-krig?
 
 
05.04-2008 | 22:17 af solveig
Jeg har aldrig set en dansker der var selvmordsbombe
 
05.04-2008 | 22:21 af jan
Når du så siger søller, gælder det så også når man rejser rundt i et år ad gangen ?

Selvfølig kender jeg til kamikazapiloter. Hvor er lige sammenligningsgrundlaget ? Japanerne angreb militære mål, muslimer sprænger sig selv i luften på basarer og i boligkvarterer. En gang i egypten, sprang der faktisk en ca. 200 meter fra mit hotel. Det er deres egne de rammer.
 
05.04-2008 | 22:24 af Henrik Clausen
Jeg har også været i et muslimsk land to gange, sammenlagt 2½ år. Men der var heldigvis ikke nogen selvmordsbombere dengang.

Desværre er det sandt i dag. At kejserkulten i Japan producerede den slags rædsler i desperat forsvar mod amerikanerne er en sølle undskyldning for at en vis religion producerer dem på samlebånd i dag.

Stop volden. Også engangsaktivisternes.
 
 
05.04-2008 | 22:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.04-2008 | 22:26 af Flemming Jensen
@jan

Og hvad udleder du så af, at der findes mennesker der ofrer deres liv for et eller andet formål. F.eks. selvmordsbombere, Kemikazepiloter osv.
 
 
05.04-2008 | 22:26 af Erik Willumsgaard
@HRC

Jeg mener intet kan undskylde terror. I vores ejendom bor arbejdsomme muslimer og jøder, og en menneskesmugler, som ikke går til et møde i ejerforeningen uden at medbringe sin advokat. Folk er ret forskellige.
 
 
05.04-2008 | 22:28 af Erik Willumsgaard
@jan

Det er det værste. Og det bør alle muslimer huske. Dem, som dræber flest muslimer i verden, er muslimer.
 
 
05.04-2008 | 22:31 af Bruce1
Ingen anden religion opfører sig så voldeligt som islam, det tillades i koranen, og alligevel skal vi gang på gang lægge ører til det ikke forholder sig sådan. Vel gør det så. Hvor mange har nogensinde set kristne stå og opføre sig voldeligt, og skrige at kristendommen skal overtage verden, og til Helvede med friheden, osv.? Kun i islam finder man den slags truende tosser, hvornår vågner de kulturradikale op...nok først når det er for sent...
 
 
05.04-2008 | 22:36 af solveig
Jeg må lige sige at der bor 7% muslimer ud af en samlet befolkning på 19 millioner i Sri Lanka. Det giver ca. 2 mio. muslimer, så det er klart at de også springer sig selv i luften der.

Hvor der er muslimer, er der også selvmordsbombere. Bare se Grønland, de har EN muslim, og han opfører sig ordentligt. Ingen bomber der.
 
05.04-2008 | 22:40 af Bruce1
54 millioner muslimer i Europa - et sted de INTET ABSOLUT INTET har at gøre - er alt for mange. Det betyder lokal ballade konstant, men vi vil ikke eftergive overfor islamiske krav.
 
 
05.04-2008 | 22:41 af jan
Til Erik

Folk der springer sig selv i luften, er totalt hjernevaskede. Hvis jeg bad dig om at sprænge en bombe hos din nabo, ville du gøre det ? Det kan godt være at de brænder for en sag, det er der mange andre der gør, UDEN at skade andre. Mange rundt om i verden, klarer deres problemer ved at parlementere. Muslimer sprænger bomber.  Se bare i FN, hvor mange muslimske lande er representeret der ?
 
05.04-2008 | 23:16 af jan
Ups, jeg mente NATO, ikke FN. Udover det har FN enorme problemer med muslimerne. De er i flertal og sætter efterhånden dagsordenen. Sidste år blev danmark vraget til FN s menneskerettighedsråd, pga. af et par tegninger i JP.

Der 56 muslimske lande der er medlem i FN, som ikke bestiller andet end at spænde ben for nye tiltag. De kører på at "mindre etniske grupper" rundt om verden skal tilgodeses. Vi er 5 mio. i danmark, hvis det ikke er et etnisk mindretal, så ved jeg ikke hvad er. Der 1.6 MIA muslimer i verden, somer sure på 5 mio mennesker.
 
05.04-2008 | 23:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.04-2008 | 23:35 af Henrik Clausen
Ja, FN har massive problemer med islamiske lande, der vil bruge menneskerettighederne som instrument til at undertrykke vores frihed:

Vote on freedom of expression marks the end of Universal Human Rights

http://www.iheu.org/node/3123

For the past eleven years the organisation of the Islamic Conference (OIC), representing the 57 Islamic States, has been tightening its grip on the throat of the Universal Declaration of Human Rights. Yesterday, 28 March 2008, they finally killed it.

Det er et ret alvorligt problem. Men jeg tvivler på at vores politikere, der synes mere optagede af at beskytte deres høje positioner og fine limousiner, lægger mærke til det, endsige gør noget ved det.
 
 
05.04-2008 | 23:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.04-2008 | 23:45 af Henrik Clausen
Shansen, du lider da vist af et alvorligt anfald af "Chrisian Guilt Syndrome".

Jeg foreslår at søge lidt professionel hjælp :)

"Men alle slaveejere var hvide mennesker."

Det er i øvrigt løgn. De fleste slaveejere var arabere, og det var også dem, der genintroducerede slaveriet for de europæere, der havde koloniseret Amerika.

Her i Europa havde vi afskaffet slaveriet for ca. 1000 år siden af etiske grunde, funderet i kristen filosofi. Kun de lande, der havde kontakt til de islamiske, kom nogensinde på tanken igen.
 
 
05.04-2008 | 23:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 00:03 af Bruce1
Passer ej, LIR, bekymrede ikke-lalleglade danskere er med i DF, I andre har et forkvaklet forhold til demokrati. Venstrefløjen har forrådt egne principper, i tolerancens navn tolereres nu undertrykkende intolerance - så længe den bare er muslimsk. Nazistisk intolerance er man dog stadig imod. Man kalder det bare frit valg ang. kvinder i muslimsk kultur, og ser henover deres mandsdominerende undertrykkelse. Fordi en tørklædebærende pige er under uddannelse, er det ikke lig med hun er fri, hun er præcis lige så fri som en kvinde i Iran.
 
 
06.04-2008 | 00:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 00:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 00:15 af Henrik Clausen
Abraham, Bruce1 kommer med konkrete argumenter og nogle ret gode grunde til bekymring og politisk engagement.

Har du noget at byde på?
 
 
06.04-2008 | 00:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 00:46 af Henrik Clausen
LiR, dit link er defekt.
 
 
06.04-2008 | 00:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 01:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 01:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 01:05 af Tom Vilmer
Sådanne absurde generaliseringer er tåbelige, først og fremmest fordi blot et enkelt modstridende eksempel vælter korthuset. Men at korthuset uafbrudt er blevet væltet i debat efter debat stopper desværre ikke idioter i at klynge sig til for længst modbeviste argumenter.

Fx Libanon, som har en ret blandet religiøs sammensætning, har haft tre kendte kristne selvmordsbombe-angreb - mest omtalt var den 19-årige Loula Abboud. Syvogtyve andre var fra kommunistiske eller socialistiske grupper, der jo netop er kendt for at være ugudelige.

Andre har nævnt de Tamilske Tigeres angreb, gruppen består overvejende af hinduer. Og kamikaze-piloternes religion var mest buddhisme og shintoisme - men også kristne blev kamikaze-piloter, og styrtede ned som selvmordsbombere, mens de klamrede sig til Bibelen.

Grundlæggende har jeg svært ved at forstå fokuseringen og afskyen over selvmords-delen af disse bombemænd. Egentlig ser jeg det som et formildende aspekt, at de trods alt står fuldt inde for deres angreb, i stedet for at løbe deres vej fra den afskyelige handling.

Spørgsmålet er vel egentlig hvorfor disse barbarer ikke på god civiliseret vis kaster bomberne fra flere kilometers højde, som vor "kultur" foretrækker det. Og svaret er indlysende, at de kæmper ud fra deres teknologiske muligheder, og det samme gør vi.

Det er svært ved at luske bomber ind midt i folkemængder, der har god grund til at være mistænksomme. Det er noget nemmere, hvis man har ubegrænset adgang til højteknologiske fremføringsmidler.

Vestlige "præcisionsbombninger" med "collateral damage" ser pænt ud i grøn farve på tv-skærmen. For dem der står midt i resultatet, er det ofte svært at se det humane aspekt i bombninger, uanset ideologien bag.

Vi kan så sidde på vores høje hest i Danmark, og aktuelt fordømme vejsidebomber som værende helt vildt barbariske, mens vi fx ikke kunne drømme om at forbyde egen brug af klyngebomber - selvom begge dele egentlig har samme effekt.

Jeg tager på fredelig vis afstand fra alle former for mord - også den mere organiserede slags. Men nægter at deltage i det hyklerisk kor, der kun enøjet vil fordømme "fjendens" metoder.
 
 
06.04-2008 | 01:06 af Henrik Clausen
Godt. Vi kan ikke tillade åbenlyst totalitære symboler båret i demokratiets højborg.
 
 
06.04-2008 | 01:12 af jan
Jeg er tilbage igen. Har lige set 28 dage. Ret interessant.

Svar til shasen:

Er imamer ikke præster ? Imamer gifter sig med mindreårige.

Tror du ikke muslimer i muslimske lande hader os vanro ? Derstår i     Koranen "Slå de vantro ihjel hvor du finder dem"

Hvad med KKK ? Værrer nazister findes vist kke.

Den med slaveejerne har du vist fået svar på.

Er japaner en hvide ? Når du muslimske lande bekriger hinanden, er det så en verdenskrig ?

Til Lady In Red:

Statistisk set er 9 ud af 10 kriminelle i danmark udlændinge og jeg tror ikke de er medlem af DF.

Og til resten af jer andre på bloggen, tak fordi i gav jeres besyv med.

Ikke alle rationelt tænkende danskere er medlem af DF, men mange af DF s medlemmer er rationelt tænkende.

Jeg tror sgu jeg melder mig ind.
 
06.04-2008 | 01:13 af Henrik Clausen
Jeg vil lige tilføje islams erobring af 2/3 af den kristne verden til listen over verdenskrige. De buddhistiske lande i nord- og vest-Indien, Persien, Egypten og mange andre lande bukkede også under ved etableringen af det islamiske tusindårsrige.

En forbier mere.
 
 
06.04-2008 | 01:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 01:32 af Henrik Clausen
SarahA, terror går ud på at ramme nogle få fredelige for at skræmme de mange til underkastelse. Det er ikke det, krigene i Afghanistan og Irak går ud på. Der er et omfattende samarbejde med regeringerne og civilbefolkningen, lokale sheiker etc. for at bekæmpe de religiøse fanatikere, der bruger deres tro til at retfærdiggøre krigsførelse mod civile, anderledes troende og verdslige myndigheder.

Din sammenligning er en grovhed og en fornærmelse.
 
 
06.04-2008 | 01:43 af jan
Way to go Henrik
 
06.04-2008 | 01:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 01:56 af jan
SarahA, hvordan tror du verden havde set ud, hvis ikke amerikanerne var gået med ind i 2. verdenskrig ? Ameiekanerne er der sgu ikke noget galt med, Bush tilgengæld, ham er der ikke mange der bryder sig om.
 
06.04-2008 | 02:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 02:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 02:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 02:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 02:14 af solveig
Jeg tror ikke Pia kan li´ Bush
 
06.04-2008 | 02:16 af Henrik Clausen
Abraham, lad mig lige tilføje, at jeg selv mente, at Irak-krigen var en fejltagelse, helt fra før den startede. Den har ikke forbedret vilkårene i Irak nær så meget som ventet, og det viste sig jo hurtigt, at den onde diktator havde holdt endnu ondere religiøse fanatikere nede.

Men når vi nu er der, skal det naturligvis gøres på den bedst mulige måde, og det vil blandt andet sige tæt samarbejde med de lokale.
 
 
06.04-2008 | 02:17 af Henrik Clausen
"I Irak blev indtil nu dræbt mere en 1 million, altså 1.000.000 civile mennesker, har du hørt om det?"

Det er ikke sandt. Tjek dine kilder.
 
 
06.04-2008 | 02:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 02:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 02:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 02:31 af Henrik Clausen
Abraham, har du en kilde, du kan henvise til? Jeg vil gerne se nærmere på tallet.

Når jeg umiddelbart reagerer med at erklære det usandt, kort og godt, er det fordi jeg husker et tal på 600.000 døde på grund af krigen , hvilket er noget ganske andet end dræbt .

Jeg synes også, det ville have været bedre at lade Saddam sidde og blive ved med at slå sine egne ihjel i stedet for at rykke ind og starte noget, der ligner en borgerkrig. Men sket er sket.
 
 
06.04-2008 | 02:32 af Henrik Clausen
Abraham, jeg vil gerne have konkret dokumentation for at jeg skulle have forkerte / ikke korrekte kilder.

Hvis det skulle vise sig at du har ret, vil jeg holde op med at bruge de kilder.
 
 
06.04-2008 | 02:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 04:33 af John Andersen
"Ikke alle muslimer er selvmordsbombere, men alle selvmordsbombere er muslimer", er en leg med ord som v.h.a. en logisk selvfølgelighed på snedig vis skal antyde, at der KUNNE være noget om denne tørre konstatering. Man leger med den tanke, at det muligvis godt kan forsvares at man generaliserer.

Ja, selvmordsbombere bliver drevet til og kæmper på krigens afskyelige vilkår, med de midler de har, men er VORES bombninger og rapporter om tortur en pænere krig og er den mere human eller bedre forstålig og forsvarlig?

Abrahams tal på dræbte og krigsflygtninge i Irak giver ihvertfald ikke os krigsførende lande ret til at antyde, at det er modparten der er MEST "afskyelig"!

Vestens svar på selvmordsbombere er rigeligt overgået!
 
06.04-2008 | 07:17 af Nicolai Hansen
Iraq var pga olie, men størstedelen af de dræbte civile er døde via selvmordsbombere, angreb på Kollaberatøre osv, forsaget af egne/udlandske "frihedskæmpere".. ikke amerikanere,britere eller andre vestlige styrker dernede.

Afghanistan er en helt anden sag som er fuldt ud legitim, de forsyner vesten med Heroin, og pengene derfra går til fanatiske muhamed følgere.

ja HEROIN! i ved det som ødelægger meget af vores ungdom idag.
 
 
06.04-2008 | 08:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 13:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 14:44 af Bruce1
Abraham, hvis noget er forældet er det da islam, reformeer den og du har ingen problemer med mig eller andre i Vesten længere, det er alt I muslimer skal gøre. Er det så svært? Se på hvordan vi andre gjorde, og lær af det, eller forbliv forfulgte fanatikere.
 
 
06.04-2008 | 14:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 15:01 af Henrik Clausen
"alle pædofile præster er kristne."

Det gælder også alle ikke-pædofile præster...

Formuleringen er en tilsvining. Og hvad den fuldstændig glemmer er, at den katolske kirke tog problemet alvorligt, erkendte offentligt at det var dybt forkert, og udbetalte erstatninger til ofrene.

Lad os se en islamisk organisation tage et tilsvarende ansvar for islamisk terror. Vi venter...
 
 
06.04-2008 | 15:10 af Henrik Clausen
Til påstanden om at alle nazister var hvide vil jeg lige påpege, at Det Muslimske Broderskab i Egypten med begejstring entreerede med nazismen og dens jødehad, da den passede som fod i hose til koranens syn på jøderne. Om de direkte erklærede sig som nazister er uvist, men under den store opstand i Palæstina i 1936-1939 (financieret og bevæbnet af nazisteren) brugte folk hagekors for at vise de arabiske bysoldater, at der ikke skulle skydes på dem.

Mere her:

http://www.terrorismawareness.org/files/NaziRoots.pdf
 
 
06.04-2008 | 15:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 15:19 af Henrik Clausen
Abraham, har du noget at sige imod den dokumentation, David Horowitz kommer med?

Hvis ikke, bliver du nok nødt til at droppe tilsviningen og tage dokumentationen alvorligt.

Jeg venter.
 
 
06.04-2008 | 15:23 af Bruce1
Islam har problemet, ikke vi andre, jeg kan bare konstatere der ingen reelle ønsker er hos muslimer at reformere deres religion. Det bliver de bare nødt til hvis vil leve her, og det vil vi blive ved med at presse på for sker. Abraham, du burde tjekke Pat Condells religion of fear video ud på YouTube eller LiveLeak, der får du svaret på hvorfor islam er så forhadt i den vestlige verden, og hvorfor I må ændre den hvis I ønsker plads her i vor midte. Anden vej er der ikke. Pat taler for 90% af europæerne, tro mig.
 
 
06.04-2008 | 15:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 15:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 15:39 af Henrik Clausen
Abraham, ingen relevante kilder er neutrale. Det er ligegyldigt, det væsentlige er at de er veldokumenterede. Det lille Horowitz-hæfte har en hel side bare med kildehenvisninger.

Jeg tager til efterretning, at du er uvillig til eller ude af stand til at tilbagevise et eneste punkt fra hæftet.
 
 
06.04-2008 | 15:45 af Bruce1
Kom selv med noget nyt, lille Ibrahim, reformeer dog din tro for pokker, hvorfor vil du ikke svare på det? Er du lige så stor en kryster som så mange andre med muslimsk tro...? Jeg regner ikke med et fornuftigt svar fra dig, kun affærdigende - og afslørende - barnepjat.
 
 
06.04-2008 | 15:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 15:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 15:49 af Bruce1
Abraham, det ville være skønt med et seriøst svar, ønsker I muslimer reelt en reform af islam, eller gør I ikke, overvejer I det overhovedet eller hvad? Lad os dog få kortene på bordet.
 
 
06.04-2008 | 15:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 15:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 16:39 af Bruce1
Hmm, tænkte det jo nok, typisk(?).
 
 
06.04-2008 | 21:57 af Golda Blair
Ikke alle muslimer er selvmordsbombere

men er ikke alle selvmordsbombere muslimer-----??
 
06.04-2008 | 22:04 af Golda Blair
Jeg ser først nu,at der har været debatteret

barbering af kropshår,en hr Jan har skrevet derom.

Det kan oplyses--AT MUSLIMSKE MÆND IKKE MÅ HAVE

KØNSHÅR MEN SKAL LADE SIG BARBERE,noget der lyder sært.al den stund mange muslimer da er meget behårede i skjorteåbningen.

Kan en muslim venligst afgøre hvordan det hænger sammen, og må kvinder også lade sig barbere eller

hvordan er det? Seriøst ment spørgsmål.
 
06.04-2008 | 22:14 af Henrik Clausen
"men er ikke alle selvmordsbombere muslimer?"

Langt de fleste er i hvert fald, og bestemt dem, der er mest frygtede verden over.

Men jeg tror ikke, det varer så længe. Når de kommer til deres såkaldte Paradis (der i koranens beskrivelse mest minder om et bordel, i øvrigt), vil de sikkert opdage, at der er gode grunde til at de 72 jomfruer stadig er jomfruer.

Eller endnu værre: Det kan være, de opdager at Muhammed har fuppet dem. Men så er det for sent.
 
 
06.04-2008 | 23:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.04-2008 | 23:09 af Golda Blair
Angående ovenstående omtale af de 72 jomfruer--så er der tale om en oversættelsesfejl,der står oprindelig 72 ROSINER, som i den tids Arabien var en meget kostbar delikatesse. (Irshad Manji-Proble

met  med islam side 49)
 
06.04-2008 | 23:28 af Henrik Clausen
For de fleste af os (dem der ikke tror på det her) er det ret ligegyldigt om det er kvinder, rosiner eller noget helt tredje.

Problemet er dem, der tror det er kvinder. Typisk mænd i 17-20 års alderen eller deromkring. Der er ingen mulighed for dem for at have god kontakt til rigtige kvinder, og så satser de alt på Paradis.

Og jeg tror, de bliver snydt. Alle andre religioner er enige om, at det ikke er godt at sprænge tilfældige mennesker i småstykker.
 
 
07.04-2008 | 00:16 af . .
HRC

Her er en undersøgelse fra

The New England journal of medicine

Violence-Related Mortality in Iraq from 2002 to 2006

by

Iraq Family Health Survey Study Group

http://content.nejm.org/cgi/content/full/NEJMsa0707782
 
 
07.04-2008 | 00:37 af jan
Til Henrik:

Du har også dine problemer med Flemming ? Alle mine indlæg bliver nakket med det samme. Hvordan kan man dog leve i et demokratisk samfund og så udøve censur ? Man er nødt til at være ening med manden, for at ens indlæg ikke slettes.
 
07.04-2008 | 00:38 af Henrik Clausen
Takker. Ikke let læsning, men tilsyneladende grundigt, og det er klart, at de 600.000, der estimeres, faktisk er dræbte, ikke bare dødsfald af forskellige årsager. Det havde jeg ikke forstået rigtigt i første omgang. Beklager dybt, det her er relevant dokumentation.

Og det understreger, at vi aldrig skulle have stukket hænderne i den hvepserede. Bedre at lade Saddam stå med ansvaret for det vanvid. Han ser ud til at have holdt volden bedre nede end amerikanerne...
 
 
07.04-2008 | 10:47 af Slet Mig
uhh..har du været i muslimske lande 2 gange? Personligt er jeg overbevist halalhippie - det er det eneste rationelle at være - og har været masser af gange i muslimske lande.
 
07.04-2008 | 11:43 af Henrik Clausen
Ja, Flemming er totalt slettegal. Så snart man kommer med et udsagn, han ikke lige har et meningsfuldt svar på, skyder han med censurknappen.

Bare drop ham, han er et tågehorn.
 
 
07.04-2008 | 15:42 af NBI news
Til Bruce1.

Citat: "54 millioner muslimer i Europa - et sted de INTET ABSOLUT INTET har at gøre - er alt for mange. Det betyder lokal ballade konstant, men vi vil ikke eftergive overfor islamiske krav."

Du har selvfølgelig bevis på dine påstande ikke Bruce1? For du er ikke som mange af de andre wannabe-eventyr-forfattere, vel?

Jeg venter med glæde på link eller andet kildehenvisning til, hvor du har dine fantasi tal og påstande fra.

Imens kan du læse denne her glimrende gennemgang af antallet af muslimer i EU og Europa:

http://www.islamforskning.dk/Tidskrit_1_2008/Islam_og_institutioner.pdf

Bedste hilsner...
 
07.04-2008 | 15:58 af NBI news
Og lad mig lige tilføje en aforisme til, hvis du tillader det Shansen :-)

- ikke alle mennesker er religiøse, men alle religiøse er mennesker.

Bedste hilsner...
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl
Indlæg | 3 | 7.254 | 19
Siden | 4. april 2008 20:37
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites