Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Den nye treenighed version2

29. juli 2009 18:44
Visninger  [2210 ]   Debat  [21 ]

Der findes en blogger, der kalder sig Malik.

 

Han har en blog, hvis overskrift er :

 

Den Nye Treenighed.

 

Derefter kommer der et uhyre velskrevet indlæg på fejlfrit dansk.

 

Da der ikke er nogen kildeangivelse, må man gå ud fra, at det er Malik, der har skrevet det!

 

Nu havde jeg min mistanke om, at det vist ikke kunne være Malik, der havde skrevet indlægget, fordi jeg tidligere har været prænteret for indlæg, der ikke var korrekt dansk fra Maliks hånd. Han har nemlig problemer med endelser, men i ovenstående indlæg med et tårnhøjt lix-tal var der ingen fejl.

 

For at være fair spurgte jeg ham "Har du selv forfattet denne artikel?

Hvis ikke, hvorfra stammer den?"

 

Intet svar, men han er dum nok til ikke (endnu) at slette spørgsmålet!

 

Ved at søge på nettet, fandt jeg originalen, som jeg selvfølgelig gjorde opmærksom på, og som Malik selvfølgelig slettede omgående!

 

Han kan slette på egen blog, men han kan ikke forøve censur på min!

 

Så her kommer beviset på, at Malik har tyvstjåldet artikelen fra en Niels Juul på BT i Februar måned!

 

http://vip.bt.dk/nielsjuul/index.php?id=639&no_cache=1&nonce=E0KCotOz&openid.mode=cancel

 

Kommentarer er velkomne og bliver med garanti ikke slettet!

Del på Facebook
29.07-2009 | 20:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
29.07-2009 | 22:57 af Flemming Jensen
Helt enig med Kaja - og dermed også med Hans Andersen. Tydelig kildehenvisning er et krav, og helst med et link til originalteksten.
 
 
29.07-2009 | 23:36 af Hajji Malik
@hans andersen

Den må virkelig have gjort indtryk siden, du opretter en blog der hedder (Den nye treenighed 2) Men lad mig stille dig et spørgsmål? Tror du, at bare fordi man er udlændinge at man ikke kan formulere sig på dette niveau? Jeg var inde på det link du har lagt ind på din blog, jeg synes du skulle spørge ham om han har skrevet dette indlæg. Tror du jeg er herinde for at håne andre uden en påstand? Læs min blog igen Den nye treenighed, det kunne være du blev oplyst og ikke en af dem der følger med strømmen.
 
 
29.07-2009 | 23:37 af Kim Møller
Det kunne jo være samme person der blogger i forskellige navne.

Eksempelvis er jeg tre gange helt udokumenteret, blevet beskyldt for at have ændret i en dokumentationsside om Margrethe Monika S. Hansen og Carl-Erik Zølcks hetz mod mig. Først Bitten Birgit Bergløv, dernæst Søs Hansen, og senest Kaja Larsen.

Tydeligvis samme person: http://www.uriasposten.dk/netfiles/UO/BBB-SH-KL.jpg
 
29.07-2009 | 23:55 af Flemming Jensen
Hans

Du har snydt mig. Jeg troede på det du skrev - uden jeg desværre tjekkede din påstand. Jeg troede på, at det var et tilfælde af afskrift, men det kan jeg nu konstatere - ikke er tilfældet.

For mig at se skylder du Malik en undskyldning - hverken mere eller mindre.

Eller som jeg plejer at sige - dokumenter aller dementer.
 
 
30.07-2009 | 00:31 af Hajji Malik
@Flemming Jensen (EFJensen)

Det er rart at høre, at der er oprigtige mennesker herinde. Jeg tror bare det er en eneste måde han kan få opmærksom på Flemming.
 
 
30.07-2009 | 18:23 af hans andersen
Flemming Jensen

Jeg har absolut ikke snydt dig! Jeg snyder aldrig!

Du har faktisk snydt dig selv!

Du har sammenlignet det første afsnit hos Malik med det første afsnit hos Niels Juul! De er ikke ens, hvorefter du føler dig snydt!

Men prøv at sammenligne første afsnit hos Malik med ANDET afsnit hos Niels Juul!

Hvad får du så?

Du kan så for en sikkerheds skyld sammenligne andet afsnit med TREDIE afsnit hos Niels Juul!

Hvorfor skal jeg give en undskyldning til en debattør, som kopierer uden at angive kilden!

Men lad os spørge Malik selv : Har du selv skrevet indlægget Den Nye Treenighed eller har du kopieret fra en anden blog?

Det er da et meget simpelt spørgsmål ikke Flemming?
 
 
30.07-2009 | 18:48 af hans andersen
@Malik

Du spørger : "Tror du, at bare fordi man er udlændinge at man ikke kan formulere sig på dette niveau?"

Næ, det har ikke noget at gøre med, om man er udlænding eller ej!
Der er forøvrigt ikke mange Danskere, der kan skrive et så formfuldendt Dansk, som Niels Juul!

MEN DU ER IKKE EN AF DEM!

Bare i de to linier til Flemming J er der to fejl!

"Det er rart at høre, at der er oprigtige mennesker herinde. Jeg tror bare det er en eneste måde han kan få opmærksom på Flemming"

Kan du selv finde fejlene, eller skal jeg hjælpe dig?
 
 
30.07-2009 | 19:19 af hans andersen
@Kim Møller

Jeg forstår godt din frustration!
Læs min anden blog!

"Det ville være fair, hvis moderator havde en site, hvor man kunne se GRUNDEN til sletning."

Vil det være så forfærdeligt, at vise HVORFOR folk bliver slettet?
 
 
30.07-2009 | 19:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
30.07-2009 | 19:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
30.07-2009 | 21:47 af Kim Møller
-> Bitten

"En hel del linkede til din side, for at "dokumentere" at Shansen var LIR. Indentil du ændrede de oplysninger, og pludselig "dokumenterede" det modsatte."

Noget værre vås, og du har da heller ikke noget som helst at have det i.

"Dette er ikke korrekt. Første udgave af dokumentationssiden udpegede Margrethe Monika S. Hansen, idet hendes (faste) IP-adresse på en tidligere kommentar på Uriasposten, var identisk med den IP-adresse Urius Oregon kommenterede fra på flere blogs kort efter sidens opstart. Anden udgave af dokumentationssiden medtager blot flere indicier. Shansens IP-adresse er senest blev bekræftet ved tre kommentarer på Uriasposten d. 13. og 14. april 2009 (se evt. sammenklip)."

Jeg har tidligere udbedt mig dokumentation fra dig, men har intet fået, blot gentagne beskyldninger i nye navne.

Et andet postulat du underholdte med tidligere var ligeledes ren fantasi.

"De IP- adresser er adresser til blogspot.coms server. Det er ikke IP- adresser til hverken Shansens eller Urius Oregons private pc`ere. Blogspot.com har selvfølgelig ikke en server tilknyttet hver blog. Der kan være flere hundrede blogs tilnkyttet en server. Der er tale om ren uvidenhed når det påståes, at disse IP- adresser skulle bevise at Shansen og andre med blog hos blogspot.com skulle være samme personer.” (BittenB, 29/10-08 kl. 21.17)

Jeg har masser af fjender på nettet, men ingen er kommet dig til hjælp med dine to postulater. Der er masser af muligheder for at finde ældre kopier af ældre posteringer (internet archieves, rss-feed, google cache, Statens Mediesamling). Ligesom de mange venstreradikale IT-kyndige er tavse ift. til den udredning.
 
31.07-2009 | 00:29 af hans andersen
Kaja Larsen

Det du skriver om SIAD og Israel giver da ekstra grund til at få en site, hvor det fortælles, hvorfor folk bliver slettet!
 
 
31.07-2009 | 01:12 af Hajji Malik
Det er da helt utroligt så overfladisk man kan være. Kan man virkelig have så ondt ..... over min blog? Ethvert menneske kan besidde, evnen til at overbevise folk om deres ideer gennem diskussion, et karaktertræk hos en intellektuel person som mig selv. Evnen til at lytte forstå og svare på fremragende vis. Det i gør i denne hykleriske blog, gjorde jeg i børnehaven. Jeg vil komme med endnu en ny blog i weekenden, så kan i diskutere resten af ugen om det var fra mig eller ej! Men allermest tror jeg det gør ondt på jer at en udlænding kan formulere sig på dette niveau.
 
 
31.07-2009 | 01:37 af hans andersen
Malik

"Det i gør i denne hykleriske blog, gjorde jeg i børnehaven."

Hvad du gjorde i børnehaven er uden interesse!

Derimod er der et simpelt spørgsmål, som selv du, som betragter dig som intellektuel, vel nok kan svare på :
Har du eller har du ikke skrevet indlægget?
 
 
31.07-2009 | 01:39 af hans andersen
Alle venter spændt på dit svar!
 
 
02.08-2009 | 22:50 af Flemming Jensen
Til Hans Andersen.

Jeg har nu undersøgt din påstand.

Du har ret i, at der er to identiske afsnit, og det kræver i min verden kildehenvisning og helst med lnk til den originale artikel.

Jeg læste åbenbart en forkert artikel af Malik, og deraf opstår min fejl.

Så du får en uforbeholden undskyldning fra mig.
 
 
03.08-2009 | 02:50 af hans andersen
Flemming Jensen

Jeg acceptere din undskyldning og glæder mig til ellers at debattere med dig!

Vi er muligvis ikke enige om noget som helst, men jeg vil altid respektere, når man man undskylder fejl!

Nu er det ikke kun to identiske afsnit, men SAMTLIGE AFSNIT i Malik's tyveri og vi venter alle i spænding på, hvordan Malik kan forklare det!

Der har forøvrigt været forbløffende stille fra Malik's side efter min afsløring!

Han har ellers beskrevet sig selv som "intellektuel" , men har ikke vist det i skrift!
 
 
04.08-2009 | 02:54 af hans andersen
Denne blog er hermed lukket! Det er fastslået, at Malik er en tyveknægt, som vi sikkert ikke ser mere til!
Tak til alle, der har bidraget!
 
 
04.08-2009 | 05:20 af Stig Winther Petersen
Niels fra BT og Malik er nok den samme. Jeg selv har optrådt som Antiislamisten på Nordjyskes blogavis, hvor jeg skændtes med SIAD i to måneder. Her blev jeg også "afsløret". Niels er i øvrigt udst for usaglige tilsvininger på bloggen på Bt.dk.
 
 
04.08-2009 | 13:35 af hans andersen
S V Petersen

Jeg er sikker på at Malik og Niels Juel er forskellige personer!

Niels skriver et formfuldent Dansk med et tårnhøjt lix-tal mens Malik (når han ikke stjæler) laver fejl særlig med hensyn til endelser!
 
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl

Jeg hader forskræp! Forskræp??? Forskræp er en uvane, Danmarks Radio har "Opfundet" Forskræp er en ulidelig gentagelse af en forherligelse af egne produkter, Et eksempel, der i øjeblikket kører på DR, er en sekvens, hvor man ser et hundevæddeløb, hvor en hund løber den forkerte vej! Det er så en selvfed reklame for DR1! Tror man virkelig , at man får een eneste lytter mere på denne måde? Så er man godt nok naiv! For ikke længe siden viste DR den ene gang efter den anden et klip med en pigegarde kørt i højt tempo, Det skulle gøre reklame for et satireprogram! Forskræp resultere i den stik modsatte reaktion, end den, der var hensigten ! Jeg kan til nød gå med til forskræp af dagens udsendelser, på trods af enhver kan se i enhver avis dagens programmer. Holder man ikke avis, er der en glimrende site, der hedder tvtid.dk Et andet tåbeligt forskræp er reklamen for den nye kanal DRHD Man laver et forskræp med flimrende billeder, der INTET har med HD at gøre! Et fuldstændigt overflødigt forskræp, som overhovedet ikke informerer om noget som helst! Er det mig, der er blevet en sur gammel stodder? Hvad mener i ???

Indlæg | 2 | 4.878 | 2583
Siden | 19. januar 2009 21:54
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites