28.12-2007 | 00:11
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
28.12-2007 | 04:06
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
28.12-2007 | 06:23
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
28.12-2007 | 12:31
af
Steen Hansen
Hi Evazofia
Tak for et godt beskrevet fordybelsesprojekt, der jo kendetegner tidligere tiders - nu bortkastet - indsigt. Specielt derfor så vigtig !!
Hvad kan det så reelt betyde, når alligevel "det sorte dyb/den sorte gryde" bliver erkendt år 2010 og er meget när 2016?
Så bliver kommunikationen mere vedkommende - ikke?
Med det sorte dyb menes "det sorte hul", der engang imellem besöger vores galakse. Hullet giver en dybere forståelse af alting=ingenting.
Forskere/astronomer kender til dette fänomen og erkender sin ydmyghed.
Men du har en god pointe i din argumentation for kommunikationen til forståelse af menneskets reelle rolle. Kommunikationen er jo betinget af, at de kommunikerende er vidende om deres egen kommunikation og på hvilke vilkår.
Men hvad skal resultatet så blive mellem kommunikationen blandt menneske?
Forhåbentlig ikke en forträngning af det virkelige liv - til fordel for et större og mere givende indre univers. Vi ved jo alle hvor nemt og let det foregår, når tingene skal löses i menneksets indre bevidsthed, for helt at gå til grunde i den ydre.
Stenus |
|
| |
|
|
29.12-2007 | 01:12
af
Evazofia Ronæs
@Steen
Tak for din kommentar, dejligt at se at der er nogen der læser det og stiller reelle spørgsmål. Jeg bad om et svar til dig og da kom dette.
Jeg beklager hvis det ikke er så kort og konkret som jeg kunne ønske det.
Kanalisering:
Du skal ikke hænge dig for meget i de år du har beskrevet, da det sorte hul kontinuerlig vil fremstå som noget meget bizart for mange. Mennesker bliver skræmte af denne viden, men vid at den er der for jeres eget bedste.
Det sorte hul, vil vi nærmere beskrive som, intelligensen der styrer forløbet omkring jeres udvikling. Det sorte huld er noget som menneskets bevidsthed har samlet i umindelige tider, for at mennesket i dette univers atter skal finde tilbage til tidligere tiders guddommelige formåen. Vid at 2016 vil blive et år, hvor denne eksistens vil komme tættere på, men vid også, at dette vil foregå på en måde, som ikke vil virke foruroligende på jer, men som nok vil være et stort mysterium for jeres videnskabsmænd.
Vi beklager at informationer omkring dette, er noget som vi ikke taler så meget om, da det vil opskræmme for mange mennesker, men intet i jeres univers har eksistens af noget som ikke kan bruges og alting er for jeres egen udviklings skyld.
På dette tidspunkt 2016 vil kommunikationen blive meget mere individuel, da kommunikation for den ene, hellere ikke bliver den samme, som for den anden. Fælles for jer alle bliver, at kommunikationen kommer på et andet plan, afhænger af hvor langt I er kommet i jeres udvikling. I disse tider er mennesket begyndt at lytte til de informationer der kommer fra den åndeliges sfære, men det betyder ikke at alle kan tilegne sig dette, da viden er en ting, men at lukke op for det uforklarlige er en anden ting, så mennesket bliver meget afhængig af hvorvidt de når at frigive tankerne omkring egen tro, for at komme videre.
De nye energier over jorden vil bevirke at mange finder det lettere at begå sig på selvudviklingens vej, da den nye frekvens indebærer er stor udviklingsmulighed for jer, men også mange vil afstå fra denne form og vil fortsætte som hidtil i mange, mange år endnu, da deres system ikke forstår at tilegne sig denne udviklingsform. Når vi taler om kommunikationen, da vil mange begynde at udvikle telepatiske evner, dette vil komme gradvis for jer og her kan vi da nu fortælle, at dette vil blive et vendepunkt, hvori I får behov for at lære meget mere om jeres medmennesker og om jer selv, før denne evne bliver lukket tilstrækkeligt op, da det i vitterligheden betyder, at I også kan læse hinandens tanker, der bliver rettet mod jer. Om man der ikke har tolerance nok for sine medmennesker, da kan denne evne ikke bruges, da tankerne hos den enkelte aldrig er fri for den mørkklædte energi som ligger hos jer og det betyder jo, at jer der forstår at styre jeres egen udvikling i den rigtige retning, vil blive de førende på dette felt, da kommunikation via telepati og tolerance hører sammen her på dette plan. Forestil jer, at I selv bliver aflæste af et andet menneske. Hvilke tanker rummer I, som I ikke vil have udbredt? Har man lært at styre tankernes form? Har man noget at skjule? Der er mange elementer i dette, derfor må I alle sørge for at skelne mellem tankerne og forstå jer selv før denne evne kan bruges. Men det kommer til alle, før eller siden, det er kun et spørgsmål om tid.
I den periode, hvor I begynder at finde tilbage til guddommelige tilstande, vil mange lag i jeres psyke falde væk og dertil vil i stedet træde former frem, som har ligget i dvale i mangfoldige inkarnationer. I vil komme til et tidsrum, hvor I bliver i tvivl om jer selv og I vil komme i tvivl omkring jeres evner. For jer der går ind for jeres egen udvikling, kan det betyde, at I vil finde en stilstand for en tid, hvori I bliver afhængige af andre menneskers hjælp, for at komme igennem kriser, da jeres egne vejledere på et tidspunkt vil træde til side, for at I igen skal finde tilbage til jeres egen skaberevne. På dette tidspunkt vil I også finde, at det I skaber med jeres tanker, hurtigt vil fremstå som noget konkret, noget fysisk, således at I kan se hvilket I skaber. Tiden er mere moden nu, således at tingene går hurtigere for jer. Hvad vi vil sige med dette er, at jeres udvikling beror på, hvor meget I selv går ind i det og hvor meget energi og tid I finder til dette. Der kan være mange faldgruber i denne forbindelse, når det indre liv begynder at florere på en mere markant måde. Her må man forsøge at dele ligeligt mellem tankerne til det fysiske og tankerne i spirituel retning, da disse gerne skulle forenes, for at livet skal blive godt. En fortrængning af det virkelig liv vil kun fremstå, om I lægger for mange tanker i disse ting. Forhold jer til det fysiske liv som I er i, også med jeres tanker, og fordel tingene ligeligt for at skabe balance her. At integrere sin nye kunnen i det fysiske, kan jo også byde på problemer. Tag jer tid til at lære og at skelne. Det bliver en god balancegang, om I tager det stille og roligt og prøver på at forstå hvad der sker. Livet er uendeligt og lærdom høstes hvorend I går.
Vi er en intelligens der fremstår for menneskets videre udvikling i denne sfære.
Evazofia |
|
|
|
|
|
|
29.12-2007 | 14:31
af
Steen Hansen
Hi igen
Intet svar kan väre for langt :o)
För jeg giver dig et bud på den rolle, "Det sorte hul" er blevet givet - vil jeg lige beröre nogle synspunkter i dit svar.
Den menneskelige evne til telepati har väret kendt länge og anvendes forsåvidt den dag idag. Specielt vedr. opbygningen og tilretteläggelsen af reklamer. Endvidere er det også en hjörnesten i forståelsen af nogle elementer i menneskets psykiske grundstruktur.
Jeg har mödt utrolig mange mennesker, der har opfanget, modtaget, fölt, sanset emotioner i eget hylster, hvilke ikke kunne placeres.
Kun ved erkendelse af menneskets evne til empati og de derved fremkommende modsatretttede energier og oplösningen af samme; kan der föles, höres, märkes den ultimative kommunikation og homeotose.
Det er selvfölgelig kun i forbindelse med udredningen (psykoanalysen), at disse forhold bliver belyst.
Altså dér hvor det enkelte individ ikke kan overskue, at den pågäldende er hjörnestenen i eget liv.
Du nävner kriser - hvilke således udmärket kan relateres til samme.
NU KOMMER DET !!
"Det sorte hul" er faktisk universets politibetjent.
Såfremt du vil höre mere - må du medgive mig, at det skal väre et önske.
Stenus |
|
| |
|
|
29.12-2007 | 18:42
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
29.12-2007 | 19:08
af
Steen Hansen
Poul
Kristendommen er kun et fragment på en större helhed i et forsögsprojekt mellem elementerne i polariteterne. Både i det indre - men så sandelig også det ydre univers. Vi kan således blive enige om alle religioners grundläggende egenskab. At sätte sig selv i förersädet uden körekort.
Som det ser ud i öjeblikket - er menneskets nuvärende form ikke värdige! set med universelle briller.
Stenus |
|
| |
|
|
29.12-2007 | 21:29
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
30.12-2007 | 23:19
af
Evazofia Ronæs
Steen Hansen
Ja, Stenus, telepati har været kendt meget længe og på mange måder. At tænke sig til et samfund hvor telepatien florerer… ja, da ville jo alle nederdrægtige tanker komme for en dag og ingen kan længere skjule sig bag ordsproget om at tankerne er toldfrie.
En dejlig udvikling, men det er nok et stykke vej endnu….
I de sidste to år har jeg haft noget personlig erfaring omkring telepatisk kontakt, sådan at forstå, at når nogle specielle mennesker sende mig tanker, da kunne jeg med det samme mærke det i min krop. Det har været mennesker der har haft følelsesmæssig relation til mig selv. Følelser som smerte og savn, uro og glæde har ramt mig i det samme sekund som tankerne og følelserne blev sendt ud. Umiddelbart har jeg vidst hvem det kom fra, det er også blevet bekræftet. I nogle tilfælde har jeg følt hvordan en person sende mig en tanke, for i det samme sekund at tale til mig. Et par gange har jeg hørt hvad der blev tængt om mig ( godt det var gode tanker!) Flere gange har jeg taget telefonen i hånden, fordi jeg mærkede den ville ringe og jeg vidste hvem det var. Mon ikke det er mange der har prøvet det. En anden lille ting jeg har bemærket er, at om en person indtager spiritus, da fungerer de fine telepatiske energier ikke og jeg får en ”død” følelse omkring personen.
Du skriver at det ”sorte hul” faktisk er universets politibetjent. Det kunne jeg godt tænke mig at høre noget om. Nye indfaldsvinkler modtages med tak, så om du vil være så sød at skrive, så er jeg lutter øre.
Mvh. Evazofia |
|
|
|
|
|
|
30.12-2007 | 23:51
af
Steen Hansen
Hi Evazofia
tak for dit svar.
I öjeblikket bliver der forsket uendeligt meget omkring en maskine, der kan afkode energier fra hjernen. Disse artikler har (2 stk.) väret gengivet her på avisen.dk
I forbindelse med lufthavne og assistance til handicappede.
Imidlertid er disse forsimplede konklusioner ikke til menneskets gavn, idet vi endnu ikke har opfundet "maskiner", der kan afläse KARMA.
Men selvfölgelig kan de også anvendes til yderligere fortrykkelse af menneskeheden i lyset af ordet "terror".
Du har ret i dine betragtninger omkring anvendelsen af spiritus oa., der jo er tilvirkede virkemidler og derfor ikke kan anvendes som "den organisk rene".
Personligt har jeg kun prövet hash - og vil ikke turde andet. Den tärskel er for stor og for höj.
I övrigt virker hash en på en anden måde for mig. Grundet smertebelastning i nakken, nyder jeg en gang imellem hash, idet det også mindsker trykket på nervebanen ved angreb på fedtholdige celler.
For at starte et sted med "det sorte hul" vil jeg anföre de astrale elementer. Nogle kalder dem stjerner - men hvis nu jeg siger, at hver enkelt menneske har/og er sin egen stjerne.
Vil du så tro på det?
Hvis jeg nu fortäller dig, at der er 6 milliarder 738 millioner 742 tusinde og 435 stjerner - vil du så tro på det?
Og det er bare i vores galakse.
OK?
Nogle stjerne eksploderer og andre oplöses simpelthen.
Når vi mennesker i vores dybe sövn har kontakt til det Astrale element - er vi ikke en fysisk form.
Dette kunne måske forklare udtrykket: En god nats sövn. Selvfölgelig er der også i denne forbindelse filtre - ganske som med den telepatiske evne.
For ikke at dette skal blive "for meget" - vil jeg så tillade mig - uden at väre skolemesteragtig - spörge. Vil du videre?
Stenus |
|
| |
|
|
31.12-2007 | 02:54
af
Evazofia Ronæs
@Poul Solrart Sørensen
Tak for din kommentar Poul. Jeg har været på din hjemmeside, for at se, hvad du havde at byde på. Det var meget læsning, for meget til at jeg kunne læse det hele på en gang, men jeg fik med mig nogle udpluk af forskelligt og jeg kan se du har været omkring mange ting. Meget af det jeg læste var godt stof (vil kigge på resten senere) og der var mange ting som jeg selv har været omkring engang. Der var meget som jeg kunne nikke bifaldende til, men også noget som jeg ikke var helt enig i.
Jeg læste det du havde skrevet om energier og maskiner og jeg vil gerne give dig kredit på dine tanker, da jeg forudser at dette bliver en vej for dem der har behov for at finde sagens rette sammenhæng via teknikker og teknologi. Vi må jo erkende at mange har brug for denne vej til at finde forståelse, og personlig tror jeg dine tanker vil kunne finde vejen frem til meget forskning. Jeg blev noget overrasket over din hjemmeside, man har jo mange forestillinger om personer som skriver indlæg og jeg havde nok ikke lige ventet at finde det jeg fandt.
I mine tanker ser jeg dig, som en af dem der vil finde mange svar via teknologien, men du skriver også meget om ting som ”vinker” dig noget i en anden retning, nemlig bevidsthedsudvikling. Jeg tror at bevidsthedsudvidelse og teknologi af energimæssige sammenhænge vil følges ad, langt hen ad vejen. Der er jo mange teknikker man kan bruge, som hjælpemiddel til større forståelse. Ser at du har bevæget dig ind i astralverdenen og har fået en del erfaring der, det er meget godt at have kendskab til, selv har jeg ingen personlig erfaring fra astralplanet, ikke andet end det jeg har studeret i form af læsning. Du leger med energierne på forskellig måde, det er meget godt, det er jo energier det hele handler om og så kan man jo studere disse fra forskellige vinkler, alt efter interesse.
Det der så overrasker mig lidt, er at du ikke tror at mennesket søger en åndelig afklaring af sin eksistens, men at udviklingen vil ske via maskiner til at læse menneskers energier. Som sagt vil dette nok også finde sted, det er jo godt på vej med aurafotografier og mange andre ting, men personlig så tror jeg dette kommer sideløbende, da den åndelige søgen ligger som noget fundamentalt og som man ikke kan løbe fra. Det er jo livets mening, at søge tilbage til guddommelige tilstande, men dertil skal jo også siges, at der er mange veje at gå, og det er vel ingen som er mere rigtig end nogen anden.
For mig er det bevidstheden der skal fremmes og det gøres igennem meditation, bøn og kanalisering og troen på at alting er muligt, uanset hvad. Troen skaber ens egen virkelighed og bevidsthed har ingen grænser!
Du skriver: Hvis mennesket skal være fri, så må vi selv gøre os fri. Korrekt! men om du mener at dette kan gøres via teknologi alene, da må jeg melde pas, men via teknik og erfaringer, ja!
(Beklager hvis jeg ikke helt har fattet din pointe, det gik lidt stærkt med at læse på din hjemmeside.)
Med hensyn til religion: Min forståelse er, at alle religioner går til grunde, når mennesket bliver mere bevidste omkring egen eksistens. Religionerne har været en udviklingsvej og der skal vi ikke dømme nogen for, at de stadig sidder fast i forskellige trosretninger. Min undervisningsvej igennem kanalisering har været, at der er dæmoniske kræfter der står for mange ting i vort liv, inkluderet religionerne. (Vi kan også kalde det negative kræfter) Der er dæmoner for religion, dæmoner for misbrug, dæmoner for sygdom og meget andet. Der er små dæmoner og mange af de store fyrster, og det er disse der står for at religionerne bliver fastholdt i mennesket, lige indtil man har lært det man skal lære. Nu kan du jo nemt tro, at jeg er en religiøs fanatiker som tror på dette. (men du taler jo også selv om ånder) Men nej, det er jeg heldigvis ikke, men en ting har bidt sig fast i min tro omkring bibelen og det er at Jesus drev dæmonerne ud af mennesket. Det tror jeg på, da jeg med egne øjne har set mennesker der har været dæmonbesat og fået disse drevet ud, ikke noget rart syn skal jeg hilse og sige. Vi har jo også vores egen indre dæmon, som jeg også er blevet konfronteret med og det var en samling af negativ bevidsthed som forlod mig for stedse. En bevidsthed som jeg havde iboende i min krop og som jeg ikke vidste noget om. Uddrivelsen af denne dæmon bevirkede, at mine mistanker forsvandt og jeg begyndte at finde tilbage til det at have tillid, som hører ind under den guddommelige vej, men det er en historie for sig selv. En helt anden ting er, at min tro ligger i, at Jesus aldrig blev korsfæstet. Denne historie var et holografi, som blev send ind i vores virkelighed for at give os en udviklingsmulighed.
M.v.h. Evazofia |
|
|
|
|
31.12-2007 | 02:59
af
Evazofia Ronæs
@Steen Hansen
Ja tak Stenus, jeg vil gerne videre!
Evazofia |
|
|
|
|
|
|
31.12-2007 | 12:13
af
Steen Hansen
Hi igen
Man kan läse sig til meget - men ikke til indsigt, hvilket du også selv bekräfter.
OK
Lad os starte her på jorden.
Såfemt analysen skulle beskrives ville ordet SYNERGI väre det gennemgående.
Alt er bygget op - fra det allermindste atom osv. til det störste - universet.
I en sammenkädet form - årsag/virkning - skabes BALANCE i et harmonisk svingende BEVÄGEOMRÅDE, der kun kan REGULERE sig selv.
Altså individuelle - kraftigt markerede områder, der er afgränset af regnbuen VARME/KULDE.
FÖDEMEKANISMEN er enkelt opbygget, idet både byttedyr/rovdyr er afhängige af hinanden til begges fortsatte beståen.
Födemekanismen er endvidere også for planter rimeligt enkelt. De modtager den livgivende "föde" og videregiver ved fotosyntesen den grundläggende livsbetingelse for övrige levende väsener.
Altså et gennemarbejdet system, hvor hele synergien bygger på det/den mindste.
Ved denne "kommunikation" skabes HARMONIEN. Altså den enkelte individuelle reagerer/agerer kun udfra egen naturlig drift.
-----
Altså käre Evazofia.
Jeg sidder her og nedfälder mine bedste og lige ovenfor kan jeg beskue dit svar til Poul, hvor du til sidst anförer:"..Denne historie var et holografi, som blev send(t) ind i vores virkelighed for at give os en udviklingsmulighed."
Jeg kan ikke tvinge mig selv til at ignorere et sådant udsang, hvilket gör at jeg må spörge dig:
" Hvad mener du??"
Stenus |
|
| |
|
|
|
|
09.01-2008 | 22:25
af
Steen Hansen
Hi Evazofia
Forsinket godt nytår - havde håbet du ville reagere på min "forundring" på dit iövrigt spändende indledning. Ihvertfald blev jeg ikke färdig med mit svar til Poul. :o)
Har du trukket dig tilbage - eller er du bare ifärd med at läse bogen färdig :o)
Venlig hilsen
Stenus |
|
| |
|
|
|
|
09.01-2008 | 22:27
af
Steen Hansen
Rettelse - det var dig, der svarede Poul Solrart Sörensen.
Stenus |
|
| |
|
|
10.01-2008 | 21:58
af
Evazofia Ronæs
@Steen Hansen
Også godt nytår til dig Stenus!
Jeg er her stadigvæk, men må vente lidt med at svare, her er for meget at se til lige i øjeblikket.
Ja, det er også noget med den bog blandt andet. :)
Bliver mere tid i næste uge forhåbentlig, så jeg kommer tilbage.Hav det godt så længe!
Venlig hilsen
Evazofia. |
|
|
|
|
13.02-2008 | 17:24
af
Evazofia Ronæs
Steen Hansen
Nu er det længe siden vi har snakket sammen, håber ikke at du har glemt mig helt. Jeg skylder dig nogle svar på mine påstande omkring Jesus og korsfæstelsen, og så havde du en beretning omkring ”det sorte huld” som du beskriver som universets politibetjent.
Da emnet omkring Jesus og de holografiske indføringer er meget stort, så tager vi dette først. Bagefter vil jeg gerne høre mere om det ”sorte huld”.
Nu kommer der en kort kanalisering til dig, derefter vil jeg lægge emnerne ind som blokindlæg, med titlerne: ”Jesu liv” og ”Holografisk indføring i vår virkelighed.”
Jeg har denne gang valgt at bruge Matthews kanalisering, til sin moder Suzanne Ward, som blev dikteret i bogen ”Illuminations for a New Era”, da denne kanalisering er samstemmende med det materiale som jeg selv har fået ved givne lejligheder.
"Kære Steen Hansen.
Du vil finde at sandheden om Jesus ligger på et niveau, som ikke kan betragtes som en sandhed for alle, men du får nu historien omkring Jesus, som er skrevet af Matthews moder Susanne Ward og derfor har vi valgt i denne omgang, at først give dig noget omkring personen Jesus og hans liv, derefter vil vi tage fat på den holografiske indførsel i jeres virkelighed. Du kan betragte dette som to historier, men den ene historie kan ikke udelade den anden. For disse der finder Jesu liv som noget de ikke kan forholde sig til, kan måske finde noget i den anden historie. Betragt dette som en historie på nuværende tidspunkt, men vid i dit sind, at du vil finde sandheden som værende noget bizar, derfor giv dig tid til at fordøje det talte og giv dig derefter til at finde din egen sandhed omkring dette spørgsmål."
Kærligst Jesus Kristus.
Venlig hilsen Evazofia |
|
|
|
|
17.02-2008 | 17:09
af
Litzzia
Lysets Sprog. Kommentarer til Evazofia.
Offentliggjort 17. februar 2008 12:07 | af Litzzia Nakita
Kære Evazofia.
Har læst bloggen om Lysets Sprog. Finder det meget interessant og for mit vedkommende virkelighedsnært.
Det kunne nu være dejligt hvis flere med oplevelser lig mine ville se denne blog og dele deres oplevelser. Jeg har endnu ikke talt med nogen, som har været bevidst om at have modtaget Lysets Sprog. Men måske forholder det sig sådan, at vi modtager sejlene uden selv at registrere det med vores lavere selv?
Den 16. nov. 1999. Jeg sidder i min seng og læser i "Det tredje årtusinde". Jeg skal tisse og går på toilettet uden at tænde lyset. Mens jeg sidder der og kigger ud i mørket, viser der sig pludselig en fantastisk flot geometrisk formation udformet af tynde selvlysende blå tråde forestillende noget, der minder om flere pyramider oven i hinanden drejende om midteraksen. Kort tid efter fremstår den akurat magen til i rød lige under den blå. Der svæver de så, disse fantastiske selvlysende (3D? eller måske nærmere flerD!) alt imens jeg blot sidder og kigger på dem, modtager afventende, som var det det mest naturlige i denne verden. Der går en stund, og jeg rejser mig og går ind og læser videre...
Senere skal jeg tisse igen (ja, tænk hvad en handling som at tisse kan bringe med sig!!!) Jeg sidder igen og stirrer ud i mørket, lidt til højre for sidste figur viser sig nu en kæmpe formation i tynde lysegrønne tråde mod en lysende blå baggrund(eller var det omvendt?) forestillende noget, der ligner et stor overflødighedshorn. Ved nærmere eftersyn snarere et udsnit af en spiral, da det er tydeligt, at formationen ikke er afgrænset men drejer og ville kunne fortsætte. Overflødighedshornet er udformet af koncentriske fortløbende cirkler uden dog at være hel rund, da der langs "hornet" er linier på langs, og mellem disse linier er der en linie til den næste linie på langs. Fantastisk flot og klar i farverne. Baggrundsfarven toner ud i periferien. Jeg sidder og modtager, rejser mig og går ind og læser videre.
En sidste tissetår den aften. Sidder der igen. Denne gang kommer der endnu en formation igen til højre for den sidste. Denne virker ikke 3D i rummet men nærmere som plan eller blot set lige forfra. En stor lyserød firkant mod en lysegrøn baggrund. Denne gang føler jeg tilskyndelse til at føre hånden op, og jeg rører den lyserøde firkant. Det sitrer i mine fingrer som en svag strøm, og jeg oplever mig selv tage fat i det nederste højre hjørne, rykker hånden skråt ned til højre, mens jeg har fat i det lyserøde, der følger med som en lang lyserød arm. Jeg slipper, går iseng, læser lidt, falder senere i søvn.
Næste dag vågner jeg med et glædesbrøl. Springer begejstret ud af sengen fuldstændig fasineret af aftenens oplevelser. Det er tydeligt, at jeg nu er i en anden bevidsthedstilstand, siden jeg begejstres. Om aftenen registrerede jeg det oplevede med den største selvfølge og sindsro. Det hele stod helt klart og tydeligt i min hukommelse og bevidsthed. Jeg spørger mig selv, hvad det var og fornemmer at det er en form for information. Beder om at jeg må komme til forståelse af hvad det betyd. Over nogen tid modtager jeg brudstykker af information, som pludselige indskydelser i forbindelse med andre gøremål eller stof jeg læser. Jeg stykker det sammen til, at det betyder noget i retningen af, at "fra universet til jorden tilstrømmer der nu i overflod en ny kærlighedsenergi".
Nogle måneder senere kontakter jeg Stig Boye Pedersen, tidligere redaktør på ufo-kontakten som meddeler mig, at jeg har modtaget Lysets Sprog, et sprog som forstås af alle i universet.
Nu her igår føler jeg tilskyndelse til at gå ind og søge på Lysets Sprog. Finder denne blog og fortæller for første gang offentligt om min oplevelse. Har ikke tidligere søgt oplysninger ud over min snak med Stig. Det bliver nu interessant at høre hvilke tilbagemeldinger du eller andre evt må have til ovenstående. Det skal oplyses, at jeg ca. en uge forinden tilbage i 1999 havde følt tilskyndelse til at låne en bog på biblioteket indeholdende et utal af 3D billeder. Jeg havde siddet og set en del på billederne og blev senere klar over hvorfor. Den måde at akkomodere med øjnene på når vi ser på 3D billeder, var den måde, mine øjne indstillede sig på i mørket den aften.
Mvh Litzzia Nakita |
|
|
|
|
17.02-2008 | 23:01
af
Evazofia Ronæs
@Litzzia Nakita
Kære Litzzia.
Det glæder mig umådelig at læse om dine oplevelser. I mit stille sind, håber jeg hver gang jeg bringer noget information, at nogen som har brug for det, vil læse det. Jeg tror at mange mennesker sidder inde med oplevelser, som de ikke har turdet fortælle om, så jeg håber ligesom dig, at det er flere der vil komme ud af busken og fortælle deres historie.
Jeg har selv oplevet noget omkring geometriske figurer, dog ikke på samme måde som dig. I en periode af mit liv, kom der geometriske figurer flyvende hen over mig mens jeg healede andre mennesker. I healingforløb har jeg set geometriske figurer indtage pladser i legemet, enten i hovedet eller i hjertet, dette var også en del af det jeg skulle lære.
Din historie gav mig gåsehud og jeg vidste med det samme at du var på rigtig vej, du bruger din intuition og finder det materialet du skal bruge, det er sådan det skal være!
Da jeg læste din historie, blev der straks visket i mit øre, at jeg skulle tage en kanalisering og det gjorde jeg så, blot var der tre forskellige der ønskede at fortælle noget, så det bringer jeg nu til dig.
Har du spørgsmål angående dette, så er du velkommen til at skrive igen.
Kanaliseringer:
Kære sjæl af åndens rige. Vi er en bevidsthed der udspringer af lysets sprog. Vid i dit stille sind, at du modtager information på højeste plan. Vid også, at lysets sprog vil give dig oplevelser, som du ikke havde drømt om. Vi er med dig og virkeliggør det som du skal opleve fremover. Tag kontakt til lyset så ofte som muligt, det vil bringe dig videre på din vej. Vær meget opmærksom på hvad der sker med dit liv efter dette. Vi forudsiger at du hjælpes på et højere plan og at du fremover vil finde dit liv mere meningsfyldt end nogensinde.
Tak til dig du sjæl, som fortæller om disse ting og tak for at du ikke overser de budskaber som krydser din vej.
Vær forberedt på at lignende ting vil ske og vid i dit stille sind, at livet er først forstået, når alle aspekter af tilværelsen er forstået. Lysets sprog, via geometriske figurer, er noget som kommer til alle, bevidst eller ubevidst.
Vær hilst i lyset du kære sjæl.
Vi er med dig og sørger for de oplevelser der finder sted for dig.
Kærligst, lysets væsen.
Kære sjæl, som er os behjælpelig med information af denne art. Vi glædes ved det du fortæller omkring dine oplevelser. Vi er væsener af høje kvaliteter og vi forudser, at du finder lysets sprog, som noget du tidligere har stiftet bekendtskab med, derfor oplever du den stille og rolige måde at opleve dette på. Informationer af denne art vil komme efterhånden som udviklingen finder sted.
Du kære sjæl, vid i dit stille sind, at symmetriske figurer betyder, at du skal være varsom med dit liv, vær også opmærksom på, at geometriske figurer af asymmetrisk natur, vil bringe dig helt andre informationer. Vid også, at symbolsproget har sine egne værdier og sin egen måde at give informationer på. Du lærer efterhånden at takle informationerne, men du skal vide, at du også finder meget som du ikke kan bruge i disse informationer, nemlig sprogets måde at kommunikere på, da dette ikke altid er af det gode. Lysets sprog bliver til tider infiltreret af mørke formationer og dertil kan vi sige, at du skal lytte vel i dit indre og forsøge at forstå de informationer der bliver sendt ud.
Som et væsen af Guds rige, er du meget velinformeret og meget god til at forstå tilværelsen, derfor siger vi til dig, at du skal være varsom med dit liv. Vær et rettænkende menneske, der forstår at give budskaber videre og giv dig selv lov til at informere omkring dine hændelser, til mennesker du føler der forstår. Sæt dig i lyset og vid at du er elsket og at du ikke behøver at være urolig for noget. Vid i dit stille sind, at kærligheden er noget som vil give dig mange dejlige oplevelser og vid at du er et elsket Guds væsen og at intet kan gøre dig fortræd. Vær hilst i Guds lys.
Væsener fra de indre informationer.
Kære barn. For at uddybe dette nærmere, da vil vi fortælle dig, at du skal leve dit liv meget rettænkende og være meget bevidst omkring det du ser. Føl efter i dit indre. De symboler der infiltreres med mørke energier, vil hurtigt komme til at indvirke på dit liv, om du ikke forstår at leve livet på en god måde. Symbolsproget, som er en naturlig forudsætning for mennesket, kan i disse tider være noget sløret og det betyder, at intelligenser fra andre universer kan have indflydelse på symbolsproget.
Du vil opleve, at symbolernes betydning er noget som du vil beskæftige dig med, men vær varsom overfor disse der ikke føles rigtige. Om du oplever dette, da skal du forsøge at påkalde lyset i din krop, for rensning af eget system. Vær på vagt og vid i dit stille sind, at dine tanker er altafgørende for hvilke symboler der kommer til dig.
Dine oplevelser har været gode og du har forstået budskabet rigtigt. Den nye kærlighedsenergi, som er over jer, har du modtaget og i og med denne oplevelse, har du forudsætninger for at begive dig på en vej, som bliver mere bevidst end tidligere. Brug din intuition som du gør nu og vid at igennem følelsernes verden finder du hvad der er rigtigt og hvad der er forkert.
Vi hilser dig du kære sjæl og med denne meddelelse vil vi også fortælle dig, at dit liv vil udformes på et meget godt grundlag og at du fremover vil finde den vej som er tiltænkt dig.
Kærligst, Orions energifelt.
Litzzia, har du konkrete spørgsmål, så kan de besvares via kanalisering.
Med venlig hilen
Evazofia |
|
|
|
|
|
|
21.02-2008 | 19:08
af
Steen Hansen
Hej Evazofia
Jeg har selvfölgelig väret tålmodig og ventet indtil du havde studeret og läst bogen. :o)
Fölger med i dine kanaliseringer og bliv ikke forbavset, hvis jeg ytrer mig.
Når du er klar til essensen af "det sorte hul" - giv mig et praj.
Venlig hilsen
Stenus |
|
| |
|
|
22.02-2008 | 15:53
af
Litzzia
Kære Evazofia.
Mange tak for den vidunderlige måde hvorved du formidler lyset. Det fylder mig med varme at læse din blog, specielt når jeg ser, hvordan du med tålmod og tolerance besvarer andres kommentarer.
Tusinde tak for de 3 kanaliseringer.
Jeg har tænkt meget over det med at leve livet varsomt. (Har en stress og udbrændthedsproblematik bag mig fra 2002, senere Whiplash 2006 og nu noget der ligner en forgiftningsproblematik.) Selvom jeg gennem flere år har haft kendskab til tankens kraft, skal jeg gerne erkende, at det under sygdom kan være svært at fastholde sin bevidsthed i lyset. Jeg vil være dig meget taknemmelig, hvis du kan hjælpe mig til større klarhed omkring mit helbred på alle planer? Er det at være rettænkende, det samme som at være positivt tænkende?
Mvh Litzzia. |
|
|
|
|
25.02-2008 | 20:12
af
Evazofia Ronæs
Kære Litzzia.
Jeg har taget kontakt til vejlederen Razhim, som til tider kommer igennem, når der bliver stillet spørgsmål om den enkelte.
Kanaliseringen er skrevet til mig, omkring dig, og fokuserer på erfaringsdannelse og udvikling.
Det er tydeligt, at tiden er inde nu for dig, til at finde egne resurser til selvhelbredelse.
At gå ind i egen udvikling og rense systemet er den måde hvorpå vi alle kan gå. De mørke energier neutraliseres når du indtager lyset hver dag. At kunne elske sig selv, er vejen frem for dig, uden dette vigtige element, vil vejen blive fyldt med humpler.
Her får du kanaliseringen:
Kære sjæl af åndens rige. Vi er med dig nu for at give en håndstrækning til den sjæl, som er forulempet af mørke energier. Vi skal gøre dig bekendt med den situation denne sjæl befinder sig i og vi vil skyndsomt sige, at denne sjæl har erfaringer omkring de mørke planeter, såvel som mange andre har. Dette siger vi, fordi hun skal i denne fase, være sig meget bevidst omkring sit helbred. Lysets børn vil altid være meget udsat og her er jo noget som du selv kender, kære medie. Vi forklarer noget her, for at gøre dig noget forståeligt omkring denne sjæl, som nu befinder sig på et stade, hvor livet skal vende og til dette kan siges, at denne sjæl, som er en person med mange facetter, nu skal bevidstgøres omkring de situationer hun befinder sig i.
Igennem mange år er der oparbejdet en stressfaktor i hendes legeme. Dette siger vi, fordi det er det altafgørende, for at finde forbindelsen videre til resten af systemet. Denne stressfaktor skyldes til dels, den bevidste måde hun har brugt sine tanker og til dels er hun blevet givet et erfaringsgrundlag af dette format, fordi hun skulle lære noget om stres i almindelighed og måden at takle dette på. Stres i denne forbindelse var noget som gav hende noget at tænke over og noget at forholde sig til. Vi forudsiger at noget er gået en smule skævt under forløbet, da hun ikke tidligere har erfaringer med dette område. Vi kan sige at denne følelsesmæssige stres, var noget som hun skulle erfare, for at bygge videre på tankernes brug, i denne forbindelse. At der derefter udviklede sig videre til whiplash, var for at hun senere skulle finde noget i sig selv, omkring dette tidspunkt. Når mennesket bliver fastholdt i sygdom, da vil der som regel være en årsag dertil, så derfor blev dette udviklet, for at hun skulle have den erfaring det gav hende. Whiplash er noget som gør sig gældende når mennesket ikke har forstået at tage hånd omkring egne tanker, således er det med al form for sygdom og i dette tilfælde må vi sige, at Letzzia ikke havde forstået at give sig selv den erfaring og de tankemæssige mønstre, som hun havde brug for, derfor indtraf dette syndrom, som hun nu tillige slås med. Når systemet ikke fungerer optimalt, vil systemet finde andre løsninger og kroppen, som sådan, er denne katalysator, således at erfaringer kan dannes og psyken kan her finde tilbage til tidligere tilstande, som det nu er behov for. Forgiftningsproblematikken er jo noget som vi her anser for giftig påføring fra andre menneskers tanker. Vi formoder at dette vil gå i sig selv, men hun kan gøre sig selv den tjeneste, at gå ind og finde egne resurser i eget system. Med dette mener vi, at om hun kan affinde sig med at bede og at finde fornøjelse i at meditere, da vil hun her kunne finde resurserne i eget system, som vil hjælpe hende et langt skridt hen ad vejen. Bønnens kraft er stor og dette skal ikke laves hånt omkring, da bønnens energifelter er afgørende for det indre systems funktion. At leve et liv i lyset, er noget som er svært for mennesker der har levet så længe i mørke tilstande, men mennesket skal nu lære at gøre noget ved egne hænder og dette vil blive fremtiden for jer alle, på et eller andet tidspunkt.
Litzzia har behov for at finde en tilgang til tilværelsen, som giver hende ro i systemet og det er her hun kan finde resurserne frem. At finde ro og balance kan meget vel være svært, men med en smule træning i meditationens kunst og bønnens effekt, vil hurtigt kunne få hende til at finde noget i sig selv, hvor hun kan finde tilbage til de gode tilstande i eget system.
Vi vil gerne anbefale hende, at starte med meditationer og trække lyset ind i kroppen. Via bønnen vil hun kunne få den hjælp hun har brug for og her er et stærkt redskab til at finde ro og forståelse.
Vi vil gerne udspecificere noget mere, ikke således at forstå at du skal være psykolog, men for at finde noget, som I begge kan have gavn af. Gør jer begge den tjeneste, at bede om lys til kroppen hver dag og hvert et minut I føler at tankerne er ved dette emne. I vil få det fornødne, hver gang I beder om det og her vil I hurtigt se hvilke virkninger det vil have for jer. Dette var et råd til jer begge, brug det og se hvad der sker. Her til sidst vil vi sige, at du kan konfrontere hende med, hvordan hun takler livet i almindelighed, om hun har behov for forståelse og menneskekærlighed, da er tiden inde til at finde dette frem i eget system, for at det skal kunne fungere godt for hende.
Hun spørger, om det at være rettænkende, er det samme som at være positivt tænkende. Ja, det kommer an på hvordan hun betragter det at være positiv, om det er på bekostning af sig selv, så er det ikke positivt, men om hun finder resurser frem, hvori hun kan finde gode tanker til andre, på lige fod med gode tanker om sig selv, så er det at være rettænkende også at være positivt tænkende. Ud fra de universelle love om tiltrækning, da kan hun til hver en tid, tiltrække det hun har behov for. Om man har tillid i sindet, til at få det man har brug for og ikke bekymre sig, da har man forstået en stor del af livet. Tillige vil vi sige, at hun også skal benytte sig af det, at være alene med sine tanker og finde ind til de prøvelser hun har haft igennem livet. Her kan hun meditere på dette og se hvilket der sker. Hun har en tilbøjelighed til at undervurdere sig selv og det skal hun forsøge at gøre sig fri af, da hun er et menneske der forstår livet, men som ikke helt har forstået at bruge tankerne på retmæssig måde. Dette kommer til hende nu. Der er åbnet for indgangen til dette område og hun vil finde at tankens kraft er den der styrer hendes liv og udfra tankernes kraft, vil hun også finde de resurser som hun har brug for.
Vi er med hende, for at hjælpe hende til at finde vejen frem.
Kærligst Razhim
Jeg håber at du kan bruge det til noget Letzzia. Skriv gerne om der er spørgsmål!
Mvh. Evazofia. |
|
|
|
|
26.02-2008 | 09:38
af
Litzzia
Kære Evazofia.
Mange tusinde tak til dig Evazofia og til dig Razhim. Jeg føler mig dybt rørt og taknemmelig! Tak!
Jeg finder rådene som værende sandhed for mig, og de vil helt sikkert hjælpe mig videre. Meditationen har tidligere været en fast del af min daglige rutine, men det ligger nogle år tilbage. Jeg har mange erfaringer med bønnens kraft, men også det har jeg ligesom helt glemt!!? Jeg kan mærke, at dit svar hjælper mig til at komme nærmere, den tillid som jeg har længtes efter så længe. Jeg har ikke flere spørgsmål lige nu. Må lyset være med os.
Mvh Litzzia. |
|
|
|
|
|
|