Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Birgitte sluger mændenes sæd - kollegerne raser

Start et spil på Spigo.dk
Spil

Prostituerede raser over kolleger, der sluger mandens sæd. Fire ud af fem kunder vil have blowjob uden gummi.

15. juni 2008 kl. 19:05 Ellen Stampe
Del på Facebook
Mail artiklen
Print artiklen
JOURNALIST
Ellen Stampe
Født i Ramsing i Salling.

Vokset op med mor og far og lillebror.

Nussede syv år væk på pædagogmedhjælper jobs, fabriksarbejde og som butiksassistent.

Ankom i Århus i 2000.

Blev gift i 2002.

N&...

På sin hjemmeside reklamerer Birgitte stadig med, at hun sluger sæd. Men på hendes sex-annonce er reklameteksten om den såkaldte 'superfransk' fjernet. Superfransk er et blowjob uden kondom, hvor sæden til sidst havner i munden. Nogle gange sluger pigen den.

Faktaboks

Oralsex er usikker sex

Sæd i munden er mindre farlig end sæd i anus med hensyn til HIV-smitte.

Men risikoen for at blive smittet med HIV bliver større, hvis sæden kommer ned i maven.

Oralsex uden kondom kan også give kønssygdommene klamydia, syfilis og gonoré.

Også herpes og kønsvorter kan smitte fra mund til kønsorgan og omvendt.

Kilde: Netdoktor og sexogsamfund.dk

Birgitte fik nemlig ubehagelige mails fra andre piger i sexbranchen, som ikke brød sig om, at hun dyrkede usikker sex med kunderne. Selvom hun har gjort det i alle sine ni år i branchen.

»Der er faktisk nogle af os, der også sælger vores krop uden, at vi ønsker at blive smittet med alverdens sygdomme,« skrev en pige til Birgitte.

Men det bliver sværere og sværere for den gruppe af danske sex-arbejdere, der forsøger at holde fast i, at kunden skal bruge kondom i alle situationer. På Ekstrabladets sex-sider reklamerer cirka hver femte sex-annonce med superfransk.

Hos klinikken Wild Cats i Herlev betyder 'super', at det foregår uden kondom.

»Superfransk er meget efterspurgt af vores kunder. Måske fordi de ikke kan få deres koner til det derhjemme, siger pigen fra Wild Cats.

»Fire ud af fem kunder spørger efter superfransk,« siger hun og tilføjer, at pigerne er klar over smitterisikoen, men, at den er minimal, og at pigerne regelmæssigt bliver tjekket.


Birgitte hører til den gruppe af prostituerede, der sluger mandenssæd, når hun giver blowjob. Det har udløst vrede fra andre i branchen.

Åbenhed er bedst

Sus, der også arbejder som sexarbejder, reklamerer ikke med superfransk, men hun sælger det nogle gange hvis kunden spørger. Også uden kondom.

»Det er faktisk ikke velset blandt de danske piger, men mange af de udenlandske piger reklamerer med det. De er nok lidt ligeglade med branchen, hvis de kun skal være her i nogle få uger,« siger Sus.

Hun kunne ikke drømme om at fordømme superfransk.

»Jeg er bange for, at det bare kommer til at foregå i det skjulte, hvis det bliver fordømt. Så er det bedre, at vi taler åbent om det og kan give gode råd. For eksempel se på pikken om den har sår, og vaske godt efter med vand og sæbe,« siger Sus.

Hun har overvejet, om den usikre sex kan smitte med HIV og kønssygdomme, men hun har vurderet, at risikoen er minimal.

På klinikken Guldpigerne i Søborg kan kunderne også købe superfransk. Men her oplyser pigen, der tager telefonen, at det altid foregår med et kondom på penishovedet.

»Det andet vil jo være farligt,« siger hun.

NYHEDSBREV
 
Interesserer du dig for nyheder om job og arbejdsliv, så prøv Avisen.dk's nyhedsbrev!
separator
Du kan naturligvis altid framelde dig igen, og vi deler ikke din mail med andre.
Læs vores forretningsbetingelser.
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
15.06-2008 | 19:29 af Christensen101
Jamen mange mænd må desværre erkende at deres kvinde kun var interesseret i at sluge lige i starten hvor hun gerne ville vise sit begær for ham gennem god sex. Men efterhånden som årene går, så savner han den dejlige følelse af 100% erkendelse af ham som den mand hun begærer så højt at hun vil sluge hans sæd. Så kan han gå til en prostitueret og få en superfransk og drømme om at det er konen der ordner ham
 
15.06-2008 | 19:51 af Bruce1
Indtil børnene er der er der ingen problemer, det er når ungerne først er der balladen starter, man kunne få den tanke kvinder kun vil have mænd ene og alene for at tilfredsstille deres moderlige behov - og mænd falder for det igen og igen, giver kvinden barn og så er der ellers lukket i lysthuset... :-p
 
 
15.06-2008 | 19:54 af Nanna Gersov
Synd at nogle kvinder lader sig lokke så meget til at gøre ting, som de dybest set ikke har det godt med og som på sigt kan påføre dem sygdomme som fx kræft i halsen og alle de kønssygdomme, som findes foruden infektioner og mavebesvær samt brækfornemmelser! Og synd at deres mænd får perverteret deres opfattelse af, hvad en kvindes seksuelle hengivenhed består i.

Fint at nogle har denne seksuelle praksis, når der er gensidig lyst. Men pornoen mm lægger et pres på piger og kvinder til at opofre sig og gøre noget, som byder mange inderligt imod.

Der er et kæmpe misforhold imellem den efterspørgsel, som pornoen skaber, og så antallet af kvinder, som reelt har det godt og trives med den seksuelle praksis, som indbefatter at sluge sæd/få sæd i munden.

Så pornoen skaber altså en efterspørgsel i prostitutionsbranchen. Og det er trist! Især når det betyder, at prostituerede presses til noget, de helst var fri for samt risikoen for smitte.
 
 
15.06-2008 | 19:57 af Nanna Gersov
@Bruce
Måske gælder det for nogen - ellers kan det være dobbeltarbejdet og sliddet med alt det, der skal når, når der kommer børn, som taget kræfterne fra sexlivet i perioder hos nogen.
 
 
15.06-2008 | 20:13 af Nanna Gersov
Her er link til artiklen i Ekstra Bladet om sammenhængen imellem at få sæd i munden og halskræft.
http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1019471.ece

Klamydia, herpes, HIV, Hepatitis, hpv-virus og generelt alle sexsygdomme kan smitte via sæd i munden eller andre kropsåbninger.

Sæd indeholder et kræftfremkaldende stof samt et stof, som får kræft på en allerede smittet person til at udvikle sig.

Sæd har en udrensende funktion for manden. Så er det ikke så heldigt, at stoffer, at de dårlige stoffer overføres til partneren.

Kondom og femidom beskytter imod alle disse ulemper. Men i vor pornokultur, hvor der spares på sexoplysningen og forebyggelse har den slags ikke den udbredelse, som det burde have.
 
 
15.06-2008 | 20:14 af absabs Rugis
Hør, hør, Nanna G!!
 
 
15.06-2008 | 21:05 af Sus Luder
Den sidste uges tid har enkelte aviser interesseret sig lidt for begrebet superfransk og jeg er blevet interviewet om dette, inden for branchen, så følsomme emne.

Jeg er også blevet fejlciteret. Jeg er citeret for at sige, at jeg sælger superfransk, at de udenlandske kvinder er ligeglad, at vand og sæbe kan bruges som beskyttelse og at jeg ikke bekymrer mig om Hiv og kønssygdomme.

Det har jeg altså ikke sagt. Jeg fortalte journalisten (ellers en rigtig rar dame som jeg talte længe med om alt mulig :-)) at jeg ikke tilbyder superfransk, jeg sælger det ikke og jeg reklamerer ikke med det. Men, jeg har i enkelte tilfælde givet superfransk og kan godt finde på det, hvis jeg har lyst. Jeg vurderer både manden, pikken og min lyst og handler ud fra det.

Om de udenlandske kvinder sagde jeg, at de sikkert reklamerer mere med det og nok også tilbyder det som en ekstra ydelse de kan tjene ekstra penge på. En del af dem, er her kun i få måneder og er ikke påvirket af, at resten af branchen vil se skævt til dem af den grund. De er her for at tjene penge og hvis superfransk er noget de kan tjene ekstra på, så gør de det. Det er ikke det samme som at sige, at de ikke bryder sig om det de gør, at de ikke engagerer sig i deres arbejde, ikke er her frivilligt eller at de er ligeglad med alt. Branchen fordømmelse rør dem bare ikke ret meget.

Jeg citerede en læge for at sige, at vand og sæbe kan gøre underværker. Jeg sagde også, at jeg selvfølgelig godt vidste at det ikke var nok, men det er dumt at undlade at vaske sig grundigt fordi man ikke tror det virker.

Mht risikoen for at blive smittet gennem oralsex må man tage udgangspunkt i den viden som foreligger. Og den er sølle. Men der er noget vi ved: Vi ved, at danske prostituerede ikke er mere smittet af kønssygdomme end resten af befolkningen.læs Københavns Kommunes Redegørelse om prostitution side 66

http://www2.kk.dk/of/Dagsorden.nsf/5458b20eab2b5119c12570ee0034b5f0/085 83582727f3664c12573330030c158/$FILE/_fa9im8pb7jdp6ar3jckg50sjfedq6it3lehkmu rh05kmg_.pdf

Vi ved også, at det er meget sjældent at se smitte med klamydia, kønsvorter, hebatitis B og hiv i forbindelse med oralsex
www.sexsygdom.dk/Default.asp?ID=3673

Vi ved at syfilis og gonoré tilfældende ikke er stigende. Antallet af syfilis tilfælde er faldende www.sexsygdom.dk/Default.asp?ID=2552&M=News&PID=14576&NewsID=885

Vi ved også, at klamydia er et problem blandt de helt unge og at herpes i udbrud er en risiko fordi såret kan være så lille, at det ikke kan ses og i enkelte tilfælde ikke kan mærkes.

Og så ved vi, at det er praktisk talt umuligt at lave statistik over risikoen ved oralsex, fordi langt de fleste som er blevet smittet med kønssygdomme ikke har begrænset sig til oralsex. Det er noget der hører med til et ganske almindeligt samleje.

Så vi ved, at vi ikke ved ret meget, at der ikke er problemer med øget forekomst af kønssygdomme blandt sexarbejdere og selvfølgelig siger en læge, der bliver spurgt om risikoen ved ubeskyttet oral sex, at han anbefaler at man bruger kondom. Hvis man spurgte ham hvordan man skulle sikre sig helt imod kønssygdomme og ufrivillig svangerskab ville han svare, at man skulle holde sig fra at dyrke sex.

Så vi ved altså, at der er en risiko for at blive smittet, og vi ved, at både danske og udenlandske sexarbejdere giver oralsex uden kondom. Uanset om de reklamerer med det eller ej.

Når branchen og andre fordømmer det, sker der det, at sexarbejdere som tilbyder ubeskyttet oralsex holder op med at reklamere med det åbenlyst. Undtagen de udenlandske sexarbejdere. Når man fordømmer det, bliver det skjult og man får ikke noget billede af hvor udbredt det er. Man får heller ikke muligheden for at nå ud med oplysning, med skadesreducerende tiltag.

Der er ting som er vigtigt at vide. Det er vigtigt, at nå de mennesker som giver og modtager ubeskyttet oralsex med oplysning om, at det ikke er ligegyldigt om kunden kommer i munden, om man sluger spermen. At man skal se efter sår før man stikker noget i munden. Hjælper det at skylle munden? I det hele taget oplysninger om hvad man kan gøre for at reducere risikoen også selvom man giver og modtager ubeskyttet oralsex.

Forbud og fordømmelse på et så usikkert vidensgrundlag som findes pt, vil ikke nedsætte risikoen for smitte. Det vil blot gøre alting mere fordækt og skjult. Det er det samme som at ville fjerne prostitution gennem forbud. Det fjerner ikke prostitution, det forværre bare forholdende for sexarbejderne og gør hele branchen mere skjult og svær at nå med forebyggelse, råd og vejledning.

Som en sidebemærkning kan det nævnes, at man aldrig hører fordømmelse mod den udbredte og mindst ligeså smittefarlige praksis hvor manden giver kvinden oralsex ... heller ikke det mere "ligeværdige", kys nævnes som en smitterisiko. Det vidner om en moralsk tilgang, hvor kvinden med pikken i munden er problematisk.
 
15.06-2008 | 21:22 af Sus Luder
Jeg forklarede forøvrigt også journalisten, at superfransk ikke nødvendigvis betyder ubeskyttet oral sex. Da jeg startede i branchen spurgte jeg 3 forskellige sexarbejdere om begrebet superfransk og jeg fik 3 forskellige svar. En sagde at det betød at slikke skaft og nosser, men ikke hovedet. En anden sagde at det betød at tage hele pikken i munden. Og en tredje mente, at det betød at slikke skaft imens man havde et kondom rullet ud over hovedet. Jeg har aldrig hørt, at det skulle betyde, at man også modtager afslutningen i munden. Det er en helt ny definition på superfransk som avisen.dk kommer med her.
 
15.06-2008 | 21:41 af Henrik Clausen
Sus, det er befriende at høre fra en professionel, der virkelig har sat sig ind i detaljerne og tager dem alvorligt.

Moralisterne kan rende og hoppe :)
 
 
15.06-2008 | 23:09 af HBjensen
Det der med at man får halskræft af at sluge sæd, er bare det feministiske akademiske miljø's måde at gøre mænd og hans pik så uattraktiv og ulækker som mulig hos kvinderne. Netop ved at tale om en sammenhæng mellem kræft i halsen og det at sluge sæd. Men sjovt nok fortæller "forskningen" intet om om bøsser løber en større risiko for at udvikle denne sygdom, når nu det at dyrke oralsex er så udbredt i det homoseksuelle miljø. Det gør forskningen temmelig utroværdig fordi det netop så handler om at få kvinder til at lade være. FYR disse såkaldte "forskere" som så åbentlyst ønsker at gøre manden og det maskuline til noget beskidt og primitivt i samfundets øjne.
 
16.06-2008 | 00:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 00:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 02:00 af HBjensen
@jenni. En kvinde der eeelsker sex med en mand, vil ALTID kunne få en mand til at føle sig som en mand (maskulin). At hun sluger hans sæd er jo netop den største erkendelse af ham som MAND. Desværre er der mange, især danske kvinder som ikke bryder sig om at sluge og manden respekterer naturligvis dette, men jeg tror at enhver mand drømmer om at prøve det.
 
16.06-2008 | 02:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 02:48 af HBjensen
@Henya. Derfor er netop så mange danske kvinder kedelige i sengen. Hun synes det er ulækkert ligesom en ganske uerfaren teenager der første gang er bange for sex, tissemænd og smagen af det. Men man skal naturligvis ikke gøre noget som man ikke har lyst til og hvis nu mændene synes et blowjob er det allervigtigste for et godt sexliv, (hvilket rigtig mange synes)så må han jo finde sig en kvinde der netop tænder på den del af akten. Mange fyre dropper faktisk kvinden hvis ikke hun er til den del af sexlivet, så derfor bør kvinder ikke gå i seng med fyren før han er blevet forelsket i hende så dette ikke er så væsentligt for ham længere. Tja. vi kan ligeså godt tale lige ud af posen
 
16.06-2008 | 08:40 af twan manders
Det er rystende at læse nogle mand's kommentarer her ..fx. HBjensen "mange fyre dropper faktisk kvinden hvis hun ikke er til den del af sexlivet" ... er du helt idiot eller hvad. Hvis det forholder sig sådan bliver han droppet ikke på grund af hvad hun ikke er til, men fordi han er en total idiot. Eller sludder om at oralsex gør en mand maskulin .. sikket noget seksistisk kast op at skulle høre på. Kærlighed handler mere om respekt end pik og patter, men nogle pornofikserede mænd mener noget andet. Selvfølgelig bliver de droppet af kvinderne, de er ikke værd at samle på.
 
16.06-2008 | 09:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 09:34 af Lars Nunnegaard
@Husvild
Hvem gider i det hele taget primitive mennesker!
 
 
16.06-2008 | 09:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 10:01 af Dorthe
Til Christensen101 og Bruce1

I beklager jeg over at kvinder yder mindre sexsuelt efter et stykke tid. Har i overvejet at det også gælder mændene?
Det er ærgerligt hvis begge parter måske falder lidt af på den med tiden, men mener nu ikke det altid gælder. Det er muligt at kvinder er mere tilbøjelige til at give blowjobs i starten, men som sagt er mændende også mere villige til at yde mere for kvinden i starten.
Personligt har jeg intet mod at give blowjobs, men synes efterhånden der ligger et pres på mig til at gøre det hver eneste gang, jeg har sex. Jeg sluger også som regel manden sæd, men det er absolut ikke af lyst. Jeg synes det er ulækkert at skulle sluge sæd, men finder mig som sagt alt for ofte i det. Det kan jeg måske nok kun bebrejde mig selv, men føler et stort pres for at gøre det.
I pornofilm er det efterhånden normen at pigerne sluger mandens sæd, eller i hvert fald at manden kommer i munden på hende. Tror dette er en medvirkende årsag til, at mænd efterhånden mener de har et krav på dette. Jeg vil selvfølgelig gerne tilfredsstille min partner, men at det jeg sluger hans sæd, skulle være udtryk for hengivenhed og begær, er det rene vrøvl. Det kan jeg vise ham på mange andre måder. Har I nogensinde overvejet, hvad i selv ville synes om at skulle sluge sæd? Jeg vil som sagt gerne give blowjobs, og manden må også gerne komme i min mund, men behøver jeg absolut sluge det? Det giver mig brækfornemmelser, som jeg undertrykker alt hvad jeg kan, for at han ikke skal synes, at jeg dybest set synes det er ulækkert at sluge det.
Har ofte hørt mænd sige, at de ikke ønsker sex kvinden ikke har lyst til, da sex er bedst hvis begge parter nyder det. Mener de mon slet ikke dette alligevel?
Udover at sluge sæd, har pornofilm også gjort det almindeligt med analsex og pigesex. Når jeg taler med mænd, synes de næsten kvinden er unormal, hvis hun ikke har lyst til dette. Det er helt fint at dyrke den form for sex, hvis man har lyst til det, men pornoen har også presset det ned over kvinderne. (vil lige tilføje at jeg intet har i mod pornofilm) men det genere mig, at jeg som kvinde skal have lyst til alt, hvad der vises i pornofilm.
Da jeg var yngre (og nej det er ikke så forfærdelig mange år siden) oplevede jeg ikke de samme krav fra mændene. Der var de mere end tilfredse, hvis jeg ville give dem oralsex, og der var absolut intet krav om at de skulle komme i munden på mig og da slet ikke jeg kulle sluge deres sæd.
Så kære dejlige mænd, vil i ikke nok indse, at alt hvad i ser i pornofilm ikke er udtryk for alle kvinders lyster.
 
16.06-2008 | 10:21 af O Nielsen
twan manders (thomas wirum). Et velkomment indlæg, du lyder som en RIGTIG mand.
 
16.06-2008 | 10:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 10:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 11:04 af Lars Nunnegaard
Sex skal være gensidig nydelse og ikke påduttes, påtvinges den anden.
 
 
16.06-2008 | 12:20 af Dorthe
Til Husvild

Først tak for din opbakning ang. hvad pornoen har betydet.

Nej jeg er ikke bange for at miste ham, men vil jo også gerne gøre ham glad og tilfredsstille hans sexsuelle lyster og behov.

Ja du kan have ret i at jeg lidt mister mig selv. Har ofte en dårlig fornemmelse bagefter.
Det betyder også, at jeg nogen gange afviser at have sex med ham. Ikke fordi jeg ikke har lyst til at dyrke sex, men tanken om at jeg igen skal sluge hans sæd, afholder mig fra det.

Selvfølgelig burde jeg sige det til ham, men nu har jeg gjort det så længe, at jeg er lidt bekymret for hans reaktion, hvis jeg fortæller ham, at jeg rent faktisk hader at sluge hans sæd. Vil som sagt gerne give ham et blowjob, hvis jeg bare kunne slippe for at sluge hans sæd.

Jeg har nok selv bragt mig i denne situation, ved ikke at have sagt fra fra starten.
 
16.06-2008 | 12:20 af Nanna Gersov
Problematikken at sæd kan overføre forskellige sygdomme har ikke noget med feminisme at gøre. Det er noget, som man også er meget opmærksom på i bøssekredse, aids-oplysningen mm. Faktisk er man mere oplyst i disse kredse end ungdommen er generelt. Sådan har det været i mange år.

Det angår også mænds sundhed. Fx ved man, at hyppig sex forebygger testikelkræft. Altså - det er godt for manden at udskille de kræftfremkaldende stoffer fra kroppen via sædvæsken.
 
 
16.06-2008 | 12:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 12:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 12:32 af Nanna Gersov
Til Dutte
Jeg er glad for at du taler så åbent om denne problematik, for generelt falder det nok os kvinder svært at tale om vores sexliv. Internettets mulighed for anonymitet kan måske hjælpe på dette.

Hvad du fortæller om, tror jeg du har tilfælles med mange andre kvinder. Mange kommer ind i et mønster, som de så ikke kan få brudt uden at skulle bryde noget af "fortryllelsen". Fx at det, han troede var rart - også for partneren, i virkeligheden var det modsatte. Eller at de orgasmer, han troede hun fik, i virkeligheden aldrig var der.

Nu er jeg nok nærgående med mit spørgsmål, men hvordan tilfredsstiller han dig, når I har sex sammen? Hvad består jeres sexliv af udover at du tilfredsstiller ham oralt?
 
 
16.06-2008 | 12:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 12:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 13:35 af HBjensen
MANDENS sæd er IKKE et affaldsstof og de forskere der påstår dette, burde have været blevet en rødbrun plet sevet ud på lagnet. Halskræft er så sjælden en sygdom at årsagerne synes at være ren spekulation. Man ved kun at alkohol og rygning øger risikoen, fordi forholdsvis mange alkoholikere udvikler sygdommen i forhold til resten af befolkningen. Men nogle ganske få pct. kan ikke forklares og vi taler altså om 1/675.000 sandsynlighed for at DU netop skulle være i denne risikogruppe man ikke kan forklare. Jeg synes det er sørgeligt at SÅ tvivlsom forskning får lov til at gøre kvinder bekymrede for en helt NATURLIG del af sexlivet. Jeg kan kun tolke det som at der sidder nogle feminister i det akademiske miljø og trækker resultaterne i den retning på de sidste tvivlsomme få pct. af ren spekulation!!! Der ER et ønske om fra det akademiske miljø at give kvinder bedre muligheder for at sige fra overfor en lyst manden måtte have. Man ved jo godt at mange kvinder NETOP kun gør det for at tilfredsstille manden og ikke for egen nydelses skyld. Det er denne kvinde det feministiske akademiske miljø ønsker at påvirke til at lade være. Kræft og aids er de mest frygtede sygdomme i befolkningen, så der er god grund til lige at lade de sidste uforklarede halskræfttilfælde relatere til den del af sexlivet mange kvinder kun opfylder for mandens skyld. Altså feminisme!!!!!!!

Nu sidder der nogle mænd i denne debat som er villige til at falde hensynsfuldt på knæ for kvinder og adoptere denne feministiske holdning mod eget køn. Men selv denne mand ville sandsynligvis fravælge en kvinde hvis han på forhånd vidste inden de blev kærester at hun overhovedet ikke brød sig om at udøve oralsex. For denne nydelse er så stor og intens for manden, at han vil gå langt for at finde en kvinde der vil dyrke det på ham. Men jeg kan kun sige til kvinderne : giv dog jeres mænd denne oplevelse og nej i behøver ikke nødvendigvis at sluge, men bare nøjes med at tage sæden i munden og så kan i gå ud på badeværelset bagefter og skylde det ud af munden. Jeg tror også at de fleste mænd vil tilfredsstille jer oralt for det er jo den største erkendelse vi kan give hinanden. At vi er villige til at gøre dette for DIN skyld. Hvis mandens tissemand er så ulækker så man ikke engang ønsker at give ham denne oplevelse, så bør man overveje at blive lesbisk så man IKKE spilder mændenes tid!!! For jeg tror de fleste mænd helst vil have en kvinde der rent faktisk nyder sex med en tissemand
 
16.06-2008 | 14:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 14:48 af leon lerche
Jeg må sige at den historie er ved at komme langt ud, kvinder behøver da ikke at sluge sæd, et er at sutte og slikke, jeg vil som kvinde nok også sige tak for kaffe, hilsen fra. Leon, som har slikket fisse.
 
 
16.06-2008 | 14:55 af absabs Rugis
af Lars Nunnegaard (nunne)
Sex skal være gensidig nydelse og ikke påduttes, påtvinges den anden.

Så enkelt og præcist kan det siges.

HBjensen, Det LYDER altså som om du synes det er lykken at få kvinder til at gøre noget, som de fleste får brækfornemmelser over. Undskyld, men det er da lidt sygt...
 
 
16.06-2008 | 15:00 af Nanna Gersov
@HBjensen
Videnskab er videnskab og det er pjat at se disse billeder af feministiske spøgelser, som du gør. Begge køn har gavn af at vide besked - det gavner begges sundhed.

Man kan jo spørge hvor naturligt det egentlig er, at store mængder sæd kommer ind i kroppen. Sker det i dyrenes verden? Her er parringssæsonen ofte kort, så hunnerne eksponeres ikke så meget.

Hvad med aberne? Her ved vi, at en del hanaber onanerer, hvor sæden altså ikke kommer ind i hunnerne.

Så er der menneskene. Hvordan mon man lavede børnebegrænsning før svangerskabsforebyggende midler blev udbredt? Typisk ved afbrudt samleje, hvor sæden ikke kommer ind i kroppen. Mange kvinder har kun fået sæd ind i sig, når man bevidst ønskede graviditet. ellers ville børneflokken jo blive uendelig stor.

Så set i det mønster kunne der godt udskilles affaldssoffer i sædvæsken uden at det blev et sundhedsproblem og noget, som påvirkede denne egenskab i evolutionen.

Og det er så det, der sker. Stoffer fra maden går umiddelbart i sæden, som så smager derefter. Miljøfremmede stoffer udskilles via sæden til stor skade for sædcellerne, hvorfor vi oplever stigende infertilitet iblandt mænd. Tungmetallet bly udskilles også i sædvæsken.

Problematikken med halskræft er ikke ny. Det findes også i Danmark.

Smittekilderne går på kryds og tværs. Skedens safter kan også give sexsygdomme, hvorfor der også kan bruges barriemetoder til beskyttelse her. Den som modtager oralsex kan også blive smittet med fx herpes eller klamydia. Så der er al mulig grund til at være veloplyst vedrørende disse ting og passe på sig selv og hinanden.
 
 
16.06-2008 | 15:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 15:49 af Nanna Gersov
Ja, Jenni, lige mine ord, har jeg lyst til at sige, for du formulerer det så godt! Sådan er sex bare for mig: det er lyst og ikke ulyst og sådan skal det have lov til at være uden moraliserende pegefingre imod os kvinder.
 
 
16.06-2008 | 15:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 15:53 af leon lerche
Skal vi tale med erfaring eller hvad, hilsen fra. Leon, som da smiler.
 
 
16.06-2008 | 15:56 af leon lerche
Jeg må spøger hvad gør sandheden så grim, jeg er af den mening at ting skal der tales om og ikke ties, hilsen fra. Leon, som er ganske kold.
 
 
16.06-2008 | 16:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 16:16 af HBjensen
Nu er det lidt svært for mig at se hvem der er kvinde og mand i denne debat så formuleringen af mit svar bliver generel : JEG vil gerne have lov at stå ved at jeg NYDER når min kvinde går ned og giver mig et blowjob. JEG NYDER når hun giver mig lov til at komme hende i munden. Og JEG NYDER når hun gør det af ren og skær lyst og begær til mig - det er det der gør at jeg føler mig VÆRDSAT som noget helt unikt og værdifuldt for hende. Jeg er ikke bare en eller anden hun spreder ben for, men den mand som hun netop værdsætter så højt at jeg må komme hende i munden. Det er den største tilfredsstillelse for en mand at mærke dette begær.

Det kan godt være at i andre "mænd" her i debatten er blevet tæmmede af tidens feminisme om at alt hvad manden står for er primitivt, gammeldags og uciviliseret og derfor er blevet bange for at sætte jeres EGEN lyst i centrum! Men det er nu engang DERFOR at jeres sexliv til jeres kvinder er gået i stå. For HUN forventer at i TØR stå ved jeres seksuelle lyst og fortælle hende om det og hendes største drøm er såmænd netop at være den KVINDE i jeres liv der kan opfylde jeres behov tilfredsstillende - det er simpelthen det HUN tænder på at være.

Jeg har en kammerat, lækker fyr, høj uddannelse og i en rivende karriere på vej mod toppen, men hans kone sutter ikke pik!!!! Det har hun aldrig gjort og nu har han fortalt mig at han på et tidspunkt vil være hende utro. Han vil mærke at kvinden vil have ham og at hun begærer ham 100%. Det er IKKE nok at hun forsigtigt rører ved hans tissemand fordi det skal man nu engang, nej han skal kunne mærke at hun virkelig ELSKER hans tissemand og vil gøre ALT for at komme i nærheden af den. Kære mænd - har i ikke oplevet dette begær fra en kvinde, så har i IKKE oplevet en RIGTIG kvinde endnu og i spilder jeres tid.

Stå ved jeres lyst som en MAND. Kvinderne mister først respekten hvis i skammer jer over den.
 
16.06-2008 | 16:32 af Nanna Gersov
Oh gud, HBjensen, jeg tror vi kender dine lyster til bevidstløshed og mon ikke din kammerat var bedre tjent med IKKE at dele dette bavl med dig og lade være med at lufte sengetøjet offentligt som I to sjofle mandsperoner så skammeligt gør!
 
 
16.06-2008 | 16:56 af HBjensen
Årgh, Nanna, så slemme er vi da heller ikke. Jeg sætter bare ord på det de fleste mænd drømmer om i soveværelset. Der er altså ikke meget fornøjelse ved at ligge sammen med en kvinde der ikke rigtig kan lide at røre ved tissemanden:0(

I kvinder er jo også kede af når fyren ikke forstår at tage jer ordentligt, ikke?
 
16.06-2008 | 17:45 af absabs Rugis
Er du lidt sadistisk anlagt, HBJensen? ;-) Når du nu hører, at kvinder er ved at kaste op over at sluge sæd - og du stadig insisterer.

Kan ikke i den forbindelse lade være med at tænke på, at netop det , at de fleste kvinder - sikkert også bøsser, har ikke spurgt nogen - får brækfornemmelser, måske er et tegn på, at det ikke ikke er så hensigtsmæssigt at få sæd indenbords oralt. Kroppen reagerer med brækfornemmelse = ikke sundt.
Jeg tror ikke, det har noget som helst at gøre med, at kvinder ikke kan lide pikke.
 
 
16.06-2008 | 17:46 af Eva Adamsen
Nanna, jeg tror at HBjensen ligefrem får tilfredsstillese af, at kvinderne kommenterer hans indlæg, og han i det hele taget mangler tæt kontakt til en kvinde:-)

Det er ikke naturligt at udpensle ønskescenariet så voldsomt, hvis man ellers har et tæt forhold til en af det modsatte eller samme køn.
 
 
16.06-2008 | 17:52 af leon lerche
Kære. Husvild, mit barndoms liv er for mig, historie og kun sandheden tæller og hvad folk tror er jo deres problem, jeg er græsk-katolsk, hilsen fa. Leon, som siger få ting holdes hemeligt, ande skal der tales om.
 
 
16.06-2008 | 17:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 18:12 af Eva Adamsen
@ Husvild

Tror du har ret, der er sgu Carl-Nar HBjensen er reklamesøjle for.:-)
 
 
16.06-2008 | 18:34 af Nanna Gersov
@HBjensen
hvorfor skal tissemænd være så opmærksomhedskrævende? :-)
Nej, jeg skulle ikke have spurgt, for jeg klarer ikke at høre om dit pornosexliv en gang til... :-)

Men altså - hvorfor er berøring via hænder og mund så saliggørende og er det mere saliggørende end berøringen i vagina, som jo modsat det andet giver kvinden en helt ekstraordinær form for nydelse?

Er kvindernes ædlere dele ikke attråværdige mere? Er den helt klassiske forening i form af samlejet ikke det bedste?

Giver det ikke et stik i hjertet, kun selv at få orgasme uden at partneren får? Det kan det godt give for en kvinde. Mandens orgasme betyder rigtig meget for os.
 
 
16.06-2008 | 20:13 af HBjensen
@Absabs. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om du er en mand eller en kvinde. Der burde være noget symbol på ens køn når man smider en kommentar i disse debatter. Jeg er hverken sadist eller primitiv bare fordi jeg har en lyst som jeg står ved. Mænd har ligeså meget ret til at have en seksuel lyst og fantasi som kvinder og mænds lyst er ikke mere primitiv bare fordi den nu ikke lige repræsentere noget pænt og hensynsfuldt overfor hvad andre finder rigtigt, forkert eller ulækkert i sengen. Hvad skal jeg sige - du må jo bare gå efter de fyre som helt tilsidesætter sig selv for din skyld og altid hensynsfuldt spørger dig om lov og hvad du har lyst til af sex. Men så kan vi se hvor længe du egentlig tænder på ham - det gør du præcis indtil forelskelsen er fordampet, så bliver det en irritation for dig at han ikke tør være en MAND med EGNE holdninger til livet og til sex:0)

@Madonne. Jeg har ingen problemer med modsatte køn og mangler ingen tæt kontakt til kvinder, for jeg ved præcis hvad jeg vil have og alene det tiltrækker kvinder! Men jeg er skuffet over at mange mænd ikke længere tør sætte egen lyst eller behov i centrum, men hensynsfuldt ligger på knæ for kvinder fordi han er opdraget af en enlig mor eller svag og fraværende far der overhovedet ikke kunne udstråle eller stimulere ham med styrke og autoritet der jo skal til for at give ham selvværdet til at tro på at man skal turde stå ved den man nu engang er - det gør JEG og det er såmænd der min tilfredsstillelse i livet ligger:0)

@Nanna. Ligesom jeg vil nydes af min kvinde og mærke hendes begær, så vil jeg også nyde min kvinde på alle mulige leder, måder og kanter og den helt klassiske forening i form af samlejet er bare en del af en større nydelsesmæssig sammenhæng mellem to mennesker. Jeg tænder på at kvinden tænder på mig og det fortæller hendes orgasme mig. Men ja, jeg er da dominerende i sengen og vil helst være den der styrer akten med mine helt egne idéer og behov hvor jeg nærmest bare tager det der tilhører mig.
 
16.06-2008 | 20:18 af leon lerche
Jeg må så spøger hvad så hvis man er en hermanfroditte, hilsen fra. Leon, som smiler.
 
 
16.06-2008 | 22:51 af absabs Rugis
Hvem? MOI, Leon? LOLOLOL
 
 
16.06-2008 | 22:54 af leon lerche
abasabs, hvad er det ud vil høre, hilsen fra. Leon. som griner.
 
 
16.06-2008 | 23:11 af absabs Rugis
Arrrhh, bare en dum joke, som oven i købet ikke er til at forstå.

Jeg lod bare som om jeg troede, at du troede at jeg var hermafrodit. :-)
 
 
16.06-2008 | 23:17 af Karin Bennedsen
HBjensen er da fuldstændig klar over, at mange kvinder (de fleste?) ikke bryder sig om at sluge sæd, men netop det, at han kan presse (tvinge) dem til at gøre det alligevel, giver ham en følelse af magt, som langt overgår den rent seksuelle nydelse.
 
16.06-2008 | 23:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.06-2008 | 23:29 af Nanna Gersov
Ja, HBjensen, jeg må så sige efter nu at have læst din ihærdige agitering for de pornokønsroller, som du åbenbart hylder så meget, at jeg synes det er en meget dårlig reklame for sagen, som du leverer.
 
 
16.06-2008 | 23:38 af Nanna Gersov
@Laytho
Det er hpv-virus, som er årsagen til de forskellige former for kræft i slimhinder. Oralsex betyder øget hyppighed af kræft i tunge, mund, hals og mandler. Begge køn rammes.

De hyppigste sygdomme som følge af oralsex: herpes, syfilis, gonorre.
herudover kan man få: klamydia, kønsvorter, hepatitis B og hiv. m.fl.

Kilde: nyhedsmeddelelser på sexsygdom.dk
 
 
16.06-2008 | 23:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.06-2008 | 11:48 af Nanna Gersov
Ja, Laytho, det ved man da, hvad er! Alt det andet er noget indviklet noget, ikke sandt? ;-)
 
 
17.06-2008 | 12:06 af Lars Nunnegaard
Lad os blive munke og nonner!
 
 
17.06-2008 | 12:26 af Nanna Gersov
Ha, nunne! kunne da ikke forestille mig dig i et munkekloster! :-)
 
 
17.06-2008 | 12:36 af Eva Adamsen
Nanna, det vil da sikkert være sjovere med dig i det munkekloster.;-)
 
 
17.06-2008 | 12:43 af Lars Nunnegaard
NannaG
Næppe, men man kan jo godt prøve cølibatets vilkår! :I)
 
 
17.06-2008 | 15:07 af Nanna Gersov
Sjov humor, men nu vil jeg ikke drille nunne mere ... :-)
 
 
17.06-2008 | 15:14 af gitte rasmussen
Har tit tænkt, at man burde hælde det i en kop, og få mændene til at sluge det, så ku`de lære det. :o)
 
 
17.06-2008 | 15:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.06-2008 | 16:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.06-2008 | 16:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.06-2008 | 17:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.06-2008 | 19:51 af Bruce1
Er det ikke lebber der afskyr mænd? :-p
 
 
17.06-2008 | 20:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.06-2008 | 20:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.06-2008 | 20:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.06-2008 | 11:04 af Nanna Gersov
@Jenni, du bringer interessante ting ind i debatten!

Jeg synes den pornoficerede seksualkultur netop ikke afspejler normal mandlig heteroseksuel seksualitet, men en kvindefornægtende berøringsangst form for seksualitet for bange mænd, som ikke tør røre selv, men overlader dette til kvinde-kvinde-sex og som må lide af utilstrækkelighedsfølelse mht. egen tissemand, når den ligesom ikke tør det, som dens opgave sådan set er, men mere søger en anden form for kropsåbning eller kropsdel, hvor PENISSTØRRELSEN ligesom ikke betyder noget! :-)
 
 
18.06-2008 | 11:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.06-2008 | 11:14 af Carsten Svendsen
AHA! Så var det slet ikke for at få den i øret, hun altid vendte dèt til... :o)
 
18.06-2008 | 11:16 af Lars Nunnegaard
Nu tror jeg, jeg tager til Silvan!
 
 
18.06-2008 | 11:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.06-2008 | 11:27 af Nanna Gersov
@Husvild
Ja, der er mange ømme ligtorne at finde, tror jeg... :-)
 
 
18.06-2008 | 11:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.06-2008 | 11:30 af Nanna Gersov
@CSvendsen
Du er mand for en vittig bemærkning! :-)
 
 
18.06-2008 | 11:37 af Nanna Gersov
@ Godt ord igen, Jenni!
Normale mænd går i Silvan! :-)
 
 
18.06-2008 | 11:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.06-2008 | 12:23 af Nanna Gersov
@Husvild
Intet galt med jern & fix - det må bestemt også være noget for rigtige mænd ... :-)
 
 
18.06-2008 | 12:27 af Lars Nunnegaard
Husvild.
Vi er ikke på stoffer,
Ellers er der Stark og XL
 
 
18.06-2008 | 12:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.06-2008 | 12:35 af Lars Nunnegaard
Husvild.
Næh det ville ikke være fikst! :)
 
 
18.06-2008 | 12:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.06-2008 | 12:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.06-2008 | 12:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.06-2008 | 12:51 af Lars Nunnegaard
Jenni.
Hvad bliver det næste. Det er godt nok uhyggeligt. Alene 4 på Fyn!
 
 
18.06-2008 | 14:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.06-2008 | 14:07 af Lars Nunnegaard
Jenni.
Domstolsreformen skulle ellers have hjulpet? Det er for galt!
 
 
18.06-2008 | 17:33 af Claus Holmen
Umiddelbart virker det som om, at sperm har en meget høj næringsværdi. Birgitte skulle måske overveje at skære lidt ned på sine indtagelser af denne sovs og gå over til f.eks at æde bananer på en særlig sexet facon.
Eventuelt kunne en del af betalingen for hendes ydelser være i bananer.
 
 
18.06-2008 | 19:57 af HBjensen
Sjovt at læse jeres sexdebat som desværre afspejler en del uvidenhed. At en mand vil have at kvinden tager ham i munden og nyde følelsen af at komme hende i munden, har INTET at gøre med at han er skabs-homo! Nydelsen handler alene om at føle sig så begæret af kvinden at hun er villig til at gøre det. Er i kvinder ikke også glade for at blive begæret så højt at manden er villig til at tilfredsstille jer med en fræk tunge??

Mænd er bestemt heller ikke bange for deres egen tissemand eller sæd!!! Faktisk tror jeg at de fleste mænd drømmer om at kunne give sig selv et rigtig godt blow-job med alt hvad der hører sig til.hehe
 
18.06-2008 | 20:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.06-2008 | 20:33 af Eva Adamsen
HBJensen

Ja, en 'rigtig' kvinde har akrobater vist ikke brug for, og for at være rigtig brugbar, skal hun jo både være nymfoman, døvstum og ha' været på husholdningsskole.:-)
 
 
18.06-2008 | 23:42 af Anne Rasmussen
HBjensen - Nu ved jeg ikke hvorfor du er så fikseret på oralsex og du lyder ærligt talt som en god gammeldags mandschauvinist. Men du bruger et ord som trods alt redder dig på stregen, nemlig NYDELSE og så håber jeg, at du mener gensidig nydelse - at begge parter giver og får.

I øvrigt et spørgsmål jeg har gået og tænkt meget over: Hvorfor har mænd så pokkers svært ved at fortælle deres koner/kærester hvad de kunne tænke sig mens de uden blusel kan gå til en vildfremmed luder og købe fransk/græsk/dansk etc. Det burde være lige omvendt.
 
19.06-2008 | 00:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 00:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 00:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 01:08 af Anne Rasmussen
Husvild
Om jeg nogensinde kommer til at fatte mænds tankegang. :-)
Jeg er endda gift med en af slagsen som vel at mærke har lært at åbne munden men det tog da også 25 år. (Bedre sent end aldrig og nu har vi det meget sjovere)

Men mænd er nu besynderlige. De vil hellere brænde 1 - 2 dages surt optjent løn af på en halv times engangsknald med en halvengageret luder end at bruge de samme surt optjente penge på en luksusweekend med konen med wellness og hele balladen afsluttende med en god omgang sex i sengen (med konen altså). Det var da noget der kunne sætte lidt gang i det hele.
 
19.06-2008 | 11:33 af Nanna Gersov
Må nu sige at jeg ikke køber HBjensens definition af mænd. Har trods alt selv kendt nogle stykker og gætter på at mit kendskab er lidt mere intimt end HBjensens - med mindre da Jenni har ret i sine antagelser trods HBjensens ihærdige benægtelse..... :-)
 
 
19.06-2008 | 11:41 af Lars Nunnegaard
NannaG
Bachmann Turner Overdrive sang engang: You've aint seen nothing yet! :)
 
 
19.06-2008 | 11:47 af Nanna Gersov
Elsker den sang! :-)
 
 
19.06-2008 | 12:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 14:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 14:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 14:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 14:54 af Lars Nunnegaard
@jenni
Det er i alle fald udenfor min fatteevne , når den skulle give 6 og i skærpede omstændigheder op til 12 år. Så kunne anklageren da have sendt den direkte til landsretten. Men jeg tror ikke på statsadvokaten
 
 
19.06-2008 | 15:51 af HBjensen
@Jenni. Hvor lavt må man synke i en debat og tilsvine andre for at få sit budskab ud? Du kan kalde mig tiltrukket af dyr og du kan kalde mig bøsse- det er jeg fuldkommen ligeglad med, men at kalde mig for pædofil, der går grænsen! Jeg synes du skal overveje nøje, hvad du egentlig kalder folk for i en debat. Så er du advaret!!!

Jeg kan godt lide at være den dominerende part i sengen. Jeg har ingen problemer med at fortælle min kvinde hvad jeg har af behov og ønsker til sexakten. Men tidens ånd er desværre sådan i dag at mange mænd er blevet så hensynsfulde at de ikke længere tør sætte fokus på egen lyst og nydelse og hensynsfuldt hele tiden spørger sin kvinde om hendes lyst og behov. Sådan er jeg ikke og det gør mig IKKE til en mandschauvinist, men bare MASKULIN - at jeg netop tager hende præcis som jeg lyster og hele tiden fortæller hende med hvisken i øret hvad der tænder mig ved hende og hvad hun kan gøre for at tænde mig. Som jeg oplever det, så vil de fleste kvinder gå langt for at opfylde deres mænd - det handler bare om at hun bliver forført på den rigtige måde. Måske sidder hun netop nu i en debat og kalder denne type selvstændige mand for mandschauvinist, men han er jo bare typen der ved hvad han vil have og alene det kan gøre at kvinden følger med

@NannaG - så er der tilsyneladende nogle ting du ikke ved om mænd:0)
 
19.06-2008 | 16:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 16:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 16:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 18:04 af Nanna Gersov
@HBJensen
Tror næppe du kan fortælle mig noget om mænd, jeg ikke ved i forvejen, HB! Tror derimod at du har mange gode sider af dig selv som mand, som du mangler at udvikle. Med mindre du da vil gro fast i din egen pornokliche af en egoistisk selvoptaget pikfascist! :-)
 
 
19.06-2008 | 18:08 af Lars Nunnegaard
NannaG
Jeg lærer nye ord hele tiden, jeg må holde mig for øjnene. Men rammende er det. :)))
 
 
19.06-2008 | 18:13 af Eva Adamsen
@ Nunne

Hvis fu fortæller din Jette om Nannas ordforråd ,bli'r der garanteret slukket for computeren.;-))
 
 
19.06-2008 | 18:15 af Lars Nunnegaard
@Madonna.
Bare det er det eneste , der bliver slukket for???
 
 
19.06-2008 | 18:19 af Carsten Svendsen
Jeg tror "HBJensen" arbejder på manuskribtet til en "hudfilm"! :o)
 
19.06-2008 | 18:23 af Eva Adamsen
C Svendsen

Bare det ikke handler om smagsprøver.;-)
 
 
19.06-2008 | 18:33 af Carsten Svendsen
@Madonna
For at bruge "Husvilds" terminologi: Det er for makulin.
 
19.06-2008 | 18:34 af Carsten Svendsen
Rettelse makuleringsmoden
 
19.06-2008 | 19:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 19:54 af Thomas Bruun
Latterligt emne - helt ærligt 'superfransk' - hvor det rager mig langt ind i helvede!!!
 
 
19.06-2008 | 20:01 af Nanna Gersov
@HBJensen har nok set for meget porno, da han havde et ungt og modtageligt sind. Og nu er han blevet en pornorobot! :-)
 
 
19.06-2008 | 20:06 af Lars Nunnegaard
NannaG
What? Kan man købe sådan een?
 
 
19.06-2008 | 20:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 21:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 21:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
19.06-2008 | 21:32 af John Andersen
Gad vide om man kan købe en pornorobot det samme sted, som man køber en plæneklipperrobot?

Tænk at være en pikfacistisk pornorobot! Så kan det da ikke blive meget værre.
 
19.06-2008 | 23:06 af HBjensen
Jeres kommentarer skaber bare et smil på læben, for hvor i alverden har i fået fra at det er pornoen der påvirker mandens tankegang? Helt uden undtagelser tror jeg at samtlige mænd IKKE ville have det fjerneste imod at hans kvinde tog ham i munden og lod ham komme hende i munden. I kan blive nok så fornærmede, men ikke destro mindre noget enhver mand drømmer om - pornofilmene afspejler bare dette ønske opfyldt hos manden. Men naturligvis respekterer et godt og givende sexliv for begge hinandens grænser, så de fleste mænd respekterer naturligvis at hun ikke måtte finde dette særligt lækkert. Men næstbedst er så at trække sig ud af hende lige inden man kommer og så sprøjte hende ud over maveskindet. Det er også ret ophidsende for manden og kan nemt vaskes af bagefter. Men giv ham dog lov til at føle sig i centrum for sin egen nydelse en gang imellem, ellers begynder han bare at glo mere efter porno på nettet end efter jer...
 
19.06-2008 | 23:16 af leon lerche
Hej. Jenni, du har ret og jeg kan jo vende den og sige hvordan tror folk kvinden har det når hun kommer i mandens mund, hilsen fra. Leon, som taler med viden.
 
 
19.06-2008 | 23:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
20.06-2008 | 00:10 af Nanna Gersov
@HBJensen
Når nu du selv synes du er så god, fortæl så hvad du gør for din kvinde i forbindelse med forspillet og fortæl os, hvordan du giver hende klitorisorgasme og skedeorgasme. Jeg går ud fra at det er noget hun får hver gang i har sex? Eller tager jeg fejl?
 
 
20.06-2008 | 00:15 af leon lerche
Jeg må heller tie, hilsen fra. Leon, som smiler.
 
 
20.06-2008 | 00:22 af Carsten Svendsen
Nu ikke være ond ved "HBJensen", jeg tror ikke han er så gammel.
Hvis han er, så er hans kvindelige partner(ikke nødvendigvis, det er jo "oral" der er tale om) det ikke.
 
20.06-2008 | 08:36 af Linda Nielsen
@HBjensen
Ja du har fat i noget af det rigtige, hvilken Kvinde vil ikke gerne forføres??? Og hvilken Kvinde vil ikke gerne tages??? Kan man som Kvinde ikke li' det, så kan man ikke kalde sig Kvinde, men kone!!
 
 
20.06-2008 | 12:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
20.06-2008 | 13:43 af Nanna Gersov
Lige til mavekvababbelse, ja! :-)
 
 
20.06-2008 | 22:11 af HBjensen
Når jeg får lyst til min kvinde, så forfører jeg hende på forskellig vis, f.eks. i et helt utroligt stemningsfyldt landskab hvor vi sammen svæver henover høje forrevne og øde bjerge og hvor omgivelserne så pludselig skifter til smukke frodige dale med små hyggelige landsbyer kombineret med søer, plantager og enge med alverdens forskellige træer, frugter, blomster, farver og beplantning. Jeg kærtegner hende blidt og følger rygraden ned med en forsigtig finger, bemærker samtidig hendes søde øreflipper med mine læber, hendes hals og hendes dejlige numse. En overvældende duft møder os af forår, farver, stemning og landskab. Jeg vil have øjenkontakt med hendes smukke øjne og jeg tager nu et mere håndfast greb med mine hænder på hendes hofte og numse - faktisk ender vi henne ved det lille hotel som ligger helt ud til skrænten med en helt utrolig udsigt ud over de stejle klipper og det oprørte hav – jeg vil have hende nu
 
20.06-2008 | 23:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
21.06-2008 | 17:39 af Eva Adamsen
Den 'maskuline' Jensens litterære evner bærer ihvertfald præg af for mange Danielle Steel film og bøger.:-)
 
 
22.06-2008 | 11:08 af Trille Diabelez
At sidde og læsnaboen vil og ikke vil, ja aner faktisk ikke om jeg skal grine eller græde, det er da utroligt så mange mennesker der ved hvad hvad naboen vil og ikke vil.. Og hvems lyster der er styret af pornografiens verden, jeg kan fanme godt sige til min mand at det der gider jeg ikke, og betyder jeg noget for ham, respekterer han det også, og finder man sig en gylden mellemvej, da der er andre løsninger på tingene , hvis bare man gider at tage sig tiden til at prøve andre ting af.. at sex kun er missionærstillingen, er udgået..

Prøv noget, og kvinder, få jeres kønsdel til at være så stramt at manden slipper for det andet hul, det virker bedre, mænd er fx kun til hul nummer 2 fordi det er så dejligt stramt, og delen med slikningen, prøv jer frem, vi har fundet alternativet, og han siger at det faktisk er bedre, og så er alle her i huset jo glade..
 
 
23.06-2008 | 17:48 af Hans Christian Katberg Olrik Thoft
Hej til jer alle derude, med ønske om en kærlig Sct Hans aften.
Min elskede heidi og jeg har et suværent godt sexliv. Jeg kunne ikke drømme om at få udløsning i munden på hende og det vil hun aldeles ikke bryde sig om. Når vi elsker, mener jeg at begge parter, skal have en orgasme. Ellers ville jeg føle mig som en egoist. Det kan være lidt pilleri ved hende, og samleje bagefter i god gammeldaws stilling. Og så lider jeg af extrem hygiejne. Men der er også plads til experimenter. Det gælder jo bare at spørge sin partner, hvad vedkommende kunne tænke sig. Og vi har aldrig dyrket analsex, gruppesex, "superfransk.". Kedelig??? Nej vi har det perfekte sexliv, og jeg vil hellere give hende en orgasme uden jeg behøver at få en. Så er jeg bare ladet op til næste x vi ses. Men må indrømme, at jeg vist kan være lidt slem, hvis hun har menses, feks at kysse hendes strittende brystvorter, massere hende på ryggen, nusse i nakken og dejlige varme tungekys. Og så lokker hun mig til at synde. 8). Og når vi mødes og kysser hinanden, ja så kan jeg da mærke en forøget blodtilførsel til Frederik!! Ligeværdighed er i vores forhold, et nøgleord. :-)
 
 
02.07-2008 | 19:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
02.07-2008 | 19:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2008 | 10:49 af Anne Rasmussen
Lige netop - godt brølt Anneli.
 
23.07-2008 | 10:59 af Nanna Gersov
Anras og Anneli.
Omtalte herrer ville næppe tage skade af et SEXKURSUS!
;-D
 
 
23.07-2008 | 11:10 af Anne Rasmussen
Nanna og Anneli
Hvor er det dog typisk MAKULINT (herligt udtryk fra Husvild) med det piveri.
Et sexkursus - ILOVE IT. Det var dog en glimrende ide. Det kører de vist med i England i stor stil, så det kunne da godt være, vi skulle importere et par ideer der fra.
 
23.07-2008 | 11:34 af Nanna Gersov
Anras
Så kunne det være de MAKUNINE kunne MAKULERE deres hidtidige antagelser vedr. kvinder og sex!
I love it too!!!
:o)
 
 
23.07-2008 | 12:45 af Anne Rasmussen
Ja - tænk hvis folk begyndte at TALE sammen også selvom de er gift. Det kan faktisk godt lade sig gøre, har jeg hørt.
 
23.07-2008 | 13:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2008 | 14:00 af Anne Rasmussen
Per - Næh, det er jo nok ikke studenterhuen, der trykker mest i hendes tilfælde men penge kan få folk til at gøre de tåbeligste ting. I hendes tilfælde altså at sætte liv og helbred på spil - både hendes eget men i lige så høj grad de kunder, der benytter sig af hendes "tjenester" uden at beskytte sig og deres eventuelle koner, de går hjem og smitter bagefter. HIV er en ting, men hvad med de vira, der giver kønsvorter (HPV) og livmoderhalskræft. Den er lige så led da livmoderhalskræft er stort set uden symptomer. Manden kan altså få superfransk hos en luder, redde sig en gang HPV, der bliver slæbt med hjem til konen, der efter x antal år udvikler livmoderhalskræft. Et nyt problemsæt at tænke over: Er det mord?
 
23.07-2008 | 14:03 af Anne Rasmussen
Tilføjelse: .....til konen, der efter x antal år udvikler livmoderhalskræft og dør af det.....
 
23.07-2008 | 16:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2008 | 17:08 af Anne Rasmussen
Per
Ja det må være på samme måde som en HIV-smittede, der fortsat dyrker ubeskyttet sex. Når man køber ubeskyttet sex med en luder kan man ikke være uvidende om, at der er en reel risiko for smitte. Så det må være uagtsom manddrab - så vidt jeg husker er det den med: Den der i grov kådhed bringer andres liv ....?
 
23.07-2008 | 19:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2008 | 19:41 af Anne Rasmussen
Ved det - ved det Husvild , men det er nu et godt udtryk. Hvem ved, måske har din skrivefejl dannet et ny trendord. ;-)
 
07.08-2008 | 04:03 af Carsten Friskytte
Sikke dog en masse bornerte debattører. En underafdeling af Indre Mission?
 
 
19.08-2008 | 02:04 af Andrej Korobejnikov
Ingen flere kommentare?
Til Anna R. Godt point ;) Naturen er HELT UDEMOKRATISK
 
 
28.08-2008 | 13:01 af Anne Rasmussen
Flere kommentarer? Mjae - det skulle da lige være, at selvom man har overtryk bag ørerne er det stadig ingen undskyldning for at glemme hjernen derhjemme ;-)
 
28.08-2008 | 14:26 af Lone Simonsen
puha ved slet ikke hvad ben jeg skal stå på efter at have læst debatten her. Har da altid vist at mændene gerne vil have at man sluger det, menhar da aldrig følt mig presset til det. Måske fordi jeg ikke har noget problem med smagen. og hvis jeg gør det for ham så gør han da gengæld. ville da ikke undvære noget af det.
 
28.08-2008 | 17:12 af Anne Rasmussen
Lone
Næh, heller ingen problemer med klatten her.
Problemet ligger der, hvor man har mange seksualpartnere og og konsekvent sluger det hele - om jeg så må sige. På grund af HPV, HIV og alle de andre "spændende" sygdomme er der en reel smitterisiko også ved oralsex. Det er man bare tilbøjelig til at glemme.
Jeg læste et sted (det var vist her på Avisen.dk) at hver 4. danske teenager, er smittet med en kønssygdom. Det er faktisk lidt uhyggeligt at tænke på.
 
02.02-2011 | 15:26 af Lonnie Hansen
Har du købt sex af kvindelige prostituerede?

Så har vi brug for din hjælp!!

Vi er to folkesundhedsvidenskabs-studerende der, til vores bacheloropgave på Københavns Universitet, gerne vil undersøge, hvorfor mænd køber sex af kvindelige prostituerede.

Er du frisk på at blive interviewet ’face to face’ eller over telefonen, vil vi meget gerne høre fra dig.

Alle interview er selvfølgelig 100 % anonyme!

For mere information kontakt os på:

Mail: interview@live.dk


Kontakt os hurtigst muligt!

På forhånd tak
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites