Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt
EU's udemokratiske oprindelse og udvikling.
7. marts 2010 18:00
 [1239 ]    [44 ]   Anbefal

I "The Tainted Source". The undemocratic origins of the European idea. Peger John Laughland på, at det forenede Europa man i dag ønsker at lancere som EU, har alt for mange bekymrende paralleller til det Europa Tyskerne drømte om at manifestere i Das Reich!! Og hvis man har læst de gamle sætninger, og sat sig ind i de gamle ideologier fremført af Hitler, Goebbels, Ribbenstrop, Mussolini og andre fremtrædende Nazister, er det nemt at genkende mange af de ideologier Nazismen og Fascismen baserede sig på, i de hensigtserklæringer EU-Fundamentalisterne lancerer.

Endog i deres oprindelige ordlyd, som hensigtserklæringer, der støtter vigtigheden af Unionsdannelsen og indførelse af Euroen i dag.

Pressen og den EU positive del af det danske folketing, er som under anden verdenskrig, helt ukritiske over for at man benytter sig af de samme strategier til at stramme op om arbejdsløsheden og rodløsheden på. (Scavenius).

Nazisterne troede på, lige som EU-Fundamentalisterne nu gør det. At udvikling mod større sammenslutninger var økonomisk uundgåelige. Det Nazistiske udenrigsministerium gav således følgende udtalelse til pressen: " Den bestående division af Europa i små eller meget små nationale økonomier og systemer, er forældede."

Goebbels brugte endog den metafor, at nedlægge grænser, fordi han opfattede nedlægningen af indre grænser som et centralt koncept i den Europæiske ideologi. Ved at nedlægge grænser, som vi nu gør i EU, betyder at vi bliver medlemmer af et stort rige, på basis af et gammelt Nazistisk koncept, der nu kalder sig EU som allerede har påbegyndt reorganiseringen af Europa, på et udemokratisk grundlag.

Ved at fjerne de grænser der separerer det ene europæiske folk fra det andet, vil det være nemmere at etablere en Union, fordi man tror på at nationerne ikke behøver at opfatte sig selv som selvstændige nationer for at eksistere. På baggrund af denne ideologi, fratager man folk, det politiske aspekt der ligger i at man tager ansvar for sine egne affærer og regerer over sit eget land. Nazi Tysklands Unionsdannelse, som Das Reich, var derfor forløberen for det vi i dag, rent ideologisk godtager som EU.

Goebbels spåede: "Om 50 år, vil folk ikke længere tænke i " individuelle lande", og han fortsatte: "Jeg er overbevist om, at folk i fremtiden, vil smile over de disputter vi havde i 40erne og 50erne." Sjove fraseringer der leder tanken hen på mange indlæg af EU-Fundamentalistisk observans i denne kolonne.

Historisk startede den Nazistisk Økonomiske planlægning for det Nye Europas økonomiske samordning 22. juni 1940. Göring gav ordre til det projekt, der senere udmundede i et manifest om den storstilede økonomiske unionsdannelse af Europa, eller helt nøjagtigt, Den Centrale Europæiske Økonomiske Union, fremlagt af Reich Chancellery den 9ende juli, 1940.

Werner Daits, leder af Tysklands Centrale Undersøgelses institut for National økonomisk aktivitet og interaktion. Brugte det meste af sin tid, under krigen, på at formulere det Nazistisk ideologiske Grossraumwirtschaft, eller "Stor område økonomi" - Idet han, som alle andre Nazister, anså udviklingen af et økonomisk og politisk integreret Europa som en del af en historisk anti-liberal proces, og derfor ønskværdig og styrkende for den Nazistiske ide.

Med andre ord, man forsøgte gennem en ny ideologi, at lægge nation-staten for had, og pege på en Stor-europæisk, økonomisk, Union som attråværdig. Ikke mindst fordi Nazisterne typisk troede på at udvikling mod større enheder var økonomisk uundgåeligt. I Danmark har både Margrethe Vestager og Poul Nyrup, enslydende hånet os for det danske flag og Søren solsort i kolonihaven, og påpeget at det er helt andre boller der skal på suppen i EU.

Den tidligere leder af The British Union of Fascists, Sir Oswald Mosley, kunne ikke give slip på sine Fascistiske ideer, og lagde utrolig meget energi i arbejdet for Europæisk Integration efter krigen, for at redde den nazistisk/fascistiske ideologi i et nyt koncept, man kunne tilbyde det Europæiske folk.

I 1953, skabte han magasinet "The European, og i 1958 udgav han bogen " Europe: Faith and Plan - A Way out of the Coming Crises and an Introduction to Thinking as a European: Nazisterne og post Nazisterne, følte sig overbevist om, at den teknologiske udvikling, gjorde at individuel økonomi, var arkaisk i en moderne verden, hvor man havde international transport, og elektronisk kommunikation, idet man mente at moderne teknologi har brug for stor plads og enorme ressourcer for at være virkelig effektiv - Uden i øvrigt at bekymre sig om at forklare, hvad alt denne effektivitet skulle afstedkomme, og hvem den ville være til gavn for.

Men over alt andet, hadede fascisterne ideen om små nationer og individualister, som dannede deres egne meninger og tog deres egne beslutninger Camillo Pellizi, redaktør af magasinet Civiltà Fascista. Skrev i en artikel med overskriften "Idéen om Europa", at man ikke kan skabe Europa, med nationerne eller imod nationerne. AT man derfor måtte skabe Europa fra de forskellige nationer, mens man nedtonede nationale særenheder så meget som nødvendigt. Altså Harmonisering.

Vidkun Quisling, den Norske kollaboratør, argumenterede for at Europa kun ville være fredeligt og stærkt som Union, lige som Hitler i 1943 insisterede på at det sammensurium af små nationer, som han omtalte som "Kleinstaatengerümpel", måtte kvæles, idet det var Hitlers egentlige mål at omskabe Europa til en Union, og nedlægge de individuelle stater

"Waffen SS, kæmper for Europa", stod der på banneret, på den udstilling Fransk Waffen SS, organiserede i Paris i januar 1944. Så det var reelt det de selv troede på.

EU fundamentalisterne kæmper også for Europa eller for EU, men det der virkelig undrer mig er at de lukker øjnene for og nedtoner alle de økonomiske skandaler der trives i EU, og det faktum at EU ikke på noget tidspunkt har demonstreret at vi i EU har oplevet en udvikling i EU og Danmark, som vi kan være stolte af.

http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1356493/posts

http://kortlink.dk/7hkr

Og her er videoer der viser folks utilfredshed med det de opfatter som EU Fascisme.

http://kortlink.dk/7hks

 

Send til
Debat  44
Anbefal
For at kommentere et blogindlæg skal du være logget ind. Har du ikke en bruger kan du oprette en her.
08.03-2010 | 04:52 af hans andersen
Anbefalet (Som sædvanlig)

Jeg må indrømme, at jeg ikke tidligere har set EU i et nasistisk lys!

Men det gør jeg nu!

Det er vist en synsvinkel ikke mange danskere har!

Rigtig mange tak for en oplysende artikel!
 
08.03-2010 | 13:39 af Isabella Balkert
Selv tak :D
 
08.03-2010 | 07:25 af gitte rasmussen
Anbefalet.
 
08.03-2010 | 13:40 af Isabella Balkert
Tak :D
 
08.03-2010 | 07:36 af Lars Nunnegaard
anbefalet.
Du har helt ret. Det tysk romerske Rges genkomst. Neuordnng
 
08.03-2010 | 07:57 af Carsten Svendsen
Anbefalet.
Intet under, at befolkningerne resignerer og valgdeltagelsen daler og daler.
08.03-2010 | 13:43 af Isabella Balkert
Helt enig, jeg tror der var en følelse af totalt svigt da både Fogh og Holger, sammen med alle de andre partier trumfede deres vilje igennem i EU regi og derfor er der også kun to valgmuligheder for mig, DF eller Enhedslisten, jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at stemme på et parti der finder det helt i orden at melde os stadig dybere ind i det EU der gør alt for at skjule alt for os.
EU spørgsmålet er alt afgørende for mig på valgdagen, netop på grund af EU, jeg ville ønske flere tænkte på den måde, så man kunne forholde sig til at folkeafstemningerne altså også kan afspejle et Nej til EU.
 
08.03-2010 | 09:09 af gitte rasmussen
Isabella Balkert hvordan går det med retssagen ved du det. Mener at Højesteret skulle tage stilling til, om de mange sagsøger kunne få prøvet sin sag i retssystemet, ang. Lissabontraktaten, her i starten af dette år.
 
08.03-2010 | 14:06 af Isabella Balkert
Søren Søndergaard skriver på sin hjemmeside:

En vigtig traktat – men for hvem?
NYT FRA EU-FRONTEN: Østre Landsret afviste i sidste uge, at 35 sagsøgere har lov til at føre en sag om Lissabontraktatens tiltrædelse i Danmark.

Sagsøgerne, som bl.a. består af entertaineren Niels Hausgaard, tegneren Ib Spang Olsen og professor Drude Dahlerup mener, at traktaten er i strid med den danske grundlov og burde have været til folkeafstemning, og det ønsker de at holde stats- og udenrigsministeren ansvarlige for.

Regeringens forsvarer, kammeradvokaten, mener ikke, at sagsøgerne har nogen "retlig interesse" i sagen, hvorfor den bør afvises. Det gav dommerne i landsretten kammeradvokaten medhold i, til trods for at Højesteret i 1996 afgjorde, at sagsøgerne i en tilsvarende sag havde ret til at få sagen behandlet. Det blev dengang begrundet med, at når en EU-traktat har en generel og indgribende betydning, kan dens forhold til Grundloven behandles og afgøres ved retten.

Det er påfaldende, at regeringen på den ene side fremhæver Lissabontraktatens store betydning og vigtighed for Danmark og på den anden side i retten ikke mener, at den har generelle og indgribende konsekvenser. Desværre kan vi ikke i Danmark – som i Tyskland – få denne slags sager for en forfatningsdomstol.

Sagsøgerne anker nu dommen til Højesteret.

http://www.folkebevaegelsen.dk/spip.php?article2014&var_recherche=Retsagen%20om%20Lissabontraktaten

Jeg ved at der er tvivl om hvorvidt den tyske forfatning ulovliggør godtagelsen af Lissabontraktaten og at der også er sagsøgt fra Tyskland, men ingen jeg har talt med ved i øjeblikket hvordan det står til og jeg kan ikke få fat i Ib Roslund hos Folkebevægelsen, han plejer at have fod på det meste, men jeg skal forsøge at få flere oplysninger fra ham senere.

Du kan også selv gå ind på folkebevægelsen og skrive et brev til Ib Roslund med alle de oplysninger du gerne vil have om EU.

Han er utrolig sød, og meget vidende, så der kan du sikkert få svar.
Hvis du får svar før mig, må du meget gerne lægge dem på her på bloggen. Jeg er altid glad for oplysende feed back.

Hvis vi begge prøver må det være muligt at blive klogere :D

Tak i øvrigt for både svar, engagement og spørgsmål :D
 
08.03-2010 | 10:19 af Helle Nielsen
@ Isabella Balkert, dejligt du igen er på banen med nogle pissegode indlæg om EU.

Det er helt indlysende at der går en rød tråd fra Hitlers våde drøm om et Europæisk storrige, Kul- og Stålunionen, Romtraktaten til EF og EU og nu til The New World Order, med hjælp fra Bilderberg, som du også mange gange har bragt frem.

Hvis ikke der var så mange artikler om en række af den mere og mere ekstreme magtkoncentration, vil man tro at man er faldet for konspirationteorier, hvad der sikkert også er meningen.

Det værste er, at det foregår på alle niveauer, både politisk og økonomisk.
EU blev udråbt som Fredens Projekt, selvom krigen i Jugoslavien øjeblikkeligt modbeviste det, Kapitalfonde blev støttet af stater i deres verdensdækkende aktieopkøb, fordi det vil give bedre service og billigere varer og ikke mindst arbejdspladser. Men det gav kun de rige Fondsejere endnu flere penge, og fondene beskrives nu som professionelle statsstøttede selskabstømmere.

Men den udvikling har bevirket at magten er mere og mere blevet koncentreret hos ganske få.
08.03-2010 | 14:12 af Isabella Balkert
Kære Helle Nielsen, du har ramt plet med dine observationer.

Det handler om magt til storkapitalen, og netop mere og mere magt til de multinationale selskaber, der har en større lobbyisme virksomhed i EU end der er ansatte. Enorme landbrugssøtte summer til de kongelige over hele Europa - PT modtager Dronning Elizabeth den største landbrugsstøtte sum i hele EU og både Henrik, Margrethe og Joachim får deres.

Og ja, det værste er netop at det foregår på alle niveauer, både politisk og økonomisk.
Fredens projekt er noget man har kaldt hele baduljen for at tiltrække venstrefløjen, men som det ser ud med stadig større oprustning, EU hær og EU's krav om stadig større bevillinger i de enkelte lande til netop militæret er det en and af de helt store.

Jeg kan sådan set tilslutte mig alt hvad du skriver og mere til. Derfor tak for dit indlæg og dit engagement i debatten om EU :D
 
08.03-2010 | 14:43 af gitte rasmussen
Ja, og nu vil Barroso afskaffe selvstændig økonomisk politik. Jeg kan godt frygte fremtiden.
 
08.03-2010 | 15:02 af Isabella Balkert
Jeg frygter den allerede. Tiden er dog med os. Euroen er ved at skride og så kan det kun gå een vej til sidst.

Jeg tror ikke at vi har et EU om 14 år. Men jeg tror vi alle sammen skal hjælpe den profeti på vej.
 
08.03-2010 | 15:08 af Lars Nunnegaard
Kapitalfondene , hedgefunds, er ved at planlægge et kup mod pundet og andre svage valutaer i EU. Ikke skæg og blå briller, men en realitet. Og så ramler korthuset føst.
 
08.03-2010 | 17:18 af Isabella Balkert
Der er hele tiden spekulationer mod forskellige valutaer og nu er det så pundet - Det har der været før og det vil der komme igen. Der var også på et tidspunkt en spekulation mod kronen, som så viste sig at være for stærk til at man kunne rokke den.

Det er en skræmmekampagne man sætter igang for at skræmme folk til at holde fast ved Euroen eller til at gå over til Euroen, men Euroen er meget mere sårbar og så længe man har muligheden for at lade en valuta være flydende, så er den nationale valuta langt bedre stillet end Euroen, som er endnu mere sårbar fordi hele Euroens fundament bygger på de individuelle lande og flere af dem er ved at gå konkurs. Det går ad helvede til i både Grækenland, Spanien og Italien og deres regnskaber har været fyldt med bedrag og overvurderinger de sidste 10 år eller mere.
 
09.03-2010 | 08:03 af gitte rasmussen
Jeg håber at du har i, at EU ikke eksisterer om 14 år, men det er mange år at vente i. :O( Min datter er lige kommet hjem fra Rom i går aftes, og hun var dybt rystet over den voldsomme fattigdom hun så, jeg har aldrig forstået de danske politiker der syntes det er fremtiden, at være en del af de store sociale problemer der er i mange EU lande. Det ikke så længe siden hun var i Dublin og lige meget hvor hun kom, blev hun næsten overfaldet med spørgsmål om den danske arbejdsmarked lønninger osv. Så længe vi er medlem, så er fattigdommen i andre EU lande også et problem for Danmark, for de kan lige så let som ingen ting, pakke deres få ejendele og flytte til Danmark. Det kan i sidste ende betyde et pres på den danske velfærd.
 
09.03-2010 | 11:52 af Isabella Balkert
Enig, enig og enig. Og ja det er ikke rart at tage til København mere. Når jeg tænker på hvordan København var pyntet med blomster på alle pladser og togstationer før i tiden, så er det nu grimme skulpturer og nul blomster der præger billedet - Samt tiggere og svineri.

Det har man ikke råd til mere, men man har råd til at sende både kommunal politikere og Christiansborg politikere på dyre rejser til Bahamas, N.Y. og Kina.
 
09.03-2010 | 11:04 af hans andersen
Isabella Balkert

At EU vil rådne op indefra, er jeg ikke i tvivl om, men jeg tror desværre ikke, at det sker så hurtigt, som du spår!

Det tragiske er, at så få interesserer sig for EU, og næsten alle betragter unionen som et nødvendigt onde!

Det ville være skønt, hvis du fulgte denne velskrevne artikel op med en om løgnene i 1972, hvor mantraret var harmonisering!

En bil i Danmark ville komme til at koste det samme som en bil i Tyskland : Bar løgn!

Momsprocenten ville blive ens i de enkelte lande : Bar løgn!

Fødevarepriserne ville blive ens : Bar løgn!

Jeg må indrømme, at jeg var naiv og troede på alle løgnene

Den eneste fordel, jeg har set i EF, var afgiften på rødvin blev en literafgift i stedet for som tidligere en afgift på prisen!

Forøvrigt holdt Ebbe Kløvedal en række foredrag om blandt andet uvederhæftighederne fra de elitære i 1972!

De må stadigvæk kunne hentes fra DR's arkiv!!
 
09.03-2010 | 11:58 af Isabella Balkert
Kære Hans Andersen,

Jeg skal tænke over det. Løgnene fra 1972 var så uanstændige at det ville være godt at få dem repeteret, men jeg har ikke tid lige nu.

Jeg var ikke så naiv i 1972 og jeg læste mange af de advarsler fra Folkebevægelsen der allerede dengang var aktiv og imod EF.

Simpel husholdningsøkonomisk tankegang fik mig til at gennemskue at man ikke kan garantere landmanden bedre priser og garantere forbrugeren lavere priser.
Hilmar Baunsgaard den forbryder, stillede sig jo op på plakater med fruen og påstod på denne plakat, med ansættelser, hvad kaffe, smør og mælk ville komme til at koste. Det kom han aldrig til at stå til ansvar for, men allerede dengang så jeg så også hvad DRV kan finde på for at få deres vilje i EF/EU spørgsmålet.
 
09.03-2010 | 12:49 af Carsten Svendsen
09.03-2010 | 13:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
09.03-2010 | 13:06 af Helle Nielsen
Ja Fredens Ofre, ha ha,

Det er svært at huske så lang tid tilbage, så jeg vil også lige hjælpe Isabella Balkert med en lynkickstart, så myldrer det nok frem.

Jeg husker at, I Danmark og i det hele taget Nordeuropa blev det lovet, at det absolut ikke var et politisk fællesskab, men udelukkende et frihandelsfællesskab, med højere priser til producenterne og et meget større salgsmarked.
Den troede landmænd og fiskerne på og var ivrige tilhængere i begyndelsen.

I Sydeuropa derimod var det omvendt, der var det det politiske fællesskab der trak, vist nok med håb om bedre sociale forhold, ved en harmonisering.

Og overalt var der også tale om bedre og billigere varer til forbrugerne.
14.05-2010 | 19:37 af Isabella Balkert
Nemlig, ja og se hvad det har udviklet sig til - Tak for hjælpen Helle Nielsen - Jeg er altid glad for dine indlæg på min blog.
 
09.03-2010 | 13:25 af Carsten Svendsen
09.03-2010 | 13:47 af Helle Nielsen
Carsten tak for de gode link
14.05-2010 | 19:44 af Isabella Balkert
Det er altid godt med gode link man kan blive klog af og som kan styrke forståelsen af det debatten handler om, linket ligger godt i denne artikel og jeg er sikker på at mange vil blive klogere af at læse det linket peger på. Tak derfor for linket til Grundlovsrelateret og EU relateret stof der klargør at vores EU fundamentalistiske partier og politikere er på afveje med det ene grundlovsbrud efter det andet.

Vreden over EU skal nok manifesterer sig i stadig større omfang som vreden over det EU tiltager sig af magt bliver mere og mere uhyrligt og så bliver det ikke sjovt at være de gamle EU fundamentalistiske partier og politikere.
 
09.03-2010 | 13:49 af Helle Nielsen
Lidt mere fra hukommelsen.

Jacque Delor rådede omkring 90 Nyrup, til at bruge salamimetoden for at få et dansk ja til Unionen, og det virkede på ganske få år.

Jacque Delor sagde også at det danske og nordiske velfærdssamfund var en klods om benene på Det
Europæiske Fællesskab.

I 93 tror jeg, skrev Nyrup under på en EU harmonisering af både de sociale og arbejdsmæssige områder.

Samtidig begyndte en storstilet kampagne fra de store forsikringsselskaber og banker i hele Europa, der lynhurtigt lavede skræddersyede pensionsløsninger til skandinaviske kunder.

Borgerne skulle nu ikke længere tro de var sikret mht sociale ydelser som sygepenge, folkepension osv. som ellers havde været en del af den danske model, i mange år.

Jagten på de store pengesummer der lå i de nordiske statskasser var begyndt, den metode virkede også efter hensigten på ganske få år.

Danskerne var helt vilde med at tegne pensioner ,så den den danske model er nu blevet lidt afpillet efterhånden.
10.03-2010 | 18:47 af Isabella Balkert
Prøv lige og se hvordan EU tænker i CIA lignende styrker og tiltag mod folk der taler EU midt imod.

http://www.180grader.dk/vis/eurogendfor-hvor-kan-eus-gendarmeri-bruges
 
14.05-2010 | 16:08 af Michael Møller
Helt klart anbefalet for hvor har du dog ret.
14.05-2010 | 19:18 af Isabella Balkert
Tak til Michael Møller - Jeg er glad for du kan se hvad det er jeg peger på :D - Og den gode nyhed er at det kan stadig flere.
 
14.05-2010 | 18:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
14.05-2010 | 19:16 af Isabella Balkert
Det demokratiske EU vi ser idag? Hvor storfornuften? Vi får ikke lov til at stemme om hvordan EU skal udvikle sig. EU præsidenten og EU udenrigsministeren er udpeget af kommissionen og parlamentet - Ikke folket! Det er fascisme og afdemokratisering så det batter, så jeg giver ikke meget for det du har gennemskuet om EU, heller ikke de paraleller det er så nemt at se er fakta, hvis du gider at læse mit indlæg, uden dine EU fundamentalistiske briller.
 
14.05-2010 | 19:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
14.05-2010 | 18:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
14.05-2010 | 19:22 af Isabella Balkert
Rudolf Hilferding fra første verdenskrig????
 
14.05-2010 | 18:46 af Carl Nielsen
Også en velment anbefaling herfra.
 
14.05-2010 | 19:21 af Isabella Balkert
Tak til Carl Nielsen :D
 
14.05-2010 | 19:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
14.05-2010 | 19:45 af Isabella Balkert
Sig mig engang er du druknet i kaffepunchen? Du lægger et link til Rudolf Hilferding fra første verdenskrig, hvad skal vi bruge det til?
 
14.05-2010 | 19:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
14.05-2010 | 22:22 af kim hansen
Anbefalet!
Jeg har også for år tilbage nævnt i et inlæg at Hitler's drøm er gået i opfyldelse og at vi lever i det 3 Rige, men ikke nær så dokumenteret.. :-)

Folk vil ikke vide at det går i retning af en stor politi stat, jeg vidste blandt andet ikke at der allerede var en EU militær enhed på 3000 mand der står klar til at kæmpe mod egne EU borgere der er utilfredse, hvis det passer hvad der står i det sidste link..!

Alle der er pro EU burde i det mindste se denne video om hvad det er de støtter, jeg har ihvertfald fået ny respekt for juni-bevægelsen:
http://www.youtube.com/watch?v=-u4JRTC2Tpw
 
14.05-2010 | 22:33 af Isabella Balkert
Kære Kim Hansen, jeg takker for et godt link og kvitterer med et link der aslører at EU ikke er Fredens Projekt, som du allerede har gennemskuet :D
http://www.folkebevaegelsen.dk/spip.php?rubrique55

Og ja det er rigtigt, i en af de første traktater for EU blev det åbenbaret at det ikke ville være lovligt for EU borgere at bekæmpe EU - Det er således nærmest ulovligt at være medlem af Folkebevægelsen mod EU. Jeg kan i øvrigt kun kan anbefale alle EU skeptikere at melde sig ind i Folkebevægelsen, melde sig til deres gratis nyhedsbrev og få nyhedsbrevet fra NOTAT. Så kan man da følge med i uhyrlighederne. og vide noget om hvad det er man støtter når man støtter de EU fundametalistiske partier på valgdagen.
 
15.05-2010 | 07:33 af hans andersen
Kære Isabella Balkert

Kan du så se at få lagt den sk.. bog til side og forfatte den endegyldige løsning på historien om EF-EU :-)

Det er helt fint, at der er kommet liv i din artikel fra starten af Marts!

Den er evig aktuel og kan være en øjenåbner for mange læsere!

Men det er ikke nok!

Vi SKAL have hele historien!

Og så skal vi have en kontakt til DR, så vi kan få lavet en dokumentar om hele forløbet!

Vi skal have åbnet for medierne, så vi kan få en åben debat om EU og alle dens gebrækkeligheder!
 
15.05-2010 | 12:09 af Isabella Balkert
Jeg ved det er venligt ment hans andersen, men jeg har ikke tid til at gøre det nu.
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
Kommentarfeltet accepterer ikke lange links.
Forkort links med f.eks tiny.cc, bitly.com, TinyURL.com eller goo.gl