Avisen.dk
Nyhedsbreve | Opret profil | Log ind | Kontakt | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Asmaa: Fair at angribe danske soldater i Irak

Start et spil på Spigo.dk
Spil

Den omstridte folketingskandidat fra Enhedslisten, Asmaa Abdol-Hamid, mener, at det er fair, når irakiske oprørere angriber danske og udenlandske styrker i Irak. hendes parti bakker hende op.

• DF: Enhedslisten skal sværge troskab
• Syv skarpe til Asmaa 

23. juli 2007 kl. 08:21 Julie Jo Boding
Del på Facebook
Mail artiklen
Print artiklen
JOURNALIST
Julie Jo Boding
Født 5. oktober 1982. Opvokset i Blovstrød ved Allerød.

Folkeskole på Marie Mørks i Hillerød og matematisk student 2001 fra Allerød Gymnasium.

Praktik på Politiken 2004-2005. Debat, netavisen,...

Asmaa Abdol-Hamid mener, at det er fair, når irakiske oprørere angriber danske og udenlandske styrker i Irak. Det skriver B.T.

I det seneste nummer af Socialistisk Arbejderavis opfordrer Enhedslistens omstridte folketingskandidat til at støtte irakernes kamp mod de danske og udenlandske styrker i Irak.

- Jeg støtter den irakiske folkebevægelses kamp imod besættelsesmagten. Som alle andre har de ret til at leve i et land, hvor de selv bestemmer, siger Asmaa Abdol-Hamid til B.T.

Hun vil ikke tage afstand fra de irakere, der angriber danske soldater.

- Jeg er ikke imod en væbnet kamp. Det er en modstandskamp, og derfor er det også helt fair, siger Asmaa Abdol-Hamid til B.T.

Ifølge avisen er der angiveligt opbakning til Asmaa s synspunkter. Folketingsmedlem Frank Aaen mener, at kampen mod besættelsesmagten er helt legitim, selvom han er ked af det hver gang, et menneske dør i krig.

Synspunktet møder dog ikke forståelse andre steder på Christiansborg. Naser Khader fra Ny Alliance mener, at Asmaa Abdol-Hamid er helt galt afmarcheret, mens den konservative Allan Niebuhr kalder holdningen fuldstændig vanvittig.

NYHEDSBREV
 
Interesserer du dig for nyheder om job og arbejdsliv, så prøv Avisen.dk's nyhedsbrev!
separator
Du kan naturligvis altid framelde dig igen, og vi deler ikke din mail med andre.
Læs vores forretningsbetingelser.
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
23.07-2007 | 08:36 af Lars Nielsen
Det viser at hverken Asmaa Abdol Hamid har forstået noget af at være dansk, opstillet i et demokrati når hun og Frank Aaen finder det ok at

danske soldater i et Irak med en FN anerkendt regering angrives at, hvad var det nu i kalder dem Frank Aaen "banditski" = banditter tror jeg det var.

De selv samme mennesker var under USSR s invasion i Afghanistan nogle svin, terrorister og "banditski" syntes Frank Aaen - det gør han sikkert stadig når han sammen med Asmaa Abdol Hamis tror de fremmer kommunismens og fundamentalismens sag.

Islamister og kommunister hånd i hånd, er til at dø af grin over - personerne også.

Hvad har vi gjort i Danmark siden vi skal trættes med dette par, nutindens danske politiske svar på Gøg og Gokke.?
 
 
23.07-2007 | 08:39 af Lars Nielsen
PS: Asmaa s logik siger mig det er helt OK når f.eks. Fremskridspartiet og/eller Dansk Folkeparti og andre angriber Asmaa Abdol Hamid og Frank Aaaen på dansk grund akkurat som "banditski" i Irak, den dasnske regering er anerkendt af FN som Iraks, og desuden vil de to jo omvælte samfundet og så er de selv "banditski" her i landet.
 
 
23.07-2007 | 08:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 08:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 08:55 af oleskyum
En ting er helt sikkert de fjolser giver vind i sejlene til DF.

De sørger for, at der virkelig bliver probler for fremmede i Danmark, de er sku ganske enkelt for småtskårne til at fatte en brik.

Gid man kunne forbyde både de ekstreme Enhedslisten og det ekstreme DF, og så føre en menneskelig politik.
 
 
23.07-2007 | 08:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:20 af Hubert Jensen
Det er  jo sådanne udtalelser der giver omtale.

Jeg forstår godt, hvorfor hun er tilsløret.

Et desværre stort tillykke til Enhedslisten
 
23.07-2007 | 09:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:04 af Karin Bennedsen
@-peter

Hvilket land synes du skal være det næste, vi skal deltage i en ulovlig angrebskrig imod, fordi det ledes af en diktatorisk despot? Sudan? Nordkorea? Zimbabwe? Andre forslag?
 
23.07-2007 | 11:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:07 af Mathias
Det er helt okay, der er krig, vi gjorde jo det samme da tyskerne besatte danmark, jeg syntes også det helt fair at irakkerne angriber de udenlandske besættere. Det ville jeg sku også gøre...
 
 
23.07-2007 | 11:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:24 af Jakob schmidtrasmussen
Jakob Schmidt-Rasmussen

Asmaas holdning er forståelig, men dum. For hvis islamisterne støttede demokratiseringen af Irak, i stedet for at bekæmpe den, kunne de jo bare vælge nogle politikere, der smed amerikanerne ud og nationaliserede olien, ligesom den tidligere revolutionære, men nu demokratisk sindede præsident i Venezuela, Hugo Chavez gjorde ...

Det er jo netop terroristerne, der får FN og den irakiske regering til at opfordre USA til at blive i Irak!

Man kan i øvrigt mildest ikke sammenligne demokratisk sindede frihedskæmpere som min bedstefar med de antisemitiske og antidemokratiske islamister, der slagter hinanden i et forsøg på at forhindre at Irak bliver demokratisk og at kvinder får de samme rettigheder som mænd.

At en idiot som Frank Aaen støtter hende kan ingen blive overrasket over. Enhedslisten har jo aldrig været helhjertet demokratisk; det er derfor at de har plads til en reaktionær shariaforkæmper som Asmaa...
 
23.07-2007 | 11:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:33 af Skandale
Jeg går udfra, at dette kvindemenneske også er ligeglad medd, at den folkevalgte, irakiske regering har bedt danskerne være i landet.

Ja, den er folkevalgt. Inkompetent, men folkevalgt.

Rystende udtalelse.
 
 
23.07-2007 | 12:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:37 af Jesper Helmer
Jeg har den sidste times slettet 10-15 kommentarer som enten var dybt useriøse eller groft nedsættende.  Rammerne for debatten på Avisen.dk er meget vide, men der er grænser for, hvad vi vil lægge hjemmeside til.

Så hold den gode tone.

Med venlig hilsen

Jesper Helmer, nyhedsredaktør
 
 
23.07-2007 | 12:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:39 af Flemming Bjerggaard
Hvad laver danske soldater i Irak?

Jeg kan ikke forstå den danske regering og dermed det danske folk er en krigsførende nation i Irak.

Vi danskere fortår ikke den Irakiske nation og de magtstrukturer der ligger bag den fanatiske kamp fra oprørernes side?

Men derfra er der langt til Enhedslistens og Asmaa s synpunkt for en "hellig krig" mod de danske soldater i Irak.

Fri os fra den indstilling og lad os få en hurtig tilbagetrækning af de danske soldater - for hvad laver de egentlig i Irak???
 
 
23.07-2007 | 10:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:22 af Karin Bennedsen
Gad vide, hvad de endnu levende danske modstandsfolk ville sige til denne debat?
 
23.07-2007 | 10:22 af Thomas
Ja, følelserne kommer let i kog når man ser den slags udtalelser sort på hvidt. Personligt har jeg aldrig haft tillid til at Asmaa var så "dansk" og så integreret i det danske samfund, at hun kunne blive medlem af folketinget. Bla. tager jeg stor afstand til at hun nægter at give hånd til halvdelen af befolkningen. Omkring krigen må man vel med en anelse virkeligheds-sans erkende at det er forventeligt at vores drenge angribes, men at sige det er fair tyder på en farlig eller i alle tilfælde en sympatiserende tankegang overfor angriberne.... Jeg mener, alle som sendes i krig kan og må realistisk set forvente at de bliver angrebet. Især i Irak med landets totale kaos, om de så angribes af den ene eller den anden gruppe er i princippet ligegyldigt ( for soldaterne som skal overleve), men det er dybest set og kan aldrig blive fair at mennesker fra andre lande som i et fælles internationalt samarbejde kommer for at hjælpe et krigsramt land skal angribes. Man kan maksimalt sige det er at forvente. Men Asmaa og EL skriver som om det er helt legalt og bare iorden. Det er jo i og for sig at udvise en total mangel på medfølelse og indlevelse f.eks. i de danske familier som ved at deres far eller barn er i Irak som soldat. Jeg kender personligt flere - hvor bla. en datter på 6 år måtte have psykologhjælp efter hendes far blev sendt til Irak. Jeg synes at Asmaa og EL fuldkomment har glemt alt om at der er rigtige mennesker involveret her, og at der er menneskelige hensyn at tænke på uanset hvad. Og så må man jo erkende at nationalismen i deres udtalelser overhovedet ikke kan findes. Men vi skal da være taknemmelige for at de afslører sig selv så åbenlyst. Stemmetallet til dem ved næste valg burde være NUL.... !
 
23.07-2007 | 10:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 10:02 af femtekolonne
At sende statsautoriserede mordere til andre lande burde være et prærogativ for despoter som Putin, ikke for en nation, der bryster sig af at være demokratiets moder.
 
 
23.07-2007 | 09:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 09:35 af Jørgen Mikkelsen
Inden længe rykker en ny danske militære styrke til Irak (helikoptergruppe) i stedet for den landbaserede styrke.

Bedst som vi troede at det var tale om et fælles politisk projekt, dukker der pludselige udtalelser op fra danske politikere, som mildes talt må være den værst tænkelige start for de nye unge mænd vi sender til Irak. Både Frank Aaen og Asmaa fra Enhedslisten, synes det er i orden at støtte dem som søger at slå vores drenge ihjel. Det er mildes talt en skandale.

Nu har vi åbenlyst bekendende fjender i vort land der kan udgøre en miltær fare, ved at lække fortrolige oplysninger til fx Al Quiada. Er der ikke her tale om en form for landsforrædderi?
 
 
23.07-2007 | 09:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 11:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:45 af Jesper Helmer
Bitten2

Jeg kan ikke huske ordlyden i de slettede indlæg, og kan derfor ikke afvise, at jeg har været for hurtig på aftrækkeren. Skriv eventuelt dit indlæg igen, så ser jeg på det. Jeg bryder mig ikke om på denne måde at skulle udøve censur, men nogle gange er det desværre nødvendigt.

Fortsat god debat

Jesper Helmer, nyhedsredaktør
 
 
23.07-2007 | 12:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:49 af Slet Mig
Jesper:

Jeg forstår ikke denne artikel. Asmaa holder sig strengt til Enhedslistens partiprogram, så burde nyheden ikke være at Enhedslisten syntes det er fair at angribe danske soldater i Irak?!??

Hvis Asmaa havde ment at det ikke var ok, ville overskriften så være: "Asmaa uenig med Enhedslistens ledelse"?

Lad mig vende spørgsmålet om: Er dette en personhetz?
 
23.07-2007 | 12:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:54 af Slet Mig
personligt mener jeg asmaa burde anmelde nyhedsavisen for at gengive volds- og mordtrusler på deres side. Se bla. Zivagos indlæg.

I øvrigt bør der skelens mellem opfordringer til vold og mord og så accept. Således har flertal i folketinget acepteret mord og vold i Irak, i et forsøg på at indføre demokrati. Desværre har de fejlet grusomt.
 
23.07-2007 | 12:54 af Slet Mig
personligt mener jeg asmaa burde anmelde nyhedsavisen for at gengive volds- og mordtrusler på deres side. Se bla. Zivagos indlæg.

I øvrigt bør der skelens mellem opfordringer til vold og mord og så accept. Således har flertal i folketinget acepteret mord og vold i Irak, i et forsøg på at indføre demokrati. Desværre har de fejlet grusomt.
 
23.07-2007 | 12:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 12:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 13:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 13:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 13:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 13:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 13:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 13:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 13:42 af Stephan Mannstaedt
@Jesper Helmer

Jeg kan forstå på Allan, at hvis man i denne blog skriver, at Pia K. er en landsforræder, så bliver denne kommentar slettet.

Mens hvis man her, i en kommentar skriver:

-----------------------------------------

23. juli 2007 10:16 af Zivago (anonym)

Dump den kælling midt over Irak -  fra 10 km`s

højde -  uden f. skærm

Hvor er hun ækel

-----------------------------------------

Så er det helt fint.

Kunne man evt. få forklaret den fine forskel mellem disse kommentarer, som betyder, at den ene kommentar (den med Pia K. er en landsforræder) bliver slettet, mens den anden ikke bliver?

Jeg bemærker i denne forbindelse specielt, at den ene kommentar går på (mulig) injurie, mens den anden kommentar går på opfordring til drab. I forbindelse med en evt. besvarelse af dette spørgsmål, vil jeg også gerne have belyst, om det er korrekt, at man fra avisen.dk side bedømmer muligvis injurie hårdere end en opfordring til drab.
 
 
23.07-2007 | 13:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 13:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 13:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 13:55 af Thomas Proctor
@Til dem som ønsker krig - tænk over det!

78% af Irakkerne ønsker invasionsstyrkerne UD inden   et halvt år.

82%Shia mener invationsstyrkerne provokere mere krig.

97%Sunni mener invationsstyrkerne  provokere mere krig.

41%Kurdere mener invationsstyrkerne provokere mere krig.

84% af alle irakkere har INGEN tillid til de amerikanske styrker.

http://www.worldpublicopinion.org/pipa/articles/brmiddleeastnafricara/index.php?nid=&id=&lb=brme

Et stort flertal i hele verden, også i Danmark, ønsker tropperne UD af Irak.

KRIGSLØGNE FRA KRIGSPARTIERNE:

Ekstra Bladet har – gennem årelangt tovtrækkeri – fået udleveret 10.089 sider dokumenter fra bl.a. forsvars-, stats- og udenrigsministeriet om krigsgrundlaget.

Dokumenterne er siden 2003 blevet brugt til systematisk i hundredvis af artikler at afdække regeringens uendelige række af usandheder og fortielser om Iraks masseødelæggelsesvåben.

Dokument nummer 5410-35-500 viser, at statsminister Anders Fogh Rasmussen talte usandt i Folketinget 28. april 2004.

DØDSTAL efter "Mission Accomplished"(nedkæmpelse af Saddams styrker):

665.000 Irakkere.

(kun Gud ved hvor mange lemlæstede Irakkere)

3632    Amerikanere

26806   Sårede Amerikanere

7       Danskere

Flere hundrede Englændere osv.

Men der er da også positive ting: A.P.Møller har tjent styrtende 19 miliarder på krigen i Irak - hvis man syntes DET er positivt.

Amerikanerne bruger tortur i Irak og krænker FNs Geneve-konvention om menneskerettigheder.

Krigen, som byggede på løgn, handler om olie - indse det nu!

Naturligvis vil Irakkerne være "Herre i eget hus".

De Danske Frihedskæmpere var også "ulovlige terrorister" efter Dansk lov under 2V.K. Man må være klar over at begge sider bruger terror i krig. Det er bevist at USA brugte terrorbomber i Vietnam.

Under Vietnamkrigen var langt de fleste også på Vietnamesernes side - det er som om folk i dag lukker øjenene for grusomhederne fordi det går ud over muslimer.

Hvor er den borgerlige anstændighed?
 
 
23.07-2007 | 13:59 af Thomas Proctor
DF har offentligt indrømmet at Irakkrigen var en "Bommert"

Det er altså Erhvervspartierne: Venstre og Konservative som vil fortsætte krigen - hvorfor?
 
 
23.07-2007 | 14:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:18 af Thomas Proctor
Højrefløjens propaganda forsøger at proppe muslimer og venstreorienterede i samme bås - så vi skal fremstå som lansdsforrædere, som fjender.

Det gør de fordi de er trængt (forhåbentligt?).

Vi var i Irak før Folketinget - dvs Krigspartierne besluttede at føre en ulovlig angrebskrig udenom FN, har militæret indrømmet.

Er det demokratisk?

Anders Fogh og Per stig for retten?

I notitsen Retsforfølgning af Danmark og af danske statsborgere ved de internationale domstole , skrevet af udenrigsministeriets Folkeretskontor ig sendt til statsministeriet den 17. marts 2003 kan man læse følgende:

Det er i den danske debat blevet hævdet, at Danmark vil kunne indklages for Den Internationale Domstol i tilfælde af deltagelse i en væbnet aktion rettet mod Irak, idet det anføres, at der ikke er tale om en selvforsvarssituation, og at der ikke foreligger et udtrykkeligt FN-mandat til en sådan aktion.

Den Internationale Domstol kan som udgangspunkt pådømme alle sager vedrørende international ret, inklusive spørgsmål om lovligheden af anvendelse af militær magt mod en anden stats territorium. Domstolen vil med andre ord være kompetent til at afgøre, hvorvidt Danmark ved at deltage i en militær aktion mod Irak har begået et folkeretsbrud.
 
 
23.07-2007 | 14:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:27 af Thomas Proctor
@L. Johs,

Det er ikke noget nyt at venstrefløjen er imod krig.

Du kan få bekræftet dine fordomme hver dag i den borgerlige presse - men det er ikke tilfældig propaganda at "bruge" Asmaa - det er typisk for den borgerlige presse at anvende racismen i befolkningen til politiske/økonomiske formål som krig.
 
 
23.07-2007 | 14:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:39 af Thomas Proctor
For fascister og racister er moral ikke et problem så længe der bliver slået muslimer ihjel.

Det er kun et problem hvis "egne" bliver dræbt - så trækker man sig..
 
 
23.07-2007 | 14:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:44 af Thomas Proctor
@onsdag,

Skal man være "Arisk Race" for at være Dansk eller har det noget med hudfarve at gøre?

Er alle muslimer "onde" selvom de er demokrater?
 
 
23.07-2007 | 14:48 af Isabella Balkert
At det givet vil give Enhedsslisten mange stemmer fra de mere fundamentalistiske muslimske kredse, men mon det kommer til at gå lige op med alle de stemmer der vil forlade EL på grund af Asmaa?

AT hun er så underfrankeret at hun finder det vigtigt at fortælle hvor hun står i Irak krigen, det kan vi andre så glæde os over, så ved vi endnu mere om hvad hun står for. At hun kan blive begyndelsen til enden for EL, mon det var hvad EL havde tænkt sig, eller tænker de slet ikke i det parti?

Jeg kan imidlertid græmme mig over at en social bevidst, og EU kritisk stemme i folketinget, druknes af det glade vanvid.
 
 
23.07-2007 | 14:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:56 af Isabella Balkert
ESP - Eller mener du ikke selv at din titel er misvisende?

Hvis jeg gifter mig i Canada, USA eller Frankrig - Og siden skifter mit danske statsborgerskab ud med en Fransk/Canadisk eller USA statsborgerskab, så vil jeg være statsborger i et andet land, men jeg vil aldrig kunne fornægte min danske etnicitet og opdragelsen i det Jante befængte samfund jeg er oprundet af, med mindre jeg har været stærkt præget af andre lande og mange forskellige mennesker, foruden mine danske forældre og deres danske familier, under min opvækst.

Tror du du kan gætte dig til resten?
 
 
23.07-2007 | 14:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 14:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 15:01 af Thomas Proctor
@Isabella Balkert,

Asmaa er almindelig demokratisk muslim - er det hendes udseende du ikke bryder dig om?

De holdninger hun giver udtryk for har Enhedslisten altid haft. Det er ikke nyt. Det nye er at propagandamaskinen bruger racismen i befolkningen til at forsvare en ulovlig krig. Indvasionen har kostet næsten 1 million irakkere livet.
 
 
23.07-2007 | 15:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 15:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 15:09 af Thomas Proctor
Nå nu kalder Venstre Enhedslisten terrorister - skal partiet så ulovliggøres?

Må der sidde terrorister i folketinget?

Højrefløjen er efterhånden godt presset. Domstolene får travlt..
 
 
23.07-2007 | 15:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 15:13 af Thomas Proctor
@onsdag,

Hvorfor skal jeg nu rejse? Jeg har en ret hvid hudfarve..?

Eller skal jeg bare interneres i KZ-lejer fordi jeg er venstreorienteret - Det var det første Hitler gjorde, forbød kommunisterne, toturerede dem og dræbte dem.
 
 
23.07-2007 | 15:20 af Thomas Proctor
Asmaa har sikret sig en folketingsstol. Så det bliver ikke sidste skarpe udmelding som får folk til at vågne op.

Desværre er sådanne udmeldinger ikke noget Dansk Industri bryder sig om for de tjener godt på krigen.
 
 
23.07-2007 | 15:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 15:22 af Thomas Proctor
Jeg kan godt forstå at Irakkerne kæmper imod en overmagt som bruger tortur.
 
 
23.07-2007 | 15:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 15:25 af Thomas Proctor
Indædt had

I Irak, som i mange andre af verdens brændpunkter, skaber synet at militære styrker frygt og mistro uanset styrkernes nationalitet. Angst og vrede bliver til indædt had, og det kan have dødelige konsekvenser. Når den civile og militære indsats sammenblandes, er det oplagt for civilbefolkningen at reagere over for de humanitære organisationer på samme vis, som de gør det overfor militæret. Nødhjælpsorganisationerne er ikke længere sikret, og de hindres i at udføre deres arbejde.

Besættelsesstyrkerne skal ud nu, fordi genopbygningsarbejdet ikke er et job for militæret, men for et politi og humanitære organisationer i samarbejde med neutrale FN-styrker.

De skal ud nu, fordi deres tilstedeværelse er ulovlig, og fordi Danmark igen skal være en loyal og principfast nation i FN.
 
 
23.07-2007 | 15:27 af Thomas Proctor
@Hm, ja,

Måske pga racismen - men langt de fleste i Danmark kan godt se problemerne ved den krig, tag ikke fejl af det.
 
 
23.07-2007 | 15:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 15:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 15:41 af Thomas Proctor
Venstre påstår Enhedslisten er terrorister.

At holde på solidariteten med verdens folk er ikke det samme som at støtte terror eller de fascistiske islamister.

Så må Venstre jo melde Enhedslisten til politiet! - hvorfor gør de det ikke? - fordi det er tom propaganda med et slet skjult racistisk islet.
 
 
23.07-2007 | 15:43 af Thomas Proctor
@Søren Larsen,

Bestemt - men det retfærdiggør ikke tortur.
 
 
23.07-2007 | 15:52 af Thomas Proctor
Venstre kalder Irak et demokrati.........passer det?
 
 
23.07-2007 | 15:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:24 af Brylle
Tillykke Asmaa, du har vundet en pose jord! Den kan du dele med Per, Bitten og KarinB som til stadighed vil være selvbestaltede idioter der går jer Islamisters ærne.

Jeg vil tro de i Ekstremisk trossamfund og helt hen til HUT gnider sig i deres fede hænder af fryd og lykke over dine udtaelser.

Jeg har aldrig heller været enig i den Irak krig...hvad rager det dog mig hvad Sadam har gjort.

Jeg tror endda befolkningen var bedere tjent under ham.

Men når det er sagt, så kunne den krig have været forbi allerede da sadam overgav sig! Men nej så tog terroisterne over, dem som dagligt spinger hundredevis af uskyldige mennesker i luften.

Og dem syntes Per, bitten og karin B samt et par andre ynkelige herinde at det er i orden de spænger vores soldater i luften.

Ved i hvad, jeg kan fandema godt forstå hvis Dansk røde kors og alle hjælpeorganitationer en dag siger at nu gider de ikke mere...det her er for farligt!

Folk som i en krig skulle være fredet da de ikke holder med nogen men bare hjælper folk i nød, bliver taget til fange, tortureret og dræbt!

Asmaa du kalder dig selv for flygtning hmmmmmmmmmmm ....må jeg være så fræk og spørge hvad du og din familie egentlig flygtede fra ?

Var det af samme grund som  Abu Laban, Kasim og Kylling Akkari flygtede !!!!! Fordi i var for ekstreme for jeres egne hjemlande.

Bitten2, hvorfor er du ikke blevet svensker efter 17år i sverige ?

Muslimer ynder ellers at kalde sig danskere når de efter få år får dansk statsborgerskab.

hir hir hir.....

Dansker kan man jo kun blive hvis man er født af danske forældre.... der røg du lige luks i din egen fælde :O)
 
23.07-2007 | 16:26 af Brylle
Poul Solrart Sørensen

Nu finders der jo ludere i alle lande...også de muslimske lande selvom det er med livet som insats !!
 
23.07-2007 | 16:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:42 af Brylle
Per H. Græseby

Hvorfor gifter du dig ikke med Asmaa, jeg kan se at kærlighed gør blind hahahha..
 
23.07-2007 | 16:44 af Brylle
onsdag

wooow!!! Helt enig med dig i dit svar til @xtrasensor.

Bare ud med det lort
 
23.07-2007 | 16:45 af Brylle
Per H. Christiansen

Har ingeniører ikke retten til at ytre sig om andet end deres arbejde ???

Du er dog en besynderlig størrelse Per
 
23.07-2007 | 16:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 16:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:05 af Brylle
onsdag

Ham Per Græseby bakke må kede sig bravt.

Jeg tror han er en møg bitter mand, som skal være på tværs af alt og alle :(

Jeg mener dybt alvorligt at mennesker som Per, bitten, karin B, xtrasensor mf er møg farlige mennesker at have gående frit her i samfundet
 
23.07-2007 | 17:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:13 af Brylle
Per Græseby

Det har du da i aller højeste potens!!!

Onsdag må ikke ytre sig om noget som helt uden at du skal fortælle ham at han er en flabet højreekstremistisk ingenør som du nærmest græmmes ved.

Hvad om du holdt dig til emnet...vi er rigtig mange der græmmes over asmaa og hendes udtaelser
 
23.07-2007 | 17:16 af Brylle
onsdag

hehehe..... jeg tror Per er i en ret forsinket puppe alder.

Du ved det er ok at være på tværs og kaste sten efter politiet fordi nogen har pisset på hans sukkermad :O)
 
23.07-2007 | 17:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:22 af Brylle
Poul Solrart Sørensen

Hvis lige du tager en tur i rulle teksten, så finder du ud af at der inetet nyt er under solen ang Per græseby bakke
 
23.07-2007 | 17:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:53 af Hausser
Det virker sådan lidt børnehaveagtigt det her, min far kan tæve din far.

Folk postulerer jo at der er 600.000 Irakere som er døde som følge af denne konflikt. Det kunne jo være interessant hvis nogle forholdt sig en smule kritisk til disse tal og dissekerede dem.

Er de 600.000 udtryk for alle de mennesker som er døde i Irak i den pågældende periode?

Hvor mange har koalitionen slået ihjel?

Hvor mange er myrdet under den terror som hærger landet?

Håber da der er nogen der kan give mig svar på dette.
 
23.07-2007 | 17:53 af Brylle
Splittet Danmark

Er Asmaa i krig mod Danmark ?

Næh der var ingen kemiske våben at finde på trods af at kemiske Ali indrømmede han havde en produktion og taget livet af befolkningen.

Der er mange ting der halter, og det første der dør i en hver krig, er sandheden.

Men derfra og så til Asmaa´s XXXXXTREMISKE udtaelser er der fandema nogle kapitler du har sprunget over !!!

Den heks er heldigvis grunden til EL´s endeligt!!!

Ja jeg skrev heks, for det er ikke racistisk....siger kasim  hir hir hir
 
23.07-2007 | 17:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 17:58 af Brylle
Per H. Christiansen

Du skal altså lære at acceptere at der er en masse mennesker i dette land som har en anden mening end dig.

EHL er jo en mega lille del af befolkningen som du tilhører.

Og folk skal fisema have lov til at ytre at de ikke kan fordrage islamister som Asmaa, uden at blive kaldt alverdens skældsord.

Jeg kan heller ikke fordrage islamister, det være sig Asmaa, boghandleren fra brønshøj, de dømte i terrorsagen, Ekstremisk (islamisk) troossamfun og helt ud til HUT.

Du kan altså ikke tvinge folk til at æde leverpostej med rødbede bare fordi du kan lide det!
 
23.07-2007 | 18:04 af Brylle
Asmaa2

De største racister i denne verden er muslimer.

Jeg må indrømme det varmede mig meget at se muslimer blive dømt for racime i Englang...det var fandema også på tide!

Da de tegnede muhammed, fik vi Islams store snadfe grimme fjæs at sande!!!

Elsker du jøder Asmaa2 ???

Nej du er opdraget til at hade dem ik ?

det er da racisme i allerhøjeste potens !

Og i øvrigt tror jeg alle danskere er RØV trætte af at høre om muhammed og Islam.

Hvad rager det dog os!
 
23.07-2007 | 18:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:10 af Brylle
Hm, ja

ROTFL....Godt brølt :O)))
 
23.07-2007 | 18:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:10 af Lars Nielsen
Brylle

Jeg kan kunm sige den stærk venstreorienterede Per. H. Christiansen er efter min mening uden for enhver form for pædagogisk rækkevidde, akkurat som Asmaa Abdol Hamid og Frank Aaen - Danmark politiske svar på Gøg og Gokke..

Per H. elsker at give den som "venstredrejet" debattør - i mine øjne er han formentlig pædagog så som skolelærer, eller i en børnehave.
 
 
23.07-2007 | 18:15 af Brylle
onsdag

Ja og det lader til asmaa2 er en af dem.

Tænk at vi huser sådan noget affald :(
 
23.07-2007 | 18:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:17 af Ina Ernø Jacobsen
Det har jo absolut intet med socialisme at gøre at opfordre til (at støtte) bevæbnet krig.

Hvad Enhedslisten har tænkt på, da de valgte at opstille Asmaar kommer jeg aldrig til at begribe, og partiet er begyndt at skuffe mig gang på gang... Asmaar giver masser af omtale, ja - og det er vel dét, politik handler om i dag... nu også for venstrefløjen! (Selvom Asmaar med sine rabiate holdninger aldrig bliver en "rigtig" venstrefløjspolitiker.)

Angående Irak-krigen er jeg meget i tvivl - jeg er imod den, og vi skulle uden diskussion ikke været gået ind i den til at starte med. Men at trække tropperne hjem, før opgaven er halvt fuldført og løbe fra ansvaret? Det er måske en anelse egoistisk.
 
23.07-2007 | 18:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:20 af Brylle
Strangelove

Nemlig...det er lige meget hvad man debaterer med ham, så har han de mest naive højrøde kommunistiske ytringer.

Han kan ikke lide dem der har noget, for de er kapatalist svin...jøsses!!! Det kunne ikke falde per ind at de har arbejdet for det de har.

Og måske bruger de ligeså meget tid på deres arbejde som per bruger på at sidde og ævle her.
 
23.07-2007 | 18:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:55 af Thomas Proctor
@kirsten hansen,

Asmaa går ikke ind for islamisme men derimod demokrati.

Er alle Irakkerne terrorister? - Hvorfor må Irakkerne ikke kæmpe imod besættelsen af deres land?
 
 
23.07-2007 | 18:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 18:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:20 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Til din orientering så gentog Asmaa altså i begge TVA hvad hun havde sagt til BT

sååååååååååååh!!!!
 
23.07-2007 | 19:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:28 af Brylle
Bitten2

Du er lige så tåbelig at høre på som du plejer at være!!!

I et svar skriver du enddag at din datter kommer sammen med en muslim.

Ved du hvad muslimske mænd mener om danske piger ? og ved du hvad danske unge mænd kalder den slags piger ?

Finder du det ikke mærkeligt at muslimske drenge  aldrig tager deres lille søster med til DANSKE fester ?

Hold da op mand... igen igen igen nok engang krænger du vrangen ud af pølsehullet og ved ikke engang hvor latterlig du i grunden  er !

Hvad asmaa angår så er hun XXXXXXXXXXXXXTREAM !!!!!! hun er radioaktiv ...pissehammrene giftig og pisse falsk.

Jeg vil skide hendes religion et stykke, det som det kommer an på er hendes udtaelser.

Selv Søvndal tager dybt afstand. Det skulle du måske også gøre som den "gode" SFer du er!

FØJ!
 
23.07-2007 | 19:31 af Thomas Proctor
"Overfaldet" på Asmaa har kun propagandaværdi - Enhedslisten har altid været imod krigen og altid støttet befolkningerne imod besættelsesmagter.

Er alle Irakkere terrorister?

Hvorfor må Irakkerne ikke kæmpe imod en besættelsesmagt, som bruger tortur?

At være solidarisk med Irakkerne betyder ikke at man støtter terror eller islamister!
 
 
23.07-2007 | 19:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:32 af Brylle
Per græse bakke

Jo du har maaaaaaaaaaaange gange fortalt du ikke kan lide folk med penge.

men i gennemsnit skulle hver dansker være god for  300.000 kr her er ejerboligen så ikke talt med.

Hvis du følger med i nyhederne bare engang imellem så oplever du noget nyt :O)
 
23.07-2007 | 19:37 af Thomas Proctor
@Brylle,

Jeg er stadig SFer. Nej jeg har ikke en datter som kommer sammen med en muslim.

Det er uhyggelig propaganda som splitter venstrefløjen - jeg forstår ikke Villy i denne sag men han må vel "tage hensyn til vælgerne". Det er ærgeligt men racismen har godt tag i mennesker i Danmark.
 
 
23.07-2007 | 19:37 af Brylle
ExtraSensoryPerception

så fat det dog om du kan....

Det er jo ikke den civile Iraker der yder modstand, men derimod islamister/terroister som måske ikke engang er irakere, og som dagligt slår irakare og soldater ihjel.

Det syntes Islamisten asmaa er ok...så fat dog hvad det drejer sig om i stedet for alt det ævl og kævl.

Soldaterne er der for at hjælpe, og er på den irakiske regerings side...så hvad hulen er det du prøver at sige !
 
23.07-2007 | 19:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:38 af Brylle
Per H. Christiansen

Per så gift dig dog med hende....hvad venter du på *LOOOOOOOOOOOOOOOOOL*
 
23.07-2007 | 19:39 af Brylle
ExtraSensoryPerception

hedder du bitten 2 ?
 
23.07-2007 | 19:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:43 af Thomas Proctor
@Brylle,

Er det umuligt at forestille sig at der også er andre end islamister/terrorister som kæmper mod besættelsen?

@Til dem som ønsker krig - tænk over det!

78% af Irakkerne ønsker invasionsstyrkerne UD inden   et halvt år.

82%Shia mener invationsstyrkerne provokere mere krig.

97%Sunni mener invationsstyrkerne  provokere mere krig.

41%Kurdere mener invationsstyrkerne provokere mere krig.

84% af alle irakkere har INGEN tillid til de amerikanske styrker.

http://www.worldpublicopinion.org/pipa/articles/brmiddleeastnafricara/index.php?nid=&id=&lb=brme

Et stort flertal i hele verden, også i Danmark, ønsker tropperne UD af Irak.

KRIGSLØGNE FRA KRIGSPARTIERNE:

Ekstra Bladet har – gennem årelangt tovtrækkeri – fået udleveret 10.089 sider dokumenter fra bl.a. forsvars-, stats- og udenrigsministeriet om krigsgrundlaget.

Dokumenterne er siden 2003 blevet brugt til systematisk i hundredvis af artikler at afdække regeringens uendelige række af usandheder og fortielser om Iraks masseødelæggelsesvåben.

Dokument nummer 5410-35-500 viser, at statsminister Anders Fogh Rasmussen talte usandt i Folketinget 28. april 2004.

DØDSTAL efter "Mission Accomplished"(nedkæmpelse af Saddams styrker):

665.000 Irakkere.

(kun Gud ved hvor mange lemlæstede Irakkere)

3632    Amerikanere

26806   Sårede Amerikanere

7       Danskere

Flere hundrede Englændere osv.

Men der er da også positive ting: A.P.Møller har tjent styrtende 19 miliarder på krigen i Irak - hvis man syntes DET er positivt.

Amerikanerne bruger tortur i Irak og krænker FNs Geneve-konvention om menneskerettigheder.

Krigen, som byggede på løgn, handler om olie - indse det nu!

Naturligvis vil Irakkerne være "Herre i eget hus".

De Danske Frihedskæmpere var også "ulovlige terrorister" efter Dansk lov under 2V.K. Man må være klar over at begge sider bruger terror i krig. Det er bevist at USA brugte terrorbomber i Vietnam.

Under Vietnamkrigen var langt de fleste også på Vietnamesernes side - det er som om folk i dag lukker øjenene for grusomhederne fordi det går ud over muslimer.

Hvor er den borgerlige anstændighed?
 
 
23.07-2007 | 19:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:45 af Thomas Proctor
Er der nogen på højrefløjen som kan svare på dette:

Hvorfor må Irakkerne ikke kæmpe imod en besættelsesmagt, som bruger tortur?
 
 
23.07-2007 | 19:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:46 af Brylle
Bitten2

citat

MINE sønner har heller aldrig taget deres søstre med til fester, så nej, det finder jeg ikke spor underligt

svar

Nej men dine døtre har holdt deres egne fester sammen med andre drenge og piger. Det har muslimske piger altså ikke retten til.

Du tror du kender en muslimsk mand der har kommet sammen med din datter i et kort stykke tid *GGG*

TAK FOR KAFFE!!!!!!!

Nu er det jo ikke hvad mine sønner kalder piger som din datter, men hvad unge danske mænd kalder dem :O)
 
23.07-2007 | 19:48 af Brylle
Bitten2

og ???????????????????
 
23.07-2007 | 19:51 af Brylle
Goodman

ROTF....

det var dagens tolver hahhahhaa
 
23.07-2007 | 19:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 19:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:06 af Brylle
Bitten2

Du har en hukommelse som en si...

Min kussine er gift med en muslim, min søster har været gift med en muslim !!!

Og du skriver jeg skal leve i virkeligheden *GGGG*

Og nej...sådan nogle "grimme udtryk" har jeg ikke lært mine børn, de er heldigvis selvtænkende tillige er deres venner.

Jeg tror ikke en skid på at dine døtre har holdt fest med muslimske piger hvor der var drenge til stede.

Du er så plat!
 
23.07-2007 | 20:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:07 af Brylle
Per H. Christiansen

Citat

At mange direktører og ledere og chefer er afstumpede psykopater

svar

Er det fordi du er blevet fyret for mange gange pga uduelighed ROTFL...
 
23.07-2007 | 20:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:10 af Brylle
Bitten2

Jeg skal være den første til at skrive under på at du ER UNORMAL!
 
23.07-2007 | 20:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:16 af Brylle
Per H. Christiansen

LOOOOOOOOOOL jeg tænkte nok du var underernæret på den led hahhahahha
 
23.07-2007 | 20:17 af Brylle
Ingen udgift Bitten :O)
 
23.07-2007 | 20:17 af Bo Dumstrei
Helena Thomsen: hørt, du burde melde dig ind i politik hvis du ikke er det.

Onsdag

Per H. Chistiansen

I er ved at være for langt ude i toven med jeres diskusion i sviner lidt hinanden til vær lige opmærksom på det, i sætter p.t jo en mund krig op imod hinaden. Husk lige vi bor i et frit land og må bruge den ytringsfrihed vi har, men uden at vi sviner hinanden til ja jeg ved godt det kan være svært men vi er sku da i åben debat her, og her har vi selvfølgelig ikke samme mening.

Asmaa2.

Lær lige at vi lever her i DK. og vi har ikke været vant til at der her og der skulle bygges moskéer og hva der ellers andet hører til. Folk i større og mindre by´er vil også kunne sove lidt længere søndag morgen end til kl. 700 eller hvornår det nu er der bliver råbt ud over byen.

Her er vi i Dk. Vi taler dansk, tænker dansk,vi er danske og er stolte af vores land, vi betaler skat med glæde fordi vi har nogle rigtig gode ydelser her i DK som man ikke har i andre lande, fordi da bruger de borgernes penge til at skaffe sig våben for eller hva fanden de nu gør.

Og hold lige Tyskland ude af det her, det er ikke dem vi skyde skarpt imod.........

Med velig hilsen

Bo Dumstrei (DF Medlem)
 
23.07-2007 | 20:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 20:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:22 af Bo Dumstrei
Nu da hun er kommet i politik PER. H. Christiansen

det er måske lige dig der skulle følge lidt med, så er den eneste måde at få alt det her ud af verden ved at man total afskærer Ø ( enhedslisten) Ved at undgå at give dem stemmer, og så sætte sig imod det de gør og det mener jeg man burde her i dette tilfælde da dette har med drab mod hjælpe organisaion at gøre fra FN, og husk vi engang selv har været med til at sige ja til FN konvetionen.

Hvor Fanden skla vi så sende Frank Aaen hend ud til et par vilde orner på en går.........?
 
23.07-2007 | 21:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:30 af Bo Dumstrei
Per H. Christiansen skriver.

At han i hele hans leve år aldrig har lavet en fejl, at han er så hellig at han kan gå på vandet.

Ja du må nu være en helt gad nok vide om du så også er gift.Så er det jeg spørger har du aldrig hørt om krise eller krisehjælp.... :-)
 
23.07-2007 | 21:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 22:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 22:15 af Brylle
Bitten

Citat

23. juli 2007 20:21 af  Bitten2

"jeg tænkte nok du var underernæret på den led" skriver Brylle der åbenbart er vant til at alt der har med kvinder at gøre koster penge.

("Ingen udgift Bitten")

svar

Tror du ikke du skulle tage og skille mine svar ad !!!

Du skulle jo have været metrolog kone...du løber med en halv vind!

Jeg svarede Per at han nok var underernæret fordi han fik lyst til kusse da jeg kom til at skrive kusine med 2 sér NÅH!

At jeg svarede dit ang din dumhed som du takkede for jeg ville skrive under på, svarede jeg "Ingen udgift Bitten"

Jeg kunne også have skrevet velbekommen hvis du absolut skal have bøjet det i neon.

Og du kan roligt klage alt det du vil...jeg er istappe kold et vis sted  !!!
 
23.07-2007 | 22:19 af Brylle
Per græseby

Citat

23. juli 2007 20:52 af  Per H. Christiansen

kmj!

Jeg har klaget over din kommentar! Det er dig, der er vildt provokerende! Hvis Asmaa er en so, hvad er du så selv? Et svin? En møghund? Eller hvad synes du selv, du bør kaldes? En fej/anonym møghund? Ja, jeg spørger bare!

Svar

Hvis muslimer er i deres gode ret til at kalde danskere svin, hunde, vantro, ludere, køtere osv uden at det er racistisk, så kan KMJ vel også kalde asmaa en so, uden at du behøver gøre antræk Per !!!

Foruden alt dette Per, så har du måske slet ikke tænkt på at Asmaa også er en farlig kælling for de tolke der skal bo her i Danmark.

Hun må jo se dem som landsforrædere der har arbejdet tæt sammen med de danske soldater som hun mener er ok at slå ihjel!
 
23.07-2007 | 22:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 22:20 af Brylle
23. juli 2007 20:58 af h. sørensen

ROTFLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL hahhahahhaha...kæft hvor jeg griner LOL
 
23.07-2007 | 22:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 22:22 af Brylle
Bitten jeg spurgte om du ville nævne fordelene og hvad de har beriget os med ?? det vil du så ikke fortælle os !! Godt så!
 
23.07-2007 | 22:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 22:29 af Brylle
Gooooooosh hvor er du en vulgær og ækel kælling at høre på bitten.

Bliver du også liderlig hvergang du trykker på P på dit tastertur ??

Hvad gør du når du HRINER ??!!! ROTFLOOOOOOOOL

Kan godt forstå han DFer gav dig et velfortjent drag over nakken *fnis*
 
23.07-2007 | 22:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 22:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 22:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 22:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 22:42 af Brylle
Bitten2

Jeg vejer ikke på samme måde som dig!

Jeg ser absolut INGEN fordele ved at få indvandre som er muslimer.

Tænk hvad vi kunne have sparret os selv for, med kriminalitet, æresdrab, voldtægter forberedelse af terror laver landsforræderi og jeg skal gi dig!

Og så kommer du her og snakker om krydret mad !

Goddag mand økseskaft!
 
23.07-2007 | 22:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 22:44 af Bo Dumstrei
Bitten2

Hva end de har så har de ikke ret ti at behandæe os på den måde de gør det er jo ikke irakiske soldater der slår os hjæl.

Dem der gør det mod os dernede er som commander thompsen sagde forbryder.

Og Per H.C Jeg tror du snart skal hvile dig du vrøler lidt nu synes jeg.....
 
23.07-2007 | 22:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 22:07 af Bo Dumstrei
Prøv lige og tænk, hva hvis det nu var en dansk politiker der havde sagt detfordi han ikke var muslim hvad fanden havde vi så gjort.

Havde vi kaldt ham spion eller hva...

Vi skal ikke kun se at hun er muslim, men nok lige overveje om det her har mere med på sig......
 
23.07-2007 | 22:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:57 af Brylle
Bitten2

Vil du fortælle os fordelene ved muslimske indvandre ??

Hvad er det lige de har beriget os med ???
 
23.07-2007 | 21:57 af Bo Dumstrei
Per. H. Christainsen

Ja du skrev også det med skat. Nu før dig lige som en mand og hold dig til virligheden.

Tror lidt at du har lukket dig ind i din egen verden.....
 
23.07-2007 | 21:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:44 af Brylle
Bitten2

Der er heller ikke nogen der har slået mig ned og stjålet min håndtaske, men derfor kan jeg jo godt foragte kriminelle der gør det.

Hvor fat svag er du i grunde Bitten ?

Syntes du virkelig det kan være rigtigt at muslimske piger ikke kan følge deres hjerte uden at blive skudt ned på åben gade, eller at familie medlemmer der NÆGTER at udføre disse handlinger på deres søster bliver slået ned med køller !!!

Jeg kender nogen der er blevet slået ned af indvandre, jeg kender et par piger der er blevet voldtaget af indvandre, den ene var kun 13 år!

Så jeg har sabsjakema meget imod sådan noget rakkerpak og det genere mig MEGA MEGET!

Hvad godt fører det med sig om jeg må spørge ??? Krydret mad ?? ROTFL....

Jeg er generelt imod alt slags vold Bitten, men jeg ved også at der er kællinger der er så øretævede indbydene, at jeg også havde lappet dem nogen på låget hvis jeg var en mand :O)

Den bad du selv om *GGG*
 
23.07-2007 | 23:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:50 af Bo Dumstrei
Det var godt Brylle, var lige ved at citere det samme men lod det være da du havde skåret det ud i pap......*s*
 
23.07-2007 | 23:52 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Ok så er jeg med.

Men peter du ved jo ligeså godt som jeg, at hvis ikke det var kommet frem så sad de røde jo stadivæk inde på Christians borg og  angreb regeringen hvis ikke nogen måtte vide hvornår de kom og om de var her.

Og så fik BT jo også en over snuden for at lægge oplysninger, som kunne have kostet nogen livet.

Det syntes jeg bare ikke man kan tørre af i nogen bestemt at et led i kæden er svagt, så må man ihvertfald finde det svage led og lade det/dem stå til ansvar.

Pressen finder jo lyn hurtigt ud af hvor folk kommer hen... det er jo næsten umuligt at skujle.

dette medgiver jeg er lidt ærgeligt, men jeg håber da sandelig ikke at disse tolke og deres familier skal have politibeskyttelse pga af halvhjerner som Asmaa
 
23.07-2007 | 23:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:11 af Brylle
Per H. Christiansen

Det er dejligt at være et svagt køn, når bare man har en mand som elsker en ud over alle breder:=O))

men øøøøøøøh hvad er du så per ??? intetkøn *GGG
 
24.07-2007 | 00:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:17 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Asmaa er vores soldaters fjende ! Det har hun klart gjort udtryk for i dag!

Tolkene er jo helt klart i fare for mennesker som Asmaa, da de i hendes øjne er landsforræddere.

Det må du da kunne se hænger sammen.

Er der iøvrigt nogen der ved HVEM der har lægget oplysninger Peter ? Det er det jeg efterlyder før man slynger om sig med beskyldninger
 
24.07-2007 | 00:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:26 af Brylle
Per H. Christiansen

Nu har jeg jo ikke hele dagen til at sidde og holde dig med selskab...jeg arbejder en del, men du er vel også misundelig over mit store brød af et mandfolk ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSER mig ud over alle breder, med eller uden 2 dder *LOOOOOOOOOOOL*
 
24.07-2007 | 00:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:54 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Asmaa kommer fra palæstina  hvor hun flygtede fra sammen med sin familie og fik asyl i DK:

Det skrev jeg altså også længere oppe.

Altså Abu laban, kylling akkai og asmaa kommer jo ikke fra samme land heller, men de er alle landsforrædere i både mine og den brede befolknings øjne.

Du skal forstå uanset du vil det eller ej, at Asmaa har udtalt det er ok at skyde på vores soldater.

ang tolkene sår får de

asyl netop pga at de bliver opfattet som landsforædere fordi de har givet oplysninger til vores soldater i Irak som asmaa syntes det er ok at skyde til måls efter.

Hvorfor vil du gøre så stort et nummer ud af det ?

Asmaa syntes kort og godt det er ok at skyde vores soldater og dermed er hun en landsforræder !

Og fjende af de danke soldater må hun jo være hvis hun kan udtale sig som hun gør!

ellers havde vi jo ikke denne debat.

Jeg skrev heller ikke du beskyldte nogen bestemt for at lægge oplysninger, men at man må finde det svage led og stille vedkommende til ansvar
 
24.07-2007 | 00:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 00:56 af Brylle
Per H. Christiansen

du vrøvler..jeg har ski hørt hende sige det samme i 3 TV aviser i dag.

Så jeg tror du skulle finde kuvøsen...du må være overtræt som du har spruttet i dag.
 
24.07-2007 | 00:59 af Brylle
av min arm  John Andersen

Det må du uddybe nærmere !!!!

Jeg vil glæde mig til at læse din lange udredning i morgen aften :)

Godnat
 
24.07-2007 | 01:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 01:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 01:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 21:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:17 af Bo Dumstrei
Ja brylle hvis du var lesbisk ville jeg også gerne være det gad nok vide om jeg så også blev kaldt for en so.......*gg*
 
23.07-2007 | 23:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:03 af Bo Dumstrei
Brylle

Det må jeg ikke sige og det får man mig ikke til tror ikke at Frank går med sådan et........*ggg*
 
23.07-2007 | 22:57 af Bo Dumstrei
Brylle....

Synd for ham der skulle skrive den han måtte kunne holde sig godt for tror sku ikke han ville blive færdig i dette år hunrede......*GGG*
 
23.07-2007 | 22:54 af Brylle
Bo Dumstrei

Det hedde sig "skal koste tørklæder"

ROTF...
 
23.07-2007 | 22:53 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Det skulle jo også kun være hemmeligt indtil de var kommet godt afsted.

At de er anonyme indtil videre er jo forrdi de endnu ikke har fået asyl.

Hvis nogen herboende Irakere eller andre muslimer  vil gøre dem ondt, så må vi hellere kyle uromagerne ud!
 
23.07-2007 | 22:52 af Bo Dumstrei
John Andersen

Tørklæde eller ej man skal ikke se det på den måde men man skal lytte til det hun har sagt og det er der ogen der har formådet at gøre.

Vi kan ikke tillade os i det her land at være sådan over for dem der et udsendt og som gør det beste de har lært og så sidder der en i folketinget og sviner dem til og ønsker dem døde.

Det kan vi kun gøre noget ved og det skal koste ansigter i folketinget..... BASTA
 
23.07-2007 | 22:50 af Brylle
Bo Dumstrei

Jeg er sikker på der kan skrives store tykke fede bøger om hvad Bitten og Per IKKE kan forstå *GGGG*
 
23.07-2007 | 22:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 22:49 af Brylle
åhhhhhh ja John Andersen, Hvis ikke folk er enige med dig så er de racistiske..er du udgået for modargumenter ?
 
23.07-2007 | 22:47 af Bo Dumstrei
Brylle

Det er ikke alle der forstår at mad og dø ikke hænger sammen vel.......
 
23.07-2007 | 22:46 af Brylle
Per H. Christiansen

Jeg er ikke lesbisk...og nej jeg straffer heller ikke min mand *GGGG*

Men hvorfor må kmj ikke kalde Asmaa en so hvis han/hun mener hun er det ?

I Asmaa´s indre er du altså heller ikke andet end en køter og et svin som ikke vil Allahs sag.

Barte vent, det skal såmend nok komme ud af hende en dag, om ikke andet så mellem sidebenene
 
23.07-2007 | 22:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:19 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Jeg har set TVA 3 gange i dag !!!!

Det gør jeg hver dag, og for nogle dage siden blev der sagt at det var hemligt lige indtil en time før de skulle afsted!

Forstå dog at deres fly kunne blive skudt ned af de hellige krigere som Asmaa støtter !

Jeg har ikke set noget ansigt på nogen tolke endnu....men de viste andre afviste asylansøger i tva i dag...
 
23.07-2007 | 23:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:20 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen ROTFL er du enig med bitten ?? GGGGGGG .....krydret mand hahahahhaha
 
23.07-2007 | 23:22 af Brylle
Ole Hansen student Norge

Nemlig Ole Hansen...og derfor er sådan en kælling som Asmaa hunde farlig
 
23.07-2007 | 23:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
23.07-2007 | 23:43 af Bo Dumstrei
Bitten2

Nu er i ved at være langt ude igen det drejer sig sku ikke om æres drab, men hvis du er dansker om dine med mennesker fra dit fæderland....

Hallo nu må du også vågne op...
 
24.07-2007 | 01:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 01:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 01:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 01:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 01:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 01:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 03:05 af Andreas Trägårdh
Forstå lige hvad det er for en argumentation offentligheden dømmer hende på. Det hun står frem og siger er jo logiksk resonering, omend politisk ukorrekt og temmelig kynisk men det er en helt enkel, nøgtern og korrekt konstatering.

At danmark desværre er en besættelses magt, kan man kun beklage. Den irakiske modstands bevægelse er tegn på et folks overlevelses drift, og var den ikke at spore ville der for alvor være grund til  bekymring og ikke mindst agpågivenhed!

Skal modstands bevægelsen i irak fordømmes principelt, skal danmarks friheds kæmpere fra 40 erne jo også bøje sig pr. princip og fordømmes. De tjener det samme formål.
 
 
24.07-2007 | 08:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 08:51 af Slet Mig
for sidste gang.

Aasma har stort set blot læst op af enhedslistens partiprogram. Det har vel intet med hendes barndom eller religion at gøre?

Hvis hun havde ment andet ville nyhedsavisen mm sikkert have skrevet artikler om hvorledes  hun bryder m enhedslisten..

damn if you do, damn if you dont.
 
24.07-2007 | 08:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 09:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 09:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 09:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 09:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 09:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 09:37 af Leihla
Asmaa Abdol-Hamid er fuldstændig galt afmacheret. Det er skræmmende at en ellers fagligt og sprogligt velintegreret kvinde og folketingskandidat er så indædt i sin religion(vrede). Her glipper al viden og fornuft for hende. Jeg tror at Asmaa Abdol-Hamid er en af de virkelige farlige islamister her i Danmark, klog nok til at få indblik, men sydende islamist/fundamentalist bag tørklædet. Tag ikke fejl. Vi så jo også de 3 læger som viste sig at være terrorister. Det er virkelig trist for Danmark, at fanatikerne skal findes i gruppen af de velintegrerede som udadtil kan virke meget dansksindede. De er farligste. Tag ikke fejl af denne gale kvinde.
 
24.07-2007 | 09:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 09:46 af Slet Mig
peter: USA er ved at lave baser i landet, der skal stå i 10-20 år. Juridisk og moralsk er danamrk en besættende magt, det indrømmer selv regeringen.
 
24.07-2007 | 09:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 09:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 09:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 10:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 10:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 10:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 10:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 11:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 11:03 af Leihla
Jeg tror desværre, at du har ret.

Asmaa kunne lære meget af Naser Khader, som for mig at se er ganske dansksindet, en af de rigtig gode moderate. Men det har kostet ham en daglig frygt for sit liv og levned, skammeligt at egne kan behandle ham sådan. Fanatikerne tror at de kan islamisere Danmark, det er skræmmende. Det er skræmmende at vi skal leve et liv her i Danmark med frygt for terror, fordi vi har taget nogle mennesker i asyl i vores godhed og naivitet. Synd for de moderate islamister som er ganske fredelige, at de måske mødes med mistro pga. af "de gale" fundamentalister.

Jeg har set TV udsendelser med Asmaa flere gange. Prøver hver gang at finde oprigtige og gode hensigter fra en klog kvinde, og få tro på at hun vil os det godt. Men hendes indædte danskerhad skinner igennem, kommer altid ud mellem sidebenene og meget åbent indimellem som vi nu har hørt igen.

Ville så gerne kunne stole på hende. Men det kan jeg ikke. Hun er farlig for Danmark. Jeg kan ikke forstå at hun og andre fanatikere/fundamentalister ikke rejser hjem og dyrker deres indædte religion i eget land og lader os være i fred sommen med de moderate islamister. Jeg ønsker ikke at skære alle over en kam. Asmaa har også formået at få Anders Fogh til at tro at hun vil os det godt og har fået lov til at beholde sit tørklæde.

Har Asmaa nogensinde tænkt på at kæmpe for alle de islamske kvinder som bor her i landet som må finde sig i drab af egne fædre og brødre hvis en ung islamist prøver på at integrere sig med en dansk mand/kvinde eller for den sags skyld selv at vælge ægtefælle? Har Asmaa nogensinde tænkt sig at få bekæmpet kvindeundertrykkelsen blandt egne, kvinder som sidder her i Danmark med op til 4 børn, og må finde sig i at deres mænd har danske elskerinder som fast partner?.

Heldigvis gør uddannelse normalt mennesker mere hele, og viden giver evne til kommunikation så vold ikke længere er et nødvendigt værktøj. Heldigvis uddanner islamske kvinder sig og forsætter på universiteterne med stor succes, og får evne til selv at vælge og leve i demokratiets ånd.

Man kan spørge Asmaa hvorfor hun ikke går ud og underviser kvinder af egen herkomst om demokratiet i Danmark og kvinders rettigheder. Her kunne hun anvende sin faglige viden som led i integrations og socialiserings processen.

Hvis Asmaa vælger at bo i Danmark og ovenikøbet med herkomst i Folketinget, Så er det vel fordi hun synes at her er godt at være, og derfor føler ansvar for demokratiet og de regler og love vi har i Danmark?
 
24.07-2007 | 11:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 11:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 12:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 12:47 af Leihla
Jeg håber bare at de taburetter der besættes i folketinget med muslimer, er de ægte moderate muslimer.Som ikke sidder i demokratiets ånd og dyrker galskaben - fundamentalisme og terror. Det er så skræmmende med denne intelligente kvindes galskab.
 
24.07-2007 | 13:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 13:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 13:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 13:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 13:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 14:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 14:07 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 14:08 af Andreas Trägårdh
Til Redaktionen

Denne Blog er fyldt med løgn agtig, person hetz og hadefuld probaganda.

Der er en del elementer her inde, der ødelægger den frie debat og dermed muligheden for udvæksling af oplysning og indsigt.

STOP DET!
 
 
24.07-2007 | 14:22 af Andreas Trägårdh
kirsten hansen

Det som peter skriver er sandt. Det er lige præsis det Asmaa har udtalt fra starten. Du kan, ligsom dine avis kilder, ikke være oprigtig intreseret i debatten, i det som folk udtaler og dermed heller ikke i det som der faktisk forgår i vores land. Der imod probaganderer du og spreder løgne, hvilket tyder på at du kun kan være intreseret i at udnytte situationen og således mis-informere dine medmennesker, når du på den måde spreder tvivlsomme postulater uden nogen dækning.
 
 
24.07-2007 | 14:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 14:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 14:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 14:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 14:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 15:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 15:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 15:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 15:33 af Karin Bennedsen
Commander Thompson giver her en beskrivelse af de danske modstandsfolk:

"Personer der gør væbnet indgreb mod hvadsomhelst er ikke helte, de er sommetider psykopater der udnytter situationen ved afpresning eller plyndring , og for det meste nyttige idioter der bliver udnyttet af en fjernere intelligens til at gavne andre formål, men de er altid kriminelle da de ikke er autoriseret af nogen eller noget."
 
24.07-2007 | 15:37 af Karin Bennedsen
Jeg ved ikke, hvorfra Kirsten Hansen har det, at Asmaa er iransk sunnimuslim.

Det er hun ikke. Hun er dansk-palæstinenser.
 
24.07-2007 | 15:39 af Thomas Proctor
Du "glemmer" hvem der oprustede islamisterne - Højreregeringer i "Vesten".

Pia K. var sammen med Lars Lykke Rasmussen i Afghanistan med en stor pose penge til islamisterne i 80erne. Det er der beviser for.

Hvem støtter fascistiske islamister Venstrefløjen eller højrefløjen?

http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?id=3570&action=info
 
 
24.07-2007 | 15:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 15:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 16:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 17:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 17:33 af Thomas Proctor
@Protest,

Pia K. var sammen med Lars Lykke Rasmussen i Afghanistan med en stor pose penge til islamisterne i 80erne. Det er der beviser for.

Hvem støtter fascistiske islamister Venstrefløjen eller højrefløjen?

http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?id=3570&action=inf

Jeg håber at jeg skader de største kapitalinteresser og højrefløjen - så kan jeg vel få mit passifistiske ikke-volds kristne martyrium?
 
 
24.07-2007 | 17:36 af Thomas Proctor
@kirsten hansen,

Asmaa er faktisk demokrat - det kan muslimer altså også godt være - det er islamisterne som har mest tilfælles med højrefløjen. Se min Blogg efter beviser: http://avisen.dk/blogs/esp22/nynazister-worldwide-sover-islamisterne-2-210707.aspx
 
 
24.07-2007 | 18:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 20:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 20:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 20:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 20:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 20:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 21:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 21:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 21:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 21:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 21:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
24.07-2007 | 23:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.07-2007 | 09:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.07-2007 | 11:03 af BillieJean ®
Så ta dog hjem og kæmp din kamp hvor du høre til - så vi kan få vores dejlige, fredelige og meget hjælpsomme land tilbage... I er over alt og er total utaknemlige, du skulle skamme dig Asmaa Abdol-Hamid - Fuck noget jalla pis at lukke ud :o/
 
 
25.07-2007 | 20:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.07-2007 | 20:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.07-2007 | 22:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.07-2007 | 22:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.07-2007 | 22:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
25.07-2007 | 22:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.07-2007 | 00:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.07-2007 | 00:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.07-2007 | 11:06 af Mr. Pedersen
Bitten,

hvis du kendte noget til international ret - hvad du sandsyneligvis ikke gør - så ville du vide, at man med støre ret end ikke kunne sige at FN har anerkendt krigen mod Irak.
 
 
26.07-2007 | 11:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.07-2007 | 11:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.07-2007 | 11:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.07-2007 | 12:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.07-2007 | 12:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.07-2007 | 13:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
26.07-2007 | 23:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
29.07-2007 | 23:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
29.07-2007 | 23:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
29.07-2007 | 23:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
29.07-2007 | 23:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
30.07-2007 | 09:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
02.08-2007 | 01:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
02.08-2007 | 10:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
02.08-2007 | 18:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
02.08-2007 | 18:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
 SKRIV KOMMENTAR LÆS DEBATREGLERNE
Du skal være logget på for at kommentere.
© Copyright 2012, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites