|
|
|
16.11-2007 | 10:14
af
basse
"De to seneste valgperioder har seks af partiets i den periode ni medlemmer været på orlov, og dermed givet plads til suppleanten"
Ja, det er simpelhen utrolig med de dovne hunde fra Enhedslisten. Når de opdager, at tingene ikke kan klares med en brosten og der skal arbejdes, lægger de sig syge med indbildt stres og de mærkeligste ting. Og ikke bare i Folketinget, men også andre steder hvor Enhedslslistens folk sidder. Akkurat som deres medlemmer - kræve ind kan de, men yde kan de ikke.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:14
af
Jørn
Hvis EL s eneste begrundelse for at sætte hættemågen ind, er at afvente DF s reaktion, så er det ærlig talt for sørgeligt. Hvis den eneste begrundelse for sin politik er provokation, så har EL mistet al jordforbindelse.
Men kommer det som en overraskelse - vel næppe!
|
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:19
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:21
af
karenmarie
Enhedslisten får deres kvindelige imam på talerstolen. Det er jeg sikker på.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:21
af
Lars Nielsen
Jeg er helt sikker på, at Enhedlistens Johanne Schmidt Nielsen, definitivt nogle gange hvor hun bl.a. skal downloade musik fra internettet, overlader pladsen til Astma.
Just for the fun of it!
Holy shit!
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 10:25
af
flywheel
@basse
Du har åbenbart ikke rigtigt fattet hvorledes det foregår på borgen, jo mindre et parti er jo hurtigere skal man løbe. Denne aflastning gør også at suppleanterne får en mulighed for biddrage - men det skræmmer dig åbenbart.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:27
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:31
af
flywheel
@kj
Det er den specielle Greve-dialekt.
|
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:36
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:37
af
(Slettet bruger)
Asmaa Hu-Akhbar!!! Asmaa Hu-Akhbar!!! Asmaa Hu-Akhbar!!! Asmaa Hu-Akhbar!!! Asmaa Hu-Akhbar!!! Asmaa Hu-Akhbar!!! Asmaa Hu-Akhbar!!!
:D
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 10:37
af
basse
@flywheel
Skræmmer mig ikke, men de er luddovne. Deres tilbagvendende indbildte stres kommer måske af, at de inderst inde godt ved hvor uendelig ligegyldige de er, og så har de sikkert også mareridt over, hvilken morderisk ideologi og mennesker dette ligegyldige parti bygger på. At have mordere som forbilleder er sgu ikke så rart.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:39
af
Lars Nielsen
På den anden side får Asmaa vel formentlig forøjelsen af kun at skulle tale for SF og Enhedlisten plus de politiske ordførere for de relevante sagsområder.
Resten gider sgu ike høre hende remse op fra Koranen og Sharia, med Abdulla Whahidski med følge på tilhørerpladsen.
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 10:40
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:41
af
Lars Nielsen
PS:
Når Asmaa får sin debut i Folketinget tror jeg, at jeg gerne byder hende og Abdul Wahidski på gratis snapser ad libitum i Snapstinget, down the hatch!
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 10:44
af
Karin Bennedsen
Det er da meget DEMOKRATISK, at EL giver så mange af deres medlemmer en chance for at komme til orde i Folketinget.
I modsætning hertil har den demokratiskadelige Mogens Camre helt bevidst bedraget de vælgere, der har stemt ham personligt ind i Folketinget.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:46
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:46
af
(Slettet bruger)
Prøv at hør på denne debat.. - i kalder jer for demokrater, men går i selvsving så snart demokratiet bliver brugt af "de forskellige" minoriteter.. .
Asmaa er politiker, ikke præst eller terrorist, hun følger den demokratiske sekulære vej, og i kan intet andet end se en "kludedukke" osv. osv. Jeres (strangeloves) demokratiopfattelse er forskruet, og I har tilsyneladende glemt grundlovens principper om religionsfrihed...
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 10:47
af
basse
Man kan sgu heller ikke tillade sig, at kalde hende en hættemåge. Eller kan man.....? Ved ikke lige hvordan det er med måger, men muslimerne har da den regel som siger, at de ikke må spise dyr som er klogere end Enhedslistens medlemmer og deres vælgere (eller noget i den retning), og selvfølgelig heller ikke må kaldes navnet på sådan et dyr. Men - hmmm - er hættemåger klogere..!
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:47
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:49
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:49
af
Karin Bennedsen
Den håbefulde Strangelove, der forudser, at Asmaa ikke vil komme til at tale for andet end et fåtal i Salen, overser tilsyneladende det faktum, at der ALTID er direkte TV for møderne i Folketinget.
Så i princippet kan der sidde RIGTIG MANGE ude i de små hjem og lytte til hende ;o))
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:50
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:52
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:53
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 10:59
af
Karin Bennedsen
Sjovt nok, så er det ikke Asmaa, der udviser mangel på demokratisk sindelag, men derimod alle de fremmedfjendske DF ere, der på forskellige måder ønsker at begrænse hendes (og andre muslimers) grundlovssikrede rettigheder.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:00
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:00
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:03
af
Ole olesen
Ja, lad os bare få hende ind, det er gratis stemmer til DF
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:04
af
SLETTET SLETTET
Angstskrig og Karin Bennedsen. Hvad skyldes jeres had og frustrationer ?? For mange guldøl og hash?
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:05
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:06
af
(Slettet bruger)
Johanne Schmidt-Nielsen er en MØGFORKÆLET snotunge.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:08
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:09
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:11
af
Karin Bennedsen
@Christian Lindhardt Larsen
Dine ubegavede kommentarer udstiller til fulde rigtigheden af de undersøgelser, der viser, at DF s vælgere har de laveste uddannelser.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:13
af
flywheel
@basse
Du har stadig ikke fattet en skid og du er tilsyneladende bange - eller er ordet nærmere hunderæd.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:14
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:16
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:23
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:28
af
(Slettet bruger)
Faktisk skal DF ikke glæde sig for meget til at Asmaa går på talerstolen,, Når Asmaa går på talerstolen er det forudsigeligt at DF-islamofoberne går i selvsving og derefter udstiller de værste sider af dem selv i et desperat forsøg på at miskreditere Asmaa og hendes form for "islamdyrkelse",,
Jeg glæder mig til at høre Asmaa fra talerstolen, og jeg glæder mig især til at se reaktionen og alle højrefløjens grimme udemokratiske sider,,
Det bliver "interessante nyheder" for verdenspressen at citere danske højrefløjspolitikere and so on...
Sagt på en anden måde, - DF og de fremmedfjendtlige "demokrater" graver selv det hul som i bliver begravet i...
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 11:30
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:36
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:36
af
(Slettet bruger)
ChristianLindhardtLarsen
NEJ!!
Tværtimod, jeg HADER racisme! og jeg HADER intolerance!
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:38
af
(Slettet bruger)
- ChristianLindhardtLarsen
men jeg er "racist" overfor "racister"
og jeg er et "intolerant møgsvin" overfor "intolerante møgsvin"...
- hvis du forstår hvad jeg mener =o)
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 11:44
af
Karin Bennedsen
@Aleph
"og jeg er et "intolerant møgsvin" overfor "intolerante møgsvin"... "
Det er vist det, man kalder tolerancens paradoks :o)
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 11:51
af
(Slettet bruger)
hehe
Jep, tilbage til den gode gamle "tryk avler modtryk".. :)
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 11:55
af
SLETTET SLETTET
Angstskrig--- >>> Du retter et had mod borgere der siger fra overfor den islamistiske facisme. Dette kan da kun skyldes irrational had fra din side.
Karin Bennedsen---->>Der går et slimet spor henover debatten med dine afstumpede bemærkninger og sympatier for islamisterne.
Omkring uddanelse, så kan har jeg med garanti en længere uddanelse og indsigt end du.
Måske du burde holde dig til dine guldøl !
|
|
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 12:00
af
(Slettet bruger)
Christian Lindhardt
Nej, jeg hader på ingen måde Asmaa, tværtimod støtter jeg hendes valfart mod folketinget, og jeg synes hun bliver udsat for en pinlig hetz fra højrefløjen samt "ellers sympatiske" mennesker som pludselig er blevet islamofober.
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 12:02
af
Vazao
Hvis man ser på de personlige stemmer afgivet til EL, kan man se at Asmaa har fået flere stemmer end både Frank Aaen, Per Clausen og Line Barfoed. Så at hun ikke kom ind er fordi der i kredsen kun blev en plads.
At hun så indstræder som 1. ste suppleant er kun et udtryk for demokratiske spilleregler. De bloggere her som mener hun bliver brugt som en provokation, lader sig vel tirre mere af deres fordomme, end af egentlige meninger og holdninger.
Samtidig vil jeg mene at DF efterhånden i bloggene her på avisen bliver brugt og misbrugt af både tilhængere og modstandere. Det samme gælder EL.
Bliv voksne.
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 12:04
af
SLETTET SLETTET
Så lyver du jo Aleph:
Du skrev;
"Tværtimod, jeg HADER racisme! og jeg HADER intolerance!"
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 12:06
af
(Slettet bruger)
ChristianLindhardtLarsen
Jeg ved overhovedet ikke hvad du snakker om, den må du altså uddybe...
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 12:09
af
karenmarie
Aleph
Du virker intolerant overfor muslimer. De muslimer der ikke er enige med Asmaa Abdol Hamid.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 12:13
af
SLETTET SLETTET
Aleph --->>> Asmaa står for intollerance og had. Hvorfor kan du støtte en sådan person ??
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 12:14
af
(Slettet bruger)
Karenmarie
Øøøh. Intolerant overfor muslimer?
Jeg støtter Naser Khader, især hans kamp for demokrati. Jeg støtter at alle muslimer kan komme til orde, uanset om de bærer tørklæde eller ej, eller om de vil give hånd eller ej,, Lige så vel som jeg støtter at præster kan være medlemmer af politiske partier osv.. Det eneste jeg er modstander af er sammenblandingen af stat og religion forfatningsmæssigt,,,
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 12:15
af
(Slettet bruger)
ChristianLindhardtLarsen
Du skriver "Asmaa står for intollerance og had. Hvorfor kan du støtte en sådan person ??"
- Det er så din mening Christian, Asmaa bliver støttet af muslimske homoseksuelle idet hun går ind for seksuel ligestilling, - som hendes partiprogram,,, så jeg kan på ingen måde forholde mig til din stempling af hende som person,,
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 12:28
af
(Slettet bruger)
Vi må desværre acceptere at der er en mulighed for at damen kommer på landets fornemste talerstol. Det er bagsiden af demokratiet.
Det vil givetvis skaffe Dansk Folkeparti endnu flere stemmer, så det er da ikke så ringe endda.
Men kunne vi dog ikke få indført en regel om at undlade billeder af hende i Avisen.
Jeg bliver så dårlig hvergang jeg ser hendes kontrafej
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 12:31
af
(Slettet bruger)
Er der slet ingen af jer "Asmaa kritikere" som spørger sig selv,,,"Hvordan kan det være at Asmaa er medlem af et parti som går ind for adslillelse af kirke og stat, seksuel ligestilling, kønnenes ligestilling, osv"
Hvor meget "Sharia" er der egentlig i Enhedslisten ?
- Derfor, jeres ytringer mod Asmaa er 99.9% fordomme...
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 12:33
af
(Slettet bruger)
@johnsen
Haha, ja ja, - så er Pia Kjærsgaard da langt kønnere :D
Morten Messerschmidt er da også en "charmerende" type...
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 12:35
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 12:54
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 13:02
af
(Slettet bruger)
@Tømreren
Hehe "skrællet for seksualitet",,,, iiiihh jaah
Alle de andre kvinder i Tinget er jo nærmest sexbomber forklædt som bibliotekarer...
Jeg vil omvendt sige at pt er de onde som tuder og de gode som ler ;D
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 13:08
af
Esbern Snare
Kvinder skal bare være seksuelle og hente kaffe...
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 13:17
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 13:24
af
(Slettet bruger)
Danmark skal være et nyt USA,,, DF & Venstre & Konservative viser vejen...
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 13:29
af
(Slettet bruger)
- Skal vi forøvrigt ikke snart genindføre den gode gamle dødsstraf - som USA ?
For USA s idealer om retfærdighed er "da" langt mere "værdibaserede" end den islamiske retfærdighedsopfattelse,, - freedom and democracy,,, from NY to my buttcrack!
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 13:33
af
(Slettet bruger)
Har Asmaa nogensinde ytret sig om at alle homoseksuelle skal henrettes ligesom i Iran?
Har Asmaa nogensinde advokeret for at Danmark skal have Sharia-lov?
Har Asmaa nogensinde ytret sig mod ligestilling ?
Har Asmaa nogensinde ytret sig ondt om kristne eller jøder?
Er Asmaa medlem af "Muslimsk Folkeparti"
Nej, niet, no, nein, nixen, - åben jeres ører, eller "kig væk" når Asmaa taler :D for det være hendes udstråling som I lader jer provokere af, og ikke hendes ytringer..
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 13:35
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 13:43
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 13:44
af
(Slettet bruger)
@ EL - suk..!
- Efterhånden synes jeg egentlig også at fænomenet "guccifisse" er fuldstændigt ucharmerende,,, "Moderne Kvinder" holder hinanden fanget i et ligegyldigt forbrugshelvede hvor den seksuelle udstråling overvejer den intelligente udstråling,, moderne kvinder skal være sexede og helst ikke klog eller intelektuelle... Kvinders statussymboler er rige kærester eller deres Guccitasker,,,
- Jeg kan ikke se hvad "den moderne kvinde" bidrager med, udover at holde forbugsmentaliteten kørende,, mere kosmetik, større bryster, ses, sex, sex, penge status & friværdi.. Længe leve den "moderne kvinde"
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 13:56
af
basse
Tja Aleph - sex er da en god ting, som nok er kommet for at blive. Den får I sgu svær ved at forbyde. At kvinder ser sexede og dejlige ud er da skønt, og hvis "far" også holder sig pæn er det da i orden. Tror sgu ikke du får min kone til at falde sammen, og ligne en "kommunistisk ideal-kvinde", hvilket jeg heller ikke gider.
""Moderne Kvinder" holder hinanden fanget i et ligegyldigt forbrugshelvede hvor den seksuelle udstråling overvejer den intelligente udstråling"!!
Hvad er det for noget kommunistisk pis?? Men som jeg kan se på indlægget ovenfor (EL-suk..!) og hvad du skriver, så dækker jeres "ligestilling mellem kønnene også, at vi skal alle skal være ens, usexede og kønsløse.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 13:59
af
(Slettet bruger)
@Basse jeg tror ikke vi er uenige om at sex er og bliver godt for sjælen :D
Men min udtalelse var et modsvar på El suks ytring om "venstrefløjens kvinder" som traktorchauffører osv..
Jeg foretrækker personligt en "mellemting" mellem
en klog og en sexet kvinde, men jeg gider sgu ikke blande mig i at kvinder vælger at dække sig til,, vi lever i en retsstat, bliver kvinder undertrykt kan de kontakte politiet så bliver problemerne løst derfra...
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 14:02
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 14:02
af
(Slettet bruger)
@Basse
- men det er efter min mening ikke løgn at moderne kvinder dyrker nogle overfladiske idealer,
Personligt tænder jeg ikke på "den blanke blondine"..
der skal lidt mere "ying og yang" over kvinders idealer, der er sgu for meget ying! så de fatter ingenting...
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 14:19
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 14:23
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 14:30
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 14:37
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 14:38
af
Karin Bennedsen
@John Andersen
Hehe, mon ikke alle der har mulighed for det, vil sidde klistret til skærmen for at nyde underholdningen , hvis Asmaa går på talerstolen.
Og alle Asmaa-haderne vil nok være de ivrigste (smug)kiggere ;o))
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 14:39
af
(Slettet bruger)
- Ja jeg kan på ingen måde se hvad Asmaa s seksualitet har med hendes politik at gøre, jeg kan slet ikke se en sammenhæng ej heller en relation til emnet at hun taler fra folketingets talerstol..
Men du er uenig med mig, så derfor mener du at jeg plabrer tankeløst...
Flot!
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 14:42
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 14:46
af
(Slettet bruger)
Hvad fanden har saudiarabien med danmark at gøre?
Hvorfor skal Asmaa forsvare de arabiske diktaturer?
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 14:47
af
(Slettet bruger)
Skal vi så også stille Anders Fogh til ansvar for at man henretter mennesker i USA og høre hvad Anders Fogh mener om det..?
Det er sgu da utroligt at Asmaa pludselig skal gøres til verdensdiplomat for "islams forbrydelser"
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 14:53
af
(Slettet bruger)
Hvad mener Anders Fogh om "3 strikes and you r out"?
Hvad mener Anders Fogh om "dødsgangene i USA"?
Hvad mener Anders Fogh om "USA s våbenpolitik"?
And so on and so on,,,
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 14:56
af
basse
Nu er det altså kun forbrydere, som bliver henrettet i USA, hvilket er ligegyldigt, da det er deres eget problem.
Men Asmaa kan da godt hænges op på "islams forbrydelser", da hun jo er hard-core muslim og så må hun jo gå ind for, at man straffer uskyldige. Nåh, helt uskyldige er de jo ikke - de kunne f.eks. bare lade være med at lade sig føde som kvinder og så oveni købet lave det kunststykke - at blive massevoldtaget.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:00
af
(Slettet bruger)
er det nu osse kun forbrydere som retsforfølges i USA?
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:01
af
(Slettet bruger)
Bare fordi du er "hardcore kristen" behøves du jo ikke gå ind for at homoseksuelle skal henrettes jvf. bibelen...
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:02
af
(Slettet bruger)
@Basse
Er massevoldtægt et "socialt" eller en "religiøs" forbrydelse?
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:05
af
(Slettet bruger)
hvad har massevoldtægt reelt med islam at gøre?
Fortæl mig hvor det står i Koranen at man gerne må massevoldtage kvinder, omvendt kan jeg godt finde frem til dig citater fra bibelen som anbefaler at man henretter bøsser og lesbiske.. skal jeg finde det til dig?
|
| |
|
|
16.11-2007 | 15:06
af
basse
"3 strikes and you r out" er en glimrende ting. Det fik ryddet godt og grundigt op i f.eks. New York. Det er sgu da komplet åndsvagt her i landet, at man kan vade rundt med 8-10 voldsdomme bag sig. Filosofien med "3 strikes and you r out" var fin. Man sagde nemlig, at ham som netop havde stjålet en bil, sikkert også havde andre lig i lasten. Og sådan var det med de fleste - er man kriminel, så er man kriminel og så skal samfundet jo beskyttes. "dødsgangene i USA" - tja, der sidder mordere og venter på at blive henrettet. Hvad er din pointe her? Med begge dele gælder det, at forbryderne selv har løst billettn og kender risikoen. Hvis man herhjemm sagde, at et knivstikkeri automatisk kostede 20 år i brummen fra på næste fredag, ja så kan folk sgu da bare lade være, hvis de ikke vil ind og spjælde den. Morderne i USA ved, at de risikerer knoppen så det må de selv om. "USA s våbenpolitik" - jeg tror at Anders også mener den er tåbelig. Spørg Asmaa hvad hun mener om, at muslimer dræber tusindvis af muslimer i Irak og andre steder. At muslimer terroriserer og dræber "vantro" i stort set alle lande, hvor de er i mindretal. http://markhumphrys.com/islam.killings.html
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:08
af
basse
Aleph
Massevoldtægt er vel et socialt fænomen, men det er da religiøst vandvid at straffe offeret.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:10
af
Karin Bennedsen
Sålænge nogle mænd ikke kan finde ud af at lade være med at blande sex ind i deres vurdering af kvinders værdi på arbejdsmarkedet, i samfundsdebatter, politik m.v., så længe vil vi have et kønsdiskriminerende samfund uden ligestilling.
Det er lidt trist, at vi efter 40 års kamp for ligestilling kønnene imellem ikke er kommet længere.
Og det er komisk hvordan de samme mænd har travlt med at angribe muslimske kvinders tørklæde for at være undertrykkende og forhindre ligestilling.
På en måde kan jeg ikke lade være med at beundre muslimske kvinder, der bære tørklæde, fordi de ikke vil vurderes udfra deres skønhed, men derimod for hvem og hvad de er.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:10
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:10
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:10
af
(Slettet bruger)
@Basse
- Og så siger du Asmaa er forskruet,, tsk tsk
Men nu har du klarlagt at du gå ind for dødsstraf, du går ind for krænkelse af individer som ikke er skyldige i betydelige forbrydelser, og du kalder det at få "ryttet op",,,
- Du er et spejlbillede på justits i saudiarabien,, - i rest my case
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 15:19
af
Karin Bennedsen
Fremmede landes straffelove kan forekomme barbariske og uforståelige, som det at straffe et voldtægtsoffer.
På samme måde har jeg det også med, at man i nogle stater i USA slår psykisk syge og åndsvage ihjel med giftsprøjter.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:25
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:31
af
basse
@Aleph
Jeg ved ikke om jeg går ind for dødsstraf - jeg er nok snarere ligeglad med de forbrydere. Hvor skriver jeg, at jeg går ind for krænkelse af "individer som ikke er skyldige i betydelige forbrydelser"? Og hvad er så "ubetydelige forbrydelser"? At smide en brosten i hovedet på et andet menneske er for mig en "betydelig forbrydelse", da hensigten er at dræbe vedkommende. For dig er det sikkert i orden.
@Kirsten Hansen
Tja, hvis det er himmelrådende intolerant at ikke bryde sig om kriminelle og morderiske islamister, så kald du mig bare intolerant. Jeg går ind for sikre gader og mener ikke, at det er de kriminelle og forbryderne som er ofrerne, i modsætning til dig.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:35
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:38
af
(Slettet bruger)
basse
Hvis man spærrer folk livsvarigt inde for forbrydelser som biltyveri, narkosmåforbrydelser, og enkelte voldsespisoder, så er det en krænkelse af menneskerettigheder,,
Uanset hvad spæærer du jo heller ikke folk inde på livstid for at smide med brosten, på trods af at det er en betydelig forbrydelse at smide med brosten...
Og din sidste kommentar "For dig er det sikkert i orden.",,
oh, hvilket niveau du hæver debaten til...
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:39
af
(Slettet bruger)
@3 gange Autonom = gRatis HUS
"3 strikes and you r out" bruger man i USA til at retfærdigøre livsvarig fængsling af småkriminelle...
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 15:47
af
(Slettet bruger)
@Basse
Kan jeg så gå ud fra at du mener at det vil være "rimeligt" at spærre autonome inde på livstid hvis de bliver taget 3 gange i gadeoptøjer?
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 15:53
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 16:03
af
Karin Bennedsen
Det må du undskylde, John. Debatten tog pludselig en mindre munter drejning.
Også en god weekend til dig.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 16:10
af
basse
@Karin Bennedsen
Hvor henne i USA slår man psykisk syge og åndsvage ihjel med giftsprøjter bare fordi de psykisk syge og åndsvage? Vidste nazisterne gjorde det, men ikke USA. Det er sgu uhyrligt, det må jeg sige.
@Aleph
Det er rent held at ingen af de autonome er blevet mordere endnu. Når man smider en dræbende brosten i hovedet på et andet menneske har det kun eet formål. Og gør man det flere gange er man da til fare for sine opgivelser og lovlydige borgere skal da beskyttes mod sådan nogen.
Vi bliver ikke enige. Jeg mener det er en krænkelse af menneskeretighederne, at vi skal finde os i voldsforbrydere. Jeg mener det er en krænkelse, at man risikerer liv og lemmer fordi man ikke spærer notoriske voldsbøller inde. Der er forøvrigt mange som er blevet dræbt og lemlæstet af biltyve. Men fælles for de 3 grupper du nævner der (biltyve, voldsforbrydere og narkohandlere) er, at de er skide ligeglade med os andre. Narkohandleren er ligeglad med, at han gør vores børn til narkomaner. Biltyven ligeglad med hvad skade hans kørsel forvolder og voldsforbryderen har ingen sympati med sine ofre.
Det er en krænkelse af menneskerettighederne, at man skal udsættes for personer, som gentagne gange laver ulovligheder til skade for andre. Biltyve, narkohandlere og voldsforbrydere med gentagne domme skal ikke være på gaden. Giv mig een god grund til de skal løbe frit omkring!
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 16:39
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 16:43
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 16:48
af
Brylle
Kæft hvor er hun dog grim
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 17:01
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 17:06
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 17:12
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 17:13
af
Balder Aliasson
Hvor mange danskere eller europæere sidder der mon i parlamentet i Tyrkiet, Forenede Arabiske Emirater, Syrien, Palestina, Pakistan osv.?
Jeg synes slet ikke der skal arabere, asiater eller afrikanere i det danske Folketing.
Er folk da gået helt fra forstanden?
Alle forfædrene døde forgæves i alle krige?
Ligepludselig er tusindårig visdom og logik erstattet af en eller anden nyfundet jubel halleluja?
Glem det.
Det bliver en katastrofe hvis omfang de naive får ikke drømmer om.
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 17:30
af
Karin Bennedsen
@Basse
Hvor ser du, at jeg har skrevet, at man i USA slår psykisk syge og åndsvage ihjel med giftsprøjter, BARE FORDI de er........?
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 17:40
af
basse
Her Karin - det skrev du:
"På samme måde har jeg det også med, at man i nogle stater i USA slår psykisk syge og åndsvage ihjel med giftsprøjter"!
Kan da ikke forståes anderledes!
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 18:22
af
Karin Bennedsen
@basse
Man slår dem ikke ihjel, FORDI de er psykisk syge og åndsvage, som du formulerede det.
Man slår dem ihjel PÅ TRODS AF, at .......
Uanset hvilken forbrydelse sådanne mennesker har begået, så ville vi i Danmark vurdere, om de var egnede til almindelig fængselsstraf, eller om de skal idømmes en tidsubestemt anbringelse på en sikret institution.
I USA kan sådanne personer, der måske slet ikke fatter rækkevidden af deres forbrydelser, godt idømmes dødsstraf.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 18:56
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 19:08
af
Karin Bennedsen
@tsk, tsk
Men første kommentar faldt i sammenhæng med fremmede landes barbariske og uforståelige STRAFFELOVE, så med mindre man ikke kan læse indenad, burde der ikke være noget at misforstå.
Og til din oplysning hedder det ikke evnesvag, det udtryk er man gået væk fra for mange år siden. Idag hedder det psykisk udviklingshæmmet.
Udtrykket åndsvag (svag i ånden) bliver stadig brugt ind imellem, hvorimod evnesvag (svag på evner) slet ikke bruges mere.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 19:19
af
Brylle
John Andersen
Ja hver mand sin smag GGGGGGG
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 19:46
af
(Slettet bruger)
Jamen Aleph dog.Pak du bare sammen med at forsvare kludedukken. Du har ikke en chance der. Det skal være en med fuldskæg og traditionel klædedragt.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 20:01
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 20:23
af
Slet Mig
DF og pia K har truet med en voldelig revolution hvis hun bestiger talerstolen - rart at se hvem der er "demokrater" her. Måske er det hendes liberale holdninger til homoseksuelle eller hendes stædige modstand mod dødstraf de ikke kan holde ud?
|
|
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 20:30
af
(Slettet bruger)
Til Højrefløjen...
Jeres hjerne må se møjbeskidt ud på den måde i bruger den...jeg tor ikke engang det sprites af og det lader til at i blot synker dybere og dybere ned i en sump af nonsens...
Jeg ved hvad Asmaa vil sige når hun kommer på tale stolen og det er blandt andet, at en masse mennesker har det dårligt i vores land og vi er ved og skabe en underklasse af mennesker der på forhånd opgiver... men det er ikke noget nyt i gamle dage var der også altid svende der så det som deres livs opgave og være efter lærlingene og gør livet surt for dem på alle måder hvad var det vi kaldte dem... hmmm ...sadistiske møjsvin...(og det var vel og mærke dengang der kun var etniske danskere)
- Det gør inden forskel, at det på nettet...
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 20:36
af
(Slettet bruger)
Balde
En tusindeårig visdom siger, at det bedst betaler sig og leve i fordragelighed... hvad visdom er du lige bekendt med????
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 20:38
af
(Slettet bruger)
Allan H L
Hvad for vold og terror - du store digter - hvad står der om vold og terror i det link.
Kom dog til fornuft mand - kan du ikke læse uden at se noget andet end det der står.
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 20:52
af
basse
@Røde Allan
Er du blevet fuldstændig vandvittig - er det endeligt slået klik for dig? Hvor ser du Pia opfordre til vold og terror i det link du smed ind?
Og Poul Solrart Sørensen: fej du jo hellere for din egen dør. I modsætning til f.eks. mig, så har du jo en fortid som diktator-morder-sympatisør og er dermed ikke bedre (faktisk) værre end nazisterne. Jeg ser på billeder, at du er blevet barberet og fået fjernet dit kommunist-kriger-skæg. Det er sgu godt klaret, at du sådan kan holde ud og se dig selv i spejlet med sådan en fortid. Så lige en udsendelse om SS i TV2. Der talte de med nazi-jægere, som opfangede svinene rundt omrkign i verden. Da krigen var ovre og alt var tabt, forsøgte de at få et normalt liv. Det er det samme med gammel-kommunisterne. De undskylder sig med ungdommens dumhed og andet pjat. De er som nazisterne - nemlig kun "omvendte" fordi de tabte og drømmen brast. Findes der ikke kommunist-jægere, som kan indfange svinene rundt omkring i verden?
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 20:58
af
holbo
Hvis Nazisterne nogensinde skulle få plads på tinge i Danmark ville jeg personlgit synes, det var forfærdeligt, men jeg vil TIL ENHVER TID forsvare deres ret til at tale fra folketingets talerstol og i det hele taget ytre sig frit. Der er tilsyneladende nogen herinde, der har "glemt" at hvis ytringsfrihed skal have nogen betydning, så må den OGSÅ gælde for dem, man er dybt uenige med.
Så selvfølgelig skal Asmaa Abdol-Hamid have lov til at sige, hvad hun vil, uanset hvor tåbelige hendes udtalelser er!
mvh.
Per
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 21:12
af
basse
Ja holbo. Nu er vi desværre tvunget til at give nazisterne taleret også, da kommunisterne jo har råbt op i folketinget længe. Vi kan ikke give den ene morderbande taleret og ikke den anden. Det havde selvfølgelig været bedre, hvis man havde forbudt begge dele.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 21:13
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 21:36
af
(Slettet bruger)
dumhed er nazisme, og den breder sig...
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 21:40
af
Karen West
For min skyld kan kvinder skjule sig med 1000gram stof- det er ikke det, det handler om.
Jeg har besøgt Islamisk Trossamfund, som den nu tidligere folketingskandidat har haft og har et tæt samarbejde med. De siger:
Selvfølgelig skal et ægteskab arrangeres.
Homoseksualitet eksisterer ikke.
En kvinde skal være jomfru indtil en passende ægtemand er fundet.
Manden er kvindens overhoved.
Ved skilsmisse får manden børnene.
En mand har ret til at revse sin kone, hvis hun er ulydig.
En kvindes plads er ved sin mands side, og det er ham, der bestemmer, om hun må arbejde.
Pigebørn skal hylles ind for at udvise dydighed, så en fremtidig ægtemand kan være sikker på, at hun er "ren"
Er det de 30 gram stof?
Eller er det Asmaas udtalelse. Islam står over alt?
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 21:43
af
basse
@Aleph
Dumhed er også kommunisme. Lær det nu: nazisme - kommunisme / same-same
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 21:55
af
Slet Mig
"en revolution hvor danskerne knytter næverne" - hvorledes kan man IKKE se vold i den sætning?
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 22:12
af
basse
Er du fuld Allan?
"Jeg tror, der bliver revolution, Danskerne har jo en tendens til at knytte hænderne i bukselommerne i et vist tidsrum. Jeg tror de får nok"
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 22:13
af
basse
Har du ikke lært at læse Allan? De eneste som bruger vold her i landet er Enhedslisten og deres autonome voldsaber. og dem støtter du jo Allan.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 22:16
af
Torben Petersen
Jeg foreslår snarligst indført i Folketinget, at man lige kort giver hånd til Tingets formand, når man entrer talerstolen. Det er da en god dansk måde at hilse hinanden på.
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 22:18
af
Bjarne Thyregod
Karen West jeg tror at du er med i en højreekstremistisk organisation, garanteret nærtbeslægtet med de danske nazister. Dit medlemskab af socialdemokratiet er et skalkeskjul for dine nazistiske synspunkter.
Lyder det ulækkert, løgnagtigt og helt vanvittigt - ja men det er så absolut heller ikke sandheden.
Men det er en sådan retorik du og din forenenig Kvinder for (U)frihed betjener jer af.
I har vedvarende kommet med ulækre løgnehistorier om Asmaa Abdol. I har konsekvent valgt at tillsvine hende og koble hende sammen med alskens vanvittige synspunkter.
I har i et sygeligt vanvid kørt en hetz mod asmaa, der får mine indledende løgnehistorier om dig til at ligne søndagsskolehistorier.
Du burde ikke have noget som helst med mennesker eller politik at gøre før du lærte at opføre dig anstændigt..
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 22:22
af
Torben Petersen
Ku vi ikke se os om efter en god saudisk eller ymennitisk ægtemand til den efterhånden noget vansmægtende Asmaa? Han kan da holde hende derhjemme, i det mindste og velsagtens også holde hende nede - fra talerstolen i det mindste. Om ikke andet så foranledige uendelige barselsorlov?
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 22:32
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 22:41
af
Bruce1
Karin, uddannelse har intent med politisk forståelse at gøre, snarere tværtimod, så din pointe med DF erne holder ikke. S blev bygget op af ufaglærte, bare lige for at minde dig. Og jeg forstår godt hvis DF udvandrer hvis islamistiske Asmaa taler, det ville venstrefløjen jo også gøre hvis Nazi Jonni talte. Iøvrigt har jeg større respekt for hans nationale arbejde, end jeg nogensinde vil få for Asmaa, bare lige for at sætte modpolerne på en spids og illustrere hvor lidt symapti jeg har for islamister og EL.
|
| |
|
|
|
|
16.11-2007 | 22:43
af
Torben Petersen
Jolene
Islam er ikke en religion - kun.
Islam er en internationalt udbredt terrorbevægelse, hvis terror i hovedsagen udfolder sig i to retninger: Internt mod egne familiemedlemmer og eksternt mod ethvert ikke-muslimsk samfund.
Begge påstande er der såvel en lang historisk som kildemæssig dokumentation for.
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 22:47
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 22:54
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 22:55
af
Bruce1
Naive Jolene, muslimske kvinder bør droppe tørklædet, før bliver de ikke rigtige danskere da tørklædet er et undertykkende symbol. Det vil aldrig blive accepteret eller set som noget andet, end tyranni og 100% udanskhed. Tørklædet blev mere og mere populært efter iran 79, ergo er her tale om en videreførelse af revulotionen, nu i vore vestlige lande.
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 23:01
af
(Slettet bruger)
Slap nu af kære venner. Den so får ikke et ben til jorden, det skal fæææætrene fra DF nok sørge fr ;-)
Ps. Jeg er DF er.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:06
af
(Slettet bruger)
Er der nogen fra EL der
føler studenter-huen trykke?? Nej jeg tror det ikke. Astma Adolf Hamid er jo kun en hættemåge, en parentes så slap af, og gå ud og leg i det gode vejr!!
Jeg er stadig glødende DF er
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:06
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:13
af
(Slettet bruger)
@Jolene
Nej de kunne ikke blive rigtige danskere....Fordi en ko kommer ind i en hønsegård, så bliver den jo ikke en høne, om der så går 100 generationer.
|
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:15
af
Bruce1
Fordi folk ønsker ingen synlige religøse symboler i offenligheden, det her er ikke Iran eller S-Arabien.
|
| |
|
|
|
16.11-2007 | 23:20
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:23
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:25
af
(Slettet bruger)
Nej, og, ja jeg ved godt at vi alle tilhører dyreriget.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:32
af
(Slettet bruger)
@Jolene
Skik følge eller land flyyyyyyyyyy
........Farvel.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:35
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:38
af
(Slettet bruger)
@Jolene
Er det menneskeligt at få 200 piskeslag, når man er offer for en masse-voldtægt????
Hvor naiv kan man blive (i godhedens navn)
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:42
af
(Slettet bruger)
du er syg, jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at du skal forsvinde...Dem jeg siger farvel til, der den der ikke vil "skik følge, eller land fly". Læs nu det Danske sprog!! TAK!!
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:43
af
Karen West
Bjarne Thyregod
Jeg skal da lige love for, at angreb er det bedste forsvar.
Fordi det er sådan, at du altid svarer på mine (vores) spørgsmål - med ualmindelige perfide angreb på os som personer, og hvad du mener, vi står for.
Du har imidlertid aldrig svaret på, hvordan du ser på kvinders rettigheder, der lever under sharia.
Du har aldrig svaret på, hvad du mener om de iranske kvinders vilkår.
Du har aldrig kommenteret, hvorfor der var så mange, heri blandt den iranske kvinde, der meldte sig ud af Enhedslisten op til valget.
Du har aldrig kommenteret, at vi har hilset muslimske kvindelige folketingskandidater uden tørklæde velkomne.
Og når man har forsøgt at forklare, hvorfor man er imod kvinders indhylning, og især pigebørns indhylning, så kaster du dig frådende over tasterne og kommer med de efterhånden ofte gentaget uhyrlige beskyldninger.
Religion er og bliver opium for folket, og det er vel det, der er problemet, også for dig?
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:45
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:45
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:50
af
(Slettet bruger)
Jeg diskriminerer IKKE hende, det klarer hun selv, ved SIT valg!!
|
|
|
|
|
16.11-2007 | 23:53
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 00:00
af
Bruce1
EL er et hjernevasket parti, kommunistisk og udansk som nogen.
|
| |
|
|
|
17.11-2007 | 00:05
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 00:13
af
(Slettet bruger)
Ja ja der vil altid være naivister til!!
Der næsten det samme som lands-forrædder!! ;-)
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 00:19
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 00:22
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 00:37
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 00:44
af
(Slettet bruger)
Næææææ. De er bare hættemåger, det er vel fordi de er for grimme til at vise sig?? I non t know!
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 00:47
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 00:48
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 00:51
af
(Slettet bruger)
@Jolene
Kender den kun fra news, og heldigvis for det, jeg bor i Gentofte, der er de ikke liiiiige min nærmeste nabo.....pyyyyhaaaaaaaa
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 00:51
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 00:56
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 01:00
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 01:04
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 01:09
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 01:24
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 01:25
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 01:26
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 01:29
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 01:36
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 01:39
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 01:43
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 01:43
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 01:43
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 02:09
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 02:10
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 02:25
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 03:30
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 10:48
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 12:13
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 12:46
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 13:07
af
Torben Petersen
Er der overhovedet nogen der ved, om Folketingets talerstol vender korrekt i forhold til Mekka? Jeg synes nu nok lige, at vi må have en så central viden klarlagt, inden vi klapper Asmaa derop. Vi skulle jo nødigt slå skår i hendes muligheder for at entrerer det efterjordiske liv, ved på en så lumsk måde at lokke hende ud i en sådan anti-koranistiske og shariavistisk handlinger, som messen og bønner fremsat for folketingets øvrige medlemmer ville medføre.
Vender talerstolen forkert, er det helt afgjort et anliggende for Folketingets Præcidie, snarest at få denne vendt korrekt!
|
| |
|
|
|
17.11-2007 | 13:39
af
Bjarne Thyregod
Karen West nu er jeg jo aldrig blevet stillet de spørgsmål du kommer med - så derfor har jeg ikke svaret på dem. Og det viser med tydelighed hvorledes I debatterer i jeres lille klub af "hysteriske islamofobe gamle koner".
Men lad mig da tage dine spørgsmål fra en kant:
Hvad mener du med at leve under sharia. Se når man stiller spørgsmål må man jo være præcis.
Altså sharia er vejledning til et korrekt liv i flg Koran og haditter. Og her er kvinderollen jo ikke defineret med entydighed.
Omkring Iran og kvinders forhold der, så burde det stå klart for enhver også dig Karen, at Enhedslisten og jeg har opfordret til at bryde samarbejdet med Iran pga deres brud på menneskerettighederne. det ønsker hverken dit parti S eller regeringen og DF at gøre. Så jeg kan passende spørge dig -hvorfor finder du dig i at dit parti støtter Iran, Karen?
At I har hilst kvinder uden tørklæde velkommen, so what. I mener at I skal fjerne kvinders frihed til at bære tørklæde uanset det er deres eget valg, fordi I definerer tørklæder som undertrykkende. Hvad med BH en, i 70 erne var den meget undertrykkende, det samme var sminke og tøj der kunne "friste de farlige mænd". Var I gamle kvindesagskvinder nogle sexforskrækkede valkyrier?
Nu er antallet af personer der har forladt Enhedslisten pga Asmaa altså ganske begrænset under 100 har angivet det som grund, andre har meldt sig ind netop pga hende. (og det er ikke muslimer)
Og angående katayoun som meldte sig ud så har hun jo ikke ligefrem været særlig aktiv i sin tid i listen, ud over happeningen til årsmødet hvor hun legede burkha-klædt kvinde iført en sort plastik-pose. Hun fik plads til budskabet, men accepterede ikke urafstemningen og årsmødet.
Det havde da været et sært demokrati hvis de mest højtråbende kunne sætte urafstemninger og årsmøder ud af kraft.
Til de sidste når jeg har kastet mig over Kvinder for frihed så har det været i situationer hvor I har været fulde af løgn.
Lad mig til eksempel nævne en artikel med overskriften "Enhedslisten sender folketingsmedlemmer på koranskole"
Det er en direkte løgn.
Asmaa tog på korankursus i 2006 - 1 år før hun blev kandidat til folketinget.
Kvinder for frihed lyver altså om Folketingsmedlemmer (flertal) - skulle være på korankursus. Der var ingen Ft-medlemmer end ikke kandidater på noget kursus.
derudover lyver Kvinder for frihed om at Enhedslisten skulle sende nogen afsted på koranskole.
Det reagerede jeg over ved at skrive at forkvinden for din islamofobe forening var fuld af løgn.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 13:43
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 14:23
af
Bruce1
Heldigvis går ikke alle muslimske piger med tørklæde, så havde vi sgu virkelig problemer. Vi bør gøre det trendy igen for muslimske piger ikke at gå med dem, minde dem om det faktisk ER fanatisk at gå med, udbredelsen stammer både fra Iran 79, og så Bin Ladens terror der har sneget sig ind i deres bevisthed. Tørklæder betyder islamisk revolution, og det er det sidste vi ønsker her.
|
| |
|
|
|
17.11-2007 | 14:48
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 14:52
af
(Slettet bruger)
Sarah A forudsat at Bruce 1 er en mand, så må en pige med tørklæde ikke tale med ham !
|
| |
|
|
|
17.11-2007 | 14:57
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:00
af
Karin Bennedsen
@Karen West
I kalder Jeres lille islamofobe forening for "Kvinder For Frihed".
Frihed til hvad? Til selv at bestemme, hvordan man vil gå klædt?
Og hvad har I gjort for at gøre muslimske kvinder, for det er jo kun dem, det drejer sig om, mere fri?
Har I vist dem respekt ved at tro dem, når de fortæller, at de bærer tørklæde af egen fri vilje, eller har I behandlet dem nedladende ved at påstå, at I ved bedre, hvorfor de går med tørklæde?
I bliver ved med at påstå, at tørklædet gør muslimske kvinder undertrykte. Men hvis det virkelig forholder sig sådan, og det må I jo selv tro på at det gør, hvorfor er det så de undertrykte, altså kvinderne, I hele tiden angriber for deres brug af tørklæde?
Hvorfor er det ikke undertrykkerne, altså mændene, fædrene, brødrene, fætrene og imamerne, som jo efter Jeres mening bestemmer over disse kvinder, i angriber i stedet for?
Efter min mening er Kvinder For Frihed en forening, der lefler for laveste fællesnævner og ikke gør noget som helst for at hjælpe muslimske kvinder til større frihed.
I tænker kun på at promovere Jer selv, og red med på bølgen, der blev skabt under Muhammedkrisen.
PS. Var der forresten ikke noget med en sag om kønslemlæstelse af en lille pige, som I havde aktuel kendskab til, men lod være med at anmelde til politiet?
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:04
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:04
af
(Slettet bruger)
har du nogensinde talt med en pige, der bærer tørklæde og fundet ud af om hun er fanatiker eller ej?spørger Sarah A.
Jeg mener selvfølgelig , at hun jo ikke må tale med en mand, ikke at hun ikke må skrive med ham.
Det er undertrykkelse siger du - ja det er det - det er islamisk skik og brug !
|
| |
|
|
|
17.11-2007 | 15:10
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:10
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:12
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:14
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:26
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:29
af
(Slettet bruger)
Sarah A selvfølgelig ved jeg ikke hvordan du fortolker islam - du er dog ret overlegen og ikke en der giver sympati for muslimerne - se dit sprogbrug -(Hold op med det her vrøvl - Fat det dog - I vil blot fortsætte med at være hjenvasket af DF. VÅGN OP)
En så overlegen tone har jeg ikke lagt an over for dig !
Mangler du respekt for andre mennesker`?
|
| |
|
|
|
17.11-2007 | 15:35
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:36
af
(Slettet bruger)
Jolene , jeg er ligeglad med hvad klude andre har på - danskernes påklædning er ofte under lavmål !
I folketinget vil jeg se et tørklæde som en stor fejl, ikke mindst på hovedet af en med Asmaas holdninger.
|
| |
|
|
|
17.11-2007 | 15:40
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:40
af
(Slettet bruger)
Sarah A jeg har ikke mine oplysninger om muslimer fra Dansk Folkeparti - det har jeg fra artikler om og af muslimer.
Har også læst Naser Kharders "ære og skam"
|
| |
|
|
|
17.11-2007 | 15:42
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:44
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:45
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:49
af
(Slettet bruger)
Sarah A nu var det ikke mig du spurgte - jeg påpegede bare at muslimske damer ikke kan tale med danske mænd, nu spørger du om jeg har talt med dem og der er svaret ja !
Så vil du spørge hvordan de så har kunne tale med mig - jo ser du jeg er en dame !
|
| |
|
|
|
17.11-2007 | 15:50
af
Karin Bennedsen
Mon Naser Khaders mor er islamist? Hun bærer jo også tørklæde.
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:53
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:54
af
(Slettet bruger)
Jolene , fortæl mig lige hvor jeg har skrevet ,om min mening om tørklædet , bortset fra Asmar ?
|
| |
|
|
|
17.11-2007 | 15:57
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
|
17.11-2007 | 15:57
af
(Slettet bruger)
Sarah A, det sagde du og ikke jeg !
Nej de er forskellige - nogen gør det fordi "sådan gør muslimer" andre fordi de er til Hizt-ut-tahtit eller lignende.
|
| |
|
|
|
|
17.11-2007 | 16:01
af
(Slettet bruger)
Sarah A , jeg sagde at jeg er ligeglad med hvad klude folk har på !
|
| |
|
|
|
|
17.11-2007 | 16:01
af
(Slettet bruger)
Sarah A , jeg sagde at jeg er ligeglad med hvad klude folk har på !
|
| |
|
|
|
17.11-2007 | 16:33
af
Karen West
Bjarne Thyregod, det er det samme hver gang. Din debattone fratager mig og formentlig mange andre lysten til at debattere. Jeg debatterer faktisk i en pæn tone og det har jeg altid gjort.
I modsætning til dig!
Du har svaret lige så uldent på mit spørgsmål om sharia, som de mest rabiate fundamentalister udi Islam, vel vidende, at kvinder under sharia ikke har de samme rettigheder som mænd.
Jeg gider ikke den debattone, og jeg vil ikke beskyldes for disse usandheder, fordi jeg tager afstand fra religionsfanatikere.
|
|
|
|
|
18.11-2007 | 23:15
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
07.03-2008 | 13:27
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
07.03-2008 | 13:27
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
07.03-2008 | 13:27
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
07.03-2008 | 13:28
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|
|
07.03-2008 | 13:28
af
(Slettet bruger)
Bruger er blevet slettet.
|
|
|
|