|
|
08.11-2007 | 18:30
af
Lars Nielsen
Tja, pænt er det ikke hverken skrevet af Henrik Quortrup eller Nasers udtalelser.
Spørgsmålet er hvem af dee to har ret. ?
Der er jo sjældent røg uden ild. |
|
| |
|
|
08.11-2007 | 18:44
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
08.11-2007 | 18:47
af
Claus Piculell
Tja, Trads, hvad skal man dog gøre? Den ene dag kan du ikke regne, men den næste kan du regne den ud ...
Jeg er selvfølgelig helt enig med dig her og fatter i øvrigt ikke, hvad der går af Qvortrup. VIL han ikke tilbage som kommentator? Er det en omvendt hjælp til NA i virkeligheden. Ufattelig dumt og ledt, det er det i al fald.
vh
CP |
|
| |
|
|
|
|
08.11-2007 | 18:52
af
Claus Piculell
Til gengæld er jeg noget mindre betaget af Khader end du. Han er jo nærmest assimileret, og det er måske derfor, Qvortrup - der kender / kendte ham privat - skriver, som han gør: Fordi det sårer mest.
Men når du kan se, at det er racisme over for en yderst velintegreret kulturmuslim , hvorfor deltager du så selv i hetzen mod en lige så integreret, men troende muslim, Asmaa Abdol-Hamid?
vh
CP |
|
| |
|
|
08.11-2007 | 18:54
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
08.11-2007 | 18:55
af
Karin Bennedsen
@David Trads
Kan du henvise til, hvor du har skrevet noget om, at Naser Khader trak racismekortet, da han på et valgmøde med Pia Kjærsgaard sagde, at en stemme på Helle Thorning-Schmidt også var en stemme på Asmaa Abdol-Hamid og imamerne.
Og hvad er der i vejen med at være født i Syrien? Er det diskvalificerende i sig selv? Er det ikke dem, der ser en hentydning til Syrien som racistisk, der selv er racistiske? |
|
|
|
|
08.11-2007 | 19:18
af
Hastings
Når man læser de forskellige blogs rundt omkring, så er der står der mange ting der er imod imod NK, der var noget med det Ægyptiske universitet, der ikke passede, med mere.
Det kunne nok være relevant hvis du DAVID brugte noget af din tid på at bekræfte/afkræfte alle disse påstande.
God fornøjelse. |
|
|
|
|
08.11-2007 | 19:37
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
08.11-2007 | 19:39
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
08.11-2007 | 19:44
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
08.11-2007 | 20:07
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
08.11-2007 | 20:07
af
Torben Petersen
Imam Khader boltrer sig lystigt i sin solidt opbyggede danske mediemoské. Trads kan - som det pæne og anstændige menneske han er - ikke holde ud at se den krakelerer lidt her i valgkampens slutspurt.
Hør nu lige: Manden står i ugevis og hopper sidelæns i sine slørede, politiske udmeldinger, for at sikre sig at kunne fastholde 4,3 mil. danske vælgere på en fingerspids i fuldkommen underkastelse. Den mand må tage hvad der kommer - også et eventuelt valgnederlag. Forestillingen om at gøre meget mere stads ud af imam Khader, bør efterhånden kunne ligge på et lille sted - og under ingen omstændigheder på en ministertaburet.
Hvis det fremover skal være kotumen at skyde budbringeren, går dansk journalistik sandelig da en spændende tid imøde. Man det gør man jo sådan set gerne i Syrien, Trads. Eller i det EU-aspirerende Tyrkiet... |
|
| |
|
|
08.11-2007 | 20:21
af
Brylle
| Jeg er enig med THQ-THQ. Khader er Racist |
|
|
|
|
|
|
08.11-2007 | 22:46
af
Isabella Balkert
Da relaterede links ikke længere viser sig i margen på det oprindelige indlæg lægger jeg også, mit relaterede indlæg her, da jeg ellers ikke er sikker på at du får mit svar:
David Trads trækker Racisme kortet.
Når Trads skriver at ”Ære og Skam”, der udkom for 10 år siden – Er Naser Khaders fremragende introduktion til muslimske skikke, traditioner og kultur, og at Khader, født under fattige kår i Syrien, er et enestående eksempel på integration så skyder Trads ikke alene igen over målet – Han er helt åbenbart offer for den forblændelse han har været fortaler for, siden lanceringen af Ny Alliance, som han gentagne gange har hyldet på Nyhedsavien. Det apolitiske organ han er chefredaktør for.
Som chefredaktør og politisk kommentator, kunne man have ønsket sig, at David Trads havde forsøgt at sætte sig ind i hvad det er han skriver om.
Jeg vil derfor henvise ikke alene til min Blog - http://kortlink.dk/avisen/4dw4 - og mit indlæg om ”Khaders Mytomaniske Univers”, men også til nedenstående der burde afmytificere dit inflationsramte forhold til Khaders bog, Ære og Skam, for Qvortrup er absolut ikke den eneste der veldokumenteret kan så tvivl om Khaders troværdighed eller det han fører sig frem med.
Det kan dr. Theol. Lissi Rasmussen og den danske muslimske forfatter Aminah Tønnesen også.
Efter udgivelsen af, Naser Khader’s bog, Ære og skam, konstaterer de at Naser Khader har skrevet direkte af efter deres videnskabelige bøger om emnet, hvorfor et helt oplag af bogen efterfølgende må makuleres efter et forlig om copyright af billedmaterialet.
............POLITIKEN 9. oktober 2003 (citat):
"Den radikale politiker Naser Khader skriver i den nye udgave af sin ellers roste bestseller Ære og skam af fra to af sine kritikere, stiftspræst, dr.theol. Lissi Rasmussen og den danske muslimske forfatter Aminah Tønnsen.
De to får ingen kredit for deres hjælp til den udvidede og reviderede udgave af Ære og skam . De tos bøger nævnes end ikke i litteraturlisten, der ellers tæller 138 titler.".........
http://www.islamstudie.dk/boeger_naserfup.htm
Naser Khader forsvarede ikke uvildigt ytringsfriheden under Muhammedkrisen - Han forsvarede sig mod den islamisme han allerede selv fremstod som et offer for. Derfor blev konfrontationen Naser Khader og Margrethe Vestager imellem, også så voldsom.
At han stod frem på det rigtige tidspunkt med sin anklage mod islamismen, det skabte muligheden for den platform, uden for Det Radikale Venstre, som han siden har både bygget og profileret sig på.
Derfor mener jeg ikke at Trads blot og bare kan tillægge Khader et stort mod, man må også tillægge Khader en vis form for opportunisme, som han ikke har været sen til at udnytte i sin lancering af Ny Alliance, fordi det netop var gennem Asgar Aamund, som han kom i kontakt med, ved at stjæle projektet Moderate Muslimer fra den allerede eksisterende organisation, Moderate Muslimer.
Khader fik således ikke stærke fjender som en konsekvens af Muhammedkrisen, han fik stærke, magtfulde og indflydelsesfulde venner, som en direkte konsekvens af Muhammedkrisen, og de egentlige helte under Muhammedkrisen, det var ikke Naser Khader - Det var karikatur tegnerne, Rose, Jyllandsposten, DF og Fogh, der måtte stå med den ene anklage fra meningspolitiet, Tøger Seidenfaden, Uffe Ellemand, Politikens ledere og andre kræfter hos De Radikale og SF, indtil Naser Khader og Salman Rushdie og andre berømte forfattere stillede sig op på ytringsfrihedens side - Ikke at forglemme.
Naser Khader var ikke "Shane" i dette forløb, han var på det rigtige hold, som krisen udviklede sig, hvilket siden har vist sig at være til hans store fordel.
Ikke mindst Asger Aamund, hvis datter, Malou Aamund stiller op i hans parti, sammen med fremstående kræfter fra hendes revir, men også Saxo Bank, der har doneret 1 million til valgkampagnen.
Som medspiller på TV2 News har Naser Khader også en velvillig mediemaskine der dækker hans politiske platform med stor bevågenhed og positivitet. Lige som 180 grader, lancerede sig selv kort før Ny Alliance blev lanceret, også har været meget aktiv, ikke alene i at samle højre liberale synspunkter i deres daglige oppinions, mens David Trads, fra første færd, haft svært ved at styre sin uhildede begejstring over både Naser Khader og Ny Alliance, hvorfor Nyhedsavisen har fungeret som Naser Khaders og Ny Alliances backinggroupie.
News har fulgt og dokumenteret enhver sætning fra Ny Alliance, konstant.
Oven på afsløringerne om sort arbejde, af Qvortrup, blev Khader og Hustru således inviteret i studiet, i lighed med Bush og Laura, i et dobbeltinterview, der forøgede kendis effekten.
Det er helt rigtigt, når du skriver at ”Mange herboende imamer afskyr ham, mange troende muslimer opfatter ham som forræder og fundamentalistiske islamister som Ahmed Akkari og Hizb-ut-Tahrir har leveret så mange trusler mod ham, at han dag og nat må leve under politibeskyttelse” – Men de samme Imamer har også sat Naser Khader i relief som rollemodel og som et modspil til deres egen racisme og islamistiske agenda. Hvilket gør at begge parter profiterer på hinanden.
Din forargelse er ilde anbragt David Trads. Qvortrup har i lighed med hvad Qvortrup altid foretager sig i Se og Hør – Afsløret en skandale. Det er han blevet urimeligt hårdt angrebet og straffet for.
Ingen har straffet Kaare R. Skov for at være politisk aktør. http://kortlink.dk/avisen/4dwc og alle andre spindoktorer og politiske kommentatorer, som dig selv, fortsætter deres egen agenda som politiske aktører, hvilket dit eget indlæg også er et tydeligt tegn på.
Forargelsen over at andre optræder som politiske aktører, og endog afslører snyd og bedrag, som det sig hør og bør - Den bør du lægge bag dig og forholde dig meget mindre skyklap agtigt til hvem Naser Khader er, og hvad det er han foretager sig. Man kunne ellers gå hen og forestille sig at du i sagen Naser Khader og Ny Alliance er totalt enøjet.
Naser Khader kan pege kritisk på Asmaa og hendes slæng af Imamer der via hede kommer ind i folketinget af bagvejen. Ingen andre end netop Naser Khader kunne have udtalt denne sætning (som blev udtalt under den TV dækkede duel mellem Pia Kjærsgaard og Naser Khader) – Pia Kjærsgaard var givet blevet hængt ud som både racist og kritisk over for Islam, hvis hun havde vovet en sådan sætning, som et afslag på et samarbejde med det røde kabinet, under et offentligt foredrag.
Qvortrup har ikke anklaget Khader for snart det ene, snart det andet – Qvortrup har offentlig gjort hvad han har fået information om, vedrørende sort arbejde på Khaders bopæle.
At man omskriver råb og nedgørende bemærkninger som ”Svin”, der ret beset ikke er lovlige at udtale om personer, som passionerede svar, er at gøre Naser Khader en tjeneste. Han kunne få en bøde for at udtale sig på den måde.
AT Naser Khader har forsøgt på at manipulere Qvortrup ud af hans stilling på SE og Hør er da uhørt. Naser Khader har ganske rigtigt forsøgt at få Qvortrup fyret, og det er da også lykkedes at få en mundkurv sat på Qvortrup under valget, mens du selv, uhindret, kæmper for Naser Khader mod en af dine kolleger.
Syrien har ikke ytringsfrihed – Så hvordan det kan blive racisme at pege på at der er forskel på hvad man kan skrive om muslimer og politikere her og i Syrien, det er da den endegyldige sandhed, og det har da intet som helst med racisme at gøre, at gøre opmærksom på at den ytringsfrihed Naser Khader kæmpede for under Muhammedkrisen den rammer også ham selv, hvor nødigt han så end ønsker det – Og det må du da, være en af de første til både at forstå og forsvare.
Det er ikke Qvortrup der trækker racismekortet – Det er dig selv! David Trads - Chefredaktør.
At Naser Khader har to sider til sin personlighed, det står åbenbart for en del mennesker efterhånden, men sandheden indhenter vel også dig en dag. |
|
| |
|
|
|
|
08.11-2007 | 22:59
af
Bruce1
| Det er nu faktisk helt i orden hvad HQ siger, husk på temperament er noget der ligger i blodet, og der hvor Khader er født (Mellemøsten) er det nu engang normalt at skrige og skabe sig når man bliver ophidset. Sågar ustyrlig voldelig, det ser vi også når ikke-danskere angriber ambulancefolk, det er dermed os andre der skal sige fra og påtale denne aggressive form for optræden. Det er ikke et racismekort, det er et sandhedskort, hertil og ikke længere. Grænserne sætter vi, det danske samfund, ikke de tendenser folk bringer med udefra. |
|
| |
|
|
|
|
|
|
08.11-2007 | 23:46
af
steffeng40
I er nogle racister at høre på. Hvis man har været udsat for inkompetence fra en CHEFredaktør, forsøger man selvfølgelig at få ham fyret, det ville I og jeg også gøre.
Hvis man kan forudse, at man på trods af uskyld skal kæmpe mod forudfattede meninger, som dem, I ytrer her, er Svin et meget mildt udtryk.
Sagen er den, at en muslim i jeres øjne intet rigtigt kan gøre, og altid vil blive hængt ud, uanset rimeligheden. I er simpelthen så forblændede af fordomme, at I ikke kan se, at verden IKKE ser ud, som I påstår: der er ikke skjuldte terrorister om hvert et gadehjørne, grønthandleren på hjørnet forgifter jer ikke med inficeret frugt, og folk har gennemgående ikke andre ønsker end at komme til at fungere i samfundet, tjene penge og leve så upåfaldende og almindeligt som muligt.
I skulle skamme jer! |
|
|
|
|
|
|
09.11-2007 | 00:04
af
Torben Petersen
Isabella Balkeret (22:46)
Godt du lige gider at researche lidt for redaktør Davis Trads. For det orker han selvsagt ikke selv. |
|
| |
|
|
|
|
09.11-2007 | 00:14
af
Isabella Balkert
Der er i øvrigt skabt øget forvirring om Khaders byggeri - Smed siger, han ikke har fået penge for den port, omstridt håndværkerfirma satte op hos Naser Khader.
Derfor bliver i dag sat flere spørgsmålstegn ved, hvordan betalingen for et byggeri ved Naser Khaders private bolig har fundet sted, og foreløbig ser det ud til at Qvortrups historier i Se og Hør bakkes op fra stadig flere sider:
http://politiken.dk/politik/article423041.ece
http://kortlink.dk/avisen/4dwu |
|
| |
|
|
|
|
09.11-2007 | 00:18
af
Isabella Balkert
Torben Petersen,
Nej det er jo det jeg kan se, men ret skal være ret, også når det gælder Se og Hør :D |
|
| |
|
|
|
|
|
|
09.11-2007 | 00:48
af
Isabella Balkert
Her er linket til Qvortrups leder, som David Trads bygger sine anklager mod Qvortrup på.
http://kortlink.dk/seoghoer/4dwv
En del af lederen findes herunder:
..........KHADER-SAGEN
Under – kan man vist godt sige – en vis opmærksomhed bragte SE og HØR sidste torsdag historien om, at der er blevet udført sort arbejde ved Naser Khaders hjem på Frederiksberg. SE og HØR fastholder disse oplysninger. Nemlig at:
• Firmaet De Hellige Haandværkere, ejet af Ekstra Bladets Michael Jeppesen, har lønnet sine medarbejdere sort, mens de arbejdede ved Khaders bolig.
• Håndværkerne modtog ydelser fra det offentlige, mens arbejdet pågik.
• Naser Khader udviste dårlig dømmekraft ved at entrere med entreprenør Jeppesens aparte firma og ikke sikre sig, at tingene foregik efter bogen
Ingen af de dokumenter, der er blevet fremlagt i den forgangne uge, har på nogen måde kunnet bortvejre disse påstande.......... |
|
| |
|
|
09.11-2007 | 01:14
af
Jakoba
Du ved godt, Trads, at gris/svin/bacon er den nedsættende betegnelse som indvandrere gerne bruger om etnisk danske ikke. Grundet vores blege grisefarvede hus.
Det er lidt pudsigt at det at påpege at manden er fra syrien er et langt grovere problem end at råbe SVIN efter modparten. |
|
|
|
|
09.11-2007 | 01:37
af
Maria
Jamen dog Trads!
Jeg troede, at du var højt hævet over racisme-stadiet ?
Men bortset fra det, så er du åbenbart ikke bekendt med islamiske betegnelser for fjender og urene mennesker.
Qvortrups spage svar er jo vand i forhold til Nasers hadefulde udtryk. Det ville vi da have troet, at DU, af alle, ville kunne se? |
|
|
|
|
09.11-2007 | 03:56
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
09.11-2007 | 10:56
af
karenmarie
| Hvornår er det blevet forbudt at påpege at Syrien ikke har samme forhold som vi har her i landet? |
|
|
|
|
09.11-2007 | 10:59
af
karenmarie
steffen40
Det er ikke så godt at du generaliserer så voldsomt. Du hopper i samme grøft som du anklager andre for at hoppe i. Så nu må du hellere selv skamme dig. |
|
|
|
|
09.11-2007 | 11:43
af
Nadja J.
| Tja.. Jeg må sige at, David Trads, at du endnu en gang opfører dig meget u-objektivt. Men lad nu det ligge. Jeg må så indrømme at jeg må give dig ret -Qvortrups udtalelser er decideret racistiske og det er simpelthen for sølle at bruge folks etnicitet som angreb. Det er simpelthen for lavt. Nu kan jeg i forvejen ikke døje synet af Se & Hørs ondskabsfulde redaktør, men dog må jeg påpege -som mange af de andre -at der sjældent er ild uden flamme. |
|
|
|
|
09.11-2007 | 11:59
af
Basta
hvem husker ikke, da imam Abu Laban på TV kaldte Khader for en rotte. Rats in the hole.
Ny standard blev sat i den skingre tone, uden at een eneste protesterede imod det. Ergo accepterer man sådan omtale af andre mennesker.
Eller som da Fogh snakkede om rundkredspædagogik. Der lød et ramaskrig fra lærernes formand.
Nogenlunde samtidig udtalte en muslim, at lærerne var uduelige og folkeskolen ubrugelig i et multietnisk samfund. Der kom selvfølgelig ikke noget ramaskrig fra lærerformanden. Ergo accepterer han de fremførte påstande. |
|
|
|
|
09.11-2007 | 13:33
af
Jens Povlsen
Når nu HQ referer til NK s barndom i Syrien, må det vel være passende, at referere til HQ s egen opvækst under yderst beskedne kår, og så rinder den gamle talemåde : " Når skidt kommer til penge ..." mig i tastaturet.
NK har jo ret i, at HQ er et svin, og nu har Trads påpeget, at han tilmed er en racistisk gris. |
|
|
|
|
09.11-2007 | 14:02
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
09.11-2007 | 14:03
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
09.11-2007 | 14:56
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
09.11-2007 | 16:11
af
NyRegeringTak
Enig med Trads. Qvortrups kommentar er ond.
Og hvad angår det med det sorte arbejde midt i valgkampen... Jeg ville nok have brugt to ord: Dumt svin! Og jeg er pæredansk...
Qvortrups tid som politisk kommentator må vist være slut. |
|
|
|
|
09.11-2007 | 17:32
af
DenSkarpeKniv
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om ikke din renskuring af Khader, blot er endnu et bevis på, at den borgerlige blok føler sig presset, Trads. Det tror jeg.
Og med god grund.
Mange danskere har fundet ud af, at penge IKKE er alt.
Siden 2001 er der sket tilbageskridt på den kommunale service, ældrepleje, børne-fronten generelt og så videre... UANSET hvor mange EKSTRA penge man har "tilført" på områderne. Alle pengene og flere til, er SPIST op af ekstra bureaukrati og ekstra papirarbejde.
Vi ser hvordan sagsbehandlere, børnehaveledere, pædagoger med mere igen og igen peger på, at de tvinges til at bruge deres tid på PAPIRARBEJDE - når de rent faktisk burde bruge det på noget andet - nemlig til at passe det job de rent faktisk er ansat til.
VKO har været, er stadig, og vil vedblive med at være en plet på samfundet, hvis de får lov at fortsætte deres hærgen på den danske velfærd.
For når Fogh (med flere - herunder også Khader) snakker VELFÆRD så mener de REELT VELSTAND.
Men velstand er altså kun ÈT af mange elementer i VELFÆRD, men det glemmer man...
... og ih hvor er det synd, der nu kan sås tvivl om Khaders retskaffenhed, for Fogh og kammeraterne er jo nød til at satse på ham, hvis de skal beholde taburetterne.
Jeg tænker også tit på Venstres valgslogan: Vi kan gøre det ENDNU bedre!
Gud hvor har de ret, for det kan sgu ikke lade sig gøre at gøre det værre.
** Den Skarpe Kniv ** |
|
|
|
|
|
|
09.11-2007 | 17:34
af
Jonas Jakobsen
| God kommentar fra Trads. Skulle Khaders etnicitet være et argument for noget som helst? Nej, det er for lavt... |
|
| |
|
|
09.11-2007 | 22:39
af
Brylle
’Ære og Skam’ Den bog som Khader skrev ved hjælp af at låne lidt fra 2 andre forfatters bøger.
En børnefond som aligevel ikke er en børnefond, men en lukket konto, som aligevel ikke er mere lukket end han kunne sende 1000 dollars til en arbejdsløs onkel.
Og så sagen om det sorte plankeværk, som Nasar khader kunne have gjort hvidt på mindre et 10 sec ved at fremvise en regning,
I stedet for rammer han loftet og skriger hysterisk og racistiske ord efter HQ !
Han når at kalde HQ svin 4 gange på 20 sec. Det er da racisme i allerhøjeste potens, især da ISLAM ser os som SVIN!
Det stinker da laaaaaaaangt væk af SKYLD!
herefter opfører Khader sig som en Mufti i mellemøsten ved at prøve at få HQ fyrret fra Aller...fy for den lede...det er magtmisbrug
der burde advare den rest af NA vælgere der endnu måtte være tilbage.
Jeg har ikke 5 flade ører til overs for Khader mere.
Engang så jeg ham som en "cult" syntes han var sej, men det gør jeg ikke mere.
Han brændte ud allerede før han forlod RV, taber tråden, kan ikke finde ud af at besvare spørgsmål...senest her i aften kunne han ikke forklare en vælger hvad en flad skat på 40% betyder....så er han f.......... langt ude Trads !!!! Hvor er det dog utroværdigt.
Jeg er meeeeeeeeeeget sjældent enig med Karin Bennedsen om noget, men det hun har skrevet her kl 14:56 kan jeg 100% tilslutte mig!
Godt gået Karin! |
|
|
|
|
09.11-2007 | 23:19
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
09.11-2007 | 23:29
af
Brylle
Arne Hansen
Det kom frem i et oplæg her på debatten ang hans bog....jojo den mand er da kreativ !!!! Lidt for meget måske ! |
|
|
|
|
10.11-2007 | 00:11
af
Brylle
Endvidere så jeg Khader i duel med Pianisten på TV.
De debaterede tørklæder.
Khader sagde at hans mor de sidste 10 år havde valgt at bære tørklæde....men det er ikke helt i overensstemmelse med Bente Dalsbæk´s nye bog om sin svigermor hvor hun bla udtaler sig om Sada i bogen således :
Efter år uden tørklæde tog hun det på, da hendes mand døde. Som en gestus fra en sørgende enke. Men da Naser kom i Folketinget kort efter, tog hun det af og gik til frisøren for at få sat sit hår. Det blev veninderne ovre i klubben meget fortørnede over, og de skældte hende ud. Men svigermor sagde bare: "Hvis det var jeres søn, havde I smidt bukserne", griner Bente Dalsbæk.
http://www.fyens.dk/article/773859
Så enten lyver Khader igen eller også gør hans kone.....
Jeg opgiver ihvertfald at følge med LOL |
|
|
|
|
|
|
10.11-2007 | 21:06
af
Isabella Balkert
Godt gået Brylle,
Fakta er at man går med tørklæde så ingen andre end manden kan se håret, så det må være noget sludder.
Hvad det viser er at Muslimer der har boet her længe og ikke brugt tørklæde, pludselig begynder at gøre det fordi de herboende Imamer er Islamistiske.
Asmaa har heller ikke hele tiden brugt tørklæde og hendes mor gør det ikke.
Spørgsmålet er hvad der egentlig foregår når folk går til bøn hos de herboende Imamer, siden muslimesrne bliver mere muslimske af at bo her? |
|
| |
|
|
11.11-2007 | 00:37
af
Brylle
Isabella Balkert
Heeeeeeeej og tusind tak :O))
Jeg fatter heller ikke at nogen af dem så så Akkari og slæng kan kalde sig flygtninge.
De er flygtet fra et grotek regime siger de, og nu er de det selv.
Giver ingen mening overhovedet |
|
|
|
|
11.11-2007 | 00:40
af
Brylle
Trads
Selv Asger Aamund e i tvivl om han vil stemme på NA.
Asger Aamund tvivler på Ny Alliance
- Årsagen er, at Ny Alliance er ved at forspilde sin enestående historiske chance til fornyelse af dansk politik, og det har de gjort ved at vælge den forkerte krig, på det forkerte tidspunkt, med den forkerte modstander, siger Asger Aamund.
Det er blandt andet snakken om en dronningerunde, der er en dårlig ide, mener Asger Aamund.
- De har forsøgt at spille poker med statsministeren hele vejen igennem ved at skubbe ham ud i en dronningerunde. Det er fuldstændig hul i hovedet. Man kan ikke erklære sig som borgerligt parti, og så skubbe Anders Fogh Rasmussen væk fra posten som statsminister, siger han.
Læs resten her
http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/Politik+temaer/2007/Valg/2007/11/10/223008.htm |
|
|
|
|
11.11-2007 | 01:52
af
sdasd asdasd
Hej Trads.
Nu var jeg blandt de første der oprettede sig da avisens hjemmeside kom op. Jeg har siden da fulgt dine indlæg.
En ting kan jeg konkludere;
Dine belæg for at erklære et andet menneske for racist, fundamentalist, ekstremist, er MEGET tynde.
Jeg synes simpelthen at det for tyndt. Dine research, når det gælder at putte andre mennesker i bokse (racist, fundamentalist mv), er simpelthen for tyndt og baseret på enkelte avis-artikler, som du udmærket godt ved er tyndt belæg.
Det simpelthen for nemt. |
|
|
|
|
11.11-2007 | 18:53
af
Ulrik Kristiansen
David,
Uanset hvad så synes jeg det er godt, når de politiske kommentatorer (dig selv inklusive) får lidt svar på tiltale. Vi bliver jo nok aldrig enige om andet. :-)
I den forbindelse så følger der hermed også noget påskønnelse for at have både David og Jarl som kommentatorer - og for at gøre det klart - hvilket hold de hepper på. Det er vist den eneste avis, der har turdet gøre det.
Når du har tid kan du hente Nyhedsblenderens Blenderpris ovre på min blog for det initiativ.
Forhåbentlig eksisterer Nyhedsavisen også til næste valg, så vi kan få flere kommentarer til det politiske slag fra *forskellige* synsvinkler på samme side.
Se evt. http://nyhedsblenderen.urbanblog.dk/2007/11/11/hvem-kommenterer-kommentatorerne/ |
|
|
|
|
|
|