Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Bartender: Langballe overdriver

Start et spil på Spigo.dk
Spil

Jesper Langballe overdriver det voldelige overfald, som han torsdag var udsat for, siger bartender. Vrøvl, lyder det fra en gæst fra Langballes selskab.

9. maj 2008 kl. 18:16 Leny Malacinski
Del på Facebook
Mail artiklen
Print artiklen
JOURNALIST
Leny Malacinski
CV:For mange, mange år siden blev jeg født i Tyskland på en varm sommeraften. Sommerfugle dansede i luften; det var i det hele taget vældigt.

Siden gik der tid med det ene og det andet.

Jeg fik fregner.

Bagefter blev je...

Dansk Folkepartis Jesper Langballe blev torsdag aften overfaldet uden for værtshuset Byens Kro. Men overfaldet var ikke så voldsomt, som folketingsmedlemmet har givet udtryk for.

Indehaver af Byens Kro Ralf Simon Larsen fortæller, at overfaldet, somhan dog ikke var vidne til, da han stod inden for i baren, ikke virkedesærligt voldsomt.

- Da jeg kiggede ud af vinduet, kunne jeg se, at Langballe stod op, ogat der var en mand, der blev hevet væk. Han grinede, da han kom ind, såjeg tænkte, at værre var det nok ikke. Jeg tror, at det er en storm iet glas vand, siger Ralf Simon Larsen.

Men det afviser Lars Hedegaard, der var i samme selskab som Langballe, og som bagefter fulgte Langballe hjem i en taxa.  Han siger, at overfaldet var meget alvorligt og langt fra en storm i et glas vand, som indehaveren af værtshuset har betegnet episoden.

Indehaveren har desuden sagt, at Jesper Langballe grinede efter overfaldet, men det afviser flere af de gæster, der var med i Jesper Langballes selskab.

- Han var chokeret og overrasket. Det bliver man jo, når man bliver slået i jorden. Han kom ind og sagde Jeg er blevet slået ned, fortæller debattøren Mikael Jalving.

Jesper Langballe har været hos politiet og anmelde, at han blev overfaldet af en dansk kunstnertype med skæg, som slog ham indtil han faldt til jorden og blev reddet af vidner. Gerningsmanden stak af, men hans kammerat kom bagefter ind på værtshuset og chikanerede Jesper Langballe, hvorefter Langballe blev fulgt hjem af  Lars Hedegaard.

- Det er løgn. Hans ansigt var fortrukkent, da han kom ind, siger Lars Hedegaard.

NYHEDSBREV
 
Interesserer du dig for nyheder om job og arbejdsliv, så prøv Avisen.dk's nyhedsbrev!
separator
Du kan naturligvis altid framelde dig igen, og vi deler ikke din mail med andre.
Læs vores forretningsbetingelser.
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
09.05-2008 | 18:39 af Jørgen Larsen
Det her lader til at være mere alvorligt end da Pia blev overfaldet, og mishandlet med papir strimler.

Hvad med at sende tossen på rekreation i Irak, der skulle jo være så afslappende, selv for de små børn.
 
09.05-2008 | 19:13 af Carllor
@ Jørgen Larsen

Syntes du det er i orden at overfalde ham?
 
09.05-2008 | 19:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 19:25 af Carllor
@ morten mortensen

Det tror jeg også de har. Hvis en muslim bliver overfaldet, ville samtlige fra venstrefløjen råbe op om racisme osv.

Men når der sker et politisk motiveret overfald på en dansker, er det helt i orden.

Hvilken samfundssind.
 
09.05-2008 | 19:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 19:33 af Carllor
@ Jørgen Larsen

Jeg sad lige og læste Ekstra bladets version.

Du forsvare knytnæveslag og spark på en 68 årig mand.
 
09.05-2008 | 19:36 af Jørgen Larsen
Jensen2.

Hvem tossen er må du selv vurdere, der er jo nok at vælge mellem, så vidt jeg kan se:-)

Nå spøg til side, hvem fanden gider ynke en person der har viet sit liv til at forfølge sine medmennesker, og får penge for det, nåeh jo sådanne som jer, der ellers er blottet for følelser, når det gælder dem der ikke er som jer selv.

Så I små egocentrikere, åben ædespalten, og tag jeres egen Medicin.
 
09.05-2008 | 19:40 af Jørgen Larsen
Callor.

Lad nu være med dit ævl, denne 68 årige er villig til at sende kvinder og børn tilbage til krig, død og tortur, og så kan han ikke tåle et par lussinger selv, men det er jo symptomatisk for den ekstreme højrefløj.
 
09.05-2008 | 19:57 af Kaj jensen
@ Jørgen Larsen.

Så vold er i orden, bare man via sine holdninger og hvad man muligvis ville ha gjort, har fortjent det?
 
09.05-2008 | 20:00 af Carllor
@ Jørgen Larsen

Jeg vil påstå er dine holdninger er mere skadelige for samfundet end Jesper Langballes holdninger.

I det mindste tror han på et retssamfund, hvor du mener selvtægt er i orden.
 
09.05-2008 | 20:20 af brasserne
hej alle

kan vi så ikke bare blive enige om at langballe lyver når siger i flere medier at bartenderen havde advaret dem om at ungdomshus.... nu bumser kom med et tæskehold efterfølgende.

ingen episode er for tragisk til at spinne på den.  sørgeligt
 
09.05-2008 | 20:31 af Jørgen Larsen
Højrefløjens pladderhumanister har det lidt svært med deres eget spejlbillede, de syntes kun det er acceptabelt hvis det overgår de andre, og ikke deres egne.

Sådan en flok hyklere.
 
09.05-2008 | 20:31 af Carllor
@ brasserne

Nu ved vi andre jo ikke hvad der er sket. Men tjeneren havde ikke selv set det og påstå det ikke var så slemt. flere af de ting tjeneren siger, modsiges af Mikael Jalving og flere af de gæster der var i samme selskab som Jesper Langballe. Så jeg vil mene at man nok ikke kan tillægge tjeners "vidneudsagn" særlig stor vægt.
 
09.05-2008 | 20:36 af Jørgen Larsen
Øh, Mikael Jalving, er det ham der skriver på den nazistiske hjemmeside Uriasposten?
 
09.05-2008 | 20:38 af Carllor
@ Jørgen Larsen

Selv enhedslisten tager afstand fra overfaldet. Så det bringer dine holdninger længere ud end enhedslisten.
 
09.05-2008 | 20:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 20:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 20:42 af Jan Eskildsen
Når man slår folk ned, er man voldsforbryder.

Brug energien på at sige Langballe imod.
 
09.05-2008 | 20:46 af Jørgen Larsen
Nu begynder det at blive interessant, hvem, bortset fra en skribent på en nazistisk hjemmeside, er så de troværdige vidner, der åbenbart er passende selskab for Lårballe?
 
09.05-2008 | 20:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 20:49 af Jørgen Larsen
Skyldes hele sagen at Langballe holdt møde med danske nazister på værtshuset, og derved ophidsede en demokratisk medborger.
 
09.05-2008 | 20:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 20:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 20:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 20:55 af Jørgen Larsen
Måske var det et emne for medierne at kortlægge Langballes omgangskreds, så vi èn gang for alle kan få fastslået om DFs politikere har forbindelse med nazistiske kredse.
 
09.05-2008 | 20:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 21:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 21:15 af Jørgen Larsen
Nu skal man ikke frasige sig retten til at begå vold, jeg begår gerne vold for at beskytte min familie, og også for at forsvare demokratiet.

Men vil aldrig bruge det for at fremme mine egne interesser.
 
09.05-2008 | 21:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 21:36 af SLETTET SLETTET
Når drukbolten Jørgen Larsen en dag bliver overfaldet nede ved bænken skal man huske hans kommentarer.

Typisk at de venstreekstreme bøller herinde fryder sig over et overfald på en politisk modstander.

Man ser naturligvis også den venstre radikale Shansen der kalder sig anstændig stille sig op og relativere overfaldet.
 
09.05-2008 | 21:42 af Jørgen Larsen
Jeg tror Langballe i alt for mange år har kunnet gemme sig i Folketinget, og egentlig sjældent møder det rigtige Folk, han lever, som mange DFere i den forestilling at man kan forfølge andre, uden det får konsekvenser for dem selv.

Nu er Langballe jo en anerkendt løgnhals, og har overgivet "sagen" til DFs propaganda ministerium, der er, om muligt endnu værre end ballen, så lad dem nu arbejde i fred, der kan komme en masse underholdning ud af det:-)
 
09.05-2008 | 21:49 af Jørgen Larsen
Den Christian overgår sig selv i dumheder, jeg kan tydeligt huske hendes glade hvin da politiet mishandlede og fængslede uskyldige demonstranter på Nørrebro.
 
09.05-2008 | 21:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 21:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 21:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 21:57 af Jørgen Larsen
Men for at komme tilbage til Emnet.

Hvem er Langballes nazistiske venner?

At han har nazistiske venner overrasker ikke ret mange, nu mangler vi bare navnene på dem, og hvorfor de holdt møde, og hvilken dagsorden de havde.
 
09.05-2008 | 22:03 af Jørgen Larsen
Nu er det altså mig der går ind for vold som middel til at forsvare mine demokratiske rettigheder, ikke shansen der tydeligt har markeret sit standpunkt mod vold, respekter det.
 
09.05-2008 | 22:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 22:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 22:07 af Kristian Mortensen
Først vil jeg tage sfstand fra overfaldet på Langballe, vold løser ingen problemer, tværtimod. Men det da interessant at finde ud af hvad det møde Langballe havde der drejede sig om. Når han først anmeldte så sent var det så fordi han havde noget at skjule om hvem han holdt møde med?
 
 
09.05-2008 | 22:11 af Jørgen Larsen
Der findes mere end èn slags vold, mon ikke de fleste af Langballes ofre hellere havde taget en blodtud, end at de selv og deres børn blev sendt tilbage til krigen?

Så hvilken vold er den værste?
 
09.05-2008 | 22:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 22:14 af Jørgen Larsen
Ja lille burka, det er den spændende del, og nok ikke noget han selv er glad for kommer frem, derfor den lange betænkningstid.
 
09.05-2008 | 22:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 22:20 af Jørgen Larsen
Og iøvrigt, hvorfor skulle bartenderen lyve, hvad skulle han have ud af det, derimod har Langballe og hans venner alt at vinde ved at fortælle en røverhistorie.
 
09.05-2008 | 22:20 af Kristian Mortensen
@Jørgen

Kunne vi ikke opfordre Avisen til at spørge bartenderen om hvad han hørte foregik på mødet, og om der var nogle arme der ikke kunne komme ned igen i sand begejstring
 
 
09.05-2008 | 22:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 22:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 22:27 af Kristian Mortensen
Havde mødet noget med Den Danske Forening at gøre?
 
 
09.05-2008 | 22:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 22:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 22:42 af Jørgen Larsen
Politiet har beviseligt mishandlet folk der var lagt i håndjern, de har begået indbrud i et partikontor, hvorpå deres kartoteker er blevet registreret hos PET.

Langballe har kontakter til nazistiske kredse, og hvorfor har han det?

Er Langballe nazist?
 
09.05-2008 | 22:48 af Jørgen Larsen
Solveig Kristensen.

Hvorfor sidder Langballe og drikker med folk der skriver Indlæg på en nazistisk hjemmeside, nåeh ja det var noget receptionshalløj, men som det er naturligt, så søger Krage jo Mage.

Aldrig i livet om jeg ville drikke en Øl med Langballe, så lad os nu få at vide hvem han drak med, det kan vel ikke være så farligt, vel?
 
09.05-2008 | 22:50 af Kristian Mortensen
@Solveig

Det er vel meget kompromitterende for Langballe at han var sammen med Mikael Jalving, og kun folk der var til stede ved hvad der er blevet sagt og gjort, bartenderen har vel en idé om det. Men det er meget sandsynligt at de i beruset tilstand har sagt ting som ikke var "stuerene". Måske er de togså noget han er bange for at bartenderen kan huske, måske har han lavet en ny "Messerschmidt". Men du har da ret i at intet af dette legitimerer volden mod Langballe, brug af vold kan kun i måske 0,1%tilfælde forsvares, men slet ikke her, men heller ikke den vold som Langballe har udsat de hjemsendte flygtninge, den kan altså heller ikke  forsvares.
 
 
09.05-2008 | 22:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 23:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 23:06 af Kristian Mortensen
@Erik Larsen

Prøv at læse hvad jeg har skrevet om brug af vold og hvor meget jeg tager afstand fra det. Faktisk er jeg fuldstændig enig med NBI_news:

"Ja, ligegyldigt om man er uenig med manden, så er vold uacceptabelt.

Heldigvis skete der ikke noget og han slap uskadt."

Jeg skriver om to ting:

1) Overfaldet finder jeg afskyeligt og jeg væmmes ved det

2) Men min interesse for mødet Langballe havde på kroen har da intet at gøre om mit syn på vold eller overfaldet på ham

Du manipulerer altså!!!!
 
 
09.05-2008 | 23:14 af Jørgen Larsen
a.and.

Tak for omsorgen, jeg kan forstå du har haft visse problemer med din grønært, som mange andre af din politiske observans.

Der findes en professor i Bremen der foretager trepaneringer på mennesker der hører hule lyde når de taler, han har haft afskillige DFere under behandling, dog uden at finde fremmedlegemer, såsom hjerner, inde i deres hoveder.

Men prøv nu alligevel, det kan jo tænkes veterinæren har glemt en Tang derinde.
 
09.05-2008 | 23:16 af Sheet Head
Nå, okay så, så må det jo så være sådan. When in Rome do as the Romans, så jeg vil da følge Jørgen Larsens sind og pande en socialist et par på skrinet næste gang jeg får øje på en, ene og alene af den grund at de har en anden mening end mig........(det kunne jo måske ved et tilfælde blive Jørgen Larsen selv, hvis den mand da vover sig ud i virkeligheden,)  (Jeg håber at folk her har brikker nok til at forstå ironien i de foregående sætninger)

Flot Jørgen Larsen, du kan vel svært få øje på dit eklatante hykleri, lige så lidt som du ikke fatter en dyt af hvad forskellige politiske holdninger repræsenterer og hvor de hører hjemme.... Landsbytosse!
 
 
09.05-2008 | 23:17 af Jørgen Larsen
Lille burka.

De vil ikke høre noget om hvad Langballe mødtes med nazisterne om, det er fordi de syntes det er helt i orden.
 
09.05-2008 | 23:26 af Jørgen Larsen
Jamen Palle, det ville da bare være dejligt, men hvis du tror jeg sidder på min flade, og lader sådan en som dig bestemme hvad jeg skal, eller ikke skal, så tager du helt fejl, så er det dig der er tossen, hvad dit valg af parti også fremhæver.
 
09.05-2008 | 23:27 af E. Bill.
Kroejeren udtaler, at Langballe kom grinende ind i Kroen efter den "hårde"behandling. Nu har Langballe overgivet sagen til den tidligere venstresocialist Søren Espersen - han skal nok få en sag ud af det. Nu skal Langbale vel have  en hjord af body gards omkring sig ligesom Pia Kjærsgård. Ikke at forglemme: naturligvis på skatteydernes bekostning.

Det er da rart, at de fleste politikere opfører sig således, at de ikke behøver den slags beskyttelse som i de tidligere socialistiske stater.
 
09.05-2008 | 23:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
09.05-2008 | 23:41 af Sheet Head
Jørgen Larsen

Du har ikke en kæft ide om hvad jeg stemmer på, dertil er du ganske enkelt ikke intelligent nok. Hvilket du højt og tydeligt får demonstreret ved at overfortolke dig igennem mit indlæg og tror at jeg insinunerer hvad du skal og ikke skal. Intet forekommer mig mere ligegyldigt end hvad du foretager dig.
 
 
10.05-2008 | 08:18 af Leif Knudsen
Som sædvanlig er de venstreorienterede svinepelse ligeglade med vold mod politiske modstandere og mange fryder sig endda.

Disse venstreorienterede bør kun mødes med kold foragt.
 
10.05-2008 | 08:32 af Morten Olsen
Der er kun en ting der er værre end de personer der anvender vold som politisk virkemiddel, det er de hykleriske dobbeltmoralske mennesker der støtter det.

Enhedslistens autonome ungdom er et skræmme eksempel på hvordan politikere blåstempler, anvender og samarbejder med voldelige grupper som autonome og AFA.

Voldelige politiske grupper der bliver beskyttet politisk, og belønnet med et nyt såkaldt ungdomshus hvorfra mere venstrevold kan udgå. Selv politiet kan ikke gøre deres arbejde mere, når de skal bekæmpe voldelige venstreekstreme grupper.

Politiet freder autonome uromagere

Graffiti-hærværk mod bygninger. Vand- og røgbomber mod politiet. Overtrædel­se af maskeringsforbud. Kanonslag affyret få meter fra kampklædt politi.

Ulovligheder, der for de fleste borge­res vedkommende ville få politiet til at gribe ind straks. Ikke mindst når ordensmagten står få meter fra, hvor forseelserne bliver begået. Men når det gælder det autonome miljø med til­knytning til det tidligere Ungdomshus på Nørrebro, har Københavns Politis ledelse besluttet, at de unge skal fredes, fortæller en københavnsk politimand til Jyllands-Posten.

"De får så meget længere snor end hooligans eller fynske landmænd på vej ned ad Strøget. De får lov til alt muligt, uden at vi griber ind. Det må nemlig ikke hedde sig, at det er politiet, der fremprovokerer evt. uro. I praksis får de lov til, hvad der passer dem," siger en betjent, der har gjort tjeneste ved adskillige af aktivisternes torsdags­demonstrationer.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-11517965.html
 
 
10.05-2008 | 08:44 af Leif Knudsen
De venstreorienterede svinepelses fremfærd kan kun ske fordi der langt ind i det politiske og journalistiske system er sympati for volds-gadetropperne.

Enhedslisten er eet fedt med dem, SF har fuld sympati, Socialdemokratiet falder hen i nostalgisk revolutions-romantik og De Radikale fatter som sædvanligt intet i deres uendelige selvfedhed.

Hvis bare det stoppede her med den politiske opbakning - katastrofen er, at Venstre og Konservative er nogle slapsvanse og ikke tør sætte sig reelt op mod disse venstreorienterede svinepelse fordi Danmarks Radio og TV2 s journalister støtter voldspsykopaterne og dermed sætter den politiske dagsorden og påtvinger den politisk korrekte tone.

Men meningsmålinger viser jo også at journalist-standen reelt tilhører Enhl., SF og Radikale.
 
10.05-2008 | 08:45 af Bjarne Thyregod
Morten Olsen (Mortensen?)

Tag nu dine piller - Enhedslisten har ikke og kommer aldrig til at beskytte voldelige grupper.

Det er dine racistiske venner i White Pride der er nogle voldsbøller og selv om du forsøger at fjerne fokus fra dine voldelige venner så er det altså dem der utallige gange har overfaldet uskyldige.
 
10.05-2008 | 08:46 af Bjarne Thyregod
PS Morten Olsen - hvad er det lige at de autonome har med Langballe at gøre.

Ja udover at han fik fortalt en løgnehistorie om Ungdomshuset.
 
10.05-2008 | 08:49 af Bjarne Thyregod
Leif Knudsen og så kan du måske komme med et bevis for at overfaldsmanden skulle være venstreorienteret.

Og du kunne måske også komme med det mindste der angiver sympati for vold fra SF, S eller Enhedslisten.

Skriver du disse løgne fordi du skal renvaske Jesper langballe der kom med en fed løgnehistorie - eller for at rense de nye racistiske stormtropper fra White Pride.
 
10.05-2008 | 08:54 af Leif Knudsen
@Bjarne Thyregod

Du er en af den slags mennesker man kun kan have foragt overfor. Skam dig.
 
10.05-2008 | 08:57 af Morten Olsen
Bjarne Thyregod

Du lyver jo, dit parti er dybt indvolveret i politisk vold. Men du er jo nok desværre, en af de dobbeltmoralske hykleriske mennesker jeg omtalte før.

Enhedslisten samarbejder med voldelige autonome, de samarbejder også med AFA der er erklærede militante.

Om AFA s metoder kan man blandt andet læse i deres eget manifest

“… vi [er] dybt uenige med dem, der mener at man skal føre dialog med de organiserede fascister, for i en ‘åben debat’? at vise at deres argumenter er uholdbare?… de organiserede fascister skal ikke have en millimeters fodfæste nogen steder, hverken ideologisk eller i praksis. Fascisterne og deres symboler må aldrig blive almindelige i gadebilledet. det betyder konkret at vi må male deres graffitier over og hive deres plakater ned. Og det betyder at vi fysisk vil forhindre dem i at manifestere sig ved f.eks. demonstrationer eller møder?… vi [er] parate til at tage et eventuelt slagsmål for at stoppe dem? Hovedsagen er at fascismen bliver konfronteret direkte? Blokader, oplysning, demonstrationer, sabotage og ikke mindst anti-fascistisk kultur.”

Enhedslistens kommunikationsmedarbejder Mikkel Skov Petersen, er selv medstifter af det erklærede voldelige AFA. Ligesom enhedslistens internationale sekretær Pelle Dragsted, også er medstifter af AFA.

AFA samarbejder blandt andet også med SUF socialistisk ungdomsfront, der kræver en revolution. Som et af medlemmerne i SUF, der også samarbejder med enhedslisten, er Jonas Paludan der opstiller for enhedslisten.

http://avisen.dk/blogs/mortenolsen/enhedslisten-politisk-vold-260408.aspx

Enhedslisten om hvorfor det er “nødvendigt at gennemføre en revolution”

http://www.uriasposten.net/?paged=3

Enhedslistens Pelle Dragsted om nødvendigheden af vold som politisk våben

http://www.uriasposten.net/?p=5756
 
 
10.05-2008 | 09:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.05-2008 | 10:30 af Anker
Nyhedsavisen skal have tak for ikke at slette Jørgen Larsens voldsforherligende rødfascistiske kommentarer.

De dokumenterer på helt framragende vis yderste venstrefløjs antidemokratiske sindelag.
 
10.05-2008 | 10:49 af Jørgen Larsen
Anker.

Hvorfor skulle de slette mine kommentarer, de sletter jo heller ikke dit personangreb.
 
10.05-2008 | 11:01 af Jørgen Larsen
Men hvad der ikke skulle passere er Leif Knudsens udtalelser om folk med en anden politisk mening, han kalder venstreorienterede for svinepelse og voldspsykopater.

Men det er da godt at vide hvordan Leif Knudsen gerne vil tiltales selv.
 
10.05-2008 | 11:58 af Bruce1
Shansen: "Det ser ud til at Langballes verbale vold har radikaliseret visse grupper af danskere, måske hvis manden fandt en mere anstændig tone frem i sin måde at omtale andre mennesker på så ville han ikke blive mødt af vrede medborgere."

Shansen benytter det velkendte Sovjet og muslim-trick; man er selv ude om overfald, man kunne jo bare holde sin kæft.
 
 
10.05-2008 | 12:25 af Leif Knudsen
@Jørgen Larsen

I skolen havde vi bøger der hed "Læs og Forstå". Du fejler i begge discipliner. Ja, de autonome og deres åndelige støtter er venstreorienterede svinepelse og voldspsykopater. Og det er meget milde betegnelser for disse asociale elementer. De bruger præcis samme metoder som deres hadebilleder, fascisterne, gjorde i 30 erne, men det faktum undgår helt deres forkvaklede logik.

Trist du føler dig kaldet til deres beskyttelse.
 
10.05-2008 | 13:59 af Golda Blair
Mon ikke det vi ser er en bartender som forsvarer

sine,mere eller mindre voldelige kunder,for dem lever han jo af.

Bartenderen er som alle andre--desuden bange for

vold--siger han for meget- bliver hans bar højst sandsynlig smadret !! Vold regerer overalt.
 
10.05-2008 | 14:44 af bruce3
Så så vi endnu et populistisk og yderst løgnagtigt medieflop, fra det superracistiske DF.

Jesper Langballe udsat for groft voldeligt overfald???

Løgnagtige Jesper Langballe. Det er jo kun i din syge racistiske fantasi, du tror at du er blevet overfaldet. Det er muligt, at der er en, der har givet dig et lille puf, men det kaldes altså ikke et overfald - hvis man bare er nogenlunde normal!

At DF så beder dig om at politianmelde det overfald, der aldrig er sket, gør jo bare sagen endnu mere vanvittig.

Politiet kan ikke få et eneste bevis på at du er blevet overfaldet. Du kan ikke få en lægeerklæring på at du skulle have fået, bare den mindste lille skramme.

Hvor dum kan man være i dette parti? og hvor lang vil man gå, bare for at få en smule omtale, og måske få et opdigtet overfald til at se ud, som om det er en eller anden udlændig, eller indvandrer, der skulle være skyld i det?

Personerne i DF er "totalt syge i roen", og de skyr ingen midler, i forsøg på at få omtale!

Alle er dybt utroværdige,løgnagtige, udemokratiske og superracistiske.

Jeg mener at politiet bør lægge sag an mod Langballe og Co. for falsk anmeldelse!!

Føj for satan!!
 
10.05-2008 | 15:17 af Jørgen Larsen
Det er tankevækkende at andmeldelsen til politiet ikke forsvandt, som den plejer at gøre når det er venstrefløjen der anmelder noget.
 
10.05-2008 | 20:17 af Bjarne Thyregod
Morten Olsen  fordi du ønsker at hvidvaske dine voldspsykopatiske venner i White Pride forsøger du at opbygge en venstrefløjsparallel til dine venner.

Men du er endnu ikke kommet til noget der skulle bevise dine løgnagtigheder.

Ja Enhedslisten går ind for en revolution - og som det tydeligt fremgår af vores program er der ikke et sted nævnt brug af vold andet end når det drejer sig om de der ikke vil acceptere en samfundsomvæltning.

Som skal foregå ved demokratiske valg - det ville du kunne forstå hvis du kunne læse - det står i programmet.

Enhedslisten har ikke deltaget i nogen voldelige handlinger så enkelt er det.

Og jo der er nogen fra Enhedslisten der har deltaget i demonstrationer mod nazister, hvor AFA og andre også var tilstede.

Bemærk at nogle Enhedslistefolk også arrangerede en demonstration mod Hizb ut Tahir, hvor de værste islamofober som Karen Jespersen, Lars Hedegaard, Helle merete Brix, nogle VU ere og DFU er deltog.

At demonstrere sammen betyder kun et at man er enige om det man demonstrerer mod/for.

Og du har da ret i at Mikkel Skov og Pelle Dragsted for 15 år siden var med til at stifte AFA. Og så skal vi også nævne at AFA blev lavet efter at Henrik Christiansen fra Antiracistisk netværk blev bombesprængt, at Lubna Elahi blev overfaldet, at nazistiske bander optrådte voldeligt på gadeplan bla overfor min gamle mor, at trusler om vold fra nazister og DDF s skriverier om brug af vold var dagsordenen.

Men det var i 92 - altså for mere end 15 år siden at de 2 var med til at lave AFA.

Det var i samme tid hvor Søren Espersen var B-medlem hos DNSB, Pia Kjærsgaard var æresgæst hos facisterne i Seoul, hvor Søren Krarup og de andre var med i Den Danske Forening hvor medlem nr. 8 var Johnny Hansen, hvor formanden havde en hemmelig kogebog i at lave bomber og med opfordringer til væbnet kamp, hvor ungdomsorganisationen foretog racistiske angreb osv osv.

AFA blev dannet i den tidsramme - man kan vælge at være modstandere af deres strategi, men husk hvem modstanderen var og hvilke metoder de benyttede.
 
10.05-2008 | 20:21 af Bjarne Thyregod
PS Morten Olsen - hvis der bare var den mindste sandhed i din og White Pride, Dansk Fronts løgne historier om Enhedslisten, tror du så ikke at der ville være både medie storm og politiundersøgelser allerede.

Næh du og nazisterne forsøger hele tiden at skabe en anden dagsorden fordi I ved at jeres hadbudskaber bliver mere og mere skingre.

Som bekendt har I på den nazistiske fløj jo også valgt at jeres kamp er rettet mod venstrefløjen fordi I ved at de eneste der imødegår jer konsekvent er venstrefløjen.
 
10.05-2008 | 20:38 af Sheet Head
Thyregod, slæng og modpoler

wow... Man bliver jo helt overvældende af det totale fravær af dokumentation når beskyldningerne fyger her i tråden.

Jeg synes godtnok at pladen er både slidt og kører i hak, når man skal lytte til det samme omgang Du er Naziiiist hysteri her for Gud ved hvilken gang.

White Pride er en flok heilende fodboldhooligans fra Århus, at tillægge dem nogensomhelst politisk vægt er jo en debil joke. At kyle folk i hartkorn med dem er en endnu større joke, især da det hele er en stor formodning.

I skriger fra den ene absolutte yderfløjj til den anden og i benytter jer af nøjagtigt samme sprogbrug og nøjagtigt samme metoder. Mærkværdigt at i ikke ligger i ske når i ligner hinanden så meget. Grow Up!!!
 
 
10.05-2008 | 21:03 af Bjarne Thyregod
Palle - se nu er det jo ikke fordi jeg synes at det er særligt morstomt at skulle gøre opmærksom på at Morten Mortensen i indlæg efter indlæg viderebringer Dansk front og White prides historier.

Og nej Disse organiserede nazister er ikke Enhedslistens modpol - de er demokratiets modpol.

Enhedslisten er et lovligt parti som sidder i det danske parlament og som aldrig er blevet sigtet eller dømt for nogle af de beskyldninger som de organiserede nazister opfinder.

At du ser Enhedslisten som nazi-hooligans modstykke opfatter jeg som et cadeau, vi er de eneste der tager problemet alvorligt.

Men hvis du ser os som to parter overfor hinanden så er du langt ude. Vi er et politisk parti med en fuldstændig legitim politik og struktur som indenfor demokratiets rammer forsøger at påvirke og ændre samfundsudviklingen.

I mange tilfælde er vi den eneste opposition til konsensus demokratiet, og ja så er vi tornen i højrefløjens pote.
 
10.05-2008 | 23:40 af Torben Petersen
Bartenderen mener at Langballe overdriver, fordi han var i stand til selv at rejse sig og meddele, at han ikke var blevet slået ihjel.

Er det sådan det skal forstås?
 
 
10.05-2008 | 23:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.05-2008 | 23:44 af Torben Petersen
Bjarne Thyregod skal bare fuldkommen afholde sig fra, at udtrykke nogen form for sympatier med nogen form for politisk vold. Ellers er han ikke værdig at diskutere noget som helst med.
 
 
11.05-2008 | 00:02 af Torben Petersen
Bitten

Det tvivler jeg ærligt talt på, at en bartender der passer sit arbejde i en samtalesummende ølknejpe der er stor nok til at man ikke må ryge inden døre er i stand til at vide noget om, Måske Langballes ansigt var fortrukkent i smerte. Som hans ledsagere bekræfter. Det var samme bartender der efterfølgende sendte selskabet videre, fordi han frygtede mere ballade, nu hvor nogen i miljøet vidste hvor man kunne finde Langballe...
 
 
11.05-2008 | 00:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.05-2008 | 00:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.05-2008 | 00:44 af Sheet Head
Bjarne

I er sgu ligeså langt ude ekstremister som Nazierne. At i har fået gjort EL stuerent til jeres torden imod demokratiet på tinget, laver ikke om på at jeres støttegrupper er ligeså rabiate som jeres spejlbillede Nazierne. I er nøjagtigt lige voldelige.
 
 
11.05-2008 | 01:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
11.05-2008 | 01:42 af DanielDumile
Hvem her på sitet tviler på bartenderens historie?

Jeg gør det ikke!
 
11.05-2008 | 01:44 af DanielDumile
tvivler
 
11.05-2008 | 02:00 af Jørgen Larsen
Det ser ikke pænt ud når en gammel mand vælter rundt i en ordentlig brandert, og så var han vist heller ikke i stuerent selskab.

Set med normale menneskers øjne, men dem skorter det vist med her på tråden, de har mere travlt med at promovere deres små perverterede Adolf klubber, og angribe andre for hvad de selv er, det kaldes omvendt propaganda.

Bjarne Thyregod har ret når han skriver venstrefløjen er dem der giver jer modstand, det er derfor I har så travlt med beskyldninger om landsforræderi, selvom I godt ved det er noget der stammer fra jeres egne rækker, men det er I selvfølgelig ikke så stolte af.

Så er det bedre at forsøge tørre bæen af på os andre.
 
11.05-2008 | 02:04 af Jørgen Larsen
DanielDumile.

Intet normalt tænkende menneske ville tro et eneste ord af hvad Langballe, eller andre DFere siger, der har været for mange løgnehistorier fra den kant.
 
11.05-2008 | 02:50 af bruce3
Det er jo ganske enkelt. Hvis Jesper Langballe og andre stupide DFère kan lære at styre deres brandert, så vælter de ikke rundt og slår sig, for bagefter at kalde deres egen dumhed for et overfald!

Kulsorte og fordrukne sorte præster, sakl man absolut ikke stole på, og heller ikke på de øvrige lystløgnere fra DF!
 
11.05-2008 | 12:16 af Sheet Head
Bruce3 og Jørgen Larsen

Der er ingen af jer klaphatte der ved en fløjtende fis om hvad der er foregået, knyt ægget og kom videre fjolser!
 
 
11.05-2008 | 13:05 af Bob Nik
Det var godt der sket sådan en storm i et glas vand.halula :-)
 
11.05-2008 | 13:44 af bruce3
Ynkelige "Palle-fjols"!

Vi er for længst kommet videre med vores liv, og kan kun opfordre til at du gør det samme, sætter dig ind i tingene, og lader være med at tage så tungt på det, fordi sandheden om de mange lystløgnere i DF kommer frem.

NB: Jeg vil nok hellere betegnes som en klaphat, end som medlem af DF!
 
11.05-2008 | 13:50 af Sheet Head
bruce3

Du ved ikke en skid, men sidder på din flade og insinuerer. Du har ikke så meget som skyggen af antydningen af dokumentation for alt det pladder du sidder og lukker ud. Fat det dog ekstremistiske slapsvans
 
 
11.05-2008 | 14:07 af Jørgen Larsen
Der er simpelthen sket det at stodderen blev skidefuld under et nazimøde, derefter gik han ud for at brække sig, gled i det, og slog sin grimme grisetryne i astfalten.
 
11.05-2008 | 15:14 af Brynje
@jørgen larsen

Hvor er du dog en ynkelig skiderik.

Jeg tror et par små lussinger vil gøre dig godt.
 
11.05-2008 | 15:21 af Bjarne Thyregod
Til jer der postulerer at jeg på nogen måde skulle have accepteret at man slår en politiker eller nogen som helst andre ned - så stop med at drikke af Natpotten.

Denne drik gør jer ude af stand til at læse - jeg har aldrig forsvaret overfald på Jesper Langballe - eller andre - jeg tager afstand fra det.

Men jeg synes desværre ikke at jeg har set samme afstandtagen fra jer højrefløjsere eller fra DF s ledelse da en af Enhedslistens folketingskandidater blev slået ned af nogle racistiske løjsere fra Dansk Front /White Pride.
 
11.05-2008 | 15:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
12.05-2008 | 00:39 af Brylle
Hvorda kan bartenderen kalde sig vidne når han ingenting så!!! Aiiiiiiiiiiiii hvor er det plat
 
12.05-2008 | 20:26 af Daniel Lind
Var det den bartender, som tilfældigvis havde information om at der var et autonomt tæskehold på vej ?

Sikke en neutral kilde. Flot journalistik.
 
12.05-2008 | 20:51 af Daniel Lind
"Men jeg synes desværre ikke at jeg har set samme afstandtagen fra jer højrefløjsere eller fra DF s ledelse da en af Enhedslistens folketingskandidater blev slået ned af nogle racistiske løjsere fra Dansk Front /White Pride."

Så har du ikke læst ordentligt efter. Som vanligt.

Men nu har oplysning og facts aldrig været din stærke side, modsat almindelig demagogi.
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites