Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Interview med MEP Morten Messerschmidt om hans arbejde i EU

9. juli 2011 02:16
Visninger  [1917 ]   Debat  [195 ]

Et rigtigt godt interview med Morten Messerchmidt - Her er den forklaring om Grænsekontrollen og Euroen, som Marlene Wind ikke magtede at levere.

Stille og roligt forklaret så alle kan forstå det. Her er også en kort forklaring på Helle Thornings EU fundamentalisme og hvad der vil ske, hvis Helle Thorning, SF og DRV kommer til magten, og endelig om Serbiens, Kroatiens og Tyrkiets mulige medlemskab af EU.

Jeg håber alle tager sig tid til at høre hele dette interview, man bliver bestemt ikke dummere.

 

http://www.youtube.com/watch?v=6TZAiGtB0II

 

Helle Nielsen har anbefalet dette indlæg.
Del på Facebook
09.07-2011 | 12:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 14:05 af Helle Nielsen
Mon ikke nærmere hun var skræmt ved tanken om at en eller anden skulle finde hendes CV frem og sætte spørgsmål ved hvordan pokker hun kunne få et professorat på det.
 
09.07-2011 | 19:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 00:34 af hans andersen
Du har som sædvanlig ikke fattet noget som helst!

INGEN har prøvet at lukke munden på hende!

Hendes udsagn om EU er der INGEN, der sætter spørgsmåltegn ved!

Det er hendes PERSONLIGE meninger, som de fleste ikke synes hører sammen med hendes udtalelser om EU!

Hvad hun personligt mener, er særdeles uinteressant, når hun bliver indkaldt som ekspert!
 
 
10.07-2011 | 08:10 af Isabella Balkert
Jo der er faktisk nogen der sætter spørgsmålstegn ved Marlene Wind, fordi hendes CV faktisk ikke gør hende fortjent til det professorrat hun har fået, fordi hun har gået på den EU sponsorerede uddannelse i Århus, som ikke kan siges at have et uvildigt forhold til EU og fordi hun er Radikal og i alle kredse omtales som Jubel Europæer - Så Helle har ret. Hun har trukket sig af skræk for at flere skal stille spørgsmålstegn ved hendes professorat, hun lever ikke op til kriterierne.
 
 
10.07-2011 | 09:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 09:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 00:54 af Bitten B.
Tja med en phd på sit cv skulle det ikke være umuligt Helle. Det er vist den gængse baggrund at have.

ph.d., European University Institute i Firenze, EUI, 1998
cand.scient.pol., Aarhus Universitet, 1993

http://www.kvinfo.dk/side/383/?action=2&profilid=1255
 
10.07-2011 | 07:49 af Helle Nielsen
Ja men en PhD alene giver ikke et professorat.
De danske, samfundsvidenskabelige professorater gives altid kun til forskere, der har høj videnskabelig status. Det betyder at de skal have publiceret mange ting indenfor deres ekspertområde i internationalt anerkendte tidsskrifter, eller publiceret tilstrækkeligt i de allerbedste tidsskrifter.
http://polsci.ku.dk/ansatte/vip/beskrivelse/?id=161668&f=2

Hun har publiceret en eneste artikel i Journal of Common Market Studies, et anerkendt politologitidsskrift med en impact factor på 1,3 (nummer 23 i political science), og seks artikler i nogle mindre tidsskrifter.

Det er alt hvad hun har publiceret siden hun blev færdig som PhD i 1998

Af disse syv publiceringer er kun tre af tidsskrifterne tilstrækkeligt gode til, at være dækket af enten Scopus-databasen eller Web of Science – og kun én af disse artikler er citeret én eneste gang af en anden, end Marlene Wind selv.

Ralf Hemmingsen kan være glad for medierne ikke har taget fat i den sag, så tæt på penkowa -sagen der stadig belaster Københavns Universitet.

 
10.07-2011 | 12:11 af Isabella Balkert
 
 
10.07-2011 | 13:22 af Helle Nielsen
Tak for linket.

Jeg har talt og mailet en del med en ven om KU, Wind, Penkowa og Ralf Hemmingsen. Han nævnte netop den blog

Han er ret ophidset over den måde ledelsen i KU i flere ting har handlet.

Jeg kan se at hans mails faktisk er det samme som der står i indlægget på bloggen.

Så hvis Penkowa-sagen alligevel ikke er en enlig svale, kan der måske komme flere uregelmæssigheder frem. Det er rigtigt dæl'me skidt for Universitetet.
 
10.07-2011 | 15:30 af Isabella Balkert
Her som så mange andre steder, føles det værre at blive udstillet med sine synder, end at feje dem ind under gulvtæppet, men det er roden til det egentige og nedbrydende fordærv, for Ralf Hemmingsen, er tydeligvis svag i knæende for kvinder der således kan mele deres egen kage, men der er allerede een sag under opsejling og det er i forbindelse med en af de kvinder Penkowa samarbejdede med, hun har været nødt til at træde tilbage.
 
 
09.07-2011 | 12:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 14:14 af Isabella Balkert
Behold du bare hovedet under armen Per.
 
 
09.07-2011 | 12:36 af Helle Nielsen
Jeg har lige set det interview, jeg giver Isabella ret, det er klar tale både om euroen og grænsekontrollen.

Det er underligt at EU i så stor grad selv skaber deres problemer. Man indlemmer de sydeuropæiske lande i euroen vel vidende at de ikke har overholdt konvergenskravene i alle de år de har været medlem af EU.

Man indfører Schengen og kræver åbne grænser, samtidig med at de store EU-lande rent faktisk har haft grænsekontrol i årevis.

Problemerne for det ideologiske eksperiment vil sikkert tårne sig op, når Bulgarien og Rumænien som forventet indgår i Schengen-samarbejdet til september, og det i praksis viser sig at ingen i EU har styr på det.

Måske er den fremtid så skræmmende for Tyskland og Frankrig, at de igen benytter deres vetoret, som de gjorde det ved årsskiftet.
 
09.07-2011 | 13:53 af Isabella Balkert
Jeg er helt enig med dig Helle :D
 
 
09.07-2011 | 21:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 00:37 af hans andersen
Hvornår har du Per været uenig med nogen, der gav dig ret?
 
 
10.07-2011 | 08:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 09:11 af Helle Nielsen
Det passer vist ikke.

Denne tråd om et interview, er fyldt op med indlæg fra folk der siger, de ikke har gidet høre interviewet, men alligevel ikke er enige med Isabella, så plads er der rigeligt af.
Det er de debatører der ikke er seriøse.
 
10.07-2011 | 09:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 09:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 09:37 af Helle Nielsen
Svært nok ser det ud til.

I denne tråd er Isabella bestemt ikke den, der kommer med mest fnidder og personligheder.
 
10.07-2011 | 10:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 10:32 af Helle Nielsen
ha ha ha ha, Per det er vist kun dig selv, der ser det logiske i det svar.

Debatører der deltager med indlæg i tråden, uden at forholde sig til oplægget, diskvalificerer s'gu da sig selv.
 
09.07-2011 | 16:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 19:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 19:53 af Isabella Balkert
Nå Jess, du gad altså heller ikke at høre det foredrag og derfor er din opfattelse af MM's agenda også bygget på forudindtagethed, og det giver jeg ikke en dyt for. Hør det og så fortæl mig hvad du mener om foredraget bagefter.
 
 
09.07-2011 | 20:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 20:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 21:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 21:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 10:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 10:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 00:39 af hans andersen
Problemet med dig Jess er, at du fyrer påstande af, som du ikke kan dokumentere!
 
 
10.07-2011 | 11:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 12:05 af Isabella Balkert
Det er din temmelig hadske omskrivning af hvad Morten Messerschmidt vil Jess, og du har ikke hørt dette interview - Som faktisk er oplægget til debat.
 
 
11.07-2011 | 07:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:06 af Isabella Balkert
Jess, du har ikke engang hørt det interview der er lagt her, du er bare besat af had til DF,
 
 
11.07-2011 | 08:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 13:06 af Isabella Balkert
Jess. For det første diskuterer jeg ikke med folk der er besat af had, jeg mener fornuften er skredet, når det er tilfældet og for det andet, så handler hele oplægget om et interview om EU, euroen og EU samarbejdet, ikke om DF, et interview du nægter at høre eller sætte dig ind i indholdet af - Så hvis du vil holde foredrag om DF så gør det et andet sted og så foredrag dine egne holdninger der, ikke hvad du tror jeg går ind for eller hvad jeg plæderer for, for det har du ingen anelse om.
 
 
12.07-2011 | 09:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:13 af Helle Nielsen
Jess, Oplægget er om EU og ikke DF.
 
11.07-2011 | 08:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 13:07 af Isabella Balkert
Nej det er ikke om DF's holdning til EU. Det er Morten der forklarer hvorfor Euroen er truet og andre forhold i EU, hvilket du ville vide hvis du havde hørt interviewet og det er så mit sidste svar til dig her.
 
 
11.07-2011 | 13:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
12.07-2011 | 09:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 17:23 af winnie eldrup
Helt enig Jess - det er hjemmestrikket sludder han ofte lukker ud. Han er kun imod EU fordi det ikke er DANSk. og derfor kan mistænkeliggøres.
Derved taler han til den indre svinehund og kan lige så godt tale om vejret.

At sammenkoble danske efterlønsproblemer med toldere ved grænser - ja det grænser til landsbytosseri.
 
09.07-2011 | 19:54 af Isabella Balkert
Winnie, du udtaler dig uden at have hørt foredraget, det er soleklart. Der er intet hjemmestrikket over det Morten Messerschmidt siger her.
 
 
09.07-2011 | 20:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 20:50 af winnie eldrup
Det er lige det jeg IKKE gør ( udtaler mig om interviewet) men det passer måske ikke ind i hendes matrix
 
09.07-2011 | 18:06 af hans andersen
winnie eldrup

"At sammenkoble danske efterlønsproblemer med toldere ved grænser - ja det grænser til landsbytosseri."

Hvor gør Morten M det?
 
 
09.07-2011 | 21:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 21:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 23:37 af hans andersen
DF har ikke forlangt politi ved grænserne!

Hvor har du det fra?
 
 
10.07-2011 | 10:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 23:48 af hans andersen
Nej Per, det er der ingen DF'er, der gør!
 
 
09.07-2011 | 18:11 af hans andersen
Jess D

"HANS agenda for at komme ud af EU ikke handler om menneskerettigheder og demokrati, men om at kunne føre mere invandrerhad ud i lovgivningen... "

Kan du dokumentere denne påstand, eller er det det rene vås fra din side ligesom alt andet, der kommer fra dig?
 
 
10.07-2011 | 11:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 12:03 af Isabella Balkert
Jeg har talt imod Schengen altid og det har DF også. Har du overhovedet hørt interveiewet Jess?
 
 
11.07-2011 | 07:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:10 af Isabella Balkert
Jeg har lagt et interview til debat Jess, som du ikke gider at forholde dig til, endsige høre, og du fortsætter i den samme rille, selvom det intet har med debatten at gøre.
 
 
11.07-2011 | 08:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 18:37 af winnie eldrup
Hans Andersen -- i første linie medgiver jeg Jess's fremstilling nemlig at DF er imod EU gr. zenofobi. Endvidere skriver jeg at det ofte er sludder han lukker ud. Jeg skriver TYDELIGT at jeg ikke hørte interviewet - og igen det er Jess jeg henvendte mig til.


Så konkluderer jeg at sammenkoble danske efterlønsproblemer med toldere ved grænsen er renlivet landsbytosseri - eller rettere typisk DF politik.
Artiklen handler om andet end Messerschmidt.
 
09.07-2011 | 19:57 af Isabella Balkert
Tag dog og sæt dig ind i det du prøver at kommenterer winnie, du gør dig selv til grin med din forudindtagethed og det spin der er kørt mod DF og Messerschmidt i årevis. Både S og SF har idag adopteret den indvandrerpolitik de tidligere dæmoniserede, men kommer den fra S og SF så er det i orden, eller hvad?
 
 
09.07-2011 | 20:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:12 af Isabella Balkert
Debatoplægget handler om det interview du ikke gider at høre, så derfor er dine indlæg ikke relevante i denne debat.
 
 
09.07-2011 | 20:38 af winnie eldrup
Der er flere modstridende, belærende/anklagende udsagn i det du pådutter mig. Men det gør ikke noget - hvis folk (du) kan grine så er der da opnået noget positivt.

Jeg kommer nok til at skuffe dig - men jeg bliver først foruroliget hvis det er folk som jeg finder intelligente, FLEXIBLE og alt andet end dominante der prøver at sætte mig i bås, så jeg kommenterer videre i ny og næ.
At mine kommentarer ikke passer ind i dit matrix - pyt.
 
09.07-2011 | 20:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 22:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 22:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 02:10 af Isabella Balkert
Tak for dit klarsyn Nis Nissen, :D - Når først Per begynder at rable sit gamle had og sin fornærmethed over at få slettet sit spam for flere år siden, så kører debatten af sporet, men som du kan se, er der ikke mange der gider at svare ham.
 
 
10.07-2011 | 08:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 08:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 20:59 af winnie eldrup
Kommentar slettet af Avisen.dk.
 
09.07-2011 | 21:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 21:32 af winnie eldrup
Er du gammel i gårde her NIS NISSEN?? Søger man krager og mager her???
 
09.07-2011 | 22:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 07:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 22:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 21:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 22:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 22:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 22:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 02:11 af Isabella Balkert
Ja, og de kloge finder også hinanden :D
 
 
10.07-2011 | 07:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 21:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.07-2011 | 21:25 af winnie eldrup
Ja, det er EU modstand uden DF's banale zenofobi. Det kan man bedre forholde sig til.
 
10.07-2011 | 00:21 af hans andersen
winnie e

"Jeg skriver TYDELIGT at jeg ikke hørte interviewet "

Hvor lødigt tror du dine kommentarer bliver værdsat, når du ikke engang har gidet at høre interviewet, som denne tråd udelukkende drejer sig om!
 
 
10.07-2011 | 02:13 af Isabella Balkert
Hverken Winnie eller Per har orket at sætte sig ind i det de taler om, men selv finder de det sjovt nok ikke pinligt at de har så mange holdninger til noget de ikke har hørt :DDDDDDDDDD
 
 
10.07-2011 | 07:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 07:55 af Isabella Balkert
Du er på min blog Per, hvor jeg har lagt Morten Messerschmidts indlæg til debat, og du bruger det som en anledning til personforfølgelse af mig og ophidser Winnie til det samme - Er det mærkeligt at du er blevet bortvist fra avisen.dk flere gange?
 
 
10.07-2011 | 08:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 07:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 07:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 07:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 02:16 af Isabella Balkert
Per og Pia. Enhedslistens Per Clausen frygter, ligesom Pia Kjærsgaard, østlandes deltagelse i grænseaftale - Enhedslisten og DF kører altså også på samme hammel i denne sag.
 
 
10.07-2011 | 02:38 af Knud Sandbæk Nielsen
Men af modsatte årsager:

DF vil Danmark, EL vil demokrati, også økonomisk!
 
 
10.07-2011 | 07:50 af Isabella Balkert
Knud Sandbæk - DF vil både demokrati og Danmark og det vil vi vel alle sammen når det kommer til stykket.
DF har argumenteret sammen med Enhedslisten for en demokratisk afstemning af både Schengen, Nicetraktaten og Lissabontraktaten. Det var SF der trak tæppet væk under de demokratiske afstemninger i sidste omgang, sammen med S, V, K og DRV. Men DRV, S og SF hører man ikke noget om, når det gælder udemokratiske beslutninger, vel?
 
 
10.07-2011 | 10:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 12:01 af Isabella Balkert
SF Trak tæppet væk under folkeafstemningen om Lissabontraktaten.
 
 
10.07-2011 | 17:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 22:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 02:31 af Knud Sandbæk Nielsen
"... socialister og kommisærer, som i den grad ønsker et [...] Europa ..."

Her gør han socialdemokrater til socialister. Men de er jo betalte. Socialister finder man på venstrefløjen. Alle de andre har så travlt med at bevare de bestående privilegier, retfærdige eller ej. Socialister vil jo gøre privilegier afhængige af engagement, deltagelse og indsats, og ikke af - bare allerede eksisterende privilegier.
 
 
10.07-2011 | 02:36 af Knud Sandbæk Nielsen
Venstre var en gang til venstre. Ligeså Socialdemokraterne, som nu blot er spillere på Danmarkslotteriet: De vil det samme som Venstre; at Danmark vinder, og dermed bekræfter det kapitalistiske vinder/taber-koncept, som er så ukristeligt selvretfærdigt, at toldere og farisæere kaster op ved tanken. Hvilket foranlediger en undersøgelse af de økonomiske muligheder i en investering i samme opkast...
 
 
10.07-2011 | 07:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 08:01 af Isabella Balkert
Morten Messerschmidt peger på at Helle Thorning har trådt sine politiske børnesko i EU og at hun er EU nationalist - Og at hun vil støtte EU agendaen, hvilket hun flere gange har gjort opmærksom på. DRV er det mest EU nationale parti vi har i folketinget, kun overgået af Uffe Ellemann Jensen der stort set er skabs radikal, så hvis du vil støtte en EU fremmende regering, så skal du støtte Helle Thorning, Hvis du vil støtte et parti på venstrefløjen der vil kæmpe imod EU, så skal du støtte Enhedslisten. Hvis du vil støtte et parti der forsøger at trække V og K mod venstre og som er EU kritisk og gør noget for at modarbejder Jubel EU nationalisterne på den fløj, så skal du støtte DF. Der er ikke så svært. Der er kun to partier der er imod EU i folketinget og det er DF og Enhedslisten.
 
 
10.07-2011 | 10:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 10:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 10:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 16:58 af Knud Sandbæk Nielsen
Helle Thorning er da ikke socialist. Hun er lyserød kapitalist, og ønsker velfærdsstaten frem dor den globale velfærd. Hendes horisont er ikke længere. Derfor støtter hun storkapitalen for at skaffe sine vælgere velfærd - og det er velfærd på andres bekostning.

Hvis Danmark er en forretning, er vi ikke bedre end Shell eller Fox News Corporation.
 
 
10.07-2011 | 19:18 af Isabella Balkert
Det lyder som noget sludder Knud. Helle Throning er EU nationalist og det har hun ikke på nogen måde forsøgt at underkende på nogen måde. EU er ikke for velfærdsstaten, tværtimod, som du måske har læst i andre af mine artikler,
http://avisen.dk/blogs/balkertwriter/eu-traktaten-underminerer-effektivt-det-danske-velfae_27960.aspx
Helle Thorning gik som den første imod en afstemning om Lissabontraktaten sammen med DRV og siden stødte K, V og SF til. Helle Thorning påstår at hun både kan være for velfærdsstaten og EU, men det kan ikke lade sig gøre. Og det bliver kun værre, som vi putter den ene milliard efter den anden i de Eurolande der er ved at gå konkurs.
Det skuffer mig at du heller ikke har forholdt dig til debatoplægget, og at du i stedet er kommet med gamle travere, som i virkeligheden ikke fortæller noget som helst om noget som helst.
 
 
10.07-2011 | 19:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 19:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 09:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 09:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 20:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 20:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 20:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 21:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 00:38 af Isabella Balkert
Og det er også nøjagtig hvad det er, en invasion af min blog, der sker jævnligt. Det vil derfor hjælpe mig, hvis man vil være så venlig at klage over det spam der lægges her, for det er den eneste måde vi kan få fjernet det på. Jeg takker i øvrigt dig Nis, for dine kommentarer og for at gøre opmærksom på problemet.
 
 
11.07-2011 | 07:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 07:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 09:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 20:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 21:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 21:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 21:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 10:52 af Ole Halvorsen
Hej Per - ja, og det minder om Glorien, der sank ned om maven og blev til en Hula Hop RIng.
 
 
11.07-2011 | 13:18 af Isabella Balkert
Det skuffer mig Ole Halvorsen, at du ikke forholder dig til debatoplægget og at du føler dig kaldet til at gå ind i den afsporende debat med Per. Jeg har ellers opfattet dig som en seriøs debattør.
 
 
12.07-2011 | 09:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
12.07-2011 | 09:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 21:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 21:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 21:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 22:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 22:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 22:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 22:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 23:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 07:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 21:36 af Helle Nielsen
Per du har sagt at du ikke gider høre det interview der er oplægget i denne tråd, for du har bedre ting at bruge din tid til.

Derefter laver du over 50 indlæg på 9 timer bare i denne tråd, udover hvad du har skrevet i andre tråde.

Herregud dog
 
10.07-2011 | 21:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 00:44 af Isabella Balkert
Helle :D - Det er rart nogen kan se det, og at nogen gør opmærksom på det, men det er ikke nok. Der er et lille trekantet ikon med et udråbstegn i. Det vil være godt for debatten på avisen.dk, hvis dem der finder spam og en fanatisk afsporing af debatten bør bremses og derfor trykker på det ikon, så klager over spam bliver registreret. Det er den enste måde at bremse det på.
 
 
11.07-2011 | 07:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 07:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 07:53 af Helle Nielsen
Per, det du, Jess og Winni skriver er kun om DF og har intet med oplægget at gøre. Oplægget lagde op til en debat om EU og ikke at I igen skal lufte jeres personlige DF meninger, det gør I jo snart i alle blogge, og er blevet ret monotomt.
Det er jer der spammer.
 
11.07-2011 | 08:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:07 af Helle Nielsen
Det er spam når du ustandselig med fuldt overlæg, kun ønsker at debattere det ,der ligger uden for oplægget. Igen oplægget er om EU.
Dine personlige selvhævdelser overfor Isabella, hvor du hele tiden prøver at ødelægge hendes blogge er s'gu monotomt.

Hun må have ramt dig hårdt, siden du bruger så meget tid på det.
 
11.07-2011 | 08:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:19 af Helle Nielsen
Det kan man da se i det du skriver.
 
11.07-2011 | 08:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:35 af Helle Nielsen
Vi ved nu alle, at Isabella mener, folk der ikke har hørt interviewet har diskvalificeret sig selv i denne debat. Ja det er helt rigtigt, det er grunden til et oplæg.
 
11.07-2011 | 09:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
12.07-2011 | 00:46 af hans andersen
Per H

" så må jeg altså bare le af al den dumhed,"

Hedder det ikke le AD?
 
 
11.07-2011 | 08:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:16 af Helle Nielsen
Og hvad er forskellen så?
 
11.07-2011 | 08:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:49 af Helle Nielsen
Du skriver at:
"Enhedslistens mål er netop at undgå, at EU overtager styringen med vores økonomi, beskæftigelsespoliti og skaber fælles hær, politi og andre ting der vil gøre at vores danske værdier om god og sund velfærd bliver tromlet ned. Det du skriver er jo rent faktisk sket, og også en harmonisering indenfor socialområdet, har allerede fundet sted.

Da Enhedslisten i realiteten støtter Helle som deres statsministerkandidat, går de i praksis ind for at den udvikling fortsætter.
 
11.07-2011 | 09:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 13:11 af Isabella Balkert
Nemlig Helle, og ingen er mere EU fundamentalistiske end DRV og S.
 
 
11.07-2011 | 08:17 af Isabella Balkert
Du vil diskutere alt andet end oplægget til debatten - Og vedvarende lufte dit had til DF Jess, hvordan kan det være andet end spam?
 
 
11.07-2011 | 08:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 09:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 13:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 13:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 07:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 07:57 af Helle Nielsen
Du er ihvertfald ikke belemret med selvkritik.
Lav dig dog en blog om det, istedet for at belejre Isallelles EU-blog.
 
11.07-2011 | 08:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 21:52 af Helle Nielsen
Det var et par unge gæster der ville tælle dem, det tog ikke lang tid.
Det første er fra ca kl 12, det sidste de tog med var kl 21.

De var ikke imponeret over dine kreationer.
 
10.07-2011 | 22:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.07-2011 | 22:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 08:56 af Ole Halvorsen
Hej Per. jeg har ikke kunnet følge - deltage - i debatten, på grund af et TDC udfald - blot så du/I ved det. Ole:-)
 
 
11.07-2011 | 09:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 10:41 af Ole Halvorsen
Tak, skal du ha', Per. Fortsat god 'fight ' jeg vil se hvor jeg eventuelt kan bidrage. Ole-))
 
 
11.07-2011 | 12:36 af Ole Halvorsen
 
 
11.07-2011 | 09:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 10:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 11:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 13:15 af Isabella Balkert
Nå endelig, og jeg hæfter mig ved at du er enig i det meste af hvad MM siger, og jeg lagde indlægget på, fordi jeg mente det var oplysende på alle måder. Hvad du mener om DF i et stort hadefuldt og meget gentaget angreb på DF, har imidlertid ikke min interesse, og slet ikke i forhold til det interview jeg lagde til debat.
 
 
11.07-2011 | 13:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 13:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 13:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 13:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 13:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 10:54 af Knud Sandbæk Nielsen
Elite bliver man først, når man er ligeglad med elite.
 
 
11.07-2011 | 13:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 13:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.07-2011 | 13:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
14.07-2011 | 02:07 af Isabella Balkert
 
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl
Indlæg | 162 | 237.743 | 3303
Siden | 11. februar 2007 01:31
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites